Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661964 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12400 Dátum: 2017.06.20 kedd, 19:37:50 »

Semmiképp... Viszont tudsz valakit aki ezt a belezést megtudná csinálni?
ha megírod, hogy helyileg merre vagy, vagy merre lehet jó, akkor biztos lesz valaki Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12401 Dátum: 2017.06.20 kedd, 21:07:22 »

Semmiképp... Viszont tudsz valakit aki ezt a belezést megtudná csinálni?


Persze, tudok.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12402 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:34:34 »

ha megírod, hogy helyileg merre vagy, vagy merre lehet jó, akkor biztos lesz valaki Wink

Budapest és környéke..
Amúgy bedzeltem e-mailen egy szakival aki a gyári alkatrészt alakítja át és ő szerinte nem érdemes kibelezni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12403 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:35:52 »

Budapest és környéke..
Amúgy bedzeltem e-mailen egy szakival aki a gyári alkatrészt alakítja át és ő szerinte nem érdemes kibelezni...
jóhogy nem, ha nem csinálod meg és bekapja a motor, akkor utána több pénz marad nála nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gregoár
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #12404 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:44:29 »

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2007-es Mk4 Mondeot, 2,0 benzin, van vele néhány gondom, elsősorban a szívósor hangoskodás, azt tanácsolták Vik-el nézessem meg alaposan a Lurdy házi szervízben, tudna valaki priviben egy telefonszámot hozzá?
Nagyon kéne, köszönöm!
Gyurka.
Naplózva
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12405 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:45:53 »

jóhogy nem, ha nem csinálod meg és bekapja a motor, akkor utána több pénz marad nála nyes

Állítólag nem fog úgy gyorsulni illetve több lesz a fogyasztás...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12406 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:49:11 »

Állítólag nem fog úgy gyorsulni illetve több lesz a fogyasztás...
állítólag...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12407 Dátum: 2017.06.20 kedd, 23:13:08 »

Állítólag nem fog úgy gyorsulni illetve több lesz a fogyasztás...

Nagyjából az alsó tartományban 1200-1800 között valahol, egy hangyányit lesz kevesebb a nyomaték. Na bumm, egy kicsivel nagyobb gáz és meg van oldva, bár amúgy is nyomja az ember a gázpedált, mert gyorsít.
A fogyasztást nem befolyásolja, hacsak nem az említett fordulatszám tartományban akarod mindig használni az autót. Ne tedd!


Kik állítják?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12408 Dátum: 2017.06.21 szerda, 07:18:47 »

Nagyjából az alsó tartományban 1200-1800 között valahol, egy hangyányit lesz kevesebb a nyomaték. Na bumm, egy kicsivel nagyobb gáz és meg van oldva, bár amúgy is nyomja az ember a gázpedált, mert gyorsít.
A fogyasztást nem befolyásolja, hacsak nem az említett fordulatszám tartományban akarod mindig használni az autót. Ne tedd!


Kik állítják?

A szivosor. hu-n találtam a pasi elerhetoseget.. Aki amúgy a gyári szívósort újítja fel...
Ő mondta ezeket...

Szóval ha Pest vagy közelében tudtok ajánlani valakit  a belezéshez, akkor ne tartsátok magatokban... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 07:21:27 írta key » Naplózva
baranyg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #12409 Dátum: 2017.06.21 szerda, 07:23:38 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton ha bekapcsolom a ventillátort vagy nagyobb fogyasztót, akkor a fordulatszám 700-900 között elkezd hintázni, FORSCAN-en annyi látszik, hogy az alapjárati állító 30%-55% között ingadozik, szinkronban az alapjárattal. Szerelő cseréltetett velem alapjárati motort, de mondanom sem kell, hogy nem oldotta meg a dolgot. Én a generátorra gyanakszom, mert terhelés nélkül 13,7V a VBAT_1 de pl világítást bekapcsolva leesik 13,1V-ra. A kérdésem, hogy az intelligens-töltésrendszernek nem kellene az akkumulátor töltőfeszültséget 13,6V-ra visszaemelnie?

Gábor

ui: jelenleg Motorcraft AGFS 22FE13J gyertyák vanak benne, de szerelő szerint ezek nem is belevalóak. Cromax-től rendeltem, "Gyári" gyertyát és ezt küldték.
Naplózva

Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12410 Dátum: 2017.06.21 szerda, 08:36:14 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton ha bekapcsolom a ventillátort vagy nagyobb fogyasztót, akkor a fordulatszám 700-900 között elkezd hintázni, FORSCAN-en annyi látszik, hogy az alapjárati állító 30%-55% között ingadozik, szinkronban az alapjárattal. Szerelő cseréltetett velem alapjárati motort, de mondanom sem kell, hogy nem oldotta meg a dolgot. Én a generátorra gyanakszom, mert terhelés nélkül 13,7V a VBAT_1 de pl világítást bekapcsolva leesik 13,1V-ra. A kérdésem, hogy az intelligens-töltésrendszernek nem kellene az akkumulátor töltőfeszültséget 13,6V-ra visszaemelnie?

