Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:49:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653907 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12200 Dátum:
2017.05.12 péntek, 19:07:02 »
Üdv!
Csináltam itthon egy pici diagnosztikát, szerintetek ezek megfelelő értékek?
https://drive.google.com/open?id=0BzjL-dXMBhxlOF9UcERRQ1VuV0k
Továbbá olyan érdekességet véltem felfedezni, hogy egy bizonyos fordulaton kb 2 ezernél valami sípol az autóban, a turbóhoz tudnám hasonlítani a hangját. Akit érdekel küldök róla videót szívesen.
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12201 Dátum:
2017.05.12 péntek, 19:50:21 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.12 péntek, 18:49:36
Akkor írd le hogy van azt lépjünk tovább. Engem nem zavar ha kijavítasz tudod jól, de csak piszkálni mert bénán írok le valamit....beismerem sose tudtam szépen írni és nem vagyok szakember. Tudom, halál béna, de ez van.
Nincs semmi probléma.
Indulás előtt (még a KRESZ szerint is kell ellenőrizni dolgokat, ugye
) kell megnézni vagy meleg motornál megállás után kb. 10 perc múlva. Ennyi!
Nem kell ehhez mindenféle -kevésbé helyes- magyarázatot gyártani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12202 Dátum:
2017.05.12 péntek, 20:04:18 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.12 péntek, 19:50:21
Nincs semmi probléma.
Indulás előtt (még a KRESZ szerint is kell ellenőrizni dolgokat, ugye
) kell megnézni vagy meleg motornál megállás után kb. 10 perc múlva. Ennyi!
Nem kell ehhez mindenféle -kevésbé helyes- magyarázatot gyártani.
Miről beszélsz Tibi? Arról volt szó, miért van az, hogy mikor kihúzod a nívót sok állás után, akkor nincs rajta olaj, majd ha visszadugod és leolvasod másodszorra, akkor már jó értéket mutat. Ezt magyaráztam az én kis primitív szókincsemmel. Próbáltam.
Azt hogy megállás után mennyit kell várni, arra azt mondtam 1-2 perc kevés.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12203 Dátum:
2017.05.13 szombat, 14:25:48 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.05.12 péntek, 10:00:38
Én arra lennék kíváncsi az mitől van, hogy mikor az autó kb. egy fél napot állt (vagy akár többet is) utána kihúzom az olajszintmérő pálcát és ha ekkor ránézek a szintre, akkor a minimum szint alatt látszik a pálcán az olaj, ezt követően ugye letörlöm ronggyal, majd visszadugom a pálcát és újra megnézem ekkor meg már teljesen normális szintet jelez, a maximumon van.
Az első kihúzás után én rá se nézek a pálcára, csak törlöm a pálcát. Vissza be/ki és azt nézem meg.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12204 Dátum:
2017.05.13 szombat, 14:29:14 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.05.12 péntek, 19:07:02
Továbbá olyan érdekességet véltem felfedezni, hogy egy bizonyos fordulaton kb 2 ezernél valami sípol az autóban, a turbóhoz tudnám hasonlítani a hangját.
Egy időben véltem én is ilyet hallani, magától eltűnt később. Sok minden okozhatja, kár különsebb energiát beletolni, ha nem lesz egyre hangosabb.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12205 Dátum:
2017.05.13 szombat, 16:51:29 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.05.13 szombat, 14:25:48
Az első kihúzás után én rá se nézek a pálcára, csak törlöm a pálcát. Vissza be/ki és azt nézem meg.
Ennyi!
Ezért nem akarok már bármit is írni, feleslegesnek érzem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12206 Dátum:
2017.05.13 szombat, 18:09:50 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.05.12 péntek, 12:00:10
Sziasztok
Segítséget kérek tudom, hogy látatlanban nehéz tanácsot adni, hogy mi okkaza a hibát, de elmondom a tüneteket és hátha másnak is csinált már ilyet az autója és meglett a hiba forrása!
