Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 14:33:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 576 577 578 579 580 581 582 [583] 584 585 586 587 588 589 590 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13869483 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29100 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:19:15 »

Sziasztok !

Megosztanák veletek egy érdekes dolgot . Bár lehet hogy csak számomra az . M0 autópálya Annahegyi pihenő előtt lassulni kezdett a 2.0 TDCI motor , villogni kezdett az izzítás visszajelző ami köztudott nem jót jelent . A kocsival alig tudtam bevánszorogni a pihenőig . Ford szerviz ( Veszprém ) -telefonálás  ( sajnos ez típushiba , biztos a porlasztócsúcsok ...stb. ) . Ami azért nem nyugtatott meg mert igaz 2 éve lettek a csúcsok benne cserélve potom 350 ezerért ( hozzáteszem jó fejek voltak mert ingyen lemosták a kocsit )  taps  és nem mentem el vele 44 ezer kilométert se . Hát így sehova , tréler ismerős , olcsón hazavitt Várpalotára .És most jön a lényeg . Várpalotán van egy japán szerviz ( A "MI AUTÓNK" féle ) , de mivel már nem lehet megélni ha csak egy márkát szervizelsz ráálltak többre és elég jól csinálják . A tulaj fia a szervízvezető , ő kezdett el foglalkozni a kocsival és érdekes hibát állapított meg , valamint orvosolt . És hogy tanuljatok belőle : a kipufogó hozzáért a kasznihoz és néha bekopogott . A motorban van egy kopogás érzékelő ami ezt érzékelte, de úgy fogta fel mintha a motorból jönne és elállította az elektronikáját a csúcsoknak mindig .De már annyira hogy teljesen letiltotta az üzemanyag befecskendezést. Az érdekes az volt hogy ezt nem is jelezte ki a gép !!! Csak a csúcsok problémáját. Szóval : belőlem tanuljatok , azaz ebből az esetből ! Nem biztos ahogy a csúcsok a rosszak ha megáll a motor !!! Ja és mindezt a kipufogó átszabásával megúsztam 15 ezerből !! További szép napot Néktek ! worship
meseszerű....ha pár nap múlva visszatér a malacfarok-ne legyen így,ne csodálkozz.
A kopogásérzékelő a blokk oldalán van,és pontosan a robbanás idejét ellenőrzi,illetve az időben rosszkor történő robbanás miatt keletkező kopogást.Minden hengernél figyel,és a befecskendezésből megállapítja,hogy melyik henger nem üzemel jól-kopogva jár.
Én szkeptikus vagyok.Hamarabb mondanám,hogy újrakalibrálták a csúcsokat-nem értem,hogy hogy kerül elő egy ilyen történet.Képzeld,hogy menet közben felcsapódik egy kavics a motor oldalához,és letiltana a kopogásérzékelő vészüzemre.Sajnos ez nem így van.
Ez a szubjektív véleményem,nem akarlak megsérteni vele. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #29101 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:26:41 »

Hát ha annyira neki ütődött a kaszninak akkor azt neked is kellet volna hallani.Szerintem


Sziasztok !

