Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662026 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5750 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 12:48:50 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 12:34:11
Jaj, dehogynem, az már rég eldőlt... nézzük a szervizköltségeket. Ha 200e kilométerig vesszük, kb pont ugyanott vagyunk. A tdci-be 40e kilométerenként kell üa szűrőt cserélni, tehát az 5 darab. Modjuk 4 darab izzítógyertyát. A benzinesben 50e-ként gyertyát (4 szett), 100e-enként kábelt (2 szett). A benzinesnél jó eséllyel kell szívósort cserélni. Ha kiszámolod, pont ugyanott vagy.
Cserébe, a dízel eleve olcsóbb volt (jóval nagyobb kedvezményt adtak a dízelre), és sokkal jobban tartja az értékét. A 200e km alatt kb 2 millió forintot spórolsz meg az üzemanyagon. Ahogy egyre drágább, annál nagyobb a különbség.
Meghibásodás... a dízellel le tudsz menni minden gond nélkül 400e-et, de inkább 600-at. A benzines meg 250-300e-re van hitelesítve... de előtte jó eséllyel lesz egy motorgenerál. A dízelt meg várja 4 új csúcs és magasnyomású.
Nem tudom, ezt hogy lehet számolni másképp, de a dízelt lényegesen jobban megéri.
A klubban található 3-asok jó részében biz már megvan a 400e... igen, azoknál már van ez-az, de ha a benzinesben lenne ennyi, azt már bontanák.
Azaz, kb 2 dízel bír ki annyit, mint 3 benzines (kilométerben nézve). Ha ezt is beleveszed... megdöbbentő szám jön ki, cefetül nem éri meg benzinest venni.
Kivéve, ha az ember csak rövid távokra megy.
Pár klubos dízelt említenék, amelyeknek ismert az előélete. Kezdjük Scratch apjáét, mely emlékeim szerint 240e-rel lett eladva. Stealté kb 300e, az enyém 170e, Englishman 160e (ő már eldta), Gabó szerintem nála már megvan a 200e. Ezek mindegyikében gyári csúcs van, semmilyen komolyabb javítás nem volt.
Ja,a kéttömegű a benzinest is érinti.
De ezek a számok csak számok. Míg mk3-nál mondjuk 1/3-ada volt benzines, az mk4 esetében jó, ha van 20%, de szerintem kevesebb.
Alig van eladó benzines... kb 10 dízelre jut egy.
Jó a benzines, de csak rövid távra. Ha hosszú útra megy az ember, esetleg hegyekbe, a rendes nyomaték kell, azt szívó benzinessel nem lehet produkálni.
Amíg az 1,8i mk1-em volt, a németeknél bizony ki kellett állno az emelkedőn a küldő sávba, mert nem bírtam az iramot a turbódízelekkel.
Szóval...
Már nem akartam ehhez írni, de.........
Mi az, hogy 250-300e egy benzines "élete"? Ne azokból merítsünk, amiket nem tartanak karban.....
Van kettőstömegű a benzinesben is. 250e km a csereperiódus kb. Dízelben nem bír ki ennyit, csak ha autópályázás van nagyrészt.
A dízelnél ott a segédberendezéseket hajtó szíjrendszer, nem olcsó és fogyasztja a kocsi. Benzinesben nincs.
A turbók karbantartásait, esetleg cseréit is számolni kell............és nem jó az ideális esetet, mert abból van a legkevesebb.
Megéri, nem éri? Ki mire és mennyit használja és mennyire figyel oda a kocsira.
Ja és a legdurvább! A dízel büdös!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5751 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 12:49:45 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 12:37:15
Hát... a te eseted véletlenül ismerem, ott abszolúte nem az autó volt a hibás, hanem a hozzá nem értő szerelők.
Így akármelyik autót tönkre lehet vágni. Nem korrekt az összehasonlítás.
Nekünk is van mindkettő, de nyilván nem lehet összehasonlítani őket.
Érdekes, de bizonyos körülmények között a fifi kevesebbet eszik. Pl amikor a tengerre mentünk, vagy fél litert rám vert.
Mondjuk a mondeo nagyobb... sokkal.
