Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 14:12:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 577 578 579 580 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 590 591 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13869143 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29150 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 10:45:22 »

Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm
[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2013/12/1/a1_2013_12_1_jrz8v7s2b7.jpg
cseréld a bilincset a turbó előtt!
Az olaj nem onnan kerül oda,csak odacsorog.A szelepdekli csavarjai lazultak fel.egy db 8as krovával megkell őket húzni!Letisztítod az olajsártól,és figyeled.nem lesz többé olajos.....
A lukat meg megkell keresni a turbócsöveken!A motor hasa alatt is vannak szakaszok,amik eltudnak durranni.de a legtöbbször az egr-előtti függőleges szokott eldurranni.de előfordul a cooler előtt és után is.6db gumicsőszakasz van.valamelyiken rés van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapo
Vendég
« Új hozzászólás #29151 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 12:35:33 »

Kedves Club tagok!
 
Végső elkeseredésemben Hozzátok fordulok ötletért mert a szerelőm és én is megakadtunk a javításban.
Autóm egy 2002-es 2,0 TDCi 115Le
Az autó hidegen indul első pöcre és az alapjárat sem ingadozik viszont háromhengerest játszik mert zakatol, az egész autó remeg/rázkódik és borzalmas nagy füstöt ereget. A füstfelhő gázolajszagú. Ahogy melegszik egyre kevésbé csinálja és melegen gyönyörűen jár mind a négy henger, semmi füst még gyorsításkor sem.
Első gondolat az volt, hogy bepisil a porlasztó. ezért porlasztók kiszedése megvolt, szakműhely bemérte de nincs számottevő különbség a négy csúcs értékei között. A visszarakáskor 3-as és 4-es henger porlasztóit megcseréltük de ugyan úgy a 4-es henger nem megy.
Diagnosztikát próbáltak rajta csinálni de állítólag nem lehet mérni ezeket... Sad 
Szerintem nem lehet összefüggés de most azt találta ki a szaki, hogy ledugózza az EGR-t mert, hogy az a négyes hengerhez dolgozik és azt mondta még, hogy ha ettől sem lesz jobb akkor leszedi a hengerfejet...  falbav

Ötlet esetleg valaki tapasztalt már ilyet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29152 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 12:42:01 »

Kedves Club tagok!
 
Végső elkeseredésemben Hozzátok fordulok ötletért mert a szerelőm és én is megakadtunk a javításban.
Autóm egy 2002-es 2,0 TDCi 115Le
Az autó hidegen indul első pöcre és az alapjárat sem ingadozik viszont háromhengerest játszik mert zakatol, az egész autó remeg/rázkódik és borzalmas nagy füstöt ereget. A füstfelhő gázolajszagú. Ahogy melegszik egyre kevésbé csinálja és melegen gyönyörűen jár mind a négy henger, semmi füst még gyorsításkor sem.
Első gondolat az volt, hogy bepisil a porlasztó. ezért porlasztók kiszedése megvolt, szakműhely bemérte de nincs számottevő különbség a négy csúcs értékei között. A visszarakáskor 3-as és 4-es henger porlasztóit megcseréltük de ugyan úgy a 4-es henger nem megy.
Diagnosztikát próbáltak rajta csinálni de állítólag nem lehet mérni ezeket... Sad 
Szerintem nem lehet összefüggés de most azt találta ki a szaki, hogy ledugózza az EGR-t mert, hogy az a négyes hengerhez dolgozik és azt mondta még, hogy ha ettől sem lesz jobb akkor leszedi a hengerfejet...  falbav

Ötlet esetleg valaki tapasztalt már ilyet?

Vidd olyanhoz, aki ért is hozzá, meg műszerei is vannak hozzá...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29153 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 12:47:32 »

Kedves Club tagok!
 
