Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:14:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652558 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #12900 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 12:57:48 »

Az utóbbi időben mintha egyre tovább tartana, mire indítás előtt a szivattyú odanyomja az üzemanyagot a motorhoz.
Utal ez valami lehetséges problémára a közeljövőben?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12901 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 14:52:39 »

Mert írta! Smiley

Természetsen ha úgy gondolja, hogy érdekli, írjon nyugodtan, válaszolok, küldök képeket az autóról.

Helló nem azért nem írtam mert csak 800ért érdekelne, hanem mert nem kombit keresek . Kombi max akkor lesz ha végkép nincs másik  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12902 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 14:53:43 »

Az utóbbi időben mintha egyre tovább tartana, mire indítás előtt a szivattyú odanyomja az üzemanyagot a motorhoz.
Utal ez valami lehetséges problémára a közeljövőben?
AC halál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #12903 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 15:57:28 »

Helló nem azért nem írtam mert csak 800ért érdekelne, hanem mert nem kombit keresek . Kombi max akkor lesz ha végkép nincs másik  worship

A használt autó mind lutri wave Amúgy milyen köbcentisben gondolkodsz? Mert hát jobban tudnak itt abban is segíteni, hogy 1.8, vagy 2.0-t akarnál! Vagyis a hibákat felsorolni. wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12904 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 16:09:18 »

A használt autó mind lutri wave Amúgy milyen köbcentisben gondolkodsz? Mert hát jobban tudnak itt abban is segíteni, hogy 1.8, vagy 2.0-t akarnál! Vagyis a hibákat felsorolni. wave

Inkább 2.0 benzinesben gondolkodok  mert többen azt írták ,hogy az 1.8 azért nem olyan vígan viszi a kasznit.
Persze nem világ körútra vennék autót . De azért ha úgy van  pár zsák cementet vagy  csempét tudjak vele szállítani . Viszont nem 2-3 évre tervezném a vásárlást.
Nekem ez első autó lenne . Faternak azért már megfordult régebben pár autó a kezében
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.17 vasárnap, 16:11:04 írta sleek » Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #12905 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 18:02:20 »

AC halál?

Nekem aztán mondhatod... vagyis oké, megnéztem a neten, hogy mi lehet az az AC, azon kívül, hogy nem a váltakozó áramra gondoltál!  vigyor3

És ezt az ac pumpa halált meg tudják nézni szervízben, hogy tényleg az kezd tönkremenni?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12906 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 18:08:41 »

Nekem aztán mondhatod... vagyis oké, megnéztem a neten, hogy mi lehet az az AC, azon kívül, hogy nem a váltakozó áramra gondoltál!  vigyor3

És ezt az ac pumpa halált meg tudják nézni szervízben, hogy tényleg az kezd tönkremenni?
lehet ellenőrizni a működését.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #12907 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 18:10:29 »

lehet ellenőrizni a működését.

Köszönöm, ellenőriztetem!  worship
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12908 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 16:39:02 »

Helló nem azért nem írtam mert csak 800ért érdekelne, hanem mert nem kombit keresek . Kombi max akkor lesz ha végkép nincs másik  worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=26137.msg1123422#msg1123422
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sleek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #12909 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 17:43:01 »


Köszönöm nézem Smiley
Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12910 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 19:23:34 »

Kigyorsításkor kelepelő hang a szívósor elhasználtságából jöhet? (2006os 1.8 125LE)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12911 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 19:24:32 »

Kigyorsításkor kelepelő hang a szívósor elhasználtságából jöhet? (2006os 1.8 125LE)
ellenőrizd le.vedd le a vákumcsövet a szívósorról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12912 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 19:25:29 »

Kigyorsításkor kelepelő hang a szívósor elhasználtságából jöhet? (2006os 1.8 125LE)
Lehet.
Így ellenőrízheted:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12913 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 19:36:50 »


