Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:00:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661878 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
OPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #12950 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 07:41:28 »

Szia!

Nekem 3 éve volt ilyen jelenség az autó megvétele után 3 nappal. Elvittem egy szerelőhöz aki azonnal azt mondta hogy szívósor tömítetlenség, otthagytam az autót, szívósor tömítést cserélt, és mikor este mentem az autóért akkor azt mondta hogy a szívósoron van valahol egy vakdugó (gondolom valami extrához kell az a nyílás ami az enyémben nincs), állítólag az esett ki. Pótolta, a tömítést kicserélte, ugyanis le lett véve a szívósor, azóta hibátlanul működik.
Azért írtam le hogy valami ilyesmit is keresgélhettek a szívósoron, megszívathatja az embert ez is rendesen.


Köszönöm a választ. A szerelő megnézte és nem szív falsot sehol. Volt egy elrepedt cső, azt kicserélte. Továbbra is ugyan azt csinálja az autó, és nem tudjuk mi lehet az oka. Az alapjárati motor is ki lett cserélve, akkor is ugyanúgy tartja a fordulatot üresben. Sőt, néha még nyomja is felfelé.
Ha bárkinek van javaslata, esetleg tudna segíteni és megnézné a kocsit nagyon megköszönném. Azt nem mondom hogy használhatatlan, de elég gáz ahogy jelenleg működik, és nyilván nem normális.
Előre is hála  worship help
Naplózva

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #12951 Dátum: 2017.10.24 kedd, 19:35:45 »

Sziasztok!

224ezer km van a verdában ( a szívósor ki van herélve), és manapság arra lettem figyelmes, hogy nagyon kezd erőtlenné válni a gép! és az olajat is elkezdte enni,(nem fűstől) Hol lehet olyan motor diagnosztikát csinálni? ahol megmondják, vagy legalább Nagyából beazonosítják a hibát? Hogy tudjam, hogy érdemese a felújítás? vagy menjen addig amíg bír! Pécs környékén kellene nekem egy szakértő.
Köszönöm

Valamint lenne még valami, ha beállítom 19 °C vagy 20 °C fűtést akkor is rohadt meleget nyom be! ez mitől van?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #12952 Dátum: 2017.10.25 szerda, 11:02:58 »

Már kaptam némi infot, hogy hordósra kopik a henger. de ennek a javítása lehetséges? vagy henger csere? ha lehet hozzá kapni! + dugattyú, + gyűrű?
Vagy mikkel jár ez? Mennyibe kerülhet ez?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12953 Dátum: 2017.10.25 szerda, 14:22:35 »

Már kaptam némi infot, hogy hordósra kopik a henger. de ennek a javítása lehetséges? vagy henger csere? ha lehet hozzá kapni! + dugattyú, + gyűrű?
Vagy mikkel jár ez? Mennyibe kerülhet ez?
Szia.
Fórumon többen nem a felújítást választották,hanem a motorcserét,ez is egy alternatíva.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12954 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 08:17:49 »

két hónapja vettem a kocsit. Elvittem a kipufogóshoz mert a flexi csövem repedt volt. Alánézett és mondta hogy szerinte ebben katalizátor sincs a dob valószínüleg üres. Leszedte és ki volt berhelve belőle. Tettünk rá egy univerzálisat. Előtte és utána sem dobott hibakódot. 1.8benzin 125LE ha valamit segít ez az információ.....
Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #12955 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 08:29:20 »

Kérdésem: az enyémen 1.8 125LE (gyárilag nincs?) motorburkolat. lehet rátenni utólag? A 2.0 jó rá mert 1.8ast nem találtam bontottan. Van valami jelentősége? Elég puritán így a látvány egy 2006os autó motorjára nézve.

Másik kérdésem a motor felső részébe (tetején) egy vezeték csatlakozóval megy ésegy 8as csavarral lehet leszedni, valami jeladóra tippelek. Ez alatt minimális olajszivárgást vettem észre. Máshol a motoron nincs szivárgás. Van itt valami tömítés? Esetleg komolyabb gond lehet?
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12956 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 09:21:38 »

Szia!

