Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661964 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 23:02:52 »

Ez igaz amit írtál kb 40 perc alatt meg van. Jobb oldali fényszóró ki és ott is van. Hűtőfolyadékot leengedni és kivenni a termót.  integet2

 taps  taps
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:14:11 »

Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy pár napja, mikor hazaértem az autóval, állt egy keveset (kb. 5 percet), utána mentem volna vele és nem indul be, csak egy kis pattanás-kattanás szerű hangot lehetett hallani. Először az akkura gyanakodtam, fel is raktam tölteni, de nem indult utána se, majd egy másik autó segítségével próbáltam beindítani, de azzal se lett jó. Majd kis próbálgatás után beindult, azóta eltelt 3-4 nap és semmi ilyet nem produkált, ahogy kellett, pöccre indult.
Azonban ma megint nem indult, mikor a városban voltam, szokás szerint az a pattanó-kattanó hang, aztán 2-3 próbálgatás után beindult. Hazaértem, leállítottam, majd mondom megpróbálom és újfent nem indult.
Azt vettem észre, hogy ezt akkor csinálja, mikor már elérte az üzemmeleg állapotot, le lesz állítva, majd 5 percen belül újra be kell indítani.
Most kipróbáltam, kimentem hozzá, már állt 15-20 percre és beindult azonnal.

Ha valakinek van bármi tippje, ötlete, bármi, az kérem, írja le!  wave
Köszönöm!
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:45:59 »

Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy pár napja, mikor hazaértem az autóval, állt egy keveset (kb. 5 percet), utána mentem volna vele és nem indul be, csak egy kis pattanás-kattanás szerű hangot lehetett hallani. Először az akkura gyanakodtam, fel is raktam tölteni, de nem indult utána se, majd egy másik autó segítségével próbáltam beindítani, de azzal se lett jó. Majd kis próbálgatás után beindult, azóta eltelt 3-4 nap és semmi ilyet nem produkált, ahogy kellett, pöccre indult.
Azonban ma megint nem indult, mikor a városban voltam, szokás szerint az a pattanó-kattanó hang, aztán 2-3 próbálgatás után beindult. Hazaértem, leállítottam, majd mondom megpróbálom és újfent nem indult.
Azt vettem észre, hogy ezt akkor csinálja, mikor már elérte az üzemmeleg állapotot, le lesz állítva, majd 5 percen belül újra be kell indítani.
Most kipróbáltam, kimentem hozzá, már állt 15-20 percre és beindult azonnal.

Ha valakinek van bármi tippje, ötlete, bármi, az kérem, írja le!  wave
Köszönöm!

Az önindító nem teker?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2017.01.25 szerda, 16:12:20 »

Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy pár napja, mikor hazaértem az autóval, állt egy keveset (kb. 5 percet), utána mentem volna vele és nem indul be, csak egy kis pattanás-kattanás szerű hangot lehetett hallani. Először az akkura gyanakodtam, fel is raktam tölteni, de nem indult utána se, majd egy másik autó segítségével próbáltam beindítani, de azzal se lett jó. Majd kis próbálgatás után beindult, azóta eltelt 3-4 nap és semmi ilyet nem produkált, ahogy kellett, pöccre indult.
Azonban ma megint nem indult, mikor a városban voltam, szokás szerint az a pattanó-kattanó hang, aztán 2-3 próbálgatás után beindult. Hazaértem, leállítottam, majd mondom megpróbálom és újfent nem indult.
Azt vettem észre, hogy ezt akkor csinálja, mikor már elérte az üzemmeleg állapotot, le lesz állítva, majd 5 percen belül újra be kell indítani.
Most kipróbáltam, kimentem hozzá, már állt 15-20 percre és beindult azonnal.

Ha valakinek van bármi tippje, ötlete, bármi, az kérem, írja le!  wave
Köszönöm!

Önindító bendix
Naplózva
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2017.01.25 szerda, 18:39:23 »

Az önindító nem teker?


Lacika71: nem teker, csak egy kattanó hang és ennyi.

tpmportal: köszönöm, ennek utánanézek! Smiley
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 07:55:44 »

Lacika71: nem teker, csak egy kattanó hang és ennyi.

tpmportal: köszönöm, ennek utánanézek! Smiley

A következő nekem is ez lett volna, amit tpmportal írt. Önindító bendix szenderült jobblétre. Nekem volt ilyenem.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 20:15:02 »

A bendix hiba leggyakoribb jelensége, hogy inditózásnál a bendix fogaskereke a motor beindulása előtt kiugrik a lendkerék fogaskoszorújából és csörgő hangot lehet hallani, vagy már nem is tud beugrani csak forgást lehet hallani. Ha inditózáskor csak egy kattanó hangot hallani akkor vagy behúzótekercs vagy kefe probléma lehet gyakori esetben.. Pl. behúzó tekercs réz érintkezői be vannak égve. Itt már sajnos ki kell szerelni, magától nem fog megjavulni csak rosszabb lesz és szét kell szerelni a hiba pontos megállapítása okán. A javítását otthon is meg lehet csinálni vagy egy gépjármű villamossági szakember megoldja.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:34:00 »