Mikor indítom a fűtésem akkor bekapcsol a klímakompresszorom és a hűtő ventillátorom is (2001 2.0 benzin digit klíma) a bekapcsoláskor a klíma nincs bekapcsolva..arra már rájöttem a nyomogatás próbával, hogy ha bekapcsolom a klímát és újra kikapcsolom akkor a klíma kompresszorm kikapcsol, de a hűtőventillátor nem áll le pedig hideg a motor...
A nyomozás azért indult ki mert drasztikus volt a fogyasztásom és így visszagondolva nem is csoda mivel ment a klímakompresszor és a hűtőventillátor is ....
A segítségeteket előre is köszönöm
üdv. MP.
Szerintem auto-ra van a klímád állítva. Kapcsold ki az auto klímát. (ha jól tudom eco-t ír ki olyankor)
Naplózva
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12207 Dátum:
2017.05.13 szombat, 19:15:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.05.13 szombat, 18:09:50
Szerintem auto-ra van a klímád állítva. Kapcsold ki az auto klímát. (ha jól tudom eco-t ír ki olyankor)
És fl előtti digitklímásnál mit és hogy kell nyomkodni hogy se a kompresszor és se a ventilátor ne menjen?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12208 Dátum:
2017.05.13 szombat, 19:20:27 »
Idézetet írta: Atta20 - 2017.05.13 szombat, 19:15:23
És fl előtti digitklímásnál mit és hogy kell nyomkodni hogy se a kompresszor és se a ventilátor ne menjen?
akkor ezek szerint Neked is ugyan az a jelenséged mint Nekem?
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12209 Dátum:
2017.05.13 szombat, 19:24:42 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.05.13 szombat, 18:09:50
Szerintem auto-ra van a klímád állítva. Kapcsold ki az auto klímát. (ha jól tudom eco-t ír ki olyankor)
biztos, hogy nincs auto-n az eco módot pedig nem tudom, hogy hogyan lehet kicsalni belőle...
az enyém ilyen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12210 Dátum:
2017.05.13 szombat, 19:31:07 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.05.13 szombat, 19:24:42
biztos, hogy nincs auto-n az eco módot pedig nem tudom, hogy hogyan lehet kicsalni belőle...
az enyém ilyen
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.
olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12211 Dátum:
2017.05.13 szombat, 20:05:03 »
Válasz
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.
olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led
Kb igen, össze vissza. Amit tudok eddig a klímáról: Feltéve, hogy a rendszer megfelelően működik, vagyis nincs hibás alkatrész.
Ez egy halál gagyi vezérlő. Ha benyomod az AUTO-t, akkor vezérel mindent magától DE megy a kompesszor is és így a ventillátor is állandóan.
Ezután szinte mindegy mit nyomsz, a klíma valahogy "beragad", semmi nem mutatja, hogy megy a kompresszor, de mégis. És ezzel együtt a venti is. Az egyetlen módja, hogy kikapcsold, az az, hogy kézzel be kell nyomni az A/C gombot, majd utána kikapcsolni.
Ezzel leáll a kompresszor, majd kb. 10-15mp-el később a ventillátor is. Ezután klíma nélkül próbál szabályozni és ezt meg is tartja egészen addig míg meg nem nyomod az AUTO-t vagy az A/C gombot (Ez az ECO mód gagyiéknál).
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.13 szombat, 20:45:33 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12212 Dátum:
2017.05.13 szombat, 21:44:05 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.13 szombat, 20:05:03
Kb igen, össze vissza. Amit tudok eddig a klímáról: Feltéve, hogy a rendszer megfelelően működik, vagyis nincs hibás alkatrész.
Ez egy halál gagyi vezérlő. Ha benyomod az AUTO-t, akkor vezérel mindent magától DE megy a kompesszor is és így a ventillátor is állandóan.
Ezután szinte mindegy mit nyomsz, a klíma valahogy "beragad", semmi nem mutatja, hogy megy a kompresszor, de mégis. És ezzel együtt a venti is. Az egyetlen módja, hogy kikapcsold, az az, hogy kézzel be kell nyomni az A/C gombot, majd utána kikapcsolni.
