Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:56:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
708
709
710
711
712
713
714
[
715
]
716
717
718
719
720
721
722
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654602 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35700 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:33:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 15:30:05
nem megy felfelé
függőlegesen áll folyamatosan menet közben. 90-92 fokot ír rá. csak ha megálok várni amíg beszaladnak a boltba, akkor lemegy addig, ami a képen van
pl a műszerteszt 95fok az diagon már 105-108 környéke, a 97 meg 110-111, és akkor indul a venti 2-es fokozat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35701 Dátum:
2014.12.23 kedd, 16:15:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 04:04:49
Nem.
Nem.
Kössz.
Volt már valakinek ilyen baja
Szétcsúszhatott valami a műszerfalon?
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35702 Dátum:
2014.12.23 kedd, 17:05:13 »
Sziasztok. Kicseréltem az olajköri termosztátot mivel nem melegedet ki a kocsi, ezzel együtt cseréltem fagyállót is. Meg is oldódott a probléma, de viszont most nincs fűtés az utas térben. Kérdésem az lenne, hogy magától fog légteleníteni vagy nekem kell megoldanom(természetesen megjáratam párszor). Köszönöm előre is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 17:07:01 írta akosm92
»
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35703 Dátum:
2014.12.23 kedd, 17:07:13 »
Idézetet írta: akosm92 - 2014.12.23 kedd, 17:05:13
Sziasztok. Kicseréltem az olajköri termosztátot mivel nem melegedet ki a kocsi, ezzel együtt cseréltem fagyállót is. Meg is oldódott a probléma, de viszont most nincs fűtés az utas térben. Kérdésem az lenne, hogy magától fog légteleníteni vagy nekem kell megoldanom. Köszönöm előre is.
a vízpumpa tetején van 1 csavar.azzal kilehet engedni a levegőt a vízpumpából.de magától is megcsinálja idővel....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35704 Dátum:
2014.12.23 kedd, 17:12:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 17:07:13
a vízpumpa tetején van 1 csavar.azzal kilehet engedni a levegőt a vízpumpából.de magától is megcsinálja idővel....
Köszönöm a választ. A vizpumpánal már nincs levegő szerintem, de megprobalom. Ha légtelenítem a vizpumpánál es nem jon levegő akkor elvileg attól a fűtés kör magatol meg javul egy idő után?
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35705 Dátum:
2014.12.23 kedd, 17:12:52 »
Idézetet írta: akosm92 - 2014.12.23 kedd, 17:12:31
Köszönöm a választ. A vizpumpánal már nincs levegő szerintem, de megprobalom. Ha légtelenítem a vizpumpánál es nem jon levegő akkor elvileg attól a fűtés kör magatol meg javul egy idő után?
igen.
de ha ott nem lenne levegő,akkor lenne fűtésed is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35706 Dátum:
2014.12.23 kedd, 17:17:48 »
Idézetet írta: akosm92 - 2014.12.23 kedd, 17:12:31
Köszönöm a választ. A vizpumpánal már nincs levegő szerintem, de megprobalom. Ha légtelenítem a vizpumpánál es nem jon levegő akkor elvileg attól a fűtés kör magatol meg javul egy idő után?
Fagyálló cserénél bemelegítetted az autót rendesen? Termosztátok nyitottak, hűtőventilátor kapcsolt?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35707 Dátum:
2014.12.23 kedd, 18:01:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.23 kedd, 17:17:48
Fagyálló cserénél bemelegítetted az autót rendesen? Termosztátok nyitottak, hűtőventilátor kapcsolt?
természetesen járatam a kocsit és teljesen kimelegedett.
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35708 Dátum:
2014.12.23 kedd, 18:40:11 »
Köszi Tipcsi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35709 Dátum:
2014.12.23 kedd, 18:58:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 18:40:11
Köszi Tipcsi
úristen, mit csinált veled??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35710 Dátum:
2014.12.23 kedd, 18:59:25 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 18:58:14
úristen, mit csinált veled??
