Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 11:18:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14393811 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #28600 Dátum: 2013.10.19 szombat, 22:10:31 »

kikapcsolni csak a relé kiszedésével lehet megoldani ugye??
Hát...visszaolvasva ezt írták.Nem biztos,hogy annyira szét kellene szedni de ha van biztije a relének akkor az is elég ha kiszeded...nem tudom,nekem utólag lett berakva és én kapcsolgatom amikor akarom akár a biztosíték kivételével akár az ablakfűtéssel.
u.i:nekem egyszerre 2 izzító megy a háromból,1 tartalék amit a bizti átrakásával oldok meg.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.19 szombat, 22:43:37 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28601 Dátum: 2013.10.19 szombat, 22:38:31 »

Igen, gyári. De ahogy írtad,irtátok  terheléssel változik a motor járása változott......tuti működik. :-)
Te mit értesz az alatt,hogy ha müködik a kieg fútés akkor változik a motor járása???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28602 Dátum: 2013.10.19 szombat, 22:48:13 »

Te mit értesz az alatt,hogy ha müködik a kieg fútés akkor változik a motor járása???

Könnyebben,csendesebben,egyenletesebben ment a motor.
Ahhoz hasonlitanám,mint amikor bekapcsolok több fogyasztót,érződik,látszik hogy jobban van terhelve az autó elektromos rendszere.....na most ez forditva! Smiley
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28603 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 01:17:10 »

Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nyomásnak kell lenni a turbócsövekben?

Holnap viszem a kocsit komához, mert épp náluk van egy fordos diag, és ráakarok nézetni a turbonyomásra, hogy nem ereszt-e valahol.
Ezért szeretném tudni, hogy mi az egészséges érték?

 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28604 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 07:59:10 »

Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nyomásnak kell lenni a turbócsövekben?

Holnap viszem a kocsit komához, mert épp náluk van egy fordos diag, és ráakarok nézetni a turbonyomásra, hogy nem ereszt-e valahol.
Ezért szeretném tudni, hogy mi az egészséges érték?

 worship worship
 integet2 integet2
1+1.5bár.  2.5
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28605 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:13:15 »

Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nyomásnak kell lenni a turbócsövekben?

Holnap viszem a kocsit komához, mert épp náluk van egy fordos diag, és ráakarok nézetni a turbonyomásra, hogy nem ereszt-e valahol.
Ezért szeretném tudni, hogy mi az egészséges érték?

 worship worship
 integet2 integet2
ha ilyen gondod van, szólhatsz, bent van nálam debben a diag vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28606 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 14:21:50 »

1+1.5bár.  2.5
tehát ha jól értem, alapjáraton kell lennie 1nek, terhelve pl 1800-2000es fordulatnál pedig 2.5nek?

ha ilyen gondod van, szólhatsz, bent van nálam debben a diag vigyor3
az zsír, lehet elszaladok majd valamikor Wink  vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28607 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 14:39:01 »

tehát ha jól értem, alapjáraton kell lennie 1nek, terhelve pl 1800-2000es fordulatnál pedig 2.5nek?

Nem jól érted. Az 1 bár a légköri (vákuumban 0). Ugyan alapjáraton kb 1 bár, de valamicskét ott is tölt a turbó, azaz nem az alapjárat miatt 1 bár.
Másrészt, a terhelés is számít. Állóhelyzetben nem nagyon fog felmenni a nyomás, hiába 2000-es a fordulat.
Inkább 4-ben kellene megnézni a nyomást, az 1800-2000-es tartományban.
Ott kéne lennie 1,5-nek (vagy másképp mondva, 2,5-nek).
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28608 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 14:43:41 »

Nem jól érted. Az 1 bár a légköri (vákuumban 0). Ugyan alapjáraton kb 1 bár, de valamicskét ott is tölt a turbó, azaz nem az alapjárat miatt 1 bár.
Másrészt, a terhelés is számít. Állóhelyzetben nem nagyon fog felmenni a nyomás, hiába 2000-es a fordulat.
Inkább 4-ben kellene megnézni a nyomást, az 1800-2000-es tartományban.
Ott kéne lennie 1,5-nek (vagy másképp mondva, 2,5-nek).
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.


