Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:10:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 945998 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2011.08.03 szerda, 08:49:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.03 szerda, 07:54:54
mi történt ezzel a motorral?Elázott?
Jó kérdés nem tudom mert ez a kép még anno készült az egyik jelöltről amikor autót akartam venni!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2011.08.03 szerda, 08:57:46 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 20:13:22
A
kezelési könyv szerint
a motortérben a 13-as biztosíték (20A) lesz az.
Hozzájárulok egy valós képpel is a rajzodhoz ha nem bánod:
És a fedél is hozzá de fordítva hogy olvashatóak legyenek a számok:
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 09:11:55 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2011.08.03 szerda, 09:00:56 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.03 szerda, 08:57:46
Hozzájárulok egy valós képpel is a rajzodhoz ha nem bánod:
én is ezt mondtam...vazze,az ábra rajta van a fedél belső részén...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2011.08.03 szerda, 09:13:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.03 szerda, 09:00:56
én is ezt mondtam...vazze,az ábra rajta van a fedél belső részén...
Nem fogsz ki rajtam mert van arról is képem és már hozzá is tettem a másik kettőhöz és így már teljes a szett!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2011.08.03 szerda, 10:19:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.03 szerda, 07:54:54
mi történt ezzel a motorral?Elázott?
Jó kérdés.. mintha vízköves lenne, de nem borvirágos az tuti. :)Kép alapján még akár lehetne valami finomság is az akkuból.. na de ennyi?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
jancsika69
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2011.08.03 szerda, 15:03:43 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.02 kedd, 19:40:26
Azért mégiscsak gyorsabb és egyszerűbb széthúzni a csatit a szervószivattyúnál mint utánanézni és keresgélni hogy melyik bizti is lehet az!
(amúgy én sem tudom melyik az ezért ha utánanézel akkor beírhatnád a helyes választ hogy legközelebb már konkrét választ tudjunk adni) Köszike!
Ma megtettem amit ajánlottatok! És lás csodát, így hibátlanul jár a motor és egyből húz is mikor gázt adok neki. Van egy ilyen típusú mondeo a közelbe abból lehet cserélni a lambdaszondát, vagy szigorúan új kell ide?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2011.08.03 szerda, 15:14:48 »
Idézetet írta: jancsika69 - 2011.08.03 szerda, 15:03:43
Ma megtettem amit ajánlottatok! És lás csodát, így hibátlanul jár a motor és egyből húz is mikor gázt adok neki. Van egy ilyen típusú mondeo a közelbe abból lehet cserélni a lambdaszondát, vagy szigorúan új kell ide?
Az enyémben egy egyes mondijé van és még anno bontóban vettem kemény 5000ft-ért! Bár a mai napig sem tudom hogy a régi rossz volt-e de ezzel jobb lett ezért ezt benne is hagytam! Én anno elvittem egy lakatos haverhez és ő megmelegítette a csövet és így könnyen ki tudtuk tekerni de hallottam már olyat is hogy cumiztak vele mert csak nehezen adta meg magát! Amúgy a csere előtt megnézhetitek a görbéjét vagy a késését a lambdának egy műszerrel és nem is olyan vészes lóvé mert én anno 1500ft-ot fizettem a műszeres motordiagnosztikáért az itteni Ford szervízben! Szóval mindegy hogy milyet teszel bele csak jó legyen feltéve ha ez a baja a gépnek! Ha gondolod akkor előkeresem a régi gyárit és dobok egy képet a számáról de lehet kapni univerzálist is sőt a "miautónké" is passzol bele állítólag!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
jancsika69
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2011.08.03 szerda, 16:14:18 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.03 szerda, 15:14:48
Az enyémben egy egyes mondijé van és még anno bontóban vettem kemény 5000ft-ért! Bár a mai napig sem tudom hogy a régi rossz volt-e de ezzel jobb lett ezért ezt benne is hagytam! Én anno elvittem egy lakatos haverhez és ő megmelegítette a csövet és így könnyen ki tudtuk tekerni de hallottam már olyat is hogy cumiztak vele mert csak nehezen adta meg magát! Amúgy a csere előtt megnézhetitek a görbéjét vagy a késését a lambdának egy műszerrel és nem is olyan vészes lóvé mert én anno 1500ft-ot fizettem a műszeres motordiagnosztikáért az itteni Ford szervízben! Szóval mindegy hogy milyet teszel bele csak jó legyen feltéve ha ez a baja a gépnek! Ha gondolod akkor előkeresem a régi gyárit és dobok egy képet a számáról de lehet kapni univerzálist is sőt a "miautónké" is passzol bele állítólag!
