Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:46:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653035 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 20:18:54 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.03.15 hétfő, 12:02:36
Ha jól emlékszem, alul, nem egészen középen, közel a jobb hátsó kerékhez. Egy kis konzolféle tartja, azt kell kicsavarni és könnyen leszedhető, nem nehéz.
Köszönöm!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2010.03.16 kedd, 20:01:53 »
Üdvözlök mindenkit...
Mi a véleményetek az alábbi mondeoról ?
Érdekel a véleményetek az áráról, ha valaki ismeri és látta közelről az autót írja le véleményét.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-3576568
Köszönöm...
Naplózva
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2010.03.17 szerda, 12:01:20 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.16 kedd, 20:01:53
Üdvözlök mindenkit...
Mi a véleményetek az alábbi mondeoról ?
Érdekel a véleményetek az áráról, ha valaki ismeri és látta közelről az autót írja le véleményét.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-3576568
Köszönöm...
Ha csak az árat nézzük akkor megéri.
Érdekes a műszaki vizsga érvényessége.Pár hónapig állt az autó vagy pár hónappal hamarabb műszakiztatták le egyszer a kelleténél. Kinek mi a hihetőbb...
Kár, hogy nincs belülről fénykép.
Mindenképpen vizsgáltasd át, mielőtt megveszed, a km óra állása nem mérvadó
.
Ha elég az 1.8-as is akkor tudok neked ajánlani egy megbízható példányt.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2010.03.17 szerda, 16:14:29 »
Idézetet írta: lcsaba - 2010.03.12 péntek, 12:09:58
Természetesen kimértek mindent, de nem találtak semmit. Így aztán a gyújtótrafó, gyertyakábel és gyertyák cserélve lettek.
Azért nem írtam sokáig, mert azt hittem megoldódott, de nem. A legújabb tapasztalatom, hogy hosszabb út kell neki, hogy elkezdjen rángatni. Általában 15 km-t megyek vele reggel és este, akkora út alatt nem csinálja. Viszont most volt alkalmam autópályázni és ezután már elkezdi csinálni rendesen. Meg voltam róla győződve, hogy a szívóssor, de abban is cserélve lettek a lapkák és tömítések és csinálja, csinálja.
A szerelőnek nincs ötlete és nem szeretnék szép sorban mindent cserélgetni, max. célirányosan a gyanús alkatrészeket.
Nincs ötlete senkinek a rángatásomra?
Kösz
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2010.03.17 szerda, 16:24:52 »
Idézetet írta: lcsaba - 2010.03.17 szerda, 16:14:29
Nincs ötlete senkinek a rángatásomra?
Kösz
Nekem is rángat erőteljesebb gázadásra.
Most hétvégén cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, mert úgy tapasztalom, mintha nem kapna elég anyagot. Kisebb gázadásra jó, illetve magas fordulatszámon (3500 fölött) se csinálja. Úgyis akartam már cserélni a szűrőt, hátha....
Ha nem lesz jó, akkor megnézem a gyertyákat. A kábelek jók, de a gyertyát nem tudtam kiszedni.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2010.03.17 szerda, 17:18:44 »
Szóval még egy benzines kollégának se volt gondja az EGR szeleppel? (a fenti hsz-emre nem volt reakció, emiatt gondolom)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2010.03.17 szerda, 17:49:50 »
Idézetet írta: lcsaba - 2010.03.17 szerda, 16:14:29
Nincs ötlete senkinek a rángatásomra?
Kösz
Esetleg a lambda tolhat ki veled....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gorzas
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 08:44:37 »
Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 09:01:17 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.18 csütörtök, 08:44:37
Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
Lehet 6L-el is járni vele. (Pálya - 80km/h)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 10:37:48 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.18 csütörtök, 08:44:37
Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
Nekem városban 9-12, autópályán 8 körül, országúton 7-8. De volt már 6,7 (
Néhány hete gyerkőc aludt az autóban, Zsóryba mentünk a pályán. Hogy minél tovább aludjon, beálltam a 100-ra. Néhány előzésnél mentem max. 120-ig. A kompjúter 6.7-es fogyasztást mutatott. Nem pillanatnyi, hanem átlag. Előtte néhány 10 km-t mentem csak Budapesten.
