Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 11:38:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 573 574 575 576 577 578 579 [580] 581 582 583 584 585 586 587 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13892949 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28950 Dátum: 2013.11.16 szombat, 16:38:07 »

Egyébként nem lehet ezt átalakítani vákumosra?

Tennék rá egy ilyet:

[img]http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/archive/e/ef/20070712224613!Big_turbo.jpg[/img

Figyi, a turbofeltöltő az nem arra való, hogy a kifújását tolósugárnak használva az hajtsa az autót, ezt nem mondták még neked? Smiley

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 17:40:13 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28951 Dátum: 2013.11.16 szombat, 16:38:54 »

nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... eplus2

Nem nagyon vagy hajlandó erről a megoldásról bővebben nyilatkozni, pedig már kérdeztelek, hogy hogyan lehetne nekem is egy ilyenem...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28952 Dátum: 2013.11.16 szombat, 17:39:15 »

nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... eplus2
Legalább sose menne tönkre...talán!

De ezt simán nemlehet rárakni? A gyárit?

Robi nem tudja megoldani hogy ne keresse az ecu az elektronikát? Vagy egy eu3-as motorvezérlőjével működtetni?!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28953 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:06:42 »

Nem nagyon vagy hajlandó erről a megoldásról bővebben nyilatkozni, pedig már kérdeztelek, hogy hogyan lehetne nekem is egy ilyenem...

AndyA
ment pü
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28954 Dátum: 2013.11.16 szombat, 18:07:50 »

nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... eplus2
max betilt, ha nem az történik, mint amit szeretne az ecu.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28955 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:44:05 »

max betilt, ha nem az történik, mint amit szeretne az ecu.

mér tiltana be? az elektronika ugyanugy mozogna csak nem az vezérelne, a nyomás meglenne nem látom a problémát.
Nyilván nem Franco jelenlegi sz@r elektronikájával hanem egy jóval.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28956 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:45:03 »

Nem nagyon vagy hajlandó erről a megoldásról bővebben nyilatkozni, pedig már kérdeztelek, hogy hogyan lehetne nekem is egy ilyenem...

AndyA

Miért mi bajod a turbóddal?  örülj neki hogy működik még...ha lerohad akkor megoldjuk ha idejössz... wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28957 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:46:27 »

Legalább sose menne tönkre...talán!

De ezt simán nemlehet rárakni? A gyárit?

Robi nem tudja megoldani hogy ne keresse az ecu az elektronikát? Vagy egy eu3-as motorvezérlőjével működtetni?!

ha ez ilyen egyszerű lenne, olcsóbb megcsináltatni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28958 Dátum: 2013.11.16 szombat, 20:49:07 »

mér tiltana be? az elektronika ugyanugy mozogna csak nem az vezérelne, a nyomás meglenne nem látom a problémát.
Nyilván nem Franco jelenlegi sz@r elektronikájával hanem egy jóval.
mert a nyomásossal magasabb a x sebességnél tartott nyomás, mint amit az elektromos tud/kér. ezáltal a beszívott légmennyiség is más. erre már simán betilthat, mint ahogy a vag is betilt ilyenekre. de gondolom ezeket tudod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28959 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:16:11 »

mert a nyomásossal magasabb a x sebességnél tartott nyomás, mint amit az elektromos tud/kér. ezáltal a beszívott légmennyiség is más. erre már simán betilthat, mint ahogy a vag is betilt ilyenekre. de gondolom ezeket tudod

ha szarul van berugózva akkor igen, ha meg jól akkor nem...na pont ez a lényeg egy jó nyomásos labdánál a rugózás..de ezt már elmondtam párszor.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28960 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:29:07 »

ha ez ilyen egyszerű lenne, olcsóbb megcsináltatni...
eladni kell ezt és venni zölcségest!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28961 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:34:24 »

eladni kell ezt és venni zölcségest!

