Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:59:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
188
189
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4654843 alkalommal)
0 Felhasználó és 213 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9050 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 20:45:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.11 vasárnap, 20:28:48
hátezteddignemmondtad.
Természetes,hogy a szivárgásokat megkell szüntetni először,és lehet,hogy a többi csak vaklárma!
Pfff purhabbal ki kol nyomni oszt josag van
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9051 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 05:25:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.11 vasárnap, 20:28:48
hátezteddignemmondtad.
Természetes,hogy a szivárgásokat megkell szüntetni először,és lehet,hogy a többi csak vaklárma!
Majd csinálok képeket a héten.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9052 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:30:00 »
MKIII termosztat...
A gyari draga de legalabb szfh.
Van az FL-es ami olcso es kevesbe szfh, viszont hianyzik (mint kiderult nem homerseklet szenzor) a futo patron helye.
Szerelt mar be valaki ilyen thermot fl elotti gepbe ? Tapasztalat ? A futo patront hova "gyorskotozte" ?
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9053 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:31:54 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 13:30:00
MKIII termosztat...
A gyari draga de legalabb szfh.
Van az FL-es ami olcso es kevesbe szfh, viszont hianyzik (mint kiderult nem homerseklet szenzor) a futo patron helye.
Szerelt mar be valaki ilyen thermot fl elotti gepbe ? Tapasztalat ? A futo patront hova "gyorskotozte" ?
Tibi csinált ilyet... (is, meg sok csúnya dolgot...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9054 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:47:14 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.14 szerda, 13:31:54
Tibi csinált ilyet... (is, meg sok csúnya dolgot...
)
ja, probalom elerni mar napok ota, de eredmenytelenul. Vittem volna hozza a verdat szelvedocserere, fenyezesre stb. de igy picit nehez lesz
Azert erdeklodom hogy van-e valakinek mar ilyen "atalakitott" verdaja es mik a tapasztalatok.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9055 Dátum:
2015.10.14 szerda, 13:56:32 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 13:47:14
ja, probalom elerni mar napok ota, de eredmenytelenul. Vittem volna hozza a verdat szelvedocserere, fenyezesre stb. de igy picit nehez lesz
Azert erdeklodom hogy van-e valakinek mar ilyen "atalakitott" verdaja es mik a tapasztalatok.
szám nélkül hívd,mert így megismer,hogy te kekesed......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9056 Dátum:
2015.10.14 szerda, 14:23:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 13:56:32
szám nélkül hívd,mert így megismer,hogy te kekesed......
ja jo
Naplózva
blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9057 Dátum:
2015.10.14 szerda, 14:38:57 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 13:30:00
MKIII termosztat...
A gyari draga de legalabb szfh.
Van az FL-es ami olcso es kevesbe szfh, viszont hianyzik (mint kiderult nem homerseklet szenzor) a futo patron helye.
Szerelt mar be valaki ilyen thermot fl elotti gepbe ? Tapasztalat ? A futo patront hova "gyorskotozte" ?
A futo patront azért kell legyorskötözni, hogy ne fusson el?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9058 Dátum:
2015.10.14 szerda, 14:44:33 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.14 szerda, 14:38:57
A futo patront azért kell legyorskötözni, hogy ne fusson el?
igen, meg azert, hogy ne hagyja le az autot
Naplózva
blah blah blah
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9059 Dátum:
2015.10.14 szerda, 18:16:45 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 13:30:00
MKIII termosztat...
A gyari draga de legalabb szfh.
Van az FL-es ami olcso es kevesbe szfh, viszont hianyzik (mint kiderult nem homerseklet szenzor) a futo patron helye.
Szerelt mar be valaki ilyen thermot fl elotti gepbe ? Tapasztalat ? A futo patront hova "gyorskotozte" ?
A gyári nekünk 10 évig bírta a benzines mk3-ban, annyira azért csak nem szfh
A fűtött és nem fűtött termosztátnál más a nyitási hőmérséklet: 98°C vs 95/92 (attól függ hol olvassa az ember), és ehhez van a ventilátor kapcsolása is igazítva. Amiben fűtött van, annak olyan 103 körül indul az első fokozat, a nem fűtöttnél meg talán 98, vagy ilyesmi. Tehát ebből a szempontból nem problémás a csere fűtöttről nem fűtöttre.
