Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:49:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 597 598 599 600 601 602 603 [604] 605 606 607 608 609 610 611 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662526 alkalommal)
0 Felhasználó és 203 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30150 Dátum: 2014.01.29 szerda, 08:32:32 »

Az mehet menet közben? Szerintem nem....
mehet persze, a nagyobb légterű autókban (pl: Ford Galaxy/Seat Alhambra/VW Sharan) gyárilag olyan van, hogy +7fok alatt rásegít
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30151 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:02:06 »

mehet persze, a nagyobb légterű autókban (pl: Ford Galaxy/Seat Alhambra/VW Sharan) gyárilag olyan van, hogy +7fok alatt rásegít

Jaja. Azok azok, amik csak járó motor mellett működnek, nincs saját keringetésük.

Meg állítólag a Renault dCi-kben gyakori, onnan is lehetne kukázni egyet valami bontóból. Csak kérdés persze, hogy hogyan lehet beszerelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30152 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:18:57 »

Dehogynem. Sőt, van olyan, ami nem is hajlandó máskor.

Ez van egy ismerősnek: Eberspaecher D5WZ

eBay-ről nem től drágán beszerezhető használt példány.

AndyA

mehet persze, a nagyobb légterű autókban (pl: Ford Galaxy/Seat Alhambra/VW Sharan) gyárilag olyan van, hogy +7fok alatt rásegít

 eljen
Ezt nem is tudtam.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #30153 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:23:27 »

Sziasztok,

Valamelyik termosztátom csere érett lett, de nem akarok totózni így egyszerre cseréltetném mind a 2-t.
Esetleg tudtok valami jó szervizt vagy autószerelőt aki elfogadható áron csinálná itt Bp-en belül, de legjobb lenne Zugló környékén.
Köszi!

Ui: eddig a cromax mondott egy 33-35ezres árat anyaggal együtt, egy másik magán szerviz pedig 28ezret. Kérdés ettől van-e olcsóbb vagy ne is számítsak olcsóbbra?
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30154 Dátum: 2014.01.29 szerda, 10:00:26 »

Sziasztok,

Valamelyik termosztátom csere érett lett, de nem akarok totózni így egyszerre cseréltetném mind a 2-t.
Esetleg tudtok valami jó szervizt vagy autószerelőt aki elfogadható áron csinálná itt Bp-en belül, de legjobb lenne Zugló környékén.
Köszi!

Ui: eddig a cromax mondott egy 33-35ezres árat anyaggal együtt, egy másik magán szerviz pedig 28ezret. Kérdés ettől van-e olcsóbb vagy ne is számítsak olcsóbbra?
Azt jól tetted,hogy egyszerre mind a 2-t cseréled.A 2 ára 18 e ft körül van.A cromax árnál a NAgyautó-nál fórumos kedvezménnyel olcsóbban megkapod.Kényelmesen 1.5 óra a csere és kb 7e ft.Akkor nem több mint 25 e ft.De ennél még egy kicsit olcsóbbra jön ki.Vedd meg te az alkatrészt és a pesti fórumtársak segítenek a cserében
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30155 Dátum: 2014.01.29 szerda, 10:04:09 »

Sziasztok,

Valamelyik termosztátom csere érett lett, de nem akarok totózni így egyszerre cseréltetném mind a 2-t.
Esetleg tudtok valami jó szervizt vagy autószerelőt aki elfogadható áron csinálná itt Bp-en belül, de legjobb lenne Zugló környékén.
Köszi!

Ui: eddig a cromax mondott egy 33-35ezres árat anyaggal együtt, egy másik magán szerviz pedig 28ezret. Kérdés ettől van-e olcsóbb vagy ne is számítsak olcsóbbra?

Nem zugló, de itt van a szomszédban (XVI) Vik....ő biztos nem ennyiért cseréli.
Vegyél fagyállót is.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30156 Dátum: 2014.01.29 szerda, 11:20:15 »

Sziasztok. 2001-es 130 lovas 2339-es hibakódot ír ki. Delphi EJDR00101z típusú injektorok vannak benne. Viszonylag olcsón lehet (kb 30 USD) az ebay-ről vezérlőszelepet venni hozzá. Javított már valaki házilag ilyen vagy ehhez hasonló csúcsot? Mik a tapasztalatok, buktatók? Mennyire megbízhatóak a kínai szelepek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30157 Dátum: 2014.01.29 szerda, 12:07:39 »

Sziasztok. 2001-es 130 lovas 2339-es hibakódot ír ki. Delphi EJDR00101z típusú injektorok vannak benne. Viszonylag olcsón lehet (kb 30 USD) az ebay-ről vezérlőszelepet venni hozzá. Javított már valaki házilag ilyen vagy ehhez hasonló csúcsot? Mik a tapasztalatok, buktatók? Mennyire megbízhatóak a kínai szelepek?

Házilag....szerintem felejtsd el. Nagyobb kárt csinálhatsz, mint hasznot.
A javítás nem csak abból áll, hogy kicseréled a belsejét....sajnos ennél sokkal bonyolultabb folyamatról van szó. (neten olvass utána miből áll egy cr porlasztó felújítása...)
Vidd el bevizsgáltatni a csúcsot egy szakműhelybe....ott megmondják mi a baja és adnak árajánlatot a javításra is.  Sokan a fórumon a filep dieselt szokták ajánlani.
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30158 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:38:07 »

Sziasztok. 2001-es 130 lovas 2339-es hibakódot ír ki. Delphi EJDR00101z típusú injektorok vannak benne. Viszonylag olcsón lehet (kb 30 USD) az ebay-ről vezérlőszelepet venni hozzá. Javított már valaki házilag ilyen vagy ehhez hasonló csúcsot? Mik a tapasztalatok, buktatók? Mennyire megbízhatóak a kínai szelepek?

