Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 04:17:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 735 736 737 738 739 740 741 [742] 743 744 745 746 747 748 749 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13885185 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37050 Dátum: 2015.04.21 kedd, 08:49:44 »

Sziasztok!

Szerintetek lyukas a turbócsövem? Olajfoltot ugyan nem látok a csöveken.
Viszont kisebb gyorsításnál is porszívószerű, süvítő (nem fütyülő) hang jön a turbó irányából.
Az természetes, hogy álló helyzetben kisebb gázadásra is rögtön reagál a turbó geometriát állító kar?

Feri
a turbó utáni rövid cső is kiszokott durranni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #37051 Dátum: 2015.04.21 kedd, 10:12:39 »

a turbó utáni rövid cső is kiszokott durranni....

Igen azt néztem de nem láttam, hogy lyukas lenne. A geometria állító kar mozgása normális?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37052 Dátum: 2015.04.21 kedd, 10:28:18 »

Igen azt néztem de nem láttam, hogy lyukas lenne. A geometria állító kar mozgása normális?


Alapjáraton is mozoghat, persze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #37053 Dátum: 2015.04.21 kedd, 10:32:17 »

Alapjáraton is mozoghat, persze.

AndyA

Köszi!
Akkor majd nézegetem a csövet. A turbócsőrepedésnél mindig jobban füstöl az autó vagy ez nem kötelező?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37054 Dátum: 2015.04.21 kedd, 11:19:13 »

Köszi!
Akkor majd nézegetem a csövet. A turbócsőrepedésnél mindig jobban füstöl az autó vagy ez nem kötelező?


Ha nem szökik el túl sok nyomás, akkor nem nagyon fog füstölni, de fütyülni már hallani fogod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37055 Dátum: 2015.04.21 kedd, 11:30:33 »

Köszi!
Akkor majd nézegetem a csövet. A turbócsőrepedésnél mindig jobban füstöl az autó vagy ez nem kötelező?

egr alatti csövet nézd meg, az szokta magát megadni általában. ha kell, van 1 hibátlan olyanom wave (meg igazából szinte az összes fajtából vigyor3)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37056 Dátum: 2015.04.21 kedd, 12:56:12 »

Igen azt néztem de nem láttam, hogy lyukas lenne. A geometria állító kar mozgása normális?

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #37057 Dátum: 2015.04.22 szerda, 13:54:42 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.22 szerda, 13:57:04 írta Gábor56 » Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37058 Dátum: 2015.04.22 szerda, 14:58:41 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.


Próbálj első körben AC-t, go szűrőt cserélni. Illetve názd át az üzemanyag csövezést, lehet fellevegősdöik.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37059 Dátum: 2015.04.22 szerda, 15:11:51 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.


Főtengely pozíció érzékelő?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37060 Dátum: 2015.04.22 szerda, 15:43:10 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.

Első tippem egy CMP jeladó lenne.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37061 Dátum: 2015.04.22 szerda, 16:29:18 »

Próbálj első körben AC-t, go szűrőt cserélni. Illetve názd át az üzemanyag csövezést, lehet fellevegősdöik.
tdci.nincs AC.a levegősödés a legvalószínűbb,de már villognia kellene a vészüzemnek is amikor nem indul be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37062 Dátum: 2015.04.22 szerda, 16:31:31 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát.

nem kap üzemanyagot.szűrő,levegősödés,dugulás, esetleg cmp jeladó.diag nem ártana pedig.mivel olvasták a hibatárolót?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37063 Dátum: 2015.04.22 szerda, 16:33:07 »

tdci.nincs AC.

 eljen
nem néztem, csak a 115 lovat. vigyor3

most jobban megnézem, ráadásul még a TDCI topicban is vagyunk.  falbav nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #37064 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 14:12:44 »

"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."

Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.

De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.

Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #37065 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 14:42:24 »

"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."

Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.

De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.


