Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 12:54:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 578 579 580 581 582 583 584 [585] 586 587 588 589 590 591 592 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13868427 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29200 Dátum: 2013.12.04 szerda, 20:54:36 »

Sziasztok!

2.0 tdci mondeo 131 le. Ford 5w 30 olaj van benne, azt hallottam nem jo neki plane télen, mert nem elég jó a viszkozitása. Valóban szükséges a mihamarabbi csere, vagy ráér még 3 hetet várni. Továbbá, azt is kérdezném: igaz e hogy olajcserékkor ki kell üttetni a számítógépből a km t?  Mert állítólag ha csak cseréltetem enélkül akkor majd egyszer csak megáll nekem a drágaságom az út szélén.

A válaszokat előre is köszönöm.

 taps

Jó az olaj, és max a szerelő agyát kell kiüttetni. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29201 Dátum: 2013.12.04 szerda, 20:57:32 »

Sziasztok!

2.0 tdci mondeo 131 le. Ford 5w 30 olaj van benne, azt hallottam nem jo neki plane télen, mert nem elég jó a viszkozitása. Valóban szükséges a mihamarabbi csere, vagy ráér még 3 hetet várni. Továbbá, azt is kérdezném: igaz e hogy olajcserékkor ki kell üttetni a számítógépből a km t?  Mert állítólag ha csak cseréltetem enélkül akkor majd egyszer csak megáll nekem a drágaságom az út szélén.

A válaszokat előre is köszönöm.
hát ide se vinném többet az autót az tuti!ennyi baromságot!nehogy már a mérnökök ne tudják melyik olaj jó az autóba!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #29202 Dátum: 2013.12.04 szerda, 21:25:55 »

Sziasztok!

2.0 tdci mondeo 131 le. Ford 5w 30 olaj van benne, azt hallottam nem jo neki plane télen, mert nem elég jó a viszkozitása. Valóban szükséges a mihamarabbi csere, vagy ráér még 3 hetet várni. Továbbá, azt is kérdezném: igaz e hogy olajcserékkor ki kell üttetni a számítógépből a km t?  Mert állítólag ha csak cseréltetem enélkül akkor majd egyszer csak megáll nekem a drágaságom az út szélén.

A válaszokat előre is köszönöm.
Hét és fél éve vettem a tdci-t és csak gyári 5w30-al járok. Most 255ezer km-nél vagyok. Télen izzítás nélkül is beindul, tehát van rendesen kompresszió. Fogyasztás 6L környékén van. Szóval, én nem gondolkodom másik olajban.
A komputerezés meg sokszor csak a varázslat része. Nekem a céges Ford Connect-ben üléstámla szivacsot cseréltek és azt is be akarták programozni. Mondtam, hogy nekem jó lesz anélkül is és húzzák le róla laptopot.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29203 Dátum: 2013.12.04 szerda, 21:44:12 »

Sziasztok!

2.0 tdci mondeo 131 le. Ford 5w 30 olaj van benne, azt hallottam nem jo neki plane télen, mert nem elég jó a viszkozitása. Valóban szükséges a mihamarabbi csere, vagy ráér még 3 hetet várni. Továbbá, azt is kérdezném: igaz e hogy olajcserékkor ki kell üttetni a számítógépből a km t?  Mert állítólag ha csak cseréltetem enélkül akkor majd egyszer csak megáll nekem a drágaságom az út szélén.

A válaszokat előre is köszönöm.

Egy ekkora marhaság szerintem megér annyit, hogy leírd, hogy ki és hol adta ezeket a "jó" tanácsokat  wow1
(Csak hogy véletlenül se menjünk a közelébe, mert a hülyeség ragájos... gun)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #29204 Dátum: 2013.12.04 szerda, 22:04:19 »

ja 380volt kell neki falbav falbav levele levele levele


taps

Jó az olaj, és max a szerelő agyát kell kiüttetni. vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #29205 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 15:09:34 »

Köszi srácok, akkor 5w 30 ford olajat veszek. Legyen kifejezetten ráírva hogy turbodiesel, vagy jó a sima formula, vagy 5w 30 is? Esetleg.tudja valaki hogy hány liter szervoolaj megy bele? Olajszűrő jó az olcsó papír is igaz? Mert azt is mondtak.hogy csak az az olaj jó amire ra van irva hogy turbodiesel. Es kell feltetlen az olajmosas?
Koszi a valaszokat elore is.
U.i. xv.ker szerencs 66. Kis autoszerelo. Rakos szerencs sarok utan rogton ujpest fele. Koszi minden jotanacsot
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29206 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 15:31:01 »

Köszi srácok, akkor 5w 30 ford olajat veszek. Legyen kifejezetten ráírva hogy turbodiesel, vagy jó a sima formula, vagy 5w 30 is? Esetleg.tudja valaki hogy hány liter szervoolaj megy bele? Olajszűrő jó az olcsó papír is igaz? Mert azt is mondtak.hogy csak az az olaj jó amire ra van irva hogy turbodiesel. Es kell feltetlen az olajmosas?
Koszi a valaszokat elore is.
U.i. xv.ker szerencs 66. Kis autoszerelo. Rakos szerencs sarok utan rogton ujpest fele. Koszi minden jotanacsot
gyári ford formula f 5w30-as olaj árban is jó és ez a belevaló!én jó olajszűrőt vennék a helyedben!szervóolajból ha jól emléxem 1l az elég!és a szervóolaj cserénél érdemes átmosni!!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #29207 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 15:35:38 »