Nekem 3 éve volt ilyen jelenség az autó megvétele után 3 nappal. Elvittem egy szerelőhöz aki azonnal azt mondta hogy szívósor tömítetlenség, otthagytam az autót, szívósor tömítést cserélt, és mikor este mentem az autóért akkor azt mondta hogy a szívósoron van valahol egy vakdugó (gondolom valami extrához kell az a nyílás ami az enyémben nincs), állítólag az esett ki. Pótolta, a tömítést kicserélte, ugyanis le lett véve a szívósor, azóta hibátlanul működik.
Azért írtam le hogy valami ilyesmit is keresgélhettek a szívósoron, megszívathatja az embert ez is rendesen.



Köszönöm! Ezt megnézzük. worship
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #12957 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 15:15:31 »

Sziasztok!

Ilyen injetkor tisztítást próbált már valaki? https://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
Csak ha baj van vagy karbantartásként? Youtube mese? Vagy ez is olyan, hogy tisztítani könnyű, de ki/be szerelni már nem.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12958 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 15:50:28 »

Sziasztok!

Ilyen injetkor tisztítást próbált már valaki? https://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
Csak ha baj van vagy karbantartásként? Youtube mese? Vagy ez is olyan, hogy tisztítani könnyű, de ki/be szerelni már nem.
Ugyan ezt eléred,ha minden tankba öntesz 1-2 liter etanolt a benzinkúton.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #12959 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 20:58:13 »

Ugyan ezt eléred,ha minden tankba öntesz 1-2 liter etanolt a benzinkúton.

Lehet még kapni? Az a projekt nem megbukott?
Vagy tanlokás előtt 30-40km-el.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12960 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 21:05:29 »

Lehet még kapni? Az a projekt nem megbukott?
Vagy tanlokás előtt 30-40km-el.
http://blog.holtankoljak.hu/egy-korszak-vege-tankoljon-termeszetesen-e85-ot-szeptember-30-ig/
 Huh?

http://e85kutak.info
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.02 csütörtök, 21:08:56 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12961 Dátum: 2017.11.02 csütörtök, 21:14:57 »

Ugyan ezt eléred,ha minden tankba öntesz 1-2 liter etanolt a benzinkúton.

Én évekkel ezelőtt rendesen meglepődtem amikor a számlán láttam
hogy 3-4% etanolt tartalmaz a 95 is ... kb 100literenként 3-400ft átverés a vásárlóra nézve  szomoru1 hehe
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #12962 Dátum: 2017.11.03 péntek, 17:53:10 »

Valamiért elég szerencsétlen vagyok a termosztátokkal. Tavaj télen maradt, nehezen melegedett be a víz, visszahűlt. Sajnos az ára miatt bontottan vettem egy másikat. Kicseréltük, meg is lett (feltehetőleg) a hiba oka egy O gyűrű rá volt tekeredve. Örültem hogy ki lett cserélve, de később sajnos ezzel is úgy jártam, hogy nyitva maradt ugyan azt produkálta. Most vettem egy Colorsat Vernet márkájút talán ha jól tudom ez gyártja a gyárit. Jó áron jutottam hozzá az ebay-en. (remélem nem hamisítvány) Kicseréltük, és megint ugyan az volt a probléma rátekeredve az O csűrű most le is fényképezetem. Ez mitől lehet? Most jónak tűnik viszont amit nem értettem (bocsi a láma vagyok  taps) a vízhőfok mutató viszonylag hamar felmászik üzemi hőmérsékletre, de tegnap néztem a "gage" módban és ott mire hazaértem 103 C fokot mutatott. Ez nem sok, a mutatónak ilyenkor nem kellene tovább mennie az üzemi álláson, vagy nincs köze hozzá? Köszi a segítséget.

http://www.***/view.php?filename=431IMG_20171029_132001.jpg

http://www.***/view.php?filename=137IMG_20171029_132023.jpg
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12963 Dátum: 2017.11.03 péntek, 18:01:43 »

