Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 07:27:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 947764 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1650 Dátum:
2015.01.09 péntek, 08:46:28 »
Idézetet írta: AGY - 2015.01.08 csütörtök, 19:34:36
Sziasztok,98-s mondeóból nehéz kiszerelni a generátort?1,8 16V felújítatni érdemes a generátort?
Eléggé szubjektív, hogy mi a nehéz, illetve kinek nehéz.
Egy abszolút kezdőnek macerás lehet, de egy rutinosabb buherátornak, félkezes mutatvány.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomika88
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1651 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 19:12:41 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.26 kedd, 13:04:34
Komolyan berosálok!
Érik az olajcsere és futom a köröket a megfelelő olajról.
Persze mindenhol mást mondanak - gondoltam, mindenki a magáét javallja - de a döbbenet, hogy márkaszervizek is mást-mást mondanak
Egyetlen dologban van konszenzus, hogy ne ásványi olaj legyen, de már a szintetikus kontra félszintetikusra is megoszlanak a vélemények.
Úgy döntöttem, hogy a tapasztalatokra hagyatkozom
Kérem, ostromoljatok, kinek, melyik olaj vált be.
más
olvastam, hogy jót tesz a motornak, ha a gyertyahézagot az 1,3 mm-ről, 1 mm-re csökkentem.
Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
köszönöm
Én is a Ford Formulát ajánlom, én októberben cseréltem, nem tudom előtte milyen volt benne,de sokkal csendesebb lett. ...és nyugodt is vagyok
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1652 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 08:27:34 »
Szia,
én szintetikusat használok.
PZs
Idézetet írta: Tomika88 - 2015.01.25 vasárnap, 19:12:41
Én is a Ford Formulát ajánlom, én októberben cseréltem, nem tudom előtte milyen volt benne,de sokkal csendesebb lett. ...és nyugodt is vagyok
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Séra Levente
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1653 Dátum:
2015.02.12 csütörtök, 05:21:22 »
Sziasztok, Van egy 97-es MII-es Mondim. Alapjárat ingadozik amikor bemelegszik a motor, hidegen nem csinálja. Diagnosztika Bosh: 1, Kipufogógáz visszavezetés: Mennyiség túl sok. 2, Lambdaszonda (1 heng.sor, 1 szenzor) A keverék túl szegény. 3, Keverék (1. hengersor) Túl szegény. EGR-szelep tisztítást javasolnak, találtam is 5000 ft ért. Szerintetek ez lehet a probléma forrása, vagy valami más. Le kell szedni a kipufogó leömlőcsövet? mert ez emelné a kitisztítás költségét. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1654 Dátum:
2015.02.12 csütörtök, 09:20:03 »
Idézetet írta: Séra Levente - 2015.02.12 csütörtök, 05:21:22
Sziasztok, Van egy 97-es MII-es Mondim. Alapjárat ingadozik amikor bemelegszik a motor, hidegen nem csinálja. Diagnosztika Bosh: 1, Kipufogógáz visszavezetés: Mennyiség túl sok. 2, Lambdaszonda (1 heng.sor, 1 szenzor) A keverék túl szegény. 3, Keverék (1. hengersor) Túl szegény. EGR-szelep tisztítást javasolnak, találtam is 5000 ft ért. Szerintetek ez lehet a probléma forrása, vagy valami más. Le kell szedni a kipufogó leömlőcsövet? mert ez emelné a kitisztítás költségét. Előre is köszönöm a segítséget.
Mennyire ingadozik?
Volt már szó EGR ledugózásról, nem lehet, hogy neked is megoldaná a gondot?
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1655 Dátum:
2015.02.12 csütörtök, 19:03:10 »
Sziasztok olyan bajom lenne hogy a mondeom (mk2 turnier 1.8 benzin 96) olyan mintha nem égetné el rendesen a benzint vagy nemtudom kicsit füstöl is meg ráadásul nagyon büdös de nem eszi az olajat olajcsere óta ment 6000 km et és max alatt van 2 milivel a nivo műszakin is aztmondták hogy rossz a co ja gépre ráraktuk nem írt semmit csak a légzsékot írta hibának .
Naplózva
Séra Levente
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1656 Dátum:
2015.02.12 csütörtök, 20:05:02 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.02.12 csütörtök, 09:20:03
Mennyire ingadozik?
Volt már szó EGR ledugózásról, nem lehet, hogy neked is megoldaná a gondot?
Hidegen nem ingadozik, csak melegen. Nagyon változó van amikor durván, ha nem nyomnám a gázpedált leállna...
Máskor meg nem csinálja... Legtöbbször az alapjárat sem áll be, 1200-1000 fordulaton marad, majd ha áll 30-40 másodpercet a kocsi, ondjuk a pirosnál, beáll a normálra. Mit jelent az EGR ledugózás? Mi történik utána?