) is.
Tavaly nyáron Bakonybélbe mentünk. 4 személy + fullra pakolva az autó (pl. rekesz sör már csak a hátsó ülésre fért be) + a tetőn 4 bicaj. Vissza csak 3-an jöttünk + 3 bicaj + annyival kevesebb csomag, amit megettünk, megittunk. Nem pályán mentünk, a sebkorlátokat +10%-al tartottam be. A fogyasztás tankolással mérve 8,2 volt.
Szerintem ez nem sok. Mint ahogy a többi se. Szerintem.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 11:35:36 »
Szevasztok,
A főoldalon találtok két excel adatbázist, ami az előző és a mostani 1.8-as autóm fogyasztását (is) mutatja. Mindig tele tankolok, a fogyasztás abból van számolva. Látszik a görbékből, hogy a fogyasztásra egy számot nem lehet mondani. Pesten lakom, régebben naponta 40 km-t mentem Rákoskeresztúr Újpest között, mostanában ez 60km a körgyűrűn. Nyáron viszonylag sokat megyek hosszú utakon.
Üdv
Sz.G.
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.18 csütörtök, 08:44:37
Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 14:22:59 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.18 csütörtök, 08:44:37
Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
hello,
decemberben vettem a 2 literes mondit, 170000km volt akkor benne, dunakeszi - 3. ker. a napi kozlekedes, hidegben 8.2L volt az atlagfogyi, most lement 8.1 -re.
a hetvegen autopalyaztam vele kb 500km-ert olyan 140 korul, 7.6L volt az atlagfogyi
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 15:05:47 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2010.03.17 szerda, 17:18:44
Szóval még egy benzines kollégának se volt gondja az EGR szeleppel? (a fenti hsz-emre nem volt reakció, emiatt gondolom)
Volt gondom. Ki is cseréltem.
Nemtudom hogy lehet-e a banyásokat dugózni...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 17:26:35 »
Sztori: árulom a gépet. Ezügyben ma felhívott egy (mint később kiderült) nepper emberke. 1.25 M-t kérek az autóért, 185.000 km van benne (TÉNYLEG ENNYI). Asszongya a faszi, hogy nagyon sok a km benne, ennyiért biztosan nem tudom eladni. Ő 1,1 M-t adna érte, pontosabban egy kuncsaftja, aki pont ilyen autót keres. A kuncsaft meg hitelre venné meg tőle, de a km órán majd változtatnia kell, de ez nem telefontéma...
Oké, mondom ez engem nem érdekel, az 1,25 M az FIX ár. Visszhall...
Vazze´, tényleg sok 8-9 éves autóban a 185E km? Esküszöm visszatekerem 85E-re, ha ez a megoldás.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 18:22:40 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2010.03.18 csütörtök, 17:26:35
Sztori: árulom a gépet. Ezügyben ma felhívott egy (mint később kiderült) nepper emberke. 1.25 M-t kérek az autóért, 185.000 km van benne (TÉNYLEG ENNYI). Asszongya a ***i, hogy nagyon sok a km benne, ennyiért biztosan nem tudom eladni. Ő 1,1 M-t adna érte, pontosabban egy kuncsaftja, aki pont ilyen autót keres. A kuncsaft meg hitelre venné meg tőle, de a km órán majd változtatnia kell, de ez nem telefontéma...
Oké, mondom ez engem nem érdekel, az 1,25 M az FIX ár. Visszhall...
Vazze´, tényleg sok 8-9 éves autóban a 185E km? Esküszöm visszatekerem 85E-re, ha ez a megoldás.
