Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 10:40:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 572 573 574 575 576 577 578 [579] 580 581 582 583 584 585 586 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13892548 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28900 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:18:23 »

Sziasztok! A következő a kérdésem most hogy hűvösebb lett az időjárás a víz hőfok jelzőm csak a 60-as feletti jelzésig megy fel, de városban beáll középre gondolom ez nem normális?
Lehet rossz a termosztát,de ha kicseréled előfordul akkor sem változik.A TDCI ilyen.Majd ha egyáltalán nem mozdul ki akkor kezdj aggódni.Az enyém is ilyen amióta már nálam van.A fútés hinátlan.Azért kicserélheted a mind a 2-t
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #28901 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:14:27 »

Lehet rossz a termosztát,de ha kicseréled előfordul akkor sem változik.A TDCI ilyen.Majd ha egyáltalán nem mozdul ki akkor kezdj aggódni.Az enyém is ilyen amióta már nálam van.A fútés hinátlan.Azért kicserélheted a mind a 2-t

Kicserélem mind a kettőt és majd kiderül lesz-e változás
Köszönöm a hozzászólást.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28902 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:15:58 »

Kicserélem mind a kettőt és majd kiderül lesz-e változás
Köszönöm a hozzászólást.
Úgy legyen. taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28903 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:22:45 »

Érdekesség képen, bár ez benzines. Szerintem a műszer azonos és a jeladó is. Miért kellene másféle........ folyadék hőmérséklet.

A képen látható pozícióban a hűtőfolyadék hőmérséklete 60 °C.  Ennyit a rajta lévő számokról....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28904 Dátum: 2013.11.13 szerda, 23:10:37 »

Érdekesség képen, bár ez benzines. Szerintem a műszer azonos és a jeladó is. Miért kellene másféle........ folyadék hőmérséklet.

A képen látható pozícióban a hűtőfolyadék hőmérséklete 60 °C.  Ennyit a rajta lévő számokról....

Ez abszolúte nem számít. A motor hideg, melegszik még, és üzemmeleg. Ezeket kell leolvasni róla. Vagy, túlmelegedett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28905 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 07:32:17 »

Ez abszolúte nem számít. A motor hideg, melegszik még, és üzemmeleg. Ezeket kell leolvasni róla. Vagy, túlmelegedett.

Hidd el, nem is akartam a kútba ugrani.......
Köszönöm az instrukciókat, hogy miket kell leolvasni a műszerről. Már majdnem írtam a Ford gyárnak, hogy átvertek!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28906 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 08:38:13 »

Hidd el, nem is akartam a kútba ugrani.......
Köszönöm az instrukciókat, hogy miket kell leolvasni a műszerről. Már majdnem írtam a Ford gyárnak, hogy átvertek!  eplus2
.....iszol te rendesen?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #28907 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 08:54:55 »

ha GSR cucca nem tudja,akkor markaszerviz.

Tegnap vettünk gépet! Cheesy

Most már a Mondeo se fog ki rajtunk! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28908 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 08:58:50 »

Ez abszolúte nem számít. A motor hideg, melegszik még, és üzemmeleg. Ezeket kell leolvasni róla. Vagy, túlmelegedett.

Ebben is igazad van, de akkor minek a mutatós műszer? Elég lenne két-három ikon, hogy hideg, üzemmeleg, és túlmelegedett...

Egyébként benzinesnél ilyen átverős, asszony Focusa ugyanez.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28909 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:44:09 »

Ebben is igazad van, de akkor minek a mutatós műszer? Elég lenne két-három ikon, hogy hideg, üzemmeleg, és túlmelegedett...

Egyébként benzinesnél ilyen átverős, asszony Focusa ugyanez.

Kis kategóriákban ki is spórolták a műszert.
Kék lámpa - hideg
Kék elalszik - már nem hideg
Piros lámpa - nagyon meleg



Ebben az a vicc, hogy a piros (túl meleg) csak akkor világít ha túlmelegszik a hűtőfolyadék. Ha elfolyik vagy kevés....nem világít, mert a nem ér bele a maradék hűtőfolyadékba a szenzor.......így aztán szépen hengerfejes lesz a kocsi.  nyes Több esettel találkoztam már....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pivi91
Vendég
« Új hozzászólás #28910 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:07:41 »

Sziasztok!

