Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662074 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #10450 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:42:23 »

Hol tankolsz? Próbálj máshol tankolni. Elsőre.

Shell-nél szoktam de megnézem van-e változás.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10451 Dátum: 2016.06.14 kedd, 11:37:09 »

Ha hidegen ingadozik, akkor lehet az alapjárati motor. Le lehet venni és megtisztítgatni karburátor tisztítóval első körben. Második körben cserélni. Ha melegen is, állandóan ingadozik, az már bonyolultabb.

REMEK  falbav Hogy tudom házilag meg mokolni? valami videó róla van vagy kép ? mert akkor neki feszülők ezért már nem vinném szerelőhöz mert havonta szerelőnél van az nem állapot meg én se bírom anyagilag Cheesy ennyi erővel hitelből is vehetem volna egy új autót Cheesy
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10452 Dátum: 2016.06.14 kedd, 13:23:20 »

REMEK  falbav Hogy tudom házilag meg mokolni? valami videó róla van vagy kép ? mert akkor neki feszülők ezért már nem vinném szerelőhöz mert havonta szerelőnél van az nem állapot meg én se bírom anyagilag Cheesy ennyi erővel hitelből is vehetem volna egy új autót Cheesy

Nem kell semminek nekifeszülni. Nagyon laza félórás hétvégi móka. Könnyen elérhető, 2 db csavar fogja. Tiszta móka és kacagás. Cheesy De télleg, tessék csináltam neked egy képet:
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.14 kedd, 14:31:26 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Heineken76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #10453 Dátum: 2016.06.14 kedd, 20:24:39 »

Sziasztok!!

2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.

Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10454 Dátum: 2016.06.14 kedd, 20:27:44 »

Sziasztok!!

2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.

Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.

Szia,

ha csak hidegen csinálja, akkor jó eséllyel alapjárati motor(szelep). Ha visszaolvasol egyet, pont erről volt szó. vigyor3

Benzinszivattyú a tankban van, éppen ezért a cseréhez le kell szedni az egészet...De nem valószínű hogy az a gond, akkor inkább nehezen indulna be.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #10455 Dátum: 2016.06.14 kedd, 20:55:25 »

Sziasztok!!

2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.

Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.

Szia!

Nekem is csinál ilyet. Szerintem: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10456 Dátum: 2016.06.15 szerda, 11:59:30 »

Nem kell semminek nekifeszülni. Nagyon laza félórás hétvégi móka. Könnyen elérhető, 2 db csavar fogja. Tiszta móka és kacagás. Cheesy De télleg, tessék csináltam neked egy képet:



Köszi Smiley majd hétvégén akkor neki feszülők Cheesy remélem tényleg móka és kacagás lesz nem agyvérzés Cheesy köszi így elsőre érthető a a kép de egy kérdés lenne ott megy 2 bovden ahhoz is hozzá kell nyúlnom?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10457 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:12:41 »

Sziasztok!


Kérdésem lenne ismét! (ki hitte volna  falbav ) szóval pár napja feltűnt ,hogy ingadozik az alapjárat de nem mindig ritkán randomban de ilyet még nem csinált hogy 800-1200 között ugrált. Télen volt, hogy 1100 volt az alapjárat mikkor melegedet akkor 800-1000 között utána be állt rendesen viszont most ez a 800-1200 között elég meredek eddig egyszer csinálta 2 percig kb aztán abba maradt. A Budaörsi ikeából indultam körforgalomig  csinálta aztán a piros lámpánál már nem szóval nem nagy távon. Ez miért lehet? Esetleg megint kezdi magát megadni? Nem kéne mert akkor viszont én is le küldöm a Dunába.... falbav szomoru1

Egy ötlet (nem kell hülyének nézni!)

Vedd ki a féklámpa izzókat és  és takarítsd meg a kis pöcköket rajta.

Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10458 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:15:35 »

Egy ötlet (nem kell hülyének nézni!)

Vedd ki a féklámpa izzókat és  és takarítsd meg a kis pöcköket rajta.



Neki úgy nézni ki csak hidegen csinálja, úgyhogy valószínűbb az alapjárati motor.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10459 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:21:59 »

Neki úgy nézni ki csak hidegen csinálja, úgyhogy valószínűbb az alapjárati motor.