Én erdélyi gyerek vagyok és itt nem messze van tőlünk egy bontó ahol van mk2, szerintem az lesz, hogy onnan megveszem bagóért és majd belerakom és megtapasztalom a külömbséget
Köszi a segítséget....
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2011.08.03 szerda, 16:39:38 »
Idézetet írta: jancsika69 - 2011.08.03 szerda, 16:14:18
Én erdélyi gyerek vagyok és itt nem messze van tőlünk egy bontó ahol van mk2, szerintem az lesz, hogy onnan megveszem bagóért és majd belerakom és megtapasztalom a külömbséget
Köszi a segítséget....
Ha gondolod felveheted a kapcsolatot gyulabával mert ő is erdélyi hátha közel vagytok egymáshoz bár most nincs gépközelben mert azt írta nemrég hogy átjön ide "hozzánk" kicsit kirándulni! A bontóban fújasd le velük festék spray-vel és akkor kötelesek adni rá garanciát ha esetleg valami miatt mégsem lenne jó! Azért valamikor majd írd meg hogy sikerült és milyen lett a végeredmény!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2011.08.03 szerda, 17:06:02 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.03 szerda, 15:14:48
Az enyémben egy egyes mondijé van és még anno bontóban vettem kemény 5000ft-ért! Bár a mai napig sem tudom hogy a régi rossz volt-e de ezzel jobb lett ezért ezt benne is hagytam! Én anno elvittem egy lakatos haverhez és ő megmelegítette a csövet és így könnyen ki tudtuk tekerni de hallottam már olyat is hogy cumiztak vele mert csak nehezen adta meg magát! Amúgy a csere előtt megnézhetitek a görbéjét vagy a késését a lambdának egy műszerrel és nem is olyan vészes lóvé mert én anno 1500ft-ot fizettem a műszeres motordiagnosztikáért az itteni Ford szervízben! Szóval mindegy hogy milyet teszel bele csak jó legyen feltéve ha ez a baja a gépnek! Ha gondolod akkor előkeresem a régi gyárit és dobok egy képet a számáról de lehet kapni univerzálist is sőt a "miautónké" is passzol bele állítólag!
én az NTK/NGK univerzálist ajánlottam itt mindenkinek.Miért?Ezt használtam az 1.8-ban,a véhatban és gyakorlatilag ez az ami tökéletesen üzemelt.Árban 8500 ft,beszerzési hely:
http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=415
A kép illusztráció,a 29400-as cikkszámú cuccot kell kérni.A másik hely Joe,ő bosch univ. szondát árul.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 17:08:01 írta misi107
»
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2011.08.03 szerda, 17:16:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.03 szerda, 17:06:02
én az NTK/NGK univerzálist ajánlottam itt mindenkinek.Miért?Ezt használtam az 1.8-ban,a véhatban és gyakorlatilag ez az ami tökéletesen üzemelt.Árban 8500 ft,beszerzési hely:
http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=415
A kép illusztráció,a 29400-as cikkszámú cuccot kell kérni.A másik hely Joe,ő bosch univ. szondát árul.
Igen ezt szokták venni az amberkék mert a gyári az valami 42000ft volt anno! De mikor ilyen után kutakodtam akkor jött be a miautónkhoz valamilyen és az csak ilyen 5000ft környéki áron volt és az is ilyen univerzális volt ezért vitték mint a cukrot! De én inkább választottam egy bontott gyárit mint egy új bármilyet ezért került bele az enyémbe egy másik számú de megegyező MK1-es Mondiból kivett Lambda-szonda!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2011.08.03 szerda, 17:31:59 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.03 szerda, 17:16:25
Igen ezt szokták venni az amberkék mert a gyári az valami 42000ft volt anno! De mikor ilyen után kutakodtam akkor jött be a miautónkhoz valamilyen és az csak ilyen 5000ft környéki áron volt és az is ilyen univerzális volt ezért vitték mint a cukrot! De én inkább választottam egy bontott gyárit mint egy új bármilyet ezért került bele az enyémbe egy másik számú de megegyező MK1-es Mondiból kivett Lambda-szonda!
a gyári is ngk/ntk...csak qrva nehéz kivenni,mert a szondának az a része ég meg...éppen emiatt kezdtem kutatni én is.Ez elsőrendűen bevált,ezért is merem ajánlani mindenkinek,mint a gyárihoz legközelebb álló univ. szondát.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2011.08.03 szerda, 19:34:26 »
Ha már így lambdázunk.