Viszont szerintem a PCM figyeli a fűtőpatron áramkörét, és hibakód + csekkendzsin lesz belőle, ha nincs valami megfelelő ellenállásra rákapcsolva.
GSR-nek nem volt fűtőpatron gyárilag (amolyan vegyesszexuális termosztátja volt, ha jól emlékszem, ott volt a fűtőpatron helye, csak nem volt benne semmi), és fűtőpatronosra cserélte, ami meg neki *** volt, mert hamarabb indult a venti, minthogy nyitott volna a termosztát, mert a venti elindult, mielőtt nyitott volna a termosztát. Vagy valami hasonló volt a történet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9060 Dátum:
2015.10.14 szerda, 18:19:43 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.14 szerda, 18:16:45
A gyári nekünk 10 évig bírta a benzines mk3-ban, annyira azért csak nem szfh
A fűtött és nem fűtött termosztátnál más a nyitási hőmérséklet: 98°C vs 95/92 (attól függ hol olvassa az ember), és ehhez van a ventilátor kapcsolása is igazítva. Amiben fűtött van, annak olyan 103 körül indul az első fokozat, a nem fűtöttnél meg talán 98, vagy ilyesmi. Tehát ebből a szempontból nem problémás a csere fűtöttről nem fűtöttre.
Viszont szerintem a PCM figyeli a fűtőpatron áramkörét, és hibakód + csekkendzsin lesz belőle, ha nincs valami megfelelő ellenállásra rákapcsolva.
GSR-nek nem volt fűtőpatron gyárilag (amolyan vegyesszexuális termosztátja volt, ha jól emlékszem, ott volt a fűtőpatron helye, csak nem volt benne semmi), és fűtőpatronosra cserélte, ami meg neki *** volt, mert hamarabb indult a venti, minthogy nyitott volna a termosztát, mert a venti elindult, mielőtt nyitott volna a termosztát. Vagy valami hasonló volt a történet.
hagyd,Tibi is belekeveredett....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9061 Dátum:
2015.10.14 szerda, 19:39:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.14 szerda, 18:16:45
A gyári nekünk 10 évig bírta a benzines mk3-ban, annyira azért csak nem szfh
A fűtött és nem fűtött termosztátnál más a nyitási hőmérséklet: 98°C vs 95/92 (attól függ hol olvassa az ember), és ehhez van a ventilátor kapcsolása is igazítva. Amiben fűtött van, annak olyan 103 körül indul az első fokozat, a nem fűtöttnél meg talán 98, vagy ilyesmi. Tehát ebből a szempontból nem problémás a csere fűtöttről nem fűtöttre.
Viszont szerintem a PCM figyeli a fűtőpatron áramkörét, és hibakód + csekkendzsin lesz belőle, ha nincs valami megfelelő ellenállásra rákapcsolva.
GSR-nek nem volt fűtőpatron gyárilag (amolyan vegyesszexuális termosztátja volt, ha jól emlékszem, ott volt a fűtőpatron helye, csak nem volt benne semmi), és fűtőpatronosra cserélte, ami meg neki *** volt, mert hamarabb indult a venti, minthogy nyitott volna a termosztát, mert a venti elindult, mielőtt nyitott volna a termosztát. Vagy valami hasonló volt a történet.
Nekem a gyari 2 ev utan megdoglott. szfh az anyaghasznalat es barmikor eltorhet es nyitva marad. Ehhez kepest a 30+ k-s ar nevetsegesen sok. Neked szerencsed volt.
Naplózva
blah blah blah
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9062 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 07:57:34 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.14 szerda, 19:39:18
Nekem a gyari 2 ev utan megdoglott. szfh az anyaghasznalat es barmikor eltorhet es nyitva marad. Ehhez kepest a 30+ k-s ar nevetsegesen sok. Neked szerencsed volt.
Tudod ez úgy van, mint a zöldségesnél. Megfogod, megszagolod, és elődönöd, hogy megfel-e. Ha nem, akkor másikat veszel fel.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9063 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 13:15:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.15 csütörtök, 07:57:34
Tudod ez úgy van, mint a zöldségesnél. Megfogod, megszagolod, és elődönöd, hogy megfel-e. Ha nem, akkor másikat veszel fel.