Te tudod, de az alapjárati motorod működik.

Akkor szokott vele baj lenni, ha nem engedi vissza a fordulatot, vagy egyáltalán fel sem megy 1000-ig.

Ha melegen visszamegy, és hidegen 1200-1500 közé emeli és lassan engedi vissza pár másodperc után 1100-1200 körülre , akkor az alapjáratinak semmi baja.
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10460 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:25:06 »

Egy ötlet (nem kell hülyének nézni!)

Vedd ki a féklámpa izzókat és  és takarítsd meg a kis pöcköket rajta.



ööö most engem se nézetek hülyének Cheesy de ezt nem értem mi köze van hozzá ?  wow1 Huh? Roll Eyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10461 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:32:40 »

ööö most engem se nézetek hülyének Cheesy de ezt nem értem mi köze van hozzá ?  wow1 Huh? Roll Eyes

Próbáld ki, utána elmondom
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10462 Dátum: 2016.06.15 szerda, 13:01:33 »


Köszi Smiley majd hétvégén akkor neki feszülők Cheesy remélem tényleg móka és kacagás lesz nem agyvérzés Cheesy köszi így elsőre érthető a a kép de egy kérdés lenne ott megy 2 bovden ahhoz is hozzá kell nyúlnom?

Rosszul állsz hozzá. A lelki békédet kell megtalálni egy kis hétvégi bütykölésben, mint valami tibeti zen pap, nem agyvérzést. Csak te és az autód, semmi más.  nyes nyes nyes
Másferlől teljesen megértelek, hogy ideges vagy, kissé sokat költöttél mostanában az autóra.  wow1
Ha nincs tempomatod, akkor csak 1 bowdened lesz, a gázbowden, ami kívül van. Nem, nem kell egyikhez sem hozzányúlni, de ha valamiért útban lenne, akkor a tartókonzolban lévő fekete foglalatot elfordítod 90 fokban és szépen kiakasztod.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10463 Dátum: 2016.06.15 szerda, 13:09:34 »

Te tudod, de az alapjárati motorod működik.

Akkor szokott vele baj lenni, ha nem engedi vissza a fordulatot, vagy egyáltalán fel sem megy 1000-ig.

Ha melegen visszamegy, és hidegen 1200-1500 közé emeli és lassan engedi vissza pár másodperc után 1100-1200 körülre , akkor az alapjáratinak semmi baja.

Az alapjárati motor a régi szivató modern megfelelője. Meleg motornál nem működik, mert nem kell. Ezt elektronikusan próbálja az ECU szabályozni, de ha nem jó, akkor igenis lehet, hogy hidegen az ECU próbálja emelni a fordulatot, de a szelep mivel rossz vagy beragadt, próbálja csökkenteni. Emiatt az alapjárat elkezd hullámozni, egészen addig még a motor fel nem melegszik és az ECU onnantól kezdve nem veszi figyelembe a motort, az alapjárat stabilizálódik. 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10464 Dátum: 2016.06.15 szerda, 13:30:34 »

Az alapjárati motor a régi szivató modern megfelelője. Meleg motornál nem működik, mert nem kell. Ezt elektronikusan próbálja az ECU szabályozni, de ha nem jó, akkor igenis lehet, hogy hidegen az ECU próbálja emelni a fordulatot, de a szelep mivel rossz vagy beragadt, próbálja csökkenteni.
 Emiatt az alapjárat elkezd hullámozni, egészen addig még a motor fel nem melegszik és az ECU onnantól kezdve nem veszi figyelembe a motort, az alapjárat stabilizálódik. 

Félig egyetértek, de az ECU csak bizonyos feltételek mellett kapcsolja le az alapjárati motort, független a motor hőfokától.
Az alapjárati motor nyitásának mértéke függ a motorhőfoktól (és még sok minden mástól pl. Klíma)
Ha ingadozik az alapjárat, az inkább az al. motor ki-be kapcsolása miatt van,amik bizonyos jeladók és egyéb jelek (pl. féklámpa) összeföggései okán lehetnek.