Ahha. Holnap megnézem, bár nekem más jellegű a hang....
Szabolcsban tudtok ajánlani valakit aki érti a szerelését?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12914 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 19:53:19 »

Ahha. Holnap megnézem, bár nekem más jellegű a hang....
Szabolcsban tudtok ajánlani valakit aki érti a szerelését?
kérdezd meg HZsolt92-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #12915 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 05:51:05 »

Sziasztok!
2 dolog aggaszt az autómba..... Ebben kérném segítségeteket!
1. A hátsó ablaktörlő néha megy néha nem..... a relé akar dolgozni.....
2. Ha rendesen átmelegszik ez a jó kis benzinmotor, akkor előfordúl hogy nem úgy reagál mint amikor hideg... mintha megállna tanakodni 1 másodpercre....
Ezt mi okozhatja?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12916 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 07:11:22 »

Sziasztok!
2 dolog aggaszt az autómba..... Ebben kérném segítségeteket!
1. A hátsó ablaktörlő néha megy néha nem..... a relé akar dolgozni.....
2. Ha rendesen átmelegszik ez a jó kis benzinmotor, akkor előfordúl hogy nem úgy reagál mint amikor hideg... mintha megállna tanakodni 1 másodpercre....
Ezt mi okozhatja?
Válaszaitokat előre is köszönöm!

Mondjuk letapad a fojtószelep. Próbáld tisztítani első körben. Nézd meg gázbowdent is, hogy könnyen jár.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY
Tisztításhoz nem jó a féktisztító. Oda való kell.

De lehet gyújtás oldali hiba is. Vedd ki a trafót és nézd meg nincs e repedés, égésnyom a házon.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.21 csütörtök, 08:25:38 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12917 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 09:25:40 »

Sziasztok!
2 dolog aggaszt az autómba..... Ebben kérném segítségeteket!
1. A hátsó ablaktörlő néha megy néha nem..... a relé akar dolgozni.....
2. Ha rendesen átmelegszik ez a jó kis benzinmotor, akkor előfordúl hogy nem úgy reagál mint amikor hideg... mintha megállna tanakodni 1 másodpercre....
Ezt mi okozhatja?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Szia.
1.ha ràèrsz szedd szèt a motort,persze az ablaktörlő motorjàt.Takaritàs kontaktok ell.  ès egy kis zsirzàs.Nàlam ez megoldotta a hasonlò problèmàt.Ha nem ,akkor a bontòsoktòl egy jobb àllapotut jò pènzè.  vigyor3
2.Bleky megadott egy irànyt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.21 csütörtök, 12:36:04 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bigshow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12918 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 15:08:48 »

Sziasztok!
Laikusként kérdezném, hogy motor csere elött állok.Jó-e vagy ki lehet-e egyáltalán cserélni 2000-es benzines motort úgy ha az eredeti euro3-as volt.Az új pedig Euro-4es lenne.CJBA helyett CJBB.
Ez érinti esetleg az elektronikát vagy más egyebet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12919 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 19:47:00 »

Sziasztok!
Laikusként kérdezném, hogy motor csere elött állok.Jó-e vagy ki lehet-e egyáltalán cserélni 2000-es benzines motort úgy ha az eredeti euro3-as volt.Az új pedig Euro-4es lenne.CJBA helyett CJBB.
Ez érinti esetleg az elektronikát vagy más egyebet?
mivel úgyis csupasz blokkot fogsz kapni a bontóból minden segédberendezés nélkül, így jó eséllyel átrakható minden a tiedről
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greed
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12920 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 21:50:17 »

Sziasztok,

2.0 fl előtti automata mondeo utólagos tempomatosításához vajon milyen alkatrészekre van szükségem? Erről sajnos sehol sem találtam infót. Az autó ghia, de sajnos a német elfelejtette behúzni az X-et.. Tudnátok esetleg segíteni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12921 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 22:28:45 »

