Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 05:31:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 613 614 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13810210 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30300 Dátum: 2014.02.04 kedd, 17:46:16 »

nyes főleg, hogy anyával van rögzítve a kerék.   eplus2
az anya is csavar.csavaranya vigyor3 anyacsavar
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30301 Dátum: 2014.02.04 kedd, 17:59:42 »

az anya is csavar.csavaranya vigyor3 anyacsavar

A csavar az csavar......
"fel lehet tenni, de sem a csavarnak, sem a felninek nem tesz jót. Acélfelnihez acélfelnihez való csavar való"
A mondatban nem használta sem a csavaranya sem az anyacsavar, de még a kerékanya kifejezést sem.  eplus2  Csak simán le-csavarozta az anyát.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30302 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:06:43 »

A csavar az csavar......
"fel lehet tenni, de sem a csavarnak, sem a felninek nem tesz jót. Acélfelnihez acélfelnihez való csavar való"
A mondatban nem használta sem a csavaranya sem az anyacsavar, de még a kerékanya kifejezést sem.  eplus2  Csak simán le-csavarozta az anyát.  hehe

hát szemét dolog volt,az egyszer biztos.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30303 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:10:37 »

hát szemét dolog volt,az egyszer biztos.... hehe

 eplus2
szerintem, ha elolvassa anyám fog csuklani  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30304 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:37:40 »

62 mm-es csapágy van csak. Az, amit linkeltem. A másik görgőt én is pontosan így oldottam meg, de a feszítőn nem megoldható a dolog. A csapágy olyan közel fut a feszítőhöz, hogy nem tudsz peremes betétet tenni a csapágy és a feszítő közé, és még egy kiemelkedés is van alatta. Így néz ki:

http://www.kephost.com/images4/2014/2/4/a1_2014_2_4_bv3t6wuc2w.jpg

A menetes rész 17 mm, oda pont passzos egy ekkora csapágy. Alatta a kör alakú kiemelkedő rész 31 mm körüli átmérőjű. Ekkora belső átmérővel nincs alkalmas csapágy, amit direktben rá lehetne tenni (a másik görgőhöz használtnak 25 mm a belső átmérője). Ezért kellett olyan megoldást találni, hogy a csapágy belseje 17 mm-es, és (a gyárival azonos módon) a 31 mm-es felületre fekszik fel, miközben van egy pereme, ami annál lejjebb lóg, kis híján hozzáér a feszítőhöz. Ilyen a köpenyes csapágy a másik oldalról:

http://www.kephost.com/images4/2014/2/4/a1_2014_2_4_xoi5ygpyha.jpg

AndyA

Tisztelt Fórumtárs!
Ma a kezemben volt egy komplett, generátor szíjfeszítő. Megvallom őszintén lusta voltam levenni a görgőt. falbav falbav falbav Holnap pótolom a hiányosságot, megnézem ezt az alumínium tartóháromszöget, hogy mit lehetne vele tenni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30305 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:56:51 »

eplus2
szerintem, ha elolvassa anyám fog csuklani  hehe

Hát, nekem "kancsavarral"  van felfogatva az összes kerekem.  nyes

ui. Ja, még azt szeretném kérdezni, hogy boxolok a generátorral falbav
levettem a két alsó anyát a "kancsavarról" a fenti csavart is kihajtottam, viszont a generátor nem akarodzik lejönni anélkül, hogy ki ne hajtsam a két alsó csavart.
Van valakinek valamilyen trükkje anélkül, hogy ki ne hajtsam az alsó két csavart? és úgy szedjem le a generátort?

