Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 15:10:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 575 576 577 578 579 580 581 [582] 583 584 585 586 587 588 589 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13869949 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29050 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 17:51:42 »

Sziasztok!

Különös dolgot kezdett el müvelni a 130 Le-s TDCi mondeom. Amikor este garázsban áll (elég jól szigetelt) reggel inításkor az izzitásvisszajelző villogni kezd és szívódizelkénkt müködik az autó. 5 km után ha leállítom és újraindítom az autót a hibajelenség megszünik újra turbodizel az autó.

Érdekes, hogy amikor nem járok be a garázsba, csillaggarázsban áll nem produkálja a hibát.

Lenne valakinek ötlete, mi lehet a gond?

Üdv:
Laci
diagnosztika kell neked.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #29051 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:02:04 »

Sziasztok!

Ma reggel munkába jövet 5. sebességi fokozatban 80-90 körül egyszer csak leállt az autóm. Kinyomtam a kuplungot levettem a gyújtást majd újra indítás egyből beindult és azóta jó.

Valami elképzelés hogy mi okoz ilyen hibát??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29052 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:12:07 »

Sziasztok!

Ma reggel munkába jövet 5. sebességi fokozatban 80-90 körül egyszer csak leállt az autóm. Kinyomtam a kuplungot levettem a gyújtást majd újra indítás egyből beindult és azóta jó.

Valami elképzelés hogy mi okoz ilyen hibát??

Pl. CMP jeladó halála tud olyat okozni, hogy nem megy tőle az autó. De akkor újraindítani sem tudtad volna. Egynek meg lehet nézni, hogy milyen színű van benne, és cserélni a javított kiadásra, ha szükséges.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #29053 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:31:39 »

Pl. CMP jeladó halála tud olyat okozni, hogy nem megy tőle az autó. De akkor újraindítani sem tudtad volna. Egynek meg lehet nézni, hogy milyen színű van benne, és cserélni a javított kiadásra, ha szükséges.

AndyA

Hol találom ezt a jeladót? Milyen színű a jó és milyen a javított?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29054 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:45:54 »

Hol találom ezt a jeladót? Milyen színű a jó és milyen a javított?

Mintha a fekete lenne a régi és a szürke a jó, de majd megszakértik a hozzáértőbb fórumtársak.

Egy db 8-as kulcs kell hozzá és 5 perc kicserélni, ami akkor is javallott, ha egyébként mködik. Ha megdöglend, akkor a cseréjéig sehogyan nem fogod tudni beindítani az autót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #29055 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 14:09:18 »

Sziasztok!van egy 130 lovas mondeom és hidegen kéken füstöl kb 2 percig utánna minden oké vele.valaki tudja mi van vele?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29056 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 14:22:05 »

Sziasztok!van egy 130 lovas mondeom és hidegen kéken füstöl kb 2 percig utánna minden oké vele.valaki tudja mi van vele?

Izzítóid jók? Olajat nem eszi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #29057 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 14:31:32 »

Olajat nem eszi.az izzitok 2 éve lettek cserélve kb
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29058 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 14:49:02 »

Hol találom ezt a jeladót? Milyen színű a jó és milyen a javított?
Tisztelt Fórumtárs!
A CMP jeladót, ha szembe állsz a motorral a szívósor alatt találod középen. A régi jeladó színe fekete, az új jaladó színe szürke. Egy db csavar tartja. Kiszerelve a csatlakozó könnyedén levehető a jeladóról. Az új jeladó tövén lévő tömítő gyűrűt beszerelés előtt nem árt, vékonyan motorolajjal megkenni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.25 hétfő, 17:47:59 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29059 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 16:12:07 »

Olajat nem eszi.az izzitok 2 éve lettek cserélve kb
akkor bizony nem árt leellenőrizni az izzítókat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #29060 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 17:20:03 »

Vas megye - Szentgotthárd. Évjárat 2004-es.
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #29061 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:34:02 »

évjárat?

helyileg merre vagy?

diagnosztikára kell rakni az autót
Sziasztok!

Pontosítanék. Ma kint a szabadban is csinálta első indításánál. Tehát mindig az első indításánál dobja be az ízzitásvisszajelző villog vészprogramot, majd pár km után miután újraindítom megszünik a hibajelenség turbós az autó.

