Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:22:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
744
745
746
747
748
749
750
[
751
]
752
753
754
755
756
757
758
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685102 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37500 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 18:36:51 »
Idézetet írta: jaxi - 2015.07.06 hétfő, 18:08:05
Szia!
Nem kell kivenni, csak a chek engine lámpa pont akkor ne égjen,ki kell törölni a hibakódot mielőtt oda méssz.
Üdv:Jaxi
Köszi! Akkor nem lesz gond, remélem!
A chek engine lámpa nem világit(több, mint 1000Km-t mentem dugózás óta), mert EURO3-as.
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37501 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 18:47:28 »
Idézetet írta: panses - 2015.07.06 hétfő, 18:36:51
Köszi! Akkor nem lesz gond, remélem!
A chek engine lámpa nem világit(több, mint 1000Km-t mentem dugózás óta), mert EURO3-as.
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor nyugodt lehetsz nem lesz hibajelzés. Én már több éve megyek vele gond nélkül. Az Euro III besorolású gépek, általában nem adnak hibajelzést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37502 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 19:18:01 »
Idézetet írta: László - 2015.07.06 hétfő, 18:47:28
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor nyugodt lehetsz nem lesz hibajelzés. Én már több éve megyek vele gond nélkül. Az Euro III besorolású gépek, általában nem adnak hibajelzést.
Tisztelettel László!
Köszönöm, nem a hibajelzés miatt aggódom, hanem a "zöld kártya" miatt, hogy meg lesznek-e az értékek.
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37503 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 19:37:24 »
Idézetet írta: panses - 2015.07.06 hétfő, 19:18:01
Köszönöm, nem a hibajelzés miatt aggódom, hanem a "zöld kártya" miatt, hogy meg lesznek-e az értékek.
még jobb is lesz!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
panses
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37504 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 20:22:22 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.07.06 hétfő, 19:37:24
még jobb is lesz!
Remélem, mert jövő szombaton irány a tenger...
Naplózva
Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37505 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 21:35:27 »
Sziasztok, lenne egy egr-el kapcsoltaos kérdésem. Azt tudom, hogy FL előtti mondeón hiba kód nélkül meglehet csinálni a vakolást. Nekem 04.12 havi verdám van FMBA motokód vákums egr, ami teljesen megegyezik a 03.4 havi motorral. Annyi a kérdésem, hogy fog-e hiba kódot dobni vagy azt csak az elektromos egr-nél dobja?
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
atesz86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37506 Dátum:
2015.07.07 kedd, 09:25:46 »
Kedves Fórumtársak!
A következő hibajelenség kapcsán kérem véleményetek, segítségetek:
A szolgálati autó, amivel járok, egy 2006-os 2.0 TDCI, mindjárt 400 e km-ben. Én kb az utolsó 10e-t jártam vele. A gond ott kezdődött, hogy egy szép nap a légkondi nem fújt semmi hideg levegőt, gondoltam, csak a freon ment ki, és újra kell töltetni. Elindultam ennek ellenére vele, aztán, láss csodát, rövid emelkedős rész végére a vizet felfőzte, ami azzal társult, hogy az órát teljesen kiütötte: elment belőle minden, mutatók nullára, majd pár másodperc múlva magától visszakapcsolt, check engine lámpa nem világitott. Félreálltam, fűtést feltekertem maximumra és vártam amig visszahűti magát. 10 km megtétele után zörgő-suroló hang hallattszott a motortér felől, elvittem egy szerelőhöz, a probléma pedig a klimakompresszor csapágyának a besülése volt. Az cserére került, új szijjal, és egyúttal a vizpompa szija és spanolója is cserélődött, mert eléggé megvolt érve.
