Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:16:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 571 572 573 574 575 576 577 [578] 579 580 581 582 583 584 585 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14657527 alkalommal)
0 Felhasználó és 174 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28850 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:18:58 »

kivéve azt a mennyiséget,ami egyből a tankágba jut.azt már nem fog a szűrőbe visszakerülni,mert leül a tank aljára,és egy durva szűrő van a tankban is.....és ez a több!

Viszont ami a ezután visszajön a tankból, az is átmegy újra a GO-szűrőn, mielőtt a nagynyomású szivattyúba kerülne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28851 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:32:02 »

Üdv Mindenkinek!
De sürgős ifó kell 2000tdci Mondeóba hány ütemben fecskendez az injektor mert azt tudom, hogy a PDTI az több befecskendezést végez egy robbanás alatt, vajon  tudja valaki a választ??  falbav wow1

A robbanás....égés, inkább alatt nincs befecskendezés.
Előtte van és bizonyos esetekben utána is.
Alap esetben van egy elő befecskendezés (pilot), majd a főbefecskendezés és ha van akkor utóbefecskendezés.

A konkrét 2.0 tdci-t nem tudom, de a korszerű cr rendszereknél már akár lehet több elő befecskendezés és akár 5 főbefecskendezés is és útoból is több....
A PD sehol nincs a cr-hez képest................. nem véletlenül haltak is ki és váltott a VW konszern is cr-re.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28852 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:43:15 »

A robbanás....égés, inkább alatt nincs befecskendezés.
Előtte van és bizonyos esetekben utána is.
Alap esetben van egy elő befecskendezés (pilot), majd a főbefecskendezés és ha van akkor utóbefecskendezés.

A konkrét 2.0 tdci-t nem tudom, de a korszerű cr rendszereknél már akár lehet több elő befecskendezés és akár 5 főbefecskendezés is és útoból is több....
A PD sehol nincs a cr-hez képest................. nem véletlenül haltak is ki és váltott a VW konszern is cr-re.

A pdtdci semmivel sem korszerűtlenebb a a cr-nél. Az is tud több befecskendezési ütemet, sőt a nyomás még nagyobb is lehet.
Egy hátránya van, hogy drágább. Viszont nem halt ki, nagy munkagépeknél most is használják.

A mi tdci-nk talán 3 ütemet tud (vagy inkább csak 2), érdekességképpen ez a motor az első a 2. generációs cr dizlik közül.
Vagyis itt debütált a több ütemes befecs.

Ha jól emlékszem, a tddi is csinál előbefecskendezést.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28853 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:47:19 »

A pdtdci semmivel sem korszerűtlenebb a a cr-nél. Az is tud több befecskendezési ütemet, sőt a nyomás még nagyobb is lehet.
Egy hátránya van, hogy drágább. Viszont nem halt ki, nagy munkagépeknél most is használják.

A mi tdci-nk talán 3 ütemet tud (vagy inkább csak 2), érdekességképpen ez a motor az első a 2. generációs cr dizlik közül.
Vagyis itt debütált a több ütemes befecs.

Ha jól emlékszem, a tddi is csinál előbefecskendezést.

Korszerűtlenebb a pd, mint a cr.........a támasztott követelményeket figyelembe véve. Ez tény lett.
Tudom, hogy tud a pd több befecskendezést is. A nyomás nagyobb? Minél?  Hdi 2600 bar max!  vigyor3
Kihalt.........személyautó kategóriában vagyunk.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lanjzs
Vendég
« Új hozzászólás #28854 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:58:12 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? 2003-as TDCI, alapjárat ingadozik hidegen és melegen egyaránt. Most történt a 4 csúcs felújítása, a nagynyomású szivattyú tisztítása és tömítés cseréje+vezérlés oldali összes görgő,szíjtárcsa és szíj cseréje. Nagyon fájt! Ennek ellenére még most is ingadozik az alapjárat. falbav
Van esetleg tapasztalata valakinek ez ügyben, vagy tudnátok segíteni, mi lehet az ok?
Vagy egyszerűen keressek egy gyufát és.......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28855 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 22:59:09 »

Korszerűtlenebb a pd, mint a cr.........a támasztott követelményeket figyelembe véve. Ez tény lett.
Tudom, hogy tud a pd több befecskendezést is. A nyomás nagyobb? Minél?  Hdi 2600 bar max!  vigyor3
Kihalt.........személyautó kategóriában vagyunk.  wave

Nem attól drágább, hogy eleve drágább, hanem hogy nem vették át az autógyárak. Kisebb példányszámban készült.