Ha "zöldkártyát" lehúzott lamdával mérek, milyen változás lesz látható?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2011.08.03 szerda, 20:02:23 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.03 szerda, 19:34:26
Ha már így lambdázunk.
Ha "zöldkártyát" lehúzott lamdával mérek, milyen változás lesz látható?
nem lesz lambdajeled,ergo ha nem vagy haver elzavarnak.ennyi.akkor is elküldenek,ha alapjáraton és emelt fordulaton sem tud állandó jelet produkálni a lambdád (rossz...) Alapjáraton olyan 0.98 emelt fordulaton olyan 1.02 körül kellene lennie.Az ideális az 1 de azt még az újak sem igen tudják a gyártási pontatlanság,vezeték ellenállás,gyújtás zavar stb. miatt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 15:10:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.03 szerda, 17:06:02
A másik hely Joe,ő bosch univ. szondát árul.
Ezt is tudom ajánlani!
Már nagyon sokat eladtam különböző autókba, és mindenki megelégedéssel használja.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2011.08.10 szerda, 21:46:59 »
Üdv Mindenkinek!
Segítség kellene,már csak bennetek van reményem!
Van egy 1997-s 1.8 benzines Mondeo(ztec)! Hidegen nincs gond,de amint bemelegszik,föl-le mászkál az alapjárat,van hogy teljesen el is megy,kinyomom a kuplungot és leáll!
Alapjárati motor,létömeg mérő,gyújtáskábel jók! Villamosságinál jártunk vele és talált egy p1000 hibakódot,de nem tudta megmondani hogy mi az.
Szerintetek merre induljunk,mit érdemes megnézni? Előre is köszi:
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2011.08.10 szerda, 22:32:37 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.08.10 szerda, 21:46:59
Üdv Mindenkinek!
Segítség kellene,már csak bennetek van reményem!
Van egy 1997-s 1.8 benzines Mondeo(ztec)! Hidegen nincs gond,de amint bemelegszik,föl-le mászkál az alapjárat,van hogy teljesen el is megy,kinyomom a kuplungot és leáll!
Alapjárati motor,létömeg mérő,gyújtáskábel jók! Villamosságinál jártunk vele és talált egy p1000 hibakódot,de nem tudta megmondani hogy mi az.
Szerintetek merre induljunk,mit érdemes megnézni? Előre is köszi:
Vidd el egy Ford szervízbe és kérj egy motordiagnosztikát ami kb 2000ft és ott megmondják mi a hiba aztán vagy kéred a javítást vagy nem de legalább megtudod hogy mi rosszalkodik! Ha nem ezt az utat választod akkor a bosszankodás mellett elpazarolsz egy csomó időt és energiát feleslegesen mert ez lehet egy vákuumcsőhibától a hőfokadók hibáján keresztül bármi egészen a motorvezérlő elektronikáig! Ha Baranya megyei vagy akkor eljöhetsz egyszer hozzám mert pont ilyen autót bontok és cserélgethetjük az alkatrészeket amíg meg nem találjuk a hibát de az is többe fog kerülni neked mint egy motordiagnosztika a Fordéknál!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 03:52:03 »
Spanner. Köszönöm a segítséget, megpróbáljuk a fordéknál! Ha bármi lehet,nincs értelme a sötétben tapogatózni!
Még egyszer köszi
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 07:52:39 »
És megint én vagyok a hüle hogy szóba állok az újakkal!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 07:53:55 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2011.08.11 csütörtök, 03:52:03
Spanner. Köszönöm a segítséget, megpróbáljuk a fordéknál! Ha bármi lehet,nincs értelme a sötétben tapogatózni!
Még egyszer köszi
Ez egy igen jó gondolat de tőlem több segítséget ne várj!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 08:33:59 »
Cserélt-e már valaki szelepszár szimeringet házilag. Úgy tudom nem kell levenni a hengerfejet, de kíváncsi lennék mit mond aki már csinálta. Úgy néz ki eszegeti a kocsi az olajat. Kompresszió jó erő van a gépben fogyasztásom is nagyon jó. Én a szimeringekre gyanakszom. Vélemények, javaslatok? Köszönöm előre is.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 12:02:16 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.11 csütörtök, 07:53:55
Ez egy igen jó gondolat de tőlem több segítséget ne várj!
