Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:53:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
240
241
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653138 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11650 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 05:54:11 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.01.11 szerda, 22:21:11
Szia!
Igen hallok csordogáló hangot a műszerfal felől de már régebben is hallottam már. Hogy lett az levegős azt nem tudom. Nem látok folyást a kocsi alatt sem a csöveken.
Nekem a termosztát+kiegyenlítő csere óta nem levegős. Ránézésre mindkettő hibátlan. Nem értem
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11651 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 13:05:40 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.11 szerda, 15:39:17
Szia.
Azért legközelebb úgy 50e km-rel előbb cseréld ki.Ami hiányzik,az egy szelepfedél csavar,amiből a gyertyáknál 2 db van.Tömítést lefogatása a cél,ami okozhatja az olajosodást.
Akkor most szedhetem le a szelepfedelet?
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11652 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 13:30:21 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.12 csütörtök, 13:05:40
Akkor most szedhetem le a szelepfedelet?
Így a gépen keresztül nehéz a pontos okát megtalálni,de első körben a csavart kellene pótolni,ha nem hoz eredményt akkor a szétszedés.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11653 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 15:03:05 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.12 csütörtök, 13:30:21
Így a gépen keresztül nehéz a pontos okát megtalálni,de első körben a csavart kellene pótolni,ha nem hoz eredményt akkor a szétszedés.
Az OK, de ahhoz hogy a csavart pótoljam, is le kell szedni a fedelet, mert nem férek hozzá
Szerk.: már másodjára kell ujra elküldenem egy üzit, mert csak az első modatot jelenti meg....
Szóval ahhoz hogy azt a csavart pótolni tudjam is le kell venni a fedelet. Vagy azz nem a szelepfedél még? A csavar a gyertyákkal egy magasságban hiányzik. Lehet, holnap csinálok fotót....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 15:48:16 írta Pacal
»
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11654 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 15:53:40 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.12 csütörtök, 15:03:05
Az OK, de ahhoz hogy a csavart pótoljam, is le kell szedni a fedelet, mert nem férek hozzá
Szerk.: már másodjára kell ujra elküldenem egy üzit, mert csak az első modatot jelenti meg....
Szóval ahhoz hogy azt a csavart pótolni tudjam is le kell venni a fedelet. Vagy azz nem a szelepfedél még? A csavar a gyertyákkal egy magasságban hiányzik. Lehet, holnap csinálok fotót....
Nos,lehet nem egy dologról beszélünk.
Amire én gondolok,az a képen bekarikázott két csavar,amit simán lehet pótolni(meghúzni).
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11655 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 16:07:07 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.12 csütörtök, 15:03:05
Az OK, de ahhoz hogy a csavart pótoljam, is le kell szedni a fedelet, mert nem férek hozzá
Szerk.: már másodjára kell ujra elküldenem egy üzit, mert csak az első modatot jelenti meg....
Szóval ahhoz hogy azt a csavart pótolni tudjam is le kell venni a fedelet. Vagy azz nem a szelepfedél még? A csavar a gyertyákkal egy magasságban hiányzik. Lehet, holnap csinálok fotót....
Komolyan nem értelek..... Neked nem lehet vagy nem hagyod, hogy segítsenek? Ha nem fogadod meg, akkor minek ez a sok kérdés?
Tegnap egyből megkaptad a segítséget, elküldtem pü-ben. Most meg továbbra is egy olyan furatba keresel csavar, ahova NEM KELL SEMMI és NEM HIÁNYZIK!
(Van olyan típus -ezzel a hengerfejjel- , ahol ott van a hengerfej hőmérséklet érzékelője, DE EZ NEM AZ A MOTOR!
Tegnapi segítség, melyik része nem volt egyértelmű?
"Nem hiányzik a menetes furatból semmi. Alatta egyébként is hűtőfolyadék tér van, nem olaj.
Amivel neked foglalkoznod kell az a gyertya csere (Aminek egyébként 60e a csereperiódusa.) és a szelepfedél tömítés csere. Ugyanis onnan szivárog a motorolaj a gyertya furatba."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11656 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 20:16:02 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.01.11 szerda, 22:21:11
Szia!
Igen hallok csordogáló hangot a műszerfal felől de már régebben is hallottam már. Hogy lett az levegős azt nem tudom. Nem látok folyást a kocsi alatt sem a csöveken.
