Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 15:06:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 568 569 570 571 572 573 574 [575] 576 577 578 579 580 581 582 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13894598 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28700 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:36:42 »

Szabadonfutóval van felrakva. Most a japán, a ZEN nálam sajna, csak 18e km-t bírt.
az a generator.én a feszítő rugos részére gondolok
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28701 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:38:09 »

az a generator.én a feszítő rugos részére gondolok
No. Miről maradtam le?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28702 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:02:04 »

No. Miről maradtam le?
amit linkeltel annak a rúgó vegei gumi szilentes ami hamar szetrazodik az van ki perselyezve.van itt valahol leírás is rolla talán a faq- ban.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28703 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:06:09 »

Ezaz! Köszi!
Emlékeztem, hogy valahol láttam, de nem találtam meg. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28704 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 12:06:45 »

amit linkeltel annak a rúgó vegei gumi szilentes ami hamar szetrazodik az van ki perselyezve.van itt valahol leírás is rolla talán a faq- ban.
Én úgy tudom, hogy szabadonfutóval szerelve már nem szükséges az aluperselyezése a feszítőnek.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28705 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 13:10:30 »

Én úgy tudom, hogy szabadonfutóval szerelve már nem szükséges az aluperselyezése a feszítőnek.
attól h szbadonfutós a szíjrendszer még szétmegy a szilent a feszítőben csak tovább bírja.ha a feszítő jó elég a szilentet cserélni .
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28706 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 14:11:14 »

attól h szbadonfutós a szíjrendszer még szétmegy a szilent a feszítőben csak tovább bírja.ha a feszítő jó elég a szilentet cserélni .
Aham. Értem. Nekem a lengéscsillapítója xart be a feszítőnek, azért kellett cserélni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28707 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 14:42:51 »

Ezaz! Köszi!
Emlékeztem, hogy valahol láttam, de nem találtam meg. Smiley
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szervószíj_feszítő_görgő_átalakítás_-_TDCi   wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #28708 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 16:13:16 »

És ezt nagy meló kicserélni,mert nekem is ki kéne,mert valamiért ciripel néha?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28709 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 16:47:36 »

És ezt nagy meló kicserélni,mert nekem is ki kéne,mert valamiért ciripel néha?
nem.a szíjat leszedni a legnehezebb,ahhoz is egy nagycsavarhúzó elég.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28710 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:07:52 »

nem.a szíjat leszedni a legnehezebb,ahhoz is egy nagycsavarhúzó elég.

Vagy egy kés...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #28711 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:12:53 »

Vagy egy kés...  vigyor3
És a feszítőt?Csavar ki aztán kész?
Azért kérdezem mert még nem nagyon néztem,hogy hogyan van!
Hozzáférés szempontjából nem kell semmit leszedni?
Válaszotokat kösz! worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28712 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:33:20 »

És a feszítőt?Csavar ki aztán kész?
Azért kérdezem mert még nem nagyon néztem,hogy hogyan van!
Hozzáférés szempontjából nem kell semmit leszedni?
Válaszotokat kösz! worship
csavar ki és annyi.asszem a szervócső rögzítését kell még leszedni,hogy hozzá lehessen férni.meg talán az egr hűtőcsöve van még ott,akinek van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28713 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:33:36 »

Vagy egy kés...  vigyor3
...műkedvelőknek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #28714 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:08:04 »

Valaki erősítsen már meg: tök ugyanolyan EGR van a 2.0 és a 2.2-es motorhoz is? Az EGR dugó mindkettőhöz jó?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28715 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:08:42 »

Valaki erősítsen már meg: tök ugyanolyan EGR van a 2.0 és a 2.2-es motorhoz is? Az EGR dugó mindkettőhöz jó?

Yes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #28716 Dátum: 2013.10.29 kedd, 10:29:52 »

Sziasztok!
Érdekes jelenségre lettem figyelmes a napokban,ami a tdci vásárlási tanáncsadóban is hibaként van feltüntetve. Amikor visszaesik a fordulatszám alapjáratra "alulról" áll be! Szóval a kérdésem a következő Smiley kell ezzel foglalkozni? Rendesen megy, nem füstöl, nem eszik sokat... Vagy kezdjek gyűjtögetni szervizelésre? Remélem nem!  Wink  Vagy ez lehet az akkumlátor miatt is? (még a gyári van benne  eplus2 )
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28717 Dátum: 2013.10.29 kedd, 11:39:33 »