Valamiért elég szerencsétlen vagyok a termosztátokkal. Tavaj télen maradt, nehezen melegedett be a víz, visszahűlt. Sajnos az ára miatt bontottan vettem egy másikat. Kicseréltük, meg is lett (feltehetőleg) a hiba oka egy O gyűrű rá volt tekeredve. Örültem hogy ki lett cserélve, de később sajnos ezzel is úgy jártam, hogy nyitva maradt ugyan azt produkálta. Most vettem egy Colorsat Vernet márkájút talán ha jól tudom ez gyártja a gyárit. Jó áron jutottam hozzá az ebay-en. (remélem nem hamisítvány) Kicseréltük, és megint ugyan az volt a probléma rátekeredve az O csűrű most le is fényképezetem. Ez mitől lehet? Most jónak tűnik viszont amit nem értettem (bocsi a láma vagyok  taps) a vízhőfok mutató viszonylag hamar felmászik üzemi hőmérsékletre, de tegnap néztem a "gage" módban és ott mire hazaértem 103 C fokot mutatott. Ez nem sok, a mutatónak ilyenkor nem kellene tovább mennie az üzemi álláson, vagy nincs köze hozzá? Köszi a segítséget.

http://www.***/view.php?filename=431IMG_20171029_132001.jpg

http://www.***/view.php?filename=137IMG_20171029_132023.jpg
Szia.
A 103 ˙C még nem sok.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=H%C5%B1t%C5%91rendszer_%C3%A1ltal%C3%A1nos_le%C3%ADr%C3%A1sok,_hibakeres%C3%A9s,_jav%C3%ADt%C3%A1sok
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #12964 Dátum: 2017.11.03 péntek, 18:25:45 »


Köszi a gyors választ. Csak azért is furcsálom, mert amikor cseréltük a termosztátot mondta haverom, hogy hagyjam járva a motort várjuk meg míg beindul a ventilátor és akkor nagyon nehezen indult be a ventilátor igaz ugyan akkor álló helyzetben volt, de sok idő kellett. Kb. 5-10 perc alapjáraton, és utánna 2 ezres fordulaton, majd 3 ezres fordulaton tartva ez kb. 5 perc ujra alapjárat pár perc múlva beindúlt a venti normál sebességgel aztán felkapcsolt túrbóra de azt szinte azonnal vissza is vette, de akkor is normál hőmérsékletet mutatott a mutató. Akkor még sajnos nem tudtam ezt a lehetőséget a "gage" módban látni a hőfokot. Tegnap hazafelé amikor ezt a 103 fokot írta nem hallottam a ventilátor működni, pedig amit küldtél ott azt írja hogy ott kezd el túrbón pörögni.
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12965 Dátum: 2017.11.03 péntek, 19:08:55 »

Köszi a gyors választ. Csak azért is furcsálom, mert amikor cseréltük a termosztátot mondta haverom, hogy hagyjam járva a motort várjuk meg míg beindul a ventilátor és akkor nagyon nehezen indult be a ventilátor igaz ugyan akkor álló helyzetben volt, de sok idő kellett. Kb. 5-10 perc alapjáraton, és utánna 2 ezres fordulaton, majd 3 ezres fordulaton tartva ez kb. 5 perc ujra alapjárat pár perc múlva beindúlt a venti normál sebességgel aztán felkapcsolt túrbóra de azt szinte azonnal vissza is vette, de akkor is normál hőmérsékletet mutatott a mutató. Akkor még sajnos nem tudtam ezt a lehetőséget a "gage" módban látni a hőfokot. Tegnap hazafelé amikor ezt a 103 fokot írta nem hallottam a ventilátor működni, pedig amit küldtél ott azt írja hogy ott kezd el túrbón pörögni.
Ha tudod nézd meg a csatlakozót a ventin(nem biztos,hogy az az oka,de legalább a kontakthiba kizárása megtörténik).Nálam az volt anno,hogy mindig ment,csati kontakt javítás után tökéletesen tette a dolgát.A gyári elég drága(pre fl kb.25 ropi),de talán nem kell évente foglalkozni vele.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12966 Dátum: 2017.11.03 péntek, 20:00:47 »