Mi történt? Törölve lett pár hsz?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 13:42:22 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.11 csütörtök, 12:02:16
Mi történt? Törölve lett pár hsz?
már megint lerontották a nevét ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 15:08:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.11 csütörtök, 13:42:22
már megint lerontották a nevét ...
csak azt nem értem, hogy az aláírásába miért nem írja ki nagy vörös futófénnyel, hogy a nevét csak kizárólag egy módon lehet írni....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 15:14:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.11 csütörtök, 15:08:18
csak azt nem értem, hogy az aláírásába miért nem írja ki nagy vörös futófénnyel, hogy a nevét csak kizárólag egy módon lehet írni....
mert akkor nem lehet megsértődni
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 15:28:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.11 csütörtök, 15:08:18
csak azt nem értem, hogy az aláírásába miért nem írja ki nagy vörös futófénnyel, hogy a nevét csak kizárólag egy módon lehet írni....
Ha megcsinálod nekem akkor én ki is teszem!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 15:28:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.11 csütörtök, 15:14:34
mert akkor nem lehet megsértődni
Nem vagyok sértődős típus mert annál én primitívebb vagyok!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 15:56:53 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.11 csütörtök, 15:28:32
Ha megcsinálod nekem akkor én ki is teszem!
MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A NEVEM MINDEN BETŰJÉT NAGYBETŰVEL ÍRJA, HA HOZZÁM SZÓL, KÜLÖNBEN....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.11 csütörtök, 16:00:24 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 16:06:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.11 csütörtök, 15:56:53
MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A NEVEM MINDEN BETŰJÉT NAGYBETŰVEL ÍRJA, HA HOZZÁM SZÓL, KÜLÖNBEN....
Köszike!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
marton_csaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 22:42:04 »
Sziasztok !
Szeretném, ha segítenétek abban, hogy az 1998-as 1,8-as, benzines mondeomhoz hol tudnék a legolcsóbban vezérműszíj szettet vásárolni. Előre is köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2011.08.12 péntek, 08:14:13 »
Idézetet írta: marton_csaba - 2011.08.11 csütörtök, 22:42:04
Sziasztok !
Szeretném, ha segítenétek abban, hogy az 1998-as 1,8-as, benzines mondeomhoz hol tudnék a legolcsóbban vezérműszíj szettet vásárolni. Előre is köszönöm.
cromax 28e (csak feszítővel),unixnál 24-50e között gyártótól és alkatrész számtól függően (görgőket is ad hozzá),láng ua. 29-60e ft-ig.Évjáratban megkülönböztet 1998.05.hó előttit és utánit.A keres-kínálban vannak,akik elég nagy kedvezménnyel vásárolnak,nézd meg!
Naplózva
marton_csaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2011.08.12 péntek, 11:33:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.08.12 péntek, 08:14:13
cromax 28e (csak feszítővel),unixnál 24-50e között gyártótól és alkatrész számtól függően (görgőket is ad hozzá),láng ua. 29-60e ft-ig.Évjáratban megkülönböztet 1998.05.hó előttit és utánit.A keres-kínálban vannak,akik elég nagy kedvezménnyel vásárolnak,nézd meg!
Köszönöm válaszod.
Naplózva
Novy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2011.08.18 csütörtök, 11:25:33 »
Azt vettem észre a kocsin mostanság, hogy első indításkor reggel hidegen nem indul el minden henger dadogósan jár a kocsi kb 2-3 sec.-ig. Ha viszont 2-3 x adok gyújtást akkor minden rendben. Valahol lelevegősödhet az üzemanyagrendszer? Mert ha 2-3 x adok gyújtást, úgymond felnyomatom a rendszert, akkor hibátlan. Ötletek, vélemények?
Naplózva
Séra Levente
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2011.08.19 péntek, 07:35:44 »
Vezérmű szíj, vízpumpa csere előtt állok, tudna valaki megbízható, „olcsó” szerelőt ajánlani Budapesten?