A szám fülig ért, gondolván hogy ismét rendben az autó, lehet vele menni. Másnap mentem vele, ugyanaz az emelkedős szakasz, egyszercsak megint eltűnik az órából minden, mutatók kiakadnak (sebesség, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet), a viz pedig ismét felfőtt. Vissza a szerelőhöz. Utközben még párszor az óra kiütődött, és azt vettem észre, ha megállok, és ujrainditom, akkor rendesen megy, amig a vilagitast fel nem kapcsolom, akkor megint csak meggajdul. Itt már valami zárlatgyanus volt.
A szerelő átnézte, hibakódot keresett, nem tárolt semmit, majd azt kezdte el vizsgálni, hogy ha főzi a vizet, akkor miért nem indul a ventillátor, mert az a felelős a hűtésért. A ventillátor modul előtt volt feszültség, lehúzta a csatlakozót, közvetlen utána pedig nem. A relét is kivette, áthidalta, nem az volt a hibás. A ventillátort drektbe kötötte, az is működött. Megnézte a biztositekot is, a 60A-est, hát azon érdekes dolgot fedezett fel: meg volt taknyolva, látszott rajta, hogy már szétolvadt, ezért felerősitették, egy vastagabb drótszálat cinezve rá. Levette a ventillátormodult/vezérlőt, azon is látszott hogy már volt szétszedve. Azt hittük, ez a hiba forrása, biztos a zárlatot is ez okozza. Utána a zárlatosság is megszűnt, azaz az óra nem ütődött ki, ha világitást kapcsoltam.
Másnap első utam a bontóba vezetett, találtunk is egy vezérlőt, meg egy gyári 60A-es biztositékot. Szereltük is fel egyből, szám ismét a fülemig ért, a ventillátor elindult, a légkondi pedig hideg levegőt fújt. Az öröm korai volt, 2 perc múlva a ventillátor ismét leállt, majd az első út során a vizet imét felfőzte. Onnan meg már elhúztuk a szerelőhöz, ahol azóta is várja a szebb jövőt.
Mint később kiderült, kollégám elmondása alapján, aki korábban járt az autóval, korábban is megvolt ez a jelenség (vizet főzte, órát kiütötte), egy éven keresztül nem tudtak rájönni, mi okozhatja, majd végső megoldásként erősithették fel a 60A-s biztositékot és matattak a vezérlőegységhez. Ez a megoldás tartott körülbelül 3 évet, egész mostanáig.
Ha valakinek bármi ötlete van, mi okozhatja, vagy valaki találkozott már hasonló problémával, kérem, ossza meg velem is.
A segitséget előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37507 Dátum:
2015.07.07 kedd, 10:09:39 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.07.06 hétfő, 21:35:27
Sziasztok, lenne egy egr-el kapcsoltaos kérdésem. Azt tudom, hogy FL előtti mondeón hiba kód nélkül meglehet csinálni a vakolást. Nekem 04.12 havi verdám van FMBA motokód vákums egr, ami teljesen megegyezik a 03.4 havi motorral. Annyi a kérdésem, hogy fog-e hiba kódot dobni vagy azt csak az elektromos egr-nél dobja?
nem fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37508 Dátum:
2015.07.07 kedd, 10:16:12 »
Idézetet írta: atesz86 - 2015.07.07 kedd, 09:25:46
Kedves Fórumtársak!
A következő hibajelenség kapcsán kérem véleményetek, segítségetek:
A szolgálati autó, amivel járok, egy 2006-os 2.0 TDCI, mindjárt 400 e km-ben. Én kb az utolsó 10e-t jártam vele. A gond ott kezdődött, hogy egy szép nap a légkondi nem fújt semmi hideg levegőt, gondoltam, csak a freon ment ki, és újra kell töltetni. Elindultam ennek ellenére vele, aztán, láss csodát, rövid emelkedős rész végére a vizet felfőzte, ami azzal társult, hogy az órát teljesen kiütötte: elment belőle minden, mutatók nullára, majd pár másodperc múlva magától visszakapcsolt, check engine lámpa nem világitott. Félreálltam, fűtést feltekertem maximumra és vártam amig visszahűti magát. 10 km megtétele után zörgő-suroló hang hallattszott a motortér felől, elvittem egy szerelőhöz, a probléma pedig a klimakompresszor csapágyának a besülése volt. Az cserére került, új szijjal, és egyúttal a vizpompa szija és spanolója is cserélődött, mert eléggé megvolt érve.
