Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:27:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
203
204
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
216
217
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652735 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10450 Dátum:
2016.06.14 kedd, 10:42:23 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.14 kedd, 10:39:41
Hol tankolsz? Próbálj máshol tankolni. Elsőre.
Shell-nél szoktam de megnézem van-e változás.
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10451 Dátum:
2016.06.14 kedd, 11:37:09 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.14 kedd, 10:13:18
Ha hidegen ingadozik, akkor lehet az alapjárati motor. Le lehet venni és megtisztítgatni karburátor tisztítóval első körben. Második körben cserélni. Ha melegen is, állandóan ingadozik, az már bonyolultabb.
REMEK
Hogy tudom házilag meg mokolni? valami videó róla van vagy kép ? mert akkor neki feszülők ezért már nem vinném szerelőhöz mert havonta szerelőnél van az nem állapot meg én se bírom anyagilag
ennyi erővel hitelből is vehetem volna egy új autót
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10452 Dátum:
2016.06.14 kedd, 13:23:20 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.14 kedd, 11:37:09
REMEK
Hogy tudom házilag meg mokolni? valami videó róla van vagy kép ? mert akkor neki feszülők ezért már nem vinném szerelőhöz mert havonta szerelőnél van az nem állapot meg én se bírom anyagilag
ennyi erővel hitelből is vehetem volna egy új autót
Nem kell semminek nekifeszülni. Nagyon laza félórás hétvégi móka. Könnyen elérhető, 2 db csavar fogja. Tiszta móka és kacagás.
De télleg, tessék csináltam neked egy képet:
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.14 kedd, 14:31:26 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Heineken76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10453 Dátum:
2016.06.14 kedd, 20:24:39 »
Sziasztok!!
2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.
Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10454 Dátum:
2016.06.14 kedd, 20:27:44 »
Idézetet írta: Heineken76 - 2016.06.14 kedd, 20:24:39
Sziasztok!!
2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.
Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.
Szia,
ha csak hidegen csinálja, akkor jó eséllyel alapjárati motor(szelep). Ha visszaolvasol egyet, pont erről volt szó.
Benzinszivattyú a tankban van, éppen ezért a cseréhez le kell szedni az egészet...De nem valószínű hogy az a gond, akkor inkább nehezen indulna be.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10455 Dátum:
2016.06.14 kedd, 20:55:25 »
Idézetet írta: Heineken76 - 2016.06.14 kedd, 20:24:39
Sziasztok!!
2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.
Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.
Szia!
Nekem is csinál ilyet. Szerintem:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10456 Dátum:
2016.06.15 szerda, 11:59:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.14 kedd, 13:23:20
Nem kell semminek nekifeszülni. Nagyon laza félórás hétvégi móka. Könnyen elérhető, 2 db csavar fogja. Tiszta móka és kacagás.
De télleg, tessék csináltam neked egy képet:
Köszi
majd hétvégén akkor neki feszülők
remélem tényleg móka és kacagás lesz nem agyvérzés
köszi így elsőre érthető a a kép de egy kérdés lenne ott megy 2 bovden ahhoz is hozzá kell nyúlnom?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10457 Dátum:
2016.06.15 szerda, 12:12:41 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.14 kedd, 09:25:40
Sziasztok!
Kérdésem lenne ismét! (ki hitte volna
) szóval pár napja feltűnt ,hogy ingadozik az alapjárat de nem mindig ritkán randomban de ilyet még nem csinált hogy 800-1200 között ugrált. Télen volt, hogy 1100 volt az alapjárat mikkor melegedet akkor 800-1000 között utána be állt rendesen viszont most ez a 800-1200 között elég meredek eddig egyszer csinálta 2 percig kb aztán abba maradt. A Budaörsi ikeából indultam körforgalomig csinálta aztán a piros lámpánál már nem szóval nem nagy távon. Ez miért lehet? Esetleg megint kezdi magát megadni? Nem kéne mert akkor viszont én is le küldöm a Dunába....
Egy ötlet (nem kell hülyének nézni!)
Vedd ki a féklámpa izzókat és és takarítsd meg a kis pöcköket rajta.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10458 Dátum:
2016.06.15 szerda, 12:15:35 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.15 szerda, 12:12:41
Egy ötlet (nem kell hülyének nézni!)