Alkatrészek: eddig ez a legjobb ár
Vezérmű szíj szett: 27000, Cromax (gyári)
Vízpumpa: 11000, Cromax (utángyártott)
Vízpumpa: 21000, Nagyautó (gyári)
Az autó paraméterei:
Ford Mondeo 1,8 benzin, 1997 évjárat, 85 kW
Motor , alu szelepfedeles
Alvázszám: WFOAXXGBBAVJ65081
Motorszám: VJ65081
Vezérmű szíj szett csere
Vízpumpa csere
Az autó 202.000 km
-ben van.
E-mail:
seralevente@yahoo.com
Naplózva
gery1986
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2011.10.22 szombat, 15:23:29 »
Hello mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2003-as 1.8/110 mondim, aminek az Ac pumpája megadta magát.
Segítséget abban kérnék, hogy tud-e valaki esetleg bontottat vagy valami olyat ami korrekt árba lenne!
Sajnos újonnan egy vagyon lenne!!
Előre is köszönöm!!
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:15:07 »
Hello
Segítséget kérnék 1997 es Mk2 1.6 zetec e motorkód hol található?Sehol nem látom a forgalmiban L1E van írva de mondeoba nincs ilyen tudomásom szerint csak escort,orionban.L1F nek kéne lenni elvileg.Szeretném leellenőrizni ha valaki megmondja hol van.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 20:16:58 írta Bakkerman
»
Naplózva
97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:48:53 »
Idézetet írta: Bakkerman - 2011.11.01 kedd, 20:15:07
Hello
Segítséget kérnék 1997 es Mk2 1.6 zetec e motorkód hol található?Sehol nem látom a forgalmiban L1E van írva de mondeoba nincs ilyen tudomásom szerint csak escort,orionban.L1F nek kéne lenni elvileg.Szeretném leellenőrizni ha valaki megmondja hol van.
Tudtommal csak a típustáblán van rajta a kód.A számsor a hűtő felőli részen van lézergravírozva a blokk egy kiugró részére.
Naplózva
Kisördög
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2011.11.08 kedd, 15:32:38 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 1997 es 2l mondeó motorjához van valakinek robbantott rajza?
Lehuzási nyomatékadatok?
Vezérlés rajz,gyári össze jelőléssel?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 20:30:55 »
Sziasztok.
Eddig az MkII általánosba írtam a motorproblémámról, bocsi érte, most már remélem jó helyen vagyok.
Röviden összefoglalnám az eddigieket. Kb egy hónapja vettem egy 1,6-os 97-es jó állapotú Mondit. 100-on benyelt valamivel 14 l fölött, kicsit dadogós volt a járása is így rögtön kapott 4 db NGK-s gyertyát. Változás semmi. Következett a gyertyakábel csere, megint semmi. Ezt követte a hibakód kiolvasás, majd a légtömegmérő csere. A fogyi ezek után még mindig valamivel 12 fölött. A kompresszió mérés, 1 2 4 henger 15 bar a harmadik hengernél 3,5. a gyanú a hidrotőkére terelődik, mivel a karterben nyomás helyett enyhe vákuum van (mintha a szívószelep nem nyitna ki rendesen). Majd két hetet vártam egy rutinos szerelőre, hátha az ő tapasztalata segítene. Megbontotta a szelepfedelet, alatta semmilyen szemmel látható elváltozást nem tapasztalt.( a hidrotőke és a tehermentesre fordított bütyök közzé nem ment be a hézagmérő a négy szelep egyikénél sem) A javaslata az volt, hogy motortisztító adalék adása után cseréljük le az ismeretlen minőségű olajat 10W40-es Castrolra, az talán segít. (ez sem jött be)
Most így állunk. Megpróbálom magam megoldani a problémát a ti segítségetekkel. Első kérdésem: kitudom e venni a kissé megemelt vezérműtengely alól a hidrotőkét úgy, hogy a vezérműszíjat nem veszem le?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 09:30:39 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2011.11.13 vasárnap, 20:30:55
Sziasztok.
Eddig az MkII általánosba írtam a motorproblémámról, bocsi érte, most már remélem jó helyen vagyok.