Sziasztok!
Érdekes jelenségre lettem figyelmes a napokban,ami a tdci vásárlási tanáncsadóban is hibaként van feltüntetve. Amikor visszaesik a fordulatszám alapjáratra "alulról" áll be! Szóval a kérdésem a következő Smiley kell ezzel foglalkozni? Rendesen megy, nem füstöl, nem eszik sokat... Vagy kezdjek gyűjtögetni szervizelésre? Remélem nem!  Wink  Vagy ez lehet az akkumlátor miatt is? (még a gyári van benne  eplus2 )
hali!
méresd ki az  akksid és kiderül! esetleg pucold ki a MAF szenzort a légszűrő után!csak vigyázz a fémszálakra ami benne van, féktisztítóval jól kifújatod az elég legyen fémtiszta!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #28718 Dátum: 2013.10.29 kedd, 21:46:20 »

Sziasztok!
......Vagy kezdjek gyűjtögetni szervizelésre? Remélem nem!  Wink  Vagy ez lehet az akkumlátor miatt is? (még a gyári van benne  eplus2 )
Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #28719 Dátum: 2013.10.29 kedd, 22:36:09 »

Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)

Azt felújíttatni szokás errefelé... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28720 Dátum: 2013.10.30 szerda, 17:50:46 »

Üdv!
Volt ilyenem:
P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
Kitöröltem és most próbáltam "tútőteni", megközelítőleg ötször tapostam szét négyezerig, de nem jött elő.
Enyhe huhogásom van valamelyik bilincs mellett. De..

Jó ötleteket szívesen fogadok.  worship


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28721 Dátum: 2013.10.30 szerda, 18:00:18 »

Üdv!
Volt ilyenem:
P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
Kitöröltem és most próbáltam "tútőteni", megközelítőleg ötször tapostam szét négyezerig, de nem jött elő.
Enyhe huhogásom van valamelyik bilincs mellett. De..

Jó ötleteket szívesen fogadok.  worship




 P0234 - Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition         


 Possible causes
 - Boost pressure sensor harness is open or shorted
 - Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
 - Faulty boost pressure sensor
 - Faulty Turbo/Super Charger
 - Engine over temperature
 - Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
 - Faulty Knock sensor (KS)

This diagnostic trouble code (DTC) P0234 will set if the boost pressure sensor signal is above the predicted range.

The boost pressure sensor responds to pressure changes in the intake manifold.  This pressure is created by the turbocharger and changes with accelerator pedal position (APP) and engine speed.  The engine control module (ECM) uses this information to assist in diagnosis of the barometric pressure (BARO) sensor and to provide engine overboost protection.  The boost pressure sensor has a 5-volt reference circuit, a low reference circuit, and a signal circuit.  The engine control module (ECM) supplies 5 volts to the boost pressure sensor on the 5-volt reference 2 circuit, and provides a ground on a low reference circuit.  The boost pressure sensor provides a signal to the ECM on a signal circuit relative to the pressure changes.  The ECM monitors the boost pressure sensor signal for voltage outside of the normal range.  The ECM calculates a predicted value for the boost pressure sensor.  The ECM then compares the predicted value to the actual signal.

Ezek alapján a MAP szenzorral van valami gond.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28722 Dátum: 2013.10.30 szerda, 20:43:32 »

Jo estet mindenkinek!
Regota malacfarkat kapok amikor hirtelen gyorsitanak,mivel altalaban nem sietek
ez nagyon ritkan fordul elo.
Az orosz forumon az esetek 99% a turboelektonikaban levo vilanymotor tisztitasa utan megszunik a gond.
Mivel a garazs amit epitettem tegnap lett kesz kozel allok hozza hogy belenezzek.
Azert a Ti velemenyetek is erdekelne.
Udv Arpi oroszbol
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28723 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:02:41 »

Ja es meg egy kerdesem lenne:
Inditasnal amikor kialszik a melegitogyertyak jezese nalam nem eszreveheto hogy erosodik a
szalonban a vilagitas.
Nem tudom erthetoen irtam-e le.
A masik dizel autombam(opel) a melegitogyertyak amikor kikapcsolnak eszreveheto hogy sok aramot hasznaltak.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28724 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:10:58 »

Ja es meg egy kerdesem lenne:
Inditasnal amikor kialszik a melegitogyertyak jezese nalam nem eszreveheto hogy erosodik a
szalonban a vilagitas.
Nem tudom erthetoen irtam-e le.
A masik dizel autombam(opel) a melegitogyertyak amikor kikapcsolnak eszreveheto hogy sok aramot hasznaltak.