A bendix hiba leggyakoribb jelensége, hogy inditózásnál a bendix fogaskereke a motor beindulása előtt kiugrik a lendkerék fogaskoszorújából és csörgő hangot lehet hallani, vagy már nem is tud beugrani csak forgást lehet hallani. Ha inditózáskor csak egy kattanó hangot hallani akkor vagy behúzótekercs vagy kefe probléma lehet gyakori esetben.. Pl. behúzó tekercs réz érintkezői be vannak égve. Itt már sajnos ki kell szerelni, magától nem fog megjavulni csak rosszabb lesz és szét kell szerelni a hiba pontos megállapítása okán. A javítását otthon is meg lehet csinálni vagy egy gépjármű villamossági szakember megoldja.

Üdv: László

Gyakorlati tapasztalatok igazolják, hogy bendix meghibásodásakor is lehet csak kattanó hangot hallani. Ekkor az önindító fogaskereke, nem ugrik be a fogaskoszorú fogaskerekeihez. Ekkor nincs áramkör zárás, tehát nem is forog.
Naplózva
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:38:12 »

A bendix hiba leggyakoribb jelensége, hogy inditózásnál a bendix fogaskereke a motor beindulása előtt kiugrik a lendkerék fogaskoszorújából és csörgő hangot lehet hallani, vagy már nem is tud beugrani csak forgást lehet hallani. Ha inditózáskor csak egy kattanó hangot hallani akkor vagy behúzótekercs vagy kefe probléma lehet gyakori esetben.. Pl. behúzó tekercs réz érintkezői be vannak égve. Itt már sajnos ki kell szerelni, magától nem fog megjavulni csak rosszabb lesz és szét kell szerelni a hiba pontos megállapítása okán. A javítását otthon is meg lehet csinálni vagy egy gépjármű villamossági szakember megoldja.

Üdv: László

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, részletes leírást és az információkat! Hétfőn egyébként már viszem is az autót a villamosságis emberkéhez.

Szép estét!

Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
kristof95
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:50:56 »

Sziasztok ! 1.8 125 lovas motornál a vezérlést mikor lenne időszerű lecserélni ? Vagy mint ahogy az okosok mondják láncos vezérlés örök élet?! A válaszokat köszönöm előre is !
Naplózva

MK3 1.8 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:23:43 »

Sziasztok ! 1.8 125 lovas motornál a vezérlést mikor lenne időszerű lecserélni ? Vagy mint ahogy az okosok mondják láncos vezérlés örök élet?! A válaszokat köszönöm előre is !
Az örök élet lehet akár 4-500 e km is de az előző tulajok is sokat tehetnek a hosszú élethez.Van hangja,ha csereérett.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 13:50:08 »

Sziasztok,

Van egy "kellemes" rotyogása a motornak alapjáraton. Nem is zavarna, ha 6 vagy 8 hengeres lenne, de mivel 4, ezért gyanítom, hogy valami nem egészen kerek. Sportkipufogó volt az autón, a légszűrőház aljának kifurkálása nagy tudású elődöm műve, lehet, hogy a hang miatt szándékosan csinálta? Ha zárt lenne a légszűrőház, rendes polgári hangja lenne a motornak?

https://www.youtube.com/watch?v=oEPjskbV0sk&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MCqJ3lHMU10&feature=youtu.be

Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:18:42 »

Sziasztok,

Van egy "kellemes" rotyogása a motornak alapjáraton. Nem is zavarna, ha 6 vagy 8 hengeres lenne, de mivel 4, ezért gyanítom, hogy valami nem egészen kerek. Sportkipufogó volt az autón, a légszűrőház aljának kifurkálása nagy tudású elődöm műve, lehet, hogy a hang miatt szándékosan csinálta? Ha zárt lenne a légszűrőház, rendes polgári hangja lenne a motornak?

https://www.youtube.com/watch?v=oEPjskbV0sk&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MCqJ3lHMU10&feature=youtu.be



Egy bontott légszűrőház nem túl drága. Én kicserélném.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 17:19:50 »

Sziasztok!
Már jó régen nem kellett segítséget kérnem de most ismét meg kell tennem.  szomoru1
Már másodszorra járok úgy,hogy hidegen ( huzamosabb állás után) 3-4 próbálkozás mire elindul az autó.
Beindul és le is áll,padlógázzal kis tekerés után oké de a gázzal játszani kell.
Mi lehet ez,alapjárati motor?
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 17:20:48 »

Sziasztok!
Már jó régen nem kellett segítséget kérnem de most ismét meg kell tennem.  szomoru1
Már másodszorra járok úgy,hogy hidegen ( huzamosabb állás után) 3-4 próbálkozás mire elindul az autó.
Beindul és le is áll,padlógázzal kis tekerés után oké de a gázzal játszani kell.
Mi lehet ez,alapjárati motor?
A segítséget előre is köszönöm!
tisztítsd meg első körben.ha javul,cseréld.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 17:25:21 »

tisztítsd meg első körben.ha javul,cseréld.