Röviden összefoglalnám az eddigieket. Kb egy hónapja vettem egy 1,6-os 97-es jó állapotú Mondit. 100-on benyelt valamivel 14 l fölött, kicsit dadogós volt a járása is így rögtön kapott 4 db NGK-s gyertyát. Változás semmi. Következett a gyertyakábel csere, megint semmi. Ezt követte a hibakód kiolvasás, majd a légtömegmérő csere. A fogyi ezek után még mindig valamivel 12 fölött. A kompresszió mérés, 1 2 4 henger 15 bar a harmadik hengernél 3,5. a gyanú a hidrotőkére terelődik, mivel a karterben nyomás helyett enyhe vákuum van (mintha a szívószelep nem nyitna ki rendesen). Majd két hetet vártam egy rutinos szerelőre, hátha az ő tapasztalata segítene. Megbontotta a szelepfedelet, alatta semmilyen szemmel látható elváltozást nem tapasztalt.( a hidrotőke és a tehermentesre fordított bütyök közzé nem ment be a hézagmérő a négy szelep egyikénél sem) A javaslata az volt, hogy motortisztító adalék adása után cseréljük le az ismeretlen minőségű olajat 10W40-es Castrolra, az talán segít. (ez sem jött be)
Most így állunk. Megpróbálom magam megoldani a problémát a ti segítségetekkel. Első kérdésem: kitudom e venni a kissé megemelt vezérműtengely alól a hidrotőkét úgy, hogy a vezérműszíjat nem veszem le?
Nem tudod kivenni!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 09:45:24 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2011.11.13 vasárnap, 20:30:55
...( a hidrotőke és a tehermentesre fordított bütyök közzé nem ment be a hézagmérő a négy szelep egyikénél sem) ...
Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 10:06:51 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.11.14 hétfő, 09:45:24
Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.
Pedig bemegy az oda!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:13:18 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.11.14 hétfő, 09:30:39
Nem tudod kivenni!
Úgy sem, ha az egyik végét kissé megemelem? Vagy a szíjat mindenképpen le kell venni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:22:16 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.11.14 hétfő, 09:45:24
Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.
pedig mérni csak ugy lehet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:25:06 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.11.14 hétfő, 09:45:24
Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.
Akkor most be kell menni neki vagy nem kell bemenni???
Szerintem a hidrotőkének lenne a feladata a szelephézag után állítása, ezért gondoltam, hogy ott hézagnak kellene lenni. Vagy rosszul gondolom? ( annyit tudok a hidrotőkéről, amennyit tőletek olvastam, meg amit a neten találni róla)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:28:05 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2011.11.14 hétfő, 18:25:06
Akkor most be kell menni neki vagy nem kell bemenni???
Szerintem a hidrotőkének lenne a feladata a szelephézag után állítása, ezért gondoltam, hogy ott hézagnak kellene lenni. Vagy rosszul gondolom? ( annyit tudok a hidrotőkéről, amennyit tőletek olvastam, meg amit a neten találni róla)
persze hogy be kell menni. amekkora hézagmérő maximum befér, annyi a szelephézag
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:28:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.14 hétfő, 18:22:16
pedig mérni csak ugy lehet
Pontosan erre gondoltam én is. Ha nincs hézag az mitől lehet?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:33:32 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2011.11.14 hétfő, 18:28:49
Pontosan erre gondoltam én is. Ha nincs hézag az mitől lehet?
sztem hidrotőke, mert a szelep ahogy bekopik a fészekbe, úgy csökken a hézag, de a hidrotőke kéne hogy kompenzálja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:36:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.14 hétfő, 18:33:32
sztem hidrotőke, mert a szelep ahogy bekopik a fészekbe, úgy csökken a hézag, de a hidrotőke kéne hogy kompenzálja
Közzé került valami? Mind a négynek? Vagy más mi lehet még? A többi hengernél nem néztük meg sajna.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2011.11.14 hétfő, 18:41:25 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2011.11.14 hétfő, 18:25:06
Akkor most be kell menni neki vagy nem kell bemenni???
Szerintem a hidrotőkének lenne a feladata a szelephézag után állítása, ezért gondoltam, hogy ott hézagnak kellene lenni. Vagy rosszul gondolom? ( annyit tudok a hidrotőkéről, amennyit tőletek olvastam, meg amit a neten találni róla)
hova is kellene bemennie?a himbához?a hidrotőke folyamatosan megy fel-le,ahogy vez. tengely mozgatja.HA kopott a bütyök,akkor egész egyszerűen nem fog nyitni teljesen és annyi.Kisebb lesz a teljesítmény,de vez. tengelyhez hézagmérőt betolni...elég érdekes mutatvány.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