Vedd ki a féklámpa izzókat és és takarítsd meg a kis pöcköket rajta.
Neki úgy nézni ki csak hidegen csinálja, úgyhogy valószínűbb az alapjárati motor.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10459 Dátum:
2016.06.15 szerda, 12:21:59 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.15 szerda, 12:15:35
Neki úgy nézni ki csak hidegen csinálja, úgyhogy valószínűbb az alapjárati motor.
Te tudod, de az alapjárati motorod működik.
Akkor szokott vele baj lenni, ha nem engedi vissza a fordulatot, vagy egyáltalán fel sem megy 1000-ig.
Ha melegen visszamegy, és hidegen 1200-1500 közé emeli és lassan engedi vissza pár másodperc után 1100-1200 körülre , akkor az alapjáratinak semmi baja.
Naplózva
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10460 Dátum:
2016.06.15 szerda, 12:25:06 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.15 szerda, 12:12:41
Egy ötlet (nem kell hülyének nézni!)
Vedd ki a féklámpa izzókat és és takarítsd meg a kis pöcköket rajta.
ööö most engem se nézetek hülyének
de ezt nem értem mi köze van hozzá ?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10461 Dátum:
2016.06.15 szerda, 12:32:40 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.15 szerda, 12:25:06
ööö most engem se nézetek hülyének
de ezt nem értem mi köze van hozzá ?
Próbáld ki, utána elmondom
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10462 Dátum:
2016.06.15 szerda, 13:01:33 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.06.15 szerda, 11:59:30
Köszi
majd hétvégén akkor neki feszülők
remélem tényleg móka és kacagás lesz nem agyvérzés
köszi így elsőre érthető a a kép de egy kérdés lenne ott megy 2 bovden ahhoz is hozzá kell nyúlnom?
Rosszul állsz hozzá. A lelki békédet kell megtalálni egy kis hétvégi bütykölésben, mint valami tibeti zen pap, nem agyvérzést. Csak te és az autód, semmi más.
Másferlől teljesen megértelek, hogy ideges vagy, kissé sokat költöttél mostanában az autóra.
Ha nincs tempomatod, akkor csak 1 bowdened lesz, a gázbowden, ami kívül van. Nem, nem kell egyikhez sem hozzányúlni, de ha valamiért útban lenne, akkor a tartókonzolban lévő fekete foglalatot elfordítod 90 fokban és szépen kiakasztod.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10463 Dátum:
2016.06.15 szerda, 13:09:34 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.15 szerda, 12:21:59
Te tudod, de az alapjárati motorod működik.
Akkor szokott vele baj lenni, ha nem engedi vissza a fordulatot, vagy egyáltalán fel sem megy 1000-ig.
Ha melegen visszamegy, és hidegen 1200-1500 közé emeli és lassan engedi vissza pár másodperc után 1100-1200 körülre , akkor az alapjáratinak semmi baja.
Az alapjárati motor a régi szivató modern megfelelője. Meleg motornál nem működik, mert nem kell. Ezt elektronikusan próbálja az ECU szabályozni, de ha nem jó, akkor igenis lehet, hogy hidegen az ECU próbálja emelni a fordulatot, de a szelep mivel rossz vagy beragadt, próbálja csökkenteni. Emiatt az alapjárat elkezd hullámozni, egészen addig még a motor fel nem melegszik és az ECU onnantól kezdve nem veszi figyelembe a motort, az alapjárat stabilizálódik.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10464 Dátum:
2016.06.15 szerda, 13:30:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.15 szerda, 13:09:34
Az alapjárati motor a régi szivató modern megfelelője. Meleg motornál nem működik, mert nem kell. Ezt elektronikusan próbálja az ECU szabályozni, de ha nem jó, akkor igenis lehet, hogy hidegen az ECU próbálja emelni a fordulatot, de a szelep mivel rossz vagy beragadt, próbálja csökkenteni.
Emiatt az alapjárat elkezd hullámozni, egészen addig még a motor fel nem melegszik és az ECU onnantól kezdve nem veszi figyelembe a motort, az alapjárat stabilizálódik.
Félig egyetértek, de az ECU csak bizonyos feltételek mellett kapcsolja le az alapjárati motort, független a motor hőfokától.