Egy új tag vagyok éppen ma regisztráltam az oldalra, bár nagyon régóta olvasgatom a forumot.
Egyből kérdéssel kezdenék: Nem rég vásároltam egy 2.0 tdci 131 Le mondeot és van vele egy olyan gondom, hogy beindítom az autót és kb 500as fordulatszámon pörög a motor kb 2-3 legfeljebb 5 másodpercig, ez idő alatt világít az akkumulátor vissza jelző és az ESP vissza jelző, majd röffen egyet a motor és beáll alapjáratra ami kb 800as fordulatszámot jelent! Ez a jelenség tök természetes vagy valami gondja van a gépnek?!

Előre is köszönöm a válaszotokat!

Üdv Nektek!

No megoldódott a probléma ezért megosztom veletek is hátha valakinek ilyen gondja lenne! (remélem nem)
Izzító relé probléma!-----> Elvittem megnézetni AndyA tanácsából kifolyólag az akksit, a generátort ill. a földelés csatlakozót! Na szal mindent rendben talált a szerelő (autó elektronikás), azt mondta, hogy az izzító gyertyák utó izzítást követően elveszik a töltést és ezért kell várni amíg beáll az alapjárat!
És ahogy írtam amikor röffen a motor akkor kapcsol le ez az izzító relé, és nem húzzák el a töltést, ami hatására beáll az alapjárat.
Remélem ezzel tudok/tudtam segíteni más ilyen problémával küzdőknek is!

pivi91
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28911 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:23:52 »

No megoldódott a probléma ezért megosztom veletek is hátha valakinek ilyen gondja lenne! (remélem nem)
Izzító relé probléma!-----> Elvittem megnézetni AndyA tanácsából kifolyólag az akksit, a generátort ill. a földelés csatlakozót! Na szal mindent rendben talált a szerelő (autó elektronikás), azt mondta, hogy az izzító gyertyák utó izzítást követően elveszik a töltést és ezért kell várni amíg beáll az alapjárat!
És ahogy írtam amikor röffen a motor akkor kapcsol le ez az izzító relé, és nem húzzák el a töltést, ami hatására beáll az alapjárat.
Remélem ezzel tudok/tudtam segíteni más ilyen problémával küzdőknek is!

Bocsi, ez hülyeség.

Az izzítógyertya legalább 20 másodpercig dolgozik onnantól kezdve, hogy ráteszed a gyújtást, még indítás után is jó darabig. De az izzítás nem, ismétlem, nem lehet olyan mértékű terhelés, ami a generátort és a motort ennyire leülteti! Ha mégis megteszi, ott gond van. Zárlatos a gyertya, döglött a generátor, de valami nem kerek. Az izzításnak 80A kell (sacc/kB), a generátor ennél többet kell tudjon. Vagy az izzításnak kell 80-nál több, vagy a generátor nem ad le annyit, mint kellene.

Próbáld meg kimérni az izzítóáramot (lakatfogós árammérővel), vagy kösd le teljesen, az autó úgy is beindul, és ha olyankor jó, akkor máris van mit tovább vizsgálgatni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pivi91
Vendég
« Új hozzászólás #28912 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:51:16 »

Bocsi, ez hülyeség.

Az izzítógyertya legalább 20 másodpercig dolgozik onnantól kezdve, hogy ráteszed a gyújtást, még indítás után is jó darabig. De az izzítás nem, ismétlem, nem lehet olyan mértékű terhelés, ami a generátort és a motort ennyire leülteti! Ha mégis megteszi, ott gond van. Zárlatos a gyertya, döglött a generátor, de valami nem kerek. Az izzításnak 80A kell (sacc/kB), a generátor ennél többet kell tudjon. Vagy az izzításnak kell 80-nál több, vagy a generátor nem ad le annyit, mint kellene.