A szám fülig ért, gondolván hogy ismét rendben az autó, lehet vele menni. Másnap mentem vele, ugyanaz az emelkedős szakasz, egyszercsak megint eltűnik az órából minden, mutatók kiakadnak (sebesség, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet), a viz pedig ismét felfőtt. Vissza a szerelőhöz. Utközben még párszor az óra kiütődött, és azt vettem észre, ha megállok, és ujrainditom, akkor rendesen megy, amig a vilagitast fel nem kapcsolom, akkor megint csak meggajdul. Itt már valami zárlatgyanus volt.
A szerelő átnézte, hibakódot keresett, nem tárolt semmit, majd azt kezdte el vizsgálni, hogy ha főzi a vizet, akkor miért nem indul a ventillátor, mert az a felelős a hűtésért. A ventillátor modul előtt volt feszültség, lehúzta a csatlakozót, közvetlen utána pedig nem. A relét is kivette, áthidalta, nem az volt a hibás. A ventillátort drektbe kötötte, az is működött. Megnézte a biztositekot is, a 60A-est, hát azon érdekes dolgot fedezett fel: meg volt taknyolva, látszott rajta, hogy már szétolvadt, ezért felerősitették, egy vastagabb drótszálat cinezve rá. Levette a ventillátormodult/vezérlőt, azon is látszott hogy már volt szétszedve. Azt hittük, ez a hiba forrása, biztos a zárlatot is ez okozza. Utána a zárlatosság is megszűnt, azaz az óra nem ütődött ki, ha világitást kapcsoltam.
Másnap első utam a bontóba vezetett, találtunk is egy vezérlőt, meg egy gyári 60A-es biztositékot. Szereltük is fel egyből, szám ismét a fülemig ért, a ventillátor elindult, a légkondi pedig hideg levegőt fújt. Az öröm korai volt, 2 perc múlva a ventillátor ismét leállt, majd az első út során a vizet imét felfőzte. Onnan meg már elhúztuk a szerelőhöz, ahol azóta is várja a szebb jövőt.
Mint később kiderült, kollégám elmondása alapján, aki korábban járt az autóval, korábban is megvolt ez a jelenség (vizet főzte, órát kiütötte), egy éven keresztül nem tudtak rájönni, mi okozhatja, majd végső megoldásként erősithették fel a 60A-s biztositékot és matattak a vezérlőegységhez. Ez a megoldás tartott körülbelül 3 évet, egész mostanáig.
Ha valakinek bármi ötlete van, mi okozhatja, vagy valaki találkozott már hasonló problémával, kérem, ossza meg velem is.
A segitséget előre is köszönöm!
vizpumpat ellenorizzetek.meg a termosztatot vegyetek ki, majd csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37509 Dátum:
2015.07.07 kedd, 19:30:17 »
Idézetet írta: atesz86 - 2015.07.07 kedd, 09:25:46
Kedves Fórumtársak!
A következő hibajelenség kapcsán kérem véleményetek, segítségetek:
A szolgálati autó, amivel járok, egy 2006-os 2.0 TDCI, mindjárt 400 e km-ben. Én kb az utolsó 10e-t jártam vele. A gond ott kezdődött, hogy egy szép nap a légkondi nem fújt semmi hideg levegőt, gondoltam, csak a freon ment ki, és újra kell töltetni. Elindultam ennek ellenére vele, aztán, láss csodát, rövid emelkedős rész végére a vizet felfőzte, ami azzal társult, hogy az órát teljesen kiütötte: elment belőle minden, mutatók nullára, majd pár másodperc múlva magától visszakapcsolt, check engine lámpa nem világitott. Félreálltam, fűtést feltekertem maximumra és vártam amig visszahűti magát. 10 km megtétele után zörgő-suroló hang hallattszott a motortér felől, elvittem egy szerelőhöz, a probléma pedig a klimakompresszor csapágyának a besülése volt. Az cserére került, új szijjal, és egyúttal a vizpompa szija és spanolója is cserélődött, mert eléggé megvolt érve.