Ezzel leáll a kompresszor, majd kb. 10-15mp-el később a ventillátor is. Ezután klíma nélkül próbál szabályozni és ezt meg is tartja egészen addig míg meg nem nyomod az AUTO-t vagy az A/C gombot (Ez az ECO mód gagyiéknál).
én kb 3 nap után kidobtam a kocsiból és vettem a másik fajtából
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12213 Dátum:
2017.05.13 szombat, 22:21:08 »
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az alapjáratom nem az igazi. Volt az autó diagnosztikán, ott azt mondták, az alapjárati motor a rossz, azt kell majd cserélnem. Ez meg is történt, és egy ideig úgy tűnt jó is lett, viszont kis idő elteltével megint előjött kis ingadozás. A helyzet közel sem olyan rossz, mint előtte volt, de nem tökéletes.
Van, mikor lassan kell menni, ilyenkor vagy üresben vagy kinyomott kuplunggal 900 és 1000-es fordulat között hol csökkenti, hol emeli fordulatot.
Olyan is van, hogy mikor hidegen indítom be az autót, egyből nagyon szépen beáll a fordulat, viszont előfordul, hogy 1x-2x ingadozik egy kicsit, majd utána fixálódik.
Meleg motornál is találkoztam ilyennel, van, mikor szépen egyből beáll és van, amikor ingadozik egy kicsit.
EGR szelepet is kitakarítottam már, hallottam, hogy az is okozhat kis fordulatszám ingadozást. De nem oldotta meg a problémát.
Még a lambdaszondára tudnék gyanakodni, de látatlanban nem akarok venni másikat, mert drága is és az se biztos, hogy tőle rossz.
Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyennel és mi oldotta meg neki? Olyan is írhat, aki nem tapasztalt ilyet, de tud rá megoldást.
Még 1 kérdésem lenne csak kíváncsiság képp. Régebben, mikor a régi alapjárati motor volt az autóban és a Hungaroringről jöttem egy elég lejtős szakaszon, ott piszkosul ingadozott az alapjárat, hol 400-ig leengedte, hol vissza emelte 1000-ig, de ezt folyamatosan. Érdekelne, hogy a lejtőnek mi köze volt ennyire hozzá? Mert amúgy egyenesebb talajon ennyire nem ugrált.
Előre is köszönöm!
Szép estét!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12214 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 04:08:18 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2017.05.13 szombat, 22:21:08
"EGR szelepet is kitakarítottam már, hallottam, hogy az is okozhat kis fordulatszám ingadozást. De nem oldotta meg a problémát."
Csak 1 oldalt kell visszaolvasnod... Nekem is hasonló volt a gondom.
Az alapjárati szelepet + pillangószelepet + TMAP-ot tisztítottam ki alaposan karburátortisztítóval. (Neked mivel cserélted, az alapjáratit nyilván nem kell.)
Azóta jó.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12215 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 18:48:28 »
Idézetet írta: Robin - 2017.05.14 vasárnap, 04:08:18
Csak 1 oldalt kell visszaolvasnod... Nekem is hasonló volt a gondom.
Az alapjárati szelepet + pillangószelepet + TMAP-ot tisztítottam ki alaposan karburátortisztítóval. (Neked mivel cserélted, az alapjáratit nyilván nem kell.)
Azóta jó.
Most nézem, tényleg.
Akkor viszont elnézést, pedig olvasgattam a fórumot, de ez felett átsiklottam.
Köszönöm a tippet, megpróbálom majd vele kitisztítani!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12216 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 18:52:30 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.05.13 szombat, 19:24:42
biztos, hogy nincs auto-n az eco módot pedig nem tudom, hogy hogyan lehet kicsalni belőle...
az enyém ilyen
Az ECO mód a kikapcsolt klíma.
Naplózva
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12217 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 21:24:59 »
Sziasztok!
Korábban írtam a fütyülő generátorról, úgy néz ki a bordásszíj egyenes futásával voltak problémák. A gyári generátoron 1,5 mm-el kintebb van a szíjtárcsa mint az utángyártott generátoron.
