Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:00:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
255
256
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661878 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12400 Dátum:
2017.06.20 kedd, 19:37:50 »
Idézetet írta: key - 2017.06.20 kedd, 19:12:53
Semmiképp... Viszont tudsz valakit aki ezt a belezést megtudná csinálni?
ha megírod, hogy helyileg merre vagy, vagy merre lehet jó, akkor biztos lesz valaki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12401 Dátum:
2017.06.20 kedd, 21:07:22 »
Idézetet írta: key - 2017.06.20 kedd, 19:12:53
Semmiképp... Viszont tudsz valakit aki ezt a belezést megtudná csinálni?
Persze, tudok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12402 Dátum:
2017.06.20 kedd, 22:34:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.20 kedd, 19:37:50
ha megírod, hogy helyileg merre vagy, vagy merre lehet jó, akkor biztos lesz valaki
Budapest és környéke..
Amúgy bedzeltem e-mailen egy szakival aki a gyári alkatrészt alakítja át és ő szerinte nem érdemes kibelezni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12403 Dátum:
2017.06.20 kedd, 22:35:52 »
Idézetet írta: key - 2017.06.20 kedd, 22:34:34
Budapest és környéke..
Amúgy bedzeltem e-mailen egy szakival aki a gyári alkatrészt alakítja át és ő szerinte nem érdemes kibelezni...
jóhogy nem, ha nem csinálod meg és bekapja a motor, akkor utána több pénz marad nála
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gregoár
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12404 Dátum:
2017.06.20 kedd, 22:44:29 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2007-es Mk4 Mondeot, 2,0 benzin, van vele néhány gondom, elsősorban a szívósor hangoskodás, azt tanácsolták Vik-el nézessem meg alaposan a Lurdy házi szervízben, tudna valaki priviben egy telefonszámot hozzá?
Nagyon kéne, köszönöm!
Gyurka.
Naplózva
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12405 Dátum:
2017.06.20 kedd, 22:45:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.20 kedd, 22:35:52
jóhogy nem, ha nem csinálod meg és bekapja a motor, akkor utána több pénz marad nála
Állítólag nem fog úgy gyorsulni illetve több lesz a fogyasztás...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12406 Dátum:
2017.06.20 kedd, 22:49:11 »
Idézetet írta: key - 2017.06.20 kedd, 22:45:53
Állítólag nem fog úgy gyorsulni illetve több lesz a fogyasztás...
állítólag...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12407 Dátum:
2017.06.20 kedd, 23:13:08 »
Idézetet írta: key - 2017.06.20 kedd, 22:45:53
Állítólag nem fog úgy gyorsulni illetve több lesz a fogyasztás...
Nagyjából az alsó tartományban 1200-1800 között valahol, egy hangyányit lesz kevesebb a nyomaték. Na bumm, egy kicsivel nagyobb gáz és meg van oldva, bár amúgy is nyomja az ember a gázpedált, mert gyorsít.
A fogyasztást nem befolyásolja, hacsak nem az említett fordulatszám tartományban akarod mindig használni az autót. Ne tedd!
Kik állítják?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12408 Dátum:
2017.06.21 szerda, 07:18:47 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.20 kedd, 23:13:08
Nagyjából az alsó tartományban 1200-1800 között valahol, egy hangyányit lesz kevesebb a nyomaték. Na bumm, egy kicsivel nagyobb gáz és meg van oldva, bár amúgy is nyomja az ember a gázpedált, mert gyorsít.
A fogyasztást nem befolyásolja, hacsak nem az említett fordulatszám tartományban akarod mindig használni az autót. Ne tedd!
Kik állítják?
A szivosor. hu-n találtam a pasi elerhetoseget.. Aki amúgy a gyári szívósort újítja fel...
Ő mondta ezeket...
Szóval ha Pest vagy közelében tudtok ajánlani valakit a belezéshez, akkor ne tartsátok magatokban...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 07:21:27 írta key
»
Naplózva
baranyg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12409 Dátum:
2017.06.21 szerda, 07:23:38 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton ha bekapcsolom a ventillátort vagy nagyobb fogyasztót, akkor a fordulatszám 700-900 között elkezd hintázni, FORSCAN-en annyi látszik, hogy az alapjárati állító 30%-55% között ingadozik, szinkronban az alapjárattal. Szerelő cseréltetett velem alapjárati motort, de mondanom sem kell, hogy nem oldotta meg a dolgot. Én a generátorra gyanakszom, mert terhelés nélkül 13,7V a VBAT_1 de pl világítást bekapcsolva leesik 13,1V-ra. A kérdésem, hogy az intelligens-töltésrendszernek nem kellene az akkumulátor töltőfeszültséget 13,6V-ra visszaemelnie?
Gábor
ui: jelenleg Motorcraft AGFS 22FE13J gyertyák vanak benne, de szerelő szerint ezek nem is belevalóak. Cromax-től rendeltem, "Gyári" gyertyát és ezt küldték.