És milyen szaga van egy rossz termosztátnak?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9064 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 15:26:06 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.15 csütörtök, 13:15:36
És milyen szaga van egy rossz termosztátnak?
Nagyon rossz szaga van(de a jó szagúnak jó)
A hűtőfolyadéktól(szagától,ha van)függ,ha xar akkor xarszagu.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9065 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 17:08:05 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.15 csütörtök, 13:15:36
És milyen szaga van egy rossz termosztátnak?
Friss zewa illata van
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9066 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 18:24:07 »
Na sziasztok, megcsináltam a képeket.
Rossz hírem van, nem hiszem, hogy szivárog az olaj. Ami a motor alatt volt, az csak amiatt lehetett, hogy disznó módon cseréltem az olajat és nem töröltem le rendesen utána (nem látszott a sötét aknában). Szerintem. Az olajfolt elég száraz volt, tehát nem frissen szivárog. Mindenesetre letisztítottam, majd megnézem egy hét múlva.
A szelepfedélnél viszont van valami huncutság, elég ronda, hogy kerülhet olaj a tetejére??
Valakinek van ötlet?
Egyelőre nem tudom mit csináljak. Sztem egész télen ezen fogok rágódni.
Szelepszár szimeringeket nehéz kicserélni? Semmi leírást nem találok róla, a Haynes meg azt mondja szét kell szedni a fél motort kb. Viszont egyszer mondta GSR valahol, hogy még csak a hengerfejet se kell levenni a cseréhez.
Vagy motorcsere? Itt egy motor kb. 300-330e Ft (kb. 130e Km-el), ami annyira nem vészes, ha úgy vesszük, hogy a gyűrűzés + szelepszár szimeringezés anyagdíja is lenne majd ennyi.....nem tudom.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.15 csütörtök, 18:25:52 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9067 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 18:25:19 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.10.15 csütörtök, 17:08:05
Friss zewa illata van
Végre valaki, akit tudja miről beszél.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9068 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 18:37:58 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.10.15 csütörtök, 18:24:07
Na sziasztok, megcsináltam a képeket.
Rossz hírem van, nem hiszem, hogy szivárog az olaj. Ami a motor alatt volt, az csak amiatt lehetett, hogy disznó módon cseréltem az olajat és nem töröltem le rendesen utána (nem látszott a sötét aknában). Szerintem. Az olajfolt elég száraz volt, tehát nem frissen szivárog. Mindenesetre letisztítottam, majd megnézem egy hét múlva.
A szelepfedélnél viszont van valami huncutság, elég ronda, hogy kerülhet olaj a tetejére??
Valakinek van ötlet?
Egyelőre nem tudom mit csináljak. Sztem egész télen ezen fogok rágódni.
Szelepszár szimeringeket nehéz kicserélni? Semmi leírást nem találok róla, a Haynes meg azt mondja szét kell szedni a fél motort kb. Viszont egyszer mondta GSR valahol, hogy még csak a hengerfejet se kell levenni a cseréhez.
Vagy motorcsere? Itt egy motor kb. 300-330e Ft (kb. 130e Km-el), ami annyira nem vészes, ha úgy vesszük, hogy a gyűrűzés + szelepszár szimeringezés anyagdíja is lenne majd ennyi.....nem tudom.
a szűrőház szarulnéz ki.de szerintem az olaj a motorba fogy el.itt annyira száraz a környéke,hogy nem elcsorog....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9069 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 18:59:59 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.10.15 csütörtök, 18:24:07
Na sziasztok, megcsináltam a képeket.
Rossz hírem van, nem hiszem, hogy szivárog az olaj. Ami a motor alatt volt, az csak amiatt lehetett, hogy disznó módon cseréltem az olajat és nem töröltem le rendesen utána (nem látszott a sötét aknában). Szerintem. Az olajfolt elég száraz volt, tehát nem frissen szivárog. Mindenesetre letisztítottam, majd megnézem egy hét múlva.
A szelepfedélnél viszont van valami huncutság, elég ronda, hogy kerülhet olaj a tetejére??
Valakinek van ötlet?
Szelepfedel...diszno modon ontotted az olajat a motorba es a fele melle folyt.