Az enyém 2002-es és 160E km van benne! ( valóban)
Én a helyedbe így hagynám,mert egy valós km az csak valós, azon kívül egy benzines autóba ez semmi, gondolom túl vagy már kuplung és lendkerék cserén, ami egy 200E es tétel amit a vevő megspórol magának!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 23:40:02 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.17 szerda, 16:24:52
Nekem is rángat erőteljesebb gázadásra.
Most hétvégén cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, mert úgy tapasztalom, mintha nem kapna elég anyagot. Kisebb gázadásra jó, illetve magas fordulatszámon (3500 fölött) se csinálja. Úgyis akartam már cserélni a szűrőt, hátha....
Ha nem lesz jó, akkor megnézem a gyertyákat. A kábelek jók, de a gyertyát nem tudtam kiszedni.
Benzinszűrő cserén már túlvagyok. Meg gyertya és kábel is megvolt már...
Naplózva
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 23:48:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.17 szerda, 17:49:50
Esetleg a lambda tolhat ki veled....
A lambda okozhat olyan rángatást, mintha szét akarna esni? Csak 1500-2000 között, 30-40 km után, jellemzően amikor gyorsítanék
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2010.03.19 péntek, 00:59:25 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.03.18 csütörtök, 08:44:37
Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
Én teszteltem már.135km-t elmentem vele 8,32literrel,de padlogázzal 200km 28.5liter.(ebbe volt huzamosabb ideig 180-210km/h illetve város is.)Ha nehéz a lábam a bukszát ki kell nyítnom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2010.03.19 péntek, 05:09:08 »
Idézetet írta: lcsaba - 2010.03.18 csütörtök, 23:48:01
A lambda okozhat olyan rángatást, mintha szét akarna esni? Csak 1500-2000 között, 30-40 km után, jellemzően amikor gyorsítanék
simán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
boczus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2010.03.19 péntek, 09:07:50 »
Sziasztok!
Sürgős segítségre lenne szükségem: az autóm (mk3, 2005.10, 1.8 Trend 16V, 125LE) teljesen rapszódikusan, de egyre többször csinálja azt, hogy ha hosszabb (50-60km<) országúti menet után megállok vele, az elindulásnál gyorsításkor erősen rángat 1-2-3 fokozatban, mintha valamilyen üzemanyag problémája lenne. Utána ez "beáll", és pár perc múlva már nem jelentkezik, a következő megállásig szinte soha. Amúgy a nyomatékkal, gyorsításkor az eréjével nincs baj.
Mire gyanakodtok?
Kaptam egy olyan fülest, hogy ez típushibája ennek a szériának, és a trafósor cseréje és a gyertyák cseréje megoldaná. Erről mi a véleményetek?
Várom a segítő válaszaitokat,
kösz!
T.
Naplózva
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2010.03.19 péntek, 10:48:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.19 péntek, 05:09:08
simán.
Na akkor ez lesz a következő. Sokban van ez a kocsi már...
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2010.03.19 péntek, 11:07:28 »
Üzemanyagszűrő cseréjénél folyik el benzin?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2010.03.19 péntek, 11:15:40 »
Idézetet írta: boczus - 2010.03.19 péntek, 09:07:50
Sziasztok!
Sürgős segítségre lenne szükségem: az autóm (mk3, 2005.10, 1.8 Trend 16V, 125LE) teljesen rapszódikusan, de egyre többször csinálja azt, hogy ha hosszabb (50-60km<) országúti menet után megállok vele, az elindulásnál gyorsításkor erősen rángat 1-2-3 fokozatban, mintha valamilyen üzemanyag problémája lenne. Utána ez "beáll", és pár perc múlva már nem jelentkezik, a következő megállásig szinte soha. Amúgy a nyomatékkal, gyorsításkor az eréjével nincs baj.
Mire gyanakodtok?
