Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:56:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4654485 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #11650 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 05:54:11 »

Szia!

Igen hallok csordogáló hangot a műszerfal felől de már régebben is hallottam már. Hogy lett az levegős azt nem tudom. Nem látok folyást a kocsi alatt sem a csöveken.

Nekem a termosztát+kiegyenlítő csere óta nem levegős. Ránézésre mindkettő hibátlan. Nem értem Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11651 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 13:05:40 »

Szia.
Azért legközelebb úgy 50e km-rel előbb cseréld ki.Ami hiányzik,az egy szelepfedél csavar,amiből a gyertyáknál 2 db van.Tömítést lefogatása a cél,ami okozhatja az olajosodást.

Akkor most szedhetem le a szelepfedelet? 
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11652 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 13:30:21 »

Akkor most szedhetem le a szelepfedelet? 
Így a gépen keresztül nehéz a pontos okát megtalálni,de első körben a csavart kellene pótolni,ha nem hoz eredményt akkor a szétszedés.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11653 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 15:03:05 »

Így a gépen keresztül nehéz a pontos okát megtalálni,de első körben a csavart kellene pótolni,ha nem hoz eredményt akkor a szétszedés.

Az OK, de ahhoz hogy a csavart pótoljam, is le kell szedni a fedelet, mert nem férek hozzá


Szerk.: már másodjára kell ujra elküldenem egy üzit, mert csak az első modatot jelenti meg....

Szóval ahhoz hogy azt a csavart pótolni tudjam is le kell venni a fedelet. Vagy azz nem a szelepfedél még?  A csavar a gyertyákkal egy magasságban hiányzik. Lehet, holnap csinálok fotót....
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 15:48:16 írta Pacal » Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11654 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 15:53:40 »

Az OK, de ahhoz hogy a csavart pótoljam, is le kell szedni a fedelet, mert nem férek hozzá


Szerk.: már másodjára kell ujra elküldenem egy üzit, mert csak az első modatot jelenti meg....

Szóval ahhoz hogy azt a csavart pótolni tudjam is le kell venni a fedelet. Vagy azz nem a szelepfedél még?  A csavar a gyertyákkal egy magasságban hiányzik. Lehet, holnap csinálok fotót....
Nos,lehet nem egy dologról beszélünk. vigyor3
Amire én gondolok,az a képen bekarikázott két csavar,amit simán lehet pótolni(meghúzni).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11655 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 16:07:07 »

Az OK, de ahhoz hogy a csavart pótoljam, is le kell szedni a fedelet, mert nem férek hozzá


Szerk.: már másodjára kell ujra elküldenem egy üzit, mert csak az első modatot jelenti meg....

Szóval ahhoz hogy azt a csavart pótolni tudjam is le kell venni a fedelet. Vagy azz nem a szelepfedél még?  A csavar a gyertyákkal egy magasságban hiányzik. Lehet, holnap csinálok fotót....



Komolyan nem értelek.....  Neked nem lehet vagy nem hagyod, hogy segítsenek? Ha nem fogadod meg, akkor minek ez a sok kérdés?

Tegnap egyből megkaptad a segítséget, elküldtem pü-ben.  Most meg továbbra is egy olyan furatba keresel csavar, ahova NEM KELL SEMMI és NEM HIÁNYZIK!
(Van olyan típus -ezzel a hengerfejjel- , ahol ott van a hengerfej hőmérséklet érzékelője, DE EZ NEM AZ A MOTOR!

Tegnapi segítség, melyik része nem volt egyértelmű?

"Nem hiányzik a menetes furatból semmi. Alatta egyébként is hűtőfolyadék tér van, nem olaj.
Amivel neked foglalkoznod kell az a gyertya csere (Aminek egyébként 60e a csereperiódusa.) és a szelepfedél tömítés csere. Ugyanis onnan szivárog a motorolaj a gyertya furatba."
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #11656 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 20:16:02 »

Szia!

Igen hallok csordogáló hangot a műszerfal felől de már régebben is hallottam már. Hogy lett az levegős azt nem tudom. Nem látok folyást a kocsi alatt sem a csöveken.