"vagy fél litert rám vert"
Ez magas labda pár embernek itt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5752 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 13:00:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.12 csütörtök, 12:49:45
"vagy fél litert rám vert"
Ez magas labda pár embernek itt.
Nem is akarom tudni ki az fifi.....
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5753 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 13:07:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.12 csütörtök, 12:48:50
Már nem akartam ehhez írni, de.........
Mi az, hogy 250-300e egy benzines "élete"? Ne azokból merítsünk, amiket nem tartanak karban.....
Jogos, de. Ugyanúgy dízelnél is van, amit karban tartanak, és amit nem.
Válasz
Van kettőstömegű a benzinesben is. 250e km a csereperiódus kb. Dízelben nem bír ki ennyit, csak ha autópályázás van nagyrészt.
Dehogynem... amúgy is mind1, mert 250-et bír ki a kuplung. Egyiknél is, másiknál is. Ha lenn a váltó, cseréled a lendkereket is...
Válasz
A dízelnél ott a segédberendezéseket hajtó szíjrendszer, nem olcsó és fogyasztja a kocsi. Benzinesben nincs.
De ha ráteszed a szabadonfutót - ahogy benzinesnél eleve van - máris megoldódott az egész. Az én 170e-es mérlegem: 1 feszítő, 1 szíj cseréje.
Ezt el lehetett volna kerülni, de azért ez nem olyan vészes...
Ja, és a benzinesnél kihagytad a szelepek állítását... korongos a szentem.
Válasz
A turbók karbantartásait, esetleg cseréit is számolni kell............és nem jó az ideális esetet, mert abból van a legkevesebb.
Karbantartás... mondjuk 1x kipucolod a kormot, Ervin a nagy mestere ennek. Kb 200e kilométerenként...
A turbó is kibír mondjuk 250e-et. Hogy valójában mennyit, nem tudom, 2 olyan tdci-t tudok, amiben több mint 600e van, és ha igaz, a turbó eredeti.
Tudok egy olyan 1,6 tdci fókáról, amiben 750e van, és eredeti a turbó.
Válasz
Megéri, nem éri? Ki mire és mennyit használja és mennyire figyel oda a kocsira.
Ja és a legdurvább! A dízel büdös!
Megéri... azt mindenképpen, hogy kedvemre iszkolhatok. És ne feledjük, 80 felett a dízel a halkabb... mondjuk 150-nél szinte semmi hangja a motornak...
A benzines ott meg pörög, mint a fene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5754 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 13:07:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.12 csütörtök, 13:00:38
Nem is akarom tudni ki az fifi.....
Nem ki, hanem mi. A „kedves” nejem fiestája.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5755 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 13:37:36 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.12.12 csütörtök, 12:13:48
Mk3 esetében vizsgáljátok meg a szerviz költségeket is,úgy lesz teljes a kép, de azt ne gondoljátok hogy bárki is meggyőzi majd a másikat. 7 évig olvasgattam egy másik Ford fórumot, ahol a 7ből 7 évig száj karatéztak a benyások és a dízelesek. Jelentem a "vita" még nem dőlt el...
Néha én is beleolvastam abba a témába, ha nagyon unatkoztam, jókat derültem
(annak kapcsán olvasgattam ott, hogy ismerős 1.6 Ti-VCT-je dízelhangú lett)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5756 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 13:48:21 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 13:07:01
Jogos, de. Ugyanúgy dízelnél is van, amit karban tartanak, és amit nem.
Dehogynem... amúgy is mind1, mert 250-et bír ki a kuplung. Egyiknél is, másiknál is. Ha lenn a váltó, cseréled a lendkereket is...
De ha ráteszed a szabadonfutót - ahogy benzinesnél eleve van - máris megoldódott az egész. Az én 170e-es mérlegem: 1 feszítő, 1 szíj cseréje.
Ezt el lehetett volna kerülni, de azért ez nem olyan vészes...
Ja, és a benzinesnél kihagytad a szelepek állítását... korongos a szentem.
Karbantartás... mondjuk 1x kipucolod a kormot, Ervin a nagy mestere ennek. Kb 200e kilométerenként...
A turbó is kibír mondjuk 250e-et. Hogy valójában mennyit, nem tudom, 2 olyan tdci-t tudok, amiben több mint 600e van, és ha igaz, a turbó eredeti.