Naplózva
Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12410 Dátum:
2017.06.21 szerda, 08:36:14 »
Idézetet írta: baranyg - 2017.06.21 szerda, 07:23:38
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton ha bekapcsolom a ventillátort vagy nagyobb fogyasztót, akkor a fordulatszám 700-900 között elkezd hintázni, FORSCAN-en annyi látszik, hogy az alapjárati állító 30%-55% között ingadozik, szinkronban az alapjárattal. Szerelő cseréltetett velem alapjárati motort, de mondanom sem kell, hogy nem oldotta meg a dolgot. Én a generátorra gyanakszom, mert terhelés nélkül 13,7V a VBAT_1 de pl világítást bekapcsolva leesik 13,1V-ra. A kérdésem, hogy az intelligens-töltésrendszernek nem kellene az akkumulátor töltőfeszültséget 13,6V-ra visszaemelnie?
Gábor
ui: jelenleg Motorcraft AGFS 22FE13J gyertyák vanak benne, de szerelő szerint ezek nem is belevalóak. Cromax-től rendeltem, "Gyári" gyertyát és ezt küldték.
A szerelő mire alapozza, hogy nem belevaló? (Amúgy az)
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12411 Dátum:
2017.06.21 szerda, 10:36:49 »
Idézetet írta: baranyg - 2017.06.21 szerda, 07:23:38
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton ha bekapcsolom a ventillátort vagy nagyobb fogyasztót, akkor a fordulatszám 700-900 között elkezd hintázni, FORSCAN-en annyi látszik, hogy az alapjárati állító 30%-55% között ingadozik, szinkronban az alapjárattal. Szerelő cseréltetett velem alapjárati motort, de mondanom sem kell, hogy nem oldotta meg a dolgot. Én a generátorra gyanakszom, mert terhelés nélkül 13,7V a VBAT_1 de pl világítást bekapcsolva leesik 13,1V-ra. A kérdésem, hogy az intelligens-töltésrendszernek nem kellene az akkumulátor töltőfeszültséget 13,6V-ra visszaemelnie?
Gábor
ui: jelenleg Motorcraft AGFS 22FE13J gyertyák vanak benne, de szerelő szerint ezek nem is belevalóak. Cromax-től rendeltem, "Gyári" gyertyát és ezt küldték.
Igen 13.5 V-ra.
bővebben:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
A gyertya 2.5 ST vagy 3.0 V6 -hoz való szerintem.
Neked ez kell pl:
https://alkatreszek.hu/ngk_7569_p
NGK PTR6F13
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12412 Dátum:
2017.06.21 szerda, 11:23:37 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.21 szerda, 10:36:49
Igen 13.5 V-ra.
bővebben:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
A gyertya 2.5 ST vagy 3.0 V6 -hoz való szerintem.
Neked ez kell pl:
https://alkatreszek.hu/ngk_7569_p
NGK PTR6F13
NGK-ból tényleg az kell, de szerintem ha már Motorcraft gyertya, az pont bele való.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12413 Dátum:
2017.06.21 szerda, 11:42:11 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.21 szerda, 11:23:37
NGK-ból tényleg az kell, de szerintem ha már Motorcraft gyertya, az pont bele való.
Szerintem mind1 ngk-motorcraft ,valahol együtt van ráírva.
Túl nagy a kinálat
ha jó 2.5 3.0-ba akkor jó a 2.0-ba is.
Én ezt (PTR6F13) rakom bele.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
baranyg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12414 Dátum:
2017.06.21 szerda, 18:55:17 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.21 szerda, 11:42:11
Szerintem mind1 ngk-motorcraft ,valahol együtt van ráírva.
Túl nagy a kinálat
ha jó 2.5 3.0-ba akkor jó a 2.0-ba is.
Én ezt (PTR6F13) rakom bele.
Gondolom a szerelő is ezen "csúszott el", hogy Mondeo 2001 2.0 benzin -hez PTR6F13-at hoz az NGK és a legtöbb katalógus, a Ford gyári ECAT viszont 1307093-at, amire az NGK már AGFS22FE13J-et írt.
A probléma ezen része legalább tisztázódni látszik.
Gábor
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 19:05:22 írta baranyg
»
Naplózva
Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12415 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 06:56:42 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.20 kedd, 11:52:32
Arra 2-re gondolsz?
Ha pedig
örvénylapátmentesítve
van, akkor nem kell vákuumcső egyáltalán.
Mi a probléma?
Erőtlennek érzem a kocsit.
de lehet hogy csak bebeszélem magamnak.
Nincsenek örvénylapátjaim.
Melyik kettő csövet baccam ki akkor?