Valamiért elég szerencsétlen vagyok a termosztátokkal. Tavaj télen maradt, nehezen melegedett be a víz, visszahűlt. Sajnos az ára miatt bontottan vettem egy másikat. Kicseréltük, meg is lett (feltehetőleg) a hiba oka egy O gyűrű rá volt tekeredve. Örültem hogy ki lett cserélve, de később sajnos ezzel is úgy jártam, hogy nyitva maradt ugyan azt produkálta. Most vettem egy Colorsat Vernet márkájút talán ha jól tudom ez gyártja a gyárit. Jó áron jutottam hozzá az ebay-en. (remélem nem hamisítvány) Kicseréltük, és megint ugyan az volt a probléma rátekeredve az O csűrű most le is fényképezetem. Ez mitől lehet? Most jónak tűnik viszont amit nem értettem (bocsi a láma vagyok  taps) a vízhőfok mutató viszonylag hamar felmászik üzemi hőmérsékletre, de tegnap néztem a "gage" módban és ott mire hazaértem 103 C fokot mutatott. Ez nem sok, a mutatónak ilyenkor nem kellene tovább mennie az üzemi álláson, vagy nincs köze hozzá? Köszi a segítséget.

http://www.***/view.php?filename=431IMG_20171029_132001.jpg

http://www.***/view.php?filename=137IMG_20171029_132023.jpg
a mutató nem közvetlenül azt mutatja,amit a jeladó közöl vele,hanem a motorvezérlő adja neki a jelet,amitő helyesnek tart.Így nem baj ha üzemi tartományban 100nál sem mozdul el a mutatód középről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #12967 Dátum: 2017.11.03 péntek, 21:09:36 »

a mutató nem közvetlenül azt mutatja,amit a jeladó közöl vele,hanem a motorvezérlő adja neki a jelet,amitő helyesnek tart.Így nem baj ha üzemi tartományban 100nál sem mozdul el a mutatód középről.

ááá értem. Köszönöm a válaszokat. A csatit megnézem majd.  worship
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Scanman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #12968 Dátum: 2017.11.04 szombat, 09:06:26 »

Sziasztok
1.8-as benzines 125 lovas motor, 1600-1880-as fordulaton "bedadog"
Alatta is simán megy, fölötte is, de amikor itt jár kettőt - hármat dadog és megy tovább.... ez mitől lehet ? Most vettem az autót nemrég, 240 ezer km van már benne, és nem is mai darab, de ez furcsa...
Naplózva

Mk3 1.8/125LE kombi 2001/06
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12969 Dátum: 2017.11.04 szombat, 11:11:29 »

Sziasztok
1.8-as benzines 125 lovas motor, 1600-1880-as fordulaton "bedadog"
Alatta is simán megy, fölötte is, de amikor itt jár kettőt - hármat dadog és megy tovább.... ez mitől lehet ? Most vettem az autót nemrég, 240 ezer km van már benne, és nem is mai darab, de ez furcsa...
Szia.
Egy tipp: gyertya-kábel-trafó trióból lehet valamelyik xarakodik.Azt cseréld,amelyik nem jó(de lehet a kicserélt trafót tönkre vághatja a rossz kábel,stb,tehát hibafeltárás-csere-vidámság)
Döntés a kezedben. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Scanman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #12970 Dátum: 2017.11.04 szombat, 17:31:41 »

Szia.
Egy tipp: gyertya-kábel-trafó trióból lehet valamelyik xarakodik.Azt cseréld,amelyik nem jó(de lehet a kicserélt trafót tönkre vághatja a rossz kábel,stb,tehát hibafeltárás-csere-vidámság)
Döntés a kezedben. eljen
Köszi, jó tipp, de ez nem jönne akkor elő más fordulaton is?
Naplózva

Mk3 1.8/125LE kombi 2001/06
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #12971 Dátum: 2017.11.04 szombat, 18:51:48 »

Köszi, jó tipp, de ez nem jönne akkor elő más fordulaton is?
Az altalad leirt hibajelenseg eleg tipikus, 1000-2000 fordulat kozott bedadog/beremeg a motor---mas tartomanyban nem feltetlenul.  Altalaban a "triumviratus" kozul valamelyiknek vege, persze lehet mas is de azokat kel eloszor atvizsgalni. Nalam a trafo aljan levo szigetelopasztan volt vagy 2  hajszalrepdes. En csak a trafot csereltem es jo lett, de nem art ha mindharmat megnezed/csereled, foleg ha most vetted az autot es nem ismered az eloeletet.  
Nem pont ehhez a hibahoz  tartozik,  de ha mar ott vagy en kitakaritanam a pillangoszelepet es a MAP szenzort is...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12972 Dátum: 2017.11.04 szombat, 19:04:42 »