Az alapjárati motor nyitásának mértéke függ a motorhőfoktól (és még sok minden mástól pl. Klíma)
Ha ingadozik az alapjárat, az inkább az al. motor ki-be kapcsolása miatt van,amik bizonyos jeladók és egyéb jelek (pl. féklámpa) összeföggései okán lehetnek.
Mivel nem vagyok autószerelő, csak egy gépésztechnikus, ezért az INKÁBB és a LEHETNEK szavakon van a hangsúly.
Naplózva
Heineken76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10465 Dátum:
2016.06.15 szerda, 20:22:12 »
Idézetet írta: Heineken76 - 2016.06.14 kedd, 20:24:39
Sziasztok!!
2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.
Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.
Köszönöm a válaszokat.Hétvégén kipróbálom,majd megírom mire jutottam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10466 Dátum:
2016.06.15 szerda, 21:14:43 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.15 szerda, 13:30:34
Félig egyetértek, de az ECU csak bizonyos feltételek mellett kapcsolja le az alapjárati motort, független a motor hőfokától.
Az alapjárati motor nyitásának mértéke függ a motorhőfoktól (és még sok minden mástól pl. Klíma)
Ha ingadozik az alapjárat, az inkább az al. motor ki-be kapcsolása miatt van,amik bizonyos jeladók és egyéb jelek (pl. féklámpa) összeföggései okán lehetnek.
Mivel nem vagyok autószerelő, csak egy gépésztechnikus, ezért az INKÁBB és a LEHETNEK szavakon van a hangsúly.
A feklampanak semmi koze az alapjarati motor mukodesehez
Ha ingadozik az alapjarat, az lehet alapjarati de pl. szethullott orvenylapok is bekavarhatnak, vagy nyitva maradt egr szelep stb. De a feklampa...felejtos
Naplózva
blah blah blah
Leitz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10467 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 07:24:21 »
Sziasztok , Gábor vagyok. Van egy 2001 es 1,8 benzines 110 le. mondeom. Az a baj , hogy mintha valami visszafogná a kocsit , és már csak ritkán érezni a 110 le.rőt. teljesítmény ingadozása van szegénynek. a szerelő a szívósorra gyanakszik , de emellett már elkezdte azt is , hogy kevés üzemanyagnál nem kap inditáskor benzint , és lefullad , aztán egyáltalán nem csinál semmit. Orral lejtősre kel tolni , csak aztán tudom elindítani. Egyébként szuper auto , nagyon szeretjük , évente 3-4 alkalommal megyünk Erdélybe (Pécs-Gyergyó) kb 780 km , és egyhuzamba le lehet vezetni hátfájás , fejfájás nélkül. Kényelmes nagy családi autó. 5 éve vettem , azóta 82000km mentem vele , és még nem hagyott cserben sehol.
Visszatérve a hibákra , ha valaki tud valami okosat (és pénztárcsakímélőt) akkor szívesen meghallgatnám.
Köszönöm előre is a segítséget!! Üdv.: Gábor
Naplózva
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10468 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 07:34:38 »
Idézetet írta: Leitz - 2016.06.16 csütörtök, 07:24:21
Sziasztok , Gábor vagyok. Van egy 2001 es 1,8 benzines 110 le. mondeom. Az a baj , hogy mintha valami visszafogná a kocsit , és már csak ritkán érezni a 110 le.rőt. teljesítmény ingadozása van szegénynek. a szerelő a szívósorra gyanakszik , de emellett már elkezdte azt is , hogy kevés üzemanyagnál nem kap inditáskor benzint , és lefullad , aztán egyáltalán nem csinál semmit. Orral lejtősre kel tolni , csak aztán tudom elindítani. Egyébként szuper auto , nagyon szeretjük , évente 3-4 alkalommal megyünk Erdélybe (Pécs-Gyergyó) kb 780 km , és egyhuzamba le lehet vezetni hátfájás , fejfájás nélkül. Kényelmes nagy családi autó. 5 éve vettem , azóta 82000km mentem vele , és még nem hagyott cserben sehol.
Visszatérve a hibákra , ha valaki tud valami okosat (és pénztárcsakímélőt) akkor szívesen meghallgatnám.
