Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:23:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4656924 alkalommal)
0 Felhasználó és 245 vendég van a témában
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #12200 Dátum: 2017.05.12 péntek, 19:07:02 »

Üdv!

Csináltam itthon egy pici diagnosztikát, szerintetek ezek megfelelő értékek?

https://drive.google.com/open?id=0BzjL-dXMBhxlOF9UcERRQ1VuV0k

Továbbá olyan érdekességet véltem felfedezni, hogy egy bizonyos fordulaton kb 2 ezernél valami sípol az autóban, a turbóhoz tudnám hasonlítani a hangját. Akit érdekel küldök róla videót szívesen.

Köszi a segítséget előre is!
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12201 Dátum: 2017.05.12 péntek, 19:50:21 »

Akkor írd le hogy van azt lépjünk tovább. Engem nem zavar ha kijavítasz tudod jól, de csak piszkálni mert bénán írok le valamit....beismerem sose tudtam szépen írni és nem vagyok szakember. Tudom, halál béna, de ez van.
 wave

Nincs semmi probléma.
Indulás előtt (még a KRESZ szerint is kell ellenőrizni dolgokat, ugye  Roll Eyes ) kell megnézni vagy meleg motornál megállás után kb. 10 perc múlva. Ennyi!

Nem kell ehhez mindenféle -kevésbé helyes- magyarázatot gyártani.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12202 Dátum: 2017.05.12 péntek, 20:04:18 »

Nincs semmi probléma.
Indulás előtt (még a KRESZ szerint is kell ellenőrizni dolgokat, ugye  Roll Eyes ) kell megnézni vagy meleg motornál megállás után kb. 10 perc múlva. Ennyi!

Nem kell ehhez mindenféle -kevésbé helyes- magyarázatot gyártani.  wave

Miről beszélsz Tibi? Arról volt szó, miért van az, hogy mikor kihúzod a nívót sok állás után, akkor nincs rajta olaj, majd ha visszadugod és leolvasod másodszorra, akkor már jó értéket mutat. Ezt magyaráztam az én kis primitív szókincsemmel. Próbáltam.
Azt hogy megállás után mennyit kell várni, arra azt mondtam 1-2 perc kevés.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #12203 Dátum: 2017.05.13 szombat, 14:25:48 »

Én arra lennék kíváncsi az mitől van, hogy mikor az autó kb. egy fél napot állt (vagy akár többet is) utána kihúzom az olajszintmérő pálcát és ha ekkor ránézek a szintre, akkor a minimum szint alatt látszik a pálcán az olaj, ezt követően ugye letörlöm ronggyal, majd visszadugom a pálcát és újra megnézem ekkor meg már teljesen normális szintet jelez, a maximumon van.
Az első kihúzás után én rá se nézek a pálcára, csak törlöm a pálcát. Vissza be/ki és azt nézem meg.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #12204 Dátum: 2017.05.13 szombat, 14:29:14 »

Továbbá olyan érdekességet véltem felfedezni, hogy egy bizonyos fordulaton kb 2 ezernél valami sípol az autóban, a turbóhoz tudnám hasonlítani a hangját. 
Egy időben véltem én is ilyet hallani, magától eltűnt később. Sok minden okozhatja, kár különsebb energiát beletolni, ha nem lesz egyre hangosabb.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12205 Dátum: 2017.05.13 szombat, 16:51:29 »

Az első kihúzás után én rá se nézek a pálcára, csak törlöm a pálcát. Vissza be/ki és azt nézem meg.


Ennyi!  eljen



Ezért nem akarok már bármit is írni, feleslegesnek érzem. Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12206 Dátum: 2017.05.13 szombat, 18:09:50 »

Sziasztok

Segítséget kérek tudom, hogy látatlanban nehéz tanácsot adni, hogy mi okkaza a hibát, de elmondom a tüneteket és hátha másnak is csinált már ilyet az autója és meglett a hiba forrása!
Mikor indítom a fűtésem akkor bekapcsol a klímakompresszorom és a hűtő ventillátorom is (2001 2.0 benzin digit klíma) a bekapcsoláskor a klíma nincs bekapcsolva..arra már rájöttem a nyomogatás próbával, hogy ha bekapcsolom a klímát és újra kikapcsolom akkor a klíma kompresszorm kikapcsol, de a hűtőventillátor nem áll le pedig hideg a motor...
A nyomozás azért indult ki mert drasztikus volt a fogyasztásom és így visszagondolva nem is csoda mivel ment a klímakompresszor és a hűtőventillátor is ....
A segítségeteket előre is köszönöm

üdv. MP.