Köszi, jó tipp, de ez nem jönne akkor elő más fordulaton is?
Nem ez a tapasztalat. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12973 Dátum: 2017.11.08 szerda, 18:53:43 »



 vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12974 Dátum: 2017.11.08 szerda, 19:11:04 »

visszapörgetted? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12975 Dátum: 2017.11.08 szerda, 19:46:23 »

wow1
Majdnem 19.4 X körbejártad vele a földet az egyenlítő mentén. worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.08 szerda, 21:14:58 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12976 Dátum: 2017.11.08 szerda, 19:47:15 »

visszapörgetted? eplus2
Benzinest ne má..... hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #12977 Dátum: 2017.11.08 szerda, 20:32:59 »



 vigyor3

Grat.!!   appl appl
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #12978 Dátum: 2017.11.08 szerda, 20:41:33 »

Grat.!!   appl appl

...lehet, hogy  "csak"  333 333 és rossz a kijelző ??  Wink  Wink
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #12979 Dátum: 2017.11.08 szerda, 20:44:13 »

wow1
Majdnem 191 X körbejártad vele a földet az egyenlítő mentén. worship worship worship

...19 x !?   wave
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12980 Dátum: 2017.11.08 szerda, 21:13:15 »

...19 x !?   wave
falbav kösz
(Osztva tizzel és kijön a 19 ugye  eplus2 )
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #12981 Dátum: 2017.11.08 szerda, 21:35:04 »

falbav kösz
(Osztva tizzel és kijön a 19 ugye  eplus2 )

Azért ez elég erős, ez heti ~1000 km !! (most 775 - 780 hetes az autó)
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Scanman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #12982 Dátum: 2017.11.09 csütörtök, 14:11:46 »

Sziasztok.
2001-es mk3-as benzines kombi mondeo, 125 lovas.
Gyertyát mit ajánlotok bele cserére? Van ajánlott, nem ajánlott, mindenképpen kerüld kategória, vagy mindegy?
 
Naplózva

Mk3 1.8/125LE kombi 2001/06
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12983 Dátum: 2017.11.09 csütörtök, 14:36:53 »

Sziasztok.
2001-es mk3-as benzines kombi mondeo, 125 lovas.
Gyertyát mit ajánlotok bele cserére? Van ajánlott, nem ajánlott, mindenképpen kerüld kategória, vagy mindegy?
 
gyárit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12984 Dátum: 2017.11.09 csütörtök, 17:38:16 »

Sziasztok.
2001-es mk3-as benzines kombi mondeo, 125 lovas.
Gyertyát mit ajánlotok bele cserére? Van ajánlott, nem ajánlott, mindenképpen kerüld kategória, vagy mindegy?
 

Eredeti Fordot raktam bele (30 E km mentem vele és minden ok volt)
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtogyertya/gyujtogyertya_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_5736
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lukacsim0521
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12985 Dátum: 2017.11.10 péntek, 17:36:13 »

Sziasztok
Van egy 2001-es, 1.8-as Mondeom. A 125 lóerős. Kb. két hónapja álltam a kapu előtt, kicsit melegítettem. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az autó kicsit elkezd rángatni, ezzel egyidőben a fordulat szép lassan elkezdett esni, majd le is állt.
Először a benzinre gyanakodtam, hoztam bele, de semmi. Amit azóta csináltunk rajta:
-Benzin le lett eresztve, tank ki tisztítva, félig van most benzinnel
-Új gyertyák
-Benzinpumpa nyom
-Akksi vadi új.
Az önindító teker, szikra van, benzint is kap.
Mi lehet a baj?
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #12986 Dátum: 2017.11.10 péntek, 17:58:51 »

Sziasztok
Van egy 2001-es, 1.8-as Mondeom. A 125 lóerős. Kb. két hónapja álltam a kapu előtt, kicsit melegítettem. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az autó kicsit elkezd rángatni, ezzel egyidőben a fordulat szép lassan elkezdett esni, majd le is állt.
Először a benzinre gyanakodtam, hoztam bele, de semmi. Amit azóta csináltunk rajta:
-Benzin le lett eresztve, tank ki tisztítva, félig van most benzinnel
-Új gyertyák
-Benzinpumpa nyom
-Akksi vadi új.
Az önindító teker, szikra van, benzint is kap.
Mi lehet a baj?