azzal nemis kellene motorikusan foglalkozni, csak lakatolni állandóan mert kirohad alólad és 10litert röhögve beránt egy 300td.. eplus2
de megy... eljen

MA is mentem vidékre és azon agyaltam végig milyen kibaszott jó a kocsim bakker...halk,megy,jól fogyaszt... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 21:36:04 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28962 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:55:20 »

ha szarul van berugózva akkor igen, ha meg jól akkor nem...na pont ez a lényeg egy jó nyomásos labdánál a rugózás..de ezt már elmondtam párszor.
tök mindegy hogy rugózod, sose lesz olyan jó, mint vákummal/eletromotorral
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28963 Dátum: 2013.11.16 szombat, 21:59:55 »

azzal nemis kellene motorikusan foglalkozni, csak lakatolni állandóan mert kirohad alólad és 10litert röhögve beránt egy 300td.. eplus2
de megy... eljen

MA is mentem vidékre és azon agyaltam végig milyen kibaszott jó a kocsim bakker...halk,megy,jól fogyaszt... eplus2
enyém is megy(máramikor) és nagyon jól fogyaszt de halknak nem mondanám... Grin



Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28964 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:06:21 »

tök mindegy hogy rugózod, sose lesz olyan jó, mint vákummal/eletromotorral

akkor jóvan akkor.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28965 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:09:44 »

akkor jóvan akkor.
hallgatom, hogy oldod meg, hogy részterhelésen ne legyen feleslegesen nyomásod. amikor is az ecu elnyitja a geo-t, ezt rugóval meg nem oldod, mert kemény a rugó, hogy amúgy nagy nyomást tudjon csinálni. így csak feleslegesen pörög a turbo többet, mint kéne és ez csak a kopásához vezet. mondom ezt úgy, hogy mind2 autón nyomásos labda van
ha olyan fasza dolog lenne a nyomásos vezérlés, akkor gyárilag is azt használnák
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28966 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:15:44 »

hallgatom, hogy oldod meg, hogy részterhelésen ne legyen feleslegesen nyomásod. amikor is az ecu elnyitja a geo-t, ezt rugóval meg nem oldod, mert kemény a rugó, hogy amúgy nagy nyomást tudjon csinálni. így csak feleslegesen pörög a turbo többet, mint kéne és ez csak a kopásához vezet. mondom ezt úgy, hogy mind2 autón nyomásos labda van
ha olyan fasza dolog lenne a nyomásos vezérlés, akkor gyárilag is azt használnák

Úgy ahogy a sajátomon is megoldottam...és tökéletes.  eplus2
Én nem vitatkozok itt senkivel és nem oldok/mondok meg senkinek semmit...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28967 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:19:27 »

Úgy ahogy a sajátomon is megoldottam...és tökéletes.  eplus2
Én nem vitatkozok itt senkivel és nem oldok/mondok meg senkinek semmit...
tehát nem tudod. nincs ezzel gond Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28968 Dátum: 2013.11.16 szombat, 22:28:50 »

tehát nem tudod. nincs ezzel gond Wink

Hát ha ez téged megnyugtat, legyen igy... eplus2 wave
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #28969 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 07:24:29 »

szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere...  kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28970 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 08:54:31 »

szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere...  kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
a szelepszár probléma miért télen jönne elő a hidegekbe?   izzítógyertyák mikor voltak nézve, cserélve?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #28971 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 09:14:27 »

nem most jött elő. kb 1 hónapja lettek kitakarítva a porlasztók. elötte feketén füstölt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28972 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 09:46:32 »

Miért mi bajod a turbóddal?  örülj neki hogy működik még...ha lerohad akkor megoldjuk ha idejössz... wave

Azt már Ervin megoldotta...  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28973 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:29:42 »

nem most jött elő. kb 1 hónapja lettek kitakarítva a porlasztók. elötte feketén füstölt.