Sziasztok,

2.0 fl előtti automata mondeo utólagos tempomatosításához vajon milyen alkatrészekre van szükségem? Erről sajnos sehol sem találtam infót. Az autó ghia, de sajnos a német elfelejtette behúzni az X-et.. Tudnátok esetleg segíteni?
komplett benzines tempomat szett kell hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #12922 Dátum: 2017.09.30 szombat, 07:09:35 »

Sziasztok!
Laikusként kérdezném, hogy motor csere elött állok.Jó-e vagy ki lehet-e egyáltalán cserélni 2000-es benzines motort úgy ha az eredeti euro3-as volt.Az új pedig Euro-4es lenne.CJBA helyett CJBB.
Ez érinti esetleg az elektronikát vagy más egyebet?

Szia,

Lehet...+KPM vizsga(változik a motorkód)+új törzskönyv+új forgalmi.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Lukacsim0521
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12923 Dátum: 2017.10.04 szerda, 16:06:42 »

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001-es, 1.8-as Mondeom, lenne egy pár kérdésem, amit egy nagyon hozzá értő embernek szeretnék fel tenni. Félre értés ne essék, itt a fórumon szerintem kb. még mindenki jobban ért hozzá, mint én, csak szeretném olyan véleményét kikérni, aki nap mint nap velük foglalkozik:)
Szóval esetleg privátban meg tudná-e adni valaki Németh Viktor (Vik), az Auto Fortnál, bármilyen elérhetőségét? Akár faceb. profil, akár email cím?
Előre is köszönöm a segítőkész válaszokat:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12924 Dátum: 2017.10.04 szerda, 16:41:52 »

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001-es, 1.8-as Mondeom, lenne egy pár kérdésem, amit egy nagyon hozzá értő embernek szeretnék fel tenni. Félre értés ne essék, itt a fórumon szerintem kb. még mindenki jobban ért hozzá, mint én, csak szeretném olyan véleményét kikérni, aki nap mint nap velük foglalkozik:)
Szóval esetleg privátban meg tudná-e adni valaki Németh Viktor (Vik), az Auto Fortnál, bármilyen elérhetőségét? Akár faceb. profil, akár email cím?
Előre is köszönöm a segítőkész válaszokat:)
benne van a profil előéletében.


http://mondeo.hu/index.php?topic=4014.msg512202#msg512202
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #12925 Dátum: 2017.10.04 szerda, 22:34:50 »

Sziasztok!
Laikusként kérdezném, hogy motor csere elött állok.Jó-e vagy ki lehet-e egyáltalán cserélni 2000-es benzines motort úgy ha az eredeti euro3-as volt.Az új pedig Euro-4es lenne.CJBA helyett CJBB.
Ez érinti esetleg az elektronikát vagy más egyebet?

A   CJBA motorok euro3-asak...??  Én valahol úgy olvastam, hogy az MK3-a Mondeo-k már mind euro4-esek !  Tud erről valaki biztosat ?

Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12926 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 13:39:48 »

A   CJBA motorok euro3-asak...??  Én valahol úgy olvastam, hogy az MK3-a Mondeo-k már mind euro4-esek !  Tud erről valaki biztosat ?


2004től van eu4 szabvány, előtte eu3ak voltak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #12927 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 23:33:28 »

2004től van eu4 szabvány, előtte eu3ak voltak

Köszönöm...!!  Smiley
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12928 Dátum: 2017.10.06 péntek, 08:52:56 »

2004től van eu4 szabvány, előtte eu3ak voltak

Az lehet, hogy 2004-től volt az Euro4, de a Duratec HE motor teljesítette a szabványt, így Euro4-es.
A sajátom forgalmijában ( CHBB, 1.8 125 Le ) 9-es a környezetvédelmi osztályba sorolás kódja.
De egy német forgalmisba is Euro4 szerepel....
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.06 péntek, 08:55:09 írta Freestyle » Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #12929 Dátum: 2017.10.11 szerda, 18:32:05 »

Sziasztok,

Nem mondeo, de Ford és már megszoktam az itteni jó tanácsokat.  Wink

Szóval Ford Fiesta 1.4 benzin, FXJA. Pár napja Check Engine hiba... kiolvas... 0420 ... Katalizátor hiba. Össze vissza telefonálok, mondták, hogy 99%, hogy ez csere, ez ilyen. Már a víz kert a 120ezres javítás miatt. Amikor kiolvastam Forscan-al, akkor próbáltam törölni, de egyből visszajött, tehát a hiba fennállt.