A levegősödés csak egy ok lehet, régebben maradt benne levegő, vagy túl melegedés miatt gőz keletkezett. A fűtőradiátor és a felé menő csövek nehezen légtelenitődnek ki, érdemes a kiegyenlitő tartályt kicsivel a max. jelzés fölé feltölteni. Amennyiben a vízszivattyú jó, akkor ha a termosztát nyitva van akkor a kiegyenlitő tartályba a túlfolyó csövön víznek kell folyni. A tartály sapkályát le lehet venni és ellenőrizni, de nem túl meleg motornál és várni míg a termosztát ki nem nyit. Ha a víz felmelegszik 105 fokra is, a vízszivattyú jó, akkor ott a fűtés hiányát a radiátor környékén kell keresni. Meg kell győződni arról, hogy ha meleg fokozatra állítod akkor átvált-e, a radiátor nincs-e eltömődve, a víz keringése útjában nincs-e valami akadály (csövek, radiátor). Sajnos elkerülhetetlen a szerelés, ki kell szerelni és akkor mindent le lehet ellenőrizni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11657 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 20:19:20 »

A levegősödés csak egy ok lehet, régebben maradt benne levegő, vagy túl melegedés miatt gőz keletkezett. A fűtőradiátor és a felé menő csövek nehezen légtelenitődnek ki, érdemes a kiegyenlitő tartályt kicsivel a max. jelzés fölé feltölteni. Amennyiben a vízszivattyú jó, akkor ha a termosztát nyitva van akkor a kiegyenlitő tartályba a túlfolyó csövön víznek kell folyni. A tartály sapkályát le lehet venni és ellenőrizni, de nem túl meleg motornál és várni míg a termosztát ki nem nyit. Ha a víz felmelegszik 105 fokra is, a vízszivattyú jó, akkor ott a fűtés hiányát a radiátor környékén kell keresni. Meg kell győződni arról, hogy ha meleg fokozatra állítod akkor átvált-e, a radiátor nincs-e eltömődve, a víz keringése útjában nincs-e valami akadály (csövek, radiátor). Sajnos elkerülhetetlen a szerelés, ki kell szerelni és akkor mindent le lehet ellenőrizni.

Üdv: László
mk3 belső radiátor körében nincs csap.örökké-télen nyáron kering benne a hűtővíz.A meleg a zsaluk elmozgatásával érkezik,avagy nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11658 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 20:58:20 »

 
Akkor tényleg nem egyről beszélünk.
Nos,lehet nem egy dologról beszélünk. vigyor3
Amire én gondolok,az a képen bekarikázott két csavar,amit simán lehet pótolni(meghúzni).


Akkor tényleg nem egyről beszélünk.Szóval itt megvan minden csavarom és nem is olajos semmi, minden patyolat tiszta. Ez alatt a fedél alatt van a bajom. A 2. és 3. gyújtógyertya között, a gyertyák menetes furatával egy síkban van egy lyuk, ami menetes. Ha jól emlékszem, pontoson a két gyertya között félúton. Tehát a 2 gyertyapipa lyukán kell ferdén belesni, és akkor látszik. Az egyes és kettes gyertya között van egy fal, tehát az 1. Tök tiszta. Ugyanez a fal van a 3-4 között is, tehát a négyes is tiszta. Csak a 2-3gyertya és környezete csupa olaj. Ha még igy sem tiszta, hogy hol a bajom, akkor hétvégén világosban csinálok képet.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 21:01:30 írta Pacal » Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11659 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 21:04:09 »

Kedves ... kolléga!

Szerinted tényleg ilyen szerencsétlen vagyok?  Nem lehet jogy csak valamit félreértünk a segítő szándékúakkal? De azért oltsál nyugodtan.  

Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 21:06:35 írta Pacal » Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11660 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 21:24:02 »

Nos,lehet nem egy dologról beszélünk. vigyor3
Amire én gondolok,az a képen bekarikázott két csavar,amit simán lehet pótolni(meghúzni).