Személyautó... a cr sem a személyautók világában jelent meg először.

Nagyobb nyomást tud. A cr-nek van egy kis problémája, hogy vannak benne lengéshullámok.
Ahogy nő a nyomás, és csökken a lyuk, úgy lesz egyre problémásabb. A pd-nél nincs ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #28856 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:00:38 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? 2003-as TDCI, alapjárat ingadozik hidegen és melegen egyaránt. Most történt a 4 csúcs felújítása, a nagynyomású szivattyú tisztítása és tömítés cseréje+vezérlés oldali összes görgő,szíjtárcsa és szíj cseréje. Nagyon fájt! Ennek ellenére még most is ingadozik az alapjárat. falbav
Van esetleg tapasztalata valakinek ez ügyben, vagy tudnátok segíteni, mi lehet az ok?
Vagy egyszerűen keressek egy gyufát és.......

Gyengélkedő generátor is okozhat ilyet. Meg MAF tisztítást is érdemes megpróbálni.
Naplózva
Lanjzs
Vendég
« Új hozzászólás #28857 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:08:28 »

Gyengélkedő generátor is okozhat ilyet. Meg MAF tisztítást is érdemes megpróbálni.
A generátor kb fél éve lett cserélve. A MAF-ot merre találom?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #28858 Dátum: 2013.11.08 péntek, 00:44:27 »

A generátor kb fél éve lett cserélve. A MAF-ot merre találom?

Légszűrő és turbó között. Van valahol egy cikk itt róla, talán FAQ-ban. Óvatosan nagyon vele!
Naplózva
Lanjzs
Vendég
« Új hozzászólás #28859 Dátum: 2013.11.08 péntek, 08:55:06 »

Légszűrő és turbó között. Van valahol egy cikk itt róla, talán FAQ-ban. Óvatosan nagyon vele!
Köszi, megnézem!
Naplózva
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #28860 Dátum: 2013.11.08 péntek, 15:17:35 »

Sziasztok!

Megvolt a diagnosztika... semmi nem mutatott ki a gép csak annyit hogy gyenge az aksi. Annyit mondott a szerelő hogy hidegen kellene megnéznie az indulási probléma miatt.

A fűtés bekapcsolásából adódó csattogást a generátor okozza. Azt mondta hogy szabadonfutóvá kell alakítani a generátoromat és akkor megszűnik a csattogás rángatás. mindezt 16ezer + óradíjért megcsinálja. Korrekt ez így?

Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28861 Dátum: 2013.11.08 péntek, 15:27:59 »

Sziasztok!

Megvolt a diagnosztika... semmi nem mutatott ki a gép csak annyit hogy gyenge az aksi. Annyit mondott a szerelő hogy hidegen kellene megnéznie az indulási probléma miatt.

A fűtés bekapcsolásából adódó csattogást a generátor okozza. Azt mondta hogy szabadonfutóvá kell alakítani a generátoromat és akkor megszűnik a csattogás rángatás. mindezt 16ezer + óradíjért megcsinálja. Korrekt ez így?


az ár nem annyira vészes de kérdezd meg milyen a szabadonfutó amit felrak csak minőségit rakass fel mert a gagyi szétmegy 15e allatt!hogy melyiket érdemes felrakatni Relhist fórumtárs megmondja!meg itt ami munkaóra lesz az a generátor le és felszerelés mert a szabadondutósítás kb15 perc ha könnyen adja magát a tárcsa!ha nem akkor 20 perc max!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #28862 Dátum: 2013.11.08 péntek, 16:30:55 »

Sziasztok!

Megvolt a diagnosztika... semmi nem mutatott ki a gép csak annyit hogy gyenge az aksi. Annyit mondott a szerelő hogy hidegen kellene megnéznie az indulási probléma miatt.

A fűtés bekapcsolásából adódó csattogást a generátor okozza. Azt mondta hogy szabadonfutóvá kell alakítani a generátoromat és akkor megszűnik a csattogás rángatás. mindezt 16ezer + óradíjért megcsinálja. Korrekt ez így?