Szerintem auto-ra van a klímád állítva. Kapcsold ki az auto klímát. (ha jól tudom eco-t ír ki olyankor)
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #12207 Dátum: 2017.05.13 szombat, 19:15:23 »

Szerintem auto-ra van a klímád állítva. Kapcsold ki az auto klímát. (ha jól tudom eco-t ír ki olyankor)

És fl előtti digitklímásnál mit és hogy kell nyomkodni hogy se a kompresszor és se a ventilátor ne menjen?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12208 Dátum: 2017.05.13 szombat, 19:20:27 »

És fl előtti digitklímásnál mit és hogy kell nyomkodni hogy se a kompresszor és se a ventilátor ne menjen?
akkor ezek szerint Neked is ugyan az a jelenséged mint Nekem?
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12209 Dátum: 2017.05.13 szombat, 19:24:42 »

Szerintem auto-ra van a klímád állítva. Kapcsold ki az auto klímát. (ha jól tudom eco-t ír ki olyankor)
biztos, hogy nincs auto-n az eco módot pedig nem tudom, hogy hogyan lehet kicsalni belőle...

az enyém ilyen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12210 Dátum: 2017.05.13 szombat, 19:31:07 »

biztos, hogy nincs auto-n az eco módot pedig nem tudom, hogy hogyan lehet kicsalni belőle...
az enyém ilyen
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.

olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12211 Dátum: 2017.05.13 szombat, 20:05:03 »

Válasz
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.

olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led



Kb igen, össze vissza. Amit tudok eddig a klímáról: Feltéve, hogy a rendszer megfelelően működik, vagyis nincs hibás alkatrész.
Ez egy halál gagyi vezérlő. Ha benyomod az AUTO-t, akkor vezérel mindent magától DE megy a kompesszor is és így a ventillátor is állandóan.
Ezután szinte mindegy mit nyomsz, a klíma valahogy "beragad", semmi nem mutatja, hogy megy a kompresszor, de mégis. És ezzel együtt a venti is. Az egyetlen módja, hogy kikapcsold, az az, hogy kézzel be kell nyomni az A/C gombot, majd utána kikapcsolni.
Ezzel leáll a kompresszor, majd kb. 10-15mp-el később a ventillátor is. Ezután klíma nélkül próbál szabályozni és ezt meg is tartja egészen addig míg meg nem nyomod az AUTO-t vagy az A/C gombot (Ez az ECO mód gagyiéknál).
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.13 szombat, 20:45:33 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12212 Dátum: 2017.05.13 szombat, 21:44:05 »

Kb igen, össze vissza. Amit tudok eddig a klímáról: Feltéve, hogy a rendszer megfelelően működik, vagyis nincs hibás alkatrész.
Ez egy halál gagyi vezérlő. Ha benyomod az AUTO-t, akkor vezérel mindent magától DE megy a kompesszor is és így a ventillátor is állandóan.
Ezután szinte mindegy mit nyomsz, a klíma valahogy "beragad", semmi nem mutatja, hogy megy a kompresszor, de mégis. És ezzel együtt a venti is. Az egyetlen módja, hogy kikapcsold, az az, hogy kézzel be kell nyomni az A/C gombot, majd utána kikapcsolni.
Ezzel leáll a kompresszor, majd kb. 10-15mp-el később a ventillátor is. Ezután klíma nélkül próbál szabályozni és ezt meg is tartja egészen addig míg meg nem nyomod az AUTO-t vagy az A/C gombot (Ez az ECO mód gagyiéknál).
én kb 3 nap után kidobtam a kocsiból és vettem a másik fajtából vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #12213 Dátum: 2017.05.13 szombat, 22:21:08 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az alapjáratom nem az igazi. Volt az autó diagnosztikán, ott azt mondták, az alapjárati motor a rossz, azt kell majd cserélnem. Ez meg is történt, és egy ideig úgy tűnt jó is lett, viszont kis idő elteltével megint előjött kis ingadozás. A helyzet közel sem olyan rossz, mint előtte volt, de nem tökéletes.
Van, mikor lassan kell menni, ilyenkor vagy üresben vagy kinyomott kuplunggal 900 és 1000-es fordulat között hol csökkenti, hol emeli fordulatot.
Olyan is van, hogy mikor hidegen indítom be az autót, egyből nagyon szépen beáll a fordulat, viszont előfordul, hogy 1x-2x ingadozik egy kicsit, majd utána fixálódik.
Meleg motornál is találkoztam ilyennel, van, mikor szépen egyből beáll és van, amikor ingadozik egy kicsit.
EGR szelepet is kitakarítottam már, hallottam, hogy az is okozhat kis fordulatszám ingadozást. De nem oldotta meg a problémát.
Még a lambdaszondára tudnék gyanakodni, de látatlanban nem akarok venni másikat, mert drága is és az se biztos, hogy tőle rossz.
Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyennel és mi oldotta meg neki? Olyan is írhat, aki nem tapasztalt ilyet, de tud rá megoldást. Cheesy

