Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:01:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
605
606
607
608
609
610
611
[
612
]
613
614
615
616
617
618
619
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664609 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30550 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 16:56:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.20 csütörtök, 16:40:03
Biztos elírták. D6BA az TDDI. Okmányirodán meg nem kell csodálkozni, ha valamit elírnak.
Ha a 85 kW valós, akkor a motorkódod HJBA, HJBB, HJBC lehet. Diag meg tudja mondani.
nem véletlenül....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30551 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 17:25:21 »
Sziasztok!Szeretném megkérdezni hogy a generátort meghajtó tengelyen nehéz e kicserélni a gumitárcsát és esetleg cserélhető e a csapágyazása házilag.Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30552 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 20:07:25 »
Idézetet írta: derotos - 2014.02.20 csütörtök, 17:25:21
Sziasztok!Szeretném megkérdezni hogy a generátort meghajtó tengelyen nehéz e kicserélni a gumitárcsát és esetleg cserélhető e a csapágyazása házilag.Köszönöm.
ezt kezd újra.Nem elég egyértelmű amit írsz.a generátort meghajtó tengely a főtengely.annak a csapágyazása már mélyen messze van attól amit te szeretnél.Talán inkább a főtengely szíjtárcsát szeretnéd cserélni.erősíts meg engem ebben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sefti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30553 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 20:45:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.19 szerda, 20:43:04
azt is jó lenne tudni,milyen eszközzel diagolták....ahány,annyi féle érték.....
Szia Alf!
A diag neve AUTOCom és 2011-es progam. Valamint a az egyik vizsgálati résznél azt írja ,hogy üzemanyag szivattyú kérés 80%.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30554 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 21:05:40 »
Idézetet írta: Latat - 2014.02.20 csütörtök, 06:13:37
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. 2003 decemberi gyártású 85kw-os, facelift-es D6BA típusú motorral szerelt, facelift-es (trapéz ködlámpás) dízel mondeom van. Most csináltattam meg a teljes befecskendező rendszert (4 teljesen felújított porlasztócsúcs + teljesen felújított nagynyomású szivattyú + üzemanyagtank + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 2300-2400-as fordulatszám környékén elkezdett ingadozni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, elég ramaty állapotban vannak, ezért teljes felújítás lett a vége. Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. A befecskendező-felújítós cég azt mondja, hogy az egyik hengerben nem épül fel a kompresszió, ezért van ez a probléma, ők számítógépesen 69%-ot mértek, de mondták, hogy ez nem egy mérvadó mérés. A helyzet az, hogy a szerelő viszont rendben megmérte a kompressziót és ugyan valóban alacsonyabb a kompresszió, de a gyári értékek minimális értéke felett van, vagyis a gyári adatokon belül. Ezért azt mondta, hogy ha fel is újítjuk a motort, szerinte nem az a baj, hanem a befecskendező, úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok.
A szerelőm azt mondta, hogy az lenne a legjobb, ha ki tudnám próbáltatni másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel, mert akkor, ha nem jön a hiba, legalább látnánk, hogy mivel van a gond. Szerinte ugyanis az egyik porlasztóval lehet gond, pedig már többször is felprogramozta a megadott értékeket. Az lenne a kérdésem, hogy tudna-e valaki segíteni abban (természetesen nem ingyen kérem), hogy ha elviszem hozzá a Mondeo-m, akkor másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel megnézik, hogy mi az, amivel gond van? Komolyabb gond ezzel a motorral eddig nem volt, 240e km van benne én 130-cal vettem, érthető, ha elhasználódott a motor, de nem hiszem, hogy ha eddig nem volt semmi hiba, probléma, akkor hirtelen egyszerre jöjjön minden. Szerintem szimplán nem az volt a fő gond, amit megszereltek és kidobtam egy rakat pénzt (ami persze megtérül, mert előbb-utóbb úgyis cserélni kellett volna, így legalább ezzel már nem kell foglalkoznom).