Végső elkeseredésemben Hozzátok fordulok ötletért mert a szerelőm és én is megakadtunk a javításban.
Autóm egy 2002-es 2,0 TDCi 115Le
Az autó hidegen indul első pöcre és az alapjárat sem ingadozik viszont háromhengerest játszik mert zakatol, az egész autó remeg/rázkódik és borzalmas nagy füstöt ereget. A füstfelhő gázolajszagú. Ahogy melegszik egyre kevésbé csinálja és melegen gyönyörűen jár mind a négy henger, semmi füst még gyorsításkor sem.
Első gondolat az volt, hogy bepisil a porlasztó. ezért porlasztók kiszedése megvolt, szakműhely bemérte de nincs számottevő különbség a négy csúcs értékei között. A visszarakáskor 3-as és 4-es henger porlasztóit megcseréltük de ugyan úgy a 4-es henger nem megy.
Diagnosztikát próbáltak rajta csinálni de állítólag nem lehet mérni ezeket... Sad 
Szerintem nem lehet összefüggés de most azt találta ki a szaki, hogy ledugózza az EGR-t mert, hogy az a négyes hengerhez dolgozik és azt mondta még, hogy ha ettől sem lesz jobb akkor leszedi a hengerfejet...  falbav

Ötlet esetleg valaki tapasztalt már ilyet?

Honnan tudja, hogy a 4. henger nem megy? Honnan nézve? A váltó felől van számozva....
Mielőtt szétszedné, sűrítési végnyomást mérjen!
Ha tud, akkor veszteséget is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29154 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:01:54 »

sziasztok!

No,megint itt! Tongue
Reggel autó beindul....hagyjuk járni. Mióta nálam van 750-inditáskor 750-900 között van az alapjárat,mikor hogy van kedve....de ez nem téma.

Szóval jár,melegszik....egyszer villan a malacfarok.....megy minden ugyanúgy. Leállit és újra be...
3-5 perc után elindultam és erőtlen volt az autó ment....de koránt sem ahogy régen.
No ez most a 3. malacfarok az elmúlt 2 hétben. ebből egyszer hangosabb lett az alapjárat.

Várom a tippeket urak!  Remélem nincs nagy gáz mert.... falbav falbav falbav falbav
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29155 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:15:37 »

sziasztok!

No,megint itt! Tongue
Reggel autó beindul....hagyjuk járni. Mióta nálam van 750-inditáskor 750-900 között van az alapjárat,mikor hogy van kedve....de ez nem téma.

Szóval jár,melegszik....egyszer villan a malacfarok.....megy minden ugyanúgy. Leállit és újra be...
3-5 perc után elindultam és erőtlen volt az autó ment....de koránt sem ahogy régen.
No ez most a 3. malacfarok az elmúlt 2 hétben. ebből egyszer hangosabb lett az alapjárat.

Várom a tippeket urak!  Remélem nincs nagy gáz mert.... falbav falbav falbav falbav

Pont neked kell mondani...?!?!

HIBAKÓDOLVASÁS!

Utána lehet valamit agyalni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29156 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:17:56 »

Pont neked kell mondani...?!?!

HIBAKÓDOLVASÁS!

Utána lehet valamit agyalni.

AndyA

IGEN-IGEN!!! police
Most indulok, de szétcsap az ideg.....ki kellett irnom magamból......ez olyan mint egy terápia..... Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29157 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:36:23 »

sziasztok!

No,megint itt! Tongue
Reggel autó beindul....hagyjuk járni. Mióta nálam van 750-inditáskor 750-900 között van az alapjárat,mikor hogy van kedve....de ez nem téma.

Szóval jár,melegszik....egyszer villan a malacfarok.....megy minden ugyanúgy. Leállit és újra be...
3-5 perc után elindultam és erőtlen volt az autó ment....de koránt sem ahogy régen.
No ez most a 3. malacfarok az elmúlt 2 hétben. ebből egyszer hangosabb lett az alapjárat.