Megosztanák veletek egy érdekes dolgot . Bár lehet hogy csak számomra az . M0 autópálya Annahegyi pihenő előtt lassulni kezdett a 2.0 TDCI motor , villogni kezdett az izzítás visszajelző ami köztudott nem jót jelent . A kocsival alig tudtam bevánszorogni a pihenőig . Ford szerviz ( Veszprém ) -telefonálás  ( sajnos ez típushiba , biztos a porlasztócsúcsok ...stb. ) . Ami azért nem nyugtatott meg mert igaz 2 éve lettek a csúcsok benne cserélve potom 350 ezerért ( hozzáteszem jó fejek voltak mert ingyen lemosták a kocsit )  taps  és nem mentem el vele 44 ezer kilométert se . Hát így sehova , tréler ismerős , olcsón hazavitt Várpalotára .És most jön a lényeg . Várpalotán van egy japán szerviz ( A "MI AUTÓNK" féle ) , de mivel már nem lehet megélni ha csak egy márkát szervizelsz ráálltak többre és elég jól csinálják . A tulaj fia a szervízvezető , ő kezdett el foglalkozni a kocsival és érdekes hibát állapított meg , valamint orvosolt . És hogy tanuljatok belőle : a kipufogó hozzáért a kasznihoz és néha bekopogott . A motorban van egy kopogás érzékelő ami ezt érzékelte, de úgy fogta fel mintha a motorból jönne és elállította az elektronikáját a csúcsoknak mindig .De már annyira hogy teljesen letiltotta az üzemanyag befecskendezést. Az érdekes az volt hogy ezt nem is jelezte ki a gép !!! Csak a csúcsok problémáját. Szóval : belőlem tanuljatok , azaz ebből az esetből ! Nem biztos ahogy a csúcsok a rosszak ha megáll a motor !!! Ja és mindezt a kipufogó átszabásával megúsztam 15 ezerből !! További szép napot Néktek ! worship
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #29102 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:30:14 »

Hát ha annyira neki ütődött a kaszninak akkor azt neked is kellet volna hallani.Szerintem



Hallottam , de mivel nem idegesített a dolog nem kezdtem el a kocsi alatt turkászni Cheesy
Naplózva
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #29103 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:32:17 »

meseszerű....ha pár nap múlva visszatér a malacfarok-ne legyen így,ne csodálkozz.
A kopogásérzékelő a blokk oldalán van,és pontosan a robbanás idejét ellenőrzi,illetve az időben rosszkor történő robbanás miatt keletkező kopogást.Minden hengernél figyel,és a befecskendezésből megállapítja,hogy melyik henger nem üzemel jól-kopogva jár.
Én szkeptikus vagyok.Hamarabb mondanám,hogy újrakalibrálták a csúcsokat-nem értem,hogy hogy kerül elő egy ilyen történet.Képzeld,hogy menet közben felcsapódik egy kavics a motor oldalához,és letiltana a kopogásérzékelő vészüzemre.Sajnos ez nem így van.
Ez a szubjektív véleményem,nem akarlak megsérteni vele. Wink

Nem sértesz meg vele , mivel én csak a kétütemű motorfűrészekhez értek meg a négyütemű fűnyírókhoz Smiley Elhiszek nektek mindent ha ti jobban tudjátok Smiley
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #29104 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:32:32 »

Úgy legyen,hogy ne legyen baja a csúcsaidnak.



Hallottam , de mivel nem idegesített a dolog nem kezdtem el a kocsi alatt turkászni Cheesy

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29105 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:39:35 »

Nem sértesz meg vele , mivel én csak a kétütemű motorfűrészekhez értek meg a négyütemű fűnyírókhoz Smiley Elhiszek nektek mindent ha ti jobban tudjátok Smiley
eljen remélem sokáig problémamentes lesz a géped.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #29106 Dátum: 2013.11.27 szerda, 18:45:39 »

eljen remélem sokáig problémamentes lesz a géped.

Kösi én is bizom benne  integet2
Naplózva
David89
Vendég
« Új hozzászólás #29107 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:55:26 »

Sziasztok! Erdeklodnek h mennyibe kerul egy izzitogyertya? (Fustol a mondi reggel)

Koszi a segitseget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29108 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:58:58 »

Sziasztok! Erdeklodnek h mennyibe kerul egy izzitogyertya? (Fustol a mondi reggel)

Koszi a segitseget!
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=110610288&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29109 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:00:02 »

Hé... ne pimaszkodj.

 Grin
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #29110 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 11:39:27 »

Sziasztok!