Köszönöm előre is a segítséget!! Üdv.: Gábor
Szia Gábor. A teljesítmény ingadozásra nincs ötletem. Kevés benzinnel sajnos ilyen az autó. Ne várj a tankolással eddig mert kárt tehet a benzinpumpában. Én akkor szoktam tankolni amikor negyednél van a mutató és ez a jelenség megszűnt.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Leitz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10469 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 08:05:30 »
Szia Thomas. Kösz , hogy ilyen gyorsan válaszoltál. Nem szoktam megvárni , hogy kiürüljön a tank , legrosszabb esetben a tank kivillanása után tankolok. Vidékre költöztünk , Pécstől egy 13 km-re. Amikor úgy jön ki a lépés , hogy este megyek haza , és a kút után gyullad ki a tank , akkor már nem fordulok vissza , és ekkor csinálja. És ez mondom , max 13 km. Ez már kevés üzemanyag lehet a kocsinak? Vagy nem tud valami eltömődni , hogy nehezebben kapná fel a benzint?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10470 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 08:35:46 »
Idézetet írta: Leitz - 2016.06.16 csütörtök, 07:24:21
Sziasztok , Gábor vagyok. Van egy 2001 es 1,8 benzines 110 le. mondeom. Az a baj , hogy mintha valami visszafogná a kocsit , és már csak ritkán érezni a 110 le.rőt. teljesítmény ingadozása van szegénynek. a szerelő a szívósorra gyanakszik , de emellett már elkezdte azt is , hogy kevés üzemanyagnál nem kap inditáskor benzint , és lefullad , aztán egyáltalán nem csinál semmit. Orral lejtősre kel tolni , csak aztán tudom elindítani. Egyébként szuper auto , nagyon szeretjük , évente 3-4 alkalommal megyünk Erdélybe (Pécs-Gyergyó) kb 780 km , és egyhuzamba le lehet vezetni hátfájás , fejfájás nélkül. Kényelmes nagy családi autó. 5 éve vettem , azóta 82000km mentem vele , és még nem hagyott cserben sehol.
Visszatérve a hibákra , ha valaki tud valami okosat (és pénztárcsakímélőt) akkor szívesen meghallgatnám.
Köszönöm előre is a segítséget!! Üdv.: Gábor
Valószínű az AC pumpával nincs minden rendben. Ez megmagyarázhatja a teljesítménykiesést is és mivel a tankban van, szintjelzővel együtt, emiatt nem tudod indítani alacsony üzemanyagszinten. Én itt kezdeném a matatást. Jó meló cserélni, agyvérzést fogsz kapni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10471 Dátum:
2016.06.18 szombat, 22:16:53 »
Üdv!
Érdemes-e hengerfejezni (előbb) az autót ha 4 és a 2-es henger gyertyái olajosak a menetes részénél. Gondolom ott égeti az olajat el. 1-3-as nem olajos. Vagy egyértelnűen a gyürük töröttek. Amúgy eddig kb 9dl olajat öntöttem utánna de még van 2ezer az olaj cseréig. Vagy inkább adjam el mert a kuplungja sem az igazi.
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10472 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 07:57:37 »
Idézetet írta: nzoli - 2016.06.18 szombat, 22:16:53
Üdv!
Érdemes-e hengerfejezni (előbb) az autót ha 4 és a 2-es henger gyertyái olajosak a menetes részénél. Gondolom ott égeti az olajat el. 1-3-as nem olajos. Vagy egyértelnűen a gyürük töröttek. Amúgy eddig kb 9dl olajat öntöttem utánna de még van 2ezer az olaj cseréig. Vagy inkább adjam el mert a kuplungja sem az igazi.
Szelepfedél tömítés miatt is lehet olajos. 9dl olajfogyás 13ezer km alatt? Az semmi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10473 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 11:06:56 »
Idézetet írta: nzoli - 2016.06.18 szombat, 22:16:53
Üdv!
Érdemes-e hengerfejezni (előbb) az autót ha 4 és a 2-es henger gyertyái olajosak a menetes részénél. Gondolom ott égeti az olajat el. 1-3-as nem olajos. Vagy egyértelnűen a gyürük töröttek. Amúgy eddig kb 9dl olajat öntöttem utánna de még van 2ezer az olaj cseréig. Vagy inkább adjam el mert a kuplungja sem az igazi.