Nem, ő erre gondol, ami pedig az amit GSR írt. Fedéltömítést kell cserélni és nem fog folyni az olaj.



Vannak motorok, amikbe van ott egy érzékelő, pl. a 2.3-asba, ha jól tudom, de nekünk nincs.

« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 21:35:08 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11661 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 22:09:33 »

Nem, ő erre gondol, ami pedig az amit GSR írt. Fedéltömítést kell cserélni és nem fog folyni az olaj.



Vannak motorok, amikbe van ott egy érzékelő, pl. a 2.3-asba, ha jól tudom, de nekünk nincs.



 Igen pontosan ez az! Akkor tehát szelepfedél tömítés csere. Ehhez a fedélcsavarokat kell csak kiszedni és le tudom emelni, vagy oda kell még valamire figyelnem? Utánna szépen lepucolni a tömítéshelyét , majd új tömítés rá, fedél vissza és csavarok? Vagy nagyon bonyolult?

Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11662 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 23:09:59 »

Igen pontosan ez az! Akkor tehát szelepfedél tömítés csere. Ehhez a fedélcsavarokat kell csak kiszedni és le tudom emelni, vagy oda kell még valamire figyelnem? Utánna szépen lepucolni a tömítéshelyét , majd új tömítés rá, fedél vissza és csavarok? Vagy nagyon bonyolult?


Kb így: https://www.youtube.com/watch?v=-EMU94Rk9Rc
A videón épp egy műanyag fedeles gép van aminak van ilyen érzékelője. Látod, hogy ott a fedélben is van egy lyuk a csatlakozó számára. Na nekünk olyan nincs.
Nyomaték: 10Nm
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11663 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 23:21:27 »

Rendben! Nagyon szépen köszönöm! Amugy el tudok valamit nagyon rontani?
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11664 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 23:30:47 »

Rendben! Nagyon szépen köszönöm! Amugy el tudok valamit nagyon rontani?

Ne nekem köszönd, "..." írta le mi van, én csak illusztráltam  vigyor3  vigyor3
Persze, mindent el lehet rontani, de ha van érzéked és odafigyelsz, menni fog.
Tömítést rendesen kell berakni, jól feküdjön. A fedél alá ne kerüljön kosz stb.stb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11665 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 23:53:14 »

Ne nekem köszönd, "..." írta le mi van, én csak illusztráltam  vigyor3  vigyor3
Persze, mindent el lehet rontani, de ha van érzéked és odafigyelsz, menni fog.
Tömítést rendesen kell berakni, jól feküdjön. A fedél alá ne kerüljön kosz stb.stb.

Okés! 
 Amugy amit ... idézett, azt nem látom sehol sem a fórumba, és azt irta hogyküldött pü-t . Azon végigböngészve sem látom azt amit idézett, ugyhogy nem tudom mi van. Nem ugyanazt a fórumot böngésszeük?
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11666 Dátum: 2017.01.13 péntek, 07:10:04 »

Okés!  
 Amugy amit ... idézett, azt nem látom sehol sem a fórumba, és azt irta hogyküldött pü-t . Azon végigböngészve sem látom azt amit idézett, ugyhogy nem tudom mi van. Nem ugyanazt a fórumot böngésszeük?

Fent középen van egy Privát Üzenetek kocka. Úgy kezdődik a sor hogy, Főoldal - Fórum- Wiki - ..........  wave
Figyelj oda, hogy más a műanyag fedélhez a tömítés mint a fémházashoz. Jót vegyél.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.13 péntek, 07:12:09 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11667 Dátum: 2017.01.13 péntek, 10:05:36 »

Okés! Figyelni fogok. Köszi szépen!
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
lorien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #11668 Dátum: 2017.01.13 péntek, 11:34:38 »

Például koszos a fojtószelep és lassan húzza vissza a rugó. Motortérben mozgasd meg kézzel és érzed, hogy az e.
Lehet még fals levegő is. Végig kell nézni a vàkuuncsöveket.