Semmit. privátban adott érdemi segítséget
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35711 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:05:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 18:59:25
Semmit. privátban adott érdemi segítséget
privát segítséget?
Mire szoktattak Téged odakinn?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35712 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:13:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 19:05:39
privát segítséget?
Mire szoktattak Téged odakinn?
Hát azt nem mondanám, mit látam tanultam odakinn, mert megint én lennék a gonosz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35713 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:24:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 19:13:23
Hát azt nem mondanám, mit látam tanultam odakinn, mert megint én lennék a gonosz
Pedig mesélhetnél
Naplózva
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35714 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:36:15 »
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Néhány napja feltettem egy kérdést az általános kérdések topicban, de sajnos nem érkezett válasz.
Ezért megkérdem itt is.
HJBB-s Tdci motoron mi a módja a bordásszíjjak cseréjének? Minden segítség jól jönne...
Köszönöm!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35715 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:49:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.23 kedd, 19:24:10
Pedig mesélhetnél
majd négyszemközt, hogy senki nem botránkozzon meg
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35716 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:53:14 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.23 kedd, 19:36:15
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Néhány napja feltettem egy kérdést az általános kérdések topicban, de sajnos nem érkezett válasz.
Ezért megkérdem itt is.
HJBB-s Tdci motoron mi a módja a bordásszíjjak cseréjének? Minden segítség jól jönne...
Köszönöm!
Motor állj, szíj le!
Ha ennyire bizonytalan vagy, ne állj neki! Ezt nem bántásból mondom.
Legfeljebb a szervó oldalon, ott nem vészes a csere.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35717 Dátum:
2014.12.23 kedd, 19:54:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.23 kedd, 19:49:32
majd négyszemközt, hogy senki nem botránkozzon meg
Rendes tőled/tőletek.....hogy a kapcsolatotok intim részeit négyszemközt intézitek!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35718 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:08:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 17:12:52
igen.
de ha ott nem lenne levegő,akkor lenne fűtésed is...
sötét ellenében még megjátszottam a légtelenítő csavart és láss csodát újra meleg levegőt fúj az arcomra. Köszi a segítséget.
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35719 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:28:41 »
Idézetet írta: akosm92 - 2014.12.23 kedd, 20:08:23
sötét ellenében még megjátszottam a légtelenítő csavart és láss csodát újra meleg levegőt fúj az arcomra. Köszi a segítséget.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35720 Dátum:
2014.12.23 kedd, 20:33:28 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.23 kedd, 19:36:15
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon. Néhány napja feltettem egy kérdést az általános kérdések topicban, de sajnos nem érkezett válasz.
Ezért megkérdem itt is.
HJBB-s Tdci motoron mi a módja a bordásszíjjak cseréjének? Minden segítség jól jönne...
Köszönöm!
a szíj leszedéséhez kell egy szíjlazító(cikk a Wikiben)-illetve lehet nélküle is,ha a főtengelyszíjtárcsa csavarjait egyenként kiszeded,és az utolsón elfordítod a tárcsát.Gyárilag a jobb első kereket lekell szedni,és a kormányösszekötőt szétszedni.A generátort lekell szedni,mert a feszítő a generátor alatt van rögzítve,a szíj meg bele van fűzve.Visszafelé ugyan ebben a sorrenben visszafeléhaladva tudod összerakni.
A szervószíjat egy flexkulccsal megtudod lazítani,és ledobni a szíjtárcsáról.Az új hasonlóan vissza.A feszítő átalakításához találsz cikket a Wikiben.
http://mondeo.hu/wiki
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35721 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:54:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 19:53:14
Motor állj, szíj le!
Ha ennyire bizonytalan vagy, ne állj neki! Ezt nem bántásból mondom.
Legfeljebb a szervó oldalon, ott nem vészes a csere.
Nem vagyok bizonytalan, inkább tudatlan! De valahol el kell kezdeni...