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9070 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:00:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.15 csütörtök, 18:37:58
a szűrőház szarulnéz ki.de szerintem az olaj a motorba fogy el.itt annyira száraz a környéke,hogy nem elcsorog....
Azt letisztítottam, meglátjuk majd ereszt e. A szelepfedéllel mit csináljak?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9071 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:06:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.10.15 csütörtök, 19:00:46
Azt letisztítottam, meglátjuk majd ereszt e. A szelepfedéllel mit csináljak?
Takaritsd le. Hogy nez man ki teeee
Vagy sussel rajta tojast, olaj mar van
Brigeciollal adj neki. Ilyen clean pumpas flakont megtoltesz vele es szepen telibe szorod, majd magasnyomasuval letolod. Ennyi.
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9072 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:07:06 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.15 csütörtök, 18:59:59
Szelepfedel...diszno modon ontotted az olajat a motorba es a fele melle folyt.
Ne má, most komolyan? Azt nem hinném, hogy én voltam. Én mindig tölcsért használok. Vannak ilyen egyszer használatos papírtölcséreim, azzal tolom.
Az nem valahogy alulról ment a tetejére??
Kifújt a gyertyák mellett.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.15 csütörtök, 19:08:51 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9073 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:08:47 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.10.15 csütörtök, 19:07:06
Szelepfedel...diszno modon ontotted az olajat a motorba es a fele melle folyt. vigyor3
Ne má, most komolyan? Azt nem hinném, hogy én voltam. Én mindig tölcsért használok. Vannak ilyen egyszer használatos papírtölcséreim, azzal tolom.
Az nem valahogy alulról ment a tetejére??
Kifújt a gyertyák mellett.
Rohogni fox, de lattam mar gyertya mellett fura dolgokat. Persze nem ert plafonig, mint a kepen
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9074 Dátum:
2015.10.15 csütörtök, 19:10:35 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.15 csütörtök, 19:08:47
Rohogni fox, de lattam mar gyertya mellett fura dolgokat. Persze nem ert plafonig, mint a kepen
Gyertyákat cseréltem nyáron, ha bekukucskáltam a lukon, minden száraznak látszott, de a gyertyák menete kicsit olajos volt mikor kivettem.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
starwarsfan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9075 Dátum:
2015.10.16 péntek, 04:14:42 »
Kedves Márkatársak!
A kérdésem,h eladjuk vagy ne?
Adott egy 2001.12. havi magyarországi MK3 2literes benzines mondeo. 254 000km (nem leinfórmálható).A feleségem 2éve használja.(csak a két év a biztos)
Pár hete munkába menet az M7-esen nem nyitott neki ki a termosztát és felforrta vize.A hűtőn-mint az utóbb kiderült-volt egy rész,ahol gyengébb volt az anyag és ott nyomta ki a vizet.A motor letiltott.(leállt)
Nyékről bevontatták szerelőhöz.Az olaj nem folyt el.Ment bele új hűtő,termosztát.A motor indult.
Azóta én használom,h figyelgessem.A viz szintje be van jelölve filccel,h nem e fogy.
Elsőre úgy voltunk,h ezek után eladjuk,mert feleségem sokat jár autópályán és sokszor megy kisgyerekkel.
Szerencsére azóta beszélgettem tőlem okosabb Mondeós társunkkal és ráébresztett,h nem kéne annyira elkapkodnom az eladást.Kát mondeonk is van,nagyon nem szívesen válnánk meg egyiktől sem,csak ha muszáj.
Segítségeteket előre is megköszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9076 Dátum:
2015.10.16 péntek, 06:59:00 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2015.10.16 péntek, 04:14:42
Kedves Márkatársak!
A kérdésem,h eladjuk vagy ne?
Adott egy 2001.12. havi magyarországi MK3 2literes benzines mondeo. 254 000km (nem leinfórmálható).A feleségem 2éve használja.(csak a két év a biztos)
Pár hete munkába menet az M7-esen nem nyitott neki ki a termosztát és felforrta vize.A hűtőn-mint az utóbb kiderült-volt egy rész,ahol gyengébb volt az anyag és ott nyomta ki a vizet.A motor letiltott.(leállt)
Nyékről bevontatták szerelőhöz.Az olaj nem folyt el.Ment bele új hűtő,termosztát.A motor indult.