Én nagyon gyanakszom az izzitógyertyákra (habár két éve lett mind a négy cserélve). Hogyan tudnám otthon öket leellenörizni?

Üdv:
Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29062 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:36:55 »

Sziasztok!

Pontosítanék. Ma kint a szabadban is csinálta első indításánál. Tehát mindig az első indításánál dobja be az ízzitásvisszajelző villog vészprogramot, majd pár km után miután újraindítom megszünik a hibajelenség turbós az autó.

Én nagyon gyanakszom az izzitógyertyákra (habár két éve lett mind a négy cserélve). Hogyan tudnám otthon öket leellenörizni?

Üdv:
Laci
izzító gyertya hibát nem tud észlelni, ezáltal emiatt villogni sem tud.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29063 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:37:59 »

Sziasztok!

Pontosítanék. Ma kint a szabadban is csinálta első indításánál. Tehát mindig az első indításánál dobja be az ízzitásvisszajelző villog vészprogramot, majd pár km után miután újraindítom megszünik a hibajelenség turbós az autó.

Én nagyon gyanakszom az izzitógyertyákra (habár két éve lett mind a négy cserélve). Hogyan tudnám otthon öket leellenörizni?

Üdv:
Laci
EU4-es motoros?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #29064 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:39:07 »

EU4-es motoros?
Igen, változó geometriás.
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #29065 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:39:42 »

Igen, változó geometriás.

És elektromos vezérlésü.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29066 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:51:42 »

És elektromos vezérlésü.
Kezd az elektronikád haldoglani.Csere bontottra vagy javítás lesz a vége.Franconero járt így nemrég 4 elektronika ment rá mire most jó neki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #29067 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:19:02 »

És elektromos vezérlésü.
[/quote                 Szia!   Az én autóm is pontosan ezt csinálta,és csak a a turbóvezérlő elektronikában,a kommutátort kellett a róla le forgácsolódott fémszemcséktől  kitisztítani,mert az okozott zárlatot.Nekem Sakos fórumtársunk csinálta meg,pikk, pakk.De aki még nem csinált ilyet és nem is látta,a folyamatot mint én, inkább ne kezdjen hozzá.
   Üdv:Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #29068 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:55:37 »

És elektromos vezérlésü.
[/quote                 Szia!   Az én autóm is pontosan ezt csinálta,és csak a a turbóvezérlő elektronikában,a kommutátort kellett a róla le forgácsolódott fémszemcséktől  kitisztítani,mert az okozott zárlatot.Nekem Sakos fórumtársunk csinálta meg,pikk, pakk.De aki még nem csinált ilyet és nem is látta,a folyamatot mint én, inkább ne kezdjen hozzá.
   Üdv:Jaxi
Köszi szépen a visszajelzést. Hol tudom elérni Sakos fórumtársunkat?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29069 Dátum: 2013.11.26 kedd, 09:48:28 »

Köszi szépen a visszajelzést. Hol tudom elérni Sakos fórumtársunkat?

Pl. itt a fórumon.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29070 Dátum: 2013.11.26 kedd, 10:56:37 »

Kezd az elektronikád haldoglani.Csere bontottra vagy javítás lesz a vége.Franconero járt így nemrég 4 elektronika ment rá mire most jó neki.

turbo elektronikárol beszélünk??
Mibe fájhat?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29071 Dátum: 2013.11.26 kedd, 13:03:49 »

És elektromos vezérlésü.
Gondoltam, volt ilyenre példa nem rég, akadt, tiltott.. már jó.
Kár 4-szer elektronikát cserélni, elég egyszer tisztítani, és nem ég le.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29072 Dátum: 2013.11.26 kedd, 16:50:01 »

urak!

Cserélném a légszűrő házamat a gyárira. Barmilyen jó bele ami dizel??
Keresnék egyet!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29073 Dátum: 2013.11.26 kedd, 18:09:48 »

urak!

Cserélném a légszűrő házamat a gyárira. Barmilyen jó bele ami dizel??
Keresnék egyet!
bármi jó bele, amin megvan a maf-nak a helye, ha kell és dízel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29074 Dátum: 2013.11.26 kedd, 18:10:19 »

urak!

Cserélném a légszűrő házamat a gyárira. Barmilyen jó bele ami dizel??
Keresnék egyet!