A levegősödés csak egy ok lehet, régebben maradt benne levegő, vagy túl melegedés miatt gőz keletkezett. A fűtőradiátor és a felé menő csövek nehezen légtelenitődnek ki, érdemes a kiegyenlitő tartályt kicsivel a max. jelzés fölé feltölteni. Amennyiben a vízszivattyú jó, akkor ha a termosztát nyitva van akkor a kiegyenlitő tartályba a túlfolyó csövön víznek kell folyni. A tartály sapkályát le lehet venni és ellenőrizni, de nem túl meleg motornál és várni míg a termosztát ki nem nyit. Ha a víz felmelegszik 105 fokra is, a vízszivattyú jó, akkor ott a fűtés hiányát a radiátor környékén kell keresni. Meg kell győződni arról, hogy ha meleg fokozatra állítod akkor átvált-e, a radiátor nincs-e eltömődve, a víz keringése útjában nincs-e valami akadály (csövek, radiátor). Sajnos elkerülhetetlen a szerelés, ki kell szerelni és akkor mindent le lehet ellenőrizni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11657 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 20:19:20 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.01.12 csütörtök, 20:16:02
A levegősödés csak egy ok lehet, régebben maradt benne levegő, vagy túl melegedés miatt gőz keletkezett. A fűtőradiátor és a felé menő csövek nehezen légtelenitődnek ki, érdemes a kiegyenlitő tartályt kicsivel a max. jelzés fölé feltölteni. Amennyiben a vízszivattyú jó, akkor ha a termosztát nyitva van akkor a kiegyenlitő tartályba a túlfolyó csövön víznek kell folyni. A tartály sapkályát le lehet venni és ellenőrizni, de nem túl meleg motornál és várni míg a termosztát ki nem nyit. Ha a víz felmelegszik 105 fokra is, a vízszivattyú jó, akkor ott a fűtés hiányát a radiátor környékén kell keresni. Meg kell győződni arról, hogy ha meleg fokozatra állítod akkor átvált-e, a radiátor nincs-e eltömődve, a víz keringése útjában nincs-e valami akadály (csövek, radiátor). Sajnos elkerülhetetlen a szerelés, ki kell szerelni és akkor mindent le lehet ellenőrizni.
Üdv: László
mk3 belső radiátor körében nincs csap.örökké-télen nyáron kering benne a hűtővíz.A meleg a zsaluk elmozgatásával érkezik,avagy nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11658 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 20:58:20 »
Akkor tényleg nem egyről beszélünk.
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.12 csütörtök, 15:53:40
Nos,lehet nem egy dologról beszélünk.
Amire én gondolok,az a képen bekarikázott két csavar,amit simán lehet pótolni(meghúzni).
Akkor tényleg nem egyről beszélünk.Szóval itt megvan minden csavarom és nem is olajos semmi, minden patyolat tiszta. Ez alatt a fedél alatt van a bajom. A 2. és 3. gyújtógyertya között, a gyertyák menetes furatával egy síkban van egy lyuk, ami menetes. Ha jól emlékszem, pontoson a két gyertya között félúton. Tehát a 2 gyertyapipa lyukán kell ferdén belesni, és akkor látszik. Az egyes és kettes gyertya között van egy fal, tehát az 1. Tök tiszta. Ugyanez a fal van a 3-4 között is, tehát a négyes is tiszta. Csak a 2-3gyertya és környezete csupa olaj. Ha még igy sem tiszta, hogy hol a bajom, akkor hétvégén világosban csinálok képet.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 21:01:30 írta Pacal
»
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11659 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 21:04:09 »
Kedves ... kolléga!
Szerinted tényleg ilyen szerencsétlen vagyok? Nem lehet jogy csak valamit félreértünk a segítő szándékúakkal? De azért oltsál nyugodtan.
Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 21:06:35 írta Pacal
»
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11660 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 21:24:02 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.12 csütörtök, 15:53:40
Nos,lehet nem egy dologról beszélünk.
Amire én gondolok,az a képen bekarikázott két csavar,amit simán lehet pótolni(meghúzni).
Nem, ő erre gondol, ami pedig az amit GSR írt. Fedéltömítést kell cserélni és nem fog folyni az olaj.