Előre is köszönöm a hozászolást, tanácsot. (utólag is..
)
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1657 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:41:49 »
Idézetet írta: Séra Levente - 2015.02.12 csütörtök, 20:05:02
Hidegen nem ingadozik, csak melegen. Nagyon változó van amikor durván, ha nem nyomnám a gázpedált leállna...
Máskor meg nem csinálja... Legtöbbször az alapjárat sem áll be, 1200-1000 fordulaton marad, majd ha áll 30-40 másodpercet a kocsi, ondjuk a pirosnál, beáll a normálra. Mit jelent az EGR ledugózás? Mi történik utána?
Előre is köszönöm a hozászolást, tanácsot. (utólag is..
)
Hali!
Ha ledugózod az EGR-t akkor a kipuffogó gáz nem jut vissza a motorba a levegővel együtt. Az EGR alap esetben a kipuff gáznak a 10%-át visszavezeti a motorba, emissziós értékeket javít. (Ez akkor volt jó, mikor az autó új volt) Ilyen idős kocsinál már nem tesz jót a motornak, szelepeknél lerakódik a dzsuva.
Ha most lelemezeled negatív irányban a CO érték nem fog változni.
Ki tudja, lehet az EGR szarakodik és megoldódik a problémád...
Te is jobban érzed magad ha 100% levegőt kapsz...
Naplózva
attila.gazdag91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1658 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:44:06 »
Sziasztok. Nem rég lettem mondeo tulajdonos. (Mk2 '97 1.8 16V Zetech) és egy olyan probléma merült fel kisautómban, hogy hidegen, ha nem melegítem eléggé és úgy indulok el vele akkor váltásnál (1-esből 2-esbe) hajlamos lefulladni, üzem melegen semmi baja nincs. Mikor vásároltam az autót utána kicseréltem a "kötelező" dolgokat. ( gyertyák (gyári) , gyújtókábelek (gyári), légszűrő, pollen szűrő stb.) Zárójelben megjegyezném amióta nálam van az autó nem működik a vízhőmérséklet jelző, gondolom nem befolyásol semmit. Valakinek esetleg lenne ötlete mi lehet a hibajelenség?
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1659 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 09:50:26 »
Sziasztok!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem egy 97-es 1.8 mondeonak
A kötelező dolgok cseréje már majdnem mind megtörtént (az autó előélete ismeretlen)
- Olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő, vezérlés (vízpumpával együtt) cserélve, még a benzinszűrő, gyertyák és a gyújtókábelek várnak cserére.
- Pillangószelep tisztítva (nálam ez okozta azt ha hirtelen levettem a gázról a lábamat akkor rángatott a motor)
- Az EGR szelep eltömítését remélhetőleg a héten megcsinálom
Remélhetőleg hamarosan elviszem egy bg tech-es tisztításra, a beszívót és az injektort kéne kipucolni, mert szerintem az átlag 9 literes fogyasztás kicsit sok (ritkán utazom a kocsiban egyedül). Mennyit esznek ezek a gépek átlagba?
A hőmérséklettel szerintem gond van: a mutató folyamatos haladás mellett az "N" nél áll (idáig hamar bemelegszik), városban beáll középre.
Szerelőhöz elvittem megnézte a hűtőrendszert a termosztát jó, keringés van, és a ventilátor is működik, azt mondta hogy ez mondeoknál típushiba, de én még a vízhőmérséklet jeladóra gondoltam, szerintetek? (vagy ne foglalkozzak vele?
Majdnem elfelejtettem: a kuplungtól daráló hangot hallok 2-3-4 sebesség fokozatban, azt hiszem hamarosan kuplung csere kell, kinyomott kuplungnál nem adja a hangot.
- A km óra többet mutat mint amennyivel valójában haladok az autón 185/65 r14 gumik vannak. Ha 50km/h val haladok akkor 62km/h mutat az óra. 110km/h valós tempónál 133km/h körül mutat, ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.19 csütörtök, 10:07:17 írta gandras
»
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1660 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 11:41:00 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.19 csütörtök, 09:50:26
Sziasztok!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem egy 97-es 1.8 mondeonak
...
- A km óra többet mutat mint amennyivel valójában haladok az autón 185/65 r14 gumik vannak. Ha 50km/h val haladok akkor 62km/h mutat az óra. 110km/h valós tempónál 133km/h körül mutat, ötlet?
No erre egyszerű megoldás egy nagyobb szett kerék felrakása, a fenti méret a legkisebb amit fel szokás rakni, de azzal nem is néz ki olyan jól
Tudok ajánlani egy 195/60 R15, vagy valami hasonlót (185/65 R15, 195/65 R15 - ez utóbbi nagyjából az ajánlott maximum méret). Jobban fog kinézni a verda, pontosabb lesz a km óra. Természetesen jobban terheli a nagyobb súlyú kerék a futóművet, de volt erre gyárilag 205/55 R16, ill. 215/45 R17-es kerék is; ha azokkal kibírja..