A FordWikin találsz hozzá leírást, hogyan kell szétszedni egy PCS-t. Én nem mernék nekiállni...

Kínai cuccról meg annyit, hgy árulnak jutányosan turbo belsőt is, talán 150 dollár? De pont addig is él. Ha ennél több kell, akkor 140 ezer Ft körül van a komplett felújítás Garrett alkatrészekkel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30159 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:14:21 »

A fordwikis leírást elolvastam. Ott vezérlőszelep csere és porlasztócsúcs tisztítás (lehetőleg ultrahanggal) van. Ha jól tudom az én csúcsaimnak gyerekbetegsége, hogy kikopik a vezérlőszelep tengelye. A nagyobb szervízek (pl Filep vagy Inter stb) csak komplett javítást csinálnak 50-55 eft/db. Tehát vezérlőszelep és csúcs kuka + kalibrálás. Az 1,5-ös Daciákban ugyanez a vezérlőszelep van. Láttam a neten egy videót, hogy egy román csávó két villáskulccsal 5 perc alatt kicserélte az egyik csúcsban a vezérlőszelepet az út szélén!!. Nekem ez szimpatikusabb hozzállás mint, hogy szereljem ki az összes porlasztót pakoljak a zsebembe 220 e Ft-ot és ballagjak be a Filepékhez (ugyanis ők nem szerelik ki). Ja és, ha precíz akarok lenni, akkor lenni akkor tank és rendszer tisztítás, nyomócső csere, szűrő csere. Ha 300-ból megvan akkor örülhetek. Az autó meg ér 7-800-at. Mi a garancia arra, hogy nem ugyanaz a kínai szelep kerül bele?
Gondolom, ha a kínaiak 1000 meg 10000 db-os min ordereket írnak, akkor azt valaki veszi. Nem tudom, hogy rendelt-e már valaki ebay-en (keletről) alkatrészt?
Naplózva
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #30160 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:20:27 »

Nem zugló, de itt van a szomszédban (XVI) Vik....ő biztos nem ennyiért cseréli.
Vegyél fagyállót is.   

Köszöntem a tanácsot, írtam neki, remélem elvállal.  worship
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30161 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:26:45 »

Sziasztok. 2001-es 130 lovas 2339-es hibakódot ír ki. Delphi EJDR00101z típusú injektorok vannak benne. Viszonylag olcsón lehet (kb 30 USD) az ebay-ről vezérlőszelepet venni hozzá. Javított már valaki házilag ilyen vagy ehhez hasonló csúcsot? Mik a tapasztalatok, buktatók? Mennyire megbízhatóak a kínai szelepek?
50e Ftért árul itt xabey fórumtárs beméretett csúcsokat 101z-t
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #30162 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:27:36 »

Azt jól tetted,hogy egyszerre mind a 2-t cseréled.A 2 ára 18 e ft körül van.A cromax árnál a NAgyautó-nál fórumos kedvezménnyel olcsóbban megkapod.Kényelmesen 1.5 óra a csere és kb 7e ft.Akkor nem több mint 25 e ft.De ennél még egy kicsit olcsóbbra jön ki.Vedd meg te az alkatrészt és a pesti fórumtársak segítenek a cserében

Néztem a nagyautó-t és tényleg jó ára van ott is, a kérdés annyi, hogy hogyan tudok fórumos kedvezményt kapni tőlük? Mármint elkezdtem a regisztrációt, de semmi olyan kérdés nem volt közben h klub tag vagyok-e vhol. Megnéztem náluk a GYIK-et és ott is írják h:
"Milyen árak, szerepel a honlapon?

Az oldalon megjelenített árak, bruttó kiskereskedelmi áraink. Amennyiben bármilyen egyedi megállapodás alapján kedvezménnyel rendelkezel, cégünknél a regisztráció során a kedvezményt beállítjuk Neked. Bejelentkezésed után már mindig a kedvezményes árat fogod látni."

Szóval olyan mintha közben kellene vhogy beállítani, mondjuk miután kitöltöttem a szükséges adatokat, nem kaptam semmi emailt amiben jelszó lenne az oldalhoz. Esetleg abban lesz még további kérdés vagy hogy megy ez?

Ismételten köszi!
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30163 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:29:09 »

A fordwikis leírást elolvastam. Ott vezérlőszelep csere és porlasztócsúcs tisztítás (lehetőleg ultrahanggal) van. Ha jól tudom az én csúcsaimnak gyerekbetegsége, hogy kikopik a vezérlőszelep tengelye. A nagyobb szervízek (pl Filep vagy Inter stb) csak komplett javítást csinálnak 50-55 eft/db. Tehát vezérlőszelep és csúcs kuka + kalibrálás. Az 1,5-ös Daciákban ugyanez a vezérlőszelep van. Láttam a neten egy videót, hogy egy román csávó két villáskulccsal 5 perc alatt kicserélte az egyik csúcsban a vezérlőszelepet az út szélén!!. Nekem ez szimpatikusabb hozzállás mint, hogy szereljem ki az összes porlasztót pakoljak a zsebembe 220 e Ft-ot és ballagjak be a Filepékhez (ugyanis ők nem szerelik ki). Ja és, ha precíz akarok lenni, akkor lenni akkor tank és rendszer tisztítás, nyomócső csere, szűrő csere. Ha 300-ból megvan akkor örülhetek. Az autó meg ér 7-800-at. Mi a garancia arra, hogy nem ugyanaz a kínai szelep kerül bele?
Gondolom, ha a kínaiak 1000 meg 10000 db-os min ordereket írnak, akkor azt valaki veszi. Nem tudom, hogy rendelt-e már valaki ebay-en (keletről) alkatrészt?
pesten van egy felújítós 30-35e ért újít fel fél év garival!ha kell írj és elküldöm a számát!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30164 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:37:55 »

Néztem a nagyautó-t és tényleg jó ára van ott is, a kérdés annyi, hogy hogyan tudok fórumos kedvezményt kapni tőlük? Mármint elkezdtem a regisztrációt, de semmi olyan kérdés nem volt közben h klub tag vagyok-e vhol. Megnéztem náluk a GYIK-et és ott is írják h:
"Milyen árak, szerepel a honlapon?