Tudok egy olyan 1,6 tdci fókáról, amiben 750e van, és eredeti a turbó.
Megéri... azt mindenképpen, hogy kedvemre iszkolhatok. És ne feledjük, 80 felett a dízel a halkabb... mondjuk 150-nél szinte semmi hangja a motornak...
A benzines ott meg pörög, mint a fene.
Olyan benzinest kell venni, mint a miénk, meg a Lacikáé volt (nagyon korai gyártásút), mert nincs benne DMF (szerk: állítólag)
Amúgy szerintem sem olyan vészes a dízelnek a fenntartása, hogyha nem városban tötymörgésre használják, meg rendesen megkapja amit kell gyárilag előírva. Amikor a dízelünk átlépte a 400ezret kiszámoltam, hogy kb mennyit sikerült megtakarítani az üzemanyagon, a két mondeónk átlagfogyasztását alapul véve, ha ugyanúgy vannak használva. Nem emlékszem pontosan, de lazán kijött belőle a teljes üzemanyag-rendszer cseréje, pár szíjrendszer-csere, meg turbócsere is.
A fordéknak megy egy jó nagy lóf@sz a sheggébe hogy nem rakták rá az MMT6-ost a két literes benzinesre, amikor lazán elbírta volna (nyomatékosabb és erősebb is az SCi-nél).
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.12 csütörtök, 13:58:33 írta tpmportal
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5757 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 14:40:49 »
2 komment csak egy bontós kollégától /csak a tartalmat idézve/ :
- Nagyon viszik a klasszikus dízel mk3-as alkatrészeket, és szép nagy várakozó listája van. Szerinte dízelből inkább mk4-et szabad venni. Ott kevesebb a dizel gubanc,mert sok mindenen változtattak az mk4-nél.
- Az mk3 benzines 1.8-asokból soknak beáll a motorja (tapasztalati megfigyelése), a 2.0-s benzinessel általában nincs sok baj. A benzinesek általában megbízhatók ,de a gyári Ford olajra vannak kitalálva, nem kellene eltérni tőle. /tartalmi idézet vége/
Saját megjegyzés :
- A benzinesekben is sok futott km van, csak nem tudnak a friss tulajok róla.
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5758 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 15:08:38 »
Öröm olvasni ahogy próbálják az emberek bizonygatni hogy sokkal jobb a benzines/dízel a másiknál
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5759 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 15:14:17 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.12.12 csütörtök, 14:40:49
2 komment csak egy bontós kollégától /csak a tartalmat idézve/ :
- Nagyon viszik a klasszikus dízel mk3-as alkatrészeket, és szép nagy várakozó listája van. Szerinte dízelből inkább mk4-et szabad venni. Ott kevesebb a dizel gubanc,mert sok mindenen változtattak az mk4-nél.
Majd szétveti az ész a tisztelt bontóst... kb mint a ford szerelőt, aki szerint a fordok romlanak... kérdem én, találkozik más márkával? Nem... így nehéz lenne... más típust javítani.
Kezdjük ott, hogy az ilyen behozott dízelekben bazisok km van. Amúgy meg ez a mondeo, a 3-as lett a legnépszerűbb középkategóriás, lehagyta a passatot, nyilván hogy sok van belőle, és nyilván van igény a bontásra.
4-esből már sok van, de még közel nem annyi, mint 3-as. Bontottan meg a töredéke. Abba még inkább boltból vesznek alkatrészt, nem bontóból.
A 4-esben is megtalálható a deplhi befecskendező rendszer, mint ami a 3-asban volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5760 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 15:17:51 »
Idézetet írta: Gepetto - 2013.12.12 csütörtök, 15:08:38
Öröm olvasni ahogy próbálják az emberek bizonygatni hogy sokkal jobb a benzines/dízel a másiknál
Ja, tiszta vicc, pedig nyilvánvaló, hogy a benzines/dízel a jobb
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5761 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 15:23:47 »
Idézetet írta: Gepetto - 2013.12.12 csütörtök, 15:08:38
Öröm olvasni ahogy próbálják az emberek bizonygatni hogy sokkal jobb a benzines/dízel a másiknál
meg azt is, h 80-nál halkabb a dízel...
egyre halkabb lesz...
meg, h a benzinesek nem mennek sokat
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-7428466
igaz mk4 de ebben még ugyanaz a motor
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5762 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 15:42:33 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.12.12 csütörtök, 15:23:47
meg azt is, h 80-nál halkabb a dízel...