Békés megyében tudtok valami hozzáértő szerelőt? 2000 tdci motorhoz?
A problémám a következő: hidegen nem indúl de kb 4-dik indításra igen és iszonyatos füstöt lő ki magából.
Már hat szerelőnél volt. Kompjuter csere  ,izzíto gyertya csere, injektor felújítás, generátor csere, meg volt.
Kérdés ebben az autóban van előszivattyú a nagynyomású elött?
előre is köszönöm
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29111 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:47:56 »


Kérdés ebben az autóban van előszivattyú a nagynyomású elött?

Nincs!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolti tar
Vendég
« Új hozzászólás #29112 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 13:00:14 »

Kérdésem lenne ami a kis hópehely mellett világít ilyen tartály  szerű lámpa sárgán annak mi a funkciója pontosan ?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29113 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 13:05:16 »

Kérdésem lenne ami a kis hópehely mellett világít ilyen tartály  szerű lámpa sárgán annak mi a funkciója pontosan ?!
alacsony spriccni szint az ablakmosoban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29114 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 13:06:59 »

Sziasztok!

Békés megyében tudtok valami hozzáértő szerelőt? 2000 tdci motorhoz?
A problémám a következő: hidegen nem indúl de kb 4-dik indításra igen és iszonyatos füstöt lő ki magából.
Már hat szerelőnél volt. Kompjuter csere  ,izzíto gyertya csere, injektor felújítás, generátor csere, meg volt.
Kérdés ebben az autóban van előszivattyú a nagynyomású elött?
előre is köszönöm

fals levegőt szív a szuronel vagy a resolaj visszavezetésnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolti tar
Vendég
« Új hozzászólás #29115 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 13:12:55 »

fals levegőt szív a szuronel vagy a resolaj visszavezetésnél.
   KÖSZÖNET  worship
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #29116 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 20:30:58 »

 
Kérdésem lenne ami a kis hópehely mellett világít ilyen tartály  szerű lámpa sárgán annak mi a funkciója pontosan ?!
falbav
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #29117 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 20:38:43 »

 falbav

Tölts bele ablakmosót is...? taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #29118 Dátum: 2013.11.29 péntek, 09:56:33 »

Csak tanulságként: a korábban írt problémám (gázadáskori megtorpanás, dadogás, illetve erős füstölés) a turbócső kilyukadásának volt betudható. Vik első blikkre beazonosította.  taps Azóta újra száguldás.  eplus2
Szóval, ha valakinek hasonló baja lenne, ezt csekkolja.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29119 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:05:01 »

Tisztelt Fórumtársak!
segítséget szeretnék kérni!a jelenség a következő hidegen indítás(néha van pici füst nem mindig) után pár km-ig hangos de már zavaró mértékben(1500 2300 között) a motor ha finoman gyorsítok,viszont ha jobban odalépek neki akkor elhagyja!alapjárat tökéletes nem is ingadozik!melegen semmi gond finom hangja van!megy is rendesen azzal nincs probléma!hibakód nincsen!
mi lehet a gond? izzitógyertya okozhat ilyet? előre is köszi
üdv Attila
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 péntek, 18:45:31 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29120 Dátum: 2013.11.29 péntek, 19:13:41 »

Tisztelt Fórumtársak!
segítséget szeretnék kérni!a jelenség a következő hidegen indítás(néha van pici füst nem mindig) után pár km-ig hangos de már zavaró mértékben(1500 2300 között) a motor ha finoman gyorsítok,viszont ha jobban odalépek neki akkor elhagyja!alapjárat tökéletes nem is ingadozik!melegen semmi gond finom hangja van!megy is rendesen azzal nincs probléma!hibakód nincsen!
mi lehet a gond? izzitógyertya okozhat ilyet? előre is köszi
üdv Attila
senki nem tud nekem segíteni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29121 Dátum: 2013.11.29 péntek, 20:09:47 »

senki nem tud nekem segíteni?
hát...egy ilyen hanggal nem lehet mit kezdeni.pláne így,hogy olyan xarul hallok a monitoron keresztül.... vigyor3