Az oldalon megjelenített árak, bruttó kiskereskedelmi áraink. Amennyiben bármilyen egyedi megállapodás alapján kedvezménnyel rendelkezel, cégünknél a regisztráció során a kedvezményt beállítjuk Neked. Bejelentkezésed után már mindig a kedvezményes árat fogod látni."

Szóval olyan mintha közben kellene vhogy beállítani, mondjuk miután kitöltöttem a szükséges adatokat, nem kaptam semmi emailt amiben jelszó lenne az oldalhoz. Esetleg abban lesz még további kérdés vagy hogy megy ez?

Ismételten köszi!

http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.1700
írj nekik a fórumon keresztül....ide mindig a kedvezményes árakat szokták írni. Vásárlásnál (személyesen) meg szólsz, hogy állítsák be a kedvezményedet és utána már a kedvezményes árakat fogod látni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
djay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #30165 Dátum: 2014.01.29 szerda, 14:49:59 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.1700
írj nekik a fórumon keresztül....ide mindig a kedvezményes árakat szokták írni. Vásárlásnál (személyesen) meg szólsz, hogy állítsák be a kedvezményedet és utána már a kedvezményes árakat fogod látni.

Köszi ezt az infót is! worship worship
Naplózva

2004 TDCI Ghia Executive 130LE  
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30166 Dátum: 2014.01.29 szerda, 15:33:20 »

pesten van egy felújítós 30-35e ért újít fel fél év garival!ha kell írj és elküldöm a számát!
Most beszéltem egy felújítóval. 30 e/db. Csak vezérlőszelepet meg valami rugót cserélnek. Amikor megkérdeztem, hogy generálnak-e új kódot, azt mondta, hogy úgy állítják be a porlasztót, hogy a régi kód legyen érvényes. Hogy is van ez???. Tudomásom szerint csúcs csere esetén megváltozik a karakterisztika és ezt egy új kód bevitelével lehet az ECU tudomására hozni.
Utánanéztem a román vonalnak is. Ott általában 190 RON (kb 13 eft) a gyári Delphi szelep. Ami nálunk kiskerben 30-35 eft. Angliában 200 EUR körül vatta új csúcsot adnak. Tehát minél keletebbre vagy minél nyugatabbra megyek annál olcsóbb minden. Mi meg itt csücsülünk középen és pislogunk. Az üzemanyagunk meg olyan szabványú, hogy sűrűn kelljen ezzel a kérdéssel foglalkozni (én már 8 év alatt 3-szor). Főleg a Delphi kényes a naftára. Még mindig nem mondtam le róla, hogy magam nekiugrok. Csak még várom a pro és kontra véleményeket.
Naplózva
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #30167 Dátum: 2014.01.29 szerda, 16:00:30 »

Hello!
Köszi a segítséget előre is, de úgy néz ki, hogy csak gázolajszűrő problémám volt. Kicseréltem és azóta semmi baja a kocsinak. Pedig már egy éve csak kúton tankolok.Mondeo mk3 2003. 2.0tdci ghia

Nekem is van egy hasonló problémám, igaz, jóval magasabb fordulaton. Hogy jöttél rá, hogy gázolajszűrővel van gond? Én néhány száz km-rel ezelőtt cseréltem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30168 Dátum: 2014.01.29 szerda, 16:40:07 »

Most beszéltem egy felújítóval. 30 e/db. Csak vezérlőszelepet meg valami rugót cserélnek. Amikor megkérdeztem, hogy generálnak-e új kódot, azt mondta, hogy úgy állítják be a porlasztót, hogy a régi kód legyen érvényes. Hogy is van ez???. Tudomásom szerint csúcs csere esetén megváltozik a karakterisztika és ezt egy új kód bevitelével lehet az ECU tudomására hozni.
Utánanéztem a román vonalnak is. Ott általában 190 RON (kb 13 eft) a gyári Delphi szelep. Ami nálunk kiskerben 30-35 eft. Angliában 200 EUR körül vatta új csúcsot adnak. Tehát minél keletebbre vagy minél nyugatabbra megyek annál olcsóbb minden. Mi meg itt csücsülünk középen és pislogunk. Az üzemanyagunk meg olyan szabványú, hogy sűrűn kelljen ezzel a kérdéssel foglalkozni (én már 8 év alatt 3-szor). Főleg a Delphi kényes a naftára. Még mindig nem mondtam le róla, hogy magam nekiugrok. Csak még várom a pro és kontra véleményeket.

8 év alatt 3 garnitúra csúcs és 3 magasnyomású? Mennyi km-t mentél,ha szabad kérdezni? És hol tankoltál? Olaj,szűrők milyeneket használtál? Tankod volt tisztítva?
Naplózva
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30169 Dátum: 2014.01.29 szerda, 17:31:03 »

8 év alatt 3 garnitúra csúcs és 3 magasnyomású? Mennyi km-t mentél,ha szabad kérdezni? És hol tankoltál? Olaj,szűrők milyeneket használtál? Tankod volt tisztítva?
Első csere még a kocsi megvételekor történt garanciában (2005-ben). Ekkor 2 injektor + nyomócső csere márkaszervízben (80.000 volt a kocsiban). Következő javítás 3 injektor felújítása ebből 2-ben csúcsot is cseréltek az Interdieselnél (2009-ben 200.000 km-nél). Most 280.000 km van benne és ez lesz a harmadik menet. Hogy hol tankoltam? Ahol tudtam. Próbáltam kerülni a szutyok kutakat, de jártam én ezzel az autóval Ukrajnában és Albániában is. Nagyon sokat voltam vele Romániában. A kannázást kerültem talán 2-3 alkalommal történt. A szűrőre viszont nem figyeltem kifejezetten. Ez biztosan hiba volt. Ez a legutolsó hiba jelenség kb 2 éve kezdődött (nagyon ritkán malacfarok). Most viszont megadta magát. Nehezen indul, füstöl, dadog stb. Hibakód: 4-es henger kopogás.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30170 Dátum: 2014.01.29 szerda, 17:51:30 »