Köszi!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Chab87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 20:21:58 »

Sziasztok! Gázadásnál ciripelő hang hallatszódik a motortérből. Mi lehet? 2007-es 2.0benzines mk3.
Naplózva

2007/04  MK3 2.0 benzin (145LE) kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 20:24:43 »

Sziasztok! Gázadásnál ciripelő hang hallatszódik a motortérből. Mi lehet? 2007-es 2.0benzines mk3.
Szia.
Próbáld meg kicsit lokalizálni a hangforrást.(pl.lehet ékszíj)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:24:30 »

hilo,

valakinek esetleg van tapasztalata angliai ebay-rol rendelt alkatreszekkel?
azert kerdezem, mert gyanus, hogy az alapjarati lepteto motorom kezd elkoszolodni/romlani. (hidegen inditasnal lefullad a gep, gazpedallal tartani kell a fordulatot egy darabig, aztan par masodperc utan felebrednek a kis manok es megjon az alapjarat).
 a cromaxnal van ez:
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/alapjarati_motor/alapjarati_leptetomotor_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_13957

az ebay-rol meg hasonlok:
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-1-8-2-0-16V-MAZDA6-MAZDA-6-2000-2007-IDLE-CONTROL-VALVE-ICV-/171594219843?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item27f3d00143:g:w64AAOSwD0lUkasG
es persze ebayrol kb fele arban mint cromaxnal.

szoval eros a kisertes, h rendeljek egyet az ebayrol...esetleg valakinek tapasztalata a temaban?

ill, valaki esetleg tud olcsobb boltot itthon, mint a cormax (erre az alkatreszre)?

koszi!

udv,

g6b0r
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2017.01.31 kedd, 13:14:34 »

hilo,

valakinek esetleg van tapasztalata angliai ebay-rol rendelt alkatreszekkel?
azert kerdezem, mert gyanus, hogy az alapjarati lepteto motorom kezd elkoszolodni/romlani. (hidegen inditasnal lefullad a gep, gazpedallal tartani kell a fordulatot egy darabig, aztan par masodperc utan felebrednek a kis manok es megjon az alapjarat).
 a cromaxnal van ez:
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/alapjarati_motor/alapjarati_leptetomotor_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_13957

az ebay-rol meg hasonlok:
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-1-8-2-0-16V-MAZDA6-MAZDA-6-2000-2007-IDLE-CONTROL-VALVE-ICV-/171594219843?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item27f3d00143:g:w64AAOSwD0lUkasG
es persze ebayrol kb fele arban mint cromaxnal.

szoval eros a kisertes, h rendeljek egyet az ebayrol...esetleg valakinek tapasztalata a temaban?

ill, valaki esetleg tud olcsobb boltot itthon, mint a cormax (erre az alkatreszre)?

koszi!

udv,

g6b0r
Szia.
Gondolom ez még mindig sok:
http://wrcauto.hu/?2005,alapjaratileptetomotorfordmondeoiii1816v2016v
http://webshop.ford-all.com/index.php?route=product/category&path=64_124
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.31 kedd, 13:18:37 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2017.01.31 kedd, 15:11:00 »


koszi a linkeket! ez a wrcauto-s szimpatikus. (igazabol a cromax-os arakkal is csak az a bajom, hogy extran tularazott (mondjuk hasonloan , mint minden nagy autoalkatresz bolt itthon:()).

addig is mig veszek ujat meg akarom takaritani a mostanit. a kerdesem, h mit ajanlanak a tapasztalt rutinos kollegak. lattam a neten egr tisztito spray-t, az jo ehhez? vagy hasznaljak sima wd40-et?

udv,

g6b0r
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2017.01.31 kedd, 15:14:54 »

koszi a linkeket! ez a wrcauto-s szimpatikus. (igazabol a cromax-os arakkal is csak az a bajom, hogy extran tularazott (mondjuk hasonloan , mint minden nagy autoalkatresz bolt itthon:()).

addig is mig veszek ujat meg akarom takaritani a mostanit. a kerdesem, h mit ajanlanak a tapasztalt rutinos kollegak. lattam a neten egr tisztito spray-t, az jo ehhez? vagy hasznaljak sima wd40-et?

udv,

g6b0r
Te döntésed mivel tisztítod én féktisztítóval pucoltam ki.Karburátor tisztító is megfelelő.
1.06 nál látod. https://www.youtube.com/watch?v=qt4VysW5NWc
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.31 kedd, 15:19:24 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2017.01.31 kedd, 15:21:52 »