Mivel nem vagyok autószerelő, csak egy gépésztechnikus, ezért az INKÁBB és a LEHETNEK szavakon van a hangsúly.  Wink
Naplózva
Heineken76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #10465 Dátum: 2016.06.15 szerda, 20:22:12 »

Sziasztok!!

2.0 benzinesem van.Reggel hidegen nagyon ingadozik az alapjárat pár másodpercig. Ha úgy indítom hogy többször gyújtást adok 2-3-szor akkor már csak minimális az ingadozás.Benzinszivattyú lenne?Hol találom és hogy lehet cserélni?Valamint hogy milyen típusú kell bele?Köszönöm a választ előre is.

Más:Ma cseréltem termosztátott,hát nem volt olyan nehéz mint gondoltam. Csináltam képeket is ha valakit érdekel szivesen megosztom.
Köszönöm a válaszokat.Hétvégén kipróbálom,majd megírom mire jutottam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10466 Dátum: 2016.06.15 szerda, 21:14:43 »

Félig egyetértek, de az ECU csak bizonyos feltételek mellett kapcsolja le az alapjárati motort, független a motor hőfokától.
Az alapjárati motor nyitásának mértéke függ a motorhőfoktól (és még sok minden mástól pl. Klíma)
Ha ingadozik az alapjárat, az inkább az al. motor ki-be kapcsolása miatt van,amik bizonyos jeladók és egyéb jelek (pl. féklámpa) összeföggései okán lehetnek.

Mivel nem vagyok autószerelő, csak egy gépésztechnikus, ezért az INKÁBB és a LEHETNEK szavakon van a hangsúly.  Wink

A feklampanak semmi koze az alapjarati motor mukodesehez  vigyor3
Ha ingadozik az alapjarat, az lehet alapjarati de pl. szethullott orvenylapok is bekavarhatnak, vagy nyitva maradt egr szelep stb. De a feklampa...felejtos  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Leitz
Vendég
« Új hozzászólás #10467 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 07:24:21 »

Sziasztok , Gábor vagyok.  Van egy 2001 es 1,8  benzines 110 le. mondeom. Az a baj , hogy mintha valami visszafogná a kocsit , és már csak ritkán érezni a 110 le.rőt. teljesítmény ingadozása van szegénynek. a szerelő a szívósorra gyanakszik , de emellett már elkezdte azt is , hogy kevés üzemanyagnál nem kap inditáskor benzint , és lefullad , aztán egyáltalán nem csinál semmit. Orral lejtősre kel tolni , csak aztán tudom elindítani. Egyébként szuper auto , nagyon szeretjük , évente 3-4 alkalommal megyünk Erdélybe (Pécs-Gyergyó) kb 780 km , és egyhuzamba le lehet vezetni hátfájás , fejfájás nélkül. Kényelmes nagy családi autó. 5 éve vettem , azóta 82000km mentem vele , és még nem hagyott cserben sehol.
Visszatérve a hibákra , ha valaki tud valami okosat (és pénztárcsakímélőt) akkor szívesen meghallgatnám.

Köszönöm előre is a segítséget!! Üdv.: Gábor integet2
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #10468 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 07:34:38 »

Sziasztok , Gábor vagyok.  Van egy 2001 es 1,8  benzines 110 le. mondeom. Az a baj , hogy mintha valami visszafogná a kocsit , és már csak ritkán érezni a 110 le.rőt. teljesítmény ingadozása van szegénynek. a szerelő a szívósorra gyanakszik , de emellett már elkezdte azt is , hogy kevés üzemanyagnál nem kap inditáskor benzint , és lefullad , aztán egyáltalán nem csinál semmit. Orral lejtősre kel tolni , csak aztán tudom elindítani. Egyébként szuper auto , nagyon szeretjük , évente 3-4 alkalommal megyünk Erdélybe (Pécs-Gyergyó) kb 780 km , és egyhuzamba le lehet vezetni hátfájás , fejfájás nélkül. Kényelmes nagy családi autó. 5 éve vettem , azóta 82000km mentem vele , és még nem hagyott cserben sehol.
Visszatérve a hibákra , ha valaki tud valami okosat (és pénztárcsakímélőt) akkor szívesen meghallgatnám.