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1661 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 11:46:27 »
Nálam is ez a helyzet, hogy 185/65R14 gumival ezért 185/70R14 gumikat tettem fel és azzal szinte pontosan mutat az óra. Igen furcsán néz ki ilyen ballonos gumival, de ez így olcsóbbra jött ki, mintha 15-ös felniket veszek és még arra gumikat.
PZs
Idézetet írta: gandras - 2015.02.19 csütörtök, 09:50:26
Sziasztok!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem egy 97-es 1.8 mondeonak
A kötelező dolgok cseréje már majdnem mind megtörtént (az autó előélete ismeretlen)
- Olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő, vezérlés (vízpumpával együtt) cserélve, még a benzinszűrő, gyertyák és a gyújtókábelek várnak cserére.
- Pillangószelep tisztítva (nálam ez okozta azt ha hirtelen levettem a gázról a lábamat akkor rángatott a motor)
- Az EGR szelep eltömítését remélhetőleg a héten megcsinálom
Remélhetőleg hamarosan elviszem egy bg tech-es tisztításra, a beszívót és az injektort kéne kipucolni, mert szerintem az átlag 9 literes fogyasztás kicsit sok (ritkán utazom a kocsiban egyedül). Mennyit esznek ezek a gépek átlagba?
A hőmérséklettel szerintem gond van: a mutató folyamatos haladás mellett az "N" nél áll (idáig hamar bemelegszik), városban beáll középre.
Szerelőhöz elvittem megnézte a hűtőrendszert a termosztát jó, keringés van, és a ventilátor is működik, azt mondta hogy ez mondeoknál típushiba, de én még a vízhőmérséklet jeladóra gondoltam, szerintetek? (vagy ne foglalkozzak vele?
Majdnem elfelejtettem: a kuplungtól daráló hangot hallok 2-3-4 sebesség fokozatban, azt hiszem hamarosan kuplung csere kell, kinyomott kuplungnál nem adja a hangot.
- A km óra többet mutat mint amennyivel valójában haladok az autón 185/65 r14 gumik vannak. Ha 50km/h val haladok akkor 62km/h mutat az óra. 110km/h valós tempónál 133km/h körül mutat, ötlet?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1662 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 13:08:07 »
Idézetet írta: Préti - 2015.02.19 csütörtök, 11:46:27
Nálam is ez a helyzet, hogy 185/65R14 gumival ezért 185/70R14 gumikat tettem fel és azzal szinte pontosan mutat az óra. Igen furcsán néz ki ilyen ballonos gumival, de ez így olcsóbbra jött ki, mintha 15-ös felniket veszek és még arra gumikat.
PZs
Köszönöm a válaszokat
Gondolom így a km számláló is többet pörög mint amit valójában mentem, így jött ki az átlag 9L fogyasztás, ha hiszek a műszernek és abból számolok fogyasztást amit mutat akkor csak 8L
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1663 Dátum:
2015.02.20 péntek, 17:50:26 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.19 csütörtök, 09:50:26
Sziasztok!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem egy 97-es 1.8 mondeonak
A kötelező dolgok cseréje már majdnem mind megtörtént (az autó előélete ismeretlen)
- Olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő, vezérlés (vízpumpával együtt) cserélve, még a benzinszűrő, gyertyák és a gyújtókábelek várnak cserére.
- Pillangószelep tisztítva (nálam ez okozta azt ha hirtelen levettem a gázról a lábamat akkor rángatott a motor)
- Az EGR szelep eltömítését remélhetőleg a héten megcsinálom
Remélhetőleg hamarosan elviszem egy bg tech-es tisztításra, a beszívót és az injektort kéne kipucolni, mert szerintem az átlag 9 literes fogyasztás kicsit sok (ritkán utazom a kocsiban egyedül). Mennyit esznek ezek a gépek átlagba?
A hőmérséklettel szerintem gond van: a mutató folyamatos haladás mellett az "N" nél áll (idáig hamar bemelegszik), városban beáll középre.
Szerelőhöz elvittem megnézte a hűtőrendszert a termosztát jó, keringés van, és a ventilátor is működik, azt mondta hogy ez mondeoknál típushiba, de én még a vízhőmérséklet jeladóra gondoltam, szerintetek? (vagy ne foglalkozzak vele?
Majdnem elfelejtettem: a kuplungtól daráló hangot hallok 2-3-4 sebesség fokozatban, azt hiszem hamarosan kuplung csere kell, kinyomott kuplungnál nem adja a hangot.
- A km óra többet mutat mint amennyivel valójában haladok az autón 185/65 r14 gumik vannak. Ha 50km/h val haladok akkor 62km/h mutat az óra. 110km/h valós tempónál 133km/h körül mutat, ötlet?