Várom a tippeket urak!  Remélem nincs nagy gáz mert.... falbav falbav falbav falbav
nem neked raktak bele másvégű porlasztót?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29158 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:43:56 »

nem neked raktak bele másvégű porlasztót?

De, ráadásul hátulról...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #29159 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:55:17 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy mi a hiba oka hogy menet közbe elkezd villogni a ízításjelző és elmegy az erő a kocsiból. leállítom beindítom és elfelejti a hibát és ujjra minden tökéletes elvittem Fordékhoz és azt mondták h ameddig nincs hibakód addig nem tudják megmondani hogy mi a hiba. Valaki járt már hasonló cipőbe?Huh? mer senki nem tud rá megoldást mondani. előre is köszönöm a választ.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29160 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 13:57:22 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy mi a hiba oka hogy menet közbe elkezd villogni a ízításjelző és elmegy az erő a kocsiból. leállítom beindítom és elfelejti a hibát és ujjra minden tökéletes elvittem Fordékhoz és azt mondták h ameddig nincs hibakód addig nem tudják megmondani hogy mi a hiba. Valaki járt már hasonló cipőbe?Huh? mer senki nem tud rá megoldást mondani. előre is köszönöm a választ.

Páran ja...

Amikor villog, akkor kellene kiolvasni. Újraindítás elég sok hibakódot töröl, kevés íródik csak be fixen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29161 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 14:06:07 »

De, ráadásul hátulról...  eplus2 hehe
valakinél rémlik, hogy nem a belevalót rakták...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29162 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 14:12:51 »

valakinél rémlik, hogy nem a belevalót rakták...

Vannak itt páran olyanok.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29163 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 14:23:09 »

Vannak itt páran olyanok.  eplus2
1.Relhist.és csak utólag derült ki,amikor megvette az újakat......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29164 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 14:26:19 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy mi a hiba oka hogy menet közbe elkezd villogni a ízításjelző és elmegy az erő a kocsiból. leállítom beindítom és elfelejti a hibát és ujjra minden tökéletes elvittem Fordékhoz és azt mondták h ameddig nincs hibakód addig nem tudják megmondani hogy mi a hiba. Valaki járt már hasonló cipőbe?Huh? mer senki nem tud rá megoldást mondani. előre is köszönöm a választ.
mikori az autód?tedd be az aláírásodba az autód évjáratát és típusát!

Ha elektronyos a turbód,akkor attól is lehet,ha nem ,akkor rendszerint üzemanyagrendszeri hiba miatt vann a vészüzem.Amikor villog az izzításjelző,és vészüzemben van a gép(erőtlen,nem megy jól és villog a sárga kukac),akkor kell hibakódot olvastatni.
Ha pesti vagy én is és még sokan mások is tudnak neked hibakódot olvasni.Merre vagy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29165 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 14:27:15 »

sziasztok!

No,megint itt! Tongue
Reggel autó beindul....hagyjuk járni. Mióta nálam van 750-inditáskor 750-900 között van az alapjárat,mikor hogy van kedve....de ez nem téma.

Szóval jár,melegszik....egyszer villan a malacfarok.....megy minden ugyanúgy. Leállit és újra be...
3-5 perc után elindultam és erőtlen volt az autó ment....de koránt sem ahogy régen.
No ez most a 3. malacfarok az elmúlt 2 hétben. ebből egyszer hangosabb lett az alapjárat.

Várom a tippeket urak!  Remélem nincs nagy gáz mert.... falbav falbav falbav falbav
ha erre jársz gyere el,kiolvassuk a hibát!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29166 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 15:42:32 »

nézesd meg egy szakemberrel.a xar csúcson nem segít a liqui molly.
az újraprogramozás az igen.rövidtávon....de ha tényleg bepisil 1 csúcs,akkor az sem.
így néz ki a dolog fordiaggal:
http://www.youtube.com/watch?v=qG5iXi1LZdE
valami plussz infó esetleg?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29167 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 15:48:13 »

így néz ki a dolog fordiaggal:
http://www.youtube.com/watch?v=qG5iXi1LZdE
valami plussz infó esetleg?

