Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:37:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
591
592
593
594
595
596
597
[
598
]
599
600
601
602
603
604
605
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14668110 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29850 Dátum:
2014.01.07 kedd, 16:08:35 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.01.07 kedd, 15:22:06
Nem teljesen értek egyet. Nemrég cseréltem szervo szivattyút, 53 ezerért vettem Wyctől, Gyári, ford, és simán eresztett tengely irányban. Én naiv vettem még egyet, szintém tőle, és az is ugyan ilyen ***, ráadásul a ford a gari ügyintézéskor elküldött a p..ba. BUktam 54 ezret. Simán látszik, hogy a tengelyen a szimering ferde!!! Magyarul ez is felújított, mégis eladják gyárinak.
Arról nem is beszélve hogy van egy BP-i cég, aki 28 + áfáért felújjítja, és 2 év garit ad..
Sajnos Wyc azóta is tüske maradt a szememben hiába ő csak egy kereskedő...
A Ford (és minden más gyártó is) nagyon sok cuccot visszavesz, felújít, és újra elad. Ez a cserefeláras értékesítés. Ha visszaviszed a régit, olcsóbb az új alkatrész. Az meg másik kérdés, hogy a felújítás milyen minőségben történik. Általában nincs vele gond, de azért bele lehet futni egy-egy problémás darabba...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29851 Dátum:
2014.01.07 kedd, 17:07:35 »
Vagy egyszerre kettőbe..
Most is folyat a szervóm, de lexxom, nem tudok mást csinálni, vagy ha már zavar, akkor felújítom azt ami itt van a padláson. Minden esetre azért a ford hozzáállása kriminális. Látszik hogy ferde a szimering benne..
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.07 kedd, 16:08:35
A Ford (és minden más gyártó is) nagyon sok cuccot visszavesz, felújít, és újra elad. Ez a cserefeláras értékesítés. Ha visszaviszed a régit, olcsóbb az új alkatrész. Az meg másik kérdés, hogy a felújítás milyen minőségben történik. Általában nincs vele gond, de azért bele lehet futni egy-egy problémás darabba...
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29852 Dátum:
2014.01.07 kedd, 17:14:54 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.01.07 kedd, 17:07:35
Vagy egyszerre kettőbe..
Most is folyat a szervóm, de lexxom, nem tudok mást csinálni, vagy ha már zavar, akkor felújítom azt ami itt van a padláson. Minden esetre azért a ford hozzáállása kriminális. Látszik hogy ferde a szimering benne..
Milyen Wyc?
Wyctor vagy Vik vagy ki?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29853 Dátum:
2014.01.07 kedd, 17:17:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.07 kedd, 17:14:54
Milyen Wyc?
Wyctor vagy Vik vagy ki?
gyanítom,hogy a dupla vé és ypszilon meg cé nem a Vik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29854 Dátum:
2014.01.07 kedd, 17:22:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.01.07 kedd, 17:07:35
Vagy egyszerre kettőbe..
Most is folyat a szervóm, de lexxom, nem tudok mást csinálni, vagy ha már zavar, akkor felújítom azt ami itt van a padláson. Minden esetre azért a ford hozzáállása kriminális. Látszik hogy ferde a szimering benne..
Szerinted a Ford-nál nem emberek dolgoznak? A "Ford" nem ellenőriz minden felújított vagy gyártott terméket.
Te belenyúltál, megértem a te nézőpontodat is. De ettől még nem egy és két fecske csinálja a nyarat.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29855 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:04:57 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.07 kedd, 17:22:26
Szerinted a Ford-nál nem emberek dolgoznak? A "Ford" nem ellenőriz minden felújított vagy gyártott terméket.
Te belenyúltál, megértem a te nézőpontodat is. De ettől még nem egy és két fecske csinálja a nyarat.....
Így van, emberek dolgoznak, akik hibázhatnak. Viszont ilyen esetben a "gyártó" sűrű elnézések között cserélje a hibás alkatrészt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29856 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:38:30 »
Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2. "újat"
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.07 kedd, 20:04:57
Így van, emberek dolgoznak, akik hibázhatnak. Viszont ilyen esetben a "gyártó" sűrű elnézések között cserélje a hibás alkatrészt.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29857 Dátum:
2014.01.07 kedd, 20:46:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.01.07 kedd, 20:38:30
Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2. "újat"
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29858 Dátum:
2014.01.08 szerda, 01:29:06 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.01.07 kedd, 20:38:30
Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2. "újat"
Én azt mondom, hogy ha jogos a reklamációd, akkor mire vártál fél évig? Teljes ez a történet?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29859 Dátum:
2014.01.08 szerda, 07:25:44 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.01.07 kedd, 20:38:30
Hát itt nem cseréltek, fél évig nem is válaszoltak, utána meg minden féle dologgal meg gyanúsítottak, aztán lexxrtak. MIndegy ez van, csak azért sok pénz.