Gábor

ui: jelenleg Motorcraft AGFS 22FE13J gyertyák vanak benne, de szerelő szerint ezek nem is belevalóak. Cromax-től rendeltem, "Gyári" gyertyát és ezt küldték.


A szerelő mire alapozza, hogy nem belevaló? (Amúgy az)
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12411 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:36:49 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton ha bekapcsolom a ventillátort vagy nagyobb fogyasztót, akkor a fordulatszám 700-900 között elkezd hintázni, FORSCAN-en annyi látszik, hogy az alapjárati állító 30%-55% között ingadozik, szinkronban az alapjárattal. Szerelő cseréltetett velem alapjárati motort, de mondanom sem kell, hogy nem oldotta meg a dolgot. Én a generátorra gyanakszom, mert terhelés nélkül 13,7V a VBAT_1 de pl világítást bekapcsolva leesik 13,1V-ra. A kérdésem, hogy az intelligens-töltésrendszernek nem kellene az akkumulátor töltőfeszültséget 13,6V-ra visszaemelnie?

Gábor

ui: jelenleg Motorcraft AGFS 22FE13J gyertyák vanak benne, de szerelő szerint ezek nem is belevalóak. Cromax-től rendeltem, "Gyári" gyertyát és ezt küldték.
Igen 13.5 V-ra.
bővebben: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
A gyertya 2.5 ST vagy 3.0 V6 -hoz való szerintem.
Neked ez kell pl: https://alkatreszek.hu/ngk_7569_p
NGK PTR6F13
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12412 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:23:37 »

Igen 13.5 V-ra.
bővebben: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
A gyertya 2.5 ST vagy 3.0 V6 -hoz való szerintem.
Neked ez kell pl: https://alkatreszek.hu/ngk_7569_p
NGK PTR6F13

NGK-ból tényleg az kell, de szerintem ha már Motorcraft gyertya, az pont bele való.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12413 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:42:11 »

NGK-ból tényleg az kell, de szerintem ha már Motorcraft gyertya, az pont bele való.
Szerintem mind1 ngk-motorcraft ,valahol együtt van ráírva. eplus2
Túl nagy a kinálat hehe ha jó 2.5 3.0-ba akkor jó a 2.0-ba is. worship
Én ezt (PTR6F13) rakom bele.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
baranyg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #12414 Dátum: 2017.06.21 szerda, 18:55:17 »

Szerintem mind1 ngk-motorcraft ,valahol együtt van ráírva. eplus2
Túl nagy a kinálat hehe ha jó 2.5 3.0-ba akkor jó a 2.0-ba is. worship
Én ezt (PTR6F13) rakom bele.

Gondolom a szerelő is ezen "csúszott el", hogy Mondeo 2001 2.0 benzin -hez PTR6F13-at hoz az NGK és a legtöbb katalógus, a Ford gyári ECAT viszont 1307093-at, amire az NGK már AGFS22FE13J-et írt.

A probléma ezen része legalább tisztázódni látszik.

Gábor
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 19:05:22 írta baranyg » Naplózva

Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #12415 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 06:56:42 »

Arra 2-re gondolsz?
Ha pedig örvénylapátmentesítve van, akkor nem kell vákuumcső egyáltalán.

Mi a probléma?

Erőtlennek érzem a kocsit. szomoru1  de lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Smiley
Nincsenek örvénylapátjaim.
Melyik kettő csövet baccam ki akkor? Smiley

Köszi.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12416 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 08:50:03 »

Erőtlennek érzem a kocsit. szomoru1  de lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Smiley
Nincsenek örvénylapátjaim.
Melyik kettő csövet baccam ki akkor? Smiley

Köszi.

Ha nincs örvénylapát, akkor csak dugózd le a szívócsonk elején, közepén a csatlakozást.
A tank szellőztető van még bekötve a MAP környékén, de azt ne bántsd.