Nekem a Torque pl: - 0,5-ről indul és 1,0/1,1-ig megy fel. Tehát a 1,5-es tartomány/változás megvan.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28609 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 15:02:25 »

Nem jól érted. Az 1 bár a légköri (vákuumban 0). Ugyan alapjáraton kb 1 bár, de valamicskét ott is tölt a turbó, azaz nem az alapjárat miatt 1 bár.
Másrészt, a terhelés is számít. Állóhelyzetben nem nagyon fog felmenni a nyomás, hiába 2000-es a fordulat.
Inkább 4-ben kellene megnézni a nyomást, az 1800-2000-es tartományban.
Ott kéne lennie 1,5-nek (vagy másképp mondva, 2,5-nek).
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.


köszönöm szépen Wink így már minden tiszta.  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28610 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 17:32:24 »

Nekem a Torque pl: - 0,5-ről indul és 1,0/1,1-ig megy fel. Tehát a 1,5-es tartomány/változás megvan.

Nekem is, nekem is!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28611 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 18:56:34 »


Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lisztesz
Vendég
« Új hozzászólás #28612 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 22:47:20 »

sziasztok!   tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő,   mit lehet a probléma?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28613 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 22:55:40 »

Nah mit ad isten, hogy jártam? Ugye mentem volna komámhoz turbónyomást nézni. Félúton előzés közben, turbó tilt, malacfarok villog.
4-es porlasztó kopogási érték.
Kódokat nem kalibráltuk újra egyelőre. Szerdán lesz kiütlegelve. És így ugye turbónyomást nem is néztünk, hogy le van tiltva.  vigyor3 falbav
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
lisztesz
Vendég
« Új hozzászólás #28614 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 23:00:45 »

sziasztok!   tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő,   mit lehet a probléma?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28615 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 23:16:36 »

sziasztok!   tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő,   mit lehet a probléma?
persze. Nem megfelelő befecskendezési gond. De hogy ez miért van, az komolyabb kérdés, több infó kell hozzá a gépről, hibakódokról, jelenségekről.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28616 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:33:39 »

Porlasztóra utal, de egy újra programozás segíthet, sokaknak évekig utána nincs gond.
Hol laksz?
Súron Ervin,
BP-es Relhist + Alf
Szfváron jómagam tud segíteni

Smiley

sziasztok!   tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő,   mit lehet a probléma?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 13:01:13 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28617 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 12:57:21 »

Porlasztóra utal, de egy újra programozás segíthet, sokaknak évekig utána nincs gond.
Hol laksz?
Súron Ervin,
BP-es Rhelshift + Alf
Szfváron jómagam tud segíteni

Smiley


Rhelshift?  Huh?  Nem Relhist-et akartál írni?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28618 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 13:01:31 »

Rhelshift?  Huh?  Nem Relhist-et akartál írni?

Dehogynem. Smiley Át is írtam
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #28619 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 20:53:16 »

Nah mit ad isten, hogy jártam? Ugye mentem volna komámhoz turbónyomást nézni. Félúton előzés közben, turbó tilt, malacfarok villog.
4-es porlasztó kopogási érték.
Kódokat nem kalibráltuk újra egyelőre. Szerdán lesz kiütlegelve. És így ugye turbónyomást nem is néztünk, hogy le van tiltva.  vigyor3 falbav
Kódoljátok újra, pár hete ugyanilyen hibára újra írtam a kódokat, jó lett, és ma beszéltem a sráccal azóta a fogyija 1 litert csökkent... az is facelift előtti volt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lisztesz
Vendég
« Új hozzászólás #28620 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 21:42:21 »

Porlasztóra utal, de egy újra programozás segíthet, sokaknak évekig utána nincs gond.
Hol laksz?
Súron Ervin,
BP-es Relhist + Alf
Szfváron jómagam tud segíteni