Most eltelt két nap, használtuk, mert kellett.  Ma a feleségem hazaért és mondja, hogy eltűnt a hibajelzés. Az mondja ment a kocsival és mintha egy pillanatra elgyengült volna, majd mintha mi sem történt volna, ment tovább és eltűnt a hibajel.

Ilyenkor most akkor mi van? Csere, nem csere?
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12930 Dátum: 2017.10.11 szerda, 19:08:58 »

Sziasztok,

Nem mondeo, de Ford és már megszoktam az itteni jó tanácsokat.  Wink

Szóval Ford Fiesta 1.4 benzin, FXJA. Pár napja Check Engine hiba... kiolvas... 0420 ... Katalizátor hiba. Össze vissza telefonálok, mondták, hogy 99%, hogy ez csere, ez ilyen. Már a víz kert a 120ezres javítás miatt. Amikor kiolvastam Forscan-al, akkor próbáltam törölni, de egyből visszajött, tehát a hiba fennállt.

Most eltelt két nap, használtuk, mert kellett.  Ma a feleségem hazaért és mondja, hogy eltűnt a hibajelzés. Az mondja ment a kocsival és mintha egy pillanatra elgyengült volna, majd mintha mi sem történt volna, ment tovább és eltűnt a hibajel.

Ilyenkor most akkor mi van? Csere, nem csere?
....már nem. vigyor3

Mennyi km van benne?

"... a P0420 00 hibakód beállhat, a belső köpeny gázosodása miatt. A problémát kijavíthatja, ha a járművet autópályán működteti, körülbelül 1 órán keresztül."

Amúgy javítható 30ból.
http://www.katalizatortisztitas.com/p0420-hibakod/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12931 Dátum: 2017.10.11 szerda, 19:12:36 »

Sziasztok,

Nem mondeo, de Ford és már megszoktam az itteni jó tanácsokat.  Wink

Szóval Ford Fiesta 1.4 benzin, FXJA. Pár napja Check Engine hiba... kiolvas... 0420 ... Katalizátor hiba. Össze vissza telefonálok, mondták, hogy 99%, hogy ez csere, ez ilyen. Már a víz kert a 120ezres javítás miatt. Amikor kiolvastam Forscan-al, akkor próbáltam törölni, de egyből visszajött, tehát a hiba fennállt.

Most eltelt két nap, használtuk, mert kellett.  Ma a feleségem hazaért és mondja, hogy eltűnt a hibajelzés. Az mondja ment a kocsival és mintha egy pillanatra elgyengült volna, majd mintha mi sem történt volna, ment tovább és eltűnt a hibajel.

Ilyenkor most akkor mi van? Csere, nem csere?
Ha egyszer xar,akkor csere.(kikormolni  eplus2 )
Én várnék a cserével.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #12932 Dátum: 2017.10.11 szerda, 19:41:26 »

Elvileg 156000km van benne, szervizkönyves, osztrák. De hát ki tudja....


....már nem. vigyor3

Mennyi km van benne?

"... a P0420 00 hibakód beállhat, a belső köpeny gázosodása miatt. A problémát kijavíthatja, ha a járművet autópályán működteti, körülbelül 1 órán keresztül."