Akkor lehet ott valami nem jó lett csinálva.Megkéne újra nézetni.Amúgy minek kellett tisztítani???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28974 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 20:01:09 »

Meglatogattam Viktort es sokkal konnyebb lett a penztarcam...  vigyor3
Stabpalca, hutofolyadek + 2 termosztat csere, 4 izzitogyertya csere, szijak es egy gorgo csere a kis szij oldalan, szivosor es EGR takaritas.
Mikor minden kesz lett (a termosztatom tenyleg kuka volt, mert most meg ebben a hidegben is szinte par perc alatt elindul felfele a mutato... regebben borzaszto lassan melegedett be) mentunk egy jo nagy probakort szamitogepre kotve, hogy a motor remegeset es megjavitsa.
Sajnos az egesz kor alatt csupan 1x jott elo a hiba, akkor is csak egy kis idore... Nem lettunk okosabbak, ugyhogy most kap uzemanyag rendszer tisztito adalekot.
A szivosor takaritas utan viszont kimondottan megkonnyebbult a motor, sokkal konnyedebben jar es porog fel.
A hiba azota egyszer jott vissza, remelem a tisztito segit...
Hibakod nincs, az adatokbol uzemanyag ellatasi gond volt kiolvashato...
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.17 vasárnap, 22:24:38 írta mendoza » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28975 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:22:48 »

szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere...  kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.
Enyém már 1éve kéken füstöl, ne foglalkozz vele ha baja van majd kimutatkozik!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28976 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:48:57 »

Meglatogattam Viktort es sokkal konnyebb lett a penztarcam...  vigyor3
Stabpalca, hutofolyadek + 2 termosztat csere, 4 izzitogyertya csere, szijak es egy gorgo csere a kis szij oldalan, szivosor es EGR takaritas.
Mikor minden kesz lett (a termosztatom tenyleg kuka volt, mert most meg ebben a hidegben is szinte par perc alatt elindul felfele a mutato... regebben borzaszto lassan melegedett be) mentunk egy jo nagy probakort szamitogepre kotve, hogy a motor remegeset es megjavitsa.
Sajnos az egesz kor alatt csupan 1x jott elo a hiba, akkor is csak egy kis idore... Nem lettunk okosabbak, ugyhogy most kap uzemanyag rendszer tisztito adalekot.
A szivosor takaritas utan viszont kimondottan megkonnyebbult a motor, sokkal konnyedebben jar es porog fel.
A hiba azota egyszer jott vissza, remelem a tisztito segit...
Hibakod nincs, az adatokbol uzemanyag ellatasi gond volt kiolvashato...

Bejáratos vagy a Miniszterelnökhöz?!?!

Lehetek a barátod...?  worship worship worship worship worship

 taps

Olyat tudtatok nézni, hogy az egyes injektorok mekkora korrekciót kérnek a különböző fordulatszámokon? Az tud esetleg árulkodó lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28977 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:18:46 »

Bejáratos vagy a Miniszterelnökhöz?!?!

Lehetek a barátod...?  worship worship worship worship worship

 taps

Olyat tudtatok nézni, hogy az egyes injektorok mekkora korrekciót kérnek a különböző fordulatszámokon? Az tud esetleg árulkodó lenni.

AndyA
Persze, elmutyiztuk, amit el kellett, aztan ment mindenki a dolgara. Szoljak, ha megyek legkozelebb? Smiley

Na azt pont nem tudtuk megnezni sajnos... Amugy azt mondta, hogy a motor gyonyoru szepen jar, nem lehetbitt nagy gond, lehet a tisztitas is megoldja... Persze jo esetben...
Most nezegetem, honnan tudnek protec-et venni.
Meg dizelbe van 2 fajta. Az egyik CR dieselekhez, a masik meg a diesel super clean.
Gondolom a masodik kell nekem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28978 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:29:00 »

Persze, elmutyiztuk, amit el kellett, aztan ment mindenki a dolgara. Szoljak, ha megyek legkozelebb? Smiley

Na azt pont nem tudtuk megnezni sajnos... Amugy azt mondta, hogy a motor gyonyoru szepen jar, nem lehetbitt nagy gond, lehet a tisztitas is megoldja... Persze jo esetben...
Most nezegetem, honnan tudnek protec-et venni.
Meg dizelbe van 2 fajta. Az egyik CR dieselekhez, a masik meg a diesel super clean.
Gondolom a masodik kell nekem.