Pedig ez tény... gurultam már mindkettővel.
Válasz
egyre halkabb lesz...
meg, h a benzinesek nem mennek sokat
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-7428466
igaz mk4 de ebben még ugyanaz a motor
Ilyen is van... mondjuk itt végig 3-asról volt szó, de mind1.
Nyilván abból is van sokat futott példány. Két 1,6-os MK1-ről tudok, benzines, és túl a barát... izé, fél millió kilométeren.
(Vagy a Fusimében nincs ennyi? Nem vagyok biztos benne.)
Már eleve furcsa, hogy nem tekerték vissza 120-ra.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5763 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 17:02:00 »
Nem bírom ki hogy ne írjak
Leírom a véleményem én is, sajnálom ha valakit megbántok vele
Az utolsó 2 céges autó tdci volt. Mindkettő 0 km-es, és mindkettő 200 ezer felett lett eladva.
A cég az életét ráköltötte, öröm volt nézni
Még 1x mondom nem akarok senkit sem szeretnék rábeszélni arra hogy a benzines jobb...
Én a benzineseket szeretem. Sok okom van rá.
-Utálom a traktor hangot
-lassabban melegszik be
-10x jobban kell vigyázni rá, amire nincs ideje az embernek
-drága az alkatrész
Remek dolog a dízelmotor! Targoncába, kamionba, agregátorba, traktorba...
Tdci tddi túl binyolult és érzékeny dolog az én pénztárcámnak...
Persze más dolog a használat. Ami az én kezem alól került ki az még a mai napig is megy.
Több száz km után megállnak a gyökerek az autópályán és azonnal leállítják a motort, és csodálkoznak ha ráég az olaj a turbó csöveire, és kopik az egész aztán kuka. Na meg amikor beindítják a jég hideg motort és tiltásig tekerig.
Egy szó mint száz, 100 használt autóból jó ha tíz van RENDESEN üzemeltetve.
Mi csórók akiknek nincs pénze újra, ezekkel szopunk.
És a dízellel több a szopás, ez tény.
Új autó -> nem hajtod hidegen, ha turbós akkor erősebb menet után 1 percig hagyod ketyegni alapjáraton hogy visszahűljön. Kopóalkatrészek cseréjén kívül nem lesz gond...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5764 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 17:14:22 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 15:42:33
Pedig ez tény... gurultam már mindkettővel.
messze nem tény, 80-nál az enyémben hidd el nem hallani motorhangot, de mást se nagyon, esetleg zenét
Válasz
Ilyen is van... mondjuk itt végig 3-asról volt szó, de mind1.
Nyilván abból is van sokat futott példány. Két 1,6-os MK1-ről tudok, benzines, és túl a barát... izé, fél millió kilométeren.
(Vagy a Fusimében nincs ennyi? Nem vagyok biztos benne.)
Már eleve furcsa, hogy nem tekerték vissza 120-ra.
azárt is írtam, h igaz ez mk4 de a motor elvileg ugyanaz
én azon csodálozom, h nem 60-ra tekerték vissza
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5765 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 17:47:38 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.12.12 csütörtök, 17:14:22
messze nem tény, 80-nál az enyémben hidd el nem hallani motorhangot, de mást se nagyon, esetleg zenét
Nem hiszem... egy csómószor ültem benzinesben, vezettem nemegyszer... az a hangosabb.
Válasz
azárt is írtam, h igaz ez mk4 de a motor elvileg ugyanaz
én azon csodálozom, h nem 60-ra tekerték vissza
Így nem fogják eladni... vissza fogják tekerni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5766 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 18:19:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.12.12 csütörtök, 12:14:29
A tavaszin beálltam gyorsulásra Balogh Tomival, nyertem.
Tapasztalatot, mert elmenni nem sikerült. Mi voltunk az utolsó kettők...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5767 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:15:38 »
Idézetet írta: Gepetto - 2013.12.12 csütörtök, 17:02:00
Nem bírom ki hogy ne írjak
Leírom a véleményem én is, sajnálom ha valakit megbántok vele
Az utolsó 2 céges autó tdci volt. Mindkettő 0 km-es, és mindkettő 200 ezer felett lett eladva.