Köszi srácok, akkor 5w 30 ford olajat veszek. Legyen kifejezetten ráírva hogy turbodiesel, vagy jó a sima formula, vagy 5w 30 is? Esetleg.tudja valaki hogy hány liter szervoolaj megy bele? Olajszűrő jó az olcsó papír is igaz? Mert azt is mondtak.hogy csak az az olaj jó amire ra van irva hogy turbodiesel. Es kell feltetlen az olajmosas?
Koszi a valaszokat elore is.
U.i. xv.ker szerencs 66. Kis autoszerelo. Rakos szerencs sarok utan rogton ujpest fele. Koszi minden jotanacsot

Szentmihalyi uton ott a Cromax (M3 - Szentmihalyi talalkozasanal, ha jol emlekszem), vehetsz bele gyari 5w-30 olajat:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187589-motorolaj-ford-5w-30-1-literes

Szurobol erdemes Bosch-t, vagy talan MANN-t valasztani.
Ha regen volt cserelve a gazolajszuro, az is javallott.
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #29208 Dátum: 2013.12.06 péntek, 09:33:04 »

No... visszajött a 4 porlasztó, mind hibátlan. Résolajcső komplett újra cserélve. Továbbra sem indul. Hidegindítóval rásegítve csak annyira röffen, ameddig az tart. Nagyon úgy fest, hogy nem kap naftát akár hogy padlózom indítás közben.
Valami tipp, hogy merre keresgéljek tovább? Esetleg egy műszert rátéve mutatna valamit? Mert hibát nem jelez, nincs villogás, meg semmi, de attól még van valami gond...

igen.rátapintottál.a résolajcsőnél falsot szív a pumpa.ezért nem indul.ezért nem kell elbontani egy verdát....értem én,hogy bosszús vagy,de ez egy apróság aminek mindenképpen jónak kell lennie.Nem legyen olajos a csúcsok körülés nem szívjon falsot se a résolaj csöveknél,sem a szűrőnél.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29209 Dátum: 2013.12.06 péntek, 09:33:33 »

Köszi srácok, akkor 5w 30 ford olajat veszek. Legyen kifejezetten ráírva hogy turbodiesel, vagy jó a sima formula, vagy 5w 30 is? Esetleg.tudja valaki hogy hány liter szervoolaj megy bele? Olajszűrő jó az olcsó papír is igaz? Mert azt is mondtak.hogy csak az az olaj jó amire ra van irva hogy turbodiesel. Es kell feltetlen az olajmosas?
Koszi a valaszokat elore is.
U.i. xv.ker szerencs 66. Kis autoszerelo. Rakos szerencs sarok utan rogton ujpest fele. Koszi minden jotanacsot

Ahogy mendoza is írta a Szentmihályin ott a Cromax. Elég, ha csak annyit mondasz, hogy TDCi-be kell olaj és már kapod is. Asszem 6 lityi kell bele. A szűrőből gyárit nem sokkal drágább a gagyitól, de legalább normálisan szűr. A szervoolajból pedig ha jól tudom, nem mindegy, hogy melyiket veszed. Alvázszám alapján meg tudják mondani neked, hogy melyik kell. . 3 fajta van
Naplózva
BLACK 74
Vendég
« Új hozzászólás #29210 Dátum: 2013.12.06 péntek, 09:46:10 »

Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.
VAn egy 2004 2.0 TDCI mondeom, és szeretném kitisztíttatni a egr szelepet turbót és a többit.Láttam itt az oldalon hogy valakinek már sikerült ezt elvégeznie, és tetszett amit láttam.Mivel nem érzek magamba annyit hogy megcsináljam, inkább fizetnék érte (hogy utána működjön).
Tehát ha valaki tudna ajánlani valakit (telszám,e-mail) nagyon szépen megköszönném.
Ja, nem ok nélkül csináltatnám, nagyon füstöl egy bizonyos fordulatszám tartományban és akkor rángat is. Előtte utána mintha semmi baja nem lenne.

Előre is köszönöm a segítő szándékot.

Laci.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29211 Dátum: 2013.12.06 péntek, 10:03:42 »

Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.
VAn egy 2004 2.0 TDCI mondeom, és szeretném kitisztíttatni a egr szelepet turbót és a többit.Láttam itt az oldalon hogy valakinek már sikerült ezt elvégeznie, és tetszett amit láttam.Mivel nem érzek magamba annyit hogy megcsináljam, inkább fizetnék érte (hogy utána működjön).
Tehát ha valaki tudna ajánlani valakit (telszám,e-mail) nagyon szépen megköszönném.
Ja, nem ok nélkül csináltatnám, nagyon füstöl egy bizonyos fordulatszám tartományban és akkor rángat is. Előtte utána mintha semmi baja nem lenne.

Előre is köszönöm a segítő szándékot.