Szia! Ha tddi akkor elsőre az ac pumát nézd meg! Alul a jobb hátsó kerék elött lakik csak forgó motornál üzemel gyutáson nem! Célszerű egy hosszú vezetékkel akkuról a csatlakozójára villanyt vinni ha beindúl stabilan megy lehet tovább gondolkodni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37066 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 15:03:12 »

"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."

Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.

De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.



akkor ahogy mondtam korábban is: AC
Üzemanyagszűrőből csak Bosch,Mann.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37067 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 18:30:46 »

"Sziasztok!
Segítségeteket kérem van egy 2002 2000-es tdci 115le mondeom ami két 3 hetente nem akar be indulni.
A az önindító motor pörgeti a motor be indul egy másodpercre de le is áll. És ezt egymás után vagy 2x csinálja utána már többi indításra be se indul másodperce se És fél óra múlva be indul. Menetközbe nem áll le. A szerelők nem tudják mi baja nem írta ki hiba kódot se.
Ha esetleg valakinél már előfordult az kérem ossza meg velem tapasztalatát."

Korrigálnám tddi motorról van szó!!! elírták a papíron.

De a tanácsotokra vettem egy üzem anyag szűrőt meg majd veszek egy cmp jeladót. Amit mihamarabb ki cserélek mivel. Ez a hiba egyből nem nyer igazolást nem tudom majd meg írni. hogy sikerült e.
Köszönöm a segítséget.


jajj.most akkor mi?
ha TDDI akkor viszont ne vegyél CMP jeladót ,mert az nincs az autódban. nyes
Az AC cseréje segíteni fog. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37068 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 19:01:52 »

Hát nagyon úgy néz ki, hogy meg kell látogassam Filepéket. A szitu úgy néz ki, hogy meleg motornál 1100-1500 fordulat környékén erős gázadásra eléggé erőteljes cirpogó hang hallatszik. Olyan, mintha kifújna valahol, de nem, illetve hidegen lehet érezni egy rángató érzést, ami melegen megszűnik. Erről vélemény?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37069 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 20:37:13 »

Hát nagyon úgy néz ki, hogy meg kell látogassam Filepéket. A szitu úgy néz ki, hogy meleg motornál 1100-1500 fordulat környékén erős gázadásra eléggé erőteljes cirpogó hang hallatszik. Olyan, mintha kifújna valahol, de nem, illetve hidegen lehet érezni egy rángató érzést, ami melegen megszűnik. Erről vélemény?
Annak idején ez a fordulaton nekem mindegy volt ,hogy hideg-meleg amikor már minden rossz volt rángatás ennél a fordulatnál állandóan előjött,sőt alapjárat emelésekor itt beremeget a motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37070 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 20:39:34 »

Szia! Ha tddi akkor elsőre az ac pumát nézd meg! Alul a jobb hátsó kerék elött lakik csak forgó motornál üzemel gyutáson nem! Célszerű egy hosszú vezetékkel akkuról a csatlakozójára villanyt vinni ha beindúl stabilan megy lehet tovább gondolkodni!
Bocsánat a mondat elsőrobán van hogy TDCI!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37071 Dátum: 2015.04.24 péntek, 17:58:10 »

Annak idején ez a fordulaton nekem mindegy volt ,hogy hideg-meleg amikor már minden rossz volt rángatás ennél a fordulatnál állandóan előjött,sőt alapjárat emelésekor itt beremeget a motor.

Nekem most kb 1300-1500 körnékén jelentkezik egy kis rángás. Hidegen van még egy kicsi alapjárat ugrálás, melegen egy pici traktoros hang (ez mondjuk régebb óta), de ez a cirpogó hang mostanában jött elő. Semmi malacfarok villogás, fogyasztásnövekedés, csak az az idegesítő hang. Majd, ha eljutok oda, akkor okosabb leszek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37072 Dátum: 2015.04.24 péntek, 18:31:38 »

Nekem most kb 1300-1500 körnékén jelentkezik egy kis rángás. Hidegen van még egy kicsi alapjárat ugrálás, melegen egy pici traktoros hang (ez mondjuk régebb óta), de ez a cirpogó hang mostanában jött elő. Semmi malacfarok villogás, fogyasztásnövekedés, csak az az idegesítő hang. Majd, ha eljutok oda, akkor okosabb leszek.