Kaptam egy olyan fülest, hogy ez típushibája ennek a szériának, és a trafósor cseréje és a gyertyák cseréje megoldaná. Erről mi a véleményetek?
Várom a segítő válaszaitokat,
kösz!
T.
Én is rángatás problémával küzdök. Jellemzően nekem is hosszabb menet után jön elő, ha csak pár km-t megyek, nem csinálja. Ha rendesen bemelegszik, akkor viszont alacsony fordulaton 1500-2000 között nagyon meg bírja rángatni a kocsit, vissza kell váltanom mindig és megpörgetni.
Én már túlvagyok a szívósor örvénylapátok cseréjén, gyújtótrafó, gyertya és kábelek, benzinszűrő cseréjén, de továbbra is csinálja
A legújabb javaslat a lambdaszonda. Nem tudok mit csinálni, ez lesz a következő. Beszámolok majd az eredményről.
Üdv,
Cs
Naplózva
boczus
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2010.03.19 péntek, 11:26:44 »
Idézetet írta: lcsaba - 2010.03.19 péntek, 11:15:40
Én is rángatás problémával küzdök. Jellemzően nekem is hosszabb menet után jön elő, ha csak pár km-t megyek, nem csinálja. Ha rendesen bemelegszik, akkor viszont alacsony fordulaton 1500-2000 között nagyon meg bírja rángatni a kocsit, vissza kell váltanom mindig és megpörgetni.
Én már túlvagyok a szívósor örvénylapátok cseréjén, gyújtótrafó, gyertya és kábelek, benzinszűrő cseréjén, de továbbra is csinálja
A legújabb javaslat a lambdaszonda. Nem tudok mit csinálni, ez lesz a következő. Beszámolok majd az eredményről.
Üdv,
Cs
Szia!
Kösz!
Nekem ennyire szerencsére nem drasztikus, nem kell visszaváltanom, egyszerűen nem úgy gyorsul az első pár percben, ahogy kéne, és megrántja picit párszor. Az, hogy csak hosszabb út után, stimmt. Minden nap 15km-t megyek oda, és ugyanennyit vissza a munkahelyemre, SOHA nem csinálta még. Csak budapesti út alkalmával (Pécsről), amikor mondjuk megálltam matricát venni Dunaföldvárnál, és utána elindultam.
üdv,
T.
Naplózva
lcsaba
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2010.03.19 péntek, 11:48:55 »
Idézetet írta: boczus - 2010.03.19 péntek, 11:26:44
Szia!
Kösz!
Nekem ennyire szerencsére nem drasztikus, nem kell visszaváltanom, egyszerűen nem úgy gyorsul az első pár percben, ahogy kéne, és megrántja picit párszor. Az, hogy csak hosszabb út után, stimmt. Minden nap 15km-t megyek oda, és ugyanennyit vissza a munkahelyemre, SOHA nem csinálta még. Csak budapesti út alkalmával (Pécsről), amikor mondjuk megálltam matricát venni Dunaföldvárnál, és utána elindultam.
üdv,
T.
Nekem is diszkrétebben kezdte, aztán egyre többször és egyre durvábban
Naplózva
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2010.03.19 péntek, 12:15:29 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.16 kedd, 20:01:53
Üdvözlök mindenkit...
Mi a véleményetek az alábbi mondeoról ?
Érdekel a véleményetek az áráról, ha valaki ismeri és látta közelről az autót írja le véleményét.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-3576568
Köszönöm...
Ezt a kocsit mi februárban elmentünk megnézni. A jobb oldalán látszottak sérülések és a hátsó lökhárító sem úgy állt rajta, ahogy kellene. Végül nem is kértük, hogy nyissák ki, mert igyekeztünk sérülésmenteset találni, és mondeóból elég jó a választék. A pontos sérüléseire már nem emléxem, mert elég sokat megnéztünk. Ha környékbeli vagy, akkor Jászberényben találtunk egy relatíve fapados 1.8-ast, azt végigmértem rétegmérővel, az hibátlan volt (amennyire én lelkes amatőrként meg tudtam ítélni). Hideg volt, akkor tették fel a sarut, pöccre indult. Legnagyobb baj az volt vele, hogy a vezetőülése nagyon foltos volt, mintha leöntötték vagy durván beleizzadtak volna.