Láthatóan kajálta a szíjat:
http://www
.***/view.php?filename=35520170514_200606.jpg
A régi visteon generátort sikerült felújítani (csapágyak, kefék, szabadonfutó csere) bár a gyártó igyekezett a csapágycserét nehezíteni. A szabadonfutó alatti csapágyra rá van préselve az alu öntvényház, de nem számoltak a magyarok leleményességével.
Préssel , és megfelelő alátámasztással ezt megoldottuk.
Az állórész kivezetéseit el kell vágni a csapágyak cseréjéhez, ezt később nem mertem ezüsttel összeforrasztani a nagy hő miatt. De PB szúrólánggal elég jól sikerült, és úgy néz ki bírja a terhelést, jelenleg is ez van beszerelve.
http://www
.***/view.php?filename=92920170411_195043.jpg
Mivel nekem az SKF csapágyak nem kerültek semmibe, így megúsztam 1000ft-ból az anyagköltséget. (bronzkefe) Ezúton köszönet ALF kollégának a szénkefe cseréhez készített leírásának.
Közben túlestem egy nem egyszerű klímajavításon, kompresszor és szárítószűrő első körben, aztán még egyszer kompresszor csere. Az első bontott és persze rossz volt, fojt belőle az olaj. Muszáj volt venni egy újat.
A második cserét már nem is vállalta a klímás, annyira jó a szerelhetősége.(bár először sem akarta
) Ezt kénytelen voltam magam megcsinálni, és sikerült alul kiszerelnem, bár jó sokáig kellett forgatnom míg ki illetve bement a helyére.
Vissza a klímáshoz nyomáspróba jó , feltöltés, próbaüzem. Végre működik a klímám és nem folyik sehol az olaj, ezt is megéltem. Ebből adódóan van két "eladó" rossz kompresszorom, nem besült egyik sem csak az olajat engedik a dekliknél.
http://www
.***/view.php?filename=83520170502_120739.jpg
Levezetésképpen jobb hátsó kerékcsapágy csere, nagyon szép lett:
http://www
.***/view.php?filename=99720170513_140244.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.15 hétfő, 20:03:57 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12218 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 21:43:00 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.05.14 vasárnap, 21:24:59
Sziasztok!
Korábban írtam a fütyülő generátorról, úgy néz ki a bordásszíj egyenes futásával voltak problémák. A gyári generátoron 1,5 mm-el kintebb van a szíjtárcsa mint az utángyártott generátoron.
Láthatóan kajálta a szíjat:
http://www
.***/view.php?filename=35520170514_200606.jpg
A régi visteon generátort sikerült felújítani (csapágyak, kefék, szabadonfutó csere) bár a gyártó igyekezett a csapágycserét nehezíteni. A szabadonfutó alatti csapágyra rá van préselve az alu öntvényház, de nem számoltak a magyarok leleményességével.
Préssel , és megfelelő alátámasztással ezt megoldottuk.
Az állórész kivezetéseit el kell vágni a csapágyak cseréjéhez, ezt később nem mertem ezüsttel összeforrasztani a nagy hő miatt. De PB szúrólánggal elég jól sikerült, és úgy néz ki bírja a terhelést, jelenleg is ez van beszerelve.
http://www
.***/view.php?filename=92920170411_195043.jpg
Mivel nekem az SKF csapágyak nem kerültek semmibe, így megúsztam 1000ft-ból az anyagköltséget. (bronzkefe) Ezúton köszönet ALF kollégának a szénkefe cseréhez készített leírásának.
Közben túlestem egy nem egyszerű klímajavításon, kompresszor és szárítószűrő első körben, aztán még egyszer kompresszor csere. Az első bontott és persze rossz volt, fojt belőle az olaj. Kénytelen voltam venni egy újat.
A második cserét már nem is vállalta a klímás, annyira jó a szerelhetősége.(bár először sem akarta
) Ezt kénytelen voltam magam megcsinálni, és sikerült alul kiszerelnem, bár jó sokáig kellett forgatnom míg ki illetve bement a helyére.