Szia. Nálam is volt hasonló, gyújtótrafó megadta magát. Csere újra és kész, ha ez a gond. Check engine lámpa világít? Ha igen, ki kell olvasni milyen hibakód van.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Lukacsim0521
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12987 Dátum: 2017.11.10 péntek, 18:05:08 »

Szia. Nálam is volt hasonló, gyújtótrafó megadta magát. Csere újra és kész, ha ez a gond. Check engine lámpa világít? Ha igen, ki kell olvasni milyen hibakód van.
Igen, világít. Akkor holnap az első dolgom lesz, hogy ki olvastatom.
Köszi a gyors választ.
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #12988 Dátum: 2017.11.10 péntek, 18:16:08 »

Igen, világít. Akkor holnap az első dolgom lesz, hogy ki olvastatom.
Köszi a gyors választ.

Szívesen. Ha a trafóval lesz a hiba, akkor én kicserélném a gyújtókábeleket is mellé. És lesz egy új gyújtásrendszered wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
ajronka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12989 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 16:35:47 »

Sziasztok!

Mondeo vásárlás előtt állok, alapból mk3 2.0 benzint néztem, de most bejött egy mk3 1.8as, ami minden követelménynek megfelel (vonóhorog, tempomat). Korábban azt hallottam, hogy 1.8 125 Le-nél jobban járnék egy 2.0-val, de olyan nincs most a piacon normális. Igazából nem ismerem a típust, nyílván ilyen korú autónál már többet számít az állapot mint a konstrukció, de gondoltam itt is rákérdezek hogy érdemes-e maradni 2.0-nál?

(Plusz ha esetleg van olyan hozzáértő ember/tudtok ilyet ajánlani/ aki hajlandó lenne eljönni velem megnézni a kiszemelt kocsit, hogy érdemes-e megvenni, az szuper lenne, nem szeretnék ráfaragni a kocsival)

Előre is köszi!

Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12990 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 17:07:04 »

Sziasztok!

Mondeo vásárlás előtt állok, alapból mk3 2.0 benzint néztem, de most bejött egy mk3 1.8as, ami minden követelménynek megfelel (vonóhorog, tempomat). Korábban azt hallottam, hogy 1.8 125 Le-nél jobban járnék egy 2.0-val, de olyan nincs most a piacon normális. Igazából nem ismerem a típust, nyílván ilyen korú autónál már többet számít az állapot mint a konstrukció, de gondoltam itt is rákérdezek hogy érdemes-e maradni 2.0-nál?

(Plusz ha esetleg van olyan hozzáértő ember/tudtok ilyet ajánlani/ aki hajlandó lenne eljönni velem megnézni a kiszemelt kocsit, hogy érdemes-e megvenni, az szuper lenne, nem szeretnék ráfaragni a kocsival)

Előre is köszi!


Az 1.8 és 2.0 között annyi a különbség, hogy az 1.8 nem annyira fürge, nehezebben mozgatja az autót ezért fogyasztásban nem jobb. Továbbá az olajlehúzó gyűrűk hajlamosak letapadni, ami erős olajfogyasztást eredményez. Típushiba az 1.8-nál.
A többi dolog közös a 2.0-val: pl.  örvénylapát móka
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12991 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 19:35:24 »

A többi dolog közös a 2.0-val: pl.  örvénylapát móka
mindjárt jön alf és megmondja, hogy milyen közös nyűgjük van még vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12992 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 19:43:44 »

mindjárt jön alf és megmondja, hogy milyen közös nyűgjük van még vigyor3
a hordósra kopott hengerek! laugh eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ajronka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12993 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 22:40:19 »