Az erőtlenség, ha valós az inkább más lesz.
Pl. klíma és ugye alacsony fordulaton (<2000) amiért nincs örvénylap már érezhető.
Persze lehet még más is.....ha komoly a dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #12417 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 13:56:49 »

Sziasztok!
Van a hosszbordásszíj és a hozzá tartozó dolgok (vízpumpa, vezetőgörgő stb.) cseréjére valami ajánlás?
Vagy csak ha hibát tapasztalok, akkor bolygassam?
Jelenleg nincs gond, csak szeretnék elébe menni a dolgoknak...
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12418 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 14:03:28 »

Sziasztok!
Van a hosszbordásszíj és a hozzá tartozó dolgok (vízpumpa, vezetőgörgő stb.) cseréjére valami ajánlás?
Vagy csak ha hibát tapasztalok, akkor bolygassam?
Jelenleg nincs gond, csak szeretnék elébe menni a dolgoknak...

A szíjat cserélheted, ha úgy érzed/látod öreg már. A többit akkor szoktuk bolygatni ha elromlanak.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12419 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 14:04:59 »

Sziasztok!
Van a hosszbordásszíj és a hozzá tartozó dolgok (vízpumpa, vezetőgörgő stb.) cseréjére valami ajánlás?
Vagy csak ha hibát tapasztalok, akkor bolygassam?
Jelenleg nincs gond, csak szeretnék elébe menni a dolgoknak...

A hosszbordás ékszíj (ideális esetben, nem kerül rá olaj vagy szennyeződés, nincs egyéb fizikai ráhatás) gyári csereperiódusa 240.000 km.
Egyébként ha zajos valami meg kell keresni és szükség szerint elvégezni a javításokat, cseréket.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.22 csütörtök, 14:07:06 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #12420 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 14:06:14 »

A szíjat cserélheted, ha úgy érzed/látod öreg már. A többit akkor szoktuk bolygatni ha elromlanak.
Köszönöm mindkettőtöknek!
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bigshow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12421 Dátum: 2017.06.24 szombat, 20:59:37 »

Sziasztok!
Szeretett imádott 2.0 benzines motorom csapágyas lett./2004-es MK3/
Több javaslatot is kaptam.Talán a leg költséghatékonyabb megoldás a motor csere.
Tudnátok nekem bontót ajánlani ahol talán találok valamit?Budapest és környéke érdekelne.
Javításba nem mennék bele, mert valószínű kiderül egyéb gond is, aminek a vége 500000 is lehetne.
Ha van ötlet előre is köszönöm.

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12422 Dátum: 2017.06.24 szombat, 23:04:07 »

Sziasztok!
Szeretett imádott 2.0 benzines motorom csapágyas lett./2004-es MK3/
Több javaslatot is kaptam.Talán a leg költséghatékonyabb megoldás a motor csere.
Tudnátok nekem bontót ajánlani ahol talán találok valamit?Budapest és környéke érdekelne.
Javításba nem mennék bele, mert valószínű kiderül egyéb gond is, aminek a vége 500000 is lehetne.
Ha van ötlet előre is köszönöm.


Szia.
mk2-t hívd,de csak telefonon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.24 szombat, 23:14:17 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bigshow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12423 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 00:16:26 »

Szia.
mk2-t hívd,de csak telefonon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388

Köszönöm keresni fogom!
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12424 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 15:03:43 »

Sziasztok!
Olyan problémám jelentkezett, hogy miután megállok az autóval  (pl. piroslámpánál) a fordulat ugye rendben vissza is esik alapjárati fordulatszámra, de ezután kb. 1-2 másodperce egy pillanatra felviszi olyan 1500-as fordulatra majd újra visszaejti és ezután már megáll a helyén a szokásos 8-900-as fordulaton. A másik tapasztalatom ezzel kapcsolatban, hogy ha simán alapjáraton nyomkodom neki a gázt akkor viszont az a tünet, hogy miután lelépek a gázpedálról nem azonnal ejti le a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak ezt követően ejti le a fordulatot, viszont ez esetben már emeli fel újra 1500-ra (mint amikor pl. piroslámpánál állok meg). Tehát a lényeg, ha menet közben megállok a forgalomban akkor miután rendben lement a fordulat fogja magát és magától felmegy 1500-ra egy pillanatra és újra vissza. Ha viszont csak alapjáraton adom neki a gázt, akkor viszont az a tünet, hogy nem ejti le azonnal a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak utána engedi le, viszont ekkor már magától nem nyomja vissza 1500-ra. ForScan-el néztem, de nem dobott hibakódot. Én erősen az alapjárati motorra gyanakszom, legalábbis nagyon reménykedem benne, mert azt még könnyen ki lehet pucolni ha jól tudom. Van rá esély, hogy jó fele gondolkozok? Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12425 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 15:06:37 »