Te döntésed mivel tisztítod én féktisztítóval pucoltam ki.Karburátor tisztító is megfelelő.
1.06 nál látod. https://www.youtube.com/watch?v=qt4VysW5NWc

igazan koszi. pontosan erre voltam kivancsi, h mi volt ami mukodott a takaritasra....

koszi!

g6b0r
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2017.01.31 kedd, 15:27:10 »

igazan koszi. pontosan erre voltam kivancsi, h mi volt ami mukodott a takaritasra....

koszi!

g6b0r
Ha csak eltömődött,akkor még párszor kipucolod és már veterán gép lesz  vigyor3 Pucolás után sem változik,akkor sajna csak csere a megoldás(ha tényleg az a problem).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2017.01.31 kedd, 16:09:39 »

hilo,

valakinek esetleg van tapasztalata angliai ebay-rol rendelt alkatreszekkel?
azert kerdezem, mert gyanus, hogy az alapjarati lepteto motorom kezd elkoszolodni/romlani. (hidegen inditasnal lefullad a gep, gazpedallal tartani kell a fordulatot egy darabig, aztan par masodperc utan felebrednek a kis manok es megjon az alapjarat).
 a cromaxnal van ez:
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/alapjarati_motor/alapjarati_leptetomotor_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_13957

az ebay-rol meg hasonlok:
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-1-8-2-0-16V-MAZDA6-MAZDA-6-2000-2007-IDLE-CONTROL-VALVE-ICV-/171594219843?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item27f3d00143:g:w64AAOSwD0lUkasG
es persze ebayrol kb fele arban mint cromaxnal.

szoval eros a kisertes, h rendeljek egyet az ebayrol...esetleg valakinek tapasztalata a temaban?

ill, valaki esetleg tud olcsobb boltot itthon, mint a cormax (erre az alkatreszre)?

koszi!

udv,

g6b0r

Üdv!

Hívd fel mk2-t neki van 5000ft-ért adja én is tőle vettem. wave
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2017.01.31 kedd, 19:22:25 »

hilo,

valakinek esetleg van tapasztalata angliai ebay-rol rendelt alkatreszekkel?
azert kerdezem, mert gyanus, hogy az alapjarati lepteto motorom kezd elkoszolodni/romlani. (hidegen inditasnal lefullad a gep, gazpedallal tartani kell a fordulatot egy darabig, aztan par masodperc utan felebrednek a kis manok es megjon az alapjarat).
 a cromaxnal van ez:
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/alapjarati_motor/alapjarati_leptetomotor_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_13957

az ebay-rol meg hasonlok:
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-1-8-2-0-16V-MAZDA6-MAZDA-6-2000-2007-IDLE-CONTROL-VALVE-ICV-/171594219843?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item27f3d00143:g:w64AAOSwD0lUkasG
es persze ebayrol kb fele arban mint cromaxnal.

szoval eros a kisertes, h rendeljek egyet az ebayrol...esetleg valakinek tapasztalata a temaban?

ill, valaki esetleg tud olcsobb boltot itthon, mint a cormax (erre az alkatreszre)?

koszi!

udv,

g6b0r
Hát a Cromax-nál a spanyolt nem érdemes.  Én a javaslatukra Automegát vettem, azt mondták abból még nem hoztak vissza 1et sem.  Működik, nincs baja.  Próbából én is tudok kölcsön adni alapjárati szelepet, nekem végül nem az lett a hibás. Sőt aprópénzért el is adom a régit ha beválik,ha eljössz érte Pestre.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2017.02.01 szerda, 12:01:15 »

Hát a Cromax-nál a spanyolt nem érdemes.  Én a javaslatukra Automegát vettem, azt mondták abból még nem hoztak vissza 1et sem.  Működik, nincs baja.  Próbából én is tudok kölcsön adni alapjárati szelepet, nekem végül nem az lett a hibás. Sőt aprópénzért el is adom a régit ha beválik,ha eljössz érte Pestre.

koszi mindenkinek a valaszt!
hetvegen megprobalkozom a takaritassal es ha bevalik akkor majd jelentkezem  az elfekvoben levo darabert.
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:04:32 »

Sziasztok!

Pár napja kezdődött egy olyan jelenség, hogy az autó reggel bármennyi indítózásra nem indul be. Az indítómotor forgatja a motort, de a motor nem indul. Ha indítózás közben benyomtam a gázpedál, akkor a motor egyből beindult, 1300-as fordulatra beállt, és ahogy melegedett a motor, szépen visszavette a fordulatot kb.800-ra. Alapjárat indítás után stabil volt, a koccsi gyorsult, semmi hibajelenség.
De a hidegindítás napról - napra rosszabb lett. Ma délután (munkából haza) már csak úgy indult be, ha pumpáltam a pedált, mert ha csak indítózás közben csak lenyomtam a pedált és felengedtem, akkor a motor beindult, de nem tudta megtartani az 1300-as fordulatot a motor lefulladt. Ezért a következő indítózásnál pár másodpercig pumpáltam a pedált, hogy ne fulladjon le (le akart), és ezután már a motor stabilan forgott 1300-as fordulaton és lassan vissza 800-ra.