Még 1 kérdésem lenne csak kíváncsiság képp. Régebben, mikor a régi alapjárati motor volt az autóban és a Hungaroringről jöttem egy elég lejtős szakaszon, ott piszkosul ingadozott az alapjárat, hol 400-ig leengedte, hol vissza emelte 1000-ig, de ezt folyamatosan. Érdekelne, hogy a lejtőnek mi köze volt ennyire hozzá? Mert amúgy egyenesebb talajon ennyire nem ugrált.

Előre is köszönöm!

Szép estét!  wave
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #12214 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 04:08:18 »


"EGR szelepet is kitakarítottam már, hallottam, hogy az is okozhat kis fordulatszám ingadozást. De nem oldotta meg a problémát."

Csak 1 oldalt kell visszaolvasnod... Nekem is hasonló volt a gondom.
Az alapjárati szelepet + pillangószelepet + TMAP-ot tisztítottam ki alaposan karburátortisztítóval. (Neked mivel cserélted, az alapjáratit nyilván nem kell.)
Azóta jó.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #12215 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 18:48:28 »

Csak 1 oldalt kell visszaolvasnod... Nekem is hasonló volt a gondom.
Az alapjárati szelepet + pillangószelepet + TMAP-ot tisztítottam ki alaposan karburátortisztítóval. (Neked mivel cserélted, az alapjáratit nyilván nem kell.)
Azóta jó.

Most nézem, tényleg. Cheesy Akkor viszont elnézést, pedig olvasgattam a fórumot, de ez felett átsiklottam.
Köszönöm a tippet, megpróbálom majd vele kitisztítani!
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12216 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 18:52:30 »

biztos, hogy nincs auto-n az eco módot pedig nem tudom, hogy hogyan lehet kicsalni belőle...

az enyém ilyen

Az ECO mód a kikapcsolt klíma.
Naplózva
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12217 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 21:24:59 »

Sziasztok!

Korábban írtam a fütyülő generátorról, úgy néz ki a bordásszíj egyenes futásával voltak problémák. A gyári generátoron 1,5 mm-el kintebb van a szíjtárcsa mint az utángyártott generátoron.  eplus2
Láthatóan kajálta a szíjat:
http://www.***/view.php?filename=35520170514_200606.jpg
A régi visteon generátort sikerült felújítani (csapágyak, kefék, szabadonfutó csere) bár a gyártó igyekezett a csapágycserét nehezíteni. A szabadonfutó alatti csapágyra rá van préselve az alu öntvényház, de nem számoltak a magyarok leleményességével.  eplus2 Préssel , és megfelelő alátámasztással ezt megoldottuk.
Az állórész kivezetéseit el kell vágni a csapágyak cseréjéhez, ezt később nem mertem ezüsttel összeforrasztani a nagy hő miatt. De PB szúrólánggal elég jól sikerült, és úgy néz ki bírja a terhelést, jelenleg is ez van beszerelve.
http://www.***/view.php?filename=92920170411_195043.jpg
Mivel nekem az SKF csapágyak nem kerültek semmibe, így megúsztam 1000ft-ból az anyagköltséget. (bronzkefe) Ezúton köszönet ALF kollégának a szénkefe cseréhez készített leírásának.  worship
Közben túlestem egy nem egyszerű klímajavításon, kompresszor és szárítószűrő első körben, aztán még egyszer kompresszor csere. Az első bontott és persze rossz volt, fojt belőle az olaj. Muszáj volt venni egy újat.
A második cserét már nem is vállalta a klímás, annyira jó a szerelhetősége.(bár először sem akarta vigyor3) Ezt kénytelen voltam magam megcsinálni, és sikerült alul kiszerelnem, bár jó sokáig kellett forgatnom míg ki illetve bement a helyére.
Vissza a klímáshoz nyomáspróba jó , feltöltés, próbaüzem. Végre működik a klímám és nem folyik sehol az olaj, ezt is megéltem. Ebből adódóan van két "eladó" rossz kompresszorom, nem besült egyik sem csak az olajat engedik a dekliknél.
http://www.***/view.php?filename=83520170502_120739.jpg
Levezetésképpen jobb hátsó kerékcsapágy csere, nagyon szép lett: http://www.***/view.php?filename=99720170513_140244.jpg