Azóta én használom,h figyelgessem.A viz szintje be van jelölve filccel,h nem e fogy.
Elsőre úgy voltunk,h ezek után eladjuk,mert feleségem sokat jár autópályán és sokszor megy kisgyerekkel.
Szerencsére azóta beszélgettem tőlem okosabb Mondeós társunkkal és ráébresztett,h nem kéne annyira elkapkodnom az eladást.Kát mondeonk is van,nagyon nem szívesen válnánk meg egyiktől sem,csak ha muszáj.
Segítségeteket előre is megköszönöm!
most szerintem a figyeléssel csináljátok a legkevesebb gondot magatoknak.Ha rossz vagy maradandóan sérült,az jelentkezni fog.
Víz szint-időnként nézz be a kiegyenlítőbe,nincs-e laj a tetején.
Olajszint,és minőség-ne legyen sárga habos a víztől.
Az olajbetöltő sapija,ha belül vizesolajsáros ne legyen.
A fogyi ugrásszerűen ne nőljön meg.
Esetleg kompresszió esést mérethetsz rajta,és akkor talán az megnyugtató is lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
starwarsfan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9077 Dátum:
2015.10.16 péntek, 10:14:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.16 péntek, 06:59:00
most szerintem a figyeléssel csináljátok a legkevesebb gondot magatoknak.Ha rossz vagy maradandóan sérült,az jelentkezni fog.
Víz szint-időnként nézz be a kiegyenlítőbe,nincs-e laj a tetején.
Olajszint,és minőség-ne legyen sárga habos a víztől.
Az olajbetöltő sapija,ha belül vizesolajsáros ne legyen.
A fogyi ugrásszerűen ne nőljön meg.
Esetleg kompresszió esést mérethetsz rajta,és akkor talán az megnyugtató is lehet.
Köszönöm a segítséget.
Hát nem tudom mi minősű már ugrásszerűnek,de egy picit azért nőtt a fogyi.Kb 1/2-1litert 100kilóméterenként computer szerint.Tehát ennyive mutat kb többet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9078 Dátum:
2015.10.16 péntek, 10:35:30 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2015.10.16 péntek, 10:14:02
Köszönöm a segítséget.
Hát nem tudom mi minősű már ugrásszerűnek,de egy picit azért nőtt a fogyi.Kb 1/2-1litert 100kilóméterenként computer szerint.Tehát ennyive mutat kb többet.
annyi van a lábban és a hűvösebb időben is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9079 Dátum:
2015.10.16 péntek, 11:29:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.16 péntek, 10:35:30
annyi van a lábban és a hűvösebb időben is...
Meg az esőben.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9080 Dátum:
2015.10.16 péntek, 11:57:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.16 péntek, 11:29:10
Meg az esőben.
akkor most 11liter?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9081 Dátum:
2015.10.16 péntek, 11:59:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.16 péntek, 11:57:50
akkor most 11liter?
Most ki se álltam az udvarból!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9082 Dátum:
2015.10.16 péntek, 12:01:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.16 péntek, 11:59:29
Most ki se álltam az udvarból!
megjött a rossz idő,ilyenkor már nem éri meg beindítani sem.inkább vonattal mész.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9083 Dátum:
2015.10.16 péntek, 12:04:31 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.16 péntek, 11:59:29
Most ki se álltam az udvarból!
Ezt mondja Alf is, azért lett "csak" 11 liter...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9084 Dátum:
2015.10.16 péntek, 16:00:35 »
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9085 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 08:46:27 »
Szevasztok Urak,
Adott egy 2.0-s motor 230ekm-mel, ami pöccre hideg indítás után nem tartja meg az emelt alapjárati fordulatszámot, hanem kis küzdelem után leáll. Kivéve ha 2x-3x megpöccintem a gázpedált a leállás elkerülése érdekében. Ekkor észbe kap, és onnantól tartja kiválóan az emelt fordulatszámot.
2 dolgora gondolok:
- pillangószelep ház takarítás
- alapjárati szelep csere (még gyári)
Volt valakinek hasonló ? Hogyan orvosoltátok ?