Próbáld meg kimérni az izzítóáramot (lakatfogós árammérővel), vagy kösd le teljesen, az autó úgy is beindul, és ha olyankor jó, akkor máris van mit tovább vizsgálgatni. Smiley

AndyA


Hmm köszönöm a gyors válaszod AndyA akkor folytatódik a további vizsgálódás Cheesy mondjuk én azt írtam le amit nekem mondtak, mert ez a diesel nekem nagyon új! Eddig ugye benzines mondeom volt, egyenlőre tanulgatom a dieseles motort Smiley De még1szer köszönöm, hogy ilyen segítő kész vagy ill., hogy gyorsan reagáltál a kommentemre!

pivi91
Naplózva
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #28913 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:04:00 »

Ezt olvastam amikor eszembe jutott hogy kinn hagytam a kocsit és beálltam vele az udvarra mert a szomszéd fordját most lopták el.. Sad
szóval rakom be és feltűnt hogy indítás után hideg motorral a műszerfal világítása vibrál, illetve a belső világítás is.
Mivel ilyesmi gondom van nekem is, és generátor csere után jött elő, a régi generátort ami 99%ban hibátlan még nem tetettem vissza időhiány miatt illetve mert a kocsi napi szinten kell, a kérdésem az lenne hogy normális hogy kicsit vibrál a műszerfal háttér világítása ??
gyakorlatilag csak most tűnt fel, de most eléggé feltűnő volt..




Bocsi, ez hülyeség.

Az izzítógyertya legalább 20 másodpercig dolgozik onnantól kezdve, hogy ráteszed a gyújtást, még indítás után is jó darabig. De az izzítás nem, ismétlem, nem lehet olyan mértékű terhelés, ami a generátort és a motort ennyire leülteti! Ha mégis megteszi, ott gond van. Zárlatos a gyertya, döglött a generátor, de valami nem kerek. Az izzításnak 80A kell (sacc/kB), a generátor ennél többet kell tudjon. Vagy az izzításnak kell 80-nál több, vagy a generátor nem ad le annyit, mint kellene.

Próbáld meg kimérni az izzítóáramot (lakatfogós árammérővel), vagy kösd le teljesen, az autó úgy is beindul, és ha olyankor jó, akkor máris van mit tovább vizsgálgatni. Smiley

AndyA

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28914 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:32:05 »

Ezt olvastam amikor eszembe jutott hogy kinn hagytam a kocsit és beálltam vele az udvarra mert a szomszéd fordját most lopták el.. Sad
szóval rakom be és feltűnt hogy indítás után hideg motorral a műszerfal világítása vibrál, illetve a belső világítás is.
Mivel ilyesmi gondom van nekem is, és generátor csere után jött elő, a régi generátort ami 99%ban hibátlan még nem tetettem vissza időhiány miatt illetve mert a kocsi napi szinten kell, a kérdésem az lenne hogy normális hogy kicsit vibrál a műszerfal háttér világítása ??
gyakorlatilag csak most tűnt fel, de most eléggé feltűnő volt..




Egyszerű a válasz:NEM NORMÁLIS A VILLOGÁS.Sem hidegen,sem melegen nem villoghat.Mérd meg mennyi a töltés alapból és terhelve mikor fogyasztókat rákapcsolsz.14.4V kell mindig lenni akkor tuti.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #28915 Dátum: 2013.11.15 péntek, 01:26:52 »

Ezt olvastam amikor eszembe jutott hogy kinn hagytam a kocsit és beálltam vele az udvarra mert a szomszéd fordját most lopták el.. Sad
szóval rakom be és feltűnt hogy indítás után hideg motorral a műszerfal világítása vibrál, illetve a belső világítás is.
Mivel ilyesmi gondom van nekem is, és generátor csere után jött elő, a régi generátort ami 99%ban hibátlan még nem tetettem vissza időhiány miatt illetve mert a kocsi napi szinten kell, a kérdésem az lenne hogy normális hogy kicsit vibrál a műszerfal háttér világítása ??
gyakorlatilag csak most tűnt fel, de most eléggé feltűnő volt..