A lényeg, hogy mondeo legyen.  vigyor3   
Egyformák 2001-2007-ig.....annyi különbség van, hogy amiben van MAF az lyukas amiben nincs az nem.
Van MAF szenzorod? Ha van akkor mindegy milyet szerzel, mert a MAF nélkülieknél is ott a hely csak nincs kifúrva.
Bontósokat kérdezd meg itt a fórumon. Pesten mk2, alkatresz biztos tud adni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29075 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:47:30 »

Gondoltam, volt ilyenre példa nem rég, akadt, tiltott.. már jó.
Kár 4-szer elektronikát cserélni, elég egyszer tisztítani, és nem ég le.
Pl nekem  hehe
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29076 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:56:25 »

A lényeg, hogy mondeo legyen.  vigyor3   
Egyformák 2001-2007-ig.....annyi különbség van, hogy amiben van MAF az lyukas amiben nincs az nem.
Van MAF szenzorod? Ha van akkor mindegy milyet szerzel, mert a MAF nélkülieknél is ott a hely csak nincs kifúrva.
Bontósokat kérdezd meg itt a fórumon. Pesten mk2, alkatresz biztos tud adni.

köszönöm,már kaptam is ajánlatot!! integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29077 Dátum: 2013.11.26 kedd, 22:36:01 »

turbo elektronikárol beszélünk??
Mibe fájhat?
A bontottat nem tudom,kérdezd meg MOtocraft.ot.A javítás Veszprémben 40e ft körül.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29078 Dátum: 2013.11.27 szerda, 09:04:09 »

A bontottat nem tudom,kérdezd meg MOtocraft.ot.A javítás Veszprémben 40e ft körül.

aham,okés.
Turbó takaritásnál mire ügyeljünk? vigyor3
Lehet neki esek a hétvégén...

Másik kérdés.
Reggel inditáskor tolt egy kis füstöt a verda....eddig ilyen nem volt....de csak egy pöff,ahogy beindult és vissza esett a fordulat.
Normális,vagy csak a hideg miatt tűnt fel most?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 09:05:51 írta wolfgabor » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29079 Dátum: 2013.11.27 szerda, 09:50:16 »

aham,okés.
Turbó takaritásnál mire ügyeljünk? vigyor3
Lehet neki esek a hétvégén...
Arra, hogy legyen veled olyan aki már csinált ilyet és ért is hozzá! Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #29080 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:06:18 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőlletek, hogymennyit kéne,hogy fogyasszon egy 2002-es tdci kombi aut váltós verdi.
Viszonylag rövid távikat megyek vele kb 10-15 km külvárosban nem igazá araszolgatok lámpáknál!

Mert az átlagfogyasztásmérő 6.7-et ír ami nekem kevésnek tűnik
viszont a feketeleves az,hogy tankoláskor 8.1-et számoltam neki!
Huh?Huh?Huh??Szerintetek ilyenkor mi van?Huh?Huh?Huh?Huh?? Ja és egyáltalán nem füstöl és nem is szivárog a gázolaj sehol!

A válaszokat előreis köszi! wave wave wave wave
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29081 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:11:49 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőlletek, hogymennyit kéne,hogy fogyasszon egy 2002-es tdci kombi aut váltós verdi.
Viszonylag rövid távikat megyek vele kb 10-15 km külvárosban nem igazá araszolgatok lámpáknál!

Mert az átlagfogyasztásmérő 6.7-et ír ami nekem kevésnek tűnik
viszont a feketeleves az,hogy tankoláskor 8.1-et számoltam neki!
Huh?Huh?Huh??Szerintetek ilyenkor mi van?Huh?Huh?Huh?Huh?? Ja és egyáltalán nem füstöl és nem is szivárog a gázolaj sehol!

A válaszokat előreis köszi! wave wave wave wave
Semmi. Minden ok. A fedcomp ritkán és kevés Mondeoban pontos. A 8.1 meg ok.
Olvasd el a használati útmutatóban is benne vannak a fogyi adatok.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #29082 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:19:21 »

Köszi a gyors választ megnyugtató!
További szép napot! wave wave wave wave wave
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29083 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:37:02 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőlletek, hogymennyit kéne,hogy fogyasszon egy 2002-es tdci kombi aut váltós verdi.
Viszonylag rövid távikat megyek vele kb 10-15 km külvárosban nem igazá araszolgatok lámpáknál!