Köszönet,
FD.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9086 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 08:53:33 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 08:46:27
Szevasztok Urak,
Adott egy 2.0-s motor 230ekm-mel, ami pöccre hideg indítás után nem tartja meg az emelt alapjárati fordulatszámot, hanem kis küzdelem után leáll. Kivéve ha 2x-3x megpöccintem a gázpedált a leállás elkerülése érdekében. Ekkor észbe kap, és onnantól tartja kiválóan az emelt fordulatszámot.
2 dolgora gondolok:
- pillangószelep ház takarítás
- alapjárati szelep csere (még gyári)
Volt valakinek hasonló ? Hogyan orvosoltátok ?
Köszönet,
FD.
Nekem is csinálja néha és akkor, mikor kevés benzin van benne, de ekkor se mindig. Én nem foglalkozom vele, illetve ha tehetem, nem hagyom üresen a tankot.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9087 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 09:02:38 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 08:46:27
Szevasztok Urak,
Adott egy 2.0-s motor 230ekm-mel, ami pöccre hideg indítás után nem tartja meg az emelt alapjárati fordulatszámot, hanem kis küzdelem után leáll. Kivéve ha 2x-3x megpöccintem a gázpedált a leállás elkerülése érdekében. Ekkor észbe kap, és onnantól tartja kiválóan az emelt fordulatszámot.
2 dolgora gondolok:
- pillangószelep ház takarítás
- alapjárati szelep csere (még gyári)
Volt valakinek hasonló ? Hogyan orvosoltátok ?
Köszönet,
FD.
Szia.
Ezek szerint csak hidegen csinálja?
Nálam hullámzó alapjárat volt,de nem fulladt le,ezért az alapjárati szelepet(2 csavar +csatlakozó)leszedtem,és kipucoltam.Probléma megszünt (de gondolom idővel előjön,mivel használom a vasam).
Pillangó szelep takarítása az előbb írtak miatt nálam kimaradt.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9088 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 09:06:33 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.10.19 hétfő, 09:02:38
Ezek szerint csak hidegen csinálja?
Igen, csak hidegen csinálja. De hidegen 100%-os valószínűséggel. A 2-3 pöccintés után magára talál remekül, meleg motorral nincs semmilyen probléma. Ezért vakarom én is a fejem...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9089 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 09:33:56 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 09:06:33
Igen, csak hidegen csinálja. De hidegen 100%-os valószínűséggel. A 2-3 pöccintés után magára talál remekül, meleg motorral nincs semmilyen probléma. Ezért vakarom én is a fejem...
Forscan-nel nem nézted?
Nyomásszabályzó szelep? csak egy tipp,de első körben a tisztítást javaslom.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.19 hétfő, 09:40:53 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9090 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 09:47:20 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.10.19 hétfő, 09:33:56
Forscan-nel nem nézted?
Nyomásszabályzó szelep? csak egy tipp,de első körben a tisztítást javaslom.
Üzemanyag nyomással nincs baj, nemrég lett üa pumpa cserélve, Vik jó munkát végez, mért üa nyomást is. Előtte egy flakon üa tisztító is átfolyt a rendszeren.
Tisztítottam már az alapjárati szelepet is, ezt a jelenséget utána is beadta, ezért érdekes. A Forscan nem tudom micsoda, sorry.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9091 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 11:51:08 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 09:47:20
Üzemanyag nyomással nincs baj, nemrég lett üa pumpa cserélve, Vik jó munkát végez, mért üa nyomást is. Előtte egy flakon üa tisztító is átfolyt a rendszeren.
Tisztítottam már az alapjárati szelepet is, ezt a jelenséget utána is beadta, ezért érdekes. A Forscan nem tudom micsoda, sorry.
Akkor passz,talán mások tudnak segíteni.
FORScan (progi)+ Elm327 adapter= diagnosztizálás alapszinten.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9092 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:17:11 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 08:46:27
Szevasztok Urak,
Adott egy 2.0-s motor 230ekm-mel, ami pöccre hideg indítás után nem tartja meg az emelt alapjárati fordulatszámot, hanem kis küzdelem után leáll. Kivéve ha 2x-3x megpöccintem a gázpedált a leállás elkerülése érdekében. Ekkor észbe kap, és onnantól tartja kiválóan az emelt fordulatszámot.
2 dolgora gondolok:
- pillangószelep ház takarítás
- alapjárati szelep csere (még gyári)
Volt valakinek hasonló ? Hogyan orvosoltátok ?