Vannak motorok, amikbe van ott egy érzékelő, pl. a 2.3-asba, ha jól tudom, de nekünk nincs.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 21:35:08 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11661 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 22:09:33 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.12 csütörtök, 21:24:02
Nem, ő erre gondol, ami pedig az amit GSR írt. Fedéltömítést kell cserélni és nem fog folyni az olaj.
Vannak motorok, amikbe van ott egy érzékelő, pl. a 2.3-asba, ha jól tudom, de nekünk nincs.
Igen pontosan ez az! Akkor tehát szelepfedél tömítés csere. Ehhez a fedélcsavarokat kell csak kiszedni és le tudom emelni, vagy oda kell még valamire figyelnem? Utánna szépen lepucolni a tömítéshelyét , majd új tömítés rá, fedél vissza és csavarok? Vagy nagyon bonyolult?
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11662 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 23:09:59 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.12 csütörtök, 22:09:33
Igen pontosan ez az! Akkor tehát szelepfedél tömítés csere. Ehhez a fedélcsavarokat kell csak kiszedni és le tudom emelni, vagy oda kell még valamire figyelnem? Utánna szépen lepucolni a tömítéshelyét , majd új tömítés rá, fedél vissza és csavarok? Vagy nagyon bonyolult?
Kb így:
https://www.youtube.com/watch?v=-EMU94Rk9Rc
A videón épp egy műanyag fedeles gép van aminak van ilyen érzékelője. Látod, hogy ott a fedélben is van egy lyuk a csatlakozó számára. Na nekünk olyan nincs.
Nyomaték: 10Nm
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11663 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 23:21:27 »
Rendben! Nagyon szépen köszönöm! Amugy el tudok valamit nagyon rontani?
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11664 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 23:30:47 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.12 csütörtök, 23:21:27
Rendben! Nagyon szépen köszönöm! Amugy el tudok valamit nagyon rontani?
Ne nekem köszönd, "..." írta le mi van, én csak illusztráltam
Persze, mindent el lehet rontani, de ha van érzéked és odafigyelsz, menni fog.
Tömítést rendesen kell berakni, jól feküdjön. A fedél alá ne kerüljön kosz stb.stb.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11665 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 23:53:14 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.12 csütörtök, 23:30:47
Ne nekem köszönd, "..." írta le mi van, én csak illusztráltam
Persze, mindent el lehet rontani, de ha van érzéked és odafigyelsz, menni fog.
Tömítést rendesen kell berakni, jól feküdjön. A fedél alá ne kerüljön kosz stb.stb.
Okés!
Amugy amit ... idézett, azt nem látom sehol sem a fórumba, és azt irta hogyküldött pü-t . Azon végigböngészve sem látom azt amit idézett, ugyhogy nem tudom mi van. Nem ugyanazt a fórumot böngésszeük?
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11666 Dátum:
2017.01.13 péntek, 07:10:04 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.12 csütörtök, 23:53:14
Okés!
Amugy amit ... idézett, azt nem látom sehol sem a fórumba, és azt irta hogyküldött pü-t . Azon végigböngészve sem látom azt amit idézett, ugyhogy nem tudom mi van. Nem ugyanazt a fórumot böngésszeük?
Fent középen van egy Privát Üzenetek kocka. Úgy kezdődik a sor hogy, Főoldal - Fórum- Wiki - ..........
Figyelj oda, hogy más a műanyag fedélhez a tömítés mint a fémházashoz. Jót vegyél.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.13 péntek, 07:12:09 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11667 Dátum:
2017.01.13 péntek, 10:05:36 »
Okés! Figyelni fogok. Köszi szépen!
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
lorien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11668 Dátum:
2017.01.13 péntek, 11:34:38 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.10 kedd, 10:58:44
Például koszos a fojtószelep és lassan húzza vissza a rugó. Motortérben mozgasd meg kézzel és érzed, hogy az e.
Lehet még fals levegő is. Végig kell nézni a vàkuuncsöveket.