Köszönöm előre is a segítséget!! Üdv.: Gábor integet2

Szia Gábor. A teljesítmény ingadozásra nincs ötletem. Kevés benzinnel sajnos ilyen az autó. Ne várj a tankolással eddig mert kárt tehet a benzinpumpában. Én akkor szoktam tankolni amikor negyednél van a mutató és ez a jelenség megszűnt. wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Leitz
Vendég
« Új hozzászólás #10469 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 08:05:30 »

Szia Thomas. Kösz , hogy ilyen gyorsan válaszoltál. Nem szoktam megvárni , hogy kiürüljön a tank , legrosszabb esetben a tank kivillanása után tankolok. Vidékre költöztünk , Pécstől egy 13 km-re. Amikor úgy jön ki a lépés , hogy este megyek haza , és a kút után gyullad ki a tank , akkor már nem fordulok vissza , és ekkor csinálja. És ez mondom , max 13 km. Ez már kevés üzemanyag lehet a kocsinak? Vagy nem tud valami eltömődni , hogy nehezebben kapná fel a benzint?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10470 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 08:35:46 »

Sziasztok , Gábor vagyok.  Van egy 2001 es 1,8  benzines 110 le. mondeom. Az a baj , hogy mintha valami visszafogná a kocsit , és már csak ritkán érezni a 110 le.rőt. teljesítmény ingadozása van szegénynek. a szerelő a szívósorra gyanakszik , de emellett már elkezdte azt is , hogy kevés üzemanyagnál nem kap inditáskor benzint , és lefullad , aztán egyáltalán nem csinál semmit. Orral lejtősre kel tolni , csak aztán tudom elindítani. Egyébként szuper auto , nagyon szeretjük , évente 3-4 alkalommal megyünk Erdélybe (Pécs-Gyergyó) kb 780 km , és egyhuzamba le lehet vezetni hátfájás , fejfájás nélkül. Kényelmes nagy családi autó. 5 éve vettem , azóta 82000km mentem vele , és még nem hagyott cserben sehol.
Visszatérve a hibákra , ha valaki tud valami okosat (és pénztárcsakímélőt) akkor szívesen meghallgatnám.

Köszönöm előre is a segítséget!! Üdv.: Gábor integet2

Valószínű az AC pumpával nincs minden rendben. Ez megmagyarázhatja a teljesítménykiesést is és mivel a tankban van, szintjelzővel együtt, emiatt nem tudod indítani alacsony üzemanyagszinten. Én itt kezdeném a matatást. Jó meló cserélni, agyvérzést fogsz kapni.  szomoru1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #10471 Dátum: 2016.06.18 szombat, 22:16:53 »

Üdv!

Érdemes-e hengerfejezni (előbb) az autót ha 4 és a 2-es henger gyertyái olajosak a menetes részénél. Gondolom ott égeti az olajat el. 1-3-as nem olajos. Vagy egyértelnűen a gyürük töröttek. Amúgy eddig kb 9dl olajat öntöttem utánna de még van 2ezer az olaj cseréig. Vagy inkább adjam el mert a kuplungja sem az igazi.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10472 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 07:57:37 »

Üdv!

Érdemes-e hengerfejezni (előbb) az autót ha 4 és a 2-es henger gyertyái olajosak a menetes részénél. Gondolom ott égeti az olajat el. 1-3-as nem olajos. Vagy egyértelnűen a gyürük töröttek. Amúgy eddig kb 9dl olajat öntöttem utánna de még van 2ezer az olaj cseréig. Vagy inkább adjam el mert a kuplungja sem az igazi.

Szelepfedél tömítés miatt is lehet olajos. 9dl olajfogyás 13ezer km alatt? Az semmi.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10473 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 11:06:56 »

Üdv!

Érdemes-e hengerfejezni (előbb) az autót ha 4 és a 2-es henger gyertyái olajosak a menetes részénél. Gondolom ott égeti az olajat el. 1-3-as nem olajos. Vagy egyértelnűen a gyürük töröttek. Amúgy eddig kb 9dl olajat öntöttem utánna de még van 2ezer az olaj cseréig. Vagy inkább adjam el mert a kuplungja sem az igazi.