Laci.
Ervin a te embered.írj neki privit!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29212 Dátum: 2013.12.06 péntek, 10:06:44 »

Ahogy mendoza is írta a Szentmihályin ott a Cromax. Elég, ha csak annyit mondasz, hogy TDCi-be kell olaj és már kapod is. Asszem 6 lityi kell bele. A szűrőből gyárit nem sokkal drágább a gagyitól, de legalább normálisan szűr. A szervoolajból pedig ha jól tudom, nem mindegy, hogy melyiket veszed. Alvázszám alapján meg tudják mondani neked, hogy melyik kell. . 3 fajta van

Pont szervoolajból a három közül egyik sem az MK3-hoz való.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BLACK 74
Vendég
« Új hozzászólás #29213 Dátum: 2013.12.06 péntek, 10:07:09 »

Köszönöm Alf.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29214 Dátum: 2013.12.06 péntek, 10:11:17 »

Pont szervoolajból a három közül egyik sem az MK3-hoz való.

AndyA

Ilyen kell:

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Power-Steering-Fluid-C-ML5-1496116-WSS-M2C938-A-replaceWSA-M2C195-A-/160987709048?nma=true&si=MKEyuK21SfGkyz%252FlshQuBuKjeZo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

C-ML5, ezzel a FINIS-szel (1496116).

Ez a legutolsó, amit a szerviz szerint a korábbi zöld és piros szervoolajhoz is hozzá szabad tölteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29215 Dátum: 2013.12.06 péntek, 14:18:24 »

No... visszajött a 4 porlasztó, mind hibátlan. Résolajcső komplett újra cserélve. Továbbra sem indul. Hidegindítóval rásegítve csak annyira röffen, ameddig az tart. Nagyon úgy fest, hogy nem kap naftát akár hogy padlózom indítás közben.
Valami tipp, hogy merre keresgéljek tovább? Esetleg egy műszert rátéve mutatna valamit? Mert hibát nem jelez, nincs villogás, meg semmi, de attól még van valami gond...

Nos akkor nézzétek meg a bal első sárvédőben a burkolat mögött a vezérlő modult/ICU/ mert az vezérli a csúcsokat éás lehet attól nem megy ki a jel.Továbbá előfordul,hogy bepárásodik vagy vezeték hiba is lehet ott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29216 Dátum: 2013.12.06 péntek, 14:58:40 »

Sziasztok

A következő történt a gépemmel. Mondeo 2.0 TDCI 85kw 2003.09.02 a gyártása és persze Delphi CR rendszeres.
Autópályán jött a hibajelzés, félreálltam és onnantól kezdve nem indult be az autó. Az üzemanyag rendszer gyakorlatilag száraz volt, mind a nagynyomású mind a kisnyomású szakaszon.
Bevittem a Ford szervizbe és a diagnosztika nem talált hibát. Én a saját szememmel láttam a villogó izzítás lámpát és mégis ők nem találnak semmit. Persze az autó nem indul. Valakinek volt hasonló jelensége már, vagy ez a Delphi rendszer teljes halála esetleg? rinya
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29217 Dátum: 2013.12.06 péntek, 15:03:30 »

Sziasztok

A következő történt a gépemmel. Mondeo 2.0 TDCI 85kw 2003.09.02 a gyártása és persze Delphi CR rendszeres.
Autópályán jött a hibajelzés, félreálltam és onnantól kezdve nem indult be az autó. Az üzemanyag rendszer gyakorlatilag száraz volt, mind a nagynyomású mind a kisnyomású szakaszon.
Bevittem a Ford szervizbe és a diagnosztika nem talált hibát. Én a saját szememmel láttam a villogó izzítás lámpát és mégis ők nem találnak semmit. Persze az autó nem indul. Valakinek volt hasonló jelensége már, vagy ez a Delphi rendszer teljes halála esetleg? rinya
Válaszaitokat előre is köszönöm.
szűrőcsere,és megszüntetni a fals levegőt.ezt mindenképpen megkell csinálni.Addig nem lesz olaj,az biztos.....
Teljes halál akkor esélyes,ha a szivattyú szárazon járt......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29218 Dátum: 2013.12.06 péntek, 15:16:21 »

szűrőcsere,és megszüntetni a fals levegőt.ezt mindenképpen megkell csinálni.Addig nem lesz olaj,az biztos.....
Teljes halál akkor esélyes,ha a szivattyú szárazon járt......

Amit én magamtól gondoltam az a levegősödés. Mert mintha másként állt volna a szűrőm a megállás pillanatában az elinduláshoz képest. De ez csak csapkodás részemről. Már felkészültem agyban a teljes generálra.
Viszont az egy kérdés, hogy miként lehet az, hogy nem dobott hibát a diagnosztika, pedig láttam a villogó lámpát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29219 Dátum: 2013.12.06 péntek, 15:59:23 »

Amit én magamtól gondoltam az a levegősödés. Mert mintha másként állt volna a szűrőm a megállás pillanatában az elinduláshoz képest. De ez csak csapkodás részemről. Már felkészültem agyban a teljes generálra.
Viszont az egy kérdés, hogy miként lehet az, hogy nem dobott hibát a diagnosztika, pedig láttam a villogó lámpát?
csak akkor tárol hibát,ha az a gyujtás levétele után a következő gyujtás ráadásakor is fennáll.
indulni meg biztos a levegő miatt nem indul.Kilehet hagyni a szűrőből ideiglenesen a résolajvisszavezetést.lekell a "T" elágat szedni a szűrőnél,és közvetlenül összekötni a csöveket folytatólagosra.A szűrőn így üresen marad egy csonk,azt lekell dugózni.Így bekell induljon,ha van benne üza.
Általában ez okozza a levegősödést,de máshol is szippanthat be......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29220 Dátum: 2013.12.06 péntek, 16:11:11 »

csak akkor tárol hibát,ha az a gyujtás levétele után a következő gyujtás ráadásakor is fennáll.
indulni meg biztos a levegő miatt nem indul.Kilehet hagyni a szűrőből ideiglenesen a résolajvisszavezetést.lekell a "T" elágat szedni a szűrőnél,és közvetlenül összekötni a csöveket folytatólagosra.A szűrőn így üresen marad egy csonk,azt lekell dugózni.Így bekell induljon,ha van benne üza.
Általában ez okozza a levegősödést,de máshol is szippanthat be......