« Utoljára szerkesztve: 2014.02.04 kedd, 19:04:06 írta andras2 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30306 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:00:45 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ma a kezemben volt egy komplett, generátor szíjfeszítő. Megvallom őszintén lusta voltam levenni a görgőt. falbav falbav falbav Holnap pótolom a hiányosságot, megnézem ezt az alumínium tartóháromszöget, hogy mit lehetne vele tenni. wave
Tisztelettel László! worship

Találtam pár lehetséges verziót, de egyik sem 100-os tipp. Valamit mindegyikkel kell csinálni, hogy jó lehessen, vagy hozzáfaragni a feszítőt, vagy közdarab kell neki:

http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/-/414871_a_skf
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/hengergorgos_csapagy/512533_fag
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/-/546238_a_fag
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/golyoscsapagy/62306_2rs_chn
http://www.onlinecsapagy.hu/hu/termekeink/-/dg_357226_w_2rs_c4_koy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30307 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:17:37 »

Sziasztok,

Tudja valaki véletlen, hogy alufelni csavarjaival tudok-e acélfelnit felrakni? vagy nincs eltérés.


Szép napot mindenkinek.
Tudsz,de nem hozzá való.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30308 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:19:28 »

Hát, nekem "kancsavarral"  van felfogatva az összes kerekem.  nyes

ui. Ja, még azt szeretném kérdezni, hogy boxolok a generátorral falbav
levettem a két alsó anyát a "kancsavarról" a fenti csavart is kihajtottam, viszont a generátor nem akarodzik lejönni anélkül, hogy ki ne hajtsam a két alsó csavart.
Van valakinek valamilyen trükkje anélkül, hogy ki ne hajtsam az alsó két csavart? és úgy szedjem le a generátort?



A műanyag légterelőt levetted a generátorról?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30309 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:21:05 »

Hát, nekem "kancsavarral"  van felfogatva az összes kerekem.  nyes

ui. Ja, még azt szeretném kérdezni, hogy boxolok a generátorral falbav
levettem a két alsó anyát a "kancsavarról" a fenti csavart is kihajtottam, viszont a generátor nem akarodzik lejönni anélkül, hogy ki ne hajtsam a két alsó csavart.
Van valakinek valamilyen trükkje anélkül, hogy ki ne hajtsam az alsó két csavart? és úgy szedjem le a generátort?


de.hajtds ki azt a két kan csvart.anélkül nem jön le róla a generátor mert nem fér el a tűzfal felé.kilehet hajtani egy sima 6os vagy 7es krovával.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30310 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:28:38 »

de.hajtds ki azt a két kan csvart.anélkül nem jön le róla a generátor mert nem fér el a tűzfal felé.kilehet hajtani egy sima 6os vagy 7es krovával.....

Akkor ki kell hajtani rinya nem vettem le a légterelőt, elég macerás lenne ott fent kiszedni a generátorról.
Rendben, köszönöm.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30311 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:29:43 »

Tudsz,de nem hozzá való.
Köszi Jani!! worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30312 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:36:15 »

Akkor ki kell hajtani rinya nem vettem le a légterelőt, elég macerás lenne ott fent kiszedni a generátorról.
Rendben, köszönöm.

Pedig le kell, eTIS szerint is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30313 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:43:51 »

Köszi Jani!! worship
Most ha lecserélem a téli gumikat nyárira akkor 5db.ot beteszek egy zacskóba a pótkerékhez ami ugye lemezfelnis és ha véletlenül defekt lesz akkor nem kell a könnyüfém csavart használnom hozzá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30314 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:44:57 »

Pedig le kell, eTIS szerint is.

AndyA

Anélkül nem tudom lentről kiszedni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30315 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:45:21 »

Anélkül nem tudom lentről kiszedni?

Nem.  Nem fér ki.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30316 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:46:41 »

Most ha lecserélem a téli gumikat nyárira akkor 5db.ot beteszek egy zacskóba a pótkerékhez ami ugye lemezfelnis és ha véletlenül defekt lesz akkor nem kell a könnyüfém csavart használnom hozzá.

Én nem teszek be.


Mert nincs pótkerekem. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30317 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:49:05 »

Most ha lecserélem a téli gumikat nyárira akkor 5db.ot beteszek egy zacskóba a pótkerékhez ami ugye lemezfelnis és ha véletlenül defekt lesz akkor nem kell a könnyüfém csavart használnom hozzá.

Ötletes eljen
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30318 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:50:10 »

Én nem teszek be.