« Utoljára szerkesztve: 2017.05.15 hétfő, 20:03:57 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12218 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 21:43:00 »

Sziasztok!

Korábban írtam a fütyülő generátorról, úgy néz ki a bordásszíj egyenes futásával voltak problémák. A gyári generátoron 1,5 mm-el kintebb van a szíjtárcsa mint az utángyártott generátoron.  eplus2
Láthatóan kajálta a szíjat:
http://www.***/view.php?filename=35520170514_200606.jpg
A régi visteon generátort sikerült felújítani (csapágyak, kefék, szabadonfutó csere) bár a gyártó igyekezett a csapágycserét nehezíteni. A szabadonfutó alatti csapágyra rá van préselve az alu öntvényház, de nem számoltak a magyarok leleményességével.  eplus2 Préssel , és megfelelő alátámasztással ezt megoldottuk.
Az állórész kivezetéseit el kell vágni a csapágyak cseréjéhez, ezt később nem mertem ezüsttel összeforrasztani a nagy hő miatt. De PB szúrólánggal elég jól sikerült, és úgy néz ki bírja a terhelést, jelenleg is ez van beszerelve.
http://www.***/view.php?filename=92920170411_195043.jpg
Mivel nekem az SKF csapágyak nem kerültek semmibe, így megúsztam 1000ft-ból az anyagköltséget. (bronzkefe) Ezúton köszönet ALF kollégának a szénkefe cseréhez készített leírásának.  worship
Közben túlestem egy nem egyszerű klímajavításon, kompresszor és szárítószűrő első körben, aztán még egyszer kompresszor csere. Az első bontott és persze rossz volt, fojt belőle az olaj. Kénytelen voltam venni egy újat.
A második cserét már nem is vállalta a klímás, annyira jó a szerelhetősége.(bár először sem akarta vigyor3) Ezt kénytelen voltam magam megcsinálni, és sikerült alul kiszerelnem, bár jó sokáig kellett forgatnom míg ki illetve bement a helyére.
Vissza a klímáshoz nyomáspróba jó , feltöltés, próbaüzem. Végre működik a klímám és nem folyik sehol az olaj, ezt is megéltem. Ebből adódóan van két "eladó" rossz kompresszorom, nem besült egyik sem csak az olajat engedik a dekliknél. eplus2
http://www.***/view.php?filename=83520170502_120739.jpg
Levezetésképpen jobb hátsó kerékcsapágy csere, nagyon szép lett: http://www.***/view.php?filename=99720170513_140244.jpg
Nézem a fékcsövet, repedések.......de jóóóó ezt is vehetek. Összes megnéz, a többi jó de már akkor cseréljük le ugye az egészet. Elől ez a kép fogad, hiányérzetem van, mintha egy műanyag burkolat hiányozna. Szerintetek?




Ugyanaz a szabadonfutó volt a gyári generátoron és az utángyártottan is?
Nem kopog a hátsó stabilizátor a leszorító gumi kopás miatt? A fényképen úgy néz ki, hogy eléggé kopott. Van hézag a rúd és a gumi között, felül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12219 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 22:09:31 »

Ugyanaz a szabadonfutó volt a gyári generátoron és az utángyártottan is?
Nem kopog a hátsó stabilizátor a leszorító gumi kopás miatt? A fényképen úgy néz ki, hogy eléggé kopott. Van hézag a rúd és a gumi között, felül.
Nem,  a gyári generátorra új szabadonfutót vettem.
 Tényleg kopottnak néz ki, hogy nem vettem észre? Köszönöm!
Kopogás a másik oldalon van , inkább mélyebb dübögő hang ha kátyúra megyek.
Rendelek kettőt, Swag vagy mapco jó lesz? Nagy választék van ahogy elnézem.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12220 Dátum: 2017.05.17 szerda, 15:08:28 »

ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.

olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led


rendben köszönöm a tippet, már írok is a Facebook csoportba...
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12221 Dátum: 2017.05.17 szerda, 15:11:23 »

Kb igen, össze vissza. Amit tudok eddig a klímáról: Feltéve, hogy a rendszer megfelelően működik, vagyis nincs hibás alkatrész.
Ez egy halál gagyi vezérlő. Ha benyomod az AUTO-t, akkor vezérel mindent magától DE megy a kompesszor is és így a ventillátor is állandóan.
Ezután szinte mindegy mit nyomsz, a klíma valahogy "beragad", semmi nem mutatja, hogy megy a kompresszor, de mégis. És ezzel együtt a venti is. Az egyetlen módja, hogy kikapcsold, az az, hogy kézzel be kell nyomni az A/C gombot, majd utána kikapcsolni.
Ezzel leáll a kompresszor, majd kb. 10-15mp-el később a ventillátor is. Ezután klíma nélkül próbál szabályozni és ezt meg is tartja egészen addig míg meg nem nyomod az AUTO-t vagy az A/C gombot (Ez az ECO mód gagyiéknál).
köszönöm Neked is Smiley
Naplózva
keep
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #12222 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 07:24:39 »

Szívósor állapotáról tudsz valamit? Eredeti még? Kibelezett? Csináld meg a tesztet.

https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ&t

Még nem jutottam oda, talán a hétvégén. Ami érdekes lehet még, hogy más is hallgatta és azt mondja, hogy mintha a váltó felől jönne, legalábbis az hozza be. És valóban, ha pl megyek ötösben kilencvennel és gázra lépek, kerreg, de ha a váltókart megfeszítem, tehát "nagyon" ötösbe akarom tenni, akkor a hang nagyja elmúlik.
Futunk majd egy kört a dologgal
Naplózva

2002 MK3 2.0 benzin kombi BWY CJBA 107 kW/146 LE Ghia
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12223 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 08:10:44 »

ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.

olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led



sikerült rendelnem egyet Facebookról 4000Ft+2080Ft postakültségért szerintem jó az ár...
Gondolom egy az egyben csereszavatosak nem kell semmi extrát csinálnom vele?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12224 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:04:28 »

Még nem jutottam oda, talán a hétvégén. Ami érdekes lehet még, hogy más is hallgatta és azt mondja, hogy mintha a váltó felől jönne, legalábbis az hozza be. És valóban, ha pl megyek ötösben kilencvennel és gázra lépek, kerreg, de ha a váltókart megfeszítem, tehát "nagyon" ötösbe akarom tenni, akkor a hang nagyja elmúlik.
Futunk majd egy kört a dologgal

Nézd meg a váltómechanizmust a váltóház tetején. Nem ott lazult ki valami?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12225 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:41:23 »

ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.

olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led
http://www.skfoto.lt/ebaylisting/items/1479888.jpg


Nekünk a benzinesbe max feliratos van, és ez is nyomatja a kompresszort, ha simán auto-ban van, vagy kikapcsolva lett előtte, és nem világít az a/c gomb.
Naplózva
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #12226 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 10:49:09 »

sikerült rendelnem egyet Facebookról 4000Ft+2080Ft postakültségért szerintem jó az ár...
Gondolom egy az egyben csereszavatosak nem kell semmi extrát csinálnom vele?

Nekem ezzel a fajta vezérlővel csinálta a klímám azt, hogy amikor beindítottam az autót, 10 mp-ként kapcsolt a kompresszor és folyamatosan ment a ventilátor is.
Itt a mondeo wikiben levő klíma diagnosztika megoldotta a dolgot. Nem írt semmilyen hibát, de a jelenség megszűnt, azóta normálisan működik minden Smiley
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12227 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 11:06:33 »

Nekem ezzel a fajta vezérlővel csinálta a klímám azt, hogy amikor beindítottam az autót, 10 mp-ként kapcsolt a kompresszor és folyamatosan ment a ventilátor is.
Itt a mondeo wikiben levő klíma diagnosztika megoldotta a dolgot. Nem írt semmilyen hibát, de a jelenség megszűnt, azóta normálisan működik minden Smiley