és még fent is van a hirdetése:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_i_ambiente-3675609
m
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 12:21:53 írta makrobi
»
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2010.03.19 péntek, 12:55:36 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.19 péntek, 11:07:28
Üzemanyagszűrő cseréjénél folyik el benzin?
Amennyi a szűrőben van.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2010.03.19 péntek, 12:57:14 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.03.19 péntek, 12:15:29
Ezt a kocsit mi februárban elmentünk megnézni. A jobb oldalán látszottak sérülések és a hátsó lökhárító sem úgy állt rajta, ahogy kellene. Végül nem is kértük, hogy nyissák ki, mert igyekeztünk sérülésmenteset találni, és mondeóból elég jó a választék. A pontos sérüléseire már nem emléxem, mert elég sokat megnéztünk. Ha környékbeli vagy, akkor Jászberényben találtunk egy relatíve fapados 1.8-ast, azt végigmértem rétegmérővel, az hibátlan volt (amennyire én lelkes amatőrként meg tudtam ítélni). Hideg volt, akkor tették fel a sarut, pöccre indult. Legnagyobb baj az volt vele, hogy a vezetőülése nagyon foltos volt, mintha leöntötték vagy durván beleizzadtak volna.
és még fent is van a hirdetése:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_i_ambiente-3675609
m
Hát, ha már 1.8-as, akkor inkább a 125 LE-s, mint a 110 lovas!
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2010.03.19 péntek, 13:01:19 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2010.03.19 péntek, 12:57:14
Hát, ha már 1.8-as, akkor inkább a 125 LE-s, mint a 110 lovas!
Sőt, inkább 2.0 és Ghia.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2010.03.19 péntek, 13:45:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.03.19 péntek, 13:01:19
Sőt, inkább 2.0 és Ghia.
Végül mi is egy 2.0 ghia mellett döntöttünk. És bécinek is küldtem olyan linket.
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2010.03.19 péntek, 17:41:47 »
köszönöm nektek az eddigi infókat és segítséget, sajnos még mindig nem találtam a megfelelőt, olyan ez majdnem mint a menyecske keresése és megtalálása...
viccet félretéve, lenne egy kérdésem felétek.
Nem tudok rájönni, hogyan tudom megkülönböztetni a mkIII-as mondeoknál a xenonos és nem xenonos fényszórókat ?
Ha az eladó azt állítja hogy xenonos a fényszóró, hogyan ellenőrizzem hogy tényleg xenonos ?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2010.03.19 péntek, 17:44:55 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.19 péntek, 17:41:47
köszönöm nektek az eddigi infókat és segítséget, sajnos még mindig nem találtam a megfelelőt, olyan ez majdnem mint a menyecske keresése és megtalálása...
viccet félretéve, lenne egy kérdésem felétek.
Nem tudok rájönni, hogyan tudom megkülönböztetni a mkIII-as mondeoknál a xenonos és nem xenonos fényszórókat ?
Ha az eladó azt állítja hogy xenonos a fényszóró, hogyan ellenőrizzem hogy tényleg xenonos ?
Van hozzá fényszórómosó, amit a kis kupakról tudsz felismerni a fényszóró előtt. Illetve másabb a belsőrésze, egy projektor van benne, könnyen észrevehető.
Xenon:
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/901-3457828-7-0-0
Sima:
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1151453-3301784-7-0-0
Illetve van utólagos xenon is, azt nem ismered fel, de az elvileg nem is legális.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 18:21:06 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2010.03.20 szombat, 15:23:33 »
köszönöm nektek a gyors és bő választ, segítséget...