Köszi.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12416 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 08:50:03 »
Idézetet írta: Zombie - 2017.06.22 csütörtök, 06:56:42
Erőtlennek érzem a kocsit.
de lehet hogy csak bebeszélem magamnak.
Nincsenek örvénylapátjaim.
Melyik kettő csövet baccam ki akkor?
Köszi.
Ha nincs örvénylapát, akkor csak dugózd le a szívócsonk elején, közepén a csatlakozást.
A tank szellőztető van még bekötve a MAP környékén, de azt ne bántsd.
Az erőtlenség, ha valós az inkább más lesz.
Pl. klíma és ugye alacsony fordulaton (<2000) amiért nincs örvénylap már érezhető.
Persze lehet még más is.....ha komoly a dolog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12417 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 13:56:49 »
Sziasztok!
Van a hosszbordásszíj és a hozzá tartozó dolgok (vízpumpa, vezetőgörgő stb.) cseréjére valami ajánlás?
Vagy csak ha hibát tapasztalok, akkor bolygassam?
Jelenleg nincs gond, csak szeretnék elébe menni a dolgoknak...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12418 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 14:03:28 »
Idézetet írta: Robin - 2017.06.22 csütörtök, 13:56:49
Sziasztok!
Van a hosszbordásszíj és a hozzá tartozó dolgok (vízpumpa, vezetőgörgő stb.) cseréjére valami ajánlás?
Vagy csak ha hibát tapasztalok, akkor bolygassam?
Jelenleg nincs gond, csak szeretnék elébe menni a dolgoknak...
A szíjat cserélheted, ha úgy érzed/látod öreg már. A többit akkor szoktuk bolygatni ha elromlanak.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12419 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 14:04:59 »
Idézetet írta: Robin - 2017.06.22 csütörtök, 13:56:49
Sziasztok!
Van a hosszbordásszíj és a hozzá tartozó dolgok (vízpumpa, vezetőgörgő stb.) cseréjére valami ajánlás?
Vagy csak ha hibát tapasztalok, akkor bolygassam?
Jelenleg nincs gond, csak szeretnék elébe menni a dolgoknak...
A hosszbordás ékszíj (ideális esetben, nem kerül rá olaj vagy szennyeződés, nincs egyéb fizikai ráhatás) gyári csereperiódusa 240.000 km.
Egyébként ha zajos valami meg kell keresni és szükség szerint elvégezni a javításokat, cseréket.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.22 csütörtök, 14:07:06 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12420 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 14:06:14 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.22 csütörtök, 14:03:28
A szíjat cserélheted, ha úgy érzed/látod öreg már. A többit akkor szoktuk bolygatni ha elromlanak.
Köszönöm mindkettőtöknek!
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bigshow
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12421 Dátum:
2017.06.24 szombat, 20:59:37 »
Sziasztok!
Szeretett imádott 2.0 benzines motorom csapágyas lett./2004-es MK3/
Több javaslatot is kaptam.Talán a leg költséghatékonyabb megoldás a motor csere.
Tudnátok nekem bontót ajánlani ahol talán találok valamit?Budapest és környéke érdekelne.
Javításba nem mennék bele, mert valószínű kiderül egyéb gond is, aminek a vége 500000 is lehetne.
Ha van ötlet előre is köszönöm.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12422 Dátum:
2017.06.24 szombat, 23:04:07 »
Idézetet írta: Bigshow - 2017.06.24 szombat, 20:59:37
Sziasztok!
Szeretett imádott 2.0 benzines motorom csapágyas lett./2004-es MK3/
Több javaslatot is kaptam.Talán a leg költséghatékonyabb megoldás a motor csere.
Tudnátok nekem bontót ajánlani ahol talán találok valamit?Budapest és környéke érdekelne.
Javításba nem mennék bele, mert valószínű kiderül egyéb gond is, aminek a vége 500000 is lehetne.
Ha van ötlet előre is köszönöm.
Szia.
mk2-t hívd,de csak telefonon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.24 szombat, 23:14:17 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bigshow
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12423 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 00:16:26 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.24 szombat, 23:04:07
Szia.
mk2-t hívd,de csak telefonon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Köszönöm keresni fogom!
Naplózva
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12424 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 15:03:43 »
Sziasztok!