Smiley

Értem nemrépg csináltattam megh a porlasztókat:-(  remélem hogy nem az a baja  !!!messze lakom sajna  Hajdú Bihar  Berettyóújfalu
Naplózva
lisztesz
Vendég
« Új hozzászólás #28621 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 21:48:35 »

persze. Nem megfelelő befecskendezési gond. De hogy ez miért van, az komolyabb kérdés, több infó kell hozzá a gépről, hibakódokról, jelenségekről.
Akkor lehet csak tényleg valami hibát eltárolt?, mert a kettes henger porlasztóját átraktuk egy másik henger porlasztó helyéreés ugyanugy a kettes hengerhez írta a hibát
hibakód talán 405  ,de nem vagyok benne biztos:-(
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28622 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 22:03:20 »

Akkor lehet csak tényleg valami hibát eltárolt?, mert a kettes henger porlasztóját átraktuk egy másik henger porlasztó helyéreés ugyanugy a kettes hengerhez írta a hibát
hibakód talán 405  ,de nem vagyok benne biztos:-(
Milyen 405,mert betü+4 számból áll a kód.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28623 Dátum: 2013.10.22 kedd, 00:50:30 »

Nem elég átcserélni, írjátok át a kódot is.

Milyen 405,mert betü+4 számból áll a kód.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
lisztesz
Vendég
« Új hozzászólás #28624 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:11:01 »

Nem elég átcserélni, írjátok át a kódot is.

Majd utána járok már nem emlékszem a hibakódra!! 
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #28625 Dátum: 2013.10.23 szerda, 09:13:02 »

Sziasztok. A kérdésem az lenne hogy ha euro 4esnél dugózom az egrt kiiktatható e véglegesen a hibakód vagyis a világító lámpa a műszerfalon. Egyáltalán érdemes e dugózni vagy elég ha kitisztítom a szelepet meg a szívósort? Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #28626 Dátum: 2013.10.23 szerda, 09:14:11 »

Sziasztok. A kérdésem az lenne hogy ha euro 4esnél dugózom az egrt kiiktatható e véglegesen a hibakód vagyis a világító lámpa a műszerfalon. Egyáltalán érdemes e dugózni vagy elég ha kitisztítom a szelepet meg a szívósort? Előre is köszi a segítséget.

Persze. Kiveszed az izzót. Smiley

Nem kell vele törődni. Állandóan hibát fog dobni, de a világító lámpán kívül semmi mást nem csinál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28627 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:06:55 »

Sziasztok. A kérdésem az lenne hogy ha euro 4esnél dugózom az egrt kiiktatható e véglegesen a hibakód vagyis a világító lámpa a műszerfalon. Egyáltalán érdemes e dugózni vagy elég ha kitisztítom a szelepet meg a szívósort? Előre is köszi a segítséget.

Nekem is EU4-es moci van a gépben, le van dugózva az EGR és dobálja a hibakódot, mintha muszáj lenne neki. Van hogy még aznap, van, hogy másnap. Valamikor 10 km után, de már volt olyan, hogy 200 km után dobta vissza. A végleges kigyomlálását asszem már megoldották valahogy. Valami elektromos kütyüt kell berakni. Erről nekem egyszer még vik mesélt. Én megoldottam annyiból, hogy vettem egy f-supert és azzal havonta egyszer kitörlöm a kódot, aztán csá. Amúgy érdemes ledugózni, mert akkor nem vezeti vissza a motorba a szutykot, ami a kipufogógázban van. Még úgy is átmegy a műszakin simán.
Naplózva
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #28628 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:05:43 »

Sziasztok!

Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.

Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.

Találkoztatok már ezzel a problémával?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28629 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:09:54 »

Sziasztok!

Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.

Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.

Találkoztatok már ezzel a problémával?

Akkor kérd vissza a pénzt, azután széttárhatják a karjukat!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28630 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:14:46 »

Sziasztok!

Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.

Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.

Találkoztatok már ezzel a problémával?

a generátor okozza az alapjárat ingadozást.valószínűleg a dadogást is az okozta.....a csúcsokhoz csak akkor kellett  volna nyúlni,ha az izzítószál világított volna,és vészüzembe áll az autó.
egy generátor felújítás megoldja a problémát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #28631 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:55:17 »

Füstöl is közben?