Mert nincs pótkerekem. vigyor3

És mi van, ha kapsz egy durrdefektet?  Hosszabb utakra sem viszel pótkereket?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30319 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:50:56 »

És mi van, ha kapsz egy durrdefektet?  Hosszabb utakra sem viszel pótkereket?
nem-nincs pót,meg helye sem.Csak javítókészlet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30320 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:51:01 »

Nem.  Nem fér ki.
Kösz, akkor ha már felszabadul és tudom forgatni,  úgy majd leszedem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30321 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:51:30 »

És mi van, ha kapsz egy durrdefektet?  Hosszabb utakra sem viszel pótkereket?


Akkor becoptam. Nincs helye pótkeréknek... falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30322 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:52:34 »

nem-nincs pót,meg helye sem.Csak javítókészlet.

Az faxa.  falbav  (és 5 személyes s-maxban sincs?)
A javítókészletben nem nagyon bízok.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30323 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:58:29 »

Az faxa.  falbav  (és 5 személyes s-maxban sincs?)
A javítókészletben nem nagyon bízok.

Kugában sincs. Egyszer ott használtuk, a kompresszor előbb olvadt el, mint a löttyöt a kerékbe nyomta volna. falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30324 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:01:09 »


Akkor becoptam. Nincs helye pótkeréknek... falbav

Egy ilyen csak elfér az ülés alatt  Roll Eyes  http://www.demotivalo.net/view/53298/potkerek  eplus2

off
Haveromék beszhopták a defektjavítóval...pontosabban a kompresszorral, elolvadt használat közben. Mindez egy Audiban.  szomoru1   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30325 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:01:58 »

Kugában sincs. Egyszer ott használtuk, a kompresszor előbb olvadt el, mint a löttyöt a kerékbe nyomta volna. falbav

Faxa....
Pont előbb írtam...ugyanaz Audiban.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30326 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:02:47 »

Faxa....
Pont előbb írtam...ugyanaz Audiban.
Na jó,de a Balogh az béna.Azon nem csodálkozok,hogy nála xarrá ment a cucc....agysebész... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30327 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:11:20 »

Na jó,de a Balogh az béna.Azon nem csodálkozok,hogy nála xarrá ment a cucc....agysebész... eplus2

 vigyor3   eplus2
Pedig egy defekt javítót nem nehéz használni....be kell kapcsolni a kompresszort.
Lehet rossz szelepre csatlakoztatta.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30328 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:14:01 »

Ez miféle holmi lehet? A főtengely szíjtárcsa jól láthatóan nem kettős tömegű, hanem csak egy pléhből hajlított bili.

http://www.ebay.co.uk/itm/D11817-CRANKSHAFT-CRANK-SHAFT-PULLEY-KIT-FORD-MONDEO-MK3-EST-00-07-/331030453324

AndyA

Tecdocban egy ilyen kép van róla: http://kepfeltoltes.hu/view/140204/Capture_www.kepfeltoltes.hu_.png
(ami kép ebayen ki van rakva, ne foglalkozz)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30329 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:21:08 »

Anélkül nem tudom lentről kiszedni?

Aknából, alulról le tudod. Egy csavar felülről, kettő alulról, de kijön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30330 Dátum: 2014.02.04 kedd, 20:25:55 »

Aknából, alulról le tudod. Egy csavar felülről, kettő alulról, de kijön.

AndyA

Köszi, Addig úgysem szedem le a terelőt ameddig nincs felszabadítva a generátor.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30331 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:02:30 »

vigyor3   eplus2
Pedig egy defekt javítót nem nehéz használni....be kell kapcsolni a kompresszort.
Lehet rossz szelepre csatlakoztatta.  hehe
ja.a sheggebe dugta a csövet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zkawa
Vendég
« Új hozzászólás #30332 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:05:21 »

Sziasztok!