Olyan problémám jelentkezett, hogy miután megállok az autóval (pl. piroslámpánál) a fordulat ugye rendben vissza is esik alapjárati fordulatszámra, de ezután kb. 1-2 másodperce egy pillanatra felviszi olyan 1500-as fordulatra majd újra visszaejti és ezután már megáll a helyén a szokásos 8-900-as fordulaton. A másik tapasztalatom ezzel kapcsolatban, hogy ha simán alapjáraton nyomkodom neki a gázt akkor viszont az a tünet, hogy miután lelépek a gázpedálról nem azonnal ejti le a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak ezt követően ejti le a fordulatot, viszont ez esetben már emeli fel újra 1500-ra (mint amikor pl. piroslámpánál állok meg). Tehát a lényeg, ha menet közben megállok a forgalomban akkor miután rendben lement a fordulat fogja magát és magától felmegy 1500-ra egy pillanatra és újra vissza. Ha viszont csak alapjáraton adom neki a gázt, akkor viszont az a tünet, hogy nem ejti le azonnal a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak utána engedi le, viszont ekkor már magától nem nyomja vissza 1500-ra. ForScan-el néztem, de nem dobott hibakódot. Én erősen az alapjárati motorra gyanakszom, legalábbis nagyon reménykedem benne, mert azt még könnyen ki lehet pucolni ha jól tudom. Van rá esély, hogy jó fele gondolkozok? Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12425 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 15:06:37 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.25 vasárnap, 15:03:43
Sziasztok!
Olyan problémám jelentkezett, hogy miután megállok az autóval (pl. piroslámpánál) a fordulat ugye rendben vissza is esik alapjárati fordulatszámra, de ezután kb. 1-2 másodperce egy pillanatra felviszi olyan 1500-as fordulatra majd újra visszaejti és ezután már megáll a helyén a szokásos 8-900-as fordulaton. A másik tapasztalatom ezzel kapcsolatban, hogy ha simán alapjáraton nyomkodom neki a gázt akkor viszont az a tünet, hogy miután lelépek a gázpedálról nem azonnal ejti le a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak ezt követően ejti le a fordulatot, viszont ez esetben már emeli fel újra 1500-ra (mint amikor pl. piroslámpánál állok meg). Tehát a lényeg, ha menet közben megállok a forgalomban akkor miután rendben lement a fordulat fogja magát és magától felmegy 1500-ra egy pillanatra és újra vissza. Ha viszont csak alapjáraton adom neki a gázt, akkor viszont az a tünet, hogy nem ejti le azonnal a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak utána engedi le, viszont ekkor már magától nem nyomja vissza 1500-ra. ForScan-el néztem, de nem dobott hibakódot. Én erősen az alapjárati motorra gyanakszom, legalábbis nagyon reménykedem benne, mert azt még könnyen ki lehet pucolni ha jól tudom. Van rá esély, hogy jó fele gondolkozok? Köszönöm!
Alapjárari motor tisztítás,ha nem segít:csere
Első tippnek tökéletes.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.25 vasárnap, 15:08:44 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12426 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 15:28:28 »
Szerintem meg első körben fojtószelepház tisztítás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12427 Dátum:
2017.06.25 vasárnap, 16:09:29 »
Köszönöm mindkettőtöknek. Ha jól tudom, akkor szerencsére mindkettő könnyen hozzáférhető és tisztítható. Mindegyiket megpucolom ha már ott járok. Folytószeleptisztítót vettem már régebben, az alapjárati motort is inkább azzal érdemes pucolni vagy ahhoz bőven jó a féktisztító is?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12428 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 15:36:45 »
Sziasztok!
Ma nézegettem a kocsit, az egyik gyertyánál volt egy kevés olaj (szembe állva az autóval a bal szélsőbe). Kompressziót méressek? Mi szokott elkopni ilyenkor? Szelepszár szimmering, dugattyú, gyűrű? Nem sok van az autóba, 215 ezer km, ez idő alatt csak nem koptak szét a dugattyúk+gyűrűk.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12429 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 15:40:34 »
Idézetet írta: adam0723 - 2017.06.26 hétfő, 15:36:45
Sziasztok!
Ma nézegettem a kocsit, az egyik gyertyánál volt egy kevés olaj (szembe állva az autóval a bal szélsőbe). Kompressziót méressek? Mi szokott elkopni ilyenkor? Szelepszár szimmering, dugattyú, gyűrű? Nem sok van az autóba, 215 ezer km, ez idő alatt csak nem koptak szét a dugattyúk+gyűrűk.
Sosem úgy nézzük az autó jobb és bal oldalát, hogy szemben állunk vele.
Egy autónak mindig a menetiránya (merre álla az eleje) határozza meg a jobb és bal oldalát.
Az autód mindig bal kormányos, akárhonnan nézed! (Remélem most nem Angliából írsz...
)
A szelepfedél tömítésnél szivárog be az olaj a gyertyához. Cseréld ki, most ki az olajat a gyertyától.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12430 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 16:30:02 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.25 vasárnap, 16:09:29
Köszönöm mindkettőtöknek. Ha jól tudom, akkor szerencsére mindkettő könnyen hozzáférhető és tisztítható. Mindegyiket megpucolom ha már ott járok. Folytószeleptisztítót vettem már régebben, az alapjárati motort is inkább azzal érdemes pucolni vagy ahhoz bőven jó a féktisztító is?