Köszi még1x, fojtószelep takarítás megoldotta.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier Ghia Mk3 2005.04 1.8i 125 Le
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11669 Dátum:
2017.01.13 péntek, 13:20:20 »
Idézetet írta: lorien - 2017.01.13 péntek, 11:34:38
Köszi még1x, fojtószelep takarítás megoldotta.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11670 Dátum:
2017.01.13 péntek, 15:02:38 »
Szerintem ez az, ha nem akkor kiabájatok már rám jó?
https://www.kfzteile24.de/artikeldetails?ktypnr=15484&returnTo=%2Fersatzteile-verschleissteile%2Fmotor%2Fdichtungen%2Fventildeckeldichtung%3Fktypnr%3D15484%2310&search=1610-24451
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11671 Dátum:
2017.01.13 péntek, 15:06:17 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.13 péntek, 15:02:38
Szerintem ez az, ha nem akkor kiabájatok már rám jó?
https://www.kfzteile24.de/artikeldetails?ktypnr=15484&returnTo=%2Fersatzteile-verschleissteile%2Fmotor%2Fdichtungen%2Fventildeckeldichtung%3Fktypnr%3D15484%2310&search=1610-24451
Alumínium a szelepfedél?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11672 Dátum:
2017.01.13 péntek, 15:27:54 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.13 péntek, 15:02:38
Szerintem ez az, ha nem akkor kiabájatok már rám jó?
https://www.kfzteile24.de/artikeldetails?ktypnr=15484&returnTo=%2Fersatzteile-verschleissteile%2Fmotor%2Fdichtungen%2Fventildeckeldichtung%3Fktypnr%3D15484%2310&search=1610-24451
Vedd meg a cromaxnál, egyszerűbb. Nézd meg milyen anyagból van a szelepfedél nálad.
Ha aluminium, akkor ez:
https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedel_tomites_ford_mondeo_2000-2007_7756
Ha fekete műanyag, akkor pedig ez:
https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedeltomites_ford_mazda_5_13912
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11673 Dátum:
2017.01.13 péntek, 17:40:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.01.13 péntek, 15:06:17
Alumínium a szelepfedél?
Ja...nekem is alu van.
Nekem meg a műanyag volt furcsa.
De van mind a kettő
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11674 Dátum:
2017.01.13 péntek, 17:56:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.12 csütörtök, 23:09:59
Kb így:
https://www.youtube.com/watch?v=-EMU94Rk9Rc
A videón épp egy műanyag fedeles gép van aminak van ilyen érzékelője. Látod, hogy ott a fedélben is van egy lyuk a csatlakozó számára. Na nekünk olyan nincs.
Nyomaték: 10Nm
Szia.
Nekünk kell olyan paszta,amit 8:44-nél odanyom a tag?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11675 Dátum:
2017.01.13 péntek, 18:46:16 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.13 péntek, 17:56:50
Szia.
Nekünk kell olyan paszta,amit 8:44-nél odanyom a tag?
Szerintem nem kell csak ha le volt véve a vezérműlánc fedél, hogy az illesztésnél szigeteljen. Ha viszont valami miatt sérült az a rész levételnél akkor meg lehet újítani, de az messze-messze túl sok amit odanyomott.
5mm-es golyócsa kell csak. Nem baj, hadd menjen csak neki rá a láncra meg minden...
(Igen, szeretek képeket linkelgetni....
)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 11:31:10 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11676 Dátum:
2017.01.13 péntek, 19:36:08 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.01.11 szerda, 21:55:26
Üdv, látom már mások is válaszoltak, de azért megerősíteném azt a véleményt, hogy nem érdemes felújíttatni a szívósort, az enyémben is csak kibeleztük, kb. egy éve, azóta semmi gond vele, változás nem vettem észre!
Egy hasznos tanács azonban volna,
amikor kint van a szívósor, érdemes az alatta lévő PCV szelepet kicserélni (azt hiszem ~8e), de legalább jól kitisztítani (+ a rajta lévő T-MAP-t is), mert a szívósort nagyon macerás leszedni, a PCV szelephez viszont csak úgy lehet hozzáférni ! ( Az én szerelőm megcsinálta 15-ért, ajánlanám is, de már akkor mondta, hogy soha ilyet nem vállal, annyira nehezen lehet a szívósor csavarjaihoz hozzáférni !
)
YT:
https://www.youtube.com/watch?v=-TR4pZdXZpg
A pénzt, ami megmararad, tedd csak félre, lesz még arra nagyobb szükség is ennél a kocsinál...
!
Köszi szépen mindenkinek aki írt! Egyszerűen nem találok embert aki megcsinálná :/ 15 ezer volt kompletten a művelet?