Sziasztok!
Olyan problémám jelentkezett, hogy miután megállok az autóval  (pl. piroslámpánál) a fordulat ugye rendben vissza is esik alapjárati fordulatszámra, de ezután kb. 1-2 másodperce egy pillanatra felviszi olyan 1500-as fordulatra majd újra visszaejti és ezután már megáll a helyén a szokásos 8-900-as fordulaton. A másik tapasztalatom ezzel kapcsolatban, hogy ha simán alapjáraton nyomkodom neki a gázt akkor viszont az a tünet, hogy miután lelépek a gázpedálról nem azonnal ejti le a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak ezt követően ejti le a fordulatot, viszont ez esetben már emeli fel újra 1500-ra (mint amikor pl. piroslámpánál állok meg). Tehát a lényeg, ha menet közben megállok a forgalomban akkor miután rendben lement a fordulat fogja magát és magától felmegy 1500-ra egy pillanatra és újra vissza. Ha viszont csak alapjáraton adom neki a gázt, akkor viszont az a tünet, hogy nem ejti le azonnal a fordulatot, hanem kitartja 1-2 másodpercig és csak utána engedi le, viszont ekkor már magától nem nyomja vissza 1500-ra. ForScan-el néztem, de nem dobott hibakódot. Én erősen az alapjárati motorra gyanakszom, legalábbis nagyon reménykedem benne, mert azt még könnyen ki lehet pucolni ha jól tudom. Van rá esély, hogy jó fele gondolkozok? Köszönöm!
Alapjárari motor tisztítás,ha nem segít:csere
Első tippnek tökéletes. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.25 vasárnap, 15:08:44 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12426 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 15:28:28 »

Szerintem meg első körben fojtószelepház tisztítás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12427 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 16:09:29 »

Köszönöm mindkettőtöknek. Ha jól tudom, akkor szerencsére mindkettő könnyen hozzáférhető és tisztítható. Mindegyiket megpucolom ha már ott járok. Folytószeleptisztítót vettem már régebben, az alapjárati motort is inkább azzal érdemes pucolni vagy ahhoz bőven jó a féktisztító is?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #12428 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 15:36:45 »

Sziasztok!

Ma nézegettem a kocsit, az egyik gyertyánál volt egy kevés olaj (szembe állva az autóval a bal szélsőbe). Kompressziót méressek? Mi szokott elkopni ilyenkor? Szelepszár szimmering, dugattyú, gyűrű? Nem sok van az autóba, 215 ezer km, ez idő alatt csak nem koptak szét a dugattyúk+gyűrűk.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12429 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 15:40:34 »

Sziasztok!

Ma nézegettem a kocsit, az egyik gyertyánál volt egy kevés olaj (szembe állva az autóval a bal szélsőbe). Kompressziót méressek? Mi szokott elkopni ilyenkor? Szelepszár szimmering, dugattyú, gyűrű? Nem sok van az autóba, 215 ezer km, ez idő alatt csak nem koptak szét a dugattyúk+gyűrűk.

Sosem úgy nézzük az autó jobb és bal oldalát, hogy szemben állunk vele.
Egy autónak mindig a menetiránya (merre álla az eleje) határozza meg a jobb és bal oldalát.
Az autód mindig bal kormányos, akárhonnan nézed! (Remélem most nem Angliából írsz... Cheesy )

A szelepfedél tömítésnél szivárog be az olaj a gyertyához. Cseréld ki, most ki az olajat a gyertyától.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #12430 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 16:30:02 »

Köszönöm mindkettőtöknek. Ha jól tudom, akkor szerencsére mindkettő könnyen hozzáférhető és tisztítható. Mindegyiket megpucolom ha már ott járok. Folytószeleptisztítót vettem már régebben, az alapjárati motort is inkább azzal érdemes pucolni vagy ahhoz bőven jó a féktisztító is?

Az alapjárati motort féktisztítóval csináltam, egy darabig jó volt aztán megint "sz@rakodott", ezt követően fogtam és kátrányoldó spray-t küldtem neki, na ez már tényleg pucolt. Kárt nem okozott, az alapjárati motor azóta- kb. 2000 Km-t haladva- jól dolgozik.  wave

« Utoljára szerkesztve: 2017.06.26 hétfő, 16:31:50 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12431 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 19:55:22 »