Köszönöm, sokat segített az infód.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29221 Dátum: 2013.12.06 péntek, 16:24:13 »

No... visszajött a 4 porlasztó, mind hibátlan. Résolajcső komplett újra cserélve. Továbbra sem indul. Hidegindítóval rásegítve csak annyira röffen, ameddig az tart. Nagyon úgy fest, hogy nem kap naftát akár hogy padlózom indítás közben.
Valami tipp, hogy merre keresgéljek tovább? Esetleg egy műszert rátéve mutatna valamit? Mert hibát nem jelez, nincs villogás, meg semmi, de attól még van valami gond...

Vagy nem kap naftát vagy rosszkor kap naftát.
A nem kap üzemanyagot ÉS nem villog az izzításjelző eset akkor van, ha a szivattyú tiltásban van, azaz nem is kell, hogy induljon. Ez lehet immobiliser, főrelé vagy ICU/vezetékelés hiba(ahogy azt TISHLER írta).
A nem jókor kap üzemanyagot verzió bajosabb, mert ez mechanikai hibára utal: kompresszió hiány, vezérlés átugrás. Mindkét lehetőség előidézhető hidegindítózással, "bevontatással", tologatással, mivel álló motornál nincs olajnyomás, olajnyomás nélkül meg nincs vezérműlánc feszítés, feszítés nélkül a lánc könnyen átugrik a nagy kompresszió miatt.
A nem jókor kap üzemanyagot verzió kevésbé esélyes, mert átugrásnál megszűnik a CMP-CKP szinkron, amire a vezérlés hibakóddal reagál elvileg.

A TDCi üzemanyag rendszere teljesen elektromos vezérlésű, így ha nem akar, nem indul be, hiába húzkodod, indítózod, tologatod. Ugyan ez vonatkozik a gázpedál nyomogatására indítás közben: az elektromos gázpedál miatt indításnál a vezérlés NEM veszi figyelembe a gázpedál jeladót, amíg az alapjárati fordulatot el nem éri a motor, tehát hidegindítózásnál hiába nyomkodod, attól nem fog működni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29222 Dátum: 2013.12.06 péntek, 16:28:01 »

Sziasztok

A következő történt a gépemmel. Mondeo 2.0 TDCI 85kw 2003.09.02 a gyártása és persze Delphi CR rendszeres.
Autópályán jött a hibajelzés, félreálltam és onnantól kezdve nem indult be az autó. Az üzemanyag rendszer gyakorlatilag száraz volt, mind a nagynyomású mind a kisnyomású szakaszon.
Bevittem a Ford szervizbe és a diagnosztika nem talált hibát. Én a saját szememmel láttam a villogó izzítás lámpát és mégis ők nem találnak semmit. Persze az autó nem indul. Valakinek volt hasonló jelensége már, vagy ez a Delphi rendszer teljes halála esetleg? rinya
Válaszaitokat előre is köszönöm.
és ha indítanád, villog az izzításjelző? Vagy esetleg az órában a piros immo led?
érdemes indításkor üzemanyag nyomást mérni, abból sok minden kiderül, pl az, ha hibás a rail szenzor. Smiley vagy a CMP jeladó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29223 Dátum: 2013.12.06 péntek, 17:29:07 »

No... visszajött a 4 porlasztó, mind hibátlan. Résolajcső komplett újra cserélve. Továbbra sem indul. Hidegindítóval rásegítve csak annyira röffen, ameddig az tart. Nagyon úgy fest, hogy nem kap naftát akár hogy padlózom indítás közben.
Valami tipp, hogy merre keresgéljek tovább? Esetleg egy műszert rátéve mutatna valamit? Mert hibát nem jelez, nincs villogás, meg semmi, de attól még van valami gond...


Kannából inditsd....hollandereket megnyitod porlasztókon...inditózól, jön a nyál szivattyú működik(ettől még lehet sz@r)..visszazárod hollandereket és indulnia kell, ha nem villany baja van vagy porlasztók.
Naplózva
beni2101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #29224 Dátum: 2013.12.06 péntek, 18:24:28 »

Sziasztok!

Talán tud valaki segíteni. Mitől lehet az hogy egyik pillanatról a másikra álló helyzetben, alapjáraton elkezd füstölni a kipufogó, és büdös égett szaghoz tudnám hasonlítani.
A műszerfalon pedig villogott az izzítást jelző lámpa.
Ezután leállítottam a motort, kicsit vártam vele majd beindítottam.
Hibakód kiolvasás megtörtént, és nincs benn tárolt hiba.
5 napja hibátlanul üzemel. Mi lehetett?
Köszönöm előre is! Üdv!  worship
Naplózva

2004.10 2.2 TDCI ST
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29225 Dátum: 2013.12.06 péntek, 19:44:19 »

és ha indítanád, villog az izzításjelző? Vagy esetleg az órában a piros immo led?
érdemes indításkor üzemanyag nyomást mérni, abból sok minden kiderül, pl az, ha hibás a rail szenzor. Smiley vagy a CMP jeladó.