Köszönöm a válaszotokat! Esetleg, ha van ötlet, mit kellene még megnézni, azt is megköszönöm. Ja, a turbó kizárva. Az is ellenőrizve volt, nincs vele probléma, ha valaki azt mondaná, hogy valahol ereszt a cső. És még valami: hideg időben nagyon füstölt az autó indításkor néhány percig, melegen ez nem jelentkezett. Amikor viszont kihagy a henger, akkor értelemszerűen "az autó rángatása közben" a kipufogóból füst jön ki. Nem sötétkék, de pontosan nem tudom megállapítani a színét. A szerelő szerint normális a színe, csak sok van belőle. EGR-t is ledugaszolta próbaként, stb. a helyzet akkor sem változott.
A visszatérő ágat meg kellene szívni, hogy jön e levegő, az tud olyat csinálni hogy a hidegen füstöl fehéret és büdös is.
Vagy a szűrő utáni hurokban kimenő ágat leszeditek és onnan szívjátok meg kézi pumpával( ha egy egy régi gázolajszűrő csonkját levágjátok és ezzel tudtok csatlakozni a műanyag csatihoz ami megy vissza a tankba)
vagy a motor vezérműlánc oldalán található két fémcső visszatérő ágát csatlakoztatjátok szét és ezt szívjátok meg, úgy hogy simán a fém visszatérő csőre húztok egy gumicsövet kézi pumpával, viszont a műanyag csatit be kell dugni, hogy a szűrőn keresztül ne szívjon levegőt.
Ha a kézi pumpa nem szív levegőt akkor nincs baj a fals levegővel.
Ha esetleg nem voltam érthető akkor küldj egy privátot és megadom a számom, hogyha szükség lenne értelmesebb elmagyarázásra.
Üdv András
Naplózva
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30555 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 21:41:19 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.20 csütörtök, 20:07:25
ezt kezd újra.Nem elég egyértelmű amit írsz.a generátort meghajtó tengely a főtengely.annak a csapágyazása már mélyen messze van attól amit te szeretnél.Talán inkább a főtengely szíjtárcsát szeretnéd cserélni.erősíts meg engem ebben....
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30556 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 21:46:02 »
Idézetet írta: derotos - 2014.02.20 csütörtök, 21:41:19
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Akkor te a generátor végén lévő görgőt akarod szabadon futóra cserélni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30557 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 22:38:03 »
Idézetet írta: derotos - 2014.02.20 csütörtök, 21:41:19
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Az maga szijfeszitő a gőrgőket lehet cserélni ez a szabadonfutó "
http://mondeo.hu/wiki/images/203.JPG
" szerintem te nem erre gondolsz inkább erre "
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
"
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30558 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 22:42:14 »
Idézetet írta: derotos - 2014.02.20 csütörtök, 21:41:19
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Na ez most nem egészen világos.....
Most az aláírásodban szereplő galaxyról van szó?, mert akkor értem miről beszélsz. Erről:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070295-generator-alkatreszei/112519-generator-szabadonfuto-ford
A mondeoban nincs ilyen tengely hosszabbítás a generátoron....ott rögtön a generátor tengelyén van a szabadonfutó.
A kérdésedre a válasz: fogalmam sincs
Le kell venni és látni kell(ene)...megnézni milyen csapágyak vannak benne...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30559 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 22:49:14 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.20 csütörtök, 16:56:38
nem véletlenül....
Annak mi előnye van, ha mondjuk HJBA helyett D6BA-t írnak be? Teljesítményre ugyanaz, környezetvédelmileg is ugyanaz.
Vagy arra gondolsz, hogy mondjuk a 130 Le-s ?FMBA? helyett került be a D6BA?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30560 Dátum:
2014.02.21 péntek, 06:57:49 »
A porlasztók teteje áll az olajban. Ötletek?
Igazából jobbról a második (isten tudja hányas henger) a legolajosabb, a többi lehet, hogy csak onnan kapta. Majd megpucolom őket és meglátjuk...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30561 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:21:57 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 06:57:49
A porlasztók teteje áll az olajban. Ötletek?
Igazából jobbról a második (isten tudja hányas henger) a legolajosabb, a többi lehet, hogy csak onnan kapta. Majd megpucolom őket és meglátjuk...
Cseréld ki a tömítést, valami 400 Ft darabja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30562 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:28:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.20 csütörtök, 22:49:14
Annak mi előnye van, ha mondjuk HJBA helyett D6BA-t írnak be? Teljesítményre ugyanaz, környezetvédelmileg is ugyanaz.