Megpucoltuk az alapjárati motort és a folytószelepházat is sajnos egyre rosszabb lett a kocsi. Most már ott tart, hogy a normál alapjárat 1250-1500-as fordulaton áll. Menet közben ha lelépek a gázpedálról nem esik vissza a fordulat, hanem tartja azt az alapjáratot amin éppen állt mikor leléptem róla, tehát ilyenkor magától megy az autó nem esik vissza a fordulat. Megálláskor esik le, de mondom olyan 1500-ra majd ekkor még magától egy pillanatra rá is nyom egy gázfröccsöt kb. 2000-2250-es forulatra majd visszaesik 1500-ra. Tegnap ugye még csak 1000-es volt a fordulat és 1500-re nyomta fel magát egy pillanatra, most már még magasabbra nyomja. Olyat próbáltunk még, hogy járó motor közben álló helyzetben lehúztuk az alapjárati motor csatlakozóját. Nem történt semmi. Az alapjáraton sem venni észre semmit check engine-t sem dobott rá, tehát az égegyadta világon semmi változás nem történt lehúzott alapjárati motor csatlakozója esetén. Ez normális?  Roll Eyes A folytószelepház jó retkes volt, de szépen meg lett pucolva direkt erre való tisztítóval. Az alapjárati motorban is meg lett kézzel járatva természetesen oldóanyagban úsztatva az a kis tányér ami zárja a levegőt. Szépen lehetett felfele tolni és vissza is csapódott rendesen a helyére és szemre szépen is zárt. Ettől függetlenül lehet olyan dolog benne, amit a pucolás nem oldott meg és szemmel sem lehet észrevenni rajta? Mit javasoltok mi legyen a következő lépés? Eléggé bíztam ebben a pucolásos dologban, de úgy tűnik ez most nem jött be.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12432 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 20:09:28 »

Megpucoltuk az alapjárati motort és a folytószelepházat is sajnos egyre rosszabb lett a kocsi. Most már ott tart, hogy a normál alapjárat 1250-1500-as fordulaton áll. Menet közben ha lelépek a gázpedálról nem esik vissza a fordulat, hanem tartja azt az alapjáratot amin éppen állt mikor leléptem róla, tehát ilyenkor magától megy az autó nem esik vissza a fordulat. Megálláskor esik le, de mondom olyan 1500-ra majd ekkor még magától egy pillanatra rá is nyom egy gázfröccsöt kb. 2000-2250-es forulatra majd visszaesik 1500-ra. Tegnap ugye még csak 1000-es volt a fordulat és 1500-re nyomta fel magát egy pillanatra, most már még magasabbra nyomja. Olyat próbáltunk még, hogy járó motor közben álló helyzetben lehúztuk az alapjárati motor csatlakozóját. Nem történt semmi. Az alapjáraton sem venni észre semmit check engine-t sem dobott rá, tehát az égegyadta világon semmi változás nem történt lehúzott alapjárati motor csatlakozója esetén. Ez normális?  Roll Eyes A folytószelepház jó retkes volt, de szépen meg lett pucolva direkt erre való tisztítóval. Az alapjárati motorban is meg lett kézzel járatva természetesen oldóanyagban úsztatva az a kis tányér ami zárja a levegőt. Szépen lehetett felfele tolni és vissza is csapódott rendesen a helyére és szemre szépen is zárt. Ettől függetlenül lehet olyan dolog benne, amit a pucolás nem oldott meg és szemmel sem lehet észrevenni rajta? Mit javasoltok mi legyen a következő lépés? Eléggé bíztam ebben a pucolásos dologban, de úgy tűnik ez most nem jött be.

Bejött a tisztítás, mert az is alap feltétel a rendszernek a jó működéshez.
Most, hogy minden tiszta (és remélhetőleg nincs nyitva megszorulva az alapjárati) ez kizárható. Szívóoldali tömítetlenség. Keresd meg, első a PCV cső legyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12433 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 20:24:54 »

Bejött a tisztítás, mert az is alap feltétel a rendszernek a jó működéshez.
Most, hogy minden tiszta (és remélhetőleg nincs nyitva megszorulva az alapjárati) ez kizárható. Szívóoldali tömítetlenség. Keresd meg, első a PCV cső legyen.


Az az a cső ami a szívósor mögött/alul helyezkedik el? Azt csak a szívósor levételével tudom ellenőrizni, hogy van-e valami gond vele?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12434 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 20:31:16 »

Az az a cső ami a szívósor mögött/alul helyezkedik el? Azt csak a szívósor levételével tudom ellenőrizni, hogy van-e valami gond vele?

Látni megbontás nélkül is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12435 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 21:07:29 »

Látni megbontás nélkül is.