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11677 Dátum:
2017.01.13 péntek, 19:41:16 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.13 péntek, 18:46:16
Szerintem nem kell csak ha le volt véve a vezérműlánc fedél, hogy az illesztésnél szigeteljen. Ha viszont valami miatt sérült az a rész levételnél akkor meg lehet újítani, de az messze-messze túl sok amit odanyomott.
5mm-es golyócsa kell csak. Nem baj, hadd menjen csak neki rá a láncra meg minden...
[img]http://www.kephost.com/images/2017/01/13/20170113_184006.m
(Igen, szeretek képeket linkelgetni....
)
Köszi,ilyen füzetet merre találok,mert régóta keresem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11678 Dátum:
2017.01.13 péntek, 20:38:05 »
Üdv Mindenkinek !
Kettős tömegű lendkereket akarok cseréltetni a 2001. 1.8 benzines CGBA motorkódú autómban ,csak az a bökkenő ,hogy
motor cserés volt és egy 2004. motor került bele .
Kérdés ,van különbség a két motor lendkereke között ?
A váltó maradt az eredeti 2001-es .
A lendkerék vásárlásnál melyik évjáratot kell megadnom ?
Hol érdemes megvenni és melyiket ?
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11679 Dátum:
2017.01.13 péntek, 22:23:59 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.13 péntek, 19:41:16
Köszi,ilyen füzetet merre találok,mert régóta keresem.
Ez szupertitkoncs, nem látod a lap tetején?! Titkoncs! Netről szedtem. Aki keres, talál
szerk.:alf
Warez.törölve.privátban kéretik intézni.Kösz a megértést!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 11:16:01 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11680 Dátum:
2017.01.13 péntek, 23:47:09 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.13 péntek, 22:23:59
Ez szupertitkoncs, nem látod a lap tetején?! Titkoncs! Netről szedtem. Aki keres, talál
Tessék, 266 oldal, ebbe benne van az 1.8, 2.0 és 2.3-as Duratec HE I4-es is.
Na ez a Zsivány 1-es !
Ügyes voltál Bleky!:)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 10:02:07 írta alf®
»
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11681 Dátum:
2017.01.14 szombat, 09:44:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.13 péntek, 22:23:59
Ez szupertitkoncs, nem látod a lap tetején?! Titkoncs! Netről szedtem. Aki keres, talál
Tessék, 266 oldal, ebbe benne van az 1.8, 2.0 és 2.3-as Duratec HE I4-es is.
Már nem titok.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 10:01:59 írta alf®
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11682 Dátum:
2017.01.14 szombat, 10:02:58 »
De titok.Ugyanis nyíltban ez nem lehet kinn.Én töröltem a linket.
Tettem is megjegyzést az eredeti hsz-be.A lényeg benne van...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11683 Dátum:
2017.01.14 szombat, 11:16:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.14 szombat, 10:02:58
De titok.Ugyanis nyíltban ez nem lehet kinn.Én töröltem a linket.
Tettem is megjegyzést az eredeti hsz-be.A lényeg benne van...
Elnézést.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11684 Dátum:
2017.01.14 szombat, 12:03:42 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.14 szombat, 11:16:51
Elnézést.
nincs gond.másként kell intézni csak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lui82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11685 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 09:54:28 »
Sziasztok! Megosztom történetemet, tanulságos!
Így kezdődött:
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
Tehát, első sorban szivattyú ban csak a motor lett kicserélve (Bosch) nem csinált elegendő nyomást, gariba csere másikra. Na ez egy fokkal jobb volt de ezzel sem ment rendesen, csere komplett szivattyúra ( asszem Meat@doria) autó megy boldogság, kb 100 km. Újra nehezen indulás, indítózgatás. Alapjárati motor tisztítás, Map szenzor, vákum csövek átnézése, ecetera ecetera.
A szivattyú megálláskor visszaengedi az üzemanyagot! Visszacsapó szelep beépítése a sziv. elé.
Autó indul pöccre, viszont 10-20s ig motor nem pörög fel. utána megy, de nem az igazi.
Fórumok,szerelők olvasgatás,telefonbeszélgetések...
Benzinnyomás mérés, eredmény 2,6 bar ami elméletben elegendő (ha jól tudom 2,5-3bar ig) de szerelő szerint új gyári szivattyú a megoldás!
Árajánlat sokkoló volt 120000Ft!