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2010.03.20 szombat, 20:45:13 »
Na kicseréltük ma a benzinszűrőt, könnyen ment, nem volt nehéz.
De a problémát nem oldotta meg, továbbra is rángat az autó.
Kiszedtük a gyertyákat, elég ramatyul nézett ki mind a 4
, cserélni kell. A hézagon kicsit állítottunk, mintha nem rángatna annyira, ezért remélem, hogy a csere után megszűnik teljesen.
Korábban többször is olvastam, hogy a gyújtókábellel együtt kell cseréni. Miért kell azt is?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 08:09:46 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.20 szombat, 20:45:13
Na kicseréltük ma a benzinszűrőt, könnyen ment, nem volt nehéz.
De a problémát nem oldotta meg, továbbra is rángat az autó.
Kiszedtük a gyertyákat, elég ramatyul nézett ki mind a 4
, cserélni kell. A hézagon kicsit állítottunk, mintha nem rángatna annyira, ezért remélem, hogy a csere után megszűnik teljesen.
Korábban többször is olvastam, hogy a gyújtókábellel együtt kell cseréni. Miért kell azt is?
Én nemrégen estem át ezen az egész cserén, nem vagyok szerelő, de valahogy így magyarázták nekem egyébként itt a forumon.
A rossz gyertya miatt nagyobb valamit vesz fel ezért a kábel nagyobb terhelésnek van kitéve és meggyengül vagy mit csinál. Szerintem siess a cserével, mert nekem a rossz gyertya kinyírta a kábelt, majd közösen kinyírták a gyújtótrafót ( gyújtás vezérlőt vagy mit amiből a gyújtókábel jön ), így nekem az egészet kellett cserélni.
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 22:06:16 »
Sziasztok!
Ismeri valaki a Vasco szűrőket. Elég jó árban vannak, de ha silány minőségűek, akkor inkább nem veszek.
Itt megtekinthető:
http://the-filtershop.com/spl/825690/Mondeo_20i16V_145_HP_mot_Duratec_CJBABB_ZH2
4000Ft-felett ingyenes kiszállítás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.04 vasárnap, 11:57:48 írta ezso
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
calcium
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 12:26:00 »
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám van, hogy hosszabb egyenes futás után a kormány mintha szorulna, nehezen kanyarodik az autó.
Találkozott már valaki hasonlóval?
üdv,
calcium
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:02:10 »
sziasztok,
lenne 1 kerdesem. hideg inditasnal a motor pocre beindul de azutan hirtelen fordulatszam eses tortenik es altalaban lefullad a motor, vagy nagynehezen kb 200-300 fordulatrol (a fordulatszammero alapjan mondva) eleg csunya hangokkal mellekelve osszeszedi magat es megemeli a fordulatot de akkor par masodpercik ingadozik a fordulat kb 1400 es 1000 fordulat kozott. ezutan beall szepen es semmi gond vele tovabb. ha pl. lefullad akkor az ujrainditasnal tok normalis. azt meg hozza kell tennem (nem tom van e koze hozza), hogy ezt azota csinalja amiota nincs mar olyan hideg, vagyis reggelente is mar 10C korul van...
valakinek valami otlete?
koszi
udv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2010.03.24 szerda, 16:21:44 »
sziasztok, rendelkezik valaki infóval az alábbi két autóról .?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_akcio_2.0_ghia-3684767
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3706334
Jelezzen alár PÜ-ben ha valakinek van infója róluk.
Köszönöm....
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2010.03.24 szerda, 20:14:55 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.24 szerda, 16:21:44
sziasztok, rendelkezik valaki infóval az alábbi két autóról .?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_akcio_2.0_ghia-3684767
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3706334
Jelezzen alár PÜ-ben ha valakinek van infója róluk.