Akkor holnap megpróbálom megkeresni a rést, ahol belátok oda. Még annyi, hogy az normális egyébként amit korábban írtam, hogy járó motornál ha az ember lehúzza az alapjárati motor csatlakozóját akkor nem történik semmi? A motor ugyanazon a fordulaton járt tovább. Azt gondoltam, hogy azért valamit számít ha nincs rádugva a csati. Pl. lefullad az autó vagy bármi egyéb jelenség a fordulatszámon  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12436 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 21:09:35 »

Akkor holnap megpróbálom megkeresni a rést, ahol belátok oda. Még annyi, hogy az normális egyébként amit korábban írtam, hogy járó motornál ha az ember lehúzza az alapjárati motor csatlakozóját akkor nem történik semmi? A motor ugyanazon a fordulaton járt tovább. Azt gondoltam, hogy azért valamit számít ha nincs rádugva a csati. Pl. lefullad az autó vagy bármi egyéb jelenség a fordulatszámon  Roll Eyes

Tiszta alkatrészekkel és üzem meleg motornál NEM az alapjárati motor tartja az alapjárati fordulatszámot. Az csak a szükséges emelést végzi nagyobb villamos terhelés vagy motor terhelés esetén kompenzál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hopkins
Vendég
« Új hozzászólás #12437 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 21:33:38 »

Benzinmotorok (1.8, 2.0)
  Sziasztok.1.8-as benzines MK3 Mondeom elkezdte enni az olajat.
2 hónapja van nálam, kb 230 ezer km-et futott  Természetesen megvételt követően olajcserével kezdtem, gyári olaj került bele.

Megpróbálom leírni az általam ismerteket, amik érdekesek lehetnek a problémával kapcsolatban:
Olajcsere után megnéztem a nivópálcát, a maximumon volt. Ekkor azt gondoltam, hogy minden rendben van, az autó szervizelve, üzemi hőmérsékleten friss és megfelelő olajjal dolgozik.

Egy hónap után ellenőriztem az olajszintet hideg motornál és azt tapasztaltam, hogy a minimum alatt van a szint kb fél centivel. Na ezen ledöbbentem, szerencsétlen kevés olajjal ment...

Alánéztem, de olajfojás nyomát nem láttam sem alul, sem felül, így csak az maradt, hogy elégette az olajat.
.Az autó nem füstöl, de egy kicsit kormos a kipufogó vége.

Ön a fentiek ismeretében mit ajánl?

Várom szíves visszejelzését.

Köszönettel:Hopkins
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12438 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 21:38:14 »

  Sziasztok.1.8-as benzines MK3 Mondeom elkezdte enni az olajat.
2 hónapja van nálam, kb 230 ezer km-et futott  Természetesen megvételt követően olajcserével kezdtem, gyári olaj került bele.

Megpróbálom leírni az általam ismerteket, amik érdekesek lehetnek a problémával kapcsolatban:
Olajcsere után megnéztem a nivópálcát, a maximumon volt. Ekkor azt gondoltam, hogy minden rendben van, az autó szervizelve, üzemi hőmérsékleten friss és megfelelő olajjal dolgozik.

Egy hónap után ellenőriztem az olajszintet hideg motornál és azt tapasztaltam, hogy a minimum alatt van a szint kb fél centivel. Na ezen ledöbbentem, szerencsétlen kevés olajjal ment...

Alánéztem, de olajfojás nyomát nem láttam sem alul, sem felül, így csak az maradt, hogy elégette az olajat.
.Az autó nem füstöl, de egy kicsit kormos a kipufogó vége.

Ön a fentiek ismeretében mit ajánl?

Várom szíves visszejelzését.

Köszönettel:Hopkins


Én első körben ajánlom a sűrűbb olajszint ellenőrzést!
1 hónap....hogy is van ez, a napi első elindulás előtt ellenőrizni kell a motorolaj szintet.....de még a tankajtón belül is az van, hogy 600mile/1000 km.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #12439 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 21:40:13 »

  Sziasztok.1.8-as benzines MK3 Mondeom elkezdte enni az olajat.
2 hónapja van nálam, kb 230 ezer km-et futott  Természetesen megvételt követően olajcserével kezdtem, gyári olaj került bele.

Megpróbálom leírni az általam ismerteket, amik érdekesek lehetnek a problémával kapcsolatban:
Olajcsere után megnéztem a nivópálcát, a maximumon volt. Ekkor azt gondoltam, hogy minden rendben van, az autó szervizelve, üzemi hőmérsékleten friss és megfelelő olajjal dolgozik.

Egy hónap után ellenőriztem az olajszintet hideg motornál és azt tapasztaltam, hogy a minimum alatt van a szint kb fél centivel. Na ezen ledöbbentem, szerencsétlen kevés olajjal ment...