Termosztátházon az alsó vízhőfok jeladó.
Tudtommal a km/h mutató és a km számláló külön dölgozik, nem függnek össze.
És szerintem nem sok az a 9 liter, nehéz lesz lejjebb vinned.
Naplózva
joy69
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 159
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1664 Dátum:
2015.02.20 péntek, 18:07:32 »
-Szia..
Nekem majdnem jól mér,de gyárilag 205/55 R15 gumikkal gurul..
A fogyasztás kicsit sokk..
nekem 6,8-6,9 az átlag.
ha kicsit megtréfálom a lambdaszondát,akkor lemegy akár 6,2 re is (1,8 Ztech)
motor.
Igaz most a kilométeróra számláló megállt..és nem találom a hibát..
ha valaki tud segiteni megköszönném
Idézetet írta: gandras - 2015.02.19 csütörtök, 09:50:26
Sziasztok!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem egy 97-es 1.8 mondeonak
A kötelező dolgok cseréje már majdnem mind megtörtént (az autó előélete ismeretlen)
- Olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő, vezérlés (vízpumpával együtt) cserélve, még a benzinszűrő, gyertyák és a gyújtókábelek várnak cserére.
- Pillangószelep tisztítva (nálam ez okozta azt ha hirtelen levettem a gázról a lábamat akkor rángatott a motor)
- Az EGR szelep eltömítését remélhetőleg a héten megcsinálom
Remélhetőleg hamarosan elviszem egy bg tech-es tisztításra, a beszívót és az injektort kéne kipucolni, mert szerintem az átlag 9 literes fogyasztás kicsit sok (ritkán utazom a kocsiban egyedül). Mennyit esznek ezek a gépek átlagba?
A hőmérséklettel szerintem gond van: a mutató folyamatos haladás mellett az "N" nél áll (idáig hamar bemelegszik), városban beáll középre.
Szerelőhöz elvittem megnézte a hűtőrendszert a termosztát jó, keringés van, és a ventilátor is működik, azt mondta hogy ez mondeoknál típushiba, de én még a vízhőmérséklet jeladóra gondoltam, szerintetek? (vagy ne foglalkozzak vele?
Majdnem elfelejtettem: a kuplungtól daráló hangot hallok 2-3-4 sebesség fokozatban, azt hiszem hamarosan kuplung csere kell, kinyomott kuplungnál nem adja a hangot.
- A km óra többet mutat mint amennyivel valójában haladok az autón 185/65 r14 gumik vannak. Ha 50km/h val haladok akkor 62km/h mutat az óra. 110km/h valós tempónál 133km/h körül mutat, ötlet?
Naplózva
MK-III 1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 159
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1665 Dátum:
2015.02.20 péntek, 18:14:45 »
Idézetet írta: AGY - 2015.01.08 csütörtök, 19:34:36
Sziasztok,98-s mondeóból nehéz kiszerelni a generátort?1,8 16V felújítatni érdemes a generátort?
szia..
mi a baja a generátornak??
lehet tudok segiteni.
nem nehéz szétszedni,három csavar,csak nehéz hozzáférni.
csinálj egy hosszú nyelű 13-as kulcsot a feszitőgörgö lazitásához,és akkor gyerekjáték.
Joy69.. (Villamosgépszerelő)
Naplózva
MK-III 1.8 Benzin
2003.
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1666 Dátum:
2015.02.20 péntek, 21:29:53 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2015.02.20 péntek, 17:50:26
Termosztátházon az alsó vízhőfok jeladó.
Tudtommal a km/h mutató és a km számláló külön dölgozik, nem függnek össze.
És szerintem nem sok az a 9 liter, nehéz lesz lejjebb vinned.
Szia koszi az infot, ha kitekerem a jeladot akkor fog folyni a hutoviz? A km szamlalo biztos igy is pontos erteket mer hogy a sebessegmero ora tobbet mutat mert akkor a8L fogyasztas eleg jo
Letezik az hogy az enyembe nincsen EGR szelep, az csak a TD ben lenne? (bocs az ekezetek miatt de mobilrol irok)
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1667 Dátum:
2015.02.20 péntek, 23:07:44 »
Sziasztok,
Lemertem a jeladókat itt valami nem stimmel, alapjáraton bemelegedett a kocsi, a termosztát is jókor nyitott, a műszer is jól mutatott. (kb 20 perc alapjárat majd elkezdtem neki nyomkodni a gázpedált
)
túl is melegedett erre bekapcsolt a hűtőventi kb 10 másodpercre.
Viszont az első hűtő hideg, az oda menő cső tűzforró, a motorvezérlőhöz kapcsolódó jeladó 2.2kOhm mutatott. Ez nem forró kicsit?