Köszi még1x, fojtószelep takarítás megoldotta.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier Ghia Mk3 2005.04 1.8i 125 Le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11669 Dátum: 2017.01.13 péntek, 13:20:20 »

Köszi még1x, fojtószelep takarítás megoldotta.

 eljen  taps
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11670 Dátum: 2017.01.13 péntek, 15:02:38 »

Szerintem ez az, ha nem akkor kiabájatok már rám jó?

https://www.kfzteile24.de/artikeldetails?ktypnr=15484&returnTo=%2Fersatzteile-verschleissteile%2Fmotor%2Fdichtungen%2Fventildeckeldichtung%3Fktypnr%3D15484%2310&search=1610-24451
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11671 Dátum: 2017.01.13 péntek, 15:06:17 »


Alumínium a szelepfedél?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11672 Dátum: 2017.01.13 péntek, 15:27:54 »


Vedd meg a cromaxnál, egyszerűbb. Nézd meg milyen anyagból van a szelepfedél nálad.
Ha aluminium, akkor ez: https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedel_tomites_ford_mondeo_2000-2007_7756

Ha fekete műanyag, akkor pedig ez: https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedeltomites_ford_mazda_5_13912
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11673 Dátum: 2017.01.13 péntek, 17:40:30 »

Alumínium a szelepfedél?
Ja...nekem is alu van. vigyor3 Nekem meg a műanyag volt furcsa. wow1
De van mind a kettő  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11674 Dátum: 2017.01.13 péntek, 17:56:50 »

Kb így: https://www.youtube.com/watch?v=-EMU94Rk9Rc
A videón épp egy műanyag fedeles gép van aminak van ilyen érzékelője. Látod, hogy ott a fedélben is van egy lyuk a csatlakozó számára. Na nekünk olyan nincs.
Nyomaték: 10Nm

Szia.
Nekünk kell olyan paszta,amit 8:44-nél odanyom a tag?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11675 Dátum: 2017.01.13 péntek, 18:46:16 »

Szia.
Nekünk kell olyan paszta,amit 8:44-nél odanyom a tag?

Szerintem nem kell csak ha le volt véve a vezérműlánc fedél, hogy az illesztésnél szigeteljen. Ha viszont valami miatt sérült az a rész levételnél akkor meg lehet újítani, de az messze-messze túl sok amit odanyomott.  wow1  5mm-es golyócsa kell csak. Nem baj, hadd menjen csak neki rá a láncra meg minden...  hehe



(Igen, szeretek képeket linkelgetni.... wave )
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 11:31:10 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #11676 Dátum: 2017.01.13 péntek, 19:36:08 »

Üdv, látom már mások is válaszoltak, de azért megerősíteném azt a véleményt, hogy nem érdemes felújíttatni a szívósort, az enyémben is csak kibeleztük, kb. egy éve, azóta semmi gond vele, változás nem vettem észre! Egy hasznos tanács azonban volna, amikor kint van a szívósor, érdemes az alatta lévő PCV szelepet kicserélni (azt hiszem ~8e), de legalább jól kitisztítani (+ a rajta lévő T-MAP-t is), mert a szívósort nagyon macerás leszedni, a PCV szelephez viszont csak úgy lehet hozzáférni ! ( Az én szerelőm megcsinálta 15-ért, ajánlanám is, de már akkor mondta, hogy soha ilyet nem vállal, annyira nehezen lehet a szívósor csavarjaihoz hozzáférni !  Smiley  )
YT:  https://www.youtube.com/watch?v=-TR4pZdXZpg
A pénzt, ami megmararad, tedd csak félre, lesz még arra nagyobb szükség is ennél a kocsinál...  kacsint !

Köszi szépen mindenkinek aki írt! Egyszerűen nem találok embert aki megcsinálná :/ 15 ezer volt kompletten a művelet?
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11677 Dátum: 2017.01.13 péntek, 19:41:16 »

Szerintem nem kell csak ha le volt véve a vezérműlánc fedél, hogy az illesztésnél szigeteljen. Ha viszont valami miatt sérült az a rész levételnél akkor meg lehet újítani, de az messze-messze túl sok amit odanyomott.  wow1  5mm-es golyócsa kell csak. Nem baj, hadd menjen csak neki rá a láncra meg minden...  hehe

[img]http://www.kephost.com/images/2017/01/13/20170113_184006.m

(Igen, szeretek képeket linkelgetni.... wave )
Köszi,ilyen füzetet merre találok,mert régóta keresem.  eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #11678 Dátum: 2017.01.13 péntek, 20:38:05 »

Üdv Mindenkinek !