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28916 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:04:59 »

A harmadik turbóvezérlő is megadta magát a jelek szerint! Szóval az a kérdésem, hogy hogyan lehet a geometriát kipucolni vagy valamit okoskodni vele, hogy ne szoruljon?!?!?!?!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28917 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:06:37 »

A harmadik turbóvezérlő is megadta magát a jelek szerint! Szóval az a kérdésem, hogy hogyan lehet a geometriát kipucolni vagy valamit okoskodni vele, hogy ne szoruljon?!?!?!?!

Vidd el Ervinhez.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28918 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:13:46 »

A harmadik turbóvezérlő is megadta magát a jelek szerint! Szóval az a kérdésem, hogy hogyan lehet a geometriát kipucolni vagy valamit okoskodni vele, hogy ne szoruljon?!?!?!?!
le kell venni a turbot a helyéről és utána kell egy olyan szaki, aki tudja is, hogy mit csinál.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28919 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:20:02 »

A harmadik turbóvezérlő is megadta magát a jelek szerint! Szóval az a kérdésem, hogy hogyan lehet a geometriát kipucolni vagy valamit okoskodni vele, hogy ne szoruljon?!?!?!?!

van két vezérlőm.... Roll Eyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28920 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:55:55 »

Vidd el Ervinhez.
Vinném, csak nagyon messze van Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28921 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:56:38 »

le kell venni a turbot a helyéről és utána kell egy olyan szaki, aki tudja is, hogy mit csinál.
annyira szét kellene azt szedni? nem elég ha erősen megtépkedem azt a mozgató rudat?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28922 Dátum: 2013.11.15 péntek, 15:59:00 »

van két vezérlőm.... Roll Eyes
szerintem nem az a gond! A szerelő rárakta az elsőt...aztán jóvolt 3napig, aztán visszavittük rárakta a másodikat ez tartott kb. 1hónapot! Most megint ***...havonta rakhatnék rá másikat akkor...

Visszaviszem,oldja meg aztán szopjon vele aki akar...eladom és veszek egy zöldségest
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28923 Dátum: 2013.11.15 péntek, 16:27:55 »

annyira szét kellene azt szedni? nem elég ha erősen megtépkedem azt a mozgató rudat?
teljesen szét kell szedni, a többi semmit sem ér.

kb 1 napos kényelmes meló nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #28924 Dátum: 2013.11.15 péntek, 18:55:23 »

Hali.Hogyan állapítom meg hogy vgt. vagy fgt. a turbó?Tdci-n is lehet fix turbó fl-után?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28925 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:09:29 »

Hali.Hogyan állapítom meg hogy vgt. vagy fgt. a turbó?Tdci-n is lehet fix turbó fl-után?

Ránézésre.  vigyor3

VGT vs. WGT amúgy.

Ha a kipufogó csonkban látsz egy kart, amit egy membrán rúdja mozgat, akkor WGT (Waste gate)
Ha a turbinaházban látsz mozgatórudat bekötve (membránnal vagy elektromosan), akkor VGT. (Variable geometry turbo)
Ha elektromos, akkor nem lehet WGT csak VGT.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #28926 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:17:39 »

Ránézésre.  vigyor3

VGT vs. WGT amúgy.

Ha a kipufogó csonkban látsz egy kart, amit egy membrán rúdja mozgat, akkor WGT (Waste gate)
Ha a turbinaházban látsz mozgatórudat bekötve (membránnal vagy elektromosan), akkor VGT. (Variable geometry turbo)
Ha elektromos, akkor nem lehet WGT csak VGT.
Értem,köszi.Azt hiszem akkor fix az enyém,mert egy hosszú kar megy a kipufogómnál.Ha jól értelmezem..
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28927 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:20:34 »

szerintem nem az a gond! A szerelő rárakta az elsőt...aztán jóvolt 3napig, aztán visszavittük rárakta a másodikat ez tartott kb. 1hónapot! Most megint ***...havonta rakhatnék rá másikat akkor...