Még kicsit hagytam hagy járjon de az első hűtő csak annyira melegedett be amennyire a motor sugárzó hőjétől betudott éppen langyos volt, a termosztát után a cső ami a hűtőhöz megy meg foghatatlanul meleg.
Ja igen és normál tempónál meg az "N" és az "O" között áll a mutató, dugózás közben meg "Á"
Erre ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.21 szombat, 00:21:41 írta gandras
»
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1668 Dátum:
2015.02.21 szombat, 09:55:36 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.20 péntek, 23:07:44
Sziasztok,
Lemertem a jeladókat itt valami nem stimmel, alapjáraton bemelegedett a kocsi, a termosztát is jókor nyitott, a műszer is jól mutatott. (kb 20 perc alapjárat majd elkezdtem neki nyomkodni a gázpedált
)
túl is melegedett erre bekapcsolt a hűtőventi kb 10 másodpercre.
Viszont az első hűtő hideg, az oda menő cső tűzforró, a motorvezérlőhöz kapcsolódó jeladó 2.2kOhm mutatott. Ez nem forró kicsit?
Még kicsit hagytam hagy járjon de az első hűtő csak annyira melegedett be amennyire a motor sugárzó hőjétől betudott éppen langyos volt, a termosztát után a cső ami a hűtőhöz megy meg foghatatlanul meleg.
Ja igen és normál tempónál meg az "N" és az "O" között áll a mutató, dugózás közben meg "Á"
Erre ötlet?
Dugulásra, vagy légbuborékra tippelnék. Ereszd le a löttyöt, aztán mosd át a rendszert. Ha van kedved szerelni, akkor kapd le a hűtőt is, nyomj bele sűrített levegőt, azzal láthatod mennyire dugul.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1669 Dátum:
2015.02.21 szombat, 11:27:23 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.20 péntek, 23:07:44
Sziasztok,
Lemertem a jeladókat itt valami nem stimmel, alapjáraton bemelegedett a kocsi, a termosztát is jókor nyitott, a műszer is jól mutatott. (kb 20 perc alapjárat majd elkezdtem neki nyomkodni a gázpedált
)
túl is melegedett erre bekapcsolt a hűtőventi kb 10 másodpercre.
Viszont az első hűtő hideg, az oda menő cső tűzforró, a motorvezérlőhöz kapcsolódó jeladó 2.2kOhm mutatott. Ez nem forró kicsit?
Még kicsit hagytam hagy járjon de az első hűtő csak annyira melegedett be amennyire a motor sugárzó hőjétől betudott éppen langyos volt, a termosztát után a cső ami a hűtőhöz megy meg foghatatlanul meleg.
Ja igen és normál tempónál meg az "N" és az "O" között áll a mutató, dugózás közben meg "Á"
Erre ötlet?
tapintasra tűzforró? Mert a 80fokot sem állja a kéz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joy69
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 159
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1670 Dátum:
2015.02.21 szombat, 17:34:02 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.20 péntek, 23:07:44
Sziasztok,
Lemertem a jeladókat itt valami nem stimmel, alapjáraton bemelegedett a kocsi, a termosztát is jókor nyitott, a műszer is jól mutatott. (kb 20 perc alapjárat majd elkezdtem neki nyomkodni a gázpedált
)
túl is melegedett erre bekapcsolt a hűtőventi kb 10 másodpercre.
Viszont az első hűtő hideg, az oda menő cső tűzforró, a motorvezérlőhöz kapcsolódó jeladó 2.2kOhm mutatott. Ez nem forró kicsit?
Még kicsit hagytam hagy járjon de az első hűtő csak annyira melegedett be amennyire a motor sugárzó hőjétől betudott éppen langyos volt, a termosztát után a cső ami a hűtőhöz megy meg foghatatlanul meleg.
Ja igen és normál tempónál meg az "N" és az "O" között áll a mutató, dugózás közben meg "Á"
Erre ötlet?
Szia.
ha a termosztát nyit időben,és mégis hideg a hűtő,
akkor levegős a rendszer..várd meg még kihül,és huzd le a hűtő felső vastag csövét,ott kijön
a buborék..
ha ezután megint ilyen lesz akkor keresd a hibát,hogy mitől..
J..
Naplózva
MK-III 1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 159
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1671 Dátum:
2015.02.21 szombat, 17:39:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.21 szombat, 11:27:23
tapintasra tűzforró? Mert a 80fokot sem állja a kéz....
Igazad van..jó meglátás
)
Nekem lenne hasonló jó tanácsod??
hol keressem a kilométerszámláló jeladóját?
mert a mútató az jó,és nem értem ezt..
a féltengely feletti jeladót széthúzom megáll a mutató is..
nem egyhelyről kapják a jelet??
köszi
Naplózva
MK-III 1.8 Benzin
2003.
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1672 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 13:18:37 »
Sziasztok!