Amúgy javítható 30ból.
http://www.katalizatortisztitas.com/p0420-hibakod/
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12933 Dátum: 2017.10.11 szerda, 20:11:44 »

Elvileg 156000km van benne, szervizkönyves, osztrák. De hát ki tudja....


nem hiszem, hogy a ráolvasás segít rajta.Úgy értem a pályás menet.Bár ki tudja.Használjátok hosszabb távokra is? Pályáztok vele?
3-4 üveghang,had égjen a kox.
Ha nem jön be,tisztítás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jack2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #12934 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 10:12:51 »

Sziasztok!

Mondeo 2004-es 1.8/125LE benzines duratec. kb: 200.000KM
P0420 hibakód. - katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt(hengersor1).

Gyakorlatilag cseréltek gyertyákat, első lambdaszondát, vizsgálgatták összevissza.
Sokadjára bevittem a Ford-hoz, kimérték ugyanezt a P0420-at amit már előtte is közöltem velük, majd adtak egy 420.000Ft-os árat a katalizátorcserére. (semmi mérés, csak kiolvasták...)

A katalizátor gyakorlatilag 1 éves, igaz, h utángyártott, de független szerviz kimérése szerint tökéletes értékeket hoz.
Elmondása szerint azért jelez a check engine lámpa, mert a gyári katalizátorhoz képest az utángyártott nem tudja ugyanazon időkereten belül hozni a kívánt értékeket, bár hozni hozza.

Igazából bármilyen véleményre nyitott vagyok, illetve a fenti állítások igazolása, cáfolása is érdekelne....
Köszönöm!
 
A mért értékek:
RPM:2900
lambda: 1.019
co:0.01
co2:14.6
o2:0.49
hc:86

RPM:800
lambda:1.025
co:0.07
co2:14.5
hc:55


« Utoljára szerkesztve: 2017.10.12 csütörtök, 10:50:24 írta jack2 » Naplózva
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #12935 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 21:10:13 »

Nekem is ez a hibám, de nálam régi a katalizátor. Minden esetre tegnap váltottam pár szót Novoth Tibivel és azt mondta, hogy talán érdemes megnézni a 2-es jeladó/szonda értékét is. (már nem emlékszem) Elvileg normál állapotban valami 0,65v kl legyen az értéke, ha attól eltér, akkor az is lehet a ludas. Bocs, ha így hirtelen nem tudok pontosabbat mondani, ennyi maradt meg belőle. Elvileg OBD kábellel kiolvasható. 


Sziasztok!

Mondeo 2004-es 1.8/125LE benzines duratec. kb: 200.000KM
P0420 hibakód. - katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt(hengersor1).

Gyakorlatilag cseréltek gyertyákat, első lambdaszondát, vizsgálgatták összevissza.
Sokadjára bevittem a Ford-hoz, kimérték ugyanezt a P0420-at amit már előtte is közöltem velük, majd adtak egy 420.000Ft-os árat a katalizátorcserére. (semmi mérés, csak kiolvasták...)

A katalizátor gyakorlatilag 1 éves, igaz, h utángyártott, de független szerviz kimérése szerint tökéletes értékeket hoz.
Elmondása szerint azért jelez a check engine lámpa, mert a gyári katalizátorhoz képest az utángyártott nem tudja ugyanazon időkereten belül hozni a kívánt értékeket, bár hozni hozza.

Igazából bármilyen véleményre nyitott vagyok, illetve a fenti állítások igazolása, cáfolása is érdekelne....
Köszönöm!
 
A mért értékek:
RPM:2900
lambda: 1.019
co:0.01
co2:14.6
o2:0.49
hc:86

RPM:800
lambda:1.025
co:0.07
co2:14.5
hc:55



Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12936 Dátum: 2017.10.13 péntek, 17:41:28 »

Lambda szonda és katalizátor
http://dl650.info/database/knowledgebase/28-lambda-szonda-katalizr

Ezt lehet tanulmányozni.

A hibakód alapján a lambda érték megfelelő, 1,03 az általános érték.
Nem biztos, hogy katalizátort kell cserélni.