Mert az átlagfogyasztásmérő 6.7-et ír ami nekem kevésnek tűnik
viszont a feketeleves az,hogy tankoláskor 8.1-et számoltam neki!
Huh?Huh?Huh??Szerintetek ilyenkor mi van?Huh?Huh?Huh?Huh?? Ja és egyáltalán nem füstöl és nem is szivárog a gázolaj sehol!

A válaszokat előreis köszi! wave wave wave wave

Add oda Angelnek, ő leveszi róla a rontást és 3-4 litert fog fogyasztani padlógázon, fullra pakolva...  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 10:42:54 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29084 Dátum: 2013.11.27 szerda, 11:40:56 »

Semmi. Minden ok. A fedcomp ritkán és kevés Mondeoban pontos. A 8.1 meg ok.
Olvasd el a használati útmutatóban is benne vannak a fogyi adatok.

Nekem ennyi a benzines fogyasztása..... hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29085 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:45:34 »

Nekem ennyi a benzines fogyasztása..... hehe
ne kamuzz! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29086 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:47:25 »

ne kamuzz! vigyor3

Mi értelme lenne............ nem kel elhinni.
Elég ha így van és én ennek örülök. (pedig "sánta" még a termosztátom is  Undecided )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29087 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:48:27 »

Mi értelme lenne............ nem kel elhinni.
Elég ha így van és én ennek örülök. (pedig "sánta" még a termosztátom is  Undecided )
én mindent elhiszek.és mindenki azt mond amit akar.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #29088 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:48:52 »

Mi értelme lenne............ nem kel elhinni.
Elég ha így van és én ennek örülök. (pedig "sánta" még a termosztátom is  Undecided )

Te valami nagy rosszat követhettél el...  eplus2
Ez már a második topik ahol a hsz-odra válaszként az jött, hogy "ne kamuzz..."  eplus2 eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29089 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:50:05 »

Te valami nagy rosszat követhettél el...  eplus2
Ez már a második topik ahol a hsz-odra válaszként az jött, hogy "ne kamuzz..."  eplus2 eplus2
te legalább levágtad. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29090 Dátum: 2013.11.27 szerda, 15:04:12 »

aham,okés.
Turbó takaritásnál mire ügyeljünk? vigyor3
Lehet neki esek a hétvégén...

Hogy ha nem értesz hozzá, akkor ne babráld. Smiley

Nem egyszerű a műtét, a fél autót szét kell legózni, hogy ki tudd venni. A takarítás maga nem nagy művészet, de amíg odáig eljutsz, addig tucatszor elszidod a qrva anyját annak a mérnöknek, aki így tervezte meg az autódat. Meg van benne pár csavar, amit nem öröm, ha beleszakítasz, márpedig ha soha nem voltak még kitekerve, akkor ez is a pakliban van.

Ervinnek, aki bekötött szemmel meg tudja csinálni, annyiszor elkövette már, 2,5-3 órás műtét. Ha egy nap alatt megvagy vele, akkor veregesd magad vállon, hogy ügyes voltál. És ez is csak akkor jön össze, ha nem szaladsz bele valami kiadós pofonba... taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29091 Dátum: 2013.11.27 szerda, 15:14:08 »

aham,okés.
Turbó takaritásnál mire ügyeljünk? vigyor3
Lehet neki esek a hétvégén...

Másik kérdés.
Reggel inditáskor tolt egy kis füstöt a verda....eddig ilyen nem volt....de csak egy pöff,ahogy beindult és vissza esett a fordulat.
Normális,vagy csak a hideg miatt tűnt fel most?
ha még nem láttá ilyet ne a sajátodon kezd el gyakorolni vigyor3 ha gondolod gyere el és megcsinálom neked Wink

hidegindítás lesz az, olyankor elvileg nagyobb dózissal indít azt láthatsz némi korompamacsot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29092 Dátum: 2013.11.27 szerda, 15:14:36 »

én mindent elhiszek.és mindenki azt mond amit akar.... nyes


Pont nem érdekel, hogy ki és mit hisz...... magamat miért csapnám be? Gondolkodj.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29093 Dátum: 2013.11.27 szerda, 15:15:36 »

Te valami nagy rosszat követhettél el...  eplus2
Ez már a második topik ahol a hsz-odra válaszként az jött, hogy "ne kamuzz..."  eplus2 eplus2


Ezt bárki írhatja......bármire. De cáfolni sosem sikerül a "ne kamuzz..." íróknak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29094 Dátum: 2013.11.27 szerda, 15:19:26 »


Pont nem érdekel, hogy ki és mit hisz...... magamat miért csapnám be? Gondolkodj.....