Rángatást, csattogást nem a generátor okozza (na jó, igen, de nem úgy). Főtengely szíjtárcsa, szíjfeszítő valamelyik része ***, és amiatt rángat meg hangoskodik a generátor által jelentett nagyobb terhelésre. Ha erre a rendszerre ráteszed a szabadonfutót, és a többi részét úgy hagyod, ahogy van, az úgy nem fog szerintem sokáig tartani (főleg, ha valami gyengébb u.gy.).
Naplózva
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #28863 Dátum: 2013.11.08 péntek, 16:37:55 »

az ár nem annyira vészes de kérdezd meg milyen a szabadonfutó amit felrak csak minőségit rakass fel mert a gagyi szétmegy 15e allatt!hogy melyiket érdemes felrakatni Relhist fórumtárs megmondja!meg itt ami munkaóra lesz az a generátor le és felszerelés mert a szabadondutósítás kb15 perc ha könnyen adja magát a tárcsa!ha nem akkor 20 perc max!
s

Elmondása szerint egy chevrolet franc se tudja milyen nevezetű városi terepjáróból alakított át a saját mondeojába is generátort. Azt mondta hogy a komplett átalakítás 3 órát vesz igényben. Kíváncsian várom a szervizt csak egy baj van hogy 2 hét múlva tudja csak fogadni az autót...
Naplózva
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #28864 Dátum: 2013.11.08 péntek, 16:39:49 »

Rángatást, csattogást nem a generátor okozza (na jó, igen, de nem úgy). Főtengely szíjtárcsa, szíjfeszítő valamelyik része ***, és amiatt rángat meg hangoskodik a generátor által jelentett nagyobb terhelésre. Ha erre a rendszerre ráteszed a szabadonfutót, és a többi részét úgy hagyod, ahogy van, az úgy nem fog szerintem sokáig tartani (főleg, ha valami gyengébb u.gy.).

Feszítő + terelő görgő is cserélve lesz. Esetleg még valamit érdemes cserélni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #28865 Dátum: 2013.11.08 péntek, 16:46:05 »

Feszítő + terelő görgő is cserélve lesz. Esetleg még valamit érdemes cserélni?

Ha már szét van szedve a rendszer, akkor a főtengely-szíjtárcsa állapotát is érdemes leellenőrizni. 3 csavar és lent van.

Olyat szoktak itt írni, hogy élére állítod és eldöntöd, akkor nem szabad csattannia. Meg ha lent van a kerék meg a műanyag takaró, akkor beindított motorral (még fent lévő szíjrendszerrel) nagy terhelést ráadva (klíma+sok elektromos fogyasztó) a szíjtárcsa felé hallgatózva is lehet sejteni, hogy milyen állapotban van.
Naplózva
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #28866 Dátum: 2013.11.08 péntek, 16:55:25 »

Sziasztok!
Sajnos engem is utolért ma a turbócső repedés...  szomoru1 Az a cső ment szét ami az EGR szelepre megy, cromaxban meg is találtam 23ezerért, érdemes azt megvenni vagy tudtok ajánlani valami jobbat? Mert régebben olvastam, hogy nem a legjobbak a gyári csövek... Esetleg házilag javítható?(érdemes? vigyor3)
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28867 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:04:17 »

Sziasztok!
Sajnos engem is utolért ma a turbócső repedés...  szomoru1 Az a cső ment szét ami az EGR szelepre megy, cromaxban meg is találtam 23ezerért, érdemes azt megvenni vagy tudtok ajánlani valami jobbat? Mert régebben olvastam, hogy nem a legjobbak a gyári csövek... Esetleg házilag javítható?(érdemes? vigyor3)
kérdezd meg itt a bontósokat 5-6e-ért szoktak adni!érdemes lebandázsolni (wikiben van leírás)és akkor kisebb az esélye a repedésnek!pár ezerből megvan de akkor az összes csövet meg kell csinálni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28868 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:24:29 »

Sziasztok!
Sajnos engem is utolért ma a turbócső repedés...  szomoru1 Az a cső ment szét ami az EGR szelepre megy, cromaxban meg is találtam 23ezerért, érdemes azt megvenni vagy tudtok ajánlani valami jobbat? Mert régebben olvastam, hogy nem a legjobbak a gyári csövek... Esetleg házilag javítható?(érdemes? vigyor3)

Ez jobb mint a gyári: http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28869 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:26:57 »

s

Elmondása szerint egy chevrolet franc se tudja milyen nevezetű városi terepjáróból alakított át a saját mondeojába is generátort. Azt mondta hogy a komplett átalakítás 3 órát vesz igényben. Kíváncsian várom a szervizt csak egy baj van hogy 2 hét múlva tudja csak fogadni az autót...
A generátort ne cseréld ki (vagy csak rosszul fogalmaztál?), csak szabadonfutót vegyél Relhisttől. Japán szokott lenni neki 13-15e körül, de pontosat majd ő mond.