Első csere még a kocsi megvételekor történt garanciában (2005-ben). Ekkor 2 injektor + nyomócső csere márkaszervízben (80.000 volt a kocsiban). Következő javítás 3 injektor felújítása ebből 2-ben csúcsot is cseréltek az Interdieselnél (2009-ben 200.000 km-nél). Most 280.000 km van benne és ez lesz a harmadik menet. Hogy hol tankoltam? Ahol tudtam. Próbáltam kerülni a szutyok kutakat, de jártam én ezzel az autóval Ukrajnában és Albániában is. Nagyon sokat voltam vele Romániában. A kannázást kerültem talán 2-3 alkalommal történt. A szűrőre viszont nem figyeltem kifejezetten. Ez biztosan hiba volt. Ez a legutolsó hiba jelenség kb 2 éve kezdődött (nagyon ritkán malacfarok). Most viszont megadta magát. Nehezen indul, füstöl, dadog stb. Hibakód: 4-es henger kopogás.

Szia, hát én,is beleszaladtam a csúcs szívatásba!!!!!
nekem Tápiószőlősön, csinálták, elvittem mondom megnézetem, kérdeztem mennyiárt tisztítja és vizsgálja be? 2000/db.
Mondom akkor a bolondnak megéri!!! le mentem, szét kapta, SPÉNES, kész, mondta nekiesett és gyorsan kicserélte a szelepeket, baszakodott vele kb 15 percet, életre keltette, az mondja 100.000+20.000 a közösnyomó tisztítása,(1 perc ultrahangban, úgy hogy hol az 1-gyik, hol a másik vége lógott ki, majd óvatosan kis féktisztító ez volt a 20.000-as.)
Leültem nem kell mondani, de mit tehettem kifizettem, és gondoltam legalább ez megvan.
Aztán most megyek vissza 4xre mert hidegen csattog valamelyik, meg rángat. (ha meleg akkor szépen jár)
Amire kiderült hogy a csúcsok a szarok akkorra kb ráköltöttem még egy 60.000 hogy megtaláljuk mi a baja.
 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30171 Dátum: 2014.01.29 szerda, 17:59:26 »

Első csere még a kocsi megvételekor történt garanciában (2005-ben). Ekkor 2 injektor + nyomócső csere márkaszervízben (80.000 volt a kocsiban). Következő javítás 3 injektor felújítása ebből 2-ben csúcsot is cseréltek az Interdieselnél (2009-ben 200.000 km-nél). Most 280.000 km van benne és ez lesz a harmadik menet. Hogy hol tankoltam? Ahol tudtam. Próbáltam kerülni a szutyok kutakat, de jártam én ezzel az autóval Ukrajnában és Albániában is. Nagyon sokat voltam vele Romániában. A kannázást kerültem talán 2-3 alkalommal történt. A szűrőre viszont nem figyeltem kifejezetten. Ez biztosan hiba volt. Ez a legutolsó hiba jelenség kb 2 éve kezdődött (nagyon ritkán malacfarok). Most viszont megadta magát. Nehezen indul, füstöl, dadog stb. Hibakód: 4-es henger kopogás.

Hááát...Azért szerintem itt az a fő hiba,hogy 2esével cserélgették neked a csúcsokat. A legjobb,ha mind a 4et cserélik(hiába csak mondjuk 3 rossz).
A magasnyomásúdat sose cserélték vagy tisztították? Mert pl lehet az nyírta ki mindig a csúcsokat. Nem normáls,hogy 280ezernél kelljen már 3adszorra ezzel foglalkoznod. Nekünk (kop-kop) bőven 300ezer felett van/volt mind a két kocsi,és eredeti csúcsokkal futnak/futottak. Azt se értem,miért kellett 80ezer km-nél már cserélgetni...Biztosan csak 80ezer volt akkor a kocsiban? A porlasztók cseréjek a magasnyomású csöveit is cserélték?

Szia, hát én,is beleszaladtam a csúcs szívatásba!!!!!
nekem Tápiószőlősön, csinálták, elvittem mondom megnézetem, kérdeztem mennyiárt tisztítja és vizsgálja be? 2000/db.
Mondom akkor a bolondnak megéri!!! le mentem, szét kapta, SPÉNES, kész, mondta nekiesett és gyorsan kicserélte a szelepeket, baszakodott vele kb 15 percet, életre keltette, az mondja 100.000+20.000 a közösnyomó tisztítása,(1 perc ultrahangban, úgy hogy hol az 1-gyik, hol a másik vége lógott ki, majd óvatosan kis féktisztító ez volt a 20.000-as.)
Leültem nem kell mondani, de mit tehettem kifizettem, és gondoltam legalább ez megvan.
Aztán most megyek vissza 4xre mert hidegen csattog valamelyik, meg rángat. (ha meleg akkor szépen jár)
Amire kiderült hogy a csúcsok a szarok akkorra kb ráköltöttem még egy 60.000 hogy megtaláljuk mi a baja.