A cég az életét ráköltötte, öröm volt nézni
Még 1x mondom nem akarok senkit sem szeretnék rábeszélni arra hogy a benzines jobb...
Én a benzineseket szeretem. Sok okom van rá.
-Utálom a traktor hangot
-lassabban melegszik be
-10x jobban kell vigyázni rá, amire nincs ideje az embernek
-drága az alkatrész
Remek dolog a dízelmotor! Targoncába, kamionba, agregátorba, traktorba...
Tdci tddi túl binyolult és érzékeny dolog az én pénztárcámnak...
Persze más dolog a használat. Ami az én kezem alól került ki az még a mai napig is megy.
Több száz km után megállnak a gyökerek az autópályán és azonnal leállítják a motort, és csodálkoznak ha ráég az olaj a turbó csöveire, és kopik az egész aztán kuka. Na meg amikor beindítják a jég hideg motort és tiltásig tekerig.
Egy szó mint száz, 100 használt autóból jó ha tíz van RENDESEN üzemeltetve.
Mi csórók akiknek nincs pénze újra, ezekkel szopunk.
És a dízellel több a szopás, ez tény.
Új autó -> nem hajtod hidegen, ha turbós akkor erősebb menet után 1 percig hagyod ketyegni alapjáraton hogy visszahűljön. Kopóalkatrészek cseréjén kívül nem lesz gond...
"Remek dolog a dízelmotor! Targoncába, kamionba, agregátorba, traktorba..."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5768 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:19:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.12 csütörtök, 19:15:38
"Remek dolog a dízelmotor! Targoncába, kamionba, agregátorba, traktorba..."
.......Tévedőtibi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5769 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:48:40 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.12 csütörtök, 19:19:10
.......Tévedőtibi....
Ne legyen igazam, használjátok egészséggel
Ezt ne értsétek félre, nem szarkazmus
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5770 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:50:35 »
Idézetet írta: Gepetto - 2013.12.12 csütörtök, 19:48:40
Ne legyen igazam, használjátok egészséggel
Ezt ne értsétek félre, nem szarkazmus
ez így is van.2006óta használok tdci-t megelégedéssel.Lehet,hogy több odafigyelést igényel,de megéri.Ami meg bexarik,az mind1,hogy benyás vagy dízel.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5771 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:53:32 »
Az benzineseknél igaz, hogy 200e km környékén motorgenerál, de ez is csak ha el van hanyagolva, gyújtás meg a szívósor ennyi.... viszont a dízelnél 200e km után jöhet a turbó, porlasztócsúcs...stb..
Arról nem beszélve, hogy a benzines hamarabb bemelegszik, és sokkal komfortosabb vele a városi közlekedés, az tény és való hogy többet fogyaszt...
De a benzin/dízel vitában csak meg kell nézni a fórum hozzászólásokat, hibákat, problémákat (dízel motorok 590 komment, benyás 116
) akkor hogy is van ez?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5772 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:55:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.12 csütörtök, 19:15:38
"Remek dolog a dízelmotor! Targoncába, kamionba, agregátorba, traktorba..."
100% egyetértek
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5773 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:56:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.12 csütörtök, 19:50:35
ez így is van.2006óta használok tdci-t megelégedéssel.Lehet,hogy több odafigyelést igényel,de megéri.Ami meg bexarik,az mind1,hogy benyás vagy dízel.....
Nekem csak az az egy bajom hogy mire hozzám kerülne egy használt autó, addigra roncs az összes, de majd egyszer lesz egy új
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5774 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:57:55 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.12.12 csütörtök, 19:53:32
Az benzineseknél igaz, hogy 200e km környékén motorgenerál, de ez is csak ha el van hanyagolva, gyújtás meg a szívósor ennyi.... viszont a dízelnél 200e km után jöhet a turbó, porlasztócsúcs...stb..
Arról nem beszélve, hogy a benzines hamarabb bemelegszik, és sokkal komfortosabb vele a városi közlekedés, az tény és való hogy többet fogyaszt...