Üllőn tudok jó szerelőt.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #28870 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:40:12 »

A generátort ne cseréld ki (vagy csak rosszul fogalmaztál?), csak szabadonfutót vegyél Relhisttől. Japán szokott lenni neki 13-15e körül, de pontosat majd ő mond.

Üllőn tudok jó szerelőt.  wave

Rosszul is fogalmazhattam, igazából nem nagyon értek hozzá Smiley


Köszi a segítséget, de Pécs mellett lakok Üllő egy kicsit messze lenne egy szervizért.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28871 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:48:26 »

Rosszul is fogalmazhattam, igazából nem nagyon értek hozzá Smiley


Köszi a segítséget, de Pécs mellett lakok Üllő egy kicsit messze lenne egy szervizért.
akkor TISLER19 kolléga a te embered szerelő ügyben!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #28872 Dátum: 2013.11.08 péntek, 17:57:54 »

akkor TISLER19 kolléga a te embered szerelő ügyben!

Fel fogom venni vele a kapcsolatot, köszönöm a segítséget!
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28873 Dátum: 2013.11.09 szombat, 13:16:17 »

Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy a mindenki által elismert munkát végző Filep Diesel-nél volt olyan, aki felújíttatta a csúcsokat, és utána rövid időn belül megint kuka lett?

Nagy vonalakban mennyibe kerül 4 csúcs felújítása.

Előre is köszönöm a válaszokat!  worship  worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28874 Dátum: 2013.11.09 szombat, 19:27:25 »

Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy a mindenki által elismert munkát végző Filep Diesel-nél volt olyan, aki felújíttatta a csúcsokat, és utána rövid időn belül megint kuka lett?

Nagy vonalakban mennyibe kerül 4 csúcs felújítása.

Előre is köszönöm a válaszokat!  worship  worship
 integet2 integet2
:wow1:Nekem 2 éve ök csinálták mind a 4-et 205pénz volt idáig 30000km semmi gond nincs velük,adtak rá 6-ho garit.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28875 Dátum: 2013.11.09 szombat, 22:09:17 »

:wow1:Nekem 2 éve ök csinálták mind a 4-et 205pénz volt idáig 30000km semmi gond nincs velük,adtak rá 6-ho garit.
Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28876 Dátum: 2013.11.09 szombat, 22:10:36 »

Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?

Neked 1000.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28877 Dátum: 2013.11.09 szombat, 22:13:53 »

Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
205000 Ft = kb. 691 EUR

Ez volt a kérdés?
Milyen az idő Kazanban? Röpködnek már a mínuszok?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.09 szombat, 22:17:52 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28878 Dátum: 2013.11.09 szombat, 22:16:53 »

:wow1:Nekem 2 éve ök csinálták mind a 4-et 205pénz volt idáig 30000km semmi gond nincs velük,adtak rá 6-ho garit.
köszönöm szépen  worship jól hangzik.  Wink

Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
693 €
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #28879 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 00:13:40 »


Köszi a gyors választ!  Wink  madar89 neked is Köszönöm!   Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28880 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 16:24:01 »

205000 Ft = kb. 691 EUR

Ez volt a kérdés?
Milyen az idő Kazanban? Röpködnek már a mínuszok?
Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28881 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 17:47:38 »

Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.

Ennyibe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28882 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 22:02:07 »

Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.

Hát igen, drága. Itt is (Budapest) enyhe volt eddig.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #28883 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 22:03:16 »

Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.
a Fordnál múltkor rákérdeztem mennyibe kerül az, hogy nyugodtan szívvel bármikor letaposhassam és biztos nem fog előjönni a malacfarok jó ideig?
550.000 körüli ajánlatott kaptam. amiben benne van a 4 új porlasztó, új naftapumpa, új üzemanyagcsövek, tankmosás.  szomoru1

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28884 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 22:20:52 »

a Fordnál múltkor rákérdeztem mennyibe kerül az, hogy nyugodtan szívvel bármikor letaposhassam és biztos nem fog előjönni a malacfarok jó ideig?
550.000 körüli ajánlatott kaptam. amiben benne van a 4 új porlasztó, új naftapumpa, új üzemanyagcsövek, tankmosás.  szomoru1

 integet2 integet2
2011-ben nekem tőlük ennyi volt,ebből egy kis kedvezményt kaptam a szerelőm által
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #28885 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 14:38:06 »

Sziasztok,

a napokban enyhébb gyorsításkor kisebb rángást, megtorpanást érzek. Ha erőteljesebben taposom a gázpedált, ez nem jelentkezik. Mi lehet ez?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #28886 Dátum: 2013.11.12 kedd, 08:34:05 »

Sziasztok!