Mert a tied CR azért kell a második?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28979 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:29:29 »

Persze, elmutyiztuk, amit el kellett, aztan ment mindenki a dolgara. Szoljak, ha megyek legkozelebb? Smiley

Na azt pont nem tudtuk megnezni sajnos... Amugy azt mondta, hogy a motor gyonyoru szepen jar, nem lehetbitt nagy gond, lehet a tisztitas is megoldja... Persze jo esetben...
Most nezegetem, honnan tudnek protec-et venni.
Meg dizelbe van 2 fajta. Az egyik CR dieselekhez, a masik meg a diesel super clean.
Gondolom a masodik kell nekem.

Adagolós a tiéd? Akkor igen.

Ha CR, akkor a CR-be való. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28980 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:34:37 »

Adagolós a tiéd? Akkor igen.

Ha CR, akkor a CR-be való. Smiley

AndyA

Aláírása: TDCI   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28981 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:36:26 »

Aláírása: TDCI   vigyor3

Tudom, de nem én kezdtem! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28982 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:41:32 »

Tudom, de nem én kezdtem! eplus2

AndyA

 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28983 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 13:29:34 »

Wink
Jol van mar, mindjart raszerkesztek az uzenetre nah...  nyes
Persze, hogy az elsore gondoltam nah, csak a masodikat irtam.  eljen
itt van is: http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html

 vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28984 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 13:31:19 »

Jol van mar, mindjart raszerkesztek az uzenetre nah...  nyes
Persze, hogy az elsore gondoltam nah, csak a masodikat irtam.  eljen
itt van is: http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html

 vigyor3

Nem gond, simán visszaírom. Smiley

De igen, ez az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #28985 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 13:47:02 »

Akkor lehet ott valami nem jó lett csinálva.Megkéne újra nézetni.Amúgy minek kellett tisztítani???
mert ömlött a füst belőle, állitólag a 2-3 csúcs el volt tömődve. baromi sokat fogyasztott
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #28986 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 20:56:42 »

szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere...  kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.

A szelepszár szimeringek nyűgje motorfék utáni gázadásnál jelentkezik füsttel.
Levegősödhet is az üzemanyagrendszered, és az izzíógyertyák/relé is lehet az oka pl.
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #28987 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 21:24:14 »

Válasz
szaisztok! kezdődnek a gondok. reggelente kékes fehér füst,büdes de rendesen. állitólag szelepszár szimering csere...  kinek volt már ilyen? tapasztalat? mit kell ilyenkor még cserélni,és kb mennyibe fáj? ha valakinek van tapasztalata,és megosztaná velem annak örülnék.

Szia!

Nekem is hasonló problémám volt, viszont a hétvégén kicseréltem az izzítókat, és már nem jelentkezik a reggeli füst. (3 izzító rossz volt.)

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #28988 Dátum: 2013.11.19 kedd, 10:18:09 »

Szia!

Nekem is hasonló problémám volt, viszont a hétvégén kicseréltem az izzítókat, és már nem jelentkezik a reggeli füst. (3 izzító rossz volt.)

Tamás
Nekem is 3 volt rossz de nem fustolt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28989 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:16:23 »

A szelepszár szimeringek nyűgje motorfék utáni gázadásnál jelentkezik füsttel.
Levegősödhet is az üzemanyagrendszered, és az izzíógyertyák/relé is lehet az oka pl.