Amikor a műszerfalon a jelzés elalszik, akkor valóban még az izzitás nem ér véget. Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28725 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:14:00 »

Amikor a műszerfalon a jelzés elalszik, akkor valóban még az izzitás nem ér véget. Wink
Ertem,koszi
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28726 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 08:34:38 »

Köszi! Az hol is van? A verda alján?


 P0234 - Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition         


 Possible causes
 - Boost pressure sensor harness is open or shorted
 - Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
 - Faulty boost pressure sensor
 - Faulty Turbo/Super Charger
 - Engine over temperature
 - Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
 - Faulty Knock sensor (KS)
...
Ezek alapján a MAP szenzorral van valami gond.....

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28727 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 09:35:59 »

Köszi! Az hol is van? A verda alján?

NO.
a cooler után lakik a turbócső szakaszban.gyakorlatilag az egr előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28728 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 10:37:57 »

NO.
a cooler után lakik a turbócső szakaszban.gyakorlatilag az egr előtt.
Szoktuk azt is tisztítani? Esetleg csatlakozó?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28729 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 10:54:05 »

Szoktuk azt is tisztítani? Esetleg csatlakozó?
nem.a csatit lehet tisztítani,vagy cserélni a szenzort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #28730 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 11:12:41 »

Sziasztok!

Tudtok abban segíteni, hogy a 2.2 tdci turbóelektronilkája megegyezik a 2.0 tdci-vel?
Illetve abban is kellene segítség, hogy hol tudnék ilyen elektronikát javítattni.


Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28731 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 11:34:01 »

Sziasztok!

Tudtok abban segíteni, hogy a 2.2 tdci turbóelektronilkája megegyezik a 2.0 tdci-vel?
Illetve abban is kellene segítség, hogy hol tudnék ilyen elektronikát javítattni.



igen.megegyezik. házilag is javítható,estére tudok erről küldeni egy angol leírást.

Vagy itt :


Turbóelektronika javítás fél év garanciával 30ezerért.
Halkan beszélő ismeretlen nevű mester
06-30/502-8382.
Veszprém Csererdő utca 8/b.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #28732 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 11:50:43 »

igen.megegyezik. házilag is javítható,estére tudok erről küldeni egy angol leírást.

Vagy itt :


Turbóelektronika javítás fél év garanciával 30ezerért.
Halkan beszélő ismeretlen nevű mester
06-30/502-8382.
Veszprém Csererdő utca 8/b.



Köszi Alf! worship

Légyszíves küld át a leírást.



Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28733 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 12:01:20 »

Köszi Alf! worship

Légyszíves küld át a leírást.




joóu!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28734 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 13:22:05 »

Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
és ha egy akku nem óhajt többet dolgozni az milyen úton módon képes bármit is tönkre tenni?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28735 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 13:37:53 »

és ha egy akku nem óhajt többet dolgozni az milyen úton módon képes bármit is tönkre tenni?
zárlatos lesz,és a generátort,az meg minden mást,mondjukegy túltöltéssel az ecu-t....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28736 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 14:23:39 »

joóu!

Azt nekem is átküldhetnét. Az ímélcímem ott a profilomban. Mikor tesztelünk megint?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28737 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:03:59 »

Azt nekem is átküldhetnét. Az ímélcímem ott a profilomban. Mikor tesztelünk megint?
jövőhéten?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28738 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:12:13 »

nem.a csatit lehet tisztítani,vagy cserélni a szenzort.
majd referálok nektek.. de egyelőre 200km után semmi nem jelentkezett.. integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28739 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:15:27 »

majd referálok nektek.. de egyelőre 200km után semmi nem jelentkezett.. integet2
eljen


amúgy lehetett ez is:    - Faulty Knock sensor (KS)
és ez is:   Engine over temperature

talán a túlmelegedés lehetett a legkézenfekvőbb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28740 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:17:14 »

érdekel valakit a straight through exhaust rendszerem hangja? Vagy már uncsi? Csinálhatok róla mp3-at vagy kis videót.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #28741 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:19:52 »

érdekel valakit a straight through exhaust rendszerem hangja? Vagy már uncsi? Csinálhatok róla mp3-at vagy kis videót.
megtennéd,hogy csinálsz egy mp3at?vagy esetleg egy kisvideót? Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28742 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:22:54 »

 taps
megtennéd,hogy csinálsz egy mp3at?vagy esetleg egy kisvideót? Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28743 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:05:04 »

taps
És a jutyúbra is áplódolhatnád!   Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28744 Dátum: 2013.11.01 péntek, 20:10:04 »