Köszönet,
FD.
Meress kompressziot. Melegen is! Szivosor orvenylapok megvannak meg, vagy mar megetetted a motorral ?
Naplózva
blah blah blah
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9093 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 22:21:36 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.19 hétfő, 21:17:11
Meress kompressziot. Melegen is! Szivosor orvenylapok megvannak meg, vagy mar megetetted a motorral ?
A szívósorom-ban 70 ekm van, mert herélés helyett újat vettem rá amikor még nem volt ilyen horror az ára mint mostanában.Csendben van egyébként.
A kompressziómérés okát nem értem, az autó kiválóan működik, eltekintve attól hogy hideg motornál 2-3 gázpöccintés kell neki hogy észbe kapjon hogy tartania kellene a hidegindítási emelt alapjárati fordulatszámot, a pöcögtetés nélkül 2-3 másodperc küzdelem után leáll. A külső hőmérséklettől független a jelenség. Olajat nem eszi, fogyasztás rendben, nincs egyéb para vele. Onnatól hogy észbe kapott, bármilyen terhelési viszony mellett jó az alapjáratom,tehát furcsállnám ha az alapjárati szelep lenne a beteg. Ezért estem gondolkodóba... Üzemanyag szintjétől független a jelenség. Milyen szenzorok output-ja szól bele a hidegindításba ?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.19 hétfő, 22:26:34 írta FokaDriver
»
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9094 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 22:46:12 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 22:21:36
A szívósorom-ban 70 ekm van, mert herélés helyett újat vettem rá amikor még nem volt ilyen horror az ára mint mostanában.Csendben van egyébként.
A kompressziómérés okát nem értem, az autó kiválóan működik, eltekintve attól hogy hideg motornál 2-3 gázpöccintés kell neki hogy észbe kapjon hogy tartania kellene a hidegindítási emelt alapjárati fordulatszámot, a pöcögtetés nélkül 2-3 másodperc küzdelem után leáll. A külső hőmérséklettől független a jelenség. Olajat nem eszi, fogyasztás rendben, nincs egyéb para vele. Onnatól hogy észbe kapott, bármilyen terhelési viszony mellett jó az alapjáratom,tehát furcsállnám ha az alapjárati szelep lenne a beteg. Ezért estem gondolkodóba... Üzemanyag szintjétől független a jelenség. Milyen szenzorok output-ja szól bele a hidegindításba ?
Ok es a regi szivosorban megvoltak az orvenylapok ? Hat van fotengely, vezmu tengely jelado, vizhofok, folytoszelep poti meg mitomen meg mi. Inditasnal open loop rendszerben mukodik a motorvezerles. Ilyenkor nehany erzekelot nem vesz figyelembe a rendszer. pl. lambda szondak. Elore definialt program szerint vezerli a motort.
En meretnek egy kompressziot hidegen es melegen is es szepen csendben felkeszulnek a hengerfej felujitasra...kb. 150 penz
Kivanom, hogy ne legyen igazam !
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.19 hétfő, 22:47:48 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9095 Dátum:
2015.10.20 kedd, 08:05:23 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.19 hétfő, 22:21:36
A szívósorom-ban 70 ekm van, mert herélés helyett újat vettem rá amikor még nem volt ilyen horror az ára mint mostanában.Csendben van egyébként.
A kompressziómérés okát nem értem, az autó kiválóan működik, eltekintve attól hogy hideg motornál 2-3 gázpöccintés kell neki hogy észbe kapjon hogy tartania kellene a hidegindítási emelt alapjárati fordulatszámot, a pöcögtetés nélkül 2-3 másodperc küzdelem után leáll. A külső hőmérséklettől független a jelenség. Olajat nem eszi, fogyasztás rendben, nincs egyéb para vele. Onnatól hogy észbe kapott, bármilyen terhelési viszony mellett jó az alapjáratom,tehát furcsállnám ha az alapjárati szelep lenne a beteg. Ezért estem gondolkodóba... Üzemanyag szintjétől független a jelenség. Milyen szenzorok output-ja szól bele a hidegindításba ?