Alánéztem, de olajfojás nyomát nem láttam sem alul, sem felül, így csak az maradt, hogy elégette az olajat.
.Az autó nem füstöl, de egy kicsit kormos a kipufogó vége.

Ön a fentiek ismeretében mit ajánl?

Várom szíves visszejelzését.

Köszönettel:Hopkins

Vagy:
-Olajlehúzó gyűrű megadta magát
-Szelepszár szimmering elenged
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12440 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 22:49:59 »

Hogy megy a generál? Halad?

Jelentem, csütörtökre összeállt a vas.
A gépműhely kissé megcsúszott, csak keddre lett kész a hengerfej.
Szelepvezetők tökéletesek voltak, maradtak. Szelepfészkeket is csak finoman kellett csiszolni.
Viszont az egyik szívószelep vége kezdett elnyíródni, közelgett a szelepék kiugrása....  wilting Szóval egy időzített bombán ültem  eplus2

Azóta 250km-t mentem vele, és az olajszint változatlanul maximumon van.  taps
Főleg, hogy az utolsó 2500km-re 2.7l olajat evett meg.  eplus2

így a mutatvány megállt összesen 73.000 Ft-ban.
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12441 Dátum: 2017.06.27 kedd, 08:40:55 »

Jelentem, csütörtökre összeállt a vas.
A gépműhely kissé megcsúszott, csak keddre lett kész a hengerfej.
Szelepvezetők tökéletesek voltak, maradtak. Szelepfészkeket is csak finoman kellett csiszolni.
Viszont az egyik szívószelep vége kezdett elnyíródni, közelgett a szelepék kiugrása....  wilting Szóval egy időzített bombán ültem  eplus2

Azóta 250km-t mentem vele, és az olajszint változatlanul maximumon van.  taps
Főleg, hogy az utolsó 2500km-re 2.7l olajat evett meg.  eplus2

így a mutatvány megállt összesen 73.000 Ft-ban.

Gratula, ügyes vagy!  taps  worship
Akkor mik voltak cserélve? Gyűrűk, szelepszár szimeringek, hajtókar csapágyak?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #12442 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:01:38 »

Sosem úgy nézzük az autó jobb és bal oldalát, hogy szemben állunk vele.
Egy autónak mindig a menetiránya (merre álla az eleje) határozza meg a jobb és bal oldalát.
Az autód mindig bal kormányos, akárhonnan nézed! (Remélem most nem Angliából írsz... Cheesy )

A szelepfedél tömítésnél szivárog be az olaj a gyertyához. Cseréld ki, most ki az olajat a gyertyától.

Tudom.  vigyor3 Most valamiért megfordítottam, azért is írtam oda hogy szembe állva nyes Amúgy kb egy hónapja volt szelepfedél tömítés cserélve..
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12443 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:36:21 »

Tudom.  vigyor3 Most valamiért megfordítottam, azért is írtam oda hogy szembe állva nyes Amúgy kb egy hónapja volt szelepfedél tömítés cserélve..

Akkor nem jól csinálták vagy rosszat raktak bele (2 féle van).
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12444 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:40:17 »

Jelentem megtaláltam erős fényű lámpával a PCV csövet a szívósor mögött. Elég szépen beláttam, de az a cső teljesen jónak és épnek tűnik. Fals levegő kiszűrésére mennyire ajánlott módszer a féktisztítóval motortérbe való befújás? Nem okozhat gondot? Sajnos nincs ötletem máshogy hogyan tudnám kiszűrni ha falsot kap valahol a motor. Szemmel amennyit láttam és tudtam megnéztem a csöveken, de persze nem biztos hogy teljesen tökéletesen láttam mindent, ezért gondoltam a féktisztítós módszerre. Csak félek tőle, hogy ezzel akár árthatok is valaminek a motortérben. A családban van aki azért jobban ért az autókhoz (nem autószerelő csak hobbi szinten azért jobban otthon van az autós műszaki dolgokban) meghallgatta tegnap a motort és ő erős szívóhangot hall a motor folytószelep felöli részéről a magas alapjáratom során. Én is hallgattam, de nekem nem tűnt fel semmi, mondjuk én nekem ehhez botfülem van. Tehát merjek befújni féktisztítóval?  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #12445 Dátum: 2017.06.27 kedd, 11:18:56 »

Akkor nem jól csinálták vagy rosszat raktak bele (2 féle van).

Köszi, majd rá kérdezek a szerelőnél.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12446 Dátum: 2017.06.27 kedd, 13:54:51 »

Akkor mik voltak cserélve? Gyűrűk, szelepszár szimeringek, hajtókar csapágyak?