Sziasztok!

Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.

Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.

Találkoztatok már ezzel a problémával?

Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #28632 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:01:10 »

Füstöl is közben?



Igen!
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #28633 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:03:41 »

Egy ideje Castrol TDA-t használok hasonlo okokból kifolyólag és bár nem szűnt meg de lényegesen kisebb az alapjárat ingadozás!


Igen!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28634 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:11:45 »

nekem is ezt javasoltad de még nem csináltattam meg 2 hete fizettem két generátor cserét már, illetve jelenleg nincs időm és lehetőségem letenni a vasat.
de.. a kérdésem az lenne, hogy létezik hogy akkor is generátor ha csak melegen csinálja ??
közben néha dobálja a rail nyomás alacsony hibakodot, de naponta 40-70 inditása van (rövid távon nyomom vele átlagosan 1-2-3km / 1 menet) és csak hetente egyszer van rail nyomás alacsony probléma.
Illetve mivel ugyanez a bajom, idaig szembol nézve a jobb oldali injektorom körül volt gázolaj, de most jobbrol az elso 3 alatt van.
tuti hog érdemes generátor miatt szétszedetnem ?? nem is a pár ezer forint amit elkérnek csak elvinni szerelőhöz szétkapja összerakja este elhozom teljes macera és nem tudom hogy tuti jó lesz e.. azt lehet vinni a másik szerelőhöz aki majd az injektort megoldja ha nagy probléma hogy ott gázolajos minden.
 

a generátor okozza az alapjárat ingadozást.valószínűleg a dadogást is az okozta.....a csúcsokhoz csak akkor kellett  volna nyúlni,ha az izzítószál világított volna,és vészüzembe áll az autó.
egy generátor felújítás megoldja a problémát.
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #28635 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:14:18 »

Üdvözlök mkit! Új vagyok ebbe a csapatba  2 napja vettem 1 ford mondeot 7 évest és sajnos 1 nagyon sürgös bajom van és gyors választ várok a kedves régi hozzá értö tagoktol. 100km/h sebbességtöl érzem a kocsinál akár tempomattal vagy nélküle megyek,hogy rendesen megy a motor és vissza vesz a teljesitményből és ez 2mp-ként változik ez nagyon idegesitö ez valami komolyabb gond elöjele.Kérem sürgös válaszokat!!!!! Konkrétan milyen olaj kell a motorba? Köszönöm a válaszokat elöre is.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28636 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:14:25 »

nekem is ezt javasoltad de még nem csináltattam meg 2 hete fizettem két generátor cserét már, illetve jelenleg nincs időm és lehetőségem letenni a vasat.
de.. a kérdésem az lenne, hogy létezik hogy akkor is generátor ha csak melegen csinálja ??
közben néha dobálja a rail nyomás alacsony hibakodot, de naponta 40-70 inditása van (rövid távon nyomom vele átlagosan 1-2-3km / 1 menet) és csak hetente egyszer van rail nyomás alacsony probléma.
Illetve mivel ugyanez a bajom, idaig szembol nézve a jobb oldali injektorom körül volt gázolaj, de most jobbrol az elso 3 alatt van.
tuti hog érdemes generátor miatt szétszedetnem ?? nem is a pár ezer forint amit elkérnek csak elvinni szerelőhöz szétkapja összerakja este elhozom teljes macera és nem tudom hogy tuti jó lesz e.. azt lehet vinni a másik szerelőhöz aki majd az injektort megoldja ha nagy probléma hogy ott gázolajos minden.
 


Nézd meg a porlasztókra menő hollandikat, hogy ott engedik-e az olajat. Lehet, hogy csak meg kell húzni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28637 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:15:36 »

Üdvözlök mkit! Új vagyok ebbe a csapatba  2 napja vettem 1 ford mondeot 7 évest és sajnos 1 nagyon sürgös bajom van és gyors választ várok a kedves régi hozzá értö tagoktol. 100km/h sebbességtöl érzem a kocsinál akár tempomattal vagy nélküle megyek,hogy rendesen megy a motor és vissza vesz a teljesitményből és ez 2mp-ként változik ez nagyon idegesitö ez valami komolyabb gond elöjele.Kérem sürgös válaszokat!!!!! Konkrétan milyen olaj kell a motorba? Köszönöm a válaszokat elöre is.