Kettős tömegű lendkereket akarok cseréltetni a 2001. 1.8 benzines CGBA motorkódú autómban ,csak az a bökkenő ,hogy
motor cserés volt és egy 2004. motor került bele .
Kérdés ,van különbség a két motor lendkereke között ?
A váltó maradt az eredeti 2001-es .
A lendkerék vásárlásnál melyik évjáratot kell megadnom ?
Hol érdemes megvenni és melyiket  ?  worship
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11679 Dátum: 2017.01.13 péntek, 22:23:59 »

Köszi,ilyen füzetet merre találok,mert régóta keresem.  eplus2

Ez szupertitkoncs, nem látod a lap tetején?! Titkoncs! Netről szedtem. Aki keres, talál  hehe
 wave


szerk.:alf
Warez.törölve.privátban kéretik intézni.Kösz a megértést!
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 11:16:01 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11680 Dátum: 2017.01.13 péntek, 23:47:09 »

Ez szupertitkoncs, nem látod a lap tetején?! Titkoncs! Netről szedtem. Aki keres, talál  hehe
Tessék, 266 oldal, ebbe benne van az 1.8, 2.0 és 2.3-as Duratec HE I4-es is.

Na ez a Zsivány 1-es ! Smiley Ügyes voltál Bleky!:)
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 10:02:07 írta alf® » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11681 Dátum: 2017.01.14 szombat, 09:44:50 »

Ez szupertitkoncs, nem látod a lap tetején?! Titkoncs! Netről szedtem. Aki keres, talál  hehe
Tessék, 266 oldal, ebbe benne van az 1.8, 2.0 és 2.3-as Duratec HE I4-es is.
 wave
Már nem titok.  hehe  worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 10:01:59 írta alf® » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11682 Dátum: 2017.01.14 szombat, 10:02:58 »

De titok.Ugyanis nyíltban ez nem lehet kinn.Én töröltem a linket.
Tettem is megjegyzést az eredeti hsz-be.A lényeg benne van... Wink worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11683 Dátum: 2017.01.14 szombat, 11:16:51 »

De titok.Ugyanis nyíltban ez nem lehet kinn.Én töröltem a linket.
Tettem is megjegyzést az eredeti hsz-be.A lényeg benne van... Wink worship

Elnézést.  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11684 Dátum: 2017.01.14 szombat, 12:03:42 »

Elnézést.  worship
nincs gond.másként kell intézni csak.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11685 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 09:54:28 »

Sziasztok! Megosztom történetemet, tanulságos!  wave

Így kezdődött:  Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
 

Tehát, első sorban szivattyú ban csak a motor lett kicserélve (Bosch) nem csinált elegendő nyomást, gariba csere másikra. Na ez egy fokkal jobb volt de ezzel sem ment rendesen, csere komplett szivattyúra ( asszem Meat@doria) autó megy boldogság, kb 100 km. Újra nehezen indulás, indítózgatás. Alapjárati motor tisztítás, Map szenzor, vákum csövek átnézése, ecetera ecetera.
A szivattyú megálláskor visszaengedi az üzemanyagot! Visszacsapó szelep beépítése a sziv. elé.
Autó indul pöccre, viszont 10-20s ig motor nem pörög fel. utána megy, de nem az igazi.  falbav
Fórumok,szerelők olvasgatás,telefonbeszélgetések...
Benzinnyomás mérés, eredmény 2,6 bar ami elméletben elegendő (ha jól tudom 2,5-3bar ig) de szerelő szerint új gyári szivattyú a megoldás!
Árajánlat sokkoló volt 120000Ft!  falbav
Net böngészés, találtam egy gyárit mindenamiford oldalon. (meghökkentően olcsón, de gyári, miután megérkezett kiderült 7éve raktáron volt)
Beszerelés, láss csodát minden rendeben, pöccre indulás, harap mint állat, fogyasztás visszaesett, füstölés megszünt!