Igazábol az érdekelne, hogy mit kell feltétlenül lebontani, meglazítani, hogy beférjen oda a lapát kezem? Kell-e pl szíjfeszítőt cserélni? Bardinál van vagy 4 féle szíjhossz! Melyiket érdemes venni?
Sok kérdésem lenne még de csak apránként...
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35722 Dátum:
2014.12.23 kedd, 21:56:42 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.23 kedd, 21:54:06
Nem vagyok bizonytalan, inkább tudatlan! De valahol el kell kezdeni...
Igazábol az érdekelne, hogy mit kell feltétlenül lebontani, meglazítani, hogy beférjen oda a lapát kezem? Kell-e pl szíjfeszítőt cserélni? Bardinál van vagy 4 féle szíjhossz! Melyiket érdemes venni?
Sok kérdésem lenne még de csak apránként...
Alf leírta és van wiki is.
Én csak azért szólok, hogy ha pl. szétjön és nem tudod összerakni, akkor ott leszel karácsonykor kocsi nélkül......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35723 Dátum:
2014.12.23 kedd, 22:04:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:33:28
a szíj leszedéséhez kell egy szíjlazító(cikk a Wikiben)-illetve lehet nélküle is,ha a főtengelyszíjtárcsa csavarjait egyenként kiszeded,és az utolsón elfordítod a tárcsát.Gyárilag a jobb első kereket lekell szedni,és a kormányösszekötőt szétszedni.A generátort lekell szedni,mert a feszítő a generátor alatt van rögzítve,a szíj meg bele van fűzve.Visszafelé ugyan ebben a sorrenben visszafeléhaladva tudod összerakni.
A szervószíjat egy flexkulccsal megtudod lazítani,és ledobni a szíjtárcsáról.Az új hasonlóan vissza.A feszítő átalakításához találsz cikket a Wikiben.
http://mondeo.hu/wiki
Köszönöm a részletes leírást! Megpróbálom feldolgozni!
Még egy kérdés: Az én motorom HJBB-s. kell rá vennem egy turbo hővédőlemezt és egy motorburkolatot mert sajnos ezek hiányoznak róla...(így sikerült vennem) Ezek az alkatrészek mennyire kompatibilisek egymással a Mondeo 2.0 TDCI motorok közt? Ha jól olvastam van kb. hat motorkód!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35724 Dátum:
2014.12.23 kedd, 22:06:47 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 21:56:42
Alf leírta és van wiki is.
Én csak azért szólok, hogy ha pl. szétjön és nem tudod összerakni, akkor ott leszel karácsonykor kocsi nélkül......
Igen megvan, de a wikiben csak a szíjlazítót találtam.
Amúgy Karácsony kocsi nélkül nekem = életem legnyugodttabb karácsonya!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 22:09:29 írta panses
»
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35725 Dátum:
2014.12.24 szerda, 09:33:11 »
Idézetet írta: panses - 2014.12.23 kedd, 22:04:16
Köszönöm a részletes leírást! Megpróbálom feldolgozni!
Még egy kérdés: Az én motorom HJBB-s. kell rá vennem egy turbo hővédőlemezt és egy motorburkolatot mert sajnos ezek hiányoznak róla...(így sikerült vennem) Ezek az alkatrészek mennyire kompatibilisek egymással a Mondeo 2.0 TDCI motorok közt? Ha jól olvastam van kb. hat motorkód!
a hővédőlemez eltérő lehet a fix és nem fix turbóknál.ez max 2féle.
A motorburkolat meg fl előtti és fl utáni van.
Az aláírásodba az autód adatait írd be,ne a sámsonét,és akkor nem kell felesleges kérdés-válasszal fárasztanunk téged.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35726 Dátum:
2014.12.24 szerda, 12:20:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.24 szerda, 09:33:11
a hővédőlemez eltérő lehet a fix és nem fix turbóknál.ez max 2féle.
A motorburkolat meg fl előtti és fl utáni van.