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150222/IMG_20150222_125055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
annak tisztának kéne lennie ugye ?? Kibirom valahogy takarítani ? Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1673 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 14:33:13 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.22 vasárnap, 13:18:37
Sziasztok!
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150222/IMG_20150222_125055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
annak tisztának kéne lennie ugye ?? Kibirom valahogy takarítani ? Válaszokat előre is köszönöm
Ha leszeded, akkor ki tudod takarítani. 4 csavar tartja meg a gázdowden, de ki lehet akasztani.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1674 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 15:23:27 »
Idézetet írta: xrobe - 2015.02.22 vasárnap, 14:33:13
Ha leszeded, akkor ki tudod takarítani. 4 csavar tartja meg a gázdowden, de ki lehet akasztani.
Köszi megcsináltam felpolirozni Nem birtam a pillangoszelepet nemvolt itthon papirom de megtakarítottam jobb mint volt . szívòtorok nagyon olajsaras az természetes ?
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1675 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 18:44:37 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.22 vasárnap, 15:23:27
Köszi megcsináltam felpolirozni Nem birtam a pillangoszelepet nemvolt itthon papirom de megtakarítottam jobb mint volt . szívòtorok nagyon olajsaras az természetes ?
Az jó hogy kitakarítottam és most rángat eddig meg nem csinálta sztetek mit ba****m el??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1676 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 18:54:08 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.22 vasárnap, 18:44:37
Az jó hogy kitakarítottam és most rángat eddig meg nem csinálta sztetek mit ba****m el??
Húzd le az aksit vagy negyedórára... majd újratanítás. A fiestánál pont így volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1677 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 19:01:50 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.22 vasárnap, 18:54:08
Húzd le az aksit vagy negyedórára... majd újratanítás. A fiestánál pont így volt.
lehúztam hidegen indítottam jovaolt melegszik egyre jobban csinálja főleg 2000 es 3000 közt megneztem a gyergyat elvopt repedve kicsereltem egy regebbire mer volt már hogy elrepedt es az osszeset csereltem es raadasul a gyertya korul allt az olaj de hogy hogy kerult oda azt nemtudom de mostse jó
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1678 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 19:05:15 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.22 vasárnap, 19:01:50
lehúztam hidegen indítottam jovaolt melegszik egyre jobban csinálja főleg 2000 es 3000 közt megneztem a gyergyat elvopt repedve kicsereltem egy regebbire mer volt már hogy elrepedt es az osszeset csereltem es raadasul a gyertya korul allt az olaj de hogy hogy kerult oda azt nemtudom de mostse jó
ja és még ráadásul nagyon büdöset füstöl de az már régebben vannak bajok szegénnyel
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1679 Dátum:
2015.02.25 szerda, 11:52:08 »
Sziasztok!
Az 1.8-as 97-es mondeomban nem találtam hogy hol van az EGR szelep
Van ebben egyáltalán? Valaki egy képet fel tudna tenni, hogy hol van?, ha van benne
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1680 Dátum:
2015.02.25 szerda, 13:53:30 »
Köszi, hétvégén megnézem
Idézetet írta: joy69 - 2015.02.21 szombat, 17:34:02
Szia.
ha a termosztát nyit időben,és mégis hideg a hűtő,
akkor levegős a rendszer..várd meg még kihül,és huzd le a hűtő felső vastag csövét,ott kijön
a buborék..
ha ezután megint ilyen lesz akkor keresd a hibát,hogy mitől..
J..
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1681 Dátum:
2015.02.25 szerda, 14:53:41 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.25 szerda, 11:52:08
Sziasztok!
Az 1.8-as 97-es mondeomban nem találtam hogy hol van az EGR szelep
Van ebben egyáltalán? Valaki egy képet fel tudna tenni, hogy hol van?, ha van benne
[/quotehttp://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf ha errol látod holvan
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1682 Dátum:
2015.02.25 szerda, 14:58:54 »
Szia!
Ez alapján próbáltam megkeresni, de sajnos nem találtam azt ami a képen van
Lehet ez egy TD és abban máshol van mint a benzinesben?
Még megnézem, hogy a pillangószelepházhoz hogyan csatlakozik és megpróbálom visszakövetni
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.25 szerda, 14:53:41
Idézetet írta: gandras - 2015.02.25 szerda, 11:52:08
Sziasztok!
Az 1.8-as 97-es mondeomban nem találtam hogy hol van az EGR szelep
Van ebben egyáltalán? Valaki egy képet fel tudna tenni, hogy hol van?, ha van benne
[/quotehttp://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf ha errol látod holvan
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1683 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:10:43 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.25 szerda, 14:58:54
Szia!
Ez alapján próbáltam megkeresni, de sajnos nem találtam azt ami a képen van
Lehet ez egy TD és abban máshol van mint a benzinesben?