Tanulság: szivattyúból csak gyárit!!!
 
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11686 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 11:22:15 »

Sziasztok! Megosztom történetemet, tanulságos!  wave

Így kezdődött:  Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
 

Tehát, első sorban szivattyú ban csak a motor lett kicserélve (Bosch) nem csinált elegendő nyomást, gariba csere másikra. Na ez egy fokkal jobb volt de ezzel sem ment rendesen, csere komplett szivattyúra ( asszem Meat@doria) autó megy boldogság, kb 100 km. Újra nehezen indulás, indítózgatás. Alapjárati motor tisztítás, Map szenzor, vákum csövek átnézése, ecetera ecetera.
A szivattyú megálláskor visszaengedi az üzemanyagot! Visszacsapó szelep beépítése a sziv. elé.
Autó indul pöccre, viszont 10-20s ig motor nem pörög fel. utána megy, de nem az igazi.  falbav
Fórumok,szerelők olvasgatás,telefonbeszélgetések...
Benzinnyomás mérés, eredmény 2,6 bar ami elméletben elegendő (ha jól tudom 2,5-3bar ig) de szerelő szerint új gyári szivattyú a megoldás!
Árajánlat sokkoló volt 120000Ft!  falbav
Net böngészés, találtam egy gyárit mindenamiford oldalon. (meghökkentően olcsón, de gyári, miután megérkezett kiderült 7éve raktáron volt)
Beszerelés, láss csodát minden rendeben, pöccre indulás, harap mint állat, fogyasztás visszaesett, füstölés megszünt!

Tanulság: szivattyúból csak gyárit!!!
 

Nekem 3,8 bar rémlik mint előírt benzinnyomás.
Naplózva
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11687 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 19:28:31 »

Köszi szépen mindenkinek aki írt! Egyszerűen nem találok embert aki megcsinálná :/ 15 ezer volt kompletten a művelet?
Úgy emlékszem, 15e... Megkérdezem neked, hátha...! Amúgy Budapest a "tetthely"...
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Chab87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #11688 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 14:20:25 »

Sziasztok! Vettem egy 2007-es kombi 2.0 benzines mondeo mk3-at. 160000km van benne.
A szűrőkön és olajon kívül érdemes még valamit lecserélni? Vezérlést mikor kell cserélni?
Hátsó ablaktörlő nem működik. Nincs véletlenül valakinek fölöslegbe kombiba való hátsó ablaktörlő motorja eladó?
Naplózva

2007/04  MK3 2.0 benzin (145LE) kombi
lorien
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #11689 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 16:10:22 »

Sziasztok! Vettem egy 2007-es kombi 2.0 benzines mondeo mk3-at. 160000km van benne.
A szűrőkön és olajon kívül érdemes még valamit lecserélni? Vezérlést mikor kell cserélni?
Hátsó ablaktörlő nem működik. Nincs véletlenül valakinek fölöslegbe kombiba való hátsó ablaktörlő motorja eladó?

Vezérlés láncos, nem kell cserélni. Esetleg hűtőfolyadék, fékfolyadék szűba jöhet és nézesd meg a bordásszíjat.

A hátsó ablaktörlő simán lehet, hogy nem kukás, én is megszorulva vettem, csak ki kellett takarítani és azóta is szépen működik.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier Ghia Mk3 2005.04 1.8i 125 Le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11690 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 21:28:54 »

Sziasztok! Vettem egy 2007-es kombi 2.0 benzines mondeo mk3-at. 160000km van benne.
A szűrőkön és olajon kívül érdemes még valamit lecserélni? Vezérlést mikor kell cserélni?
Hátsó ablaktörlő nem működik. Nincs véletlenül valakinek fölöslegbe kombiba való hátsó ablaktörlő motorja eladó?