Nekem is ilyen volt egy motorcserém mindkét motornál ugyanez produkálta, de olvastam valahol, hogy ez normális, mert nincs visszatérő ág az üzemanyag rendszerbe, de lehet, hogy rosszul írom majd valaki akkor kijavít
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9096 Dátum:
2015.10.20 kedd, 12:38:41 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.10.20 kedd, 08:05:23
Nekem is ilyen volt egy motorcserém mindkét motornál ugyanez produkálta, de olvastam valahol, hogy ez normális, mert nincs visszatérő ág az üzemanyag rendszerbe, de lehet, hogy rosszul írom majd valaki akkor kijavít
Ja, a FAQ-ban van egy írás, hogy erre vezethető vissza a probléma. Minden esetre ez is egy olyan dolog, mint hogy az MMT6-os váltók nehezen veszik a kettest hidegben, amíg nem melegszik be. Sok embernek van, és végleges, kipróbált, bizonyított megoldásról én még nem hallottam.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9097 Dátum:
2015.10.20 kedd, 13:40:37 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.19 hétfő, 22:46:12
Ok es a regi szivosorban megvoltak az orvenylapok ? Hat van fotengely, vezmu tengely jelado, vizhofok, folytoszelep poti meg mitomen meg mi. Inditasnal open loop rendszerben mukodik a motorvezerles. Ilyenkor nehany erzekelot nem vesz figyelembe a rendszer. pl. lambda szondak. Elore definialt program szerint vezerli a motort.
En meretnek egy kompressziot hidegen es melegen is es szepen csendben felkeszulnek a hengerfej felujitasra...kb. 150 penz
Kivanom, hogy ne legyen igazam !
Meg voltak az örvénylapátok. A vákummembrán (vagy mi) volt leakasztva róla márkaszervíz által. Így vettem ismerőstől. Megkaptam minden előéletét az autónak. Óvatosságból kicseréltem a szívósort, hogy hibátlan szívósorba fúrják bele a gázinjektorokat mert hosszú távra terveztem az autót. Nyilván nem fogok hengerfejet felújíttatni azért mert meg kell pöccintenem a gázpedált 3x, ha hidegindítok. Tehát tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm is, de nem érzem egyensúlyban a tünetet és az ajánlott kezelést, egy ezt leszámítva hibátlan motor esetében. Valami kisebb probléma lesz itt a megoldás kulcsa szerintem.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9098 Dátum:
2015.10.20 kedd, 14:24:15 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.20 kedd, 13:40:37
Meg voltak az örvénylapátok. A vákummembrán (vagy mi) volt leakasztva róla márkaszervíz által. Így vettem ismerőstől. Megkaptam minden előéletét az autónak. Óvatosságból kicseréltem a szívósort, hogy hibátlan szívósorba fúrják bele a gázinjektorokat mert hosszú távra terveztem az autót. Nyilván nem fogok hengerfejet felújíttatni azért mert meg kell pöccintenem a gázpedált 3x, ha hidegindítok. Tehát tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm is, de nem érzem egyensúlyban a tünetet és az ajánlott kezelést, egy ezt leszámítva hibátlan motor esetében. Valami kisebb probléma lesz itt a megoldás kulcsa szerintem.
A jeladók,vezetékek kontaktját végignézni egy kis wd40-nel(de lehet,hogy semmi értelme,mert azonkívül minden OK.)Nem ebben a szutyok időben.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9099 Dátum:
2015.10.20 kedd, 20:52:05 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.10.20 kedd, 08:05:23
Nekem is ilyen volt egy motorcserém mindkét motornál ugyanez produkálta, de olvastam valahol, hogy ez normális, mert nincs visszatérő ág az üzemanyag rendszerbe, de lehet, hogy rosszul írom majd valaki akkor kijavít
Nem. Ez egyaltlaan nem normalis, hogy hideg motornal beinditod es lefullad. Az mar normalis, ha mesz par km-t, megallsz es utana a szokasosnal tovabb kell inditozni. Ez utobbi az ocsositott uzemanyag rendszer mellektermeke. Elobbi viszont nem. Nalam hengerfej felujitas utan megszunt a problema. Inditod a motort es azonnal beall a hideginditasi alapjaratra. Egyaltalan nem ingadozik. Illetve most picit igen, mert ideiglenesen kiiktattam az orvenylap vezerlest
De erre szamitottam is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 20:54:23 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
188
189
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