Hangot ebben az esetben az üzemanyag rendszernyomásváltozása adhatja.valamilyen szintig normális.többet nem mondhatok,mert kizárt dolog,hogy tudom..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29122 Dátum: 2013.11.29 péntek, 20:15:08 »

hát...egy ilyen hanggal nem lehet mit kezdeni.pláne így,hogy olyan xarul hallok a monitoron keresztül.... vigyor3

Hangot ebben az esetben az üzemanyag rendszernyomásváltozása adhatja.valamilyen szintig normális.többet nem mondhatok,mert kizárt dolog,hogy tudom..... Wink
csinálok videót és feltöltöm!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29123 Dátum: 2013.11.29 péntek, 22:59:32 »

hát...egy ilyen hanggal nem lehet mit kezdeni.pláne így,hogy olyan xarul hallok a monitoron keresztül.... vigyor3

Hangot ebben az esetben az üzemanyag rendszernyomásváltozása adhatja.valamilyen szintig normális.többet nem mondhatok,mert kizárt dolog,hogy tudom..... Wink
itt a video remélem jól hallható lesz!köszi a segítséget!
mod:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.30 szombat, 07:14:31 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29124 Dátum: 2013.11.29 péntek, 23:33:01 »

itt a video remélem jól hallható lesz!köszi a segítséget!
Nincs link!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29125 Dátum: 2013.11.30 szombat, 07:14:10 »

Nincs link!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29126 Dátum: 2013.11.30 szombat, 08:33:01 »

na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
Nehéz erre, sőt nem is lehet semmi konkrétumot mondani, de nem hangzik jól....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29127 Dátum: 2013.11.30 szombat, 14:03:20 »

na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
jó xar hangja van... nézesd meg mielőbb.  nekem olyan mintha nem menne 1 henger, vagy valami kuvára kopog/kerepel
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29128 Dátum: 2013.11.30 szombat, 14:15:48 »

na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
hát ja....nem sok jót lehet mondani.a kelepelés szerintem a motorból jön.olyan mintha egy csúcs bepisilne.
átkellene nézetned hozzáértő szerelővel,mert ebből komolyabb bajság is lehet.Dominak valszeg ezért kellett dugattyút cserélnie.
izzítógyertya nem okozhatja.
e kettőstömegű nem hagyná abba,amikor bemelegszik.Ugyan ez érvényes a turbócső rögzítésre és a kipuff rendszerre is.
szóval üzemanyag rendszeri problémával állsz szemben valószínűleg.kellene mérni üzemanyagrendszeri nyomást,meg résolaj mennyiséget.ezeket lehet diaggal.a továbbiakban,meg kiszedett állapotban lehet vizsgálni a csúcsokat. www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #29129 Dátum: 2013.11.30 szombat, 20:09:10 »

  KÖSZÖNET  worship

Szia,
Én is szívtam rendesen mire rájöttem, arra hogy falsot szív a réscsöven, Leállított motornál kivettem a szivattyúból a résolajcsövet és be dugtam egy belevaló csatlakozót, aztán a résolaj közös csövét amit kivettem a szivattyúból beleraktam flakonban. Fontos, hogy a szivattyút be kell dugni hogy a rendszer ne szívjon levegőt, a visszatérő ágat pedig egy ác-vagy kézipumpával érdemes megszívni, hogy a levegőt ki szívd (ha sikerül gyorsan bedugni az szivattyút akkor nem szükséges légteleníteni). Nekem volt kéznél egy belevaló csonkom amit le tudtam zárni.
Fontos ismét, hogy tiszta legyen minden mert kényes a szivattyú.
Aztán indítani és látod az eredményt.
VISZONT HA MEGSZÍVOD A VISSZATÉRŐ ÁGAT AKKOR A SZŰRŐ ELŐTTI CSATLAKOZÓNÁL TEDD, HA JÖN A LEVEGŐ AKKOR A SZŰRŐ A FALSOT SZÍVÓ
Ja, ha injektor felújítás volt akkor reménykedj hogy nem kúrtak át és valóban felújították, mert az is okozhat ilyet, nekem sikerült végigjárnom eme tortúrát. Legyen jegyzőkönyv a csúcsokról és vele kalibrációs kód amit kellett csinálni.
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.30 szombat, 20:16:07 írta andras2 » Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29130 Dátum: 2013.11.30 szombat, 20:38:15 »