Én a döntés előtt még elvinném egy környezetvédelmi bemérésre és az ott mért értékek alapján lehet dönteni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Gabor82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #12937 Dátum: 2017.10.13 péntek, 19:01:00 »

Sziasztok. Segitségetek szeretném kérni. Van egy Mondeo 2002 2.0 automata autóm. Olyan jelenséget produkál, hogy 50 és 80km/h körül nagyon halkan elkezd kerepelni. Mintha ventillátor lenne csapágyas de motorból is jöhet akár. kis gázfröccsre elhallgat, majd pár másodperc alatt megint előjön a hang. Csak terhelés alatt ad ki hangot, felnyitott motorháztetővel nem tudtam reprodukálni és csak meleg motorral cicereg. Vajon mi lehet a hang okozója van valakinek ötlete?. Köszönöm a válaszokat. Smiley  
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12938 Dátum: 2017.10.13 péntek, 20:31:31 »

Sziasztok. Segitségetek szeretném kérni. Van egy Mondeo 2002 2.0 automata autóm. Olyan jelenséget produkál, hogy 50 és 80km/h körül nagyon halkan elkezd kerepelni. Mintha ventillátor lenne csapágyas de motorból is jöhet akár. kis gázfröccsre elhallgat, majd pár másodperc alatt megint előjön a hang. Csak terhelés alatt ad ki hangot, felnyitott motorháztetővel nem tudtam reprodukálni és csak meleg motorral cicereg. Vajon mi lehet a hang okozója van valakinek ötlete?. Köszönöm a válaszokat. Smiley  
örvénylapátok,hosszbordásszíj?
Próbáld lokalizálni a hang forrását.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12939 Dátum: 2017.10.14 szombat, 08:25:39 »

Szívó oldali tömítetlenség tud ilyet okozni. Át kéne nézni, hol tud falsot szívni. Meg hallgatózni, mert pl a szívósor mögötti pcv cső el szokott repedni, de nincs rálátás.

Köszönöm a választ. A szerelő megnézte és nem szív falsot sehol. Volt egy elrepedt cső, azt kicserélte. Továbbra is ugyan azt csinálja az autó, és nem tudjuk mi lehet az oka. Az alapjárati motor is ki lett cserélve, akkor is ugyanúgy tartja a fordulatot üresben. Sőt, néha még nyomja is felfelé.
Ha bárkinek van javaslata, esetleg tudna segíteni és megnézné a kocsit nagyon megköszönném. Azt nem mondom hogy használhatatlan, de elég gáz ahogy jelenleg működik, és nyilván nem normális.
Előre is hála  worship help
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #12940 Dátum: 2017.10.14 szombat, 11:48:41 »

Sziasztok. Segitségetek szeretném kérni. Van egy Mondeo 2002 2.0 automata autóm. Olyan jelenséget produkál, hogy 50 és 80km/h körül nagyon halkan elkezd kerepelni. Mintha ventillátor lenne csapágyas de motorból is jöhet akár. kis gázfröccsre elhallgat, majd pár másodperc alatt megint előjön a hang. Csak terhelés alatt ad ki hangot, felnyitott motorháztetővel nem tudtam reprodukálni és csak meleg motorral cicereg. Vajon mi lehet a hang okozója van valakinek ötlete?. Köszönöm a válaszokat. Smiley  

Enyém is hasonlót produkált. Meg egy ismerősömé is. Mi töröltük az PCM tanult adaptációs értékeit. Egyenlőre nem csörög. ( kopogásos égés volt )
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12941 Dátum: 2017.10.14 szombat, 20:58:02 »