Csak kíváncsiságból, mit mutatnak porlasztók korrekciós értékei?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37073 Dátum: 2015.04.24 péntek, 19:19:18 »

Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37074 Dátum: 2015.04.24 péntek, 19:56:43 »

Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
semmi. régi ki új be
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37075 Dátum: 2015.04.24 péntek, 20:16:23 »

Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
Nincs trükkje, csak töltsd fel teljesen gázolajjal az újat és úgy építsd be.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37076 Dátum: 2015.04.24 péntek, 20:30:47 »

Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37077 Dátum: 2015.04.24 péntek, 21:07:41 »

Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.

Előre tele kell tölteni olajjal, és amíg csereberéled a régit az újjal, tegyél egy nagyobb rongyot alatta a generátorra. Az Álmosköny szerint nem jelent túl sok jót, ha fél liter gázolajat öntesz a generátorba, és nem, nem javítja annyira a kenést, hogy megérje kipróbálni...  taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37078 Dátum: 2015.04.24 péntek, 21:18:44 »

Előre tele kell tölteni olajjal, és amíg csereberéled a régit az újjal, tegyél egy nagyobb rongyot alatta a generátorra. Az Álmosköny szerint nem jelent túl sok jót, ha fél liter gázolajat öntesz a generátorba, és nem, nem javítja annyira a kenést, hogy megérje kipróbálni...  taps taps taps taps taps

AndyA
taps
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37079 Dátum: 2015.04.24 péntek, 22:13:06 »

taps

Én erre a célra vettem egy kb 1-1,5 dl-s fecskendőt a gyógyszertárban. Párszázas ajánlat.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37080 Dátum: 2015.04.24 péntek, 22:15:01 »

Csak kíváncsiságból, mit mutatnak porlasztók korrekciós értékei?

Passzolom. Most nem vagyok otthon (otthon van az a gép, amire fel van telepítve az ELM és a forscan). Ez nem az én gépem, amiről írok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37081 Dátum: 2015.04.25 szombat, 11:19:31 »

Mi a trükkje a gázolajaszűrő cseréjének? Tdcinél.
A trükk a gázolaj!éted? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #37082 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 09:16:18 »

A trükk a gázolaj!éted? eplus2 eplus2 eplus2


Na ez az GÁZOLAJ! exploserderage
Érdekes, én benzint találtam a nemrég hozott TDCI-ben. NEM KEVESET tele van a tankja!
(a Zoli ezért kérdezte a szűrőcserét) De már tárgytalan, mert a tankot is le kell venni.
Az anomáliák eloszlatása miatt, "a beindult mint benzintől a DÍZEL" Egy nagy lócitromot! LEÁLL! MERT nem BÍRJA a minőségi üzemanyagot eplus2 hehe
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37083 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 09:43:46 »


Na ez az GÁZOLAJ! exploserderage
Érdekes, én benzint találtam a nemrég hozott TDCI-ben. NEM KEVESET tele van a tankja!
(a Zoli ezért kérdezte a szűrőcserét) De már tárgytalan, mert a tankot is le kell venni.
Az anomáliák eloszlatása miatt, "a beindult mint benzintől a DÍZEL" Egy nagy lócitromot! LEÁLL! MERT nem BÍRJA a minőségi üzemanyagot eplus2 hehe
nem baj.festéket higítani még jó lesz a leengedett anyag.másra egyébként sem jó. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37084 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 15:40:48 »

nem baj.festéket higítani még jó lesz a leengedett anyag.másra egyébként sem jó. nyes
A fűnyíróm majd megissza. Hallod Wili75 Wink
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #37085 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 17:05:34 »

A fűnyíróm majd megissza. Hallod Wili75 Wink


ÁÁÁÁÁÁ, nem jó, majd a Fiesta elcsócsálja lassacskán, kb 1 évre elegendő keverék lesz belőle.
(Füstölne a dízeltől a fűnyíród+ kiölné a füvet a korom, amit kinyomna nyes nyes nyes nyes)
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37086 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 18:37:39 »