hát ja....nem sok jót lehet mondani.a kelepelés szerintem a motorból jön.olyan mintha egy csúcs bepisilne.
átkellene nézetned hozzáértő szerelővel,mert ebből komolyabb bajság is lehet.Dominak valszeg ezért kellett dugattyút cserélnie.
izzítógyertya nem okozhatja.
e kettőstömegű nem hagyná abba,amikor bemelegszik.Ugyan ez érvényes a turbócső rögzítésre és a kipuff rendszerre is.
szóval üzemanyag rendszeri problémával állsz szemben valószínűleg.kellene mérni üzemanyagrendszeri nyomást,meg résolaj mennyiséget.ezeket lehet diaggal.a továbbiakban,meg kiszedett állapotban lehet vizsgálni a csúcsokat. www.filepdiesel.hu
fordiaggal nézetem hidegen indítottam és néztem rajta mennyit korrigál az a nullához képest! az volt az érdekes hogy mindig másik hengernél volt rossz az érték!ha bepisilne a csúcs nem látszódna meg alapjáraton?az újraprogramozás nem segíthet?esetleg a liqui mollys tisztítás?mi a pontos neve ennek a tisztítónak?
nem tudja valaki a cromaxnál feltüntetett árak a cseredarabos ár vagy abból még lejön a cseredarab ára?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.30 szombat, 21:15:35 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29131 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 09:18:43 »

fordiaggal nézetem hidegen indítottam és néztem rajta mennyit korrigál az a nullához képest! az volt az érdekes hogy mindig másik hengernél volt rossz az érték!ha bepisilne a csúcs nem látszódna meg alapjáraton?az újraprogramozás nem segíthet?esetleg a liqui mollys tisztítás?mi a pontos neve ennek a tisztítónak?
nem tudja valaki a cromaxnál feltüntetett árak a cseredarabos ár vagy abból még lejön a cseredarab ára?
na a történethez még annyit hogy megnéztem a 4ből 3 izzítógyertya ***!akksira pozítívra kábelt raktam ,előtte levettem a kábelhídat a gyertyákról és hozzáérintettem a végéhez és csak az utolsónál szikrázott!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29132 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 10:16:36 »

na a történethez még annyit hogy megnéztem a 4ből 3 izzítógyertya ***!akksira pozítívra kábelt raktam ,előtte levettem a kábelhídat a gyertyákról és hozzáérintettem a végéhez és csak az utolsónál szikrázott!
ezeket kikell cserélni,de a kopogáshoz semmi közük.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #29133 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 10:17:59 »

fordiaggal nézetem hidegen indítottam és néztem rajta mennyit korrigál az a nullához képest! az volt az érdekes hogy mindig másik hengernél volt rossz az érték!ha bepisilne a csúcs nem látszódna meg alapjáraton?az újraprogramozás nem segíthet?esetleg a liqui mollys tisztítás?mi a pontos neve ennek a tisztítónak?
nem tudja valaki a cromaxnál feltüntetett árak a cseredarabos ár vagy abból még lejön a cseredarab ára?
nézesd meg egy szakemberrel.a xar csúcson nem segít a liqui molly.
az újraprogramozás az igen.rövidtávon....de ha tényleg bepisil 1 csúcs,akkor az sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29134 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 12:30:44 »

nézesd meg egy szakemberrel.a xar csúcson nem segít a liqui molly.
az újraprogramozás az igen.rövidtávon....de ha tényleg bepisil 1 csúcs,akkor az sem.
rendben köszönöm szépen!ha bepisil a csúcs az meglátszik a résolajon igaz?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29135 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:55:21 »

Urak!  Go szürőt milyen időközönként cseréltek?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29136 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 21:03:31 »

Urak!  Go szürőt milyen időközönként cseréltek?