Nem, semmi ilyen nincs. Szépen lefut az izzítás és várja az autó, hogy indítózzak, középen semmi plusz a megszokottakon kívül, olajnyomás és töltés. Most átvontattam egy másik szerelőhöz akinek van dignosztikai gépe is, ő azt mondta, hogy megcsinálja. Már csak egy kérdésem maradt, mennyiért? Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29226 Dátum: 2013.12.06 péntek, 20:31:05 »

Sziasztok!

Talán tud valaki segíteni. Mitől lehet az hogy egyik pillanatról a másikra álló helyzetben, alapjáraton elkezd füstölni a kipufogó, és büdös égett szaghoz tudnám hasonlítani.
A műszerfalon pedig villogott az izzítást jelző lámpa.
Ezután leállítottam a motort, kicsit vártam vele majd beindítottam.
Hibakód kiolvasás megtörtént, és nincs benn tárolt hiba.
5 napja hibátlanul üzemel. Mi lehetett?
Köszönöm előre is! Üdv!  worship
üzarendszeri anomália.amíg ennyi,addig ne is foglalkozz vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #29227 Dátum: 2013.12.06 péntek, 22:47:50 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A napokban kezdte az autóm a következőket produkálni: Hirtelen gyorsításkor pl:előzésnél 4. fokozatban kb. 2600-as fordulaton torpan a motor erő csökken és villogni kezd az izzítás visszajelzője. Újraindításra a hiba szűnik amíg nem akarok ismét erőteljesebben gyorsulni. EGR szelep tisztítása után sem szűnik. Bevittem a tatabányai Ford szalonba a számítógép a P132B hibakódot adta. Beszéltem a szerelővel azt mondta, hogy vélhetőleg a turbó elektronikája a hibás, de ez nem biztos. A gép a porlasztó csúcsokra nem adott hibakódot. Az évjárat: 2006 2.0 130 le. Mondeo Ha valakinek van tapasztalata, ötlete merre tovább esetleg ki tud elektronikát szervizelni /a szalon cserélné a turbót/ az kérem írjon.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29228 Dátum: 2013.12.06 péntek, 22:53:41 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A napokban kezdte az autóm a következőket produkálni: Hirtelen gyorsításkor pl:előzésnél 4. fokozatban kb. 2600-as fordulaton torpan a motor erő csökken és villogni kezd az izzítás visszajelzője. Újraindításra a hiba szűnik amíg nem akarok ismét erőteljesebben gyorsulni. EGR szelep tisztítása után sem szűnik. Bevittem a tatabányai Ford szalonba a számítógép a P132B hibakódot adta. Beszéltem a szerelővel azt mondta, hogy vélhetőleg a turbó elektronikája a hibás, de ez nem biztos. A gép a porlasztó csúcsokra nem adott hibakódot. Az évjárat: 2006 2.0 130 le. Mondeo Ha valakinek van tapasztalata, ötlete merre tovább esetleg ki tud elektronikát szervizelni /a szalon cserélné a turbót/ az kérem írjon.
Elképzelhető,hogy szorulni kezd az elektronika.Az okoz ilyet.Nézesd meg jobban mert egyszer csak állandó vészüzem lesz miatta.Pucoltasd ki inkább elúször.Esetleg nem tudsz valakitől kölcsönbe kérni egy elektronikát és kipróbálni,hogy azzal milyen.Lehet koszos a turbó és ezért mozgatja nehezen az elektronika a geometriát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29229 Dátum: 2013.12.06 péntek, 23:02:35 »

Üdv urak!

MAF szenzort mivel pucoljam ki? Olvastam wd40-et itt....de jelenleg valami haonló német cuccom van csak...
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29230 Dátum: 2013.12.06 péntek, 23:06:12 »

Üdv urak!