Vissza a klímáshoz nyomáspróba jó , feltöltés, próbaüzem. Végre működik a klímám és nem folyik sehol az olaj, ezt is megéltem. Ebből adódóan van két "eladó" rossz kompresszorom, nem besült egyik sem csak az olajat engedik a dekliknél.
http://www
.***/view.php?filename=83520170502_120739.jpg
Levezetésképpen jobb hátsó kerékcsapágy csere, nagyon szép lett:
http://www
.***/view.php?filename=99720170513_140244.jpg
Nézem a fékcsövet, repedések.......de jóóóó ezt is vehetek. Összes megnéz, a többi jó de már akkor cseréljük le ugye az egészet. Elől ez a kép fogad, hiányérzetem van, mintha egy műanyag burkolat hiányozna. Szerintetek?
Ugyanaz a szabadonfutó volt a gyári generátoron és az utángyártottan is?
Nem kopog a hátsó stabilizátor a leszorító gumi kopás miatt? A fényképen úgy néz ki, hogy eléggé kopott. Van hézag a rúd és a gumi között, felül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12219 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 22:09:31 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.14 vasárnap, 21:43:00
Ugyanaz a szabadonfutó volt a gyári generátoron és az utángyártottan is?
Nem kopog a hátsó stabilizátor a leszorító gumi kopás miatt? A fényképen úgy néz ki, hogy eléggé kopott. Van hézag a rúd és a gumi között, felül.
Nem, a gyári generátorra új szabadonfutót vettem.
Tényleg kopottnak néz ki, hogy nem vettem észre? Köszönöm!
Kopogás a másik oldalon van , inkább mélyebb dübögő hang ha kátyúra megyek.
Rendelek kettőt, Swag vagy mapco jó lesz? Nagy választék van ahogy elnézem.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12220 Dátum:
2017.05.17 szerda, 15:08:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.13 szombat, 19:31:07
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.
olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led
rendben köszönöm a tippet, már írok is a Facebook csoportba...
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12221 Dátum:
2017.05.17 szerda, 15:11:23 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.13 szombat, 20:05:03
Kb igen, össze vissza. Amit tudok eddig a klímáról: Feltéve, hogy a rendszer megfelelően működik, vagyis nincs hibás alkatrész.
Ez egy halál gagyi vezérlő. Ha benyomod az AUTO-t, akkor vezérel mindent magától DE megy a kompesszor is és így a ventillátor is állandóan.
Ezután szinte mindegy mit nyomsz, a klíma valahogy "beragad", semmi nem mutatja, hogy megy a kompresszor, de mégis. És ezzel együtt a venti is. Az egyetlen módja, hogy kikapcsold, az az, hogy kézzel be kell nyomni az A/C gombot, majd utána kikapcsolni.
Ezzel leáll a kompresszor, majd kb. 10-15mp-el később a ventillátor is. Ezután klíma nélkül próbál szabályozni és ezt meg is tartja egészen addig míg meg nem nyomod az AUTO-t vagy az A/C gombot (Ez az ECO mód gagyiéknál).
köszönöm Neked is
Naplózva
keep
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12222 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 07:24:39 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.01 hétfő, 09:56:52
Szívósor állapotáról tudsz valamit? Eredeti még? Kibelezett? Csináld meg a tesztet.
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ&t
Még nem jutottam oda, talán a hétvégén. Ami érdekes lehet még, hogy más is hallgatta és azt mondja, hogy mintha a váltó felől jönne, legalábbis az hozza be. És valóban, ha pl megyek ötösben kilencvennel és gázra lépek, kerreg, de ha a váltókart megfeszítem, tehát "nagyon" ötösbe akarom tenni, akkor a hang nagyja elmúlik.
Futunk majd egy kört a dologgal
Naplózva
2002 MK3 2.0 benzin kombi BWY CJBA 107 kW/146 LE Ghia
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12223 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 08:10:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.13 szombat, 19:31:07
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.
olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led
sikerült rendelnem egyet Facebookról 4000Ft+2080Ft postakültségért szerintem jó az ár...