Sziasztok,

Ha valaki még emlékszik, akkor volt egy tortúrám a csúcsok+ szivattyú körül, még tart, vissza mentem ahol csinálták, ugyanis a 4 ből 2 nem működött.
Ha vége akkor megírom,
viszont most beleültem az autóba, és egy hatalmas robbanás történt a fülem is zúgott.
Ahogy beleültem az ülésbe akkor történt, olyan mintha egy patron eldurrant volna.
Ami érdekes az hogy a vételkor találtam egy biztonsági öv csatot az bele volt dugva a helyére próbaútra. (a legnagyobb baromság amit én is utálok, ilyet használni)
Ha valaki járt így esetleg vissza jelezhetne, holnap körüljárom a dolgot, az ülés alá benéztem nem láttam változást.
Nagyon meglepődtem, nem semmi volt.

Üdv mindenkinek, András
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28745 Dátum: 2013.11.01 péntek, 20:17:41 »

Sziasztok,

Ha valaki még emlékszik, akkor volt egy tortúrám a csúcsok+ szivattyú körül, még tart, vissza mentem ahol csinálták, ugyanis a 4 ből 2 nem működött.
Ha vége akkor megírom,
viszont most beleültem az autóba, és egy hatalmas robbanás történt a fülem is zúgott.
Ahogy beleültem az ülésbe akkor történt, olyan mintha egy patron eldurrant volna.
Ami érdekes az hogy a vételkor találtam egy biztonsági öv csatot az bele volt dugva a helyére próbaútra. (a legnagyobb baromság amit én is utálok, ilyet használni)
Ha valaki járt így esetleg vissza jelezhetne, holnap körüljárom a dolgot, az ülés alá benéztem nem láttam változást.
Nagyon meglepődtem, nem semmi volt.

Üdv mindenkinek, András

Nézd meg, hogy azonos magasságban vannak-e az övcsatok a két első ülésnél. Ha övpatronod durrant el, akkor az a csat lejjebb van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #28746 Dátum: 2013.11.01 péntek, 22:33:02 »

hali!
méresd ki az  akksid és kiderül! esetleg pucold ki a MAF szenzort a légszűrő után!csak vigyázz a fémszálakra ami benne van, féktisztítóval jól kifújatod az elég legyen fémtiszta!
üdv Attila
Köszi! Holnap ha lesz egy kis időm megnézm!  Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #28747 Dátum: 2013.11.01 péntek, 22:35:18 »

Ezzel vigyázz, pontosan így jártam. Az eredeti, gyári aksi 9. évében jártam, minden oké volt vele, azt gondoltam, csúcsot fogok dönteni. Gyakran rámértem, mindig tökéletes volt, mindegyik telet simán átvitte. Aztán a nagy nyári hőségben, a benzinkútról nem tudtam kijönni, még a bikázás sem segített. Teljesen behalt, és okozott más, súlyosabb bajt is. Szerintem vegyél egy újat, nem kell, hogy veled is megtörténjen. (Vagy csúcsot akarsz dönteni?)
Csúcsot nemszeretnék dönteni, felújítani meg végképp nem!  worship
Hétfőn amúgy is le kell már cserélni, mert 5 nap állás után már alig forgatta meg...
Mit javasoltok, milyen aksit vegyek bele?
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #28748 Dátum: 2013.11.01 péntek, 23:15:41 »

Csúcsot nemszeretnék dönteni, felújítani meg végképp nem!  worship
Hétfőn amúgy is le kell már cserélni, mert 5 nap állás után már alig forgatta meg...
Mit javasoltok, milyen aksit vegyek bele?
minimum 72 Ah, szerintem, és ha tudsz, vegyél Ag-Ca, ezüst-kalciumot  
Például:
http://www.makrocar.hu/spd/1682038/Ford-Akkumulator-80-Ah-1682038
wave
persze vannak ennél jobbak is, sőt olcsóbbért....
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.01 péntek, 23:19:49 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28749 Dátum: 2013.11.02 szombat, 19:27:14 »

Nézd meg, hogy azonos magasságban vannak-e az övcsatok a két első ülésnél. Ha övpatronod durrant el, akkor az a csat lejjebb van.

Szia,
Köszi, hát valóban lejjebb van(kb 1 cm- el), le is fényképeztem, nem jöttem rá, alábújtam és a bal oldalon a teleszkóp alatt találtam olyat mintha ott történt volna valami.
Pór volt található a földön picike kis kupacban.
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131102/biztons_gi__v_018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Oldalak: 1 ... 568 569 570 571 572 573 574 [575] 576 577 578 579 580 581 582 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.