Az alapjárati motort féktisztítóval csináltam, egy darabig jó volt aztán megint "sz@rakodott", ezt követően fogtam és kátrányoldó spray-t küldtem neki, na ez már tényleg pucolt. Kárt nem okozott, az alapjárati motor azóta-
kb. 2000 Km-t haladva-
jól dolgozik.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.26 hétfő, 16:31:50 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12431 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 19:55:22 »
Megpucoltuk az alapjárati motort és a folytószelepházat is sajnos egyre rosszabb lett a kocsi. Most már ott tart, hogy a normál alapjárat 1250-1500-as fordulaton áll. Menet közben ha lelépek a gázpedálról nem esik vissza a fordulat, hanem tartja azt az alapjáratot amin éppen állt mikor leléptem róla, tehát ilyenkor magától megy az autó nem esik vissza a fordulat. Megálláskor esik le, de mondom olyan 1500-ra majd ekkor még magától egy pillanatra rá is nyom egy gázfröccsöt kb. 2000-2250-es forulatra majd visszaesik 1500-ra. Tegnap ugye még csak 1000-es volt a fordulat és 1500-re nyomta fel magát egy pillanatra, most már még magasabbra nyomja. Olyat próbáltunk még, hogy járó motor közben álló helyzetben lehúztuk az alapjárati motor csatlakozóját. Nem történt semmi. Az alapjáraton sem venni észre semmit check engine-t sem dobott rá, tehát az égegyadta világon semmi változás nem történt lehúzott alapjárati motor csatlakozója esetén. Ez normális?
A folytószelepház jó retkes volt, de szépen meg lett pucolva direkt erre való tisztítóval. Az alapjárati motorban is meg lett kézzel járatva természetesen oldóanyagban úsztatva az a kis tányér ami zárja a levegőt. Szépen lehetett felfele tolni és vissza is csapódott rendesen a helyére és szemre szépen is zárt. Ettől függetlenül lehet olyan dolog benne, amit a pucolás nem oldott meg és szemmel sem lehet észrevenni rajta? Mit javasoltok mi legyen a következő lépés? Eléggé bíztam ebben a pucolásos dologban, de úgy tűnik ez most nem jött be.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12432 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 20:09:28 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.26 hétfő, 19:55:22
Megpucoltuk az alapjárati motort és a folytószelepházat is sajnos egyre rosszabb lett a kocsi. Most már ott tart, hogy a normál alapjárat 1250-1500-as fordulaton áll. Menet közben ha lelépek a gázpedálról nem esik vissza a fordulat, hanem tartja azt az alapjáratot amin éppen állt mikor leléptem róla, tehát ilyenkor magától megy az autó nem esik vissza a fordulat. Megálláskor esik le, de mondom olyan 1500-ra majd ekkor még magától egy pillanatra rá is nyom egy gázfröccsöt kb. 2000-2250-es forulatra majd visszaesik 1500-ra. Tegnap ugye még csak 1000-es volt a fordulat és 1500-re nyomta fel magát egy pillanatra, most már még magasabbra nyomja. Olyat próbáltunk még, hogy járó motor közben álló helyzetben lehúztuk az alapjárati motor csatlakozóját. Nem történt semmi. Az alapjáraton sem venni észre semmit check engine-t sem dobott rá, tehát az égegyadta világon semmi változás nem történt lehúzott alapjárati motor csatlakozója esetén. Ez normális?
A folytószelepház jó retkes volt, de szépen meg lett pucolva direkt erre való tisztítóval. Az alapjárati motorban is meg lett kézzel járatva természetesen oldóanyagban úsztatva az a kis tányér ami zárja a levegőt. Szépen lehetett felfele tolni és vissza is csapódott rendesen a helyére és szemre szépen is zárt. Ettől függetlenül lehet olyan dolog benne, amit a pucolás nem oldott meg és szemmel sem lehet észrevenni rajta? Mit javasoltok mi legyen a következő lépés? Eléggé bíztam ebben a pucolásos dologban, de úgy tűnik ez most nem jött be.
Bejött a tisztítás, mert az is alap feltétel a rendszernek a jó működéshez.
Most, hogy minden tiszta (és remélhetőleg nincs nyitva megszorulva az alapjárati) ez kizárható. Szívóoldali tömítetlenség. Keresd meg, első a PCV cső legyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12433 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 20:24:54 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.26 hétfő, 20:09:28
Bejött a tisztítás, mert az is alap feltétel a rendszernek a jó működéshez.
Most, hogy minden tiszta (és remélhetőleg nincs nyitva megszorulva az alapjárati) ez kizárható. Szívóoldali tömítetlenség. Keresd meg, első a PCV cső legyen.
Az az a cső ami a szívósor mögött/alul helyezkedik el? Azt csak a szívósor levételével tudom ellenőrizni, hogy van-e valami gond vele?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12434 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 20:31:16 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.26 hétfő, 20:24:54
Az az a cső ami a szívósor mögött/alul helyezkedik el? Azt csak a szívósor levételével tudom ellenőrizni, hogy van-e valami gond vele?