A 2-3-as injektoroknál az az offszet érték eléggé elborzasztó... Főleg a 3-asé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29168 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 15:50:17 »

A 2-3-as injektoroknál az az offszet érték eléggé elborzasztó... Főleg a 3-asé.

AndyA
az a kettő lesz akkor csereérett? én is így gondoltam!megpróbáltam programozni őket de nem lett jobb!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29169 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:10:50 »

ha erre jársz gyere el,kiolvassuk a hibát!

Elindultam a szetelohoz....mondom meglesem a turbo csöveket. A kartergáz vissza vezető bilincse megadta magát. Vissza tettem....azóta minden ok. De azért bementem a szerelőhöz.....ez volt a hiba.

:-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29170 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:13:15 »

Elindultam a szetelohoz....mondom meglesem a turbo csöveket. A kartergáz vissza vezető bilincse megadta magát. Vissza tettem....azóta minden ok. De azért bementem a szerelőhöz.....ez volt a hiba.

:-)
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29171 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:21:46 »

eljen

.....de azért beugranék hozzád vmikor.....:-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29172 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 16:33:53 »

.....de azért beugranék hozzád vmikor.....:-)
bármikor....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #29173 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 17:35:35 »

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy mi a hiba oka hogy menet közbe elkezd villogni a ízításjelző és elmegy az erő a kocsiból. leállítom beindítom és elfelejti a hibát és ujjra minden tökéletes elvittem Fordékhoz és azt mondták h ameddig nincs hibakód addig nem tudják megmondani hogy mi a hiba. Valaki járt már hasonló cipőbe?Huh? mer senki nem tud rá megoldást mondani. előre is köszönöm a választ.

Szia!

Nem tudom kaptál-e már érdemleges választ!
De nekem is ez volt a gondom, nagyobb gázadásra izzitásjelző villog. lovak szétszaladnak.
Nekem az elektromos turbó volt a gond.
Letiltott folyton, túl nagy áramot vett fel. Illetve a gázolaj minősége is visszafogja az elektronikát.
Turbót akartak cserélni, de egy ismerős megsúgta hogy tudják javítani. 2 óra egy autóvillamossági szakembernél no meg 45 ezer magyar forintocska és azóta jó a turbó elektronika. És adalékozom az gázolajat!
Remélem tudtam segíteni!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29174 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:11:46 »

Szia!

Nem tudom kaptál-e már érdemleges választ!
De nekem is ez volt a gondom, nagyobb gázadásra izzitásjelző villog. lovak szétszaladnak.
Nekem az elektromos turbó volt a gond.
Letiltott folyton, túl nagy áramot vett fel. Illetve a gázolaj minősége is visszafogja az elektronikát.
Turbót akartak cserélni, de egy ismerős megsúgta hogy tudják javítani. 2 óra egy autóvillamossági szakembernél no meg 45 ezer magyar forintocska és azóta jó a turbó elektronika. És adalékozom az gázolajat!
Remélem tudtam segíteni!


Meg pucoltasd ki a turbot (Ervin fórumtárs segít), mert ha akad a geometriaállítás, újra meg fog dögleni az elektronikád.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #29175 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:24:05 »

Szia!

Nem tudom kaptál-e már érdemleges választ!
De nekem is ez volt a gondom, nagyobb gázadásra izzitásjelző villog. lovak szétszaladnak.
Nekem az elektromos turbó volt a gond.
Letiltott folyton, túl nagy áramot vett fel. Illetve a gázolaj minősége is visszafogja az elektronikát.
Turbót akartak cserélni, de egy ismerős megsúgta hogy tudják javítani. 2 óra egy autóvillamossági szakembernél no meg 45 ezer magyar forintocska és azóta jó a turbó elektronika. És adalékozom az gázolajat!
Remélem tudtam segíteni!