Az 1.8 és 2.0 között annyi a különbség, hogy az 1.8 nem annyira fürge, nehezebben mozgatja az autót ezért fogyasztásban nem jobb. Továbbá az olajlehúzó gyűrűk hajlamosak letapadni, ami erős olajfogyasztást eredményez. Típushiba az 1.8-nál.
A többi dolog közös a 2.0-val: pl.  örvénylapát móka

Köszi! Mondjuk ez mind olyan amit ránézésre meg próbakör alapján nem derül ki, de akkor bizok fortunában meg az eladoban.. Smiley
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12994 Dátum: 2017.11.14 kedd, 09:11:16 »

Köszi! Mondjuk ez mind olyan amit ránézésre meg próbakör alapján nem derül ki, de akkor bizok fortunában meg az eladoban.. Smiley

Vagy csináltatsz egy állapotfelmérést és egy kompresszió mérést...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12995 Dátum: 2017.11.15 szerda, 20:51:19 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy néha hideg indítás után az alapjárat 7-8 másodpercig erősen ingadozik, aztán szépen beáll. Azt tudni kell, hogy üzemmeleg motornál indításkor nem csinálja, csak és kizárólag hideg indításnál, de akkor sem mindig (kb. 10-ből 3x vagy talán 4x). Az alapjárati motor pár hónapja teljesen ki lett pucolva. Tehát az koszolódva nem gondolnám, hogy lenne.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #12996 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 08:27:38 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy néha hideg indítás után az alapjárat 7-8 másodpercig erősen ingadozik, aztán szépen beáll. Azt tudni kell, hogy üzemmeleg motornál indításkor nem csinálja, csak és kizárólag hideg indításnál, de akkor sem mindig (kb. 10-ből 3x vagy talán 4x). Az alapjárati motor pár hónapja teljesen ki lett pucolva. Tehát az koszolódva nem gondolnám, hogy lenne.

Sziasztok,

nekem is ugyanezt csinálja....
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12997 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 09:03:03 »

Sziasztok,

nekem is ugyanezt csinálja....

Nagy a csend a problémánkkal kapcsolatban, nem írt még rá senki. Pedig már ketten vagyunk. Lassan ez már közügynek számít  hehe
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #12998 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 10:10:08 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy néha hideg indítás után az alapjárat 7-8 másodpercig erősen ingadozik, aztán szépen beáll. Azt tudni kell, hogy üzemmeleg motornál indításkor nem csinálja, csak és kizárólag hideg indításnál, de akkor sem mindig (kb. 10-ből 3x vagy talán 4x). Az alapjárati motor pár hónapja teljesen ki lett pucolva. Tehát az koszolódva nem gondolnám, hogy lenne.

Nana, az csak egy dolog, hogy tisztítva lett  wave Ahonnan belekerült a tritymó az ott újra belekerül Smiley

Ha újra koszos az alapjárati használj ilyen cuccot:

https://www.youtube.com/watch?v=3jPXQTxn6-w

A lényege, hogy a kartergáz bele van vezetve a tartályba, ahol lecsapódik tritymó, és a gáz kosz nélkül vissza van vezetve a motorhoz. Nincs tritymó, nincs kokszolódás  wave

ui:Mivel pucoltátok az alapjáratit?

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12999 Dátum: 2017.11.16 csütörtök, 10:58:48 »

Nana, az csak egy dolog, hogy tisztítva lett  wave Ahonnan belekerült a tritymó az ott újra belekerül Smiley

Ha újra koszos az alapjárati használj ilyen cuccot:

https://www.youtube.com/watch?v=3jPXQTxn6-w

A lényege, hogy a kartergáz bele van vezetve a tartályba, ahol lecsapódik tritymó, és a gáz kosz nélkül vissza van vezetve a motorhoz. Nincs tritymó, nincs kokszolódás  wave

ui:Mivel pucoltátok az alapjáratit?



Hú, volt mindenünk, mert akkor volt a nagy karbantartás a kocsin (fojtószelep tisztítás, örvénylapátok cseréje, PCV cső csere) és volt féktisztítónk is meg fojtószelep tisztító is. Már nem tudom konkrétan melyikkel csináltuk az alapjárati motor tisztítását, de valamelyikkel a kettő közül (vagy mindkettővel).
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.