Ez meg azért na...Ilyen nincsen,hogy ő eldönti,hogy na akkor kicserélem neked,aztán fizess. Ha előzetes egyeztetés nem történt,vagy a folyamat során nem hívott fel,nincs meghatalmazása rá,hogy a te költségedre kicserélje,amit csak gondol...
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30172 Dátum: 2014.01.29 szerda, 18:03:24 »

Szia, hát én,is beleszaladtam a csúcs szívatásba!!!!!
nekem Tápiószőlősön, csinálták, elvittem mondom megnézetem, kérdeztem mennyiárt tisztítja és vizsgálja be? 2000/db.
Mondom akkor a bolondnak megéri!!! le mentem, szét kapta, SPÉNES, kész, mondta nekiesett és gyorsan kicserélte a szelepeket, baszakodott vele kb 15 percet, életre keltette, az mondja 100.000+20.000 a közösnyomó tisztítása,(1 perc ultrahangban, úgy hogy hol az 1-gyik, hol a másik vége lógott ki, majd óvatosan kis féktisztító ez volt a 20.000-as.)
Leültem nem kell mondani, de mit tehettem kifizettem, és gondoltam legalább ez megvan.
Aztán most megyek vissza 4xre mert hidegen csattog valamelyik, meg rángat. (ha meleg akkor szépen jár)
Amire kiderült hogy a csúcsok a szarok akkorra kb ráköltöttem még egy 60.000 hogy megtaláljuk mi a baja.

Én is gondolkodtam az "otthoni megoldáson" látva ezeket a kóklereket, szerintem necces lenne.
Még kínába is kerestem szelepet, meg csúcsot, lett volna is, csak szelep.
Aztán most ott tartok hogy vissza megyek utoljára, ezek sem generéltak semmi kódot, szemre ahogy megítélte, működik akkor jó.
Azon gondolkodtam, hogy szelepcsere, majd elvinni beméretni az mpdiesel 8.000 ad neki kódot, ha belefér a paraméterekbe amit a gép kér.
A filep az nem gatyázik egyből cseréli a szelepet, meg a csúcsot is ezért 50.000
 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30173 Dátum: 2014.01.29 szerda, 18:06:53 »



Szerződést írtatok? Van valami papír arról,amit azok gányoltak? Garanciát adtak rá?
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30174 Dátum: 2014.01.29 szerda, 18:08:16 »

Hááát...Azért szerintem itt az a fő hiba,hogy 2esével cserélgették neked a csúcsokat. A legjobb,ha mind a 4et cserélik(hiába csak mondjuk 3 rossz).
A magasnyomásúdat sose cserélték vagy tisztították? Mert pl lehet az nyírta ki mindig a csúcsokat. Nem normáls,hogy 280ezernél kelljen már 3adszorra ezzel foglalkoznod. Nekünk (kop-kop) bőven 300ezer felett van/volt mind a két kocsi,és eredeti csúcsokkal futnak/futottak. Azt se értem,miért kellett 80ezer km-nél már cserélgetni...Biztosan csak 80ezer volt akkor a kocsiban? A porlasztók cseréjek a magasnyomású csöveit is cserélték?

Ez meg azért na...Ilyen nincsen,hogy ő eldönti,hogy na akkor kicserélem neked,aztán fizess. Ha előzetes egyeztetés nem történt,vagy a folyamat során nem hívott fel,nincs meghatalmazása rá,hogy a te költségedre kicserélje,amit csak gondol...

Ott álltam mellette, meg ha működik akkor nem mondom neki hogy tegyen vissza mindent és megyek. Nem lett volna baj, hogy 100.000 a csúcs javítás, hozzáteszem a 20-ast nem fizettem ki a közösnyomó tisztítására, kicsit sok volt.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30175 Dátum: 2014.01.29 szerda, 18:11:29 »

Szerződést írtatok? Van valami papír arról,amit azok gányoltak? Garanciát adtak rá?
Ja felírta az adataimat hogy legyen garancia, egy cetlire, szerintem már aznap ki dobta.

De, mindegy tanulópénz, azért vagyunk itt fórumtársak hogy esetleg valaki alaposabban utánajár akkor ne szívja meg és tudja, hogy mi az ábra!!
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #30176 Dátum: 2014.01.29 szerda, 19:57:04 »

Jo estet!
Mint regebben irtam nalam is voltak gondok,csorgott de rendesen.
Nemreg unalmamban nezelodtem a motorterben es eszrevettem hogy a szivosor tomiteseinel elcsoppen az olaj.
Nekiestem leszedtem,pucolas,utana valamijen orosz autopasztaval(szilikon) oszeraktam.
Az elso inditas utan maradt a csorges,aramtalanitottam az agyat ugy 10 percre es ujra probaltam.
Azota nincs semmijen panasz.
 
Naplózva
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30177 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 09:26:17 »

Szia, hát én,is beleszaladtam a csúcs szívatásba!!!!!
nekem Tápiószőlősön, csinálták, elvittem mondom megnézetem, kérdeztem mennyiárt tisztítja és vizsgálja be? 2000/db.
Mondom akkor a bolondnak megéri!!! le mentem, szét kapta, SPÉNES, kész, mondta nekiesett és gyorsan kicserélte a szelepeket, baszakodott vele kb 15 percet, életre keltette, az mondja 100.000+20.000 a közösnyomó tisztítása,(1 perc ultrahangban, úgy hogy hol az 1-gyik, hol a másik vége lógott ki, majd óvatosan kis féktisztító ez volt a 20.000-as.)
Leültem nem kell mondani, de mit tehettem kifizettem, és gondoltam legalább ez megvan.
Aztán most megyek vissza 4xre mert hidegen csattog valamelyik, meg rángat. (ha meleg akkor szépen jár)
Amire kiderült hogy a csúcsok a szarok akkorra kb ráköltöttem még egy 60.000 hogy megtaláljuk mi a baja.
 