Net böngészés, találtam egy gyárit mindenamiford oldalon. (meghökkentően olcsón, de gyári, miután megérkezett kiderült 7éve raktáron volt)
Beszerelés, láss csodát minden rendeben, pöccre indulás, harap mint állat, fogyasztás visszaesett, füstölés megszünt!
Tanulság: szivattyúból csak gyárit!!!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11686 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 11:22:15 »
Idézetet írta: Lui82 - 2017.01.15 vasárnap, 09:54:28
Sziasztok! Megosztom történetemet, tanulságos!
Így kezdődött:
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
Tehát, első sorban szivattyú ban csak a motor lett kicserélve (Bosch) nem csinált elegendő nyomást, gariba csere másikra. Na ez egy fokkal jobb volt de ezzel sem ment rendesen, csere komplett szivattyúra ( asszem Meat@doria) autó megy boldogság, kb 100 km. Újra nehezen indulás, indítózgatás. Alapjárati motor tisztítás, Map szenzor, vákum csövek átnézése, ecetera ecetera.
A szivattyú megálláskor visszaengedi az üzemanyagot! Visszacsapó szelep beépítése a sziv. elé.
Autó indul pöccre, viszont 10-20s ig motor nem pörög fel. utána megy, de nem az igazi.
Fórumok,szerelők olvasgatás,telefonbeszélgetések...
Benzinnyomás mérés, eredmény 2,6 bar ami elméletben elegendő (ha jól tudom 2,5-3bar ig) de szerelő szerint új gyári szivattyú a megoldás!
Árajánlat sokkoló volt 120000Ft!
Net böngészés, találtam egy gyárit mindenamiford oldalon. (meghökkentően olcsón, de gyári, miután megérkezett kiderült 7éve raktáron volt)
Beszerelés, láss csodát minden rendeben, pöccre indulás, harap mint állat, fogyasztás visszaesett, füstölés megszünt!
Tanulság: szivattyúból csak gyárit!!!
Nekem 3,8 bar rémlik mint előírt benzinnyomás.
Naplózva
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11687 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 19:28:31 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.01.13 péntek, 19:36:08
Köszi szépen mindenkinek aki írt! Egyszerűen nem találok embert aki megcsinálná :/ 15 ezer volt kompletten a művelet?
Úgy emlékszem, 15e... Megkérdezem neked, hátha...! Amúgy Budapest a "tetthely"...
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Chab87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11688 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 14:20:25 »
Sziasztok! Vettem egy 2007-es kombi 2.0 benzines mondeo mk3-at. 160000km van benne.
A szűrőkön és olajon kívül érdemes még valamit lecserélni? Vezérlést mikor kell cserélni?
Hátsó ablaktörlő nem működik. Nincs véletlenül valakinek fölöslegbe kombiba való hátsó ablaktörlő motorja eladó?
Naplózva
2007/04 MK3 2.0 benzin (145LE) kombi
lorien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11689 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 16:10:22 »
Idézetet írta: Chab87 - 2017.01.16 hétfő, 14:20:25
Sziasztok! Vettem egy 2007-es kombi 2.0 benzines mondeo mk3-at. 160000km van benne.
A szűrőkön és olajon kívül érdemes még valamit lecserélni? Vezérlést mikor kell cserélni?
Hátsó ablaktörlő nem működik. Nincs véletlenül valakinek fölöslegbe kombiba való hátsó ablaktörlő motorja eladó?
Vezérlés láncos, nem kell cserélni. Esetleg hűtőfolyadék, fékfolyadék szűba jöhet és nézesd meg a bordásszíjat.
A hátsó ablaktörlő simán lehet, hogy nem kukás, én is megszorulva vettem, csak ki kellett takarítani és azóta is szépen működik.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier Ghia Mk3 2005.04 1.8i 125 Le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11690 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 21:28:54 »
Idézetet írta: Chab87 - 2017.01.16 hétfő, 14:20:25
Sziasztok! Vettem egy 2007-es kombi 2.0 benzines mondeo mk3-at. 160000km van benne.
A szűrőkön és olajon kívül érdemes még valamit lecserélni? Vezérlést mikor kell cserélni?
Hátsó ablaktörlő nem működik. Nincs véletlenül valakinek fölöslegbe kombiba való hátsó ablaktörlő motorja eladó?
Szivósor örvénylapát ellenőrzést érdemes megejteni.