MAF szenzort mivel pucoljam ki? Olvastam wd40-et itt....de jelenleg valami haonló német cuccom van csak...
féktisztítóval!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29231 Dátum: 2013.12.07 szombat, 07:22:29 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A napokban kezdte az autóm a következőket produkálni: Hirtelen gyorsításkor pl:előzésnél 4. fokozatban kb. 2600-as fordulaton torpan a motor erő csökken és villogni kezd az izzítás visszajelzője. Újraindításra a hiba szűnik amíg nem akarok ismét erőteljesebben gyorsulni. EGR szelep tisztítása után sem szűnik. Bevittem a tatabányai Ford szalonba a számítógép a P132B hibakódot adta. Beszéltem a szerelővel azt mondta, hogy vélhetőleg a turbó elektronikája a hibás, de ez nem biztos. A gép a porlasztó csúcsokra nem adott hibakódot. Az évjárat: 2006 2.0 130 le. Mondeo Ha valakinek van tapasztalata, ötlete merre tovább esetleg ki tud elektronikát szervizelni /a szalon cserélné a turbót/ az kérem írjon.
Lekormolodott es akado turbo geo miatt szokott ilyen lenni. Először turbot kellene takarítani és aztán az ekektronika javítása,  mert ha nem újra tönkre megy. Vedd le az ekektronikat a turborol es mozgasd a kart. Könnyen akadas nélkül kell mukodnie.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #29232 Dátum: 2013.12.07 szombat, 10:07:08 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A napokban kezdte az autóm a következőket produkálni: Hirtelen gyorsításkor pl:előzésnél 4. fokozatban kb. 2600-as fordulaton torpan a motor erő csökken és villogni kezd az izzítás visszajelzője. Újraindításra a hiba szűnik amíg nem akarok ismét erőteljesebben gyorsulni. EGR szelep tisztítása után sem szűnik. Bevittem a tatabányai Ford szalonba a számítógép a P132B hibakódot adta. Beszéltem a szerelővel azt mondta, hogy vélhetőleg a turbó elektronikája a hibás, de ez nem biztos. A gép a porlasztó csúcsokra nem adott hibakódot. Az évjárat: 2006 2.0 130 le. Mondeo Ha valakinek van tapasztalata, ötlete merre tovább esetleg ki tud elektronikát szervizelni /a szalon cserélné a turbót/ az kérem írjon.
                                               Szia!
             Először a turbóelektronika mozgató kart kösd le a turbóról, és úgy mozgasd meg,nagyon könnyen kell mozognia,nem akadhat.
             Ha nem mozog könnyen,akkor ki kell tisztítani a turbót, Ervin ennek a nagy szakértője.Ha nem akad akkor az elektronikáddal keresd meg Sakos fórumtársat,az enyémet is ő javította.
             Üdv:Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #29233 Dátum: 2013.12.07 szombat, 10:11:05 »

Lekormolodott es akado turbo geo miatt szokott ilyen lenni. Először turbot kellene takarítani és aztán az ekektronika javítása,  mert ha nem újra tönkre megy. Vedd le az ekektronikat a turborol es mozgasd a kart. Könnyen akadas nélkül kell mukodnie.
Köszönöm!
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #29234 Dátum: 2013.12.07 szombat, 10:11:45 »

                                               Szia!
             Először a turbóelektronika mozgató kart kösd le a turbóról, és úgy mozgasd meg,nagyon könnyen kell mozognia,nem akadhat.
             Ha nem mozog könnyen,akkor ki kell tisztítani a turbót, Ervin ennek a nagy szakértője.Ha nem akad akkor az elektronikáddal keresd meg Sakos fórumtársat,az enyémet is ő javította.
             Üdv:Jaxi
Köszönöm
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29235 Dátum: 2013.12.07 szombat, 17:02:07 »

sziasztok!

Ma megint produkált hidegen az autó.

Hibakód: p0325   hol kezdjem a javitást?? Hiba elháritást?Egyáltalán ebben van kopogásérzékelő?
Porlasztók 12-14 ezret mentek eddig......


« Utoljára szerkesztve: 2013.12.07 szombat, 17:39:50 írta wolfgabor » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #29236 Dátum: 2013.12.07 szombat, 17:06:46 »

Üdv!
Réges-régen írkáltam én itt jó sokat. Aztán eltűntem Smiley. Szia ALF és a Többiek!
Megosztanék veletek néhány dolgot.
Hőn szeretett Mondeomon volt már egyszer csúcs cserélve 4db. Akkor jó is volt egy darabig, úgy 80e kili-ig. Míg nem egyszer csörgött a telóm, az asszony hív, hogy nem indul az autó Sad. Néztem, hogy mi lehet, hideginditóra beindult, de csörgött zörgött mint atom. Sad elmentem az egyik ismerősömhöz, feltette gépre, meg ráaggatta a poharakat. Mindjárt kiderült hogy az üzemi nyomás 120bár és ezért nem indult. Sad Kiráááááááály. Elgurultam a barátom műhelybe, ahol már csinálták a céges kocsiainkat is ilyen problémával. Porlasztó ki, nagynyomású ki. El a mesterhez. Pár nap múlva hív a tag hogy ne csodálkozzak, hogy tönkre ment a verda, ugyanis a pumpa belsejében áll a rozsda! wtf? kérdezi hogy sokat áll a kocsi? Mondom igen, mert nem nagyon van használva. Na mindegy, csinálja meg. A vizes üzemanyag , meg a sok állás miatt rozsda lett a belső részen amit nagy nyomással belepréselt a porlasztókba. Yeahhh! Naszóval tank levesz, kipucol, egy marék fémpor eltávolít. Csövezés levesz, átmos, cserél, új szűrő,porlasztó, nagynomású felújít:) összerak és tadááááám. Adott néhány jótanácsot: keverjek az üzemanyagba 2T-s motorolajat 1:100 ba. Ez mindig kenni fogja a csúcsokat. Nem lesz több probléma. Mágnesezzem fel a g.o. szűrőt. A kimenő részre felraktam 10db neodímium mágnest(ilyen volt raktáron) ezzel megfogja az apró pici fém cuccokat amiket esetleg a szűrő átengedne. Kicsit furcsáltam ezt az olajos dolgot, de bizti tudja mit mond. Ez le is csekkoltam(munkám során összefutottam egy dízlis emberkével aki ugyan ezzel foglalkozik. a két ember között 300km Smiley, hogy mit tanácsol, hogy megóvjam a szaromat öööö autómat. Pont ezeket mondta ő is, sőt még mondta hogy nem árt a tank szuszogójára is tenni egy szűrőt, mert már csinált olyan terepjárót aminek a tankja tele volt homokkal!)
Azóta eltelt lassan 2 év, x1000 km, minden jó, minden szép. Picre indul, nem füstöl, jó a hangja is Smiley úgyhogy minden happy Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29237 Dátum: 2013.12.07 szombat, 17:50:09 »