Szivósor örvénylapát ellenőrzést érdemes megejteni.
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11691 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 23:08:12 »

Beszerelés, láss csodát minden rendeben, pöccre indulás, harap mint állat, fogyasztás visszaesett, füstölés megszünt!

Tanulság: szivattyúból csak gyárit!!!
 
Ezen előbb utóbb mindenki átesik, vagy ilyen vagy hasonló tünetekkel kezdődik, én komplett bontott gyárit rakattam bele, szerelésestül 28 pénzem bánta, tank levesz, vacak meló, inkább csináltattam, köszöni, jól van azóta az autó.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #11692 Dátum: 2017.01.17 kedd, 12:04:05 »

Vedd meg a cromaxnál, egyszerűbb. Nézd meg milyen anyagból van a szelepfedél nálad.
Ha aluminium, akkor ez: https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedel_tomites_ford_mondeo_2000-2007_7756

Ha fekete műanyag, akkor pedig ez: https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedeltomites_ford_mazda_5_13912

 Cromaxnál nekem problémásabb. Németben lakom....

Köszi a segìtséget, már úton van...

Üdv
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11693 Dátum: 2017.01.17 kedd, 12:12:36 »

Cromaxnál nekem problémásabb. Németben lakom....

Köszi a segìtséget, már úton van...

Üdv

Domi? Mit gondolsz?  eplus2

 falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11694 Dátum: 2017.01.17 kedd, 23:30:05 »

Köszi szépen mindenkinek aki írt! Egyszerűen nem találok embert aki megcsinálná :/ 15 ezer volt kompletten a művelet?

Elértem végre a szerelőmet, sajnos nem tudja vállalni, nincs is itthon a télen...!   Sajna...!   Cry
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #11695 Dátum: 2017.01.21 szombat, 17:25:04 »

Sziasztok.
Termosztátot cseréltettem és a szerelő 4 órás munkadíjat számlázott ki, mert rossz helyen van és le kellett hozzá venni a szervót meg a generátort. Kérdezem, hogy ez tényleg ilyen komplikált?

Köszi
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11696 Dátum: 2017.01.21 szombat, 17:40:53 »

Sziasztok.
Termosztátot cseréltettem és a szerelő 4 órás munkadíjat számlázott ki, mert rossz helyen van és le kellett hozzá venni a szervót meg a generátort. Kérdezem, hogy ez tényleg ilyen komplikált?

Köszi
Szerintem nem akkora feladat,és a szervót még megértem,de a generátort azt nem értem. wow1 (generátor az teljesen a másik oldalon található)
itt egy variáció(ez FL elötti,de a termosztát helye az u.a.)
https://www.youtube.com/watch?v=vooZyEI2Il4
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #11697 Dátum: 2017.01.21 szombat, 17:58:09 »

Szerintem nem akkora feladat,és a szervót még megértem,de a generátort azt nem értem. wow1 (generátor az teljesen a másik oldalon található)
itt egy variáció(ez FL elötti,de a termosztát helye az u.a.)
https://www.youtube.com/watch?v=vooZyEI2Il4

Vagy generátort vagy szervót mondott. Hát ő biztosan nem így csinálta...
Köszi.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #11698 Dátum: 2017.01.21 szombat, 19:15:09 »

Sziasztok.
Termosztátot cseréltettem és a szerelő 4 órás munkadíjat számlázott ki, mert rossz helyen van és le kellett hozzá venni a szervót meg a generátort. Kérdezem, hogy ez tényleg ilyen komplikált?

Köszi


Szia!
Téged jól megvezetett ez a szerelő.Se a generátort,se a szervót nem kell bántani miatta.Kb 2óra egy autószerelőnek a történet.Egy igaz:Nincs a ideális helyen..
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #11699 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 20:43:34 »


Szia!
Téged jól megvezetett ez a szerelő.Se a generátort,se a szervót nem kell bántani miatta.Kb 2óra egy autószerelőnek a történet.Egy igaz:Nincs a ideális helyen..

Ez igaz amit írtál kb 40 perc alatt meg van. Jobb oldali fényszóró ki és ott is van. Hűtőfolyadékot leengedni és kivenni a termót.  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.