5w30

Amikor "visszavesz", akkor villog az izzításjelző?
Naplózva
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28638 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:21:31 »

Nézd meg a porlasztókra menő hollandikat, hogy ott engedik-e az olajat. Lehet, hogy csak meg kell húzni.

míg egy pisilt lemostam a motortblokkot szép fényes tiszta lett még a nyáron (bár teljesen nem sikerült mert felrobbant a kezemben a bosch magasnyomasu moso de ilyen az én formám Cheesy ) na szóval lemostam amennyire tudtam.. felül a hollandinál nem láttam semmit, ellenben az a muanyag amire a résolaj cső rá van huzva, na annak a teteje gázolajos. neem tudom hogy ott tud e szivárogni. a hollandit meg tudom huzni, de félek hogy tul agressziv leszek, mert nem vagyok szerelő csak elméletben tudok mindent és nehogy megszakitsam a menetet..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28639 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:23:41 »

míg egy pisilt lemostam a motortblokkot szép fényes tiszta lett még a nyáron (bár teljesen nem sikerült mert felrobbant a kezemben a bosch magasnyomasu moso de ilyen az én formám Cheesy ) na szóval lemostam amennyire tudtam.. felül a hollandinál nem láttam semmit, ellenben az a muanyag amire a résolaj cső rá van huzva, na annak a teteje gázolajos. neem tudom hogy ott tud e szivárogni. a hollandit meg tudom huzni, de félek hogy tul agressziv leszek, mert nem vagyok szerelő csak elméletben tudok mindent és nehogy megszakitsam a menetet..


Nem egy 2 m-es hosszabítóval kell azt meghúzni. Nem lehet azt olyan könnyen megszakítani. Ha letörlöd, majd beindítod, akkor szerintem az látszani fog, ha ereszt valahol. Nem kicsi nyomás dolgozik ott.
Naplózva
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28640 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:27:42 »

Nem egy 2 m-es hosszabítóval kell azt meghúzni. Nem lehet azt olyan könnyen megszakítani. Ha letörlöd, majd beindítod, akkor szerintem az látszani fog, ha ereszt valahol. Nem kicsi nyomás dolgozik ott.

Ugy semmi se látszik, lemostam lepucoltam felitattam mindent.. beinditottam  fel ora mulva is száraz volt.
Ha megyek akkor 1 nap alatt összekenődik de akkor mindenhol uszik a nafta.. Sad
tuti folyik el ott benziin mert idaig olyan 9 literrel jártam el, mostanában a 10 néha 11 is egész normális érték.. Sad
Mondjuk a benzineseim mellett ez is eltörpül, de régen a 8.7-9 liter közötti érték olyan szimpatikus volt..
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #28641 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:34:01 »

5w30

Amikor "visszavesz", akkor villog az izzításjelző?
nem villog,akármilyen márkályu 5w30?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28642 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:34:51 »

Ugy semmi se látszik, lemostam lepucoltam felitattam mindent.. beinditottam  fel ora mulva is száraz volt.
Ha megyek akkor 1 nap alatt összekenődik de akkor mindenhol uszik a nafta.. Sad
tuti folyik el ott benziin mert idaig olyan 9 literrel jártam el, mostanában a 10 néha 11 is egész normális érték.. Sad
Mondjuk a benzineseim mellett ez is eltörpül, de régen a 8.7-9 liter közötti érték olyan szimpatikus volt..