Vagy arra gondolsz, hogy mondjuk a 130 Le-s ?FMBA? helyett került be a D6BA?
nyilván!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30563 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:29:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.21 péntek, 07:21:57
Cseréld ki a tömítést, valami 400 Ft darabja.
AndyA
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=140900253&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Ezek közül melyikre gondolsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30564 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:30:26 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 06:57:49
A porlasztók teteje áll az olajban. Ötletek?
Igazából jobbról a második (isten tudja hányas henger) a legolajosabb, a többi lehet, hogy csak onnan kapta. Majd megpucolom őket és meglátjuk...
ez biztos go?
szerintem motor oil.húzd meg a szelepdekli csavarjait!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30565 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:31:20 »
Idézetet írta: derotos - 2014.02.20 csütörtök, 21:41:19
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Galaxy? foggalmam sincs.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30566 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:34:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.21 péntek, 07:30:26
ez biztos go?
szerintem motor oil.húzd meg a szelepdekli csavarjait!
Nem, nem go, motor oil
A tömítés az go-t tömít?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30567 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:35:23 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 07:29:22
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=140900253&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Ezek közül melyikre gondolsz?
Ránézésre a legelső, de majd valaki hozzáértő megmondja biztosra. Ilyenkor általában PCS-ből a visszafolyó résolaj ereszt egy kicsit. Viszont nemrég még valami 400 Ft-ot emlegettek, akik ilyet cseréltek, úgyhogy nem tudom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30568 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:36:06 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 07:34:30
Nem, nem go, motor oil
A tömítés az go-t tömít?
Az a tömítés a résolajat tömíti, igen. De akkor ezek szerint neked nem ezzel van bajod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30569 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:36:13 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 07:34:30
Nem, nem go, motor oil
A tömítés az go-t tömít?
igen.mosd le a motort,húzd meg a csavarokat a szelepdeklin körbe,és csekkold pár napig.csak utána vegyél tömítést a csúcsok köré,ha jön akkor is az olaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30570 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:36:41 »
Idézetet írta: derotos - 2014.02.20 csütörtök, 21:41:19
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Cseréld kompletten, ne variálj.
Ha nem teszed, akkor legközelebb majd a gumi mehet tönkre.
Ellenőrizd a generátor rögzítését is, néha fel szokott lazulni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30571 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:37:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.21 péntek, 07:21:57
Cseréld ki a tömítést, valami 400 Ft darabja.
AndyA
Inkább 3-4 ezer darabja
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30572 Dátum:
2014.02.21 péntek, 07:40:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.21 péntek, 07:36:13
igen.mosd le a motort,húzd meg a csavarokat a szelepdeklin körbe,és csekkold pár napig.csak utána vegyél tömítést a csúcsok köré,ha jön akkor is az olaj.
Emígyen fogok cselekedni
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30573 Dátum:
2014.02.21 péntek, 08:19:28 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 07:34:30
Nem, nem go, motor oil
A tömítés az go-t tömít?
Ez az olajat tömíti.
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
Ha go akkor a résolajcsőhöz kell O gyűrű.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30574 Dátum:
2014.02.21 péntek, 11:53:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.21 péntek, 08:19:28
Ez az olajat tömíti.
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
Ha go akkor a résolajcsőhöz kell O gyűrű.
Köszi, az a lényeg, hogy olcsó
Azt jól látom, hogy
ebbe
a készletbe már benne vannak, ugye?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30575 Dátum:
2014.02.21 péntek, 12:04:03 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 11:53:23
Köszi, az a lényeg, hogy olcsó
Azt jól látom, hogy
ebbe
a készletbe már benne vannak, ugye?
Kép alapján benne vannak.
A legolcsóbb megoldás, ha kiveszed körbekened valami olaj és hő álló pasztával aztán visszarakod....többet nem lesz vele gondod.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80046
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30576 Dátum:
2014.02.21 péntek, 13:10:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.21 péntek, 12:04:03
Kép alapján benne vannak.