Köszönöm szépen az infot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29176 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:24:14 »

Szia!

Nem tudom kaptál-e már érdemleges választ!
De nekem is ez volt a gondom, nagyobb gázadásra izzitásjelző villog. lovak szétszaladnak.
Nekem az elektromos turbó volt a gond.
Letiltott folyton, túl nagy áramot vett fel. Illetve a gázolaj minősége is visszafogja az elektronikát.
Turbót akartak cserélni, de egy ismerős megsúgta hogy tudják javítani. 2 óra egy autóvillamossági szakembernél no meg 45 ezer magyar forintocska és azóta jó a turbó elektronika. És adalékozom az gázolajat!
Remélem tudtam segíteni!

....és két pici forrasztás megoldja házilag is a javítást.... vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #29177 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:26:42 »

....és két pici forrasztás megoldja házilag is a javítást.... vigyor3 Wink

Aki ért hozzá és hajlandó megosztani mással mit és hogyan forraszt Smiley
Lehet itt segítőkészebbek az emberek, de ahhoz túl későn találtam az oldalra Cheesy már fél éve volt a javítás Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29178 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:31:24 »

Aki ért hozzá és hajlandó megosztani mással mit és hogyan forraszt Smiley
Lehet itt segítőkészebbek az emberek, de ahhoz túl későn találtam az oldalra Cheesy már fél éve volt a javítás Smiley

hamarabb kellett volna jönni.de ha vársz 1 picit,megeresem neked.....miértnevárnál.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #29179 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:32:02 »

Páran ja...

Amikor villog, akkor kellene kiolvasni. Újraindítás elég sok hibakódot töröl, kevés íródik csak be fixen.

AndyA
Köszönöm szépen a segítséget majd ha benne lesz megint elviszem kiolvastatom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29180 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:33:08 »

Aki ért hozzá és hajlandó megosztani mással mit és hogyan forraszt Smiley
Lehet itt segítőkészebbek az emberek, de ahhoz túl későn találtam az oldalra Cheesy már fél éve volt a javítás Smiley

na nédd,meg is találtam: http://www.talkford.com/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
 Wink wave

jah,és ez 2011es cikk.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Qvecset
Vendég
« Új hozzászólás #29181 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:35:53 »

na nédd,meg is találtam: http://www.talkford.com/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
 Wink wave

jah,és ez 2011es cikk.....

Hát ha tudom hogy ennyi... Cheesy
De most már ha bajom van itt kérdezek először Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29182 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:36:15 »

Hát ha tudom hogy ennyi... Cheesy
De most már ha bajom van itt kérdezek először Smiley

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #29183 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:42:06 »

mikori az autód?tedd be az aláírásodba az autód évjáratát és típusát!

Ha elektronyos a turbód,akkor attól is lehet,ha nem ,akkor rendszerint üzemanyagrendszeri hiba miatt vann a vészüzem.Amikor villog az izzításjelző,és vészüzemben van a gép(erőtlen,nem megy jól és villog a sárga kukac),akkor kell hibakódot olvastatni.
Ha pesti vagy én is és még sokan mások is tudnak neked hibakódot olvasni.Merre vagy?
Igen elektromos a turbóm, szolnok mellet lakok, majd az lesz.csak akkor csinálja amikor nem vagyok otthon hanem úton és mire hazaérek és vinném olvastatni addigra megjavul.köszönöm  a segítséget
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29184 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:45:06 »

Igen elektromos a turbóm, szolnok mellet lakok, majd az lesz.csak akkor csinálja amikor nem vagyok otthon hanem úton és mire hazaérek és vinném olvastatni addigra megjavul.köszönöm  a segítséget
talán szolnok környékén is van fórumtag,akinek van diagcucca és szívesen segít.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #29185 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:58:32 »

mikori az autód?tedd be az aláírásodba az autód évjáratát és típusát!