Az aláírásodba az autód adatait írd be,ne a sámsonét,és akkor nem kell felesleges kérdés-válasszal fárasztanunk téged.....
Kössz a választ! Értem és vettem!
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35727 Dátum:
2014.12.24 szerda, 13:14:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.23 kedd, 20:33:28
a szíj leszedéséhez kell egy szíjlazító(cikk a Wikiben)-illetve lehet nélküle is,ha a főtengelyszíjtárcsa csavarjait egyenként kiszeded,és az utolsón elfordítod a tárcsát.Gyárilag a jobb első kereket lekell szedni,és a kormányösszekötőt szétszedni.A generátort lekell szedni,mert a feszítő a generátor alatt van rögzítve,a szíj meg bele van fűzve.Visszafelé ugyan ebben a sorrenben visszafeléhaladva tudod összerakni.
A szervószíjat egy flexkulccsal megtudod lazítani,és ledobni a szíjtárcsáról.Az új hasonlóan vissza.A feszítő átalakításához találsz cikket a Wikiben.
http://mondeo.hu/wiki
szervószíj feszítőhöz hozzáfér rendes szerszámmal is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35728 Dátum:
2014.12.24 szerda, 13:28:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.24 szerda, 13:14:58
szervószíj feszítőhöz hozzáfér rendes szerszámmal is
1/4-es rövid szár + hajtószár, már lazul is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35729 Dátum:
2014.12.24 szerda, 13:38:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.24 szerda, 13:28:59
1/4-es rövid szár + hajtószár, már lazul is.
így van. mekem is ezzel működött. felesleges flexkulcs, meg tokmánykulcs, meg láncfűrész kulcs, meg ilyenek
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35730 Dátum:
2014.12.24 szerda, 15:42:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.24 szerda, 13:38:13
így van. mekem is ezzel működött. felesleges flexkulcs, meg tokmánykulcs, meg láncfűrész kulcs, meg ilyenek
szerintem meg barátkozz a jobb kezeddel,ha ennyire unatkozol.vagy a ballal,az olyan mintha más csinálná.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35731 Dátum:
2014.12.24 szerda, 16:16:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.24 szerda, 15:42:52
szerintem meg barátkozz a jobb kezeddel,ha ennyire unatkozol.vagy a ballal,az olyan mintha más csinálná.
szoktam, de hogy jön ez most ide?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35732 Dátum:
2014.12.24 szerda, 18:00:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.24 szerda, 16:16:31
szoktam, de hogy jön ez most ide?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35733 Dátum:
2014.12.24 szerda, 21:11:51 »
neu Mondi elég korrekt! Stuttgart - Miskolc távot (1055km ; 10,5 óra) 6,7-es átlaggal futotta le úgy, h németbe 'nolimit', ausztriában 130 végig, itthon pedig a trafi lekkakantva (220km/h, kb végig).
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.24 szerda, 21:15:00 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35734 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 10:13:32 »
Kellemes ünnepeket minden kedves fórumtársnak!!!
Van egy kis kételyem az autóval kapcsolatban,szeretnék megerősítést!! TDCi Ghia,2005.03.-forgalmi szerint,FMBA motorkód,2.0.
Nem tudom,hogy EU3 vagy EU4 -es az autó. Az EGR szelep miatt fura,mert az nem elektromos vezérlésű,csak egy kis vékony vákuumcső van rajta+a nagyobb rácsatlakozások.Szerintetek??
Meg NAGYON fontos lenne nekem egy B.-A.-Z. megyei szakember aki otthon van a nagynyomású üz.a. rendszerben,alapjárat alacsony (600-700) és egyenetlen,kb 2500-as fordulaton izzításjelző villog,majd leáll a motor és (P0251 hibakód).Porl.csúcs poharazás volt,1,2,3-nál sok a résolaj alapjáraton.Viszont elindulás után eddig a fordulatig kényelmes gyorsítással semmi jele a problémának,nem igazán értem.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35735 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 10:18:31 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2014.12.25 csütörtök, 10:13:32
Kellemes ünnepeket minden kedves fórumtársnak!!!