Igen, pontosan ezek.
Götze gyűrűk, hengerfejcsavarok. Bár az eredeti hengerfej csavarok se voltak megnyúlva.
Hajtókar csapágy King lett, mivel Glyko-ból mellé nyúltak, és 1.6 Zetec-ét kaptam   Undecided
Fullos tömítést angolból rendeltem, szelepszárszimmeringgel egyben. Minden paszolt benne.

Mikor bontottam szét, láttam, hogy a vízpumpa csöppen. Kapott egy magneti marelli-t.
A szíj tökéletes állapotú volt, azt maradt. Görgőkben csapágyat cseréltem, az volt fiókban.

Hengerfej 20.000 Ft-os munkadíjban benne volt a rossz szelep cseréje.



Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12447 Dátum: 2017.06.27 kedd, 14:46:01 »

Igen, pontosan ezek.
Götze gyűrűk, hengerfejcsavarok. Bár az eredeti hengerfej csavarok se voltak megnyúlva.
Hajtókar csapágy King lett, mivel Glyko-ból mellé nyúltak, és 1.6 Zetec-ét kaptam   Undecided
Fullos tömítést angolból rendeltem, szelepszárszimmeringgel egyben. Minden paszolt benne.

Mikor bontottam szét, láttam, hogy a vízpumpa csöppen. Kapott egy magneti marelli-t.
A szíj tökéletes állapotú volt, azt maradt. Görgőkben csapágyat cseréltem, az volt fiókban.

Hengerfej 20.000 Ft-os munkadíjban benne volt a rossz szelep cseréje.


A King csapágy jó, nincs azzal semmi gond. Sőt. A csapágyaknál hézagot mértél, vagy csak belepakoltad azt jól van? Érdekelt volna mekkorára lövik be a hézagot utángyártottakál.
Bár valószínű a gyári hézag felső határán van.
Ilyesmit rendeltél? http://www.ebay.co.uk/itm/HEAD-GASKET-SET-BOLTS-FOCUS-MONDEO-C-MAX-MAZDA-5-6-1-8-DURATEC-VRS-PLAS-ROCK-BOX-/131020652850?epid=1142366829&hash=item1e81708132:g:JaAAAOxyoahSXVTJ
Bátor vagy  vigyor3 worship Én nem mernék venni tömítésből semmit ami nem gyári, Elring, vagy Victor Reinz.  smile
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12448 Dátum: 2017.06.27 kedd, 16:49:21 »


Ilyesmit rendeltél? http://www.ebay.co.uk/itm/HEAD-GASKET-SET-BOLTS-FOCUS-MONDEO-C-MAX-MAZDA-5-6-1-8-DURATEC-VRS-PLAS-ROCK-BOX-/131020652850?epid=1142366829&hash=item1e81708132:g:JaAAAOxyoahSXVTJ
Bátor vagy  vigyor3 worship Én nem mernék venni tömítésből semmit ami nem gyári, Elring, vagy Victor Reinz.  smile

Ezt rendeltem:
http://www.ebay.com/itm/310146492120

Válasz
A csapágyaknál hézagot mértél, vagy csak belepakoltad azt jól van?
Mivel csak százados mikrométert sikerült szerezni, azzal mértem meg a kibontott csapágyat, és az újat. Nagyjából fél századdal volt kisebb az új.
A régit meg ki tudja, mekkora volt, mennyit kophatott....

Mardok az 5W30-as Ford olajnál, de 10.000km-enként szigorú csere.

Ja, ami még kimaradt, az örvénylapátok is lógtak. De ezt is megoldottam gombokért. Ebben full fekete lapátok vannak. kivehető fekete házban 3-4mm kopás volt a forgás tengelyüknél. Az acél tengely is tökéletes.
Így esztegáltattam textilbakelitből perselyeket, amibe az acél tengely illeszkedik, ezeket pedig beletoltam a szívócsatorna közötti átvezető furatkba.
Ezt még régebben megcsináltam, de akkor nem készült kép.

Az alábbi képen jelöltem, hol perselyeztem meg.

Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12449 Dátum: 2017.06.27 kedd, 18:30:50 »

Válasz

Mivel csak százados mikrométert sikerült szerezni, azzal mértem meg a kibontott csapágyat, és az újat. Nagyjából fél századdal volt kisebb az új.
A régit meg ki tudja, mekkora volt, mennyit kophatott....


Nem így gondoltam, így nem tudsz meg semmit, hanem Plastigauge-re. https://www.youtube.com/watch?v=yTGiWfkpBsI
De nem érdekes, megy az autó, az a lényeg. Használd egészséggel.  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.