Egy kuplung hiba miatt nem érdemes eladni. Én azt javaslom neked, ha kuplungozásra kerül a sor, akkor cseréltesd ki a kettőstömegű lendkereket simára (ha esetleg kettőstömegűvel van). Egy hibalehetőséggel kevesebb, ami ráadásul eléggé költséges is.
Naplózva
T1989
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10474 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 17:48:47 »
Sziasztok! A 2002-es 1.8Benzines 125LE -be milyen vezerles van?Láncos vagy szíjjas?Előrre is köszönöm a segitseget!:)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10475 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 18:06:49 »
Idézetet írta: T1989 - 2016.06.19 vasárnap, 17:48:47
Sziasztok! A 2002-es 1.8Benzines 125LE -be milyen vezerles van?Láncos vagy szíjjas?Előrre is köszönöm a segitseget!:)
láncos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fox1966
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10476 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 18:50:05 »
Sziasztok!
Klíma kompresszorral kapcsolatban kérnék egy kis segítséget.
Nem indul. Lehet e felújítani vagy csere? Bontó? Egyéb olcsó megoldás érdekelne.
Egy hete ékszíj, vízpumpa zörejek. Rá három napra nem ment a klíma.
Ékszíj, két feszítő,két görgő és vízpumpa cserélve lett.
Szervíz szerint a kompresszor rossz. Új 150.000, bontott 60.000 gari nélkül.
Mondeo 2001 2.0 benzines.
Köszönöm előre is!
Szigetszentmiklós közelében, ha lehet.
Naplózva
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10477 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 22:01:31 »
Idézetet írta: Fox1966 - 2016.06.19 vasárnap, 18:50:05
Sziasztok!
Klíma kompresszorral kapcsolatban kérnék egy kis segítséget.
Nem indul. Lehet e felújítani vagy csere? Bontó? Egyéb olcsó megoldás érdekelne.
Egy hete ékszíj, vízpumpa zörejek. Rá három napra nem ment a klíma.
Ékszíj, két feszítő,két görgő és vízpumpa cserélve lett.
Szervíz szerint a kompresszor rossz. Új 150.000, bontott 60.000 gari nélkül.
Mondeo 2001 2.0 benzines.
Köszönöm előre is!
Szigetszentmiklós közelében, ha lehet.
Ha nincs megfelelő mennyiségű gáz a rendszerben, akkor védelem gyanánt nem engedi bekapcsolni a rendszer a kompresszort. Fel van töltve?
Solymáron van egy jó klímaszerviz, ha van időd, energiád, érdemes oda elnézni, rengeteg alkatrészük van fordhoz raktáron.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10478 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 20:23:28 »
Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Fox1966
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10479 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 20:27:15 »
Idézetet írta: borianm - 2016.06.19 vasárnap, 22:01:31
Ha nincs megfelelő mennyiségű gáz a rendszerben, akkor védelem gyanánt nem engedi bekapcsolni a rendszer a kompresszort. Fel van töltve?
Solymáron van egy jó klímaszerviz, ha van időd, energiád, érdemes oda elnézni, rengeteg alkatrészük van fordhoz raktáron.
Köszönöm szépen! Megnézem.
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10480 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 21:28:04 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.20 hétfő, 20:23:28
Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Első blikkre alapjárati szelep takarítás fojtószelep takarítás, és diag kiolvasás. Ehhez nem kell specialista. Szerelő akinek van diag olvasója, már megteszi.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10481 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 21:30:42 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.06.20 hétfő, 21:28:04
Első blikkre alapjárati szelep takarítás fojtószelep takarítás, és diag kiolvasás. Ehhez nem kell specialista. Szerelő akinek van diag olvasója, már megteszi.
Kpszönöm a választ! Utánna nézek, mert ez így baleset veszályes 2 gyerekkel!
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10482 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 21:32:30 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.20 hétfő, 20:23:28
Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Szia.
Első körben diagnosztikát javaslom,ha világit a lámpa.Utána már egy kicsit okosabb leszel .
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10483 Dátum:
2016.06.21 kedd, 10:32:29 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.06.20 hétfő, 21:32:30
Szia.
Első körben diagnosztikát javaslom,ha világit a lámpa.Utána már egy kicsit okosabb leszel .