Még megnézem, hogy a pillangószelepházhoz hogyan csatlakozik és megpróbálom visszakövetni
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150225/2015-02-25_15.20.14_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.25 szerda, 15:27:00 írta tranyowrc
»
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1684 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:11:46 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.22 vasárnap, 19:01:50
lehúztam hidegen indítottam jovaolt melegszik egyre jobban csinálja főleg 2000 es 3000 közt megneztem a gyergyat elvopt repedve kicsereltem egy regebbire mer volt már hogy elrepedt es az osszeset csereltem es raadasul a gyertya korul allt az olaj de hogy hogy kerult oda azt nemtudom de mostse jó
Mikor leszedted a pillangószelepet, akkor lehúzol a hátuljánál 1 csatlakozót, azt visszadugtad?
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1685 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:25:12 »
Idézetet írta: Zseby - 2015.02.25 szerda, 15:11:46
Mikor leszedted a pillangószelepet, akkor lehúzol a hátuljánál 1 csatlakozót, azt visszadugtad?
elvolt repedve a gyertyám mostmár jó
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1686 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:30:10 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.25 szerda, 14:58:54
Szia!
Ez alapján próbáltam megkeresni, de sajnos nem találtam azt ami a képen van
Lehet ez egy TD és abban máshol van mint a benzinesben?
Még megnézem, hogy a pillangószelepházhoz hogyan csatlakozik és megpróbálom visszakövetni
így már megvan ?
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1687 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:30:28 »
Köszömön
Este meg is nézem
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.25 szerda, 15:10:43
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150225/2015-02-25_15.20.14_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1688 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 09:43:45 »
Szia!
Megnéztem, úgy tűnik az enyémből kiszerelték és a pillangószelep háznál van ledugózva, teszek föl pár képet róla:
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_184206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_183932_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_183947_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_184014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Idézetet írta: tranyowrc - 2015.02.25 szerda, 15:30:10
így már megvan ?
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1689 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 16:41:55 »
Idézetet írta: gandras - 2015.02.26 csütörtök, 09:43:45
Szia!
Megnéztem, úgy tűnik az enyémből kiszerelték és a pillangószelep háznál van ledugózva, teszek föl pár képet róla:
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_184206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_183932_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_183947_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150226/20150225_184014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mégiet
Naplózva
gandras
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1690 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 18:11:50 »
Kicseréltem a kocsiban a gyertyákat és a gyertyatartó kábeleket, hát 15 paci visszajött
Az egyik gyertya már ketté volt repedve az érintkezője meg rozsdás volt, a másik háromnál csak a hézag volt 3x a normálnak
A kocsi így már nem rángat
Az üzemanyagszűrő már rozsdás volt, nem tudom mikori volt inkább cseréltem
Sajnos a tesco parkolóban elintézték a kocsit, ajtaját benyomták küszöb félig lejött, sárvédő is kapott.... szerintem 50 körül lesz, persze telefonszámot nem hagyott én meg este itthon vettem észre mikor villanyt kapcsoltam a garázsban...
valami fehér szutyok szúken fordult...
Naplózva
csokito
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1691 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:16:14 »
Sziasztok, egy olyan problémám lenne hogy egy akkumulátor lemerülés után amikor feltöltve visszatettem az aksit teljesen elment az alapjáratom. Nem ingadozik, ahogy leveszem a lábam a pedálról leáll. Hidegindításnál amíg a motor bemelegszik megy de utána már csak a pedál folyamatos nyomásával tudom tartani az alapjáratot. A motor 1.6 16 szelepes, van esetleg valakinek egy tippje hogy mi lehet a gond? Az aksi lemerülés előtt semmi probléma nem volt vele.
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1692 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:29:49 »
Idézetet írta: csokito - 2015.03.08 vasárnap, 20:16:14
Sziasztok, egy olyan problémám lenne hogy egy akkumulátor lemerülés után amikor feltöltve visszatettem az aksit teljesen elment az alapjáratom. Nem ingadozik, ahogy leveszem a lábam a pedálról leáll. Hidegindításnál amíg a motor bemelegszik megy de utána már csak a pedál folyamatos nyomásával tudom tartani az alapjáratot. A motor 1.6 16 szelepes, van esetleg valakinek egy tippje hogy mi lehet a gond? Az aksi lemerülés előtt semmi probléma nem volt vele.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv a fórumon! 15 perc áramtalanítás után a motorvezérlőt újra kell tanítani, elveszti az addigi tudományát.
Ezen a linken
találod róla a leírást hogy kell.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
csokito
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1693 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:38:29 »
Idézetet írta: thomyka - 2015.03.08 vasárnap, 20:29:49
Üdv a fórumon! 15 perc áramtalanítás után a motorvezérlőt újra kell tanítani, elveszti az addigi tudományát.
Ezen a linken
találod róla a leírást hogy kell.