Üdv!
Réges-régen írkáltam én itt jó sokat. Aztán eltűntem Smiley. Szia ALF és a Többiek!
Megosztanék veletek néhány dolgot.
Hőn szeretett Mondeomon volt már egyszer csúcs cserélve 4db. Akkor jó is volt egy darabig, úgy 80e kili-ig. Míg nem egyszer csörgött a telóm, az asszony hív, hogy nem indul az autó Sad. Néztem, hogy mi lehet, hideginditóra beindult, de csörgött zörgött mint atom. Sad elmentem az egyik ismerősömhöz, feltette gépre, meg ráaggatta a poharakat. Mindjárt kiderült hogy az üzemi nyomás 120bár és ezért nem indult. Sad Kiráááááááály. Elgurultam a barátom műhelybe, ahol már csinálták a céges kocsiainkat is ilyen problémával. Porlasztó ki, nagynyomású ki. El a mesterhez. Pár nap múlva hív a tag hogy ne csodálkozzak, hogy tönkre ment a verda, ugyanis a pumpa belsejében áll a rozsda! wtf? kérdezi hogy sokat áll a kocsi? Mondom igen, mert nem nagyon van használva. Na mindegy, csinálja meg. A vizes üzemanyag , meg a sok állás miatt rozsda lett a belső részen amit nagy nyomással belepréselt a porlasztókba. Yeahhh! Naszóval tank levesz, kipucol, egy marék fémpor eltávolít. Csövezés levesz, átmos, cserél, új szűrő,porlasztó, nagynomású felújít:) összerak és tadááááám. Adott néhány jótanácsot: keverjek az üzemanyagba 2T-s motorolajat 1:100 ba. Ez mindig kenni fogja a csúcsokat. Nem lesz több probléma. Mágnesezzem fel a g.o. szűrőt. A kimenő részre felraktam 10db neodímium mágnest(ilyen volt raktáron) ezzel megfogja az apró pici fém cuccokat amiket esetleg a szűrő átengedne. Kicsit furcsáltam ezt az olajos dolgot, de bizti tudja mit mond. Ez le is csekkoltam(munkám során összefutottam egy dízlis emberkével aki ugyan ezzel foglalkozik. a két ember között 300km Smiley, hogy mit tanácsol, hogy megóvjam a szaromat öööö autómat. Pont ezeket mondta ő is, sőt még mondta hogy nem árt a tank szuszogójára is tenni egy szűrőt, mert már csinált olyan terepjárót aminek a tankja tele volt homokkal!)
Azóta eltelt lassan 2 év, x1000 km, minden jó, minden szép. Picre indul, nem füstöl, jó a hangja is Smiley úgyhogy minden happy Smiley


Nekünk OFF Escort adagolója rosdásodott meg belülről. Úgy kezdődött, hogy szétment valami membrán benne, akkor lett elvíve szervizbe, ahol szétszedték az adagolót. Csináltak pár képet a belsejéről, tiszta rozsda volt az egész.  wow1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #29238 Dátum: 2013.12.07 szombat, 18:07:00 »

Nekünk OFF Escort adagolója rosdásodott meg belülről. Úgy kezdődött, hogy szétment valami membrán benne, akkor lett elvíve szervizbe, ahol szétszedték az adagolót. Csináltak pár képet a belsejéről, tiszta rozsda volt az egész.  wow1
Jó gázolajat adnak a kúton Smiley Minőségi cucc Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29239 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 08:08:41 »

sziasztok!

Ma megint produkált hidegen az autó.

Hibakód: p0325   hol kezdjem a javitást?? Hiba elháritást?Egyáltalán ebben van kopogásérzékelő?
Porlasztók 12-14 ezret mentek eddig......



a csúcsokkal nincs valami rendben.garanciális még nem?irány vissza!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29240 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 08:09:12 »