A következő a sztori: Vettem egy 2003-as évjáratú Mondeot (fmba motorkódos, 2,0 diesel) motorhibásan, ( két injektor, két dugattyú elolvadt) motor szétszedtem felújítottam és mindent amit kellett kicseréltem. Na szivattyú injektorok felújítva. Mikor összeraktam a gépet elsőnek nem akart kikerekedni a járása de végül valami oknál fogva megjavult. Ilyenkor mikor nem járt normálisan világított a töltés lámpa és a check lámpa is, gázt nem bírtam neki nyomni. Aztán elkezdtem szépen használni a gépet és elmentem vele vagy 4-500 kilométert mikor mentem vele haza és elkezdett rángatni, mint amikor egy benzines kocsinak megmosod a motorját. ráadásul mikor hazaértem vele alig tudtam beállni a garázsba. Elkezdtem nézegetni és mikor újból beindult szintén egyenetlen volt a járása és nem tudtam neki gázt adni. Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Valami tipp esetleg?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30333 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:06:55 »

ja.a sheggebe dugta a csövet....

Akkor már értem miért olvadt el a kompresszor...."megfújta" visszafelé és nem bírta a kiképzést.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30334 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:42:30 »

Sziasztok!

A következő a sztori: Vettem egy 2003-as évjáratú Mondeot (fmba motorkódos, 2,0 diesel) motorhibásan, ( két injektor, két dugattyú elolvadt) motor szétszedtem felújítottam és mindent amit kellett kicseréltem. Na szivattyú injektorok felújítva. Mikor összeraktam a gépet elsőnek nem akart kikerekedni a járása de végül valami oknál fogva megjavult. Ilyenkor mikor nem járt normálisan világított a töltés lámpa és a check lámpa is, gázt nem bírtam neki nyomni. Aztán elkezdtem szépen használni a gépet és elmentem vele vagy 4-500 kilométert mikor mentem vele haza és elkezdett rángatni, mint amikor egy benzines kocsinak megmosod a motorját. ráadásul mikor hazaértem vele alig tudtam beállni a garázsba. Elkezdtem nézegetni és mikor újból beindult szintén egyenetlen volt a járása és nem tudtam neki gázt adni. Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Valami tipp esetleg?
A töltés lámpa esetén a generátornál kezd a hiba keresést,az,hogy a motor erőtlen EGR szelep is hibás lehet,ha vákumos a turbód akkor elment a vákum és nincs erő.kezdésnek ennyi.Aztán ha gázt nem enged adni csak egy tipp az elektromos gázpedál esetleg.Olvasstas hiba ködot akkor ha tárolt könnyebb lesz tovább menni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
« Új hozzászólás #30335 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:29:21 »

A töltés lámpa esetén a generátornál kezd a hiba keresést,az,hogy a motor erőtlen EGR szelep is hibás lehet,ha vákumos a turbód akkor elment a vákum és nincs erő.kezdésnek ennyi.Aztán ha gázt nem enged adni csak egy tipp az elektromos gázpedál esetleg.Olvasstas hiba ködot akkor ha tárolt könnyebb lesz tovább menni.


Hibakód nincsen benne. Egr szelep vákumos. De ha beáll normális fordulatszámra a motor akkor tudok neki gázt adni, olan mintha vészüzemmódban menne.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30336 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:43:37 »


Hibakód nincsen benne. Egr szelep vákumos. De ha beáll normális fordulatszámra a motor akkor tudok neki gázt adni, olan mintha vészüzemmódban menne.
Nézd meg a turbóra menő vákuncsövet nincs-e megtörve és müködteti-e a turbót???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
« Új hozzászólás #30337 Dátum: 2014.02.04 kedd, 23:03:48 »

Nézd meg a turbóra menő vákuncsövet nincs-e megtörve és müködteti-e a turbót???

Oké holnap megnézem, de nem hiszem
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #30338 Dátum: 2014.02.05 szerda, 05:45:25 »

Oké holnap megnézem, de nem hiszem

Üdv
Nem lehetséges, hogy egy holtponti jeladó és/vagy kopogás érzékelő gatyázik? A jelenség, ahogy értem a leírást hasonló, mint a benzines motoroknál itt nálunk a cégnél. Gázadásnál inkább fullad a motor? Ilyenkor vezértengely jeladót és gyertyákat cserélünk, valamint a járatópadi kábelt. Dízelnél ugye a gyújtógyertya nem szereplő de a többi gondolom van.(kábel és jeladó) Mondom ezt úgy, hogy 2 hónapja van dízelem. Smiley Csak okoskodom. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30339 Dátum: 2014.02.05 szerda, 06:28:01 »