ÁÁÁÁÁÁ, nem jó, majd a Fiesta elcsócsálja lassacskán, kb 1 évre elegendő keverék lesz belőle.
(Füstölne a dízeltől a fűnyíród+ kiölné a füvet a korom, amit kinyomna nyes nyes nyes nyes)
Cheesy helyes,vigyázz a szép ződ gyepre.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #37087 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:48:25 »

nem baj.festéket higítani még jó lesz a leengedett anyag.másra egyébként sem jó. nyes



Van belőle 45liter OCCSÓÉ megszámítom! vigyor3
Az OMV-s gázolaj tetszik a kis büdöskének!
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37088 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:56:41 »



Van belőle 45liter OCCSÓÉ megszámítom! vigyor3
Az OMV-s gázolaj tetszik a kis büdöskének!
Hát hiába, a traktor nem megy autóba való üzemanyaggal. hehe
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #37089 Dátum: 2015.04.29 szerda, 06:58:28 »

Kitudja, miért dobálja el a motorvezérlő a porlasztókódokat (ezért mikor indítom füstöl mint a gyárkémény), ez kb. reggelente van? Lediagolva FORSCAN-el, azt mondja nincs hiba... Ez mi lehet???

Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #37090 Dátum: 2015.04.29 szerda, 07:46:28 »

Sziasztok.
Olyan történt  velem ma reggel ,hogy elindultam a munkahelyre egyszer csak a mutatók lefittyennek a két kijelző nem mutat semmit malacfarok villog motor lámpa világít, erő nincs a kocsiban, a motor még nem üzemmeleg. Olvastam hibakódokat: P0500, U1039, U1262, P179A. Törölni nem tudtam őket, először.
Beértem a munkahelyre megmozgattam a turbó csatit meg a gázolajszűrő alattit de semmi. Utána kihúztam az elm327-et a helyéről, beindítom az autót és láss csodát semmi hiba. Viszont az U1262 nem tudtam törölni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #37091 Dátum: 2015.04.29 szerda, 08:54:53 »

Sziasztok.
Olyan történt  velem ma reggel ,hogy elindultam a munkahelyre egyszer csak a mutatók lefittyennek a két kijelző nem mutat semmit malacfarok villog motor lámpa világít, erő nincs a kocsiban, a motor még nem üzemmeleg. Olvastam hibakódokat: P0500, U1039, U1262, P179A. Törölni nem tudtam őket, először.
Beértem a munkahelyre megmozgattam a turbó csatit meg a gázolajszűrő alattit de semmi. Utána kihúztam az elm327-et a helyéről, beindítom az autót és láss csodát semmi hiba. Viszont az U1262 nem tudtam törölni.
Azér ez már para, hogy úgy közlekedsz folyamatosan figyeled mikor rohad le és milyen hibával! Én már bele sem mernék így ülni nem, hogy elindítani, vagy ennyire nem bízol e gépedbe?
 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37092 Dátum: 2015.04.29 szerda, 11:03:33 »

nyilván nem egy likas cső fog kopogni......a csúcsok lesznek azok,illetve a rendszernyomás okozza.megkellene mérni olyankor a nyomást diaggal....

Sziasztok.
Sajnos az üzemanyag rendszerrel volt a gond, 4csúcs és szivattyú felújítás Sad
Filepék megoldották a problémát, egyéb gondjaim is megszűntek ( hidegen alapjárat ingadozás , kékes füst) és nagyságrendekkel jobban megy.
Viszont  most maradt egy ciripelő hang a motortérben, ha leveszem a gázról a lábam és visszaesik az alapjárat akkor lehet hallani, meg leállításnál.
Lenne ötletetek, hogy mi lehet az?
Olvastam itt a fórumon, hogy a főtengely szíjtárcsa is adhat ilyen hangot, elképzelhető , hogy az okozza?