Gondolom egy az egyben csereszavatosak nem kell semmi extrát csinálnom vele?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12224 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 10:04:28 »
Idézetet írta: keep - 2017.05.18 csütörtök, 07:24:39
Még nem jutottam oda, talán a hétvégén. Ami érdekes lehet még, hogy más is hallgatta és azt mondja, hogy mintha a váltó felől jönne, legalábbis az hozza be. És valóban, ha pl megyek ötösben kilencvennel és gázra lépek, kerreg, de ha a váltókart megfeszítem, tehát "nagyon" ötösbe akarom tenni, akkor a hang nagyja elmúlik.
Futunk majd egy kört a dologgal
Nézd meg a váltómechanizmust a váltóház tetején. Nem ott lazult ki valami?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12225 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 10:41:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.13 szombat, 19:31:07
ez össze vissza kapcsolgajta a klímakompresszort.
olyat keress amin van max felirat, azok jók, annál csak akkor megy a klíma, ha világít az ac gombnál a led
http://www.skfoto.lt/ebaylisting/items/1479888.jpg
Nekünk a benzinesbe max feliratos van, és ez is nyomatja a kompresszort, ha simán auto-ban van, vagy kikapcsolva lett előtte, és nem világít az a/c gomb.
Naplózva
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12226 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 10:49:09 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.05.18 csütörtök, 08:10:44
sikerült rendelnem egyet Facebookról 4000Ft+2080Ft postakültségért szerintem jó az ár...
Gondolom egy az egyben csereszavatosak nem kell semmi extrát csinálnom vele?
Nekem ezzel a fajta vezérlővel csinálta a klímám azt, hogy amikor beindítottam az autót, 10 mp-ként kapcsolt a kompresszor és folyamatosan ment a ventilátor is.
Itt a mondeo wikiben levő klíma diagnosztika megoldotta a dolgot. Nem írt semmilyen hibát, de a jelenség megszűnt, azóta normálisan működik minden
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12227 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 11:06:33 »
Idézetet írta: e_david - 2017.05.18 csütörtök, 10:49:09
Nekem ezzel a fajta vezérlővel csinálta a klímám azt, hogy amikor beindítottam az autót, 10 mp-ként kapcsolt a kompresszor és folyamatosan ment a ventilátor is.
Itt a mondeo wikiben levő klíma diagnosztika megoldotta a dolgot. Nem írt semmilyen hibát, de a jelenség megszűnt, azóta normálisan működik minden
Én úgy tudom magát a kompresszort kapcsolgatja, úgy jó. Nem kell annak folyamatosan menni. Legalábbis nekem újkorától így csinálja. Nem így kéne? Még a fater FL1esbe is így csinálja.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12228 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 11:12:04 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.18 csütörtök, 11:06:33
Én úgy tudom magát a kompresszort kapcsolgatja, úgy jó. Nem kell annak folyamatosan menni. Legalábbis nekem újkorától így csinálja. Nem így kéne? Még a fater FL1esbe is így csinálja.
Úgy kapcsolgatta a kompresszort, hogy nem volt bekapcsolva se a fűtés, se a klíma (auto-n sem volt). Vezérlő full kikapcsolva és kattingatta a kompresszort.
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12229 Dátum:
2017.05.18 csütörtök, 11:50:36 »
Idézetet írta: e_david - 2017.05.18 csütörtök, 11:12:04
Úgy kapcsolgatta a kompresszort, hogy nem volt bekapcsolva se a fűtés, se a klíma (auto-n sem volt). Vezérlő full kikapcsolva és kattingatta a kompresszort.
Ja értem, az más.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12230 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 07:44:27 »
Idézetet írta: e_david - 2017.05.18 csütörtök, 11:12:04
Úgy kapcsolgatta a kompresszort, hogy nem volt bekapcsolva se a fűtés, se a klíma (auto-n sem volt). Vezérlő full kikapcsolva és kattingatta a kompresszort.