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11691 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 23:08:12 »
Idézetet írta: Lui82 - 2017.01.15 vasárnap, 09:54:28
Beszerelés, láss csodát minden rendeben, pöccre indulás, harap mint állat, fogyasztás visszaesett, füstölés megszünt!
Tanulság: szivattyúból csak gyárit!!!
Ezen előbb utóbb mindenki átesik, vagy ilyen vagy hasonló tünetekkel kezdődik, én komplett bontott gyárit rakattam bele, szerelésestül 28 pénzem bánta, tank levesz, vacak meló, inkább csináltattam, köszöni, jól van azóta az autó.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Pacal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11692 Dátum:
2017.01.17 kedd, 12:04:05 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.01.13 péntek, 15:27:54
Vedd meg a cromaxnál, egyszerűbb. Nézd meg milyen anyagból van a szelepfedél nálad.
Ha aluminium, akkor ez:
https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedel_tomites_ford_mondeo_2000-2007_7756
Ha fekete műanyag, akkor pedig ez:
https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedeltomites_ford_mazda_5_13912
Cromaxnál nekem problémásabb. Németben lakom....
Köszi a segìtséget, már úton van...
Üdv
Naplózva
Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11693 Dátum:
2017.01.17 kedd, 12:12:36 »
Idézetet írta: Pacal - 2017.01.17 kedd, 12:04:05
Cromaxnál nekem problémásabb.
Németben
lakom....
Köszi a segìtséget, már úton van...
Üdv
Domi? Mit gondolsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11694 Dátum:
2017.01.17 kedd, 23:30:05 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.01.13 péntek, 19:36:08
Köszi szépen mindenkinek aki írt! Egyszerűen nem találok embert aki megcsinálná :/ 15 ezer volt kompletten a művelet?
Elértem végre a szerelőmet, sajnos nem tudja vállalni, nincs is itthon a télen...! Sajna...!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11695 Dátum:
2017.01.21 szombat, 17:25:04 »
Sziasztok.
Termosztátot cseréltettem és a szerelő 4 órás munkadíjat számlázott ki, mert rossz helyen van és le kellett hozzá venni a szervót meg a generátort. Kérdezem, hogy ez tényleg ilyen komplikált?
Köszi
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11696 Dátum:
2017.01.21 szombat, 17:40:53 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.01.21 szombat, 17:25:04
Sziasztok.
Termosztátot cseréltettem és a szerelő 4 órás munkadíjat számlázott ki, mert rossz helyen van és le kellett hozzá venni a szervót meg a generátort. Kérdezem, hogy ez tényleg ilyen komplikált?
Köszi
Szerintem nem akkora feladat,és a szervót még megértem,de a generátort azt nem értem.
(generátor az teljesen a másik oldalon található)
itt egy variáció(ez FL elötti,de a termosztát helye az u.a.)
https://www.youtube.com/watch?v=vooZyEI2Il4
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11697 Dátum:
2017.01.21 szombat, 17:58:09 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.21 szombat, 17:40:53
Szerintem nem akkora feladat,és a szervót még megértem,de a generátort azt nem értem.
(generátor az teljesen a másik oldalon található)
itt egy variáció(ez FL elötti,de a termosztát helye az u.a.)
https://www.youtube.com/watch?v=vooZyEI2Il4
Vagy generátort vagy szervót mondott. Hát ő biztosan nem így csinálta...
Köszi.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11698 Dátum:
2017.01.21 szombat, 19:15:09 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.01.21 szombat, 17:25:04
Sziasztok.
Termosztátot cseréltettem és a szerelő 4 órás munkadíjat számlázott ki, mert rossz helyen van és le kellett hozzá venni a szervót meg a generátort. Kérdezem, hogy ez tényleg ilyen komplikált?
Köszi
Szia!
Téged jól megvezetett ez a szerelő.Se a generátort,se a szervót nem kell bántani miatta.Kb 2óra egy autószerelőnek a történet.Egy igaz:Nincs a ideális helyen..
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11699 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 20:43:34 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2017.01.21 szombat, 19:15:09
Szia!
Téged jól megvezetett ez a szerelő.Se a generátort,se a szervót nem kell bántani miatta.Kb 2óra egy autószerelőnek a történet.Egy igaz:Nincs a ideális helyen..
Ez igaz amit írtál kb 40 perc alatt meg van. Jobb oldali fényszóró ki és ott is van. Hűtőfolyadékot leengedni és kivenni a termót.
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
240
241
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