A legolcsóbb megoldás, ha kiveszed körbekened valami olaj és hő álló pasztával aztán visszarakod....többet nem lesz vele gondod.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80046
Hmm... Teszek egy próbát
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30577 Dátum:
2014.02.21 péntek, 13:24:08 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 13:10:32
Hmm... Teszek egy próbát
Kiütközött a taxis véred...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30578 Dátum:
2014.02.21 péntek, 15:06:31 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 13:10:32
Hmm... Teszek egy próbát
A legolcsóbb, de a leggányabb is egyben
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30579 Dátum:
2014.02.21 péntek, 15:54:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.21 péntek, 15:06:31
A legolcsóbb, de a leggányabb is egyben
Na most akkor jó/tartós vagy nem?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30580 Dátum:
2014.02.21 péntek, 16:17:44 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 15:54:11
Na most akkor jó/tartós vagy nem?
Nekem jó.
Eddig én is úgy voltam vele, hogy nem kell pasztázni....aztán tele lett a thököm mikor 30ezer km után a 2 középsőnél (megint) állt az olaj. Akkor Ervin javaslatára kiszedtem őket lepucoltam szépen mindent és visszaraktam egy kis paszta segítségével....azóta porszáraz ott minden. Az meg nem is látszik, hogy pasztázva van....ésszel kell bánni vele.
Szóval azt mindenki döntse el, hogy gányolás -e vagy nem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30581 Dátum:
2014.02.21 péntek, 17:10:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.21 péntek, 16:17:44
Nekem jó.
Eddig én is úgy voltam vele, hogy nem kell pasztázni....aztán tele lett a thököm mikor 30ezer km után a 2 középsőnél (megint) állt az olaj. Akkor Ervin javaslatára kiszedtem őket lepucoltam szépen mindent és visszaraktam egy kis paszta segítségével....azóta porszáraz ott minden. Az meg nem is látszik, hogy pasztázva van....ésszel kell bánni vele.
Szóval azt mindenki döntse el, hogy gányolás -e vagy nem.
Akkor kipróbálom
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30582 Dátum:
2014.02.21 péntek, 17:51:20 »
Hol találom a motoron a kopogás érzékelőt? Lehet valahogy hibakeresést végezni rajta, vagy csak csere?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30583 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:09:44 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 15:54:11
Na most akkor jó/tartós vagy nem?
Jó is, meg tartós is. De attól még gány
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30584 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:11:21 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 17:51:20
Hol találom a motoron a kopogás érzékelőt? Lehet valahogy hibakeresést végezni rajta, vagy csak csere?
micsi?
Ha kopogásérzékelő a hibakód,az nem azért van,mert tönkrement a kopogásérzékelő,hanem mert xar valamelyik csúcs.Az érzékelő a rosszkor történt robbanást érzékeli és jelzi az ecu felé.Ezután érkezik a vészüzem.Szóval csúcscserével kezded a taxizást?
A kérdésre a válasz a blokk oldalán van egy kis lapos lemez szerű képződmény vezeték jön ki belőle.A vízpumpától balra és a nagynyomássútól jobbra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30585 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:29:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.21 péntek, 18:11:21
micsi?
Ha kopogásérzékelő a hibakód,az nem azért van,mert tönkrement a kopogásérzékelő,hanem mert xar valamelyik csúcs.Az érzékelő a rosszkor történt robbanást érzékeli és jelzi az ecu felé.Ezután érkezik a vészüzem.Szóval csúcscserével kezded a taxizást?
A kérdésre a válasz a blokk oldalán van egy kis lapos lemez szerű képződmény vezeték jön ki belőle.A vízpumpától balra és a nagynyomássútól jobbra.
Áramköri hibakódot kapott, nem knock above treshold kódot.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30586 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:42:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.21 péntek, 18:29:48
Áramköri hibakódot kapott, nem knock above treshold kódot.
Így igaz, 1. circuit valami
Ráadásul vízpumpa csere után jött elő! Lehet, hogy tönkre tettem valamit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30587 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:49:51 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.21 péntek, 18:42:46
Így igaz, 1. circuit valami
Ráadásul vízpumpa csere után jött elő! Lehet, hogy tönkre tettem valamit?
Széthúztátok a csatlakozót vagy megsérült a csatlakozó, kábel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30588 Dátum:
2014.02.21 péntek, 19:43:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.21 péntek, 18:49:51
Széthúztátok a csatlakozót vagy megsérült a csatlakozó, kábel.