De a benzin/dízel vitában csak meg kell nézni a fórum hozzászólásokat, hibákat, problémákat (dízel motorok 590 komment, benyás 116
) akkor hogy is van ez?
Az, hogy a dízelnél 200ezernél turbó, porlasztó, az ugyanolyan komolytalan kijelentés, minthogy a benzineseknél 200ezernél motorgenerál.
Úgy van, hogy ezeknek a kocsiknak a nagy többségét dízellel adták el, így nyilván több dízellel kapcsolatos probléma és hsz. lesz.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5775 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:59:59 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 17:47:38
Nem hiszem... egy csómószor ültem benzinesben, vezettem nemegyszer... az a hangosabb.
Így nem fogják eladni... vissza fogják tekerni.
ha 130-at írtál volna még talán talán ott hangosabb
80-nal csak akkor lehet hangosabb ha kettesben megyek
de mivel nagyo nem akarod elhinni, mérhetünk is, szerezz zajszint mérőt és mérjünk, vagy ha hiszel nekem akkor mérek neked zajszintet telóval, nem lesz valami pontos de legalább lesz valamilyen mérés és nem a te téves véleményed hangoztatod
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5776 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:01:59 »
Idézetet írta: Janika111 - 2013.12.12 csütörtök, 19:53:32
Az benzineseknél igaz, hogy 200e km környékén motorgenerál, de ez is csak ha el van hanyagolva, gyújtás meg a szívósor ennyi.... viszont a dízelnél 200e km után jöhet a turbó, porlasztócsúcs...stb..
Arról nem beszélve, hogy a benzines hamarabb bemelegszik, és sokkal komfortosabb vele a városi közlekedés, az tény és való hogy többet fogyaszt...
De a benzin/dízel vitában csak meg kell nézni a fórum hozzászólásokat, hibákat, problémákat (dízel motorok 590 komment, benyás 116
) akkor hogy is van ez?
úgy hogy 1000dízelre van 50 benzines.nyilván ennek tükrében olvasol ilyen arányt.Viszont az nagyon rossz arány,hogy 10 bő 4 benzinest kell generálozni 150e km felett 600e ft-ért.ehhez képest a dízelre lehet,hogy költesz ennyit 250e km felett,de 4x annyit megspórolt az üzemanyagon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5777 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:03:22 »
Idézetet írta: Gepetto - 2013.12.12 csütörtök, 19:56:26
Nekem csak az az egy bajom hogy mire hozzám kerülne egy használt autó, addigra roncs az összes, de majd egyszer lesz egy új
sosem volt új autóm.a mostanit is 160e km-el vettem.kicsit talán jobban kell hozzá érteni,meg kifogni,illetve az előélete sem mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5778 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:04:56 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.12.12 csütörtök, 19:59:59
de mivel nagyo nem akarod elhinni, mérhetünk is, szerezz zajszint mérőt és mérjünk, vagy ha hiszel nekem akkor mérek neked zajszintet telóval, nem lesz valami pontos de legalább lesz valamilyen mérés és nem a te téves véleményed hangoztatod
Inkább elhiszem... nekem ennyire nem fontos.
De ha legközelebb lesz pályás tali, megejthetjük, engem is érdekel.
Milyen app az a zajszint mérő? Én is letölteném.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5779 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:05:44 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 20:04:56
...
Milyen app az a zajszint mérő? Én is letölteném.
Alapból asszonyhoz írták!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5780 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:08:39 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.12.12 csütörtök, 19:59:59
ha 130-at írtál volna még talán talán ott hangosabb
80-nal csak akkor lehet hangosabb ha kettesben megyek
de mivel nagyo nem akarod elhinni, mérhetünk is, szerezz zajszint mérőt és mérjünk, vagy ha hiszel nekem akkor mérek neked zajszintet telóval, nem lesz valami pontos de legalább lesz valamilyen mérés és nem a te téves véleményed hangoztatod
Na mondj egy jó androidos progit zajszintmérésre, és holnap minkét kocsinkon megnézem, mondjuk 80-nál vagy 100-nál. Mindkettőn ugyanolyan típusú és méretű a gumi (205/55R16 A4), ajtaja egyiknek sem szelel, egyiken sincs semmi utólagos felszerelés. Dízellel megpróbálok 5.-ben is 6.-ban is nézni majd.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5781 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:09:04 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 20:04:56
Inkább elhiszem... nekem ennyire nem fontos.