Van egy kis kételyem az autóval kapcsolatban,szeretnék megerősítést!! TDCi Ghia,2005.03.-forgalmi szerint,FMBA motorkód,2.0.
Nem tudom,hogy EU3 vagy EU4 -es az autó. Az EGR szelep miatt fura,mert az nem elektromos vezérlésű,csak egy kis vékony vákuumcső van rajta+a nagyobb rácsatlakozások.Szerintetek??
Meg NAGYON fontos lenne nekem egy B.-A.-Z. megyei szakember aki otthon van a nagynyomású üz.a. rendszerben,alapjárat alacsony (600-700) és egyenetlen,kb 2500-as fordulaton izzításjelző villog,majd leáll a motor és (P0251 hibakód).Porl.csúcs poharazás volt,1,2,3-nál sok a résolaj alapjáraton.Viszont elindulás után eddig a fordulatig kényelmes gyorsítással semmi jele a problémának,nem igazán értem.
Köszönöm a válaszokat.
sok a resolaj akkor javítani kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35736 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 13:35:53 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2014.12.25 csütörtök, 10:13:32
Kellemes ünnepeket minden kedves fórumtársnak!!!
Van egy kis kételyem az autóval kapcsolatban,szeretnék megerősítést!! TDCi Ghia,2005.03.-forgalmi szerint,FMBA motorkód,2.0.
Nem tudom,hogy EU3 vagy EU4 -es az autó. Az EGR szelep miatt fura,mert az nem elektromos vezérlésű,csak egy kis vékony vákuumcső van rajta+a nagyobb rácsatlakozások.Szerintetek??
Meg NAGYON fontos lenne nekem egy B.-A.-Z. megyei szakember aki otthon van a nagynyomású üz.a. rendszerben,alapjárat alacsony (600-700) és egyenetlen,kb 2500-as fordulaton izzításjelző villog,majd leáll a motor és (P0251 hibakód).Porl.csúcs poharazás volt,1,2,3-nál sok a résolaj alapjáraton.Viszont elindulás után eddig a fordulatig kényelmes gyorsítással semmi jele a problémának,nem igazán értem.
Köszönöm a válaszokat.
Szia!
Én Borsodi vagyok de sajnos a nagynyomású rendszerhez itt nem találsz jó szerelőt!!!
Én Nyírtelekre hordom Kósa úrhoz csupa korrekt ember dolgozik ott.
Általában minden alkatrésze van raktáron így szinte azonnal javít is.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35737 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 20:26:04 »
Idézetet írta: Tsory - 2014.12.24 szerda, 21:11:51
neu Mondi elég korrekt! Stuttgart - Miskolc távot (1055km ; 10,5 óra) 6,7-es átlaggal futotta le úgy, h németbe 'nolimit', ausztriában 130 végig, itthon pedig a trafi lekkakantva (220km/h, kb végig).
Gratula hozzá. Kiváló választás. Tisztességes teljesítmény mellett nevetségesen keveset fogyaszt.
Naplózva
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35738 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 21:12:14 »
Idézetet írta: roberto76 - 2014.12.25 csütörtök, 13:35:53
Szia!
Én Borsodi vagyok de sajnos a nagynyomású rendszerhez itt nem találsz jó szerelőt!!!
Én Nyírtelekre hordom Kósa úrhoz csupa korrekt ember dolgozik ott.
Általában minden alkatrésze van raktáron így szinte azonnal javít is.