2 éve amikor 5-6 másdopercig kellett indítóznom akkor elvittem az autót szervízba, a benzinszivattyú ki lett belőle szerelve és egy kitüremkedett O gyűrű lett benne cserélve (nem segített). Akkor mérve lett benzinnyomás és azt láttam, hogy gyújtás ráadásánál 1s-ig nő a nyomás (szivattyú megy) utána megáll, indítózásnál meg megy a szivattyú és a kivánt nyomás stabil volt.

Ezért nem gondolom azt, hogy benzin hiány okozná a problémát, mert indítózás közben jár a szivattyú.

Van valakinek ötlete, hogy miért kell a gázpedál az indítózásnál? Mi történik akkor ha a gázpedált megnyomom (tudom a fojtószelep kinyit)? Lehet, hogy nincs elég levegő? De akkor miért nem jelentkezik a probléma beindulás után? Ha valami el van koszolodva, akkor miért nem inog az alapjárat beindulás után?

Segítséget előre is kösz.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:25:51 »

Sziasztok!

Pár napja kezdődött egy olyan jelenség, hogy az autó reggel bármennyi indítózásra nem indul be. Az indítómotor forgatja a motort, de a motor nem indul. Ha indítózás közben benyomtam a gázpedál, akkor a motor egyből beindult, 1300-as fordulatra beállt, és ahogy melegedett a motor, szépen visszavette a fordulatot kb.800-ra. Alapjárat indítás után stabil volt, a koccsi gyorsult, semmi hibajelenség.
De a hidegindítás napról - napra rosszabb lett. Ma délután (munkából haza) már csak úgy indult be, ha pumpáltam a pedált, mert ha csak indítózás közben csak lenyomtam a pedált és felengedtem, akkor a motor beindult, de nem tudta megtartani az 1300-as fordulatot a motor lefulladt. Ezért a következő indítózásnál pár másodpercig pumpáltam a pedált, hogy ne fulladjon le (le akart), és ezután már a motor stabilan forgott 1300-as fordulaton és lassan vissza 800-ra.

2 éve amikor 5-6 másdopercig kellett indítóznom akkor elvittem az autót szervízba, a benzinszivattyú ki lett belőle szerelve és egy kitüremkedett O gyűrű lett benne cserélve (nem segített). Akkor mérve lett benzinnyomás és azt láttam, hogy gyújtás ráadásánál 1s-ig nő a nyomás (szivattyú megy) utána megáll, indítózásnál meg megy a szivattyú és a kivánt nyomás stabil volt.

Ezért nem gondolom azt, hogy benzin hiány okozná a problémát, mert indítózás közben jár a szivattyú.

Van valakinek ötlete, hogy miért kell a gázpedál az indítózásnál? Mi történik akkor ha a gázpedált megnyomom (tudom a fojtószelep kinyit)? Lehet, hogy nincs elég levegő? De akkor miért nem jelentkezik a probléma beindulás után? Ha valami el van koszolodva, akkor miért nem inog az alapjárat beindulás után?

Segítséget előre is kösz.
Lehet,hogy már elolvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
uccsó 6 sor
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:35:21 »

Lehet,hogy már elolvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
uccsó 6 sor

Igen, olvastam, de szerintem nem ez okozza a problémát. A sok indítózás után ettől beindulna az autót. De nálam, szükség van a gázpedál lenyomására.
 
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:57:20 »

Igen, olvastam, de szerintem nem ez okozza a problémát. A sok indítózás után ettől beindulna az autót. De nálam, szükség van a gázpedál lenyomására.
 


http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf

111. oldal (a dokumentum 56. oldala)
Naplózva
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2017.02.01 szerda, 18:48:34 »


2.5 éve használom az autót. Eddig nem volt még olyan, hogy nem indult volna be az autó. Az elmúlt 4 napban egyszer sem indult be, csak gázpedál használata mellett. Valami megváltozott az biztos.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2017.02.01 szerda, 18:54:16 »

2.5 éve használom az autót. Eddig nem volt még olyan, hogy nem indult volna be az autó. Az elmúlt 4 napban egyszer sem indult be, csak gázpedál használata mellett. Valami megváltozott az biztos.
Akkor sajnos marad a jól bevált nyomásmérés(a sziv.hiba kizárása vagy pont a hiba feltárása miatt).Benzinszűrőt mikor cseréltél?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2017.02.01 szerda, 18:56:16 »

2.5 éve használom az autót. Eddig nem volt még olyan, hogy nem indult volna be az autó. Az elmúlt 4 napban egyszer sem indult be, csak gázpedál használata mellett. Valami megváltozott az biztos.