Pont ezt nem értjük mi sem...  eplus2 ÉS ebből is látszik, hogy mi gondolkodunk.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #29095 Dátum: 2013.11.27 szerda, 17:01:51 »

Sziasztok! Hogyan nyilvánul meg, ha el van repedve a turbócsövem? Ránézésre nem látok rajta semmit, csak egy kis olajfolyást amit eddig is észleltem már. Viszont a kocsinak eltűnt a szuszogó turbóhangom is. A kocsi semmilyen tartományban nem húz...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29096 Dátum: 2013.11.27 szerda, 17:29:54 »

Sziasztok! Hogyan nyilvánul meg, ha el van repedve a turbócsövem? Ránézésre nem látok rajta semmit, csak egy kis olajfolyást amit eddig is észleltem már. Viszont a kocsinak eltűnt a szuszogó turbóhangom is. A kocsi semmilyen tartományban nem húz...
A turbo csövekete nagyon alapossan átkell nézni nyomkodni,hogy ha van repedés észre vegyed.Másik dolog lehet belül van ami szemből nem is látod.Az enyém alaphelyzetben nem is látszott de ha ment a kocsi mivel tágult szórta az olajat nem is kicsit.A másik hogy a motor nem húz az lehet attól is,hogy elment a vákum és nem müködteti a turbót.A vákumcsöveket is nézd át nincs-e valahol szétcsúszva.Múltkor járt így valaki
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29097 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:07:22 »


Pont nem érdekel, hogy ki és mit hisz...... magamat miért csapnám be? Gondolkodj.....
lassan megfásulsz.csak ugrattalak a Ne kamuzz-al,mert láttam,hogy az az eszetlen a miniben bekóstolt.
Azt hittem kapcsolsz.tessék lazítani!annál inkább kikezd az a töketlen.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #29098 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:11:34 »

Sziasztok !

Megosztanák veletek egy érdekes dolgot . Bár lehet hogy csak számomra az . M0 autópálya Annahegyi pihenő előtt lassulni kezdett a 2.0 TDCI motor , villogni kezdett az izzítás visszajelző ami köztudott nem jót jelent . A kocsival alig tudtam bevánszorogni a pihenőig . Ford szerviz ( Veszprém ) -telefonálás  ( sajnos ez típushiba , biztos a porlasztócsúcsok ...stb. ) . Ami azért nem nyugtatott meg mert igaz 2 éve lettek a csúcsok benne cserélve potom 350 ezerért ( hozzáteszem jó fejek voltak mert ingyen lemosták a kocsit )  taps  és nem mentem el vele 44 ezer kilométert se . Hát így sehova , tréler ismerős , olcsón hazavitt Várpalotára .És most jön a lényeg . Várpalotán van egy japán szerviz ( A "MI AUTÓNK" féle ) , de mivel már nem lehet megélni ha csak egy márkát szervizelsz ráálltak többre és elég jól csinálják . A tulaj fia a szervízvezető , ő kezdett el foglalkozni a kocsival és érdekes hibát állapított meg , valamint orvosolt . És hogy tanuljatok belőle : a kipufogó hozzáért a kasznihoz és néha bekopogott . A motorban van egy kopogás érzékelő ami ezt érzékelte, de úgy fogta fel mintha a motorból jönne és elállította az elektronikáját a csúcsoknak mindig .De már annyira hogy teljesen letiltotta az üzemanyag befecskendezést. Az érdekes az volt hogy ezt nem is jelezte ki a gép !!! Csak a csúcsok problémáját. Szóval : belőlem tanuljatok , azaz ebből az esetből ! Nem biztos ahogy a csúcsok a rosszak ha megáll a motor !!! Ja és mindezt a kipufogó átszabásával megúsztam 15 ezerből !! További szép napot Néktek ! worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29099 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:12:41 »

Add oda Angelnek, ő leveszi róla a rontást és 3-4 litert fog fogyasztani padlógázon, fullra pakolva...  hehe

Hé... ne pimaszkodj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 575 576 577 578 579 580 581 [582] 583 584 585 586 587 588 589 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.