A szám fülig ért, gondolván hogy ismét rendben az autó, lehet vele menni. Másnap mentem vele, ugyanaz az emelkedős szakasz, egyszercsak megint eltűnik az órából minden, mutatók kiakadnak (sebesség, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet), a viz pedig ismét felfőtt. Vissza a szerelőhöz. Utközben még párszor az óra kiütődött, és azt vettem észre, ha megállok, és ujrainditom, akkor rendesen megy, amig a vilagitast fel nem kapcsolom, akkor megint csak meggajdul. Itt már valami zárlatgyanus volt.
A szerelő átnézte, hibakódot keresett, nem tárolt semmit, majd azt kezdte el vizsgálni, hogy ha főzi a vizet, akkor miért nem indul a ventillátor, mert az a felelős a hűtésért. A ventillátor modul előtt volt feszültség, lehúzta a csatlakozót, közvetlen utána pedig nem. A relét is kivette, áthidalta, nem az volt a hibás. A ventillátort drektbe kötötte, az is működött. Megnézte a biztositekot is, a 60A-est, hát azon érdekes dolgot fedezett fel: meg volt taknyolva, látszott rajta, hogy már szétolvadt, ezért felerősitették, egy vastagabb drótszálat cinezve rá. Levette a ventillátormodult/vezérlőt, azon is látszott hogy már volt szétszedve. Azt hittük, ez a hiba forrása, biztos a zárlatot is ez okozza. Utána a zárlatosság is megszűnt, azaz az óra nem ütődött ki, ha világitást kapcsoltam.
Másnap első utam a bontóba vezetett, találtunk is egy vezérlőt, meg egy gyári 60A-es biztositékot. Szereltük is fel egyből, szám ismét a fülemig ért, a ventillátor elindult, a légkondi pedig hideg levegőt fújt. Az öröm korai volt, 2 perc múlva a ventillátor ismét leállt, majd az első út során a vizet imét felfőzte. Onnan meg már elhúztuk a szerelőhöz, ahol azóta is várja a szebb jövőt.
Mint később kiderült, kollégám elmondása alapján, aki korábban járt az autóval, korábban is megvolt ez a jelenség (vizet főzte, órát kiütötte), egy éven keresztül nem tudtak rájönni, mi okozhatja, majd végső megoldásként erősithették fel a 60A-s biztositékot és matattak a vezérlőegységhez. Ez a megoldás tartott körülbelül 3 évet, egész mostanáig.
Ha valakinek bármi ötlete van, mi okozhatja, vagy valaki találkozott már hasonló problémával, kérem, ossza meg velem is.
A segitséget előre is köszönöm!
Akkor is fel tud forrni ha nem fagyálló van benne hanem sima víz. Ilyenkor még azelőtt felforr a víz mielőtt a venti bekapcsolna. Találkoztam már olyan emberrel aki nyáron leengedte a fagyállót és csapvizet töltött bele mert szerinte annak jobb a hűtése.
Ellenőrizni: Vízpumpa, termosztátok és hűtővíz.
És még a ventilátor is lehet zárlatos, vagy már haldoklik és túl sok áramot vesz fel.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.07 kedd, 19:36:20 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37510 Dátum:
2015.07.07 kedd, 20:06:25 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.06 hétfő, 18:00:54
Kösz a linket.
Én azt nem értem, hogy azt írod, hogy csak a szelep mozgását érzékeli. De akkor miért jelez hibát? A szelep ugyan úgy mozog mint előtte csak amikor kinyit, nem megy be kipufogógáz. Tehát akkor mitől van hibakód? Nem értem.