Majd 200e km után kicserélem, és akkor már felújítom a 2. "újat"
Tisztelt Fórumtárs!
Ha az általad vásárolt 2 db szervószivattyú bizonyíthatóan eredeti Ford alkatrész volt akkor én nem hagytam volna annyiban a dolgot. A Fordnak is vannak magyarországi felettesei, és én addig mentem volna még ki nem cserélik. Nekem anno első szélvédő üveggel volt hasonló problémám. Nem megfelelő, nem belevaló üveget ragasztottak be a gépsárkányomba. 2 nap múlva fogcsikorgatva de beszerezték a belevaló üveget és kicserélték, ingyen és bérmentve. Ja és, hogy el ne felejtsem meghajolva, sűrű elnézést kérés közepette. Én biztos nem hagytam volna.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29860 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:07:46 »
Üdv mindenkinek.
Már megint beteg a vas.
A haverral tanakodunk a hiba forrásán, de még nincs ötlet. Lehet marad a szerviz.
Miután bemelegedett a motor azt csinálja, hogy váltáskor nem esik vissza a fordulatszám a kuplung benyomásakor hanem 1500-1800 körül megáll, így olyan a váltás mintha valaki előbb lépne a gázra. Aztán LASSAN elkezd visszaesni. Kicsit bosszantó. Azt már kitapasztaltam, hogy ha kiteszem üresbe és benyomom még egyszer a kuplungot akkor 1500 - visszaesik az alapjáratra a fordulat. Ha a gázra lépek semmi, felpörög és van hogy magasabb lesz mint előtte.
Valami jeladóra gondolunk, de haver is inkább a passatokat vágja.
Tapasztalt már valaki ilyesmit?
Köszi.
Naplózva
krisz73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29861 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:41:53 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy jobb előről hallog valami rezonálást, meg kattogást. Mintha a ékszíjtárcsa lenne.
Lehetséges?
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Krisz
Naplózva
2010.mk4 trend tdci
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29862 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:48:57 »
Idézetet írta: krisz73 - 2014.01.09 csütörtök, 21:41:53
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy jobb előről hallog valami rezonálást, meg kattogást. Mintha a ékszíjtárcsa lenne.
Lehetséges?
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Krisz
HA szerinted jobbról jön az lehet feszítő hiba is.Annyit csinálj,nyisd fel a motorháztetőt és járó motornál hallgasd,majd nézd meg a tárcsa egyenesen fut-e?.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29863 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:49:39 »
Idézetet írta: KPicur - 2014.01.09 csütörtök, 21:07:46
Üdv mindenkinek.
Már megint beteg a vas.
A haverral tanakodunk a hiba forrásán, de még nincs ötlet. Lehet marad a szerviz.
Miután bemelegedett a motor azt csinálja, hogy váltáskor nem esik vissza a fordulatszám a kuplung benyomásakor hanem 1500-1800 körül megáll, így olyan a váltás mintha valaki előbb lépne a gázra. Aztán LASSAN elkezd visszaesni. Kicsit bosszantó. Azt már kitapasztaltam, hogy ha kiteszem üresbe és benyomom még egyszer a kuplungot akkor 1500 - visszaesik az alapjáratra a fordulat. Ha a gázra lépek semmi, felpörög és van hogy magasabb lesz mint előtte.
Valami jeladóra gondolunk, de haver is inkább a passatokat vágja.
Tapasztalt már valaki ilyesmit?
Köszi.
generátor hiba okozhat ilyet
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
krisz73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29864 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:52:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.09 csütörtök, 21:48:57
HA szerinted jobbról jön az lehet feszítő hiba is.Annyit csinálj,nyisd fel a motorháztetőt és járó motornál hallgasd,majd nézd meg a tárcsa egyenesen fut-e?.
Naplózva
2010.mk4 trend tdci
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29865 Dátum:
2014.01.10 péntek, 18:45:22 »
Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450
Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.
Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29866 Dátum:
2014.01.10 péntek, 18:57:10 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.10 péntek, 18:45:22
Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450
Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.
Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
írd be az aláírásodba a kocsid adatait könnyebben tudnak segíteni az okosok!a hibakód alapján valamilyen üza rendszeri problémád lesz!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29867 Dátum:
2014.01.10 péntek, 19:48:00 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.01.10 péntek, 18:57:10
írd be az aláírásodba a kocsid adatait könnyebben tudnak segíteni az okosok!a hibakód alapján valamilyen üza rendszeri problémád lesz!
Ok, megfogadtam
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29868 Dátum:
2014.01.10 péntek, 19:48:38 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.10 péntek, 18:45:22
Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450
Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.
Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
Ez már a te kocsid vagy megvenni szándákozol?Szerintem menekülj amíg nem késő!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29869 Dátum:
2014.01.10 péntek, 20:24:57 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.10 péntek, 19:48:38
Ez már a te kocsid vagy megvenni szándákozol?Szerintem menekülj amíg nem késő!
Minden használtautóban van rizikó!
Csak tudni szeretném, hogy mekkora?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29870 Dátum:
2014.01.10 péntek, 20:37:26 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.10 péntek, 18:45:22
Sziasztok
p0251 hibakod utan nagyon aggodjak?
Ezt talaltam rola:
http://mondeo.hu/index.php?topic=8.12450
Tunetek: meleg motor, minden szepen megy... randomszeruen padlogaz, aztan villog az izzitas es nincs turbonyomas - azt hiszem valami veszuzemmod.
Jol gondolom, hogy nyithatom a penztarcat? 6seb, 130Le
üzemanyagrendszeri hiba.át kell nézni a teljes üza rendszert,és a jéghegy csúcsa a csúcsok......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29871 Dátum:
2014.01.10 péntek, 20:39:15 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.10 péntek, 20:24:57
Minden használtautóban van rizikó!
Csak tudni szeretném, hogy mekkora?
Igazad van. Csak nem mindegy mekkora.....amit írtál hibakód az egy általános üzemanyag rendszeri hibakód.
Lehet egy szűrőcsere megoldja. 6-10e ft
Levegősödés....
Lehet porlasztó baja....akkor xar lehet a nagynyomású is.... 200-500e ft
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29872 Dátum:
2014.01.11 szombat, 14:40:07 »
Sziasztok. Régebben írtam hogy a waste-gate mozgató szerkezete az nem mozog, na most írtátok hogy fújjam meg kompresszorral és akkor ki jön a vég állásából, meg fújtam ki is jött meg úgy mozog, de mikor nyomom neki felpörgettem 2-3 ezerig és semmi mi lehet a baja lehet ezt cserélni? a csövek is cserélve lettek.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29873 Dátum:
2014.01.11 szombat, 15:19:19 »
Idézetet írta: mpalermo - 2014.01.11 szombat, 14:40:07
Sziasztok. Régebben írtam hogy a waste-gate mozgató szerkezete az nem mozog, na most írtátok hogy fújjam meg kompresszorral és akkor ki jön a vég állásából, meg fújtam ki is jött meg úgy mozog, de mikor nyomom neki felpörgettem 2-3 ezerig és semmi mi lehet a baja lehet ezt cserélni? a csövek is cserélve lettek.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
Ha jól tudom, állóhelyben hiába pörgeted a motort, nem fog mozogni. Csak terhelésen nyitja-zárja.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29874 Dátum:
2014.01.11 szombat, 15:38:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.10 péntek, 20:37:26
üzemanyagrendszeri hiba.át kell nézni a teljes üza rendszert,és a jéghegy csúcsa a csúcsok......
Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29875 Dátum:
2014.01.11 szombat, 16:32:11 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.11 szombat, 15:38:42
Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.
A csúcsok állapotát úgy nevezett poharazással, résolajveszteség méréssel szokták bevizsgálni. Egy rendes kivizsgáláshoz ki kell venni őket. A gyári diaggal max. a hiba kódokat tudják kiolvasni, illetve a porlasztócsúcsoknak újra be tudják írni a korrekciós kódjait. Pl ha eldobja.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29876 Dátum:
2014.01.11 szombat, 16:33:16 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.11 szombat, 15:38:42
Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.
Biztosat csak kiszerelt állapotban próbapadon történő vizsgálat után mondanék.
A hibakód mellé tapasztalsz valami rendellenességet is?
Vészüzem?
Menet közben kellene diagot csinálni és akkor élő adatokból azért sok minden kiderülne. Pesten tudok benne segíteni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29877 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 19:47:19 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.11 szombat, 15:38:42
Az elozo gazda allitolag cserelt benne uzemanyagszurot, kb 1000km-el ezelott, mert akkor is csinalta ezt. Kerdeztem, hogy nem e porlasztocsucs? Erre azt mondta, hogy biztos nem, mert allitolag Ford szervizben gyari Ford diag.al megneztek, es a rendszer szerint kifogastalanok a porlasztocsucsok. Letezik ilyen cucc, ami ezt megmondja szereles nelkul, vagy kamu lehet?