Köszönöm....
az elso gyanus nekem, 2004 esnek hirdeti, de annak mar faceliftesnek kell lennie. ezen meg meg a kor alaku kodlampak vannak, es a belseje is a regebbi tipusu.
a masik eredetinik tunik, realis km el.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2010.03.24 szerda, 22:06:11 »
Kicseréltem ma a gyertyákat, de nem sok változás történt
. (Erősebb gázadásra rángat az autó.)
A leghosszabb és a második leghosszabb kábelhez tartozó gyertya porcelán része égett volt, különösen a leghosszabb kábelé. Cseréni kell ilyenkor a kábeleket is? Ha igen, mind a négyet?
Érdekes jelenséget tapasztaltam a motort illetően.
Kézzel adagolva a gázt kb. 1/3 gáznál minta hörpintene, mintha nagy levegőt venne a motor (így tudom legjobban leírni a hangot) és ahogy növelem a gázt, megemelkedik a motor, mintha ki akarna esni.
Ez normális jelenség?
Így csinál egy rendben lévő 2000-es benzines motor?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2010.03.26 péntek, 11:33:30 »
Idézetet írta: gravitydave - 2010.03.24 szerda, 20:14:55
az elso gyanus nekem, 2004 esnek hirdeti, de annak mar faceliftesnek kell lennie. ezen meg meg a kor alaku kodlampak vannak, es a belseje is a regebbi tipusu.
a masik eredetinik tunik, realis km el.
A hirdetés alján van a megoldás: "Gyártási év: 2003 Bemutató autó volt!!!"
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:36:04 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.03.26 péntek, 11:33:30
A hirdetés alján van a megoldás: "Gyártási év: 2003 Bemutató autó volt!!!"
m
hat persze!
en elhiszem!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2010.03.27 szombat, 16:33:41 »
Idézetet írta: gravitydave - 2010.03.26 péntek, 21:36:04
hat persze!
en elhiszem!
Na jó, a hit az egy másik dolog! De ügyesen megmarketingelték
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 01:48:36 »
Sziasztok!
Eljott az ido hogy regeltem, ezúton koszonném meg az eddigi segítségeteket amiket olvasgattam. Sok idot, és munkát spóroltatok meg nekem.
Hasonlóan mint szeszka, angolkában vagyok, ezért a "csináld magad!" a biztos.
Kicsit elvesztem a témában, túl sokat olvastam egyszerre lehet.
Segítségeteket kérném. 1 hete motor mosást kapott a mondim, és azóta nem akar magához térni. Nem ázott be sehol és minden mukodik.
2500ig erotlen, rángat, és nem akarja felvenni a fordulatot. Utána megy szépen. Elotte ezt 1500 korul csinálta, azt betudtam az 1.8 benzinnek.
Ez mitol lehet?
Gyertyák jók, kábeleken nem látni égést, sem elszinezodést.
Szenzorokat nem tudom.
Ez jó lenne nekem hibakód olvasónak?
ITT
Még sosem használtam.
Másik zavaró dolog, fémes csattogás a motorból, alacsony fordulaton.
Én láncra tippelek.
Mikor vizsgáztattam azt mondta a szerelo is, és hogy 1.8 betegsége, a 2 literesnél nincs ilyen.
Tudna valaki errol írni nekem? Tényleg van ilyen?
Vagy nem is az?
Koszonom elore is
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.29 hétfő, 01:53:05 írta Nebom
»
Naplózva
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 20:35:05 »
Hi nebom! az alapjárati csattogás szívosor purcanás is lehet!húzd le járó motornál a vákumcsövet ha elhalgat a zörej akko szívosor kuka.-ha szemben állsz a motorral a motorborítás alatt lessz egyből,egy lefele vezető gumicsö-én lehúzva járok vele,persze tettem rá egy szűrőt,hogy ne szívjon piszkot a moci.-és megszünt minden gondom.-teszteld le! aztá írj ha van kérdésed hi-keke
Naplózva
zee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:15:32 »
Sziasztok
A fogyasztás mizériám tovább folytatódik,stabilan hozz a 10L/100-at.