Ma megvolt a diagnosztika. Három hibát dobott ki: 1. 1-es henger gyújtás hiba (új a trafó NGK és a kábelek Starline, a gyertyák is újjak Champions íridiumos), 2. Hűtóvíz előmelegítési hiba (ezt nem tudom mi és miért lehet!), 3. Keverék képzési hiba (túl dús keverék).
A szaki azt mondotta, hogy első körben ő egy jó de használt alapjárati motort próbálna ki, mert szerinte a motor leállását fékezéskor és kanyarodáskor ez okozhatja.
Várom a segítségeteket!
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10484 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:13:19 »
Sziasztok!
Az alapjárati motort hogyan lehet tesztelni? Milyen feszültségen működik? Miskolcon tudna valaki egy 1.8-as benzinest amiből kipróbálásra kivehetnénk?
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10485 Dátum:
2016.06.21 kedd, 17:14:52 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.06.20 hétfő, 21:28:04
Első blikkre alapjárati szelep takarítás fojtószelep takarítás, és diag kiolvasás. Ehhez nem kell specialista. Szerelő akinek van diag olvasója, már megteszi.
Az alapjárati motor és a fojtószelep ki lett tisztítva. A hiba sajnos megmaradt. Motor diag lámpa ég.
?
Javaslat?
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10486 Dátum:
2016.06.21 kedd, 21:23:05 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.21 kedd, 17:14:52
Az alapjárati motor és a fojtószelep ki lett tisztítva. A hiba sajnos megmaradt. Motor diag lámpa ég.
?
Javaslat?
Üdv! Tibor
Szia,
Szerintem az alapjárati motorodnak nincs semmi baja, ha hidegen működik, melegen pedig csak fékezéskor áll le. Viszont a fojtószelep tisztítást ill. a pillangószelep takarítását, ha nem te csináltad, megnézném a helyedbe.
Az alapjárati motort úgy tudod ellenőrizni, hogy működik-e, hogy üzemmeleg motornál alapjáraton járatva 2 perc után járó motornál lehúzod a csatit róla. Ha jól van kitakarítva a fojtószelep, akkor nem érzékelsz változást. Ha leáll. akkor is jó az alapjárati motor, csak nincs jól kitakarítva a fojtószelep.
Üdv:
Zsolio
Naplózva
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10487 Dátum:
2016.06.21 kedd, 22:26:20 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.21 kedd, 21:23:05
Szia,
Szerintem az alapjárati motorodnak nincs semmi baja, ha hidegen működik, melegen pedig csak fékezéskor áll le. Viszont a fojtószelep tisztítást ill. a pillangószelep takarítását, ha nem te csináltad, megnézném a helyedbe.
Az alapjárati motort úgy tudod ellenőrizni, hogy működik-e, hogy üzemmeleg motornál alapjáraton járatva 2 perc után járó motornál lehúzod a csatit róla. Ha jól van kitakarítva a fojtószelep, akkor nem érzékelsz változást. Ha leáll. akkor is jó az alapjárati motor, csak nincs jól kitakarítva a fojtószelep.
Üdv:
Zsolio
Szia Zsolio!
Való igaz, hogy nem én takarítottam ki a fojtószelepe és a pillangó szelepet! Az az igazság, hogy a gyári bilincs még rajta van a pillangó szelepnél és nem akartam szétkapni. De itt az idő! Van valami jó tanácsod esetleg a tisztítással kapcsolatban? Szívesen fogadom!
Ha láttad a diagnosztika által kiírt hibákat akkor azokkal kapcsolatban is szívesen meghallgatlak!
Köszi a segítségedet! Üdv! Tibi
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10488 Dátum:
2016.06.22 szerda, 21:14:08 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.20 hétfő, 20:23:28
Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Én szerintem az AC pumpa körül nem stimmel valami, de hogy ezt hogy lehet diagolni, azt nem tudom. A nehéz melegen indítás az szinte biztos, hogy az.
Az alapjárati motort meleg motornál nem játszik, úgyhogy az kilőve. Nem ott van a hiba.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10489 Dátum:
2016.06.22 szerda, 22:10:50 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.21 kedd, 22:26:20
Szia Zsolio!
Való igaz, hogy nem én takarítottam ki a fojtószelepe és a pillangó szelepet! Az az igazság, hogy a gyári bilincs még rajta van a pillangó szelepnél és nem akartam szétkapni. De itt az idő! Van valami jó tanácsod esetleg a tisztítással kapcsolatban? Szívesen fogadom!