Köszönöm a választ. A szerelő megnézte és nem szív falsot sehol. Volt egy elrepedt cső, azt kicserélte. Továbbra is ugyan azt csinálja az autó, és nem tudjuk mi lehet az oka. Az alapjárati motor is ki lett cserélve, akkor is ugyanúgy tartja a fordulatot üresben. Sőt, néha még nyomja is felfelé.
Ha bárkinek van javaslata, esetleg tudna segíteni és megnézné a kocsit nagyon megköszönném. Azt nem mondom hogy használhatatlan, de elég gáz ahogy jelenleg működik, és nyilván nem normális.
Előre is hála  worship help

Pcv csövet megnézte? Le kell venni a szívósort hozzá. Pedig vagy szívóoldali tömítetlenség, vagy ragad a fojtószelep. Más nem nagyon van. Jobban meg kell nézni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12942 Dátum: 2017.10.15 vasárnap, 08:28:56 »

Pcv csövet megnézte? Le kell venni a szívósort hozzá. Pedig vagy szívóoldali tömítetlenség, vagy ragad a fojtószelep. Más nem nagyon van. Jobban meg kell nézni.

Köszönöm. Megnézetem a szerelővel.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12943 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 11:31:27 »

Pcv csövet megnézte? Le kell venni a szívósort hozzá. Pedig vagy szívóoldali tömítetlenség, vagy ragad a fojtószelep. Más nem nagyon van. Jobban meg kell nézni.
Az a szelep amihez csatlakozik ez a PCV cső az nem lehet ludas? És milyen néven tudom ezeknek az alkatrészeknek az árát megnéz, mert így hogy PCV cső nem találok árakat az alkatrész áruházakban?
köszönöm
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12944 Dátum: 2017.10.16 hétfő, 18:27:05 »

Az a szelep amihez csatlakozik ez a PCV cső az nem lehet ludas? És milyen néven tudom ezeknek az alkatrészeknek az árát megnéz, mert így hogy PCV cső nem találok árakat az alkatrész áruházakban?
köszönöm

Az a szelep egyszerű mint egy vasgolyó, elromlani nem nagyon tud, max eltömődni, akkor meg ki lehet tisztítani.
Pont 2004-ben volt váltás, így meg kéne tudni pontosan, neked melyik van. Az új vastagabb mint a régi.

2004- : https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergazcso_a_szelepig_ford_mondeo_2004_01-2007_21945
2004ig: https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergacso_a_szelepig_ford_mondeo_2000-2004_01_2_0_benzines_21944
Olajleválasztó a szeleppel 2004- : https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergaz_szuro_fedel_ford_mondeo_2004_01-2007_benzines_2_0_22239
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12945 Dátum: 2017.10.18 szerda, 08:49:42 »

Az a szelep egyszerű mint egy vasgolyó, elromlani nem nagyon tud, max eltömődni, akkor meg ki lehet tisztítani.
Pont 2004-ben volt váltás, így meg kéne tudni pontosan, neked melyik van. Az új vastagabb mint a régi.

2004- : https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergazcso_a_szelepig_ford_mondeo_2004_01-2007_21945
2004ig: https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergacso_a_szelepig_ford_mondeo_2000-2004_01_2_0_benzines_21944
Olajleválasztó a szeleppel 2004- : https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergaz_szuro_fedel_ford_mondeo_2004_01-2007_benzines_2_0_22239

Nagyon köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
jack2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #12946 Dátum: 2017.10.18 szerda, 09:17:14 »

Szia,

a mért értékeket elvileg egy beméréskor adták. Vagy ez nem az? A szerelő a kipufogóba dugott egy mérőt, majd a monitoron olvasta az értékeket.
A mért értékek:
RPM:2900
lambda: 1.019
co:0.01
co2:14.6
o2:0.49
hc:86

RPM:800
lambda:1.025
co:0.07
co2:14.5
hc:55

Egyébként 2 napra csak úgy eltűnt a check engine, és ilyet korábban is csinált egyszer, majd 1-2 nap után visszajön.

Szerinted van értelme megreklamálni a fordnál, h miért akarnak félmillióért katalizátort cserélni, ha az értékek jók?
Átadjam nekik a mért értékeket?