Megoldódott az indításproblémám. Kicseréltem a gyári aksit és rendesen indul az autó. Nincs lefulladás nem kell a gázzal játszanom hogy ne fulladjon le. Már csak egy probléma van hogy ingadozik az alapjáratok és egy kicsit dadog az autó. Viszont kiderült hogy kb 1 éve voltak felújítva a prolasztók. Azóta elment kb 30-40 ezret lehet hogy ennyit ért a felújítás?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28887 Dátum: 2013.11.12 kedd, 22:47:42 »

Sziasztok!

Megoldódott az indításproblémám. Kicseréltem a gyári aksit és rendesen indul az autó. Nincs lefulladás nem kell a gázzal játszanom hogy ne fulladjon le. Már csak egy probléma van hogy ingadozik az alapjáratok és egy kicsit dadog az autó. Viszont kiderült hogy kb 1 éve voltak felújítva a prolasztók. Azóta elment kb 30-40 ezret lehet hogy ennyit ért a felújítás?
Azért mielőtt neki állsz költségekbe verni magad nézesd meg a generátort.meg pucold ki a légtömegmérődet.Mind a 2 okozhatja az alapjárat ingadozást.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #28888 Dátum: 2013.11.12 kedd, 23:08:12 »

Sziasztok!

Kedves fórumtársak, nem olyan rég olvasgattam valahol az MK3-as mondeok gyártási éveknek megfelelő porlasztócsúcs típusairól, mármint pl: EJDR00301Z, EJDR00504Z, és sok más fajta.
Nekem egy 2002.12 havi gyártósorról lefutott 2.0 TDCI 130LE kombim van. A Kérdésem az lenne, hogy legyenek kedvesek mondják meg nekem a szakik, hogy én ugy néztem ebbe a EJDR00301Z típusú pcs kell, ez így van vagy tévedek? Azt is tudom hogy legjobb inkább alvázszám alakján megtudni, csak azt nem tudom hogy hol lehet!

Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Laca
Olvasd el ezt: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
csicsin
Vendég
« Új hozzászólás #28889 Dátum: 2013.11.13 szerda, 10:00:58 »

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a gondja az autómnak?
Az előizzítást visszajelző állandóan villog és az autóban nincs erő, mintha a turbó nem kapcsolna be!

Köszönöm: Gábor


Ford Mondeo 2003 2.0
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 12:24:59 írta csicsin » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28890 Dátum: 2013.11.13 szerda, 10:15:28 »

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a gondja az autómnak?
Az előizzítást visszajelző állandóan villog és az autó nincs erő, mintha a turbó nem kapcsolna be!

Köszönöm: Gábor


Ford Mondeo 2003 2.0

Kár lenne felsorolni a listát és találgatni.
Ki kell vizsgálni. Műszeres vizsgálat, hibatároló kiolvasás és ezt követően mérésekkel alátámasztani és/vagy megvizsgálni a lehetséges hibát okozó alkatrészeket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28891 Dátum: 2013.11.13 szerda, 12:55:52 »

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a gondja az autómnak?
Az előizzítást visszajelző állandóan villog és az autóban nincs erő, mintha a turbó nem kapcsolna be!

Köszönöm: Gábor


Ford Mondeo 2003 2.0
vészüzemben van!
Az oka csak diaggal deríthető ki.
Ha pesti vagy,tudunk segíteni ebben-többen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #28892 Dátum: 2013.11.13 szerda, 12:58:17 »

Hali!

SOS kellene regenerálni és adaptáció visszaállítani egy 2006 os TDCI Mondeon! Budapest XIV be vagyok de Pesten bárhova elmegyek!!!!! Tud valaki VDS gépet valakinek / elérhetőséggel/!!!
A veszélyekkel tisztában vagyok, már regenerátam pár kocsit, de a ford nem megy a saját géppel!  
 
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
pivi91
Vendég
« Új hozzászólás #28893 Dátum: 2013.11.13 szerda, 13:48:37 »

Sziasztok!