Gázelvétel után.  (felpörget, visszaenged.....pamacs)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #28990 Dátum: 2013.11.19 kedd, 17:24:51 »

Sziasztok
Pénteken bevizsgálltatom a porlasztókat, szivattyút stb. Ha visszarakják nem merűlhet fel hiba?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28991 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:21:36 »

Sziasztok
Pénteken bevizsgálltatom a porlasztókat, szivattyút stb. Ha visszarakják nem merűlhet fel hiba?

Sok helyen ki sem szedik a porlasztót, úgy vizsgálják be. Rákötik a computert osztjónapot. A szivattyút kiszereléssel tudják megvizsgálni. Ha mindent jól tesznek vissza (porlasztók esetében oda, ahonnan kiszedték), akkor nem lehet gond. (elvileg)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28992 Dátum: 2013.11.19 kedd, 22:51:38 »

Sziasztok
Pénteken bevizsgálltatom a porlasztókat, szivattyút stb. Ha visszarakják nem merűlhet fel hiba?
Akkor lehet ha rossz és visszateszik addig míg eldöntöd mit teszel a javítás érdekében.Amúgy mért is vizsgáltattad be,valami nem jó velük.??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #28993 Dátum: 2013.11.20 szerda, 05:24:06 »

Valamelyiknek már van hangja is. Tudni szeretném mennyi van még neki. Annyi erőt sem érzek a kocsiban amennyi kellene. Korom ló kis mint a fene. A csövek rendben vannak azokat megnéztem. Szeretném tudni hogy milyen állapotban van a kocsi.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #28994 Dátum: 2013.11.20 szerda, 09:45:23 »

Szia!

Nekem is hasonló problémám volt, viszont a hétvégén kicseréltem az izzítókat, és már nem jelentkezik a reggeli füst. (3 izzító rossz volt.)

Tamás
te cserélted ki? bonyolult kiszedni? ill hol vannak?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28995 Dátum: 2013.11.20 szerda, 09:56:06 »

te cserélted ki? bonyolult kiszedni? ill hol vannak?

Van a blokk elején egy jó vaskos kábel keresztben, az autóval szemben állva jobbról jön. Az viszi nekik az áramot. Ennek nyomán elég egyszerűen megtalálod az izzítókat - ahol a csavarok vannak. Smiley

Kábelt leszeded, utána ssavarlazítóval célszerű befújni őket, mert ha sikerül beleszakítani a hengerfejbe, akkor gond van. Ki lehet belőle ásni, de nem egyszerű műtét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #28996 Dátum: 2013.11.20 szerda, 10:37:19 »

Gázelvétel után.  (felpörget, visszaenged.....pamacs)

Köszi, különben senkinek nem esett volna le, hogy motorféket gázelvétellel kell előidézni  hehe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #28997 Dátum: 2013.11.20 szerda, 14:19:46 »

te cserélted ki? bonyolult kiszedni? ill hol vannak?
Szívócsonk alatt, évjáratot nézve Neked le kell venni a szívócsonkot, hogy hozzáférj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28998 Dátum: 2013.11.20 szerda, 18:32:35 »

Köszi, különben senkinek nem esett volna le, hogy motorféket gázelvétellel kell előidézni  hehe

Mivel az előttem szóló úgy írta, hogy motorfék majd gázadásra pamacs.
A sorrend nem jó, mert gázadás és utána motorfék és akkor pamacs. Ezért kellett a zárójeles rész.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #28999 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:52:08 »

Sziasztok!

Adott egy 2.0 Tdci mondeo 240.000 km .

Ha a futott km a valós akkor szerintem nincs szükség a vezérlés cserére.

Elképzelhető hogy többet futott már ez a járgány van valakinek konkrét tapasztalata hogy mikor szokták ezeket cserélni 350 nél már pl esedékes?

Ha valaki tud egy ábrát vagy rajzot küldeni a vezérlésről azt megköszönném egyenlőre még nem találtam
Naplózva
Oldalak: 1 ... 573 574 575 576 577 578 579 [580] 581 582 583 584 585 586 587 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.