Ha láttad a diagnosztika által kiírt hibákat akkor azokkal kapcsolatban is szívesen meghallgatlak!
Köszi a segítségedet! Üdv! Tibi
Szia,
A kiírt hibákra:
-gyújtáskimaradás: LEHET attól is,hogy kevés a levegő és sok a benzin.
- hőfok problem:
-dús a keverék: szintén kevés a levegő.
SZERINTEM ezeket akkor írta bele, amikor leállt a motor, mert a pillangószelepet lezárta, és nem kapott levegőt.
itt is a LEHET és a SZERINTEM szavakon van a hangsúly, mert én egy "laikus" gépész lennék.
üdv:
Zsolio
u.i.: az örvénylapátok környékén is szétnéznék.
Naplózva
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10490 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 22:43:37 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.22 szerda, 22:10:50
Szia,
A kiírt hibákra:
-gyújtáskimaradás: LEHET attól is,hogy kevés a levegő és sok a benzin.
- hőfok problem:
-dús a keverék: szintén kevés a levegő.
SZERINTEM ezeket akkor írta bele, amikor leállt a motor, mert a pillangószelepet lezárta, és nem kapott levegőt.
itt is a LEHET és a SZERINTEM szavakon van a hangsúly, mert én egy "laikus" gépész lennék.
üdv:
Zsolio
u.i.: az örvénylapátok környékén is szétnéznék.
Szia!
A helyzet most sokkal rosszabb! A családdal kimentem a hegyekbe a kocsival és minden fékezéskor - amikor alapjáratnak kellett volna csak megmaradnia - a kocsi motorja leállt! Minden piros lámpánál, kanyarodásnál - alapjárati fordulatszámon. De hidegen és bemelegített motornál álló kocsinál nem fordult elő. A fordulat ekkor néha leesett 600 f/percre. Mi a fene lehet a gond? Üzemanyag ellátás? AC pumpa? Alapjárati motor? Szívosor? Gyújtógyergya?
A bemelegedett motornál lehúztam az alapjárati motor csatlakozóját és a motor leállt.
Segítsetek! Kérlek benneteket! Jövő hónapban utaznék a családdal nyaralni, de ezzel így lehetetlen! Baleset veszélyes!
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10491 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 23:08:26 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.23 csütörtök, 22:43:37
Szia!
A helyzet most sokkal rosszabb! A családdal kimentem a hegyekbe a kocsival és minden fékezéskor - amikor alapjáratnak kellett volna csak megmaradnia - a kocsi motorja leállt! Minden piros lámpánál, kanyarodásnál - alapjárati fordulatszámon. De hidegen és bemelegített motornál álló kocsinál nem fordult elő. A fordulat ekkor néha leesett 600 f/percre. Mi a fene lehet a gond? Üzemanyag ellátás? AC pumpa? Alapjárati motor? Szívosor? Gyújtógyergya?
A bemelegedett motornál lehúztam az alapjárati motor csatlakozóját és a motor leállt.
Segítsetek! Kérlek benneteket! Jövő hónapban utaznék a családdal nyaralni, de ezzel így lehetetlen! Baleset veszélyes!
Üdv! Tibor
Próbálj meg szerezni bontóbol egy sebesség érzékelőt és cseréld ki. Ha ennek valami nyűgje van, megzavarja a vezérlést és lefulladást okozhat alacsony sebességnél, illetve jellemzően nem jelentkezik a hiba álló autónál.
A váltón van a féltengely fölött.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10492 Dátum:
2016.06.24 péntek, 08:01:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.23 csütörtök, 23:08:26
Próbálj meg szerezni bontóbol egy sebesség érzékelőt és cseréld ki. Ha ennek valami nyűgje van, megzavarja a vezérlést és lefulladást okozhat alacsony sebességnél, illetve jellemzően nem jelentkezik a hiba álló autónál.
A váltón van a féltengely fölött.
Igen, ez is lehet (bár én úgy tudom, hogy a kilométer óra is innen kapja a jelet). Én még mindig a fojtószelep takarítást javaslom.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10493 Dátum:
2016.06.24 péntek, 08:19:10 »
Válasz
Igen, ez is lehet (bár én úgy tudom, hogy a kilométer óra is innen kapja a jelet). Én még mindig a fojtószelep takarítást javaslom.