Lambda szonda és katalizátor
http://dl650.info/database/knowledgebase/28-lambda-szonda-katalizr

Ezt lehet tanulmányozni.

A hibakód alapján a lambda érték megfelelő, 1,03 az általános érték.
Nem biztos, hogy katalizátort kell cserélni.

Én a döntés előtt még elvinném egy környezetvédelmi bemérésre és az ott mért értékek alapján lehet dönteni.

Üdv: László
Naplózva
jack2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #12947 Dátum: 2017.10.18 szerda, 09:24:56 »

Szia,

hát eddig a hátsó szondával senki nem akart foglalkozni...
De mint Vagol-nak írtam: Egyébként 2 napra csak úgy eltűnt a check engine, és ilyet korábban is csinált egyszer, majd 1-2 nap után visszajön.
Próbálom jobban hajtani, jobban pörgetni, hátha...
De megemlítem a szerelőknek a hátsó szondát...
Voltam már több szerelőnél, autóvillamosságisnál, autódiagnosztánál (onnan vannak a mért értékek), és a ford szervízben is(ahol ezek szerint nem mértek semmit, csak kiolvasták az általam is ismert p0420-at)...

Nekem is ez a hibám, de nálam régi a katalizátor. Minden esetre tegnap váltottam pár szót Novoth Tibivel és azt mondta, hogy talán érdemes megnézni a 2-es jeladó/szonda értékét is. (már nem emlékszem) Elvileg normál állapotban valami 0,65v kl legyen az értéke, ha attól eltér, akkor az is lehet a ludas. Bocs, ha így hirtelen nem tudok pontosabbat mondani, ennyi maradt meg belőle. Elvileg OBD kábellel kiolvasható. 


Naplózva
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #12948 Dátum: 2017.10.19 csütörtök, 10:51:49 »

Sziasztok!

Mondeo 2004-es 1.8/125LE benzines duratec. kb: 200.000KM
P0420 hibakód. - katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt(hengersor1).

Gyakorlatilag cseréltek gyertyákat, első lambdaszondát, vizsgálgatták összevissza.
Sokadjára bevittem a Ford-hoz, kimérték ugyanezt a P0420-at amit már előtte is közöltem velük, majd adtak egy 420.000Ft-os árat a katalizátorcserére. (semmi mérés, csak kiolvasták...)

A katalizátor gyakorlatilag 1 éves, igaz, h utángyártott, de független szerviz kimérése szerint tökéletes értékeket hoz.
Elmondása szerint azért jelez a check engine lámpa, mert a gyári katalizátorhoz képest az utángyártott nem tudja ugyanazon időkereten belül hozni a kívánt értékeket, bár hozni hozza.

Igazából bármilyen véleményre nyitott vagyok, illetve a fenti állítások igazolása, cáfolása is érdekelne....
Köszönöm!
 
A mért értékek:
RPM:2900
lambda: 1.019
co:0.01
co2:14.6
o2:0.49
hc:86

RPM:800
lambda:1.025
co:0.07
co2:14.5
hc:55


Szia,

Csak egy igazán egyszerű észrevétel :

Nekem egyszer volt check engine sárga jel bent - én is már gondolatban lambda szondát és katalizátort cseréltem....aztán gondolkodtam, hogy a levegőszűrő csere "elmaradt" és tovább hordtam 2 hónappal...tudom, nem lett volna szabad, de elbénáztam. Na a lényeg, hogy kiszedtem, kiráztam, kiütögettem és eltűnt a sárga jel. Azóta persze cseréltem, és nem jött vissza.
Lehet, hülyén hangzik, de nézd meg, nem tart sokból.

Üdv,
FZS

Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12949 Dátum: 2017.10.19 csütörtök, 17:52:48 »

Hibakód: P0420
http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0409/hu/documents_2010/Cruze/SM-T/92222555.hu.html

A hiba bővebb leírása.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.