Ha elektronyos a turbód,akkor attól is lehet,ha nem ,akkor rendszerint üzemanyagrendszeri hiba miatt vann a vészüzem.Amikor villog az izzításjelző,és vészüzemben van a gép(erőtlen,nem megy jól és villog a sárga kukac),akkor kell hibakódot olvastatni.
Ha pesti vagy én is és még sokan mások is tudnak neked hibakódot olvasni.Merre vagy?
Sziasztok!
Nekem pont ugyanez a problémám, tegnap kezdődött azt hittem, hogy az EGR szelep kormolódott el meg lett takarítva de nem segített. 2006 2.0 130 le Tatabánya. Esetleg ötlet? Tapasztalat?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #29186 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 18:59:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
A diesel gépek nehezebben érik el az üzemi hőfokot, mert sokkal kisebb a veszteséghő mint egy benzines gépnél. A TDCI-nél általában télen 5-10 Km után el kell érje a rendszer az üzemi hőfokot, ha a termosztátok rendben vannak. A vissza hűlés városban egy meleg motornál, nem üzemszerű állapot. Én mindenképp lecserélném mind két termosztátot gyári újra, és ellenőrizném még az izzító gyertyák állapotát is(fontos szerepe van a hidegindításnál és az előmelegítésnél). Nekem is volt ilyen problémám. A termosztát csere megoldotta. Ezen kívül ha még nincs, javaslom egy elektromos kiegészítő fűtés beépítését, aminek következtében hamarabb eléri a gépezet az üzemi hőmérsékletet és erőteljesen javul a komfort érzet is az utas térben. Leírás a FAQ-ban. wave
Tisztelettel László! worship
köszönöm szépen a segítségeket!  worship worship

lehet akkor izzítógyertyákra is ránézetek. mert ha olyan 10 fok alatt van a hőmérséklet és indítok, 3-4 mp-re felvillan az ABS és a kézifék lámpa. nem is tudom kimondta, de említették, hogy lehet azért mert *** az összes gyertyám és jobban terheli az akksit az indítás és ez a kettő felvillanás arra utal, hogy gyenge az akksim. amit megnézettem, és elvileg jó.

szóval nyugodt úgyis csak akkor leszek, ha 2 termo csere, plusz viasz ellenőrzés.  nyes vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #29187 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:44:03 »

talán szolnok környékén is van fórumtag,akinek van diagcucca és szívesen segít.... Roll Eyes
  Ja ja
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29188 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 19:46:15 »

Sziasztok!
Nekem pont ugyanez a problémám, tegnap kezdődött azt hittem, hogy az EGR szelep kormolódott el meg lett takarítva de nem segített. 2006 2.0 130 le Tatabánya. Esetleg ötlet? Tapasztalat?
ötlet ugyan az.amikor villog és vészüzem van,akkor érdemes hibakódot olvastatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29189 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 20:26:50 »

valakinél rémlik, hogy nem a belevalót rakták...

az én vagyok!!!! hehe hehe hehe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29190 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 20:34:22 »

.....de azért beugranék hozzád vmikor.....:-)
bármikor....
pffff   eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29191 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 21:05:28 »

pffff   eplus2
n aaa....... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Tomival mi is régi pajtások vagyunk! eplus2 eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29192 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 21:05:54 »

n aaa....... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Tomival mi is régi pajtások vagyunk! eplus2 eplus2
eljen action
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #29193 Dátum: 2013.12.03 kedd, 11:13:44 »

Sziasztok!