Mennyiiiiii?  wow1 Egy TDCi-nek a max 6-6.5 a normális, nem a 8-9. Még a 2.0-ás benzines sem eszik 8-9 litert. Nézd/nézesd át valakivel, mert ott valahol köpi kifelé a cuccot.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.23 szerda, 19:38:44 írta Lacika71 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28643 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:35:52 »

nekem is ezt javasoltad de még nem csináltattam meg 2 hete fizettem két generátor cserét már, illetve jelenleg nincs időm és lehetőségem letenni a vasat.
de.. a kérdésem az lenne, hogy létezik hogy akkor is generátor ha csak melegen csinálja ??
közben néha dobálja a rail nyomás alacsony hibakodot, de naponta 40-70 inditása van (rövid távon nyomom vele átlagosan 1-2-3km / 1 menet) és csak hetente egyszer van rail nyomás alacsony probléma.
Illetve mivel ugyanez a bajom, idaig szembol nézve a jobb oldali injektorom körül volt gázolaj, de most jobbrol az elso 3 alatt van.
tuti hog érdemes generátor miatt szétszedetnem ?? nem is a pár ezer forint amit elkérnek csak elvinni szerelőhöz szétkapja összerakja este elhozom teljes macera és nem tudom hogy tuti jó lesz e.. azt lehet vinni a másik szerelőhöz aki majd az injektort megoldja ha nagy probléma hogy ott gázolajos minden.
 

az olajfolyással kezd!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28644 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:37:28 »

nem villog,akármilyen márkályu 5w30?

Ami a gyári előírásnak megfelel, igen. Mi általában a ford formulát használjuk. Abból 7200 ft 5 liter a nagyautonál. De a cromaxnál is kb ennyi. Amikor nyomod neki nem füstöl? Lehet, hogy valamelyi turbocsöved durrant el. Nézd végig. Ha valahol olajsáros, jó eséllyel ott lyukadt ki.
Naplózva
bencelacus
Vendég
« Új hozzászólás #28645 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:37:55 »

a generátor okozza az alapjárat ingadozást.valószínűleg a dadogást is az okozta.....a csúcsokhoz csak akkor kellett  volna nyúlni,ha az izzítószál világított volna,és vészüzembe áll az autó.
egy generátor felújítás megoldja a problémát.

Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28646 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:39:20 »

Üdvözlök mkit! Új vagyok ebbe a csapatba  2 napja vettem 1 ford mondeot 7 évest és sajnos 1 nagyon sürgös bajom van és gyors választ várok a kedves régi hozzá értö tagoktol. 100km/h sebbességtöl érzem a kocsinál akár tempomattal vagy nélküle megyek,hogy rendesen megy a motor és vissza vesz a teljesitményből és ez 2mp-ként változik ez nagyon idegesitö ez valami komolyabb gond elöjele.Kérem sürgös válaszokat!!!!! Konkrétan milyen olaj kell a motorba? Köszönöm a válaszokat elöre is.
okozhatja egy lukas turbócső is,vagy go szűrő,vagy szivárgás.....
alacsonyabb fokozatban 50 körül nem érzel olyat,hogy magától húz gázadás nélkül?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28647 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:41:13 »

Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
kikell zárni minden mást.ne legyen gázolajszivárgás a motoron,a szűrő legyen új vagy nem túl régi,és töltést kell mérni.
nem vagyok ismerős győrben
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28648 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:41:58 »

Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?

Műszerteszten rámész a bat-ra, majd beindítod, megnézed, mennyit ír ki (14,5V körüli értéknek kell lennie). Utána felkapcsolsz minden elektromos fogyasztót. Nem mehet le az érték 12,5-13V alá.
Naplózva
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28649 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:44:21 »

Mennyiiiiii?  wow1 Egy TDCi-nek a max 6-6.5 a normális, nem a 8-9. Nézd/nézesd át valakivel, mert ott valahol köpi kifelé a cuccot.

tudtam vele 4.7et is csinálni, de rövid távozok ezzel a kocsival, sajnos ezért ez ennyi.. de nem rossz érték ám ez tőle figyelembe véve a lábam súlyát és a megtett távokat. Mondhatjuk hogy amit ez a kocsi 3.5 év alatt alattam kibirt azt hivatalosan semminek se kellett volna, igy amikor valaki hujujujjjj mondogatása közben fogja a fejét hogy diesel mondeo akkor csak értelmetlenül nézek mert tényleg le a kalappal előtte..  
Naplózva
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.265 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.