Tedd rá számítógépre, hátha hibakóddal okosabb leszel
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12231 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 17:30:25 »
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni.Az autóm egyszer csak erőtlenné vált út közben.Lefuttattam egy diagnosztikát ami a P0304 cylinder 4 misfire detected hibakódot adta meg.Tehát a 4. henger nem üzemel?!Előzmények: Kintről rendeltem új EGR-t azt cseréltem ki illetve a maf szenzort kitakarítottam.Ezután tökéletes működés után kb 10.km-nél egy nagyobb gázadásnál jelentkezett a probléma.Tanácstalan vagyok.Remélem jó helyre írtam.SEGÍTSÉG!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12232 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 17:54:13 »
Idézetet írta: soldiergeza - 2017.05.21 vasárnap, 17:30:25
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni.Az autóm egyszer csak erőtlenné vált út közben.Lefuttattam egy diagnosztikát ami a P0304 cylinder 4 misfire detected hibakódot adta meg.Tehát a 4. henger nem üzemel?!Előzmények: Kintről rendeltem új EGR-t azt cseréltem ki illetve a maf szenzort kitakarítottam.Ezután tökéletes működés után kb 10.km-nél egy nagyobb gázadásnál jelentkezett a probléma.Tanácstalan vagyok.Remélem jó helyre írtam.SEGÍTSÉG!
Ezt a monitor mögül nincs ember, aki diagnosztizálni tudná.
Felsorolni az alkatrészeket nincs értelme, hosszú lenne a lista.
Én kompresszió méréssel kezdenék. Hidegen és/vagy melegen is! (Közben a gyertyák a színét is ellenőrizni.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12233 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 18:13:42 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.21 vasárnap, 17:54:13
Ezt a monitor mögül nincs ember, aki diagnosztizálni tudná.
Felsorolni az alkatrészeket nincs értelme, hosszú lenne a lista.
Én kompresszió méréssel kezdenék. Hidegen és/vagy melegen is! (Közben a gyertyák a színét is ellenőrizni.)
Nyugtass meg,hogy idegen anyag nem kerülhetett a hengerbe.
Már erre is gondoltam pedig meg vagyok győződve,hogy a szívócsonknál is mindent úgy rögzítettem ahogy azt kell.Vagy esetleg ha rossz/hibás volt az EGR az is okozhatja?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12234 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 18:19:35 »
Idézetet írta: soldiergeza - 2017.05.21 vasárnap, 18:13:42
Nyugtass meg,hogy idegen anyag nem kerülhetett a hengerbe.
Már erre is gondoltam pedig meg vagyok győződve,hogy a szívócsonknál is mindent úgy rögzítettem ahogy azt kell.Vagy esetleg ha rossz/hibás volt az EGR az is okozhatja?
Emlékszel az első mondatomra?
"Ezt a monitor mögül nincs ember, aki diagnosztizálni tudná."
Az EGR nem tud "kiállítani" egy hengert.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12235 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 18:58:30 »
Idézetet írta: soldiergeza - 2017.05.21 vasárnap, 18:13:42
Nyugtass meg,hogy idegen anyag nem kerülhetett a hengerbe.
Már erre is gondoltam pedig meg vagyok győződve,hogy a szívócsonknál is mindent úgy rögzítettem ahogy azt kell.Vagy esetleg ha rossz/hibás volt az EGR az is okozhatja?
....a szívósorból a leeső örvénylapátok érdekes dolgokat tudnak produkálni.azt azért nézd meg,megvan-e mind.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12236 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 19:15:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.21 vasárnap, 18:58:30
....a szívósorból a leeső örvénylapátok érdekes dolgokat tudnak produkálni.azt azért nézd meg,megvan-e mind.....