---ehhez képest már tavaly márciusban is ugyan ezt irtad itt a fórumon ebben a topicban hogy csak pumpálás után indul az autód....

" A gázpedál pumpálására indult be az autó, ennyit tudok..." 2016.03.28 hétfő, 16:58:00
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.01 szerda, 19:12:22 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2017.02.01 szerda, 19:23:23 »

---ehhez képest már tavaly márciusban is ugyan ezt irtad itt a fórumon ebben a topicban hogy csak pumpálás után indul az autód....

" A gázpedál pumpálására indult be az autó, ennyit tudok..." 2016.03.28 hétfő, 16:58:00

Igem, tavaly 1x előfordult. Nem akartam ezzel bonyolítani a mostani válaszomat, mert csak belezavart volna  a képbe. Mivel utána nem volt gond az autóval, ezért nem szedtem szét akkor semmit. Gyertya és gyertyakábel csere volt csak.

De most az egyik napra a másikra, nem indult el. És azóta már több nap eltelt és egyszer sem tudtam beindítani a kocsit gázpedál nélkül.  Nem tudom, hogy van-e köze a tavalyihoz, de nem valószínű. Azóta mentem 20000km-t hiba mentesen.   
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2017.02.01 szerda, 19:28:05 »

Igem, tavaly 1x előfordult. Nem akartam ezzel bonyolítani a mostani válaszomat, mert csak belezavart volna  a képbe. Mivel utána nem volt gond az autóval, ezért nem szedtem szét akkor semmit. Gyertya és gyertyakábel csere volt csak.

De most az egyik napra a másikra, nem indult el. És azóta már több nap eltelt és egyszer sem tudtam beindítani a kocsit gázpedál nélkül.  Nem tudom, hogy van-e köze a tavalyihoz, de nem valószínű. Azóta mentem 20000km-t hiba mentesen.  
Jó,de a gázpedál pumpálással nem csak levegő jut be a motortérbe indulásnál.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2017.02.01 szerda, 19:50:04 »

Igem, tavaly 1x előfordult. Nem akartam ezzel bonyolítani a mostani válaszomat, mert csak belezavart volna  a képbe. Mivel utána nem volt gond az autóval, ezért nem szedtem szét akkor semmit. Gyertya és gyertyakábel csere volt csak.

De most az egyik napra a másikra, nem indult el. És azóta már több nap eltelt és egyszer sem tudtam beindítani a kocsit gázpedál nélkül.  Nem tudom, hogy van-e köze a tavalyihoz, de nem valószínű. Azóta mentem 20000km-t hiba mentesen.   

Szerintem , ha a gondod akkor és most is ugyan az - és időközben és érdemben nem történt semmi komoly szisztematikus hibakeresés csak tippelgetés szintjén - valószinüleg van összefüggés, az esetek 99%-ban a probléma
nem oldja meg önmagát, vagy csak átmetileg ....szerintem
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2017.02.01 szerda, 21:31:46 »

Sziasztok!

Pár napja kezdődött egy olyan jelenség, hogy az autó reggel bármennyi indítózásra nem indul be. Az indítómotor forgatja a motort, de a motor nem indul. Ha indítózás közben benyomtam a gázpedál, akkor a motor egyből beindult, 1300-as fordulatra beállt, és ahogy melegedett a motor, szépen visszavette a fordulatot kb.800-ra. Alapjárat indítás után stabil volt, a koccsi gyorsult, semmi hibajelenség.
De a hidegindítás napról - napra rosszabb lett. Ma délután (munkából haza) már csak úgy indult be, ha pumpáltam a pedált, mert ha csak indítózás közben csak lenyomtam a pedált és felengedtem, akkor a motor beindult, de nem tudta megtartani az 1300-as fordulatot a motor lefulladt. Ezért a következő indítózásnál pár másodpercig pumpáltam a pedált, hogy ne fulladjon le (le akart), és ezután már a motor stabilan forgott 1300-as fordulaton és lassan vissza 800-ra.

2 éve amikor 5-6 másdopercig kellett indítóznom akkor elvittem az autót szervízba, a benzinszivattyú ki lett belőle szerelve és egy kitüremkedett O gyűrű lett benne cserélve (nem segített). Akkor mérve lett benzinnyomás és azt láttam, hogy gyújtás ráadásánál 1s-ig nő a nyomás (szivattyú megy) utána megáll, indítózásnál meg megy a szivattyú és a kivánt nyomás stabil volt.

Ezért nem gondolom azt, hogy benzin hiány okozná a problémát, mert indítózás közben jár a szivattyú.