Egy kuplung hiba miatt nem érdemes eladni. Én azt javaslom neked, ha kuplungozásra kerül a sor, akkor cseréltesd ki a kettőstömegű lendkereket simára (ha esetleg kettőstömegűvel van). Egy hibalehetőséggel kevesebb, ami ráadásul eléggé költséges is.
Naplózva
T1989
Vendég
« Új hozzászólás #10474 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 17:48:47 »

Sziasztok! A 2002-es 1.8Benzines 125LE -be milyen vezerles van?Láncos vagy szíjjas?Előrre is köszönöm a segitseget!:)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10475 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 18:06:49 »

Sziasztok! A 2002-es 1.8Benzines 125LE -be milyen vezerles van?Láncos vagy szíjjas?Előrre is köszönöm a segitseget!:)
láncos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fox1966
Vendég
« Új hozzászólás #10476 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 18:50:05 »

Sziasztok!

Klíma kompresszorral kapcsolatban kérnék egy kis segítséget.
Nem indul. Lehet e felújítani vagy csere? Bontó? Egyéb olcsó megoldás érdekelne.
Egy hete ékszíj, vízpumpa zörejek. Rá három napra nem ment a klíma.
Ékszíj, két feszítő,két görgő és vízpumpa cserélve lett.
Szervíz szerint a kompresszor rossz. Új 150.000, bontott 60.000 gari nélkül.
Mondeo 2001 2.0 benzines.

Köszönöm előre is!
Szigetszentmiklós közelében, ha lehet.
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #10477 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 22:01:31 »

Sziasztok!

Klíma kompresszorral kapcsolatban kérnék egy kis segítséget.
Nem indul. Lehet e felújítani vagy csere? Bontó? Egyéb olcsó megoldás érdekelne.
Egy hete ékszíj, vízpumpa zörejek. Rá három napra nem ment a klíma.
Ékszíj, két feszítő,két görgő és vízpumpa cserélve lett.
Szervíz szerint a kompresszor rossz. Új 150.000, bontott 60.000 gari nélkül.
Mondeo 2001 2.0 benzines.

Köszönöm előre is!
Szigetszentmiklós közelében, ha lehet.

Ha nincs megfelelő mennyiségű gáz a rendszerben, akkor védelem gyanánt nem engedi bekapcsolni a rendszer a kompresszort. Fel van töltve?

Solymáron van egy jó klímaszerviz, ha van időd, energiád, érdemes oda elnézni, rengeteg alkatrészük van fordhoz raktáron.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10478 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 20:23:28 »

Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Fox1966
Vendég
« Új hozzászólás #10479 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 20:27:15 »

Ha nincs megfelelő mennyiségű gáz a rendszerben, akkor védelem gyanánt nem engedi bekapcsolni a rendszer a kompresszort. Fel van töltve?

Solymáron van egy jó klímaszerviz, ha van időd, energiád, érdemes oda elnézni, rengeteg alkatrészük van fordhoz raktáron.

Köszönöm szépen! Megnézem.
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #10480 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:28:04 »

Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Első blikkre alapjárati szelep takarítás fojtószelep takarítás, és diag kiolvasás. Ehhez nem kell specialista. Szerelő akinek van diag olvasója, már megteszi.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10481 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:30:42 »

Első blikkre alapjárati szelep takarítás fojtószelep takarítás, és diag kiolvasás. Ehhez nem kell specialista. Szerelő akinek van diag olvasója, már megteszi.

Kpszönöm a választ! Utánna nézek, mert ez így baleset veszályes 2 gyerekkel!
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10482 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:32:30 »

Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor
Szia.
Első körben diagnosztikát javaslom,ha világit a lámpa.Utána már egy kicsit okosabb leszel . vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10483 Dátum: 2016.06.21 kedd, 10:32:29 »

Szia.
Első körben diagnosztikát javaslom,ha világit a lámpa.Utána már egy kicsit okosabb leszel . vigyor3

Ma megvolt a diagnosztika. Három hibát dobott ki: 1. 1-es henger gyújtás hiba (új a trafó NGK és a kábelek Starline, a gyertyák is újjak Champions íridiumos), 2. Hűtóvíz előmelegítési hiba (ezt nem tudom mi és miért lehet!), 3. Keverék képzési hiba (túl dús keverék).
A szaki azt mondotta, hogy első körben ő egy jó de használt alapjárati motort próbálna ki, mert szerinte a motor leállását fékezéskor és kanyarodáskor ez okozhatja.
Várom a segítségeteket!
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10484 Dátum: 2016.06.21 kedd, 16:13:19 »

Sziasztok!