Akiről írtam, hogy telefonon beszéltünk, az a tápiószőllősi volt. Kicsit belekérdeztem és gyanús lett a dolog. Kb olyan szinten javíthatják a csúcsokat, ahogy én itthon meg tudnám csinálni. Csak az nem kerül bele egy 100-asba. Azzal viszont nem értek egyet, hogy ilyen esetben az összes csúcsot ki kellene cserélni. Ezzel az erővel a teljes üzemanyagrendszert cserélni kellene, hiszen a probléma forrása a szivattyú. Egyébként annak idején még a márkaszervízben ajánlottak nekem pult alatt használt porlasztókat. Céges autó be, porlasztó ki (4 db), új porlasztó be. A kiszedett 4 porlasztóból kb 3 jó volt (de lehet, hogy mind a 4), és jó áron el lehetett adni. Azért vannak a korszerű vizsgáló berendezések, hogy megállapítsák melyik jó melyik nem. Ha darabonként 5000 ft lenne, akkor kit érdekel, de ez darabonként 50.000. Irreálisnak tartom ezeket a költségeket egy ilyen öreg roncsnál.
Amikor megvettem az autót (kereskedésből, németből behozott) elkövettem egy hibát. Nem ellenőriztem le, hogy az eredeti porlasztó van-e benne. 80.000 km-nél már az összes porlasztó ki lett cserélve és át sem lett írva az ECU-ben. Hiába a sokadik autó vásárlásom, valamivel mindig átb..nak. A kérdésem továbbra is áll. Mi van, ha kicserélem a szelepet a porlasztóban (saját magam), és a csúcsot megtisztítom? Milyen veszélyei vannak? Hallottam már elgörbülő hajtókarról, megolvadt dugattyúról.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30178 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 09:35:57 »

Akiről írtam, hogy telefonon beszéltünk, az a tápiószőllősi volt. Kicsit belekérdeztem és gyanús lett a dolog. Kb olyan szinten javíthatják a csúcsokat, ahogy én itthon meg tudnám csinálni. Csak az nem kerül bele egy 100-asba. Azzal viszont nem értek egyet, hogy ilyen esetben az összes csúcsot ki kellene cserélni. Ezzel az erővel a teljes üzemanyagrendszert cserélni kellene, hiszen a probléma forrása a szivattyú. Egyébként annak idején még a márkaszervízben ajánlottak nekem pult alatt használt porlasztókat. Céges autó be, porlasztó ki (4 db), új porlasztó be. A kiszedett 4 porlasztóból kb 3 jó volt (de lehet, hogy mind a 4), és jó áron el lehetett adni. Azért vannak a korszerű vizsgáló berendezések, hogy megállapítsák melyik jó melyik nem. Ha darabonként 5000 ft lenne, akkor kit érdekel, de ez darabonként 50.000. Irreálisnak tartom ezeket a költségeket egy ilyen öreg roncsnál.
Amikor megvettem az autót (kereskedésből, németből behozott) elkövettem egy hibát. Nem ellenőriztem le, hogy az eredeti porlasztó van-e benne. 80.000 km-nél már az összes porlasztó ki lett cserélve és át sem lett írva az ECU-ben. Hiába a sokadik autó vásárlásom, valamivel mindig átb..nak. A kérdésem továbbra is áll. Mi van, ha kicserélem a szelepet a porlasztóban (saját magam), és a csúcsot megtisztítom? Milyen veszélyei vannak? Hallottam már elgörbülő hajtókarról, megolvadt dugattyúról.

Lyukas dugattyúról már hallottunk....sőt itt a fórumon esett meg a dolog, ha jól emlékszem Domival.  Az egyik porlasztója nem porlasztott rendesen és ez lett a vége.  szomoru1
Azért mondtam, hogy egy ilyen műveletnek nem állnék neki, mert összerakás után nem tudnám tesztelni a porlasztót, a kódgenerálásról már nem is beszélek. Szóval nem teljesen kockázatmentes a művelet.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30179 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 12:40:49 »

Akiről írtam, hogy telefonon beszéltünk, az a tápiószőllősi volt. Kicsit belekérdeztem és gyanús lett a dolog. Kb olyan szinten javíthatják a csúcsokat, ahogy én itthon meg tudnám csinálni. Csak az nem kerül bele egy 100-asba. Azzal viszont nem értek egyet, hogy ilyen esetben az összes csúcsot ki kellene cserélni. Ezzel az erővel a teljes üzemanyagrendszert cserélni kellene, hiszen a probléma forrása a szivattyú. Egyébként annak idején még a márkaszervízben ajánlottak nekem pult alatt használt porlasztókat. Céges autó be, porlasztó ki (4 db), új porlasztó be. A kiszedett 4 porlasztóból kb 3 jó volt (de lehet, hogy mind a 4), és jó áron el lehetett adni. Azért vannak a korszerű vizsgáló berendezések, hogy megállapítsák melyik jó melyik nem. Ha darabonként 5000 ft lenne, akkor kit érdekel, de ez darabonként 50.000. Irreálisnak tartom ezeket a költségeket egy ilyen öreg roncsnál.
Amikor megvettem az autót (kereskedésből, németből behozott) elkövettem egy hibát. Nem ellenőriztem le, hogy az eredeti porlasztó van-e benne. 80.000 km-nél már az összes porlasztó ki lett cserélve és át sem lett írva az ECU-ben. Hiába a sokadik autó vásárlásom, valamivel mindig átb..nak. A kérdésem továbbra is áll. Mi van, ha kicserélem a szelepet a porlasztóban (saját magam), és a csúcsot megtisztítom? Milyen veszélyei vannak? Hallottam már elgörbülő hajtókarról, megolvadt dugattyúról.