Van aki minden olajcsere alkalmával, de 60 000km a gyári intervallum.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #29137 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 21:30:11 »

Van aki minden olajcsere alkalmával, de 60 000km a gyári intervallum.

Akkor 20-30 ezerrel bőven jó leszek.....Bosch van benne. Szuper! integet2 worship worship
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #29138 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 22:37:58 »

Hali!

Eddig is úgy tapasztaltam, hogy elég lassan melegszik be az autó, még akkor is ha dízel.

Ma 0 fokban jöttem 60 km-t és a városok közötti 100-as szakaszon nem figyeltem beállt e középre. De amikor a városban kacsáztam, meg meg álltam, de nem állítottam le a motort, az 1/3-os vonal alatt picivel állt. Ez gondolom nem egészséges.

Termosztát, ha jól emlékszek tavaly lett cserélve. Nem az olajköri, hanem a másik.

Hogy tudnám leellenőrizni minek lehet baja? Vagy ezt csak úgy lehet, hogy mind2 termoból újat?

Előre is köszi a válaszokat! Wink

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #29139 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 22:43:29 »

Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.01 vasárnap, 22:56:21 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #29140 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 22:45:01 »

Urak!  Go szürőt milyen időközönként cseréltek?
én 15 ezrenként, az kötelező cuccokkal együtt
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29141 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 22:55:00 »

Hali!

Eddig is úgy tapasztaltam, hogy elég lassan melegszik be az autó, még akkor is ha dízel.

Ma 0 fokban jöttem 60 km-t és a városok közötti 100-as szakaszon nem figyeltem beállt e középre. De amikor a városban kacsáztam, meg meg álltam, de nem állítottam le a motort, az 1/3-os vonal alatt picivel állt. Ez gondolom nem egészséges.

Termosztát, ha jól emlékszek tavaly lett cserélve. Nem az olajköri, hanem a másik.

Hogy tudnám leellenőrizni minek lehet baja? Vagy ezt csak úgy lehet, hogy mind2 termoból újat?

Előre is köszi a válaszokat! Wink

 integet2 integet2
Én amióta megvettem ilyen.Valakinek a cseével változott vaélakinek nem.tehát ha cserélted akkor ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29142 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 22:58:06 »

Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm
Azért nézd át mindegyik csövet,továbbá a vákum csöveket is.Alapossan kell végig nézni a turbó csöveket,jól megkell nyomkodni nehéz észre venni.Ha sok az olaj meg egyáltalán ha van az nem jó.Én is nehezen vettem észre
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #29143 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:00:26 »

Azért nézd át mindegyik csövet,továbbá a vákum csöveket is.Alapossan kell végig nézni a turbó csöveket,jól megkell nyomkodni nehéz észre venni.Ha sok az olaj meg egyáltalán ha van az nem jó.Én is nehezen vettem észre
Szerinted mennyire árt a kocsinak, hogy így van használva? mert szerintem ez meghaladja a képességeimet. Viszont külföldön vagyok. Mostantól alig fogom használni a kicsit, és amint hazaviszem, megy a szerelőhöz. De a hazaút az 2000 kilométer... Lehet menni vele ennyit így?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29144 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:05:47 »

Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm

Ez a cső még a szívó oldalon van. Ott a tömítetlenség annyit okoz, hogy szűretlen levegőt kap a turbó, ami nem tesz jót neki. Nekem amúgy elég szorosan fogja a bilincs.
A turbó után kell keresned az eldurrant csövet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29145 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:07:39 »

Szerinted mennyire árt a kocsinak, hogy így van használva? mert szerintem ez meghaladja a képességeimet. Viszont külföldön vagyok. Mostantól alig fogom használni a kicsit, és amint hazaviszem, megy a szerelőhöz. De a hazaút az 2000 kilométer... Lehet menni vele ennyit így?