Én úgy tudom magát a kompresszort kapcsolgatja, úgy jó. Nem kell annak folyamatosan menni. Legalábbis nekem újkorától így csinálja. Nem így kéne? Még a fater FL1esbe is így csinálja.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #12228 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 11:12:04 »

Én úgy tudom magát a kompresszort kapcsolgatja, úgy jó. Nem kell annak folyamatosan menni. Legalábbis nekem újkorától így csinálja. Nem így kéne? Még a fater FL1esbe is így csinálja.

Úgy kapcsolgatta a kompresszort, hogy nem volt bekapcsolva se a fűtés, se a klíma (auto-n sem volt). Vezérlő full kikapcsolva és kattingatta a kompresszort.
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12229 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 11:50:36 »

Úgy kapcsolgatta a kompresszort, hogy nem volt bekapcsolva se a fűtés, se a klíma (auto-n sem volt). Vezérlő full kikapcsolva és kattingatta a kompresszort.

Ja értem, az más.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #12230 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 07:44:27 »

Úgy kapcsolgatta a kompresszort, hogy nem volt bekapcsolva se a fűtés, se a klíma (auto-n sem volt). Vezérlő full kikapcsolva és kattingatta a kompresszort.

Tedd rá számítógépre, hátha hibakóddal okosabb leszel  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #12231 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 17:30:25 »

Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni.Az autóm egyszer csak  erőtlenné vált út közben.Lefuttattam egy diagnosztikát ami a P0304 cylinder 4 misfire detected hibakódot adta meg.Tehát a 4. henger nem üzemel?!Előzmények: Kintről rendeltem új EGR-t azt cseréltem ki illetve a maf szenzort kitakarítottam.Ezután tökéletes működés után kb 10.km-nél egy nagyobb gázadásnál jelentkezett a probléma.Tanácstalan vagyok.Remélem jó helyre írtam.SEGÍTSÉG!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12232 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 17:54:13 »

Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni.Az autóm egyszer csak  erőtlenné vált út közben.Lefuttattam egy diagnosztikát ami a P0304 cylinder 4 misfire detected hibakódot adta meg.Tehát a 4. henger nem üzemel?!Előzmények: Kintről rendeltem új EGR-t azt cseréltem ki illetve a maf szenzort kitakarítottam.Ezután tökéletes működés után kb 10.km-nél egy nagyobb gázadásnál jelentkezett a probléma.Tanácstalan vagyok.Remélem jó helyre írtam.SEGÍTSÉG!

Ezt a monitor mögül nincs ember, aki diagnosztizálni tudná.
Felsorolni az alkatrészeket nincs értelme, hosszú lenne a lista.

Én kompresszió méréssel kezdenék. Hidegen és/vagy melegen is! (Közben a gyertyák a színét is ellenőrizni.)  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #12233 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:13:42 »

Ezt a monitor mögül nincs ember, aki diagnosztizálni tudná.
Felsorolni az alkatrészeket nincs értelme, hosszú lenne a lista.

Én kompresszió méréssel kezdenék. Hidegen és/vagy melegen is! (Közben a gyertyák a színét is ellenőrizni.)  wave

Nyugtass meg,hogy idegen anyag nem kerülhetett a hengerbe. Sad Már erre is gondoltam pedig meg vagyok győződve,hogy a szívócsonknál is mindent úgy rögzítettem ahogy azt kell.Vagy esetleg ha rossz/hibás volt az EGR az is okozhatja?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12234 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:19:35 »

Nyugtass meg,hogy idegen anyag nem kerülhetett a hengerbe. Sad Már erre is gondoltam pedig meg vagyok győződve,hogy a szívócsonknál is mindent úgy rögzítettem ahogy azt kell.Vagy esetleg ha rossz/hibás volt az EGR az is okozhatja?

Emlékszel az első mondatomra?