Van valakinek ötlete, hogy miért kell a gázpedál az indítózásnál? Mi történik akkor ha a gázpedált megnyomom (tudom a fojtószelep kinyit)? Lehet, hogy nincs elég levegő? De akkor miért nem jelentkezik a probléma beindulás után? Ha valami el van koszolodva, akkor miért nem inog az alapjárat beindulás után?

Segítséget előre is kösz.

Nem lehet, hogy ez a hibás alapjárati motor tipikus esete? A gáz lenyomása nélkül, alapjáraton a levegő az alapjárati motor felé kerüli meg a fojtószelepet. Ha a szelep el van tömődve vagy nem működik akkor a motor nem fog levegőt kapni rendesen. Le kéne venni az alapjárati szelepet és úgy próbáld indítani. Ha úgy mindig pöccre indul, megvan a ludas. A fojtószelepet se ártana megtisztítani mert lehet az is dzsuvás.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.01 szerda, 21:35:46 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 14:09:24 »

Igem, tavaly 1x előfordult. Nem akartam ezzel bonyolítani a mostani válaszomat, mert csak belezavart volna  a képbe. Mivel utána nem volt gond az autóval, ezért nem szedtem szét akkor semmit. Gyertya és gyertyakábel csere volt csak.

De most az egyik napra a másikra, nem indult el. És azóta már több nap eltelt és egyszer sem tudtam beindítani a kocsit gázpedál nélkül.  Nem tudom, hogy van-e köze a tavalyihoz, de nem valószínű. Azóta mentem 20000km-t hiba mentesen.   

megjegyzem , hogy eppen hasonlonak tuno hiba temaban erdeklodtem en is az elmult napokban itt a forumon es a sajat esetemben nagyon eselyesnek tartom ezt az alapjarati motor hibat. az enyemben ranezesre nem volt meg cserelve, szoval ugy tunik a 12 ev es/vagy a min ~200ekm mar sok volt neki...
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:42:20 »

Üdv!
Nem ment át a műszakin az autó a határértéken túli káros-anyag kibocsátás miatt. Igen, kopott a motor, eszi az olajat. Ez ismert hiba, de még nem jutottam el az orvoslásáig.
A szerelő azt mondja gyertya, lambda szonda csere és megpróbálja újra.
Lehet nekem nincs elég fantáziám, de nem hinném, h ez megoldja az áttolást. Sad
Motorfelújítás vagy "csak" gyűrűzés?
Vagy keressek gyorsan egy másik autót? Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:44:49 »

Üdv!
Nem ment át a műszakin az autó a határértéken túli káros-anyag kibocsátás miatt. Igen, kopott a motor, eszi az olajat. Ez ismert hiba, de még nem jutottam el az orvoslásáig.
A szerelő azt mondja gyertya, lambda szonda csere és megpróbálja újra.
Lehet nekem nincs elég fantáziám, de nem hinném, h ez megoldja az áttolást. Sad
Motorfelújítás vagy "csak" gyűrűzés?
Vagy keressek gyorsan egy másik autót? Smiley

Ahhoz, hogy annyira kopott legyen, hogy annyira egye az olajat, szerintem benne kell lennie legalább 3-400e km-nek. Mennyi kilométerenként kell utántölteni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:45:00 »

Üdv!
Nem ment át a műszakin az autó a határértéken túli káros-anyag kibocsátás miatt. Igen, kopott a motor, eszi az olajat. Ez ismert hiba, de még nem jutottam el az orvoslásáig.
A szerelő azt mondja gyertya, lambda szonda csere és megpróbálja újra.
Lehet nekem nincs elég fantáziám, de nem hinném, h ez megoldja az áttolást. Sad
Motorfelújítás vagy "csak" gyűrűzés?
Vagy keressek gyorsan egy másik autót? Smiley
vagy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:57:29 »

Ahhoz, hogy annyira kopott legyen, hogy annyira egye az olajat, szerintem benne kell lennie legalább 3-400e km-nek. Mennyi kilométerenként kell utántölteni?


mmmmmm..... ööööö.... eszi. Elég éhes. Elvileg 220 van benne, de állítólag Ford szalon használta belső autóként. Nekem ez sok indítást jelent nem üzemmeleg motorral.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 20:58:12 »

vagy.

Van egy jóképű Mondeo amit becserélhetnék erre? Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:14:18 »

mmmmmm..... ööööö.... eszi. Elég éhes. Elvileg 220 van benne, de állítólag Ford szalon használta belső autóként. Nekem ez sok indítást jelent nem üzemmeleg motorral.

Szerintem méress egy kompressziót, az elég sok mindent elárul. Vagy cseréld le az autód vagy szerezz megbízható forrásból egy ugyanolyan motorkódú motort és cseréld ki. Van itt olyan mazochista, aki végigcsinált egy motor felújítást.
Naplózva
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:17:55 »

Szerintem méress egy kompressziót, az elég sok mindent elárul. Vagy cseréld le az autód vagy szerezz megbízható forrásból egy ugyanolyan motorkódú motort és cseréld ki. Van itt olyan mazochista, aki végigcsinált egy motor felújítást.