Köszönöm a gyors választ, azt írja a segédlet hogy alapjáraton melegítsem a motort üzemi hőfokra mielőtt elindulnék vele, de mivel nem tartja az alapjáratot ezt csak kicsit nyomva tartott gázpedállal tudom produkálni, ez nem probléma,nem kerülnek be a motorvezérlőbe fals adatok?
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1694 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 08:03:30 »
Idézetet írta: csokito - 2015.03.08 vasárnap, 20:38:29
Köszönöm a gyors választ, azt írja a segédlet hogy alapjáraton melegítsem a motort üzemi hőfokra mielőtt elindulnék vele, de mivel nem tartja az alapjáratot ezt csak kicsit nyomva tartott gázpedállal tudom produkálni, ez nem probléma,nem kerülnek be a motorvezérlőbe fals adatok?
Szia!
Hidegen, indításkor mennyire megy fel az alapjárat? 1500 és utána esik vissza vagy csak úgy 1000-1100.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1695 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 10:05:35 »
Idézetet írta: csokito - 2015.03.08 vasárnap, 20:38:29
Köszönöm a gyors választ, azt írja a segédlet hogy alapjáraton melegítsem a motort üzemi hőfokra mielőtt elindulnék vele, de mivel nem tartja az alapjáratot ezt csak kicsit nyomva tartott gázpedállal tudom produkálni, ez nem probléma,nem kerülnek be a motorvezérlőbe fals adatok?
Kösd le megint egy negyed órára az akksit, akkor törlődik a mostani program. Utána az alapbeállításokkal indul újra, elvileg akkor lennie kell alapjáratnak a bemelegedéshez.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
csokito
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1696 Dátum:
2015.03.09 hétfő, 14:53:21 »
Idézetet írta: thomyka - 2015.03.09 hétfő, 10:05:35
Kösd le megint egy negyed órára az akksit, akkor törlődik a mostani program. Utána az alapbeállításokkal indul újra, elvileg akkor lennie kell alapjáratnak a bemelegedéshez.
Köszönöm, ki fogom próbálni
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1697 Dátum:
2015.03.21 szombat, 22:30:53 »
Sziasztok!
Egy ideje picit gyengébb a motor (ami 1.6-nál fájdalmas, mert kevés lóból kell gazdálkodni).
Úgy ~2500 felett nem igazán történik semmi, 3000 fölé meg nem nagyon szeretne menni, így nem is kínzom.
Van tippetek mi okozhatja ezt?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.05 vasárnap, 00:05:28 írta Pumukli23
»
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1698 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 13:04:57 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2015.03.21 szombat, 22:30:53
Sziasztok!
Egy ideje picit gyengébb a motor (ami 1.6-nál fájdalmas, mert kevés lóból kell gazdálkodni).
Úgy ~2500 felett nem igazán történik semmi, 3000 fölé meg nem nagyon szeretne menni, így nem is kínzom.
Van tippetek mi okozhatja ezt?
Szia,
Érdemes lenne egy komplett szívórendszer takarítás, gyújtásrendszer átnézés. Elsőként a gyertyákat venném ki, hézagot beállítanám. Nem nagy meló, valahol el kell kezdeni.
Üdv:
zsolio
Naplózva
rotti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1699 Dátum:
2015.04.14 kedd, 09:20:24 »
Sziasztok, új vagyok itt, remélem tudtok segíteni, tanácsot, tanácsokat adni.
Kb. 2 éve Németországból hoztam egy 1999. 1.8 benzines kombi mondeot. Jó állapotban volt, semmi probléma nem volt vele, napi szinten használom.
Két hónapja, hirtelen az alapjárat ingadozni kezdett , meg gyorsításkor rángatott ,mindig vissza kellett váltani egy fokozatot csak úgy tudtam gyorsítani. Amikor rángatott egyből kivilant a ABS,kipörgésgátló és a fék visszajelző.
A szerelőhöz elvittem az autót, ő talált egy elszakadt kábelt ami a légtömegérőbe megy, azt helyrehozta, ezzel megszűnt az alapjárat ingadozás
Utána kicseréltük a gyertyákat, gyújtótrafót ás gyújtókábeleket és lás csodát megszűnt a rángatás gyorsításkor meg már nem villant fel semmi a műszerfalon ...tehát ismét
Viszont most meg amikor tartom a sebességet akkor rángat , de ha 100km/h felelt megyek és tartom a sebességet akkor nem .
A másik dolog amit még észrevettem hogy a gázpedál nagyon érzékeny lett, alig nyomom a pedált és egyből "kilő" gyorsul bármilyen fokozatban vagyok.
Amikor gyorsítok akkor nem rángat, tehát csak amikor tartom a sebességet. Hosszú távon elég idegesítő
Rá tettük gépre is de nem írt ki semmi hibát .....
Valakinek van valami ötlete hol keressem a hibát
Előre is köszönöm a válaszokat
Naplózva
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