Én úgy olvastam, hogy azt már megtette, pár hozzászólással feljebb. Én azért ajánlom mert ezen jeladó hibája pontosan tudja reprodukálni a hibáit.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10494 Dátum:
2016.06.24 péntek, 08:56:04 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.24 péntek, 08:19:10
Én úgy olvastam, hogy azt már megtette, pár hozzászólással feljebb. Én azért ajánlom mert ezen jeladó hibája pontosan tudja reprodukálni a hibáit.
Ez így van.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10495 Dátum:
2016.06.24 péntek, 09:11:36 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.21 kedd, 22:26:20
Szia Zsolio!
Való igaz, hogy nem én takarítottam ki a fojtószelepe és a pillangó szelepet! Az az igazság, hogy a gyári bilincs még rajta van a pillangó szelepnél és nem akartam szétkapni. De itt az idő! Van valami jó tanácsod esetleg a tisztítással kapcsolatban? Szívesen fogadom!
Ha láttad a diagnosztika által kiírt hibákat akkor azokkal kapcsolatban is szívesen meghallgatlak!
Köszi a segítségedet! Üdv! Tibi
Hidegen, reggel, indításkor mennyire ugrik fel az első másodpercben a fordulat?
Naplózva
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10496 Dátum:
2016.06.24 péntek, 09:31:30 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 09:11:36
Hidegen, reggel, indításkor mennyire ugrik fel az első másodpercben a fordulat?
Úgy kb. 1200-ig megy föl.
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10497 Dátum:
2016.06.24 péntek, 09:53:39 »
Idézetet írta: T-model - 2016.06.24 péntek, 09:31:30
Úgy kb. 1200-ig megy föl.
1400-1500 lenne az ideális, és onnan esne vissza úgy 1200 körülre. Még mindig fojtószelep takarítást javaslok ennek hallatán is.
Írd be a Google-ba, van fent.
Naplózva
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10498 Dátum:
2016.06.24 péntek, 11:02:48 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 09:53:39
1400-1500 lenne az ideális, és onnan esne vissza úgy 1200 körülre. Még mindig fojtószelep takarítást javaslok ennek hallatán is.
Írd be a Google-ba, van fent.
Nekem is 1200 megy fel hidegen az alapjárat aztán 1000-800 között van ahogy a kedve tartja :/
de most se pénzem se kedvem ezzel is szenvedni így 350k után ennyi bele fér most nekem.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10499 Dátum:
2016.06.24 péntek, 17:56:09 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.06.24 péntek, 09:53:39
1400-1500 lenne az ideális, és onnan esne vissza úgy 1200 körülre. Még mindig fojtószelep takarítást javaslok ennek hallatán is.
Írd be a Google-ba, van fent.
Köszönöm a javaslatokat! A fojtószelep már ki lett takarítva, de a hiba fenn áll! A motornak teljesen eltünt az alapjárata. Legalábbis indulás után. Pontosítva a helyzetet: Indításkor 1300-900 között mozgott az első másodpercben és a kormány mozgatásakor sem állt le a motor. De már alig egy perc után ebben a melegben az üzem meleg motornál fékezéskor - ha alapjáratnak kellett volna maradnia csak - a motor fordulat eltünt és leállt a motor. A motor diagnosztikai lámpa most nem ég! Kevés volt a hűtővizem és feltöltöttem. Az akkuról levettem a pozitív sarut egy percre és ezzel kinulláztam a fedélzeti komputert. Azóta nem jelez egyet sem a három hiba közül. Megmértük a hengerekben a kompressziót és az egyesben kisebb mint a másik háromban. A szívósornál van egy vákumos vezérlő aminek a gömbcsuklója fojamatosan leesik, mert ki van kopva. A kocsiban - 2002.08 havi gyártású - 153.000 km van. A szerelőm a lambda szonda cserét is emlegette. A gyertyák nem Motorcraftosak hanem Championok. Állítólag ezeket is érdemes lenne eredetire cserélni.
A motor egyenetlenül rázósan jár és nagyon sokat fogyaszt.
Üdv! Tibor
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 17:58:27 írta T-model
»
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Oldalak:
1
...
203
204
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
216
217
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