Kicsit késve:
A motor pillanatnyi paraméterei (hőmérséklet, fordulatszám, ilyesmi) alapján számolt levegőfelvétel és a MAF által mért levegő közötti különbség = az EGR áramlás. Ezért kell a MAF jelet módosítani, a szelep pozíciója alapján (ez jön ki a csatlakozón).
A víz amúgy tényleg jobb hűtőközeg, mint a víz/fagyálló keveréke. Csak az a baj vele nyáron, hogy korrozív, és nem keni a pumpát.
Naplózva
Laci1220
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37511 Dátum:
2015.07.07 kedd, 21:20:26 »
Sziasztok
Kettőstömegű rosszalkodik rajta. Elviszik és felújítják. Elméletileg más baja nincs.
Majd a hétvégén próbálom ki.
Ezt az EGR-T ezen is célszerű lenne ledugózni,vagy mit kell vele?
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37512 Dátum:
2015.07.07 kedd, 22:05:15 »
Sziasztok
Köszönöm az eddigi jo tanácsokat, és köszönöm hogy a László úrhoz lettem irányítva.
Hat soha nem volt még ilyen jo az autom, újra bele szerettem
most kezd igazi mondeo lenni
László úr hat nem tudom elégszer meg köszöni a mai segítséget és ezt a csodás napot. Csak ajánlani tudom mindenkinek
Nem ragozom tovább, köszönöm
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37513 Dátum:
2015.07.08 szerda, 07:05:53 »
Sziasztok.
Valaki eltudna küldeni nekem vik telefonszamat üzenetben légyszíves. Aki a Fordnál dolgozik. Köszönöm szépen előre is. Es a nevet is
Viktor azt tudom
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37514 Dátum:
2015.07.08 szerda, 07:08:44 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.07.08 szerda, 07:05:53
Sziasztok.
Valaki eltudna küldeni nekem vik telefonszamat üzenetben légyszíves. Aki a Fordnál dolgozik. Köszönöm szépen előre is. Es a nevet is
Viktor azt tudom
Németh Viktor:+36 20 384 5188
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37515 Dátum:
2015.07.08 szerda, 07:18:01 »
Idézetet írta: Döme - 2015.07.08 szerda, 07:08:44
Németh Viktor:+36 20 384 5188
Nagyon szépen köszönöm
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37516 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 15:47:06 »
Szevasztok!
Ma hoztak hozzánk egy 2002 2.0 TDCI 115 lovas mondit olyan hibával, hogy ha padlózzák akkor megtorpan néha le is áll.
Forscannel megnéztem kettő hibát dobott:
P0251
P1211
Elvileg injektor és nagynyomású hiba lesz. A tulaj mondta, hogy valami 400e ft-os javítási árat mondtak neki, hogy az injektorok és a nagynyomású is valszeg rossz.
Szerintetek mit érdemes tenni, mik a lehetőségek? 400e ft-ot semmi kép nem fizet kb annyit ér a komplett autó...
Résolajveszteséget tudok mérni forscannel vagy delphivel? Mert nem találtam meg az opciót.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37517 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 15:56:21 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.07.09 csütörtök, 15:47:06
Szevasztok!
Ma hoztak hozzánk egy 2002 2.0 TDCI 115 lovas mondit olyan hibával, hogy ha padlózzák akkor megtorpan néha le is áll.
Forscannel megnéztem kettő hibát dobott:
P0251
P1211
Elvileg injektor és nagynyomású hiba lesz. A tulaj mondta, hogy valami 400e ft-os javítási árat mondtak neki, hogy az injektorok és a nagynyomású is valszeg rossz.
Szerintetek mit érdemes tenni, mik a lehetőségek? 400e ft-ot semmi kép nem fizet kb annyit ér a komplett autó...