Látni megbontás nélkül is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12435 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 21:07:29 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.26 hétfő, 20:31:16
Látni megbontás nélkül is.
Akkor holnap megpróbálom megkeresni a rést, ahol belátok oda. Még annyi, hogy az normális egyébként amit korábban írtam, hogy járó motornál ha az ember lehúzza az alapjárati motor csatlakozóját akkor nem történik semmi? A motor ugyanazon a fordulaton járt tovább. Azt gondoltam, hogy azért valamit számít ha nincs rádugva a csati. Pl. lefullad az autó vagy bármi egyéb jelenség a fordulatszámon
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12436 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 21:09:35 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.26 hétfő, 21:07:29
Akkor holnap megpróbálom megkeresni a rést, ahol belátok oda. Még annyi, hogy az normális egyébként amit korábban írtam, hogy járó motornál ha az ember lehúzza az alapjárati motor csatlakozóját akkor nem történik semmi? A motor ugyanazon a fordulaton járt tovább. Azt gondoltam, hogy azért valamit számít ha nincs rádugva a csati. Pl. lefullad az autó vagy bármi egyéb jelenség a fordulatszámon
Tiszta alkatrészekkel és üzem meleg motornál NEM az alapjárati motor tartja az alapjárati fordulatszámot. Az csak a szükséges emelést végzi nagyobb villamos terhelés vagy motor terhelés esetén kompenzál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hopkins
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12437 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 21:33:38 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:56:56
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Sziasztok.1.8-as benzines MK3 Mondeom elkezdte enni az olajat.
2 hónapja van nálam, kb 230 ezer km-et futott Természetesen megvételt követően olajcserével kezdtem, gyári olaj került bele.
Megpróbálom leírni az általam ismerteket, amik érdekesek lehetnek a problémával kapcsolatban:
Olajcsere után megnéztem a nivópálcát, a maximumon volt. Ekkor azt gondoltam, hogy minden rendben van, az autó szervizelve, üzemi hőmérsékleten friss és megfelelő olajjal dolgozik.
Egy hónap után ellenőriztem az olajszintet hideg motornál és azt tapasztaltam, hogy a minimum alatt van a szint kb fél centivel. Na ezen ledöbbentem, szerencsétlen kevés olajjal ment...
Alánéztem, de olajfojás nyomát nem láttam sem alul, sem felül, így csak az maradt, hogy elégette az olajat.
.Az autó nem füstöl, de egy kicsit kormos a kipufogó vége.
Ön a fentiek ismeretében mit ajánl?
Várom szíves visszejelzését.
Köszönettel:Hopkins
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12438 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 21:38:14 »
Idézetet írta: hopkins - 2017.06.26 hétfő, 21:33:38
Sziasztok.1.8-as benzines MK3 Mondeom elkezdte enni az olajat.
2 hónapja van nálam, kb 230 ezer km-et futott Természetesen megvételt követően olajcserével kezdtem, gyári olaj került bele.
Megpróbálom leírni az általam ismerteket, amik érdekesek lehetnek a problémával kapcsolatban:
Olajcsere után megnéztem a nivópálcát, a maximumon volt. Ekkor azt gondoltam, hogy minden rendben van, az autó szervizelve, üzemi hőmérsékleten friss és megfelelő olajjal dolgozik.
Egy hónap után ellenőriztem az olajszintet hideg motornál és azt tapasztaltam, hogy a minimum alatt van a szint kb fél centivel. Na ezen ledöbbentem, szerencsétlen kevés olajjal ment...
Alánéztem, de olajfojás nyomát nem láttam sem alul, sem felül, így csak az maradt, hogy elégette az olajat.
.Az autó nem füstöl, de egy kicsit kormos a kipufogó vége.
Ön a fentiek ismeretében mit ajánl?
Várom szíves visszejelzését.
Köszönettel:Hopkins
Én első körben ajánlom a sűrűbb olajszint ellenőrzést!
1 hónap....hogy is van ez, a napi első elindulás előtt ellenőrizni kell a motorolaj szintet.....de még a tankajtón belül is az van, hogy 600mile/1000 km.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12439 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 21:40:13 »
Idézetet írta: hopkins - 2017.06.26 hétfő, 21:33:38
Sziasztok.1.8-as benzines MK3 Mondeom elkezdte enni az olajat.
2 hónapja van nálam, kb 230 ezer km-et futott Természetesen megvételt követően olajcserével kezdtem, gyári olaj került bele.
Megpróbálom leírni az általam ismerteket, amik érdekesek lehetnek a problémával kapcsolatban:
Olajcsere után megnéztem a nivópálcát, a maximumon volt. Ekkor azt gondoltam, hogy minden rendben van, az autó szervizelve, üzemi hőmérsékleten friss és megfelelő olajjal dolgozik.