Röviden,csak annyi a veszélye,hogy lehet majd motort is cserélhetsz,nem pedig "csak" porlasztókat. Persze lehet sokallni valaminek az árát,de... Ha amputálni kéne egy lábat,rábíznád egy sebészre,vagy otthon megcsinálnád,mert áhh ezt nekem is biztosan menni fog? Smiley (tudom kicsit durva hasonlat,de remélem érted a lényegét).
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30180 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 12:59:39 »

Röviden,csak annyi a veszélye,hogy lehet majd motort is cserélhetsz,nem pedig "csak" porlasztókat. Persze lehet sokallni valaminek az árát,de... Ha amputálni kéne egy lábat,rábíznád egy sebészre,vagy otthon megcsinálnád,mert áhh ezt nekem is biztosan menni fog? Smiley (tudom kicsit durva hasonlat,de remélem érted a lényegét).

Otthon megcsinálnám....van fűrészem.  eplus2 
Egyébként meg igazad van.  eljen
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30181 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 13:09:09 »

Röviden,csak annyi a veszélye,hogy lehet majd motort is cserélhetsz,nem pedig "csak" porlasztókat. Persze lehet sokallni valaminek az árát,de... Ha amputálni kéne egy lábat,rábíznád egy sebészre,vagy otthon megcsinálnád,mert áhh ezt nekem is biztosan menni fog? Smiley (tudom kicsit durva hasonlat,de remélem érted a lényegét).
Részben igazatok van. Én sem döntöttem még el, hogy mi is legyen. Azért feszegetem ezt a témát, mert több áldozat tanácsát is ki akarom kérni. Végül is ezért vannak ezek az oldalak. Időm van, van tartalék autó. 2-300 eft-ot biztos nem költök rá, akkor megy a levesbe. Annyi még belefér, hogy az itthon megbuherált porlasztót bevizsgáltatom, az új kódot pedig beíratom az ECU-be.
Naplózva
buruzstomi
Vendég
« Új hozzászólás #30182 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 13:16:45 »

Röviden,csak annyi a veszélye,hogy lehet majd motort is cserélhetsz,nem pedig "csak" porlasztókat. Persze lehet sokallni valaminek az árát,de... Ha amputálni kéne egy lábat,rábíznád egy sebészre,vagy otthon megcsinálnád,mert áhh ezt nekem is biztosan menni fog? Smiley (tudom kicsit durva hasonlat,de remélem érted a lényegét).
Nem lehet az olyan bonyolult. Van akinek már fűrésze is van hozzá. A mai világban jobb ha mindenre felkészülsz.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30183 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 13:21:38 »

Részben igazatok van. Én sem döntöttem még el, hogy mi is legyen. Azért feszegetem ezt a témát, mert több áldozat tanácsát is ki akarom kérni. Végül is ezért vannak ezek az oldalak. Időm van, van tartalék autó. 2-300 eft-ot biztos nem költök rá, akkor megy a levesbe. Annyi még belefér, hogy az itthon megbuherált porlasztót bevizsgáltatom, az új kódot pedig beíratom az ECU-be.

Esetleg még bontott (bevizsgált) csúcsokat próbáld meg.....az nem hiszem, hogy 2-300 ezer lenne.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30184 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 17:38:45 »

Nekem is van egy hasonló problémám, igaz, jóval magasabb fordulaton. Hogy jöttél rá, hogy gázolajszűrővel van gond? Én néhány száz km-rel ezelőtt cseréltem.

Autószerelő ajánlotta, hogy próbáljam meg mielőtt elvinném szervizbe.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30185 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 17:56:31 »

Részben igazatok van. Én sem döntöttem még el, hogy mi is legyen. Azért feszegetem ezt a témát, mert több áldozat tanácsát is ki akarom kérni. Végül is ezért vannak ezek az oldalak. Időm van, van tartalék autó. 2-300 eft-ot biztos nem költök rá, akkor megy a levesbe. Annyi még belefér, hogy az itthon megbuherált porlasztót bevizsgáltatom, az új kódot pedig beíratom az ECU-be.
Milyen felnijeid vannak? Milyen gumikkal? Mennyi?  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #30186 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:12:40 »

Üdv Clubtagok!

Olyan kérdésem lenne , hogy mi a megfelelő/elfogatható fogyasztás. Na akkor tehát nekem van 1 2003 mondeo kombim 2.0 tdci 130 LE , ha Túl nyugodt tempóba autózom 6.7 télen , ha ugye az ember nem tudja visszafogni magát mert hát azért valljuk be őszintén elég jól húz és hát jó érzés is , ha tartom a 120+ ugrálós tempót majdnem , hogy 8 litert megeszik. Én nem sokallom vagy kevesellem , mert ha annyi annyi szeretem az autót szóval elfogadom így ahogy van csak munkatársamnak is ugyan ilyen van , és 5 max 6 literekről beszél elvileg sportos vezetésnél. Nem nagyon értem az olyan embert aki a saját zsebére hazudik (ha persze így van) , na de ez nem is az én dolgom. ui: olaj , olajszűrő , pollenszűrő , légszűrő , gázolajszűrő max 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve.

üdv : Tamás
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30187 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:17:14 »

Üdv Clubtagok!

Olyan kérdésem lenne , hogy mi a megfelelő/elfogatható fogyasztás. Na akkor tehát nekem van 1 2003 mondeo kombim 2.0 tdci 130 LE , ha Túl nyugodt tempóba autózom 6.7 télen , ha ugye az ember nem tudja visszafogni magát mert hát azért valljuk be őszintén elég jól húz és hát jó érzés is , ha tartom a 120+ ugrálós tempót majdnem , hogy 8 litert megeszik. Én nem sokallom vagy kevesellem , mert ha annyi annyi szeretem az autót szóval elfogadom így ahogy van csak munkatársamnak is ugyan ilyen van , és 5 max 6 literekről beszél elvileg sportos vezetésnél. Nem nagyon értem az olyan embert aki a saját zsebére hazudik (ha persze így van) , na de ez nem is az én dolgom. ui: olaj , olajszűrő , pollenszűrő , légszűrő , gázolajszűrő max 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve.