Az alapjárati motort hogyan lehet tesztelni? Milyen feszültségen működik? Miskolcon tudna valaki egy 1.8-as benzinest amiből kipróbálásra kivehetnénk?

Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10485 Dátum: 2016.06.21 kedd, 17:14:52 »

Első blikkre alapjárati szelep takarítás fojtószelep takarítás, és diag kiolvasás. Ehhez nem kell specialista. Szerelő akinek van diag olvasója, már megteszi.

Az alapjárati motor és a fojtószelep ki lett tisztítva. A hiba sajnos megmaradt. Motor diag lámpa ég. Huh??
Javaslat?

Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10486 Dátum: 2016.06.21 kedd, 21:23:05 »

Az alapjárati motor és a fojtószelep ki lett tisztítva. A hiba sajnos megmaradt. Motor diag lámpa ég. Huh??
Javaslat?

Üdv! Tibor

Szia,

Szerintem az alapjárati motorodnak nincs semmi baja, ha hidegen működik, melegen pedig csak fékezéskor áll le. Viszont a fojtószelep tisztítást ill. a pillangószelep takarítását, ha nem te csináltad, megnézném a helyedbe.

Az alapjárati motort úgy tudod ellenőrizni, hogy működik-e, hogy üzemmeleg motornál alapjáraton járatva 2 perc után járó motornál lehúzod a csatit róla. Ha jól van kitakarítva a fojtószelep, akkor nem érzékelsz változást. Ha leáll. akkor is jó az alapjárati motor, csak nincs jól kitakarítva a fojtószelep.

Üdv:

Zsolio
Naplózva
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10487 Dátum: 2016.06.21 kedd, 22:26:20 »

Szia,

Szerintem az alapjárati motorodnak nincs semmi baja, ha hidegen működik, melegen pedig csak fékezéskor áll le. Viszont a fojtószelep tisztítást ill. a pillangószelep takarítását, ha nem te csináltad, megnézném a helyedbe.

Az alapjárati motort úgy tudod ellenőrizni, hogy működik-e, hogy üzemmeleg motornál alapjáraton járatva 2 perc után járó motornál lehúzod a csatit róla. Ha jól van kitakarítva a fojtószelep, akkor nem érzékelsz változást. Ha leáll. akkor is jó az alapjárati motor, csak nincs jól kitakarítva a fojtószelep.

Üdv:

Zsolio



Szia Zsolio!
Való igaz, hogy nem én takarítottam ki a fojtószelepe és a pillangó szelepet! Az az igazság, hogy a gyári bilincs még rajta van a pillangó szelepnél és nem akartam szétkapni. De itt az idő! Van valami jó tanácsod esetleg a tisztítással kapcsolatban? Szívesen fogadom!
Ha láttad a diagnosztika által kiírt hibákat akkor azokkal kapcsolatban is szívesen meghallgatlak!
Köszi a segítségedet! Üdv! Tibi
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10488 Dátum: 2016.06.22 szerda, 21:14:08 »

Sziasztok! Sürgősen kellene egy kis segítség! A kocsim egy 2002-es Mondeo MK3-as kombi (BWY). A kocsi motorja lassításkor és kanyarodáskor leáll. Hidegen rendesen indul, de melegen csak gázadásra indul újra. Motor diag lámpa ég. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget!
( MIskolcon tud valaki egy hozzá értő Mondeo szerelőt? )
Üdv! Tibor

Én szerintem az AC pumpa körül nem stimmel valami, de hogy ezt hogy lehet diagolni, azt nem tudom. A nehéz melegen indítás az szinte biztos, hogy az.
Az alapjárati motort meleg motornál nem játszik, úgyhogy az kilőve. Nem ott van a hiba.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10489 Dátum: 2016.06.22 szerda, 22:10:50 »