De ha legközelebb lesz pályás tali, megejthetjük, engem is érdekel.
Milyen app az a zajszint mérő? Én is letölteném.
https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.sira.sound&hl=hu
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5782 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:14:36 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 20:04:56
Inkább elhiszem... nekem ennyire nem fontos.
De ha legközelebb lesz pályás tali, megejthetjük, engem is érdekel.
Milyen app az a zajszint mérő? Én is letölteném.
smart tools-ban is van
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5783 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:15:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.12 csütörtök, 20:09:04
https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.sira.sound&hl=hu
ez pont az ami a smart tools-ban is van
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5784 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 20:50:51 »
Cool... köszi mindkettőtöknek, nem is offolnék, elhúzok a kormosok világába.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5785 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 21:17:57 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.12 csütörtök, 20:50:51
Cool... köszi mindkettőtöknek, nem is offolnék, elhúzok a kormosok világába.
jó kormolást!
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5786 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 21:36:20 »
OBD II scanner + laptop + bluetooth -> működik
OBD II scanner + android teló + Torque Lite -> csak a "boost" paraméter jön be.
Mit rontottam el?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5787 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 21:37:56 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.12.12 csütörtök, 21:36:20
OBD II scanner + laptop + bluetooth -> működik
OBD II scanner + android teló + Torque Lite -> csak a "boost" paraméter jön be.
Mit rontottam el?
Ajánlom az OBD Car Doctor-t.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
matusekr
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5788 Dátum:
2013.12.13 péntek, 00:59:08 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.12.12 csütörtök, 08:35:17
Ha egy kicsi gázt nyomsz neki indítózáskor, akkor könnyebben indul ?
nem,
amint elindul, elkapja fel pörög, ennyit vettem észere.
semmivel nem jobb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5789 Dátum:
2013.12.13 péntek, 08:11:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.12 csütörtök, 18:19:20
Tapasztalatot, mert elmenni nem sikerült. Mi voltunk az utolsó kettők...
Mert nem akartuk alázni a többieket!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5790 Dátum:
2013.12.13 péntek, 08:26:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.12.13 péntek, 08:11:51
Mert nem akartuk alázni a többieket!
Én szerettem volna, de csak szóban tudtam.
70-ig jó voltam, onnan már mindnki ment el, így már nem is nyomtam, csak néztem ki a fejemből...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5791 Dátum:
2013.12.13 péntek, 09:22:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.13 péntek, 08:26:05
Én szerettem volna, de csak szóban tudtam.
70-ig jó voltam, onnan már mindnki ment el, így már nem is nyomtam, csak néztem ki a fejemből...
Én meg tudod csak a szolidarítás, visszavettem a gáz.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5792 Dátum:
2013.12.13 péntek, 09:26:34 »
Köszi, hogy nem aláztatok meg.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5793 Dátum:
2013.12.13 péntek, 09:30:44 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.13 péntek, 09:26:34
Köszi, hogy nem aláztatok meg.
Köszi, hogy a füsttől nem láttuk a távolodó autókat!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5794 Dátum:
2013.12.13 péntek, 10:01:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.13 péntek, 09:30:44
Köszi, hogy a füsttől nem láttuk a távolodó autókat!
Legközelebb a dízeleknek kötelező hátső kötlámpát kapcsolni biztonsági okok miatt!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5795 Dátum:
2013.12.13 péntek, 10:38:20 »
Ma elvégeztem a nagy-tudományos hangosabbeadízel tesztet.
Helyszín: M0 északi része, a rendes aszfaltos burkolaton.
Mindkét kocsiban a ventilátor legalacsonyabb fokozaton, ablakok felhúzva.
Mindkét kocsi ötajtós, ugyanolyan típusú és méretű gumikkal, mindkettőben tempomat tartotta a sebességet.
"Műszer": Sound meter androidon úgy kalibrálva, hogy csendes környezetben egy méterről a suttogás 30dB körül legyen.