Ismetlem P0251 hibakod van.
Nekem is volt ilyenem és a hibakód ellenére egy vezérműtengely jeladó cserével ez a baj megszűnt!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
frici-ke
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29878 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:01:41 »
Sziasztok! Sajnos elrepedt a szélvédőm.Érdeklődnék hogy milyen márkájut és hogy hol érdemes cseréltetni.Tatabánya és környéke. Az infókat előre is köszönöm!! Sziasztok!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29879 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:16:28 »
Idézetet írta: frici-ke - 2014.01.12 vasárnap, 20:01:41
Sziasztok! Sajnos elrepedt a szélvédőm.Érdeklődnék hogy milyen márkájut és hogy hol érdemes cseréltetni.Tatabánya és környéke. Az infókat előre is köszönöm!! Sziasztok!
Ez nem ebbe a topicba való kérdés.
De:
Nordglass, Sekurit, Pilkington, Hirschler. Ezek a minőségek.
Ne hagyd magad megtéveszteni! Ha olyan hirdetést találsz, amibe az szerepel, hogy megfelel az
európai unió követelményeinek
, meg hogy az unió által elfogadott minősítő jellel rendelkezik, akkor biztos lehetsz benne, hogy azzal kínai üveget akarnak eladni...
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29880 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:51:10 »
sziasztok!
Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29881 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:53:23 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.12 vasárnap, 20:51:10
sziasztok!
Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
Anno biztos válaszoltak is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29882 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:57:18 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.12 vasárnap, 20:51:10
sziasztok!
Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
30e km
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29883 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:58:41 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.12 vasárnap, 20:51:10
sziasztok!
Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
A gyári előírás 60.000 km ha jól emlékszem. De ajánlatos sokkal sűrűbben megtenni és nem valami szarra! Ajánlatos min. 20.000 cserélni. Elég kényes az üza rendszer.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29884 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 20:58:59 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.12 vasárnap, 20:51:10
sziasztok!
Már anno kérdeztem.....de hány km-enként cseréltek Go szűrőt?
...alapesetben minden második olajcsere alkalmával érdemes.
Legkésőbb akkor! Mivel az olajcserét is korábban megtesszük, mint a "gyár" ajánlja.
Szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.12 vasárnap, 21:00:44 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29885 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 21:15:27 »
Igen,kényes a rendszer...már tapasztaltam!
Akkor 20-30 között jó vagyok ezek szerint....
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29886 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 21:23:42 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.01.12 vasárnap, 21:15:27
Igen,kényes a rendszer...már tapasztaltam!
Akkor 20-30 között jó vagyok ezek szerint....
Köszönöm a válaszokat!
Minden olajcsere alkalmával megteszem ezt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29887 Dátum:
2014.01.12 vasárnap, 23:39:14 »
Idézetet írta: frici-ke - 2014.01.12 vasárnap, 20:01:41
Sziasztok! Sajnos elrepedt a szélvédőm.Érdeklődnék hogy milyen márkájut és hogy hol érdemes cseréltetni.Tatabánya és környéke. Az infókat előre is köszönöm!! Sziasztok!
Mikor tetetted bele, és mitől repedt meg? Ha rosszul tették be vagy kavicsot, egyebet kapott, akkor a márkás is elrepedhetett...
Naplózva
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29888 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 06:46:59 »
Sziasztok
Ma reggel felvillant az ESP, ABS és néha a kézifék lámpám a műszerfalon. A fékpedálom fékezésnél ugrál és koppanós hangot ad ki. Volt már valakinek hasonló? A féktárcsáim elől csere fele hajlanak.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29889 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 07:29:12 »
Idézetet írta: T0aD - 2014.01.13 hétfő, 06:46:59
Sziasztok
Ma reggel felvillant az ESP, ABS és néha a kézifék lámpám a műszerfalon. A fékpedálom fékezésnél ugrál és koppanós hangot ad ki. Volt már valakinek hasonló? A féktárcsáim elől csere fele hajlanak.
Működik a rendszer.
Le van fagyva. Jeges, csúszós az út. Óvatosabban vezess.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29890 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 09:57:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.13 hétfő, 07:29:12
Működik a rendszer.
Le van fagyva. Jeges, csúszós az út. Óvatosabban vezess.