Visszaviszem,oldja meg aztán szopjon vele aki akar...eladom és veszek egy zöldségest

ő is letudja szedni és kipucolni...vagy te 16db csavar és lennt is van.. eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28928 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:23:19 »

ő is letudja szedni és kipucolni...vagy te 16db csavar és lennt is van.. eplus2
ezaz...most még éppen bennevagyunk abban az időtartamban amikor panaszkodhatok bérmentve!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28929 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:30:02 »

ezaz...most még éppen bennevagyunk abban az időtartamban amikor panaszkodhatok bérmentve!

hátakkormegmiaprobléma?  Ki csinálja?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28930 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:31:28 »

hátakkormegmiaprobléma?  Ki csinálja?
Aki Janiét (én még nem láttam)  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #28931 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:38:32 »

Értem,köszi.Azt hiszem akkor fix az enyém,mert egy hosszú kar megy a kipufogómnál.Ha jól értelmezem..
Akkor feltenném a következő kérdésemet.Mennyi különbséget éreznék változó geometriás turbóval?Érdemes lenne kicserélni?Vagy elenyésző a különbség?Köszi a válaszokat.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28932 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:43:42 »

Akkor feltenném a következő kérdésemet.Mennyi különbséget éreznék változó geometriás turbóval?Érdemes lenne kicserélni?Vagy elenyésző a különbség?Köszi a válaszokat.

Hiába cseréled ki, azt vezérelni is kellene. Ezt viszont a motorvezérlőd nem tudja. (kábelezve sincs és szoftveresen sem)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #28933 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:48:55 »

Hiába cseréled ki, azt vezérelni is kellene. Ezt viszont a motorvezérlőd nem tudja. (kábelezve sincs és szoftveresen sem)

Gondolom azért kivitelezhető lenne.Csak nem ér annyit az egész...
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28934 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:49:32 »

Vinném, csak nagyon messze van Undecided
Mér merre laksz?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28935 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:11:52 »

Gondolom azért kivitelezhető lenne.Csak nem ér annyit az egész...
kivitelezhető és ér is annyit. írok pü-t Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28936 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:12:28 »

Aki Janiét (én még nem láttam)  vigyor3

Akkor meg tuti kitudja pucolni a Petya...de gondolom televan mint a délibusz melóval... eplus2  meg gondolom alapól megnézte akad e a kar vagy nem...de azt megtudod teis nézni amugy meg..leakasztod a zégert és megmozgatod a kart..  wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28937 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:16:43 »

Akkor meg tuti kitudja pucolni a Petya...de gondolom televan mint a délibusz melóval... eplus2  meg gondolom alapól megnézte akad e a kar vagy nem...de azt megtudod teis nézni amugy meg..leakasztod a zégert és megmozgatod a kart..  wave
oké! azt megnézem! köze lehet hozzá annak, hogy levettem a katalizátort? nem mi?

eddig mindkétszer azvolta hiba oka...most se áll le a kocsi szóval valószínüleg nem üzemanyagrendszeri gond!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28938 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:51:46 »

oké! azt megnézem! köze lehet hozzá annak, hogy levettem a katalizátort? nem mi?

eddig mindkétszer azvolta hiba oka...most se áll le a kocsi szóval valószínüleg nem üzemanyagrendszeri gond!


mi volt a hiba oka?
részecskeszűrős a tied?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28939 Dátum: 2013.11.15 péntek, 21:02:49 »

mi volt a hiba oka?
részecskeszűrős a tied?
hát a hibakódban is a turboelektronika volt a rossz!
Ez nem részecskeszűrős!

lehet, hogy harmadszor fogom ki a *** elektronikát...mert szerintem ők javíttatják ezeket amiket aztán autókba tesznek!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #28940 Dátum: 2013.11.15 péntek, 21:20:43 »

Sziasztok!

Ha a turbó elektromos (szervó)motorja alapjáraton rázkódik, ez okozhat problémát, akár később, vagy menetközben?
Valószínű, hogy a tolórúd és a motor kar találkozásánál nagy a kopás (kotyogás), ezért álladóan kompenzál a (szervó)motor= rázkódik.

Köszi.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28941 Dátum: 2013.11.16 szombat, 09:37:18 »

Sziasztok!