Én már 64e km-t mentem és semmi.Amúgy ha jobb idő van meg nyáron tuti.viszont dugóban és 40 fokban sem megy fel közép állásnál.Amúgy ha jobban mész vele kint az úton feljebb megy.Én azt mondom rád van bízva cseréld ki megint és meglátod.de ha utána is ilyen marad akkor ias jó.A TDCI ilyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #29146 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:14:59 »

Ez a cső még a szívó oldalon van. Ott a tömítetlenség annyit okoz, hogy szűretlen levegőt kap a turbó, ami nem tesz jót neki. Nekem amúgy elég szorosan fogja a bilincs.
A turbó után kell keresned az eldurrant csövet.
nagy segítség! köszönöm. Amúgy könnyű megközelíteni? halandó ember is képes rá?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #29147 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:16:32 »

Én már 64e km-t mentem és semmi.Amúgy ha jobb idő van meg nyáron tuti.viszont dugóban és 40 fokban sem megy fel közép állásnál.Amúgy ha jobban mész vele kint az úton feljebb megy.Én azt mondom rád van bízva cseréld ki megint és meglátod.de ha utána is ilyen marad akkor ias jó.A TDCI ilyen.
Várj! én a turbós gyerek vagyok  vigyor3
Szerintem te Mr Termosztátnak akartál válaszolni.
Tisztelettel,
Turbina
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29148 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:35:23 »

Várj! én a turbós gyerek vagyok  vigyor3
Szerintem te Mr Termosztátnak akartál válaszolni.
Tisztelettel,
Turbina
Igazad van álmos vagyok bocs ezt elnéztem falbav falbav
Azért mielőtt haza jössz keresd meg a repedt csövet azzal szinte semmit se menj.A turbónak nem tesz jót
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29149 Dátum: 2013.12.02 hétfő, 07:37:27 »

Hali!

Eddig is úgy tapasztaltam, hogy elég lassan melegszik be az autó, még akkor is ha dízel.

Ma 0 fokban jöttem 60 km-t és a városok közötti 100-as szakaszon nem figyeltem beállt e középre. De amikor a városban kacsáztam, meg meg álltam, de nem állítottam le a motort, az 1/3-os vonal alatt picivel állt. Ez gondolom nem egészséges.

Termosztát, ha jól emlékszek tavaly lett cserélve. Nem az olajköri, hanem a másik.

Hogy tudnám leellenőrizni minek lehet baja? Vagy ezt csak úgy lehet, hogy mind2 termoból újat?

Előre is köszi a válaszokat! Wink

 integet2 integet2
Tisztelt Fórumtárs!
A diesel gépek nehezebben érik el az üzemi hőfokot, mert sokkal kisebb a veszteséghő mint egy benzines gépnél. A TDCI-nél általában télen 5-10 Km után el kell érje a rendszer az üzemi hőfokot, ha a termosztátok rendben vannak. A vissza hűlés városban egy meleg motornál, nem üzemszerű állapot. Én mindenképp lecserélném mind két termosztátot gyári újra, és ellenőrizném még az izzító gyertyák állapotát is(fontos szerepe van a hidegindításnál és az előmelegítésnél). Nekem is volt ilyen problémám. A termosztát csere megoldotta. Ezen kívül ha még nincs, javaslom egy elektromos kiegészítő fűtés beépítését, aminek következtében hamarabb eléri a gépezet az üzemi hőmérsékletet és erőteljesen javul a komfort érzet is az utas térben. Leírás a FAQ-ban. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.02 hétfő, 07:40:35 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 576 577 578 579 580 581 582 [583] 584 585 586 587 588 589 590 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.