Egy új tag vagyok éppen ma regisztráltam az oldalra, bár nagyon régóta olvasgatom a forumot.
Egyből kérdéssel kezdenék: Nem rég vásároltam egy 2.0 tdci 131 Le mondeot és van vele egy olyan gondom, hogy beindítom az autót és kb 500as fordulatszámon pörög a motor kb 2-3 legfeljebb 5 másodpercig, ez idő alatt világít az akkumulátor vissza jelző és az ESP vissza jelző, majd röffen egyet a motor és beáll alapjáratra ami kb 800as fordulatszámot jelent! Ez a jelenség tök természetes vagy valami gondja van a gépnek?!

Előre is köszönöm a válaszotokat!

Üdv Nektek!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28894 Dátum: 2013.11.13 szerda, 13:55:20 »

Sziasztok!

Egy új tag vagyok éppen ma regisztráltam az oldalra, bár nagyon régóta olvasgatom a forumot.
Egyből kérdéssel kezdenék: Nem rég vásároltam egy 2.0 tdci 131 Le mondeot és van vele egy olyan gondom, hogy beindítom az autót és kb 500as fordulatszámon pörög a motor kb 2-3 legfeljebb 5 másodpercig, ez idő alatt világít az akkumulátor vissza jelző és az ESP vissza jelző, majd röffen egyet a motor és beáll alapjáratra ami kb 800as fordulatszámot jelent! Ez a jelenség tök természetes vagy valami gondja van a gépnek?!

Előre is köszönöm a válaszotokat!

Üdv Nektek!

Szerinted normális? Aligha, különben nem kérdeznéd. Nem is az: fel kellene pörögjön kb. 1000-ig, és onnan 1-2-3 másodperc alatt szigorúan csak lefelé mozogva beállni a 800-as alapjáratnak.

Elsőre nézd meg, mikori az akksid és mennyire van még elemében. Ha az rendben lévőnek tűnik, akkor az akksi doboz alatt lévő földelés csatlakozót nézd meg. Ha az is OK, akkor lehet még generátor-töltés gond is.

A többit meg majd sorolják a többiek, van még pár lehetőség. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28895 Dátum: 2013.11.13 szerda, 14:18:10 »

Hali!

SOS kellene regenerálni és adaptáció visszaállítani egy 2006 os TDCI Mondeon! Budapest XIV be vagyok de Pesten bárhova elmegyek!!!!! Tud valaki VDS gépet valakinek / elérhetőséggel/!!!
A veszélyekkel tisztában vagyok, már regenerátam pár kocsit, de a ford nem megy a saját géppel!  
 
ha GSR cucca nem tudja,akkor markaszerviz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csicsin
Vendég
« Új hozzászólás #28896 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:07:05 »

vészüzemben van!
Az oka csak diaggal deríthető ki.
Ha pesti vagy,tudunk segíteni ebben-többen....

Köszi szépen a válaszokat.
Igazából kiolvastattam a hibát: Az egyes hengerben a kopogás küszöbérték fellett (P3337)!
Ezt dobta ki a gép. Sajnos akinél voltam Ő nem tudott mit kezdeni vele. Most várnom kell egy másik szerelőre, mert Ő meg el van havazva.
Igazából kiváncsiságból kérdeztem meg hátha vki talalkozott ilyen hibával.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28897 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:58:51 »

Köszi szépen a válaszokat.
Igazából kiolvastattam a hibát: Az egyes hengerben a kopogás küszöbérték fellett (P3337)!
Ezt dobta ki a gép. Sajnos akinél voltam Ő nem tudott mit kezdeni vele. Most várnom kell egy másik szerelőre, mert Ő meg el van havazva.
Igazából kiváncsiságból kérdeztem meg hátha vki talalkozott ilyen hibával.
hát igen.az egyes henger porlasztója valami oknál fogva roszkor porlaszt vagy rosszul.a robbanás kopogást okoz,ezt a hibát tárolja az ecu.
egy porlasztó újraprogramozás valamennyit javítana a helyzeten,de a megoldást a csúcsok felülvizsgálata,és az alapján a felújítása hozna valószínűleg.
nem jó hír.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #28898 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:09:22 »

Sziasztok! A következő a kérdésem most hogy hűvösebb lett az időjárás a víz hőfok jelzőm csak a 60-as feletti jelzésig megy fel, de városban beáll középre gondolom ez nem normális?
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28899 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:15:02 »

Sziasztok! A következő a kérdésem most hogy hűvösebb lett az időjárás a víz hőfok jelzőm csak a 60-as feletti jelzésig megy fel, de városban beáll középre gondolom ez nem normális?

Valamelyik termosztát lehet.  2db van benne.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 571 572 573 574 575 576 577 [578] 579 580 581 582 583 584 585 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.