Köszi.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35739 Dátum:
2014.12.26 péntek, 08:26:32 »
Idézetet írta: stealt - 2014.12.25 csütörtök, 20:26:04
Gratula hozzá. Kiváló választás. Tisztességes teljesítmény mellett nevetségesen keveset fogyaszt.
köszi stealt
tudtam mibe nyúlok amikor megvettem, ezért is lett így
pici hibával került hozzám az autó, kb féldélutános munka van a hátulján mivel azt v letolatták, v belementek. a hátsó ajtón van horpadás, és a fekete autón ezüst a hátsó lökös. namost én ezzel nem fogok sokat vesződni, a telet így nyomja le, tavasszal pedig veszek rá színazonos bontott hátsó ajtót, és lököst aztán felpattintom, és kész a sérülésmentes 2,2 Titán X
9:20-kor jöttem be hegyeshalomnál az országba, és délbe már miskolcnál jöttem le a pályáról
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.26 péntek, 08:29:42 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35740 Dátum:
2014.12.27 szombat, 19:46:46 »
Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35741 Dátum:
2014.12.27 szombat, 19:55:08 »
Idézetet írta: Latat - 2014.12.27 szombat, 19:46:46
Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.
Nem kell ahhoz megbontani nagyban a motort, hogy kideríthető legyen a hajtókar görbület, ha valóban az van.
Az injektor biztosan nem görbíti meg a hajtókart, legfeljebb átlövi a dugattyút. Ez is könnyen kideríthető.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.27 szombat, 20:11:51 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35742 Dátum:
2014.12.27 szombat, 19:55:54 »
Idézetet írta: Latat - 2014.12.27 szombat, 19:46:46
Ezúton szeretném megköszönni Németh Viktornak, az Auto Fort szerelőjének, hogy annó a Mondeo-mra bevizsgálás után motor megbontása nélkül megmondta nekem, hogy valószínűleg a hajtókar elgörbült a motorban és ezért nincs meg a megfelelő nyomás a motorban. Sajnos, mivel ez egy költségigényes javítás, mostanra jött össze a pénzem, hogy szerelővel a motort szétszereltessem és este kaptam a diagnózist, hogy Viktor "látatlanban" sem tévedett. Tényleg megérdemelte az év szerelője díjat, diagnosztikában (és akinek van pénze márkaszervizes szerelésre is) mindenképpen őt javaslom. Eddig ahány szervizeshez vittem, annyiféle volt a diagnosztika, mert egyik sem hitte, hogy meg kellene bontani a motort, más lesz a probléma. De aztán elfogyott már a türelmem és saját kockázatra megbontattam egy megbízható szerelővel, aki ma tényleg ezt a hibát tárta fel
Akinek MK3-as 2.0 tdci dízele van és tönkremegy a befecskendező rendszer és utána rángat bizonyos esetekben a motor, az gyanakodjon arra is, hogy esetleg az injektor tönkretette az egyik hajtókart is, mint az az én esetemben megtörtnént, bár állítólag ritka jelenség.
Volt már ilyen. Domi is tudna erről mesélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35743 Dátum:
2014.12.27 szombat, 19:58:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.12.27 szombat, 19:55:54
Volt már ilyen. Domi is tudna erről mesélni.
AndyA
Nála lyukas lett a dugattyú.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35744 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:05:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 19:58:34
Nála lyukas lett a dugattyú.
Tehát átlőtte
Bár akkor kevéssé volt széles a mosolyom.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35745 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:10:40 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.27 szombat, 20:05:32
Tehát átlőtte
Bár akkor kevéssé volt széles a mosolyom.
Elhiszem, nem kellemes mikor ezt közlik az emberrel....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35746 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:11:21 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.27 szombat, 20:05:32
Tehát átlőtte
Bár akkor kevéssé volt széles a mosolyom.
vettél volna benzinest!
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35747 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:12:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.27 szombat, 20:11:21
vettél volna benzinest!
Sok helyen olvasható az autójában az iránta érzett vágyakozás....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35748 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:15:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.27 szombat, 20:11:21
vettél volna benzinest!
Kezdődik?
Hozom a popcorn!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35749 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:25:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.27 szombat, 20:11:21
vettél volna benzinest!
Látod....látod, őszintére ittad már magad!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
708
709
710
711
712
713
714
[
715
]
716
717
718
719
720
721
722
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