Az út száraz volt és a lámpák folyamatosan világítottak
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29891 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 09:59:33 »
Idézetet írta: T0aD - 2014.01.13 hétfő, 09:57:26
Az út száraz volt és a lámpák folyamatosan világítottak
akkor gumi kell venned.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29892 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 11:34:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.11 szombat, 16:33:16
Biztosat csak kiszerelt állapotban próbapadon történő vizsgálat után mondanék.
A hibakód mellé tapasztalsz valami rendellenességet is?
Vészüzem?
Menet közben kellene diagot csinálni és akkor élő adatokból azért sok minden kiderülne. Pesten tudok benne segíteni.
Hello
Igen mar irtam: veszuzemre valt es megy tovabb - mint egy 1000es Suzuki. Ha megallok pl. keresztezodesben, akkor undulasnal mar le is allt ketszer.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29893 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 12:22:45 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 11:34:08
Hello
Igen mar irtam: veszuzemre valt es megy tovabb - mint egy 1000es Suzuki. Ha megallok pl. keresztezodesben, akkor undulasnal mar le is allt ketszer.
Akkor ott sajnos valami komolyabb üzemanyag rendszeri probléma lesz.
Menet közben csináltatok már diagot? Az sokat segítene.... Pesten tudok benne segíteni, ha gondolod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29894 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 13:02:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 09:59:33
akkor gumi kell venned.
Szerintem valami hiba van ott, ha egyszerre világít minden visszajelző.
Idézetet írta: T0aD - 2014.01.13 hétfő, 09:57:26
Az út száraz volt és a lámpák folyamatosan világítottak
Nekem akkor világított az ABS és kézifék lámpa mikor *** volt az egyik jeladóm. Ha menet közben világít a kéziféklámpa (és nincs behúzva
) akkor ott valami hiba van. Hibakódot kell olvasni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29895 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 13:57:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.13 hétfő, 12:22:45
Akkor ott sajnos valami komolyabb üzemanyag rendszeri probléma lesz.
Menet közben csináltatok már diagot? Az sokat segítene.... Pesten tudok benne segíteni, ha gondolod.
Nem csináltam még diagot... Neked van diagnosztikád, vagy ismer olyat akinek van? Megköszönném a segítséged.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29896 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:03:57 »
Sziasztok. Elszállt a szervócső. Semmi ereje nincs a sz.kormánynak. kerekezek gurigázok.ez nem baj, de nem nélkúlözhetem az autot. Mit tegyek? Le kell szedni a szijat a szivattyurol? Mert semmi kenese nincs. Minden kifolyt. Vagy kibirja igy a szivattyu. Meddig? Teljesen nem fog beragadni a kormánymű, igaz? Mást is hajt az a szíj, vagy csak a szervót? Egyáltalán levehetem e? Kérlek írjatok mielőbb mert.sürgős a dolog.
Köszönet a válaszolóknak
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29897 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:07:49 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.01.13 hétfő, 14:03:57
Sziasztok. Elszállt a szervócső. Semmi ereje nincs a sz.kormánynak. kerekezek gurigázok.ez nem baj, de nem nélkúlözhetem az autot. Mit tegyek? Le kell szedni a szijat a szivattyurol? Mert semmi kenese nincs. Minden kifolyt. Vagy kibirja igy a szivattyu. Meddig? Teljesen nem fog beragadni a kormánymű, igaz? Mást is hajt az a szíj, vagy csak a szervót? Egyáltalán levehetem e? Kérlek írjatok mielőbb mert.sürgős a dolog.
Köszönet a válaszolóknak
A szivattyút tudod hatástalanítani a szíj levételével, de alapvetően nem ez a gondod...
Egy centit se gurulj vele így, tönkre fog menni a kormánygéped! Minden fordításnál tovább tolja ki magából még a maradék folyadékot is, ami kenhetné.
Fél napos móka kiszerelni, és 50 rugó körül van a felújítása. Ennyit tudsz megspórolni, ha idejében megcsinálod a szervócsövet... Bár lehet, már késő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29898 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:13:45 »
S.O.S.!!
Kigyulladt alapjáraton az olajnyomás ellenőrző lámpa, ezres fordulatnál már elalszik. Olaj van a motorban.
Nagy a baj?
Ma Bécsbe mennék vele. Vagy csak szerettem volna?
Segítséget, tanácsot kérek!
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29899 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:17:54 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 13:57:51
Nem csináltam még diagot... Neked van diagnosztikád, vagy ismer olyat akinek van? Megköszönném a segítséged.
sokan tudnak segíteni.hol laksz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
591
592
593
594
595
596
597
[
598
]
599
600
601
602
603
604
605
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