Rendben köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12237 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 19:23:30 »
Azért megbékélnék egy gyújtótrafó cserével is.Most szerelőmnél van,de csak holnap nézi meg.Remélem nem az örvénylapátból leválódarab tette ,mert az drága mulatság lesz.Most volt kuplung szett és spirál rugó csere.Eléggé pénztárca terhelő volt az is.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
MZoli80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12238 Dátum:
2017.05.22 hétfő, 17:40:13 »
Idézetet írta: MZoli80 - 2017.04.24 hétfő, 12:48:19
Eddig 160 km-t mentem vele, talán mintha kicsit javult volna a helyzet. A szívósorhoz nem nyúltam, de ellenőrzöm amiket leírtál, köszönöm!
Az alapjárati motor mozgó részét nem kellett volna bezsírozni vagy befújni wd40-el?
Leszedtem mindent, majd újra felraktam őket úgy, hogy még jobban meghúztam a csavarokat. Úgy tűnik megjavult
Naplózva
2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12239 Dátum:
2017.05.22 hétfő, 22:35:16 »
Sziasztok.
Végre megoldódott a P0304-es hibakódom.A gyújtótrafó volt a ludas.Kicserélve.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12240 Dátum:
2017.05.23 kedd, 05:32:25 »
Idézetet írta: MZoli80 - 2017.05.22 hétfő, 17:40:13
Leszedtem mindent, majd újra felraktam őket úgy, hogy még jobban meghúztam a csavarokat. Úgy tűnik megjavult
Ügyes, és mi volt a gond szerinted?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12241 Dátum:
2017.05.23 kedd, 06:50:48 »
Idézetet írta: soldiergeza - 2017.05.22 hétfő, 22:35:16
Sziasztok.
Végre megoldódott a P0304-es hibakódom.A gyújtótrafó volt a ludas.Kicserélve.
Szerencséd volt, olcsón megúsztad!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12242 Dátum:
2017.05.23 kedd, 06:53:18 »
Lehet picit hüle kérdés, de az 1.8-s benzinesnél is érdemes az EGR-t ledugózni ? vagy egyáltalán szabad ledugózni ?
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12243 Dátum:
2017.05.23 kedd, 06:55:51 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.05.23 kedd, 06:53:18
Lehet picit hüle kérdés, de az 1.8-s benzinesnél is érdemes az EGR-t ledugózni ? vagy egyáltalán szabad ledugózni ?
Benzinesnél felesleges és mindig kint lenne a MIL.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12244 Dátum:
2017.05.23 kedd, 09:54:28 »
Sziasztok
úgy néz ki, hogy az idítási gondjaim az üzemanyag rendszerben kialakuló buborékok miatt van. Mielyik alkatrész hibája okozza a gondot?
Köszönöm
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12245 Dátum:
2017.05.23 kedd, 10:17:43 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.05.23 kedd, 09:54:28
Sziasztok
úgy néz ki, hogy az idítási gondjaim az üzemanyag rendszerben kialakuló buborékok miatt van. Mielyik alkatrész hibája okozza a gondot?
Köszönöm
AC pumpa
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12246 Dátum:
2017.05.23 kedd, 11:14:51 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.05.23 kedd, 10:17:43
AC pumpa
Köszi szépen!
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12247 Dátum:
2017.05.23 kedd, 15:05:24 »
Gyors kérdés:
Jól tudom, hogy a 2005.09. havi 2.0-ás benzines Mondiban már a NEM fűtött termosztát lakozik? (És gyárit veszek, mindenképpen!)
Köszi!
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12248 Dátum:
2017.05.23 kedd, 17:40:48 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.05.23 kedd, 15:05:24
Gyors kérdés:
Jól tudom, hogy a 2005.09. havi 2.0-ás benzines Mondiban már a NEM fűtött termosztát lakozik? (És gyárit veszek, mindenképpen!)
Köszi!
Gyors válasz
Nem fűtött való bele.
de ellenörizheted,megnézed,hogy nincs rajta csatlakozó.
pl:
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.23 kedd, 17:45:36 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12249 Dátum:
2017.05.23 kedd, 17:57:27 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.05.23 kedd, 17:40:48
Gyors válasz
Nem fűtött való bele.
de ellenörizheted,megnézed,hogy nincs rajta csatlakozó.
pl:
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
Köszi!
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