Voltam szerelőnél,gépet rádugták,minden teljesen rendben,ment közben terhelésnél is klappol minden. Egyedül magasabb fokozatban alacsony fordulaton rángatott. A szerelő kivette a gyertyákat,kiderült 17mm-el hosszabbak mint a gyári. Azt mondta ezeket mielőbb cserélni kell mivel le kormolódik a kilógó menetrész,nem lehet kihajtani majd a gyertyákat,vagy kihozza a menetet is a hengerfejből!! OK,mondom csere,de kapott még egy komplett gyújtókábel szettet is.
Ezek ellenére továbbra is hozza 10L-t. A szívósor szól rendesen,csattog. Okozhat ez is ilyen durva fogyasztás többletet?
köszi előre is a választ
Z
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:33:25 »
Idézetet írta: keke - 2010.03.29 hétfő, 20:35:05
Hi nebom! az alapjárati csattogás szívosor purcanás is lehet!húzd le járó motornál a vákumcsövet ha elhalgat a zörej akko szívosor kuka.-ha szemben állsz a motorral a motorborítás alatt lessz egyből,egy lefele vezető gumicsö-én lehúzva járok vele,persze tettem rá egy szűrőt,hogy ne szívjon piszkot a moci.-és megszünt minden gondom.-teszteld le! aztá írj ha van kérdésed hi-keke
hello,
tudnál esetleg egy képet feltenni vagy mailre küldeni a vákumcsőről? hol húztad le? csak a pontos beazonosítás miatt. én is kipróbálnám...
üdv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:35:16 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.03.23 kedd, 20:02:10
sziasztok,
lenne 1 kerdesem. hideg inditasnal a motor pocre beindul de azutan hirtelen fordulatszam eses tortenik es altalaban lefullad a motor, vagy nagynehezen kb 200-300 fordulatrol (a fordulatszammero alapjan mondva) eleg csunya hangokkal mellekelve osszeszedi magat es megemeli a fordulatot de akkor par masodpercik ingadozik a fordulat kb 1400 es 1000 fordulat kozott. ezutan beall szepen es semmi gond vele tovabb. ha pl. lefullad akkor az ujrainditasnal tok normalis. azt meg hozza kell tennem (nem tom van e koze hozza), hogy ezt azota csinalja amiota nincs mar olyan hideg, vagyis reggelente is mar 10C korul van...
valakinek valami otlete?
koszi
udv
erre senki semmit? senkinek ötlete? valaki tudna ajánlani valamit amivel megpróbálhatnám az alapjárati motor tisztítását?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2010.03.30 kedd, 17:52:42 »
Idézetet írta: keke - 2010.03.29 hétfő, 20:35:05
Hi nebom! az alapjárati csattogás szívosor purcanás is lehet!húzd le járó motornál a vákumcsövet ha elhalgat a zörej akko szívosor kuka.-ha szemben állsz a motorral a motorborítás alatt lessz egyből,egy lefele vezető gumicsö-én lehúzva járok vele,persze tettem rá egy szűrőt,hogy ne szívjon piszkot a moci.-és megszünt minden gondom.-teszteld le! aztá írj ha van kérdésed hi-keke
Hali!
Koszi srácok!
A csorgés foként az igen!
Miután lehúztam, még mindig hallani, de szerintem már nagyon szétlehet bent. Már kb. 1 éve csorog
Iszonyat fémes hangja van, ki gondolná hogy muanyag házbol johet ilyen..
Szeszkának hála, elozo nap már átkuldte az infot, hogy hogy lehet kidobni belole, amint lesz idom szét is kapom!
mondejoooooo!
Remélem jó lesz.
Naplózva
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