Résolajveszteséget tudok mérni forscannel vagy delphivel? Mert nem találtam meg az opciót.
igen,a forscannel.
venni kell bontott cuccokat.amit cserélni kell azt úgy sem ússza meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37518 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 17:07:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.09 csütörtök, 15:56:21
igen,a forscannel.
venni kell bontott cuccokat.amit cserélni kell azt úgy sem ússza meg.
résolaj veszteséget nem hiszem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37519 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 18:38:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.07.09 csütörtök, 17:07:57
résolaj veszteséget nem hiszem
korrekciós értékeket tud mérni minden egyes csúcson,ami nagyságrendileg ugyan az,mintha poharazná a résolajmennyiséget.
Magas korrekciós érték a magas résolaj mennyiség miatt van.
Csak tudni kell a mennyiségeket,hogy meddig jó,és honnan rossz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37520 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 18:44:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.09 csütörtök, 18:38:10
korrekciós értékeket tud mérni minden egyes csúcson,ami nagyságrendileg ugyan az,mintha poharazná a résolajmennyiséget.
Magas korrekciós érték a magas résolaj mennyiség miatt van.
Csak tudni kell a mennyiségeket,hogy meddig jó,és honnan rossz.
az messze nem résolaj veszteség mérés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37521 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 19:01:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.07.09 csütörtök, 18:44:37
az messze nem résolaj veszteség mérés
egyenesen arányos a két érték egymással.és megbízhatóan diagnosztizál.ezért is van benne a programban.és ezt az autó méri folyamatosan,a forscan csak megjeleníti.nem véletlenül dob az autó sem p0251-et vagy jelez be a kopogásérzékelő akármelyik hengernél.
nem kell poharazni ahhoz,hogy a résolajmennyiséget megtudjuk,hogy határértéken belül van-e.
ha magára a műveletre mondod,hogy ez nem résolajveszteségmérés,hát persze,mert a korrekciós értékekt méred,amivel az ecu megváltoztatja a porlasztást a résolajveszteség miatt.
Ha meg csak simán kötözködsz ,akkor meg vonulj el egy sarokban és ránts rá bal kézzel.az olyan mintha más csinálná....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37522 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 19:28:18 »
Alapjában hibás itt a fing, amit rostáltok.
CR rendszerben nem beszélhetünk résolaj vagy résolaj veszteségről. Ott visszafolyás van! Nem ugyanaz és másképp is keletkezik.
Adagolós rendszernél beszélhetünk résolajról, ami másképp keletkezik mivel más a befecskendező felépítése az elektromosan vezérelt befecskendezőhöz képest.
Résolaj - nem feltétlenül van, nem feltétlenül kell lennie, nincs meghatározva a mennyiség
Visszafolyás - van, kell lennie, meghatározott mennyiség
Na, most lehet tovább rostálni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37523 Dátum:
2015.07.09 csütörtök, 20:12:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.09 csütörtök, 18:38:10
korrekciós értékeket tud mérni minden egyes csúcson,ami nagyságrendileg ugyan az,mintha poharazná a résolajmennyiséget.
Magas korrekciós érték a magas résolaj mennyiség miatt van.
Csak tudni kell a mennyiségeket,hogy meddig jó,és honnan rossz.
Melyek ezek az opciók a forscanbe? Meg mi a jó érték?
Nyomást tudtam mérni kpa-ba a magasnyomású csőről, de ott se tudom mi számít jónak. Nincs valami táblázat ami leírja ezeket?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37524 Dátum:
2015.07.10 péntek, 19:09:26 »
Üdv.Olyan problémám lenne, hogy menet közbe megtorpant a kicsike és kigyulladt minden lámpa de nem állt le és utána az esp visszajelzöje villágított.(uj a porlasztó magasnyomású,turbóelektronika,izitógyertyák,szürők,kettöstömegű,cpm jeladó,)
Nem tudja valaki mi lehet a problém mert már nagyon odavagyok