Igen, holnap ránézek, hogy mit csinál(hat)tam vele
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30589 Dátum:
2014.02.21 péntek, 20:50:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.21 péntek, 18:29:48
Áramköri hibakódot kapott, nem knock above treshold kódot.
ezt nem írta eddig....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30590 Dátum:
2014.02.21 péntek, 21:04:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.21 péntek, 20:50:37
ezt nem írta eddig....
Írta, tegnap vagy ilyesmi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30591 Dátum:
2014.02.21 péntek, 21:05:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.21 péntek, 21:04:21
Írta, tegnap vagy ilyesmi.
akkó jóvan akkó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30592 Dátum:
2014.02.22 szombat, 07:23:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.21 péntek, 18:11:21
micsi?
Ha kopogásérzékelő a hibakód,az nem azért van,mert tönkrement a kopogásérzékelő,hanem mert xar valamelyik csúcs.Az érzékelő a rosszkor történt robbanást érzékeli és jelzi az ecu felé.Ezután érkezik a vészüzem.Szóval csúcscserével kezded a taxizást?
A kérdésre a válasz a blokk oldalán van egy kis lapos lemez szerű képződmény vezeték jön ki belőle.A vízpumpától balra és a nagynyomássútól jobbra.
Én hülye barom
Amikor cseréltem rajta a vízpumpát, nem dugtam vissza a kopogás érzékelő csatiját. Hát persze, hogy kopogott a szerencsétlen
Mindjárt megyek be vele a városba és majd meglátjuk, hogy tényleg csak ennyi volt e a baj
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30593 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:38:33 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.22 szombat, 07:23:47
Én hülye barom
Amikor cseréltem rajta a vízpumpát, nem dugtam vissza a kopogás érzékelő csatiját. Hát persze, hogy kopogott a szerencsétlen
Mindjárt megyek be vele a városba és majd meglátjuk, hogy tényleg csak ennyi volt e a baj
Na, megvolt a próba és minden a legnagyobb rendben, ez okozta a hibát
Már láttam a lelki szemeim előtt a félmilliós csúcs cserét
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30594 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:42:09 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.22 szombat, 11:38:33
Na, megvolt a próba és minden a legnagyobb rendben, ez okozta a hibát
Már láttam a lelki szemeim előtt a félmilliós csúcs cserét
Legalább "olcsón" megúsztad.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30595 Dátum:
2014.02.22 szombat, 14:19:54 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.22 szombat, 07:23:47
Én hülye barom
Amikor cseréltem rajta a vízpumpát, nem dugtam vissza a kopogás érzékelő csatiját. Hát persze, hogy kopogott a szerencsétlen
Mindjárt megyek be vele a városba és majd meglátjuk, hogy tényleg csak ennyi volt e a baj
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
derotos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30596 Dátum:
2014.02.22 szombat, 17:32:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.20 csütörtök, 22:42:14
Na ez most nem egészen világos.....
Most az aláírásodban szereplő galaxyról van szó?, mert akkor értem miről beszélsz. Erről:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070295-generator-alkatreszei/112519-generator-szabadonfuto-ford
A mondeoban nincs ilyen tengely hosszabbítás a generátoron....ott rögtön a generátor tengelyén van a szabadonfutó.
A kérdésedre a válasz: fogalmam sincs
Le kell venni és látni kell(ene)...megnézni milyen csapágyak vannak benne...
Sziasztok!Igen erről van szó.Kerestem a neten valami infót,de semmi.Azért mindenkinek köszi az segítséget.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30597 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 11:16:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.21 péntek, 07:30:26
ez biztos go?
szerintem motor oil.húzd meg a szelepdekli csavarjait!
Meghúzgáltam a csavarokat. Némelyik annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekerni
Ez típus betegség?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30598 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 11:24:24 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.23 vasárnap, 11:16:02
Meghúzgáltam a csavarokat. Némelyik annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekerni
Ez típus betegség?
Nálam már fellazult így. Alf húzta meg azt is.
Szerintem műanyag/fém hideg/meleg hőtágulás eredménye.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30599 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 11:51:30 »
Idézetet írta: siky - 2014.02.23 vasárnap, 11:16:02
Meghúzgáltam a csavarokat. Némelyik annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekerni
Ez típus betegség?
egy fellazult csavar hogy az úristenben lehet típusbetegség?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
605
606
607
608
609
610
611
[
612
]
613
614
615
616
617
618
619
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