Naja... ezt jó lenne pár nap alatt elintézni, mert kéne az autó...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2017.02.03 péntek, 10:36:34 »

Sziasztok,

nem rég (2 hónap) óta vagyok egy Mondeo MK3 2000 benzines autó tulajdonosan kicsit sokkalom, a 14-15 literes városi (6-7 km egyhuzamban) fogyasztásomat !
Megvétel után ki lett cserélve az összes szűrő az összes folyadék a teljes vezérlés a hosszbordás szíj és a gyújtó gyertyák mivel ki voltak kopvan a szívótorok hosszváltoztató torlótárcsák így eltávolították és tömítették ahol kellett azt mondták az nem befolyásol olyan sokat! A fiúk a műhelyben azt mondják, hogy ilyen hidegben és ilyen rövid távon ez normális én azt nehezen hiszem... ez előtt volt egy Hondám 5gen 1.6 ESI tóltam is neki rendesen télen nyáron 10 körül fogyasztott, mondjuk tény hogy 400kg-val könnyebb volt..
Valakinek van valami erre vonatkozó tapasztalata?

üdv. Peti
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2017.02.03 péntek, 11:13:55 »

Sziasztok,

nem rég (2 hónap) óta vagyok egy Mondeo MK3 2000 benzines autó tulajdonosan kicsit sokkalom, a 14-15 literes városi (6-7 km egyhuzamban) fogyasztásomat !
Megvétel után ki lett cserélve az összes szűrő az összes folyadék a teljes vezérlés a hosszbordás szíj és a gyújtó gyertyák mivel ki voltak kopvan a szívótorok hosszváltoztató torlótárcsák így eltávolították és tömítették ahol kellett azt mondták az nem befolyásol olyan sokat! A fiúk a műhelyben azt mondják, hogy ilyen hidegben és ilyen rövid távon ez normális én azt nehezen hiszem... ez előtt volt egy Hondám 5gen 1.6 ESI tóltam is neki rendesen télen nyáron 10 körül fogyasztott, mondjuk tény hogy 400kg-val könnyebb volt..
Valakinek van valami erre vonatkozó tapasztalata?

üdv. Peti
Szia.
Szerintem az egy kicsit "sok" télen. 10-11 L körül még elmegy rövid távon persze.Páramentesítéshez használod a klimát?
A nagy átlag 8-10 lityi között van.Az én mostani átlagom 9.0 L hasonló távon.(megtett/tankolt).Csak a trakik miatt írtam.  eplus2
Vezérlésen a láncot érted,mert csattogott?Talán még a kompressziót megmérhetnéd.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.03 péntek, 11:30:09 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2017.02.03 péntek, 11:23:05 »

Sziasztok,

nem rég (2 hónap) óta vagyok egy Mondeo MK3 2000 benzines autó tulajdonosan kicsit sokkalom, a 14-15 literes városi (6-7 km egyhuzamban) fogyasztásomat !
Megvétel után ki lett cserélve az összes szűrő az összes folyadék a teljes vezérlés a hosszbordás szíj és a gyújtó gyertyák mivel ki voltak kopvan a szívótorok hosszváltoztató torlótárcsák így eltávolították és tömítették ahol kellett azt mondták az nem befolyásol olyan sokat! A fiúk a műhelyben azt mondják, hogy ilyen hidegben és ilyen rövid távon ez normális én azt nehezen hiszem... ez előtt volt egy Hondám 5gen 1.6 ESI tóltam is neki rendesen télen nyáron 10 körül fogyasztott, mondjuk tény hogy 400kg-val könnyebb volt..
Valakinek van valami erre vonatkozó tapasztalata?

üdv. Peti

Sztem is kicsit sok. Ott kell lennie ahol Bajnok is írta. Lambdát kimérték?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2017.02.03 péntek, 11:38:00 »

Szia.
Szerintem az egy kicsit "sok" télen. 10-11 L körül még elmegy rövid távon persze.Páramentesítéshez használod a klimát?
A nagy átlag 8-10 lityi között van.Az én mostani átlagom 9.0 L hasonló távon.(megtett/tankolt).Csak a trakik miatt írtam.  eplus2
Vezérlésen a láncot érted,mert csattogott?Talán még a kompressziót megmérhetnéd.
szökőévente használom a klímát páramentesítésre.
A vezérlésen a lánc szettet értem, nem csattogott csak nem szeretem a véletlenre bízni magamat pláne nem egy kereskedő szavára!
Hajtókar csapágyasan vettem "pici pénzért"
Rámérünk a kompresszióra milyen érték lenne a normális 13-14?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.