Egy hónap után ellenőriztem az olajszintet hideg motornál és azt tapasztaltam, hogy a minimum alatt van a szint kb fél centivel. Na ezen ledöbbentem, szerencsétlen kevés olajjal ment...
Alánéztem, de olajfojás nyomát nem láttam sem alul, sem felül, így csak az maradt, hogy elégette az olajat.
.Az autó nem füstöl, de egy kicsit kormos a kipufogó vége.
Ön a fentiek ismeretében mit ajánl?
Várom szíves visszejelzését.
Köszönettel:Hopkins
Vagy:
-Olajlehúzó gyűrű megadta magát
-Szelepszár szimmering elenged
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12440 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 22:49:59 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.12 hétfő, 21:51:46
Hogy megy a generál? Halad?
Jelentem, csütörtökre összeállt a vas.
A gépműhely kissé megcsúszott, csak keddre lett kész a hengerfej.
Szelepvezetők tökéletesek voltak, maradtak. Szelepfészkeket is csak finoman kellett csiszolni.
Viszont az egyik szívószelep vége kezdett elnyíródni, közelgett a szelepék kiugrása....
Szóval egy időzített bombán ültem
Azóta 250km-t mentem vele, és az olajszint változatlanul maximumon van.
Főleg, hogy az utolsó 2500km-re 2.7l olajat evett meg.
így a mutatvány megállt összesen 73.000 Ft-ban.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12441 Dátum:
2017.06.27 kedd, 08:40:55 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.06.26 hétfő, 22:49:59
Jelentem, csütörtökre összeállt a vas.
A gépműhely kissé megcsúszott, csak keddre lett kész a hengerfej.
Szelepvezetők tökéletesek voltak, maradtak. Szelepfészkeket is csak finoman kellett csiszolni.
Viszont az egyik szívószelep vége kezdett elnyíródni, közelgett a szelepék kiugrása....
Szóval egy időzített bombán ültem
Azóta 250km-t mentem vele, és az olajszint változatlanul maximumon van.
Főleg, hogy az utolsó 2500km-re 2.7l olajat evett meg.
így a mutatvány megállt összesen 73.000 Ft-ban.
Gratula, ügyes vagy!
Akkor mik voltak cserélve? Gyűrűk, szelepszár szimeringek, hajtókar csapágyak?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12442 Dátum:
2017.06.27 kedd, 10:01:38 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.26 hétfő, 15:40:34
Sosem úgy nézzük az autó jobb és bal oldalát, hogy szemben állunk vele.
Egy autónak mindig a menetiránya (merre álla az eleje) határozza meg a jobb és bal oldalát.
Az autód mindig bal kormányos, akárhonnan nézed! (Remélem most nem Angliából írsz...
)
A szelepfedél tömítésnél szivárog be az olaj a gyertyához. Cseréld ki, most ki az olajat a gyertyától.
Tudom.
Most valamiért megfordítottam, azért is írtam oda hogy szembe állva
Amúgy kb egy hónapja volt szelepfedél tömítés cserélve..
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12443 Dátum:
2017.06.27 kedd, 10:36:21 »
Idézetet írta: adam0723 - 2017.06.27 kedd, 10:01:38
Tudom.
Most valamiért megfordítottam, azért is írtam oda hogy szembe állva
Amúgy kb egy hónapja volt szelepfedél tömítés cserélve..
Akkor nem jól csinálták vagy rosszat raktak bele (2 féle van).
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12444 Dátum:
2017.06.27 kedd, 10:40:17 »
Jelentem megtaláltam erős fényű lámpával a PCV csövet a szívósor mögött. Elég szépen beláttam, de az a cső teljesen jónak és épnek tűnik. Fals levegő kiszűrésére mennyire ajánlott módszer a féktisztítóval motortérbe való befújás? Nem okozhat gondot? Sajnos nincs ötletem máshogy hogyan tudnám kiszűrni ha falsot kap valahol a motor. Szemmel amennyit láttam és tudtam megnéztem a csöveken, de persze nem biztos hogy teljesen tökéletesen láttam mindent, ezért gondoltam a féktisztítós módszerre. Csak félek tőle, hogy ezzel akár árthatok is valaminek a motortérben. A családban van aki azért jobban ért az autókhoz (nem autószerelő csak hobbi szinten azért jobban otthon van az autós műszaki dolgokban) meghallgatta tegnap a motort és ő erős szívóhangot hall a motor folytószelep felöli részéről a magas alapjáratom során. Én is hallgattam, de nekem nem tűnt fel semmi, mondjuk én nekem ehhez botfülem van. Tehát merjek befújni féktisztítóval?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12445 Dátum:
2017.06.27 kedd, 11:18:56 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.27 kedd, 10:36:21
Akkor nem jól csinálták vagy rosszat raktak bele (2 féle van).