Köszi a segítséget.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37093 Dátum: 2015.04.29 szerda, 11:18:43 »

Sziasztok.
Sajnos az üzemanyag rendszerrel volt a gond, 4csúcs és szivattyú felújítás Sad
Filepék megoldották a problémát, egyéb gondjaim is megszűntek ( hidegen alapjárat ingadozás , kékes füst) és nagyságrendekkel jobban megy.
Viszont  most maradt egy ciripelő hang a motortérben, ha leveszem a gázról a lábam és visszaesik az alapjárat akkor lehet hallani, meg leállításnál.
Lenne ötletetek, hogy mi lehet az?
Olvastam itt a fórumon, hogy a főtengely szíjtárcsa is adhat ilyen hangot, elképzelhető , hogy az okozza?

Köszi a segítséget.
igen,okozhatja.meg van ott még pár dolog,szíjfeszítő,görgők,generátorcsapágy.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #37094 Dátum: 2015.04.29 szerda, 11:39:00 »

Azér ez már para, hogy úgy közlekedsz folyamatosan figyeled mikor rohad le és milyen hibával! Én már bele sem mernék így ülni nem, hogy elindítani, vagy ennyire nem bízol e gépedbe?
 
Nem közlekedem így folyamatosan. Eddig semmi probléma nem volt a géppel.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37095 Dátum: 2015.04.29 szerda, 12:34:02 »

igen,okozhatja.meg van ott még pár dolog,szíjfeszítő,görgők,generátorcsapágy.....

Esetleg ötlet, hogy hogy lehetne kiszűrni  melyik adja a hangot?
Sajnos egyik sem filléres tétel és nem szeretnék sokat kísérletezni.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37096 Dátum: 2015.04.29 szerda, 13:29:22 »

Esetleg ötlet, hogy hogy lehetne kiszűrni  melyik adja a hangot?
Sajnos egyik sem filléres tétel és nem szeretnék sokat kísérletezni.
ha nincs fenn a szíj,azonnal kiderül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37097 Dátum: 2015.04.29 szerda, 13:41:06 »

Esetleg ötlet, hogy hogy lehetne kiszűrni  melyik adja a hangot?
Sajnos egyik sem filléres tétel és nem szeretnék sokat kísérletezni.
Tisztelt Fórumtárs!
Az említett generátor oldali elemek vizsgálatához le kell lazítani a szíjat. Akkor külön külön minden elemet alaposan meglehet vizsgálni. Ez a művelet, legkönnyebben a főtengely ékszíjtárcsa 3 csavarjának oldásával érhető el.  Először 2 db csavar lelazít, tárcsa elfordít, bordás szíj levesz. Légkulccsal a legegyszerűbb. Ha nincs akkor egy szíjlazító szerszám segítségével megoldható. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37098 Dátum: 2015.04.29 szerda, 14:15:12 »

Nah, en is most beszeltem a Filep diesellel...
Ervin 99%-ra csucsot mondott, nekik elvazoltam amit Ervinnel mertunk (poharazas es csucs korrekcio), a hapi aszondta tuti, hogy a csucs.
Egyik reggel odaviszem, azert ok is megdugjak geppel, ha akkor is csucsot mondanak, akkor kiszedik a csucsot, felujitjak, kb masnap visszateszik, felprogizzak, ujbol egy diagnosztika es kesz.
Ket hetre elore be vannak tablazva...
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37099 Dátum: 2015.04.29 szerda, 14:16:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az említett generátor oldali elemek vizsgálatához le kell lazítani a szíjat. Akkor külön külön minden elemet alaposan meglehet vizsgálni. Ez a művelet, legkönnyebben a főtengely ékszíjtárcsa 3 csavarjának oldásával érhető el.  Először 2 db csavar lelazít, tárcsa elfordít, bordás szíj levesz. Légkulccsal a legegyszerűbb. Ha nincs akkor egy szíjlazító szerszám segítségével megoldható. wave
Tisztelettel László! worship
Köszi az Infót, ezt fogom tenni.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Oldalak: 1 ... 735 736 737 738 739 740 741 [742] 743 744 745 746 747 748 749 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.