Szia Zsolio!
Való igaz, hogy nem én takarítottam ki a fojtószelepe és a pillangó szelepet! Az az igazság, hogy a gyári bilincs még rajta van a pillangó szelepnél és nem akartam szétkapni. De itt az idő! Van valami jó tanácsod esetleg a tisztítással kapcsolatban? Szívesen fogadom!
Ha láttad a diagnosztika által kiírt hibákat akkor azokkal kapcsolatban is szívesen meghallgatlak!
Köszi a segítségedet! Üdv! Tibi

Szia,

A kiírt hibákra:

-gyújtáskimaradás: LEHET attól is,hogy kevés a levegő és sok a benzin.
- hőfok problem:  Huh?
-dús a keverék: szintén kevés a levegő.

SZERINTEM ezeket akkor írta bele, amikor leállt a motor, mert a pillangószelepet lezárta, és nem kapott levegőt.

itt is a LEHET és a SZERINTEM szavakon van a hangsúly, mert én egy "laikus" gépész lennék.

üdv:

Zsolio

u.i.: az örvénylapátok környékén is szétnéznék.
Naplózva
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10490 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 22:43:37 »

Szia,

A kiírt hibákra:

-gyújtáskimaradás: LEHET attól is,hogy kevés a levegő és sok a benzin.
- hőfok problem:  Huh?
-dús a keverék: szintén kevés a levegő.

SZERINTEM ezeket akkor írta bele, amikor leállt a motor, mert a pillangószelepet lezárta, és nem kapott levegőt.

itt is a LEHET és a SZERINTEM szavakon van a hangsúly, mert én egy "laikus" gépész lennék.

üdv:

Zsolio

u.i.: az örvénylapátok környékén is szétnéznék.

Szia!

A helyzet most sokkal rosszabb! A családdal kimentem a hegyekbe a kocsival és minden fékezéskor - amikor alapjáratnak kellett volna csak megmaradnia - a kocsi motorja leállt! Minden piros lámpánál, kanyarodásnál - alapjárati fordulatszámon. De hidegen és bemelegített motornál álló kocsinál nem fordult elő. A fordulat ekkor néha leesett 600 f/percre. Mi a fene lehet a gond? Üzemanyag ellátás? AC pumpa? Alapjárati motor? Szívosor? Gyújtógyergya?
A bemelegedett motornál lehúztam az alapjárati motor csatlakozóját és a motor leállt.
Segítsetek! Kérlek benneteket! Jövő hónapban utaznék a családdal nyaralni, de ezzel így lehetetlen! Baleset veszélyes!
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10491 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 23:08:26 »

Szia!

A helyzet most sokkal rosszabb! A családdal kimentem a hegyekbe a kocsival és minden fékezéskor - amikor alapjáratnak kellett volna csak megmaradnia - a kocsi motorja leállt! Minden piros lámpánál, kanyarodásnál - alapjárati fordulatszámon. De hidegen és bemelegített motornál álló kocsinál nem fordult elő. A fordulat ekkor néha leesett 600 f/percre. Mi a fene lehet a gond? Üzemanyag ellátás? AC pumpa? Alapjárati motor? Szívosor? Gyújtógyergya?
A bemelegedett motornál lehúztam az alapjárati motor csatlakozóját és a motor leállt.
Segítsetek! Kérlek benneteket! Jövő hónapban utaznék a családdal nyaralni, de ezzel így lehetetlen! Baleset veszélyes!
Üdv! Tibor

Próbálj meg szerezni bontóbol egy sebesség érzékelőt és cseréld ki. Ha ennek valami nyűgje van, megzavarja a vezérlést és lefulladást okozhat alacsony sebességnél, illetve jellemzően nem jelentkezik a hiba álló autónál.
A váltón van a féltengely fölött.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10492 Dátum: 2016.06.24 péntek, 08:01:34 »

Próbálj meg szerezni bontóbol egy sebesség érzékelőt és cseréld ki. Ha ennek valami nyűgje van, megzavarja a vezérlést és lefulladást okozhat alacsony sebességnél, illetve jellemzően nem jelentkezik a hiba álló autónál.
A váltón van a féltengely fölött.


Igen, ez is lehet (bár én úgy tudom, hogy a kilométer óra is innen kapja a jelet). Én még mindig a fojtószelep takarítást javaslom.

Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10493 Dátum: 2016.06.24 péntek, 08:19:10 »

Válasz
Igen, ez is lehet (bár én úgy tudom, hogy a kilométer óra is innen kapja a jelet). Én még mindig a fojtószelep takarítást javaslom.


Én úgy olvastam, hogy azt már megtette, pár hozzászólással feljebb. Én azért ajánlom mert ezen jeladó hibája pontosan tudja reprodukálni a hibáit.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10494 Dátum: 2016.06.24 péntek, 08:56:04 »

Én úgy olvastam, hogy azt már megtette, pár hozzászólással feljebb. Én azért ajánlom mert ezen jeladó hibája pontosan tudja reprodukálni a hibáit.

Ez így van.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10495 Dátum: 2016.06.24 péntek, 09:11:36 »

Szia Zsolio!
Való igaz, hogy nem én takarítottam ki a fojtószelepe és a pillangó szelepet! Az az igazság, hogy a gyári bilincs még rajta van a pillangó szelepnél és nem akartam szétkapni. De itt az idő! Van valami jó tanácsod esetleg a tisztítással kapcsolatban? Szívesen fogadom!
Ha láttad a diagnosztika által kiírt hibákat akkor azokkal kapcsolatban is szívesen meghallgatlak!
Köszi a segítségedet! Üdv! Tibi

Hidegen, reggel, indításkor mennyire ugrik fel az első másodpercben a fordulat?
Naplózva
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10496 Dátum: 2016.06.24 péntek, 09:31:30 »

Hidegen, reggel, indításkor mennyire ugrik fel az első másodpercben a fordulat?
Úgy kb. 1200-ig megy föl.
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10497 Dátum: 2016.06.24 péntek, 09:53:39 »

Úgy kb. 1200-ig megy föl.

1400-1500 lenne az ideális, és onnan esne vissza úgy 1200 körülre. Még mindig fojtószelep takarítást javaslok ennek hallatán is.

Írd be a Google-ba, van fent.
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10498 Dátum: 2016.06.24 péntek, 11:02:48 »

1400-1500 lenne az ideális, és onnan esne vissza úgy 1200 körülre. Még mindig fojtószelep takarítást javaslok ennek hallatán is.

Írd be a Google-ba, van fent.

Nekem is 1200 megy fel hidegen az alapjárat aztán 1000-800 között van ahogy a kedve tartja :/ Cheesy de most se pénzem se kedvem ezzel is szenvedni így 350k után ennyi bele fér most nekem.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10499 Dátum: 2016.06.24 péntek, 17:56:09 »

1400-1500 lenne az ideális, és onnan esne vissza úgy 1200 körülre. Még mindig fojtószelep takarítást javaslok ennek hallatán is.

Írd be a Google-ba, van fent.

Köszönöm a javaslatokat! A fojtószelep már ki lett takarítva, de a hiba fenn áll! A motornak teljesen eltünt az alapjárata. Legalábbis indulás után. Pontosítva a helyzetet: Indításkor 1300-900 között mozgott az első másodpercben és a kormány mozgatásakor sem állt le a motor. De már alig egy perc után ebben a melegben az üzem meleg motornál fékezéskor - ha alapjáratnak kellett volna maradnia csak - a motor fordulat eltünt és leállt a motor. A motor diagnosztikai lámpa most nem ég! Kevés volt a hűtővizem és feltöltöttem. Az akkuról levettem a pozitív sarut egy percre és ezzel kinulláztam a fedélzeti komputert. Azóta nem jelez egyet sem a három hiba közül. Megmértük a hengerekben a kompressziót és az egyesben kisebb mint a másik háromban. A szívósornál van egy vákumos vezérlő aminek a gömbcsuklója fojamatosan leesik, mert ki van kopva. A kocsiban - 2002.08 havi gyártású - 153.000 km van. A szerelőm a lambda szonda cserét is emlegette. A gyertyák nem Motorcraftosak hanem Championok. Állítólag ezeket is érdemes lenne eredetire cserélni.
A motor egyenetlenül rázósan jár és nagyon sokat fogyaszt.
Üdv! Tibor
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 17:58:27 írta T-model » Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.