Köszi, majd rá kérdezek a szerelőnél.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12446 Dátum:
2017.06.27 kedd, 13:54:51 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.27 kedd, 08:40:55
Akkor mik voltak cserélve? Gyűrűk, szelepszár szimeringek, hajtókar csapágyak?
Igen, pontosan ezek.
Götze gyűrűk, hengerfejcsavarok. Bár az eredeti hengerfej csavarok se voltak megnyúlva.
Hajtókar csapágy King lett, mivel Glyko-ból mellé nyúltak, és 1.6 Zetec-ét kaptam
Fullos tömítést angolból rendeltem, szelepszárszimmeringgel egyben. Minden paszolt benne.
Mikor bontottam szét, láttam, hogy a vízpumpa csöppen. Kapott egy magneti marelli-t.
A szíj tökéletes állapotú volt, azt maradt. Görgőkben csapágyat cseréltem, az volt fiókban.
Hengerfej 20.000 Ft-os munkadíjban benne volt a rossz szelep cseréje.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12447 Dátum:
2017.06.27 kedd, 14:46:01 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.06.27 kedd, 13:54:51
Igen, pontosan ezek.
Götze gyűrűk, hengerfejcsavarok. Bár az eredeti hengerfej csavarok se voltak megnyúlva.
Hajtókar csapágy King lett, mivel Glyko-ból mellé nyúltak, és 1.6 Zetec-ét kaptam
Fullos tömítést angolból rendeltem, szelepszárszimmeringgel egyben. Minden paszolt benne.
Mikor bontottam szét, láttam, hogy a vízpumpa csöppen. Kapott egy magneti marelli-t.
A szíj tökéletes állapotú volt, azt maradt. Görgőkben csapágyat cseréltem, az volt fiókban.
Hengerfej 20.000 Ft-os munkadíjban benne volt a rossz szelep cseréje.
A King csapágy jó, nincs azzal semmi gond. Sőt. A csapágyaknál hézagot mértél, vagy csak belepakoltad azt jól van? Érdekelt volna mekkorára lövik be a hézagot utángyártottakál.
Bár valószínű a gyári hézag felső határán van.
Ilyesmit rendeltél?
http://www.ebay.co.uk/itm/HEAD-GASKET-SET-BOLTS-FOCUS-MONDEO-C-MAX-MAZDA-5-6-1-8-DURATEC-VRS-PLAS-ROCK-BOX-/131020652850?epid=1142366829&hash=item1e81708132:g:JaAAAOxyoahSXVTJ
Bátor vagy
Én nem mernék venni tömítésből semmit ami nem gyári, Elring, vagy Victor Reinz.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12448 Dátum:
2017.06.27 kedd, 16:49:21 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.27 kedd, 14:46:01
Ilyesmit rendeltél?
http://www.ebay.co.uk/itm/HEAD-GASKET-SET-BOLTS-FOCUS-MONDEO-C-MAX-MAZDA-5-6-1-8-DURATEC-VRS-PLAS-ROCK-BOX-/131020652850?epid=1142366829&hash=item1e81708132:g:JaAAAOxyoahSXVTJ
Bátor vagy
Én nem mernék venni tömítésből semmit ami nem gyári, Elring, vagy Victor Reinz.
Ezt rendeltem:
http://www.ebay.com/itm/310146492120
Válasz
A csapágyaknál hézagot mértél, vagy csak belepakoltad azt jól van?
Mivel csak százados mikrométert sikerült szerezni, azzal mértem meg a kibontott csapágyat, és az újat. Nagyjából fél századdal volt kisebb az új.
A régit meg ki tudja, mekkora volt, mennyit kophatott....
Mardok az 5W30-as Ford olajnál, de 10.000km-enként szigorú csere.
Ja, ami még kimaradt, az örvénylapátok is lógtak. De ezt is megoldottam gombokért. Ebben full fekete lapátok vannak. kivehető fekete házban 3-4mm kopás volt a forgás tengelyüknél. Az acél tengely is tökéletes.
Így esztegáltattam textilbakelitből perselyeket, amibe az acél tengely illeszkedik, ezeket pedig beletoltam a szívócsatorna közötti átvezető furatkba.
Ezt még régebben megcsináltam, de akkor nem készült kép.
Az alábbi képen jelöltem, hol perselyeztem meg.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12449 Dátum:
2017.06.27 kedd, 18:30:50 »
Válasz
Mivel csak százados mikrométert sikerült szerezni, azzal mértem meg a kibontott csapágyat, és az újat. Nagyjából fél századdal volt kisebb az új.
A régit meg ki tudja, mekkora volt, mennyit kophatott....
Nem így gondoltam, így nem tudsz meg semmit, hanem Plastigauge-re.
https://www.youtube.com/watch?v=yTGiWfkpBsI
De nem érdekes, megy az autó, az a lényeg. Használd egészséggel.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
255
256
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