Üdv
Nem lehetséges, hogy egy holtponti jeladó és/vagy kopogás érzékelő gatyázik? A jelenség, ahogy értem a leírást hasonló, mint a benzines motoroknál itt nálunk a cégnél. Gázadásnál inkább fullad a motor? Ilyenkor vezértengely jeladót és gyertyákat cserélünk, valamint a járatópadi kábelt. Dízelnél ugye a gyújtógyertya nem szereplő de a többi gondolom van.(kábel és jeladó) Mondom ezt úgy, hogy 2 hónapja van dízelem. Smiley Csak okoskodom. Smiley
járatópadi kábel? az mi? Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30340 Dátum: 2014.02.05 szerda, 07:34:23 »

járatópadi kábel? az mi? Huh?


Hát ez engem is érdekelne..........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30341 Dátum: 2014.02.05 szerda, 08:50:48 »

Hali Mindenki!

Hibajelenség: -2000 fordulatszámnál a kocsi kicsit rángat. Gyorsításkor nem csak fordulatszám tartásnál.

A csúcsok, gázpedál kapcsoló jó. Egr ledugózva! Cheesy

Ötlet!!!!

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30342 Dátum: 2014.02.05 szerda, 08:53:09 »


Hát ez engem is érdekelne..........
nemond már ,hogy nem tudod! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30343 Dátum: 2014.02.05 szerda, 08:56:06 »

járatópadi kábel? az mi? Huh?

Vontatókötél.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30344 Dátum: 2014.02.05 szerda, 10:32:52 »

Üdv
Nem lehetséges, hogy egy holtponti jeladó és/vagy kopogás érzékelő gatyázik? A jelenség, ahogy értem a leírást hasonló, mint a benzines motoroknál itt nálunk a cégnél. Gázadásnál inkább fullad a motor? Ilyenkor vezértengely jeladót és gyertyákat cserélünk, valamint a járatópadi kábelt. Dízelnél ugye a gyújtógyertya nem szereplő de a többi gondolom van.(kábel és jeladó) Mondom ezt úgy, hogy 2 hónapja van dízelem. Smiley Csak okoskodom. Smiley
Nos ha holtponti jeladó gszarozik akkor a diesel megáll és nem indul el.Mivel a dieselnek elektromos a gázpedálja és ha ott van hiba akkor nem reagál a gázadásra.Ritka dolog ez de előfordul.A chek engine lámpája ha világít akkor ott hibának kell lenni és mivel írtam neki olvasstasson hibát így közelebb leszünk a megoldáshoz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30345 Dátum: 2014.02.05 szerda, 11:22:12 »

Sziasztok!

A következő a sztori: Vettem egy 2003-as évjáratú Mondeot (fmba motorkódos, 2,0 diesel) motorhibásan, ( két injektor, két dugattyú elolvadt) motor szétszedtem felújítottam és mindent amit kellett kicseréltem. Na szivattyú injektorok felújítva. Mikor összeraktam a gépet elsőnek nem akart kikerekedni a járása de végül valami oknál fogva megjavult. Ilyenkor mikor nem járt normálisan világított a töltés lámpa és a check lámpa is, gázt nem bírtam neki nyomni. Aztán elkezdtem szépen használni a gépet és elmentem vele vagy 4-500 kilométert mikor mentem vele haza és elkezdett rángatni, mint amikor egy benzines kocsinak megmosod a motorját. ráadásul mikor hazaértem vele alig tudtam beállni a garázsba. Elkezdtem nézegetni és mikor újból beindult szintén egyenetlen volt a járása és nem tudtam neki gázt adni. Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával? Valami tipp esetleg?