Üdv!
Réges-régen írkáltam én itt jó sokat. Aztán eltűntem Smiley. Szia ALF és a Többiek!
Megosztanék veletek néhány dolgot.
Hőn szeretett Mondeomon volt már egyszer csúcs cserélve 4db. Akkor jó is volt egy darabig, úgy 80e kili-ig. Míg nem egyszer csörgött a telóm, az asszony hív, hogy nem indul az autó Sad. Néztem, hogy mi lehet, hideginditóra beindult, de csörgött zörgött mint atom. Sad elmentem az egyik ismerősömhöz, feltette gépre, meg ráaggatta a poharakat. Mindjárt kiderült hogy az üzemi nyomás 120bár és ezért nem indult. Sad Kiráááááááály. Elgurultam a barátom műhelybe, ahol már csinálták a céges kocsiainkat is ilyen problémával. Porlasztó ki, nagynyomású ki. El a mesterhez. Pár nap múlva hív a tag hogy ne csodálkozzak, hogy tönkre ment a verda, ugyanis a pumpa belsejében áll a rozsda! wtf? kérdezi hogy sokat áll a kocsi? Mondom igen, mert nem nagyon van használva. Na mindegy, csinálja meg. A vizes üzemanyag , meg a sok állás miatt rozsda lett a belső részen amit nagy nyomással belepréselt a porlasztókba. Yeahhh! Naszóval tank levesz, kipucol, egy marék fémpor eltávolít. Csövezés levesz, átmos, cserél, új szűrő,porlasztó, nagynomású felújít:) összerak és tadááááám. Adott néhány jótanácsot: keverjek az üzemanyagba 2T-s motorolajat 1:100 ba. Ez mindig kenni fogja a csúcsokat. Nem lesz több probléma. Mágnesezzem fel a g.o. szűrőt. A kimenő részre felraktam 10db neodímium mágnest(ilyen volt raktáron) ezzel megfogja az apró pici fém cuccokat amiket esetleg a szűrő átengedne. Kicsit furcsáltam ezt az olajos dolgot, de bizti tudja mit mond. Ez le is csekkoltam(munkám során összefutottam egy dízlis emberkével aki ugyan ezzel foglalkozik. a két ember között 300km Smiley, hogy mit tanácsol, hogy megóvjam a szaromat öööö autómat. Pont ezeket mondta ő is, sőt még mondta hogy nem árt a tank szuszogójára is tenni egy szűrőt, mert már csinált olyan terepjárót aminek a tankja tele volt homokkal!)
Azóta eltelt lassan 2 év, x1000 km, minden jó, minden szép. Picre indul, nem füstöl, jó a hangja is Smiley úgyhogy minden happy Smiley

Szia Tom!

remélem egészség rendben! wave Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #29241 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 08:25:41 »

Nekem  is így kezdte és utána meg állt.Generál kell. rinya rinya


Sziasztok!

Talán tud valaki segíteni. Mitől lehet az hogy egyik pillanatról a másikra álló helyzetben, alapjáraton elkezd füstölni a kipufogó, és büdös égett szaghoz tudnám hasonlítani.
A műszerfalon pedig villogott az izzítást jelző lámpa.
Ezután leállítottam a motort, kicsit vártam vele majd beindítottam.
Hibakód kiolvasás megtörtént, és nincs benn tárolt hiba.
5 napja hibátlanul üzemel. Mi lehetett?
Köszönöm előre is! Üdv!  worship
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Szahajda
Vendég
« Új hozzászólás #29242 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 09:33:02 »

Sziasztok! Újdonsült Mondeo tulaj lettem. 2004.-es 2.0 131le kombi diesel paripa, automata váltóval. Érdeklődnék hogy a fogyasztása kb mennyibe áll meg, mert kicsit sokallom a 9.4.-et fedélzeti szerint. Gondolom hogy többet eszik mint egy manuális váltós de ez azért mégis sok. Üdv.: Ákos
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29243 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:52:26 »

Sziasztok! Újdonsült Mondeo tulaj lettem. 2004.-es 2.0 131le kombi diesel paripa, automata váltóval. Érdeklődnék hogy a fogyasztása kb mennyibe áll meg, mert kicsit sokallom a 9.4.-et fedélzeti szerint. Gondolom hogy többet eszik mint egy manuális váltós de ez azért mégis sok. Üdv.: Ákos

Azt ne nézd........... tankold tele, ment vele 2-300 km-et és újra tankold tele. Majd számold ki.
(a dízelek fedélzetije mindig kevesebbet is mutat  Shocked )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szahajda
Vendég
« Új hozzászólás #29244 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:56:34 »

Az a szomorú hogy a mutato is hasonlot mutat. Tele volt mentem vele 220 km es eppen hogy fél felett van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29245 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:58:50 »

Az a szomorú hogy a mutato is hasonlot mutat. Tele volt mentem vele 220 km es eppen hogy fél felett van.

Húha...........   Shocked
Nagyon füstöl?

A dízel fanoknak 200 km körül még szinte meg sem mozdul a mutató........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29246 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:02:20 »

Húha...........   Shocked
Nagyon füstöl?

A dízel fanoknak 200 km körül még szinte meg sem mozdul a mutató........
az enyém 200km után éppen megmozdul!900km simán elmegyek egy tankkal és akkor gyullad ki a lámpa!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Szahajda
Vendég
« Új hozzászólás #29247 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:03:46 »

Ez az hogy egyáltalán nem füstö még hidegen se. Olyan mintha lyukas lenne a tank annyira fogy a hajtóanyag.  Ora szerint 220.000 km van benne.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29248 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:05:18 »

Ez az hogy egyáltalán nem füstö még hidegen se. Olyan mintha lyukas lenne a tank annyira fogy a hajtóanyag.  Ora szerint 220.000 km van benne.
Tócsa, szivárgás nyomok?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szahajda
Vendég
« Új hozzászólás #29249 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:10:54 »

Semmi ilyen nincs. Pedig nem is nyomom neki direkt azert hogy megnezzem mennyit is fogyaszt. Pestrol jottem haza tempomattal 120 ra bealltam es ugy is e evett mint az allat. Nem lehet hogy a motorba el van menve valami? Ezek amugy lancos vagy szijasok?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 578 579 580 581 582 583 584 [585] 586 587 588 589 590 591 592 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.