Ha a turbó elektromos (szervó)motorja alapjáraton rázkódik, ez okozhat problémát, akár később, vagy menetközben?
Valószínű, hogy a tolórúd és a motor kar találkozásánál nagy a kopás (kotyogás), ezért álladóan kompenzál a (szervó)motor= rázkódik.

Köszi.

Tamás
nem.én amikkel tralálkoztam,mindi ilyen volt.mármint a kar lötyögése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28942 Dátum: 2013.11.16 szombat, 10:23:54 »

Sziasztok!

Ha a turbó elektromos (szervó)motorja alapjáraton rázkódik, ez okozhat problémát, akár később, vagy menetközben?
Valószínű, hogy a tolórúd és a motor kar találkozásánál nagy a kopás (kotyogás), ezért álladóan kompenzál a (szervó)motor= rázkódik.

Köszi.

Tamás

Mindegyiknek van játéka, még vákumosnál is. van benne gyárilag egy kis forgó rész is oldalirányú mozgás kompenzálására.
De ma beszéltem Francoval és biztos hogy elektronika baja van, mert kinyitja fullra a geometriát és leis tilt, vissza már nemis huzza.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28943 Dátum: 2013.11.16 szombat, 13:07:47 »

Mindegyiknek van játéka, még vákumosnál is. van benne gyárilag egy kis forgó rész is oldalirányú mozgás kompenzálására.
De ma beszéltem Francoval és biztos hogy elektronika baja van, mert kinyitja fullra a geometriát és leis tilt, vissza már nemis huzza.
Indításkor alaphelyzetbe áll, aztán alapjáraton nincs is gond, de gázadásra kiugrik és nem is húz vissza...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28944 Dátum: 2013.11.16 szombat, 13:13:30 »

Indításkor alaphelyzetbe áll, aztán alapjáraton nincs is gond, de gázadásra kiugrik és nem is húz vissza...

Elektronika hiba.


(sok mercinél is előfordult ilyen.....és ott csak komplett turbo-t lehetett venni anno..... kb. 900k)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28945 Dátum: 2013.11.16 szombat, 13:48:27 »

Elektronika hiba.


(sok mercinél is előfordult ilyen.....és ott csak komplett turbo-t lehetett venni anno..... kb. 900k)
AZ azért elég húzós...csak fura, hogy már a harmadikat eszi meg az autó  vigyor3 vagy kifogtam 3 rosszat pont!

Fogok rakni egy 10es kulcsot az autóba meg veszek egy pót elektronikát és úgy bárhova elindulok! vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28946 Dátum: 2013.11.16 szombat, 13:53:16 »

Egyébként nem lehet ezt átalakítani vákumosra?

Tennék rá egy ilyet:

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28947 Dátum: 2013.11.16 szombat, 13:57:47 »

Egyébként nem lehet ezt átalakítani vákumosra?

Tennék rá egy ilyet:

[img]http://images.wikia.com/uncyclopedia/images/archive/e/ef/20070712224613!Big_turbo.jpg/img]

 wow1 wow1 eplus2 eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28948 Dátum: 2013.11.16 szombat, 14:12:21 »

Egyébként nem lehet ezt átalakítani vákumosra?



nyomásosra meglehet mindegyik vgt-t csinálni...elektronikát rajthagyod a stekkeren lehet hibakód sem lenne benne...de ezt most csak mondtam....kb 15-ből megvan egy f@sza labda... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28949 Dátum: 2013.11.16 szombat, 14:22:45 »

Akkor feltenném a következő kérdésemet.Mennyi különbséget éreznék változó geometriás turbóval?Érdemes lenne kicserélni?Vagy elenyésző a különbség?Köszi a válaszokat.

Kicsit butább alul a fix, kb 2000-től mikortól töltenek ugyanaz mindkettő...
Én lecseréltem és azért jobb, bár többször megfogadtam hogy visszarakom a fixet...mert berugózni na az a nagy tudomány.
kb fél év alatt értem el oda számtalan rugót probálva hogy most kib@szott jó már...sokkal jobb mint a gyári vákumos vagy elektromos, és nem fog lekormolódni sem soha azis biztos... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 572 573 574 575 576 577 578 [579] 580 581 582 583 584 585 586 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.