"Ezt a monitor mögül nincs ember, aki diagnosztizálni tudná."
Az EGR nem tud "kiállítani" egy hengert.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12235 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:58:30 »

Nyugtass meg,hogy idegen anyag nem kerülhetett a hengerbe. Sad Már erre is gondoltam pedig meg vagyok győződve,hogy a szívócsonknál is mindent úgy rögzítettem ahogy azt kell.Vagy esetleg ha rossz/hibás volt az EGR az is okozhatja?
....a szívósorból a leeső örvénylapátok érdekes dolgokat tudnak produkálni.azt azért nézd meg,megvan-e mind..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #12236 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:15:47 »

....a szívósorból a leeső örvénylapátok érdekes dolgokat tudnak produkálni.azt azért nézd meg,megvan-e mind..... Roll Eyes
Rendben köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #12237 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:23:30 »

Azért megbékélnék egy gyújtótrafó cserével is.Most szerelőmnél van,de csak holnap nézi meg.Remélem nem az örvénylapátból leválódarab tette ,mert az drága mulatság lesz.Most volt kuplung szett és spirál rugó csere.Eléggé pénztárca terhelő volt az is. Sad
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #12238 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 17:40:13 »

Eddig 160 km-t mentem vele, talán mintha kicsit javult volna a helyzet. A szívósorhoz nem nyúltam, de ellenőrzöm amiket leírtál, köszönöm!

Az alapjárati motor mozgó részét nem kellett volna bezsírozni vagy befújni wd40-el?


Leszedtem mindent, majd újra felraktam őket úgy, hogy még jobban meghúztam a csavarokat. Úgy tűnik megjavult Smiley
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
soldiergeza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #12239 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 22:35:16 »

Sziasztok.

Végre megoldódott a P0304-es hibakódom.A gyújtótrafó volt a ludas.Kicserélve.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #12240 Dátum: 2017.05.23 kedd, 05:32:25 »

Leszedtem mindent, majd újra felraktam őket úgy, hogy még jobban meghúztam a csavarokat. Úgy tűnik megjavult Smiley


Ügyes, és mi volt a gond szerinted?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12241 Dátum: 2017.05.23 kedd, 06:50:48 »

Sziasztok.

Végre megoldódott a P0304-es hibakódom.A gyújtótrafó volt a ludas.Kicserélve.

Szerencséd volt, olcsón megúsztad!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #12242 Dátum: 2017.05.23 kedd, 06:53:18 »

Lehet picit hüle kérdés, de az 1.8-s benzinesnél is érdemes az EGR-t ledugózni ? vagy egyáltalán szabad ledugózni ?
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12243 Dátum: 2017.05.23 kedd, 06:55:51 »

Lehet picit hüle kérdés, de az 1.8-s benzinesnél is érdemes az EGR-t ledugózni ? vagy egyáltalán szabad ledugózni ?
Benzinesnél felesleges és mindig kint lenne a MIL.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #12244 Dátum: 2017.05.23 kedd, 09:54:28 »

Sziasztok

úgy néz ki, hogy az idítási gondjaim az üzemanyag rendszerben kialakuló buborékok miatt van. Mielyik alkatrész hibája okozza a gondot?

Köszönöm
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12245 Dátum: 2017.05.23 kedd, 10:17:43 »

Sziasztok

úgy néz ki, hogy az idítási gondjaim az üzemanyag rendszerben kialakuló buborékok miatt van. Mielyik alkatrész hibája okozza a gondot?

Köszönöm

AC pumpa
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #12246 Dátum: 2017.05.23 kedd, 11:14:51 »

AC pumpa

Köszi szépen!
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12247 Dátum: 2017.05.23 kedd, 15:05:24 »

Gyors kérdés:

Jól tudom, hogy a 2005.09. havi 2.0-ás benzines Mondiban már a NEM fűtött termosztát lakozik? (És gyárit veszek, mindenképpen!)

Köszi!
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12248 Dátum: 2017.05.23 kedd, 17:40:48 »

Gyors kérdés:

Jól tudom, hogy a 2005.09. havi 2.0-ás benzines Mondiban már a NEM fűtött termosztát lakozik? (És gyárit veszek, mindenképpen!)

Köszi!
Gyors válasz  vigyor3 Nem fűtött való bele.
de ellenörizheted,megnézed,hogy nincs rajta csatlakozó. eplus2
pl:
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.23 kedd, 17:45:36 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12249 Dátum: 2017.05.23 kedd, 17:57:27 »

Gyors válasz  vigyor3 Nem fűtött való bele.
de ellenörizheted,megnézed,hogy nincs rajta csatlakozó. eplus2
pl:
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328


Köszi!
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.