80km/h
Benzines: 61-62 dB
Dízel: 62-63 dB (5. fokozat, 6.-ban hangosabb volt)
100km/h
Benzines : 64-65 dB
Dízel: 64dB (6. fokozat)
110km/h
Benzines: 66-67 dB
Dízel: 66 dB
Nagyobb sebességgel nem próbáltam, mert nem volt kedvem fényképeszkedni
, de szerintem (és a tendencia is ezt mutatja) nagyobb sebességeknél a dízel halkabb.
Szóval nagyon minimálisak a különbségek ezeknél a sebességeknél, inkább a hang túnusa más nagyon, az meg inkább szubjektív, hogy kinek melyik a zavaróbb.
Konklúzió: nincs ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5796 Dátum:
2013.12.13 péntek, 11:06:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.12.13 péntek, 10:38:20
Ma elvégeztem a nagy-tudományos hangosabbeadízel tesztet.
Helyszín: M0 északi része, a rendes aszfaltos burkolaton.
Mindkét kocsiban a ventilátor legalacsonyabb fokozaton, ablakok felhúzva.
Mindkét kocsi ötajtós, ugyanolyan típusú és méretű gumikkal, mindkettőben tempomat tartotta a sebességet.
"Műszer": Sound meter androidon úgy kalibrálva, hogy csendes környezetben egy méterről a suttogás 30dB körül legyen.
80km/h
Benzines: 61-62 dB
Dízel: 62-63 dB (5. fokozat, 6.-ban hangosabb volt)
100km/h
Benzines : 64-65 dB
Dízel: 64dB (6. fokozat)
110km/h
Benzines: 66-67 dB
Dízel: 66 dB
Nagyobb sebességgel nem próbáltam, mert nem volt kedvem fényképeszkedni
, de szerintem (és a tendencia is ezt mutatja) nagyobb sebességeknél a dízel halkabb.
Szóval nagyon minimálisak a különbségek ezeknél a sebességeknél, inkább a hang túnusa más nagyon, az meg inkább szubjektív, hogy kinek melyik a zavaróbb.
Konklúzió: nincs ...
Gyakorlatilag minimális a különbség. Ha lesz kedved csinálj még egy alapjárati mérést is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5797 Dátum:
2013.12.13 péntek, 11:22:44 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.12.13 péntek, 11:06:05
Gyakorlatilag minimális a különbség. Ha lesz kedved csinálj még egy alapjárati mérést is.
Alapjáratot nincs értelme, mert a dízel már össze-vissza kopog-kattog-csörög, a mérés csak annyit bizonyítana, hogy a 400ezret futott üzemanyagrendszer már szeretne pihenőre térni.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5798 Dátum:
2013.12.13 péntek, 11:25:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.12.13 péntek, 10:38:20
Ma elvégeztem a nagy-tudományos hangosabbeadízel tesztet.
Helyszín: M0 északi része, a rendes aszfaltos burkolaton.
Mindkét kocsiban a ventilátor legalacsonyabb fokozaton, ablakok felhúzva.
Mindkét kocsi ötajtós, ugyanolyan típusú és méretű gumikkal, mindkettőben tempomat tartotta a sebességet.
"Műszer": Sound meter androidon úgy kalibrálva, hogy csendes környezetben egy méterről a suttogás 30dB körül legyen.
80km/h
Benzines: 61-62 dB
Dízel: 62-63 dB (5. fokozat, 6.-ban hangosabb volt)
100km/h
Benzines : 64-65 dB
Dízel: 64dB (6. fokozat)
110km/h
Benzines: 66-67 dB
Dízel: 66 dB
Nagyobb sebességgel nem próbáltam, mert nem volt kedvem fényképeszkedni
, de szerintem (és a tendencia is ezt mutatja) nagyobb sebességeknél a dízel halkabb.
Szóval nagyon minimálisak a különbségek ezeknél a sebességeknél, inkább a hang túnusa más nagyon, az meg inkább szubjektív, hogy kinek melyik a zavaróbb.
Konklúzió: nincs ...
már hogy ne lenne konklúzió?!?!?!
az eredeti állítás miszerint 80-nál a benzines hangosabb NEM IGAZ
itt a pont
és még 100-nál sem, 110-nél is jelentéktelen a külömbség
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5799 Dátum:
2013.12.13 péntek, 12:49:48 »
De sok szabadidőtök van
Naplózva
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