Egyelőre áll a gép, porlasztók bevizsgálás alatt.
De... azért feltárnám a jelenséget, hátha lenne rá megoldás és nem kellene elbontani a verdát.  smile
Egyik reggel elindultam melózni. Kicsit nehezen indult, de indult, jelentős füst kíséretében. Semmi szokatlan hang, csörgés, sima üzem.
Másnap reggel szintén nehézkes indulás, de indult. Némi melegítés közben (alapjáraton), egyszer csak leállt. Újraindít, megröffen, leáll. Ezt eljátszotta 3-4x, majd csak tekerte, de semmi röff. Másnap délután ugyan ez... röffenés 3-4x majd csak tekerés.
Verda hazahúz... menet közben 3.-ban néha ráengedve a kuplung, de semmi reakció se gázra se semmire, semmi éltre utaló füst jelleg. Kuplung kinyomva, le is esik a fordulat 0-ra. Csak addig van fordulat amíg vontatás közben a váltó forgatja a motort.
Otthon burkolat le és 3 porlasztó szelepdekni tömítésén gázolaj. 1-es porlasztónál komolyabb mennyiség, 2-3-as porlasztónál kisebb, 4-es porlasztónál szinte semmi. Csúcsok elég nedvesek voltak kivételkor (ez gondolom a húzás közbeni próba miatt lehetséges, mivel ugye nem indult, de elvileg befecskendezett).
Okozhat-e ilyen problémát a résolajcső tömítése (elég ratyi)?
Esetleg meghalt a vezértengely jeladó?
Malacfarok nem villog... vagyis csak akkor amikor már csak tekeri.
Imo visszajelző 2-3 sec és kialszik, nem gyullad vissza.
Az, hogy sokáig kell tekerni mire beindul, milyen "gond" lehet? (izzítók pár hónaposak, kivéve, tesztelve, jók)
Pumpa nyáron lett felújítva, üzemanyag rendszer takarítva (elvileg), porlasztók valamit javítás félét kaptak (elvileg), de az ár nem igazán tükrözte egy komolyabb beavatkozás tényét (pl. csúcs csere vagy elektronika vagy netán komplett).
Porlasztók jelenleg Kósa adagoló, Nyírtelek. Egyelőre még nincs info, hogy van-e gond velük.

Valaki találkozott-e ilyen problémával vagy hasonlóval?

Minden ötletet/tanácsot/tippet szívesen fogadok!
Szívemhez nőtt a verda, de ez a dolog... megeszi az idegrendszerem szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29194 Dátum: 2013.12.03 kedd, 13:07:07 »

Sziasztok!

Egyelőre áll a gép, porlasztók bevizsgálás alatt.
De... azért feltárnám a jelenséget, hátha lenne rá megoldás és nem kellene elbontani a verdát.  smile
Egyik reggel elindultam melózni. Kicsit nehezen indult, de indult, jelentős füst kíséretében. Semmi szokatlan hang, csörgés, sima üzem.
Másnap reggel szintén nehézkes indulás, de indult. Némi melegítés közben (alapjáraton), egyszer csak leállt. Újraindít, megröffen, leáll. Ezt eljátszotta 3-4x, majd csak tekerte, de semmi röff. Másnap délután ugyan ez... röffenés 3-4x majd csak tekerés.
Verda hazahúz... menet közben 3.-ban néha ráengedve a kuplung, de semmi reakció se gázra se semmire, semmi éltre utaló füst jelleg. Kuplung kinyomva, le is esik a fordulat 0-ra. Csak addig van fordulat amíg vontatás közben a váltó forgatja a motort.
Otthon burkolat le és 3 porlasztó szelepdekni tömítésén gázolaj. 1-es porlasztónál komolyabb mennyiség, 2-3-as porlasztónál kisebb, 4-es porlasztónál szinte semmi. Csúcsok elég nedvesek voltak kivételkor (ez gondolom a húzás közbeni próba miatt lehetséges, mivel ugye nem indult, de elvileg befecskendezett).
Okozhat-e ilyen problémát a résolajcső tömítése (elég ratyi)?
Esetleg meghalt a vezértengely jeladó?
Malacfarok nem villog... vagyis csak akkor amikor már csak tekeri.
Imo visszajelző 2-3 sec és kialszik, nem gyullad vissza.
Az, hogy sokáig kell tekerni mire beindul, milyen "gond" lehet? (izzítók pár hónaposak, kivéve, tesztelve, jók)
Pumpa nyáron lett felújítva, üzemanyag rendszer takarítva (elvileg), porlasztók valamit javítás félét kaptak (elvileg), de az ár nem igazán tükrözte egy komolyabb beavatkozás tényét (pl. csúcs csere vagy elektronika vagy netán komplett).
Porlasztók jelenleg Kósa adagoló, Nyírtelek. Egyelőre még nincs info, hogy van-e gond velük.