üdv : Tamás
cseréljetek és akkor kiderül, hogy sofőr vagy autó hiba van-e nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #30188 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:17:54 »

cseréljetek és akkor kiderül, hogy sofőr vagy autó hiba van-e nyes

na ez igaz Cheesy erre nem gondoltam Cheesy
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30189 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:19:15 »

Üdv Clubtagok!

Olyan kérdésem lenne , hogy mi a megfelelő/elfogatható fogyasztás. Na akkor tehát nekem van 1 2003 mondeo kombim 2.0 tdci 130 LE , ha Túl nyugodt tempóba autózom 6.7 télen , ha ugye az ember nem tudja visszafogni magát mert hát azért valljuk be őszintén elég jól húz és hát jó érzés is , ha tartom a 120+ ugrálós tempót majdnem , hogy 8 litert megeszik. Én nem sokallom vagy kevesellem , mert ha annyi annyi szeretem az autót szóval elfogadom így ahogy van csak munkatársamnak is ugyan ilyen van , és 5 max 6 literekről beszél elvileg sportos vezetésnél. Nem nagyon értem az olyan embert aki a saját zsebére hazudik (ha persze így van) , na de ez nem is az én dolgom. ui: olaj , olajszűrő , pollenszűrő , légszűrő , gázolajszűrő max 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve.

üdv : Tamás
normal
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30190 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:24:56 »

na ez igaz Cheesy erre nem gondoltam Cheesy

És a munkatársad hasraüt és mondja ezt a számot,vagy tankolásnak utánaszámol? Smiley
Naplózva
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #30191 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:40:23 »

És a munkatársad hasraüt és mondja ezt a számot,vagy tankolásnak utánaszámol? Smiley

 Hát elég sokszor lódítt Smiley
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30192 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:42:01 »

Hát elég sokszor lódítt Smiley
Ezzel ezt a rejtélyt is megoldottuk!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30193 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:50:09 »

Üdv Clubtagok!

Olyan kérdésem lenne , hogy mi a megfelelő/elfogatható fogyasztás. Na akkor tehát nekem van 1 2003 mondeo kombim 2.0 tdci 130 LE , ha Túl nyugodt tempóba autózom 6.7 télen , ha ugye az ember nem tudja visszafogni magát mert hát azért valljuk be őszintén elég jól húz és hát jó érzés is , ha tartom a 120+ ugrálós tempót majdnem , hogy 8 litert megeszik. Én nem sokallom vagy kevesellem , mert ha annyi annyi szeretem az autót szóval elfogadom így ahogy van csak munkatársamnak is ugyan ilyen van , és 5 max 6 literekről beszél elvileg sportos vezetésnél. Nem nagyon értem az olyan embert aki a saját zsebére hazudik (ha persze így van) , na de ez nem is az én dolgom. ui: olaj , olajszűrő , pollenszűrő , légszűrő , gázolajszűrő max 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve.

üdv : Tamás

Nem Antinak hívják a munkatársad?  vigyor3 mert akkor tényleg lódított, mert a valóság neki 3-4 liter között van... eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #30194 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:53:36 »

Nekem a 2,2.es 6,2-6,6 eszik de 90% autópálya 140km/h



Üdv Clubtagok!

Olyan kérdésem lenne , hogy mi a megfelelő/elfogatható fogyasztás. Na akkor tehát nekem van 1 2003 mondeo kombim 2.0 tdci 130 LE , ha Túl nyugodt tempóba autózom 6.7 télen , ha ugye az ember nem tudja visszafogni magát mert hát azért valljuk be őszintén elég jól húz és hát jó érzés is , ha tartom a 120+ ugrálós tempót majdnem , hogy 8 litert megeszik. Én nem sokallom vagy kevesellem , mert ha annyi annyi szeretem az autót szóval elfogadom így ahogy van csak munkatársamnak is ugyan ilyen van , és 5 max 6 literekről beszél elvileg sportos vezetésnél. Nem nagyon értem az olyan embert aki a saját zsebére hazudik (ha persze így van) , na de ez nem is az én dolgom. ui: olaj , olajszűrő , pollenszűrő , légszűrő , gázolajszűrő max 1000 km-rel ezelőtt lett cserélve.

üdv : Tamás
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30195 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:55:41 »

Hát elég sokszor lódítt Smiley

Akkor kérd meg,h mondja meg,h mennyi km-t ment el egy tankkal,tankoljon rá,és a litert ossza el a km század részével  eplus2 eplus2 Én is mondhatom,hogy a szívóbenzinesem 5 litert eszik sportos vezetésnél,de mindenki tudja,h 8at és csak hazudok  eplus2 eplus2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30196 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 19:01:46 »

Milyen felnijeid vannak? Milyen gumikkal? Mennyi?  vigyor3

Még ki se hült szegény autó, Te már vinnéd a felniket meg a gumikat róla  Grin Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30197 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 19:27:34 »

Még ki se hült szegény autó, Te már vinnéd a felniket meg a gumikat róla  Grin Grin
Vagy tudok adni villáskulcsot a Román Stílusú javításhoz.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30198 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:02:22 »

Nem lehet az olyan bonyolult. Van akinek már fűrésze is van hozzá. A mai világban jobb ha mindenre felkészülsz.


https://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM

Itt egy tesztelési megoldás, szerintem oroszok a mesterek, látványos, ha nem porlaszt azt látni fogod rinya

Ezt én ki is próbáltam és rá is jöttem hogy melyik nem működik nyes

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30199 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 21:08:24 »

https://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM

Itt egy tesztelési megoldás, szerintem oroszok a mesterek, látványos, ha nem porlaszt azt látni fogod rinya

Ezt én ki is próbáltam és rá is jöttem hogy melyik nem működik nyes


ez xárt sem ér....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 597 598 599 600 601 602 603 [604] 605 606 607 608 609 610 611 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.