Hali sorstárs!!!
Van egy pár dolog amit körbe kell járnod!!!! először is, szivattyú és csúcsok felújítása!!!! hozza-é az értékeket, mert ha olyan helyen csinálták akkor igen csak ráraknak a "copatópadta" és futod a fölösleges köröket jó sokért!!! nézted-e hogy a szivattyú tudja a kellő kraftot nyomni, illetve a csúcsok értékeit járás közben lehet mérni, ezek mit mutatnak. Falcsot szív a drága az is jó játék, viszont a szivattyú adatai "forscannal"+obd3-mal mutathat rá utaló jeleket.
A csúcsaid rendben vannak, és jók is akkor jöhet a generátor. feltöltök videót lásd miről beszélek.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30346 Dátum: 2014.02.05 szerda, 11:27:23 »

Hali sorstárs!!!
Van egy pár dolog amit körbe kell járnod!!!! először is, szivattyú és csúcsok felújítása!!!! hozza-é az értékeket, mert ha olyan helyen csinálták akkor igen csak ráraknak a "copatópadta" és futod a fölösleges köröket jó sokért!!! nézted-e hogy a szivattyú tudja a kellő kraftot nyomni, illetve a csúcsok értékeit járás közben lehet mérni, ezek mit mutatnak. Falcsot szív a drága az is jó játék, viszont a szivattyú adatai "forscannal"+obd3-mal mutathat rá utaló jeleket.
A csúcsaid rendben vannak, és jók is akkor jöhet a generátor. feltöltök videót lásd miről beszélek.
Honnan vagy?

Üdv András
http://www.youtube.com/watch?v=SdDSE_qJtXk&feature=youtu.be

itt a videó, esetleg valaki tisztelt fórumtársnak van kedve, ideje, hogy töltene fel egy videót ahol láthatóak jó csúcsok esetében az értékek.
Azt megköszönném!!! az én esetemben a b, c csúcsok értékai nagyon eltérőek. A 0, 2-3 érték kellene lennie alapjáraton, ha jól tudom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 11:42:05 írta andras2 » Naplózva
csumi23
Vendég
« Új hozzászólás #30347 Dátum: 2014.02.05 szerda, 15:01:32 »

Sziasztok, új tag vagyok, 2007-es MK3-as 2.0 TDCI mondeohoz keresek jó állapotú turbót. Még egy kérdés, hogy ez amúgy felújítható? Köszi előre is a segítségeteket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30348 Dátum: 2014.02.05 szerda, 15:10:56 »

Honnan vagy?

Üdv András
http://www.youtube.com/watch?v=SdDSE_qJtXk&feature=youtu.be

itt a videó, esetleg valaki tisztelt fórumtársnak van kedve, ideje, hogy töltene fel egy videót ahol láthatóak jó csúcsok esetében az értékek.
Azt megköszönném!!! az én esetemben a b, c csúcsok értékai nagyon eltérőek. A 0, 2-3 érték kellene lennie alapjáraton, ha jól tudom.


Ezek szerintem a csúcsonkénti korrekciós értékek. Az pedig akkor a legjobb, ha nulla, vagyis nem kell a vezérlőnek korrigálni a befecskendezett mennyiséget, hanem a névlegeset adja a csúcs.

Ha +/- 2 mg-nál több, akkor ott kezd gond lenni. Vagy leragadt, olyankor tisztítás segíthet (adalék a GO-ba), vagy elkopott, emiatt kell csökkenteni a mennyiséget... Ami a videon van, hogy +4 illetve -4-nél kiakad, az szerintem már elég gáz.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 15:13:52 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30349 Dátum: 2014.02.05 szerda, 15:13:01 »

Sziasztok, új tag vagyok, 2007-es MK3-as 2.0 TDCI mondeohoz keresek jó állapotú turbót. Még egy kérdés, hogy ez amúgy felújítható? Köszi előre is a segítségeteket.

Fel lehet, persze, de nem akárhol és nem akárkivel érdemes csináltatni. Legrosszabb esetben, amikor szinte teljesen újjáépítik, 140 ezer körül van a vége (a gyári új majdnem 300 Smiley). Budaörsön van jó turbos cég, postán is lehet nekik küldeni. Ervin tudja pontosan. Ők csak Garrett eredeti alkatrészekkel dolgoznak.

Használt turbot is kapsz a bontósoktól, pl. mk2 (csak telefonon).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 613 614 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.