Valaki találkozott-e ilyen problémával vagy hasonlóval?

Minden ötletet/tanácsot/tippet szívesen fogadok!
Szívemhez nőtt a verda, de ez a dolog... megeszi az idegrendszerem szomoru1
igen.rátapintottál.a résolajcsőnél falsot szív a pumpa.ezért nem indul.ezért nem kell elbontani egy verdát....értem én,hogy bosszús vagy,de ez egy apróság aminek mindenképpen jónak kell lennie.Nem legyen olajos a csúcsok körülés nem szívjon falsot se a résolaj csöveknél,sem a szűrőnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #29195 Dátum: 2013.12.03 kedd, 16:05:27 »

talán szolnok környékén is van fórumtag,akinek van diagcucca és szívesen segít.... Roll Eyes
Ez èrdekelne engem is (
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #29196 Dátum: 2013.12.04 szerda, 08:43:20 »

na nédd,meg is találtam: http://www.talkford.com/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
 Wink wave

jah,és ez 2011es cikk.....
Ezt próbálta már valaki?? Csak ennyi lenne a gond?? elengedte a vezetéket a forrasztás és azért villog az ízításjelző??  ha azt megfórasztóm akkor lehet h jó lesz? egy probát megér. valaki nem tud még egy párdarab képet küldeni h mit hova fórraszak..h elörre is köszönöm  a válaszokat:.
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #29197 Dátum: 2013.12.04 szerda, 09:06:40 »

Köszi. Ha visszajött a porlasztó, kap egy új résolaj csövet is aztán remélem talpra áll.

igen.rátapintottál.a résolajcsőnél falsot szív a pumpa.ezért nem indul.ezért nem kell elbontani egy verdát....értem én,hogy bosszús vagy,de ez egy apróság aminek mindenképpen jónak kell lennie.Nem legyen olajos a csúcsok körülés nem szívjon falsot se a résolaj csöveknél,sem a szűrőnél.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29198 Dátum: 2013.12.04 szerda, 12:34:47 »

Ezt próbálta már valaki?? Csak ennyi lenne a gond?? elengedte a vezetéket a forrasztás és azért villog az ízításjelző??  ha azt megfórasztóm akkor lehet h jó lesz? egy probát megér. valaki nem tud még egy párdarab képet küldeni h mit hova fórraszak..h elörre is köszönöm  a válaszokat:.
nem kell semmit sem forrasztani máshová.rendszerint a forrasztás kiolvad a motor terhelése miatt,mert szorulnak a lapátok.
Igazából a forrasztás csak az elektromos hibát oldja meg.A mechanika szorulása okozza ezt,így a szorulást is megkell szüntetni,tehát szétkell szedni a turbót és kikell pucolni a lapátokat .
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #29199 Dátum: 2013.12.04 szerda, 20:53:34 »

Sziasztok!

2.0 tdci mondeo 131 le. Ford 5w 30 olaj van benne, azt hallottam nem jo neki plane télen, mert nem elég jó a viszkozitása. Valóban szükséges a mihamarabbi csere, vagy ráér még 3 hetet várni. Továbbá, azt is kérdezném: igaz e hogy olajcserékkor ki kell üttetni a számítógépből a km t?  Mert állítólag ha csak cseréltetem enélkül akkor majd egyszer csak megáll nekem a drágaságom az út szélén.

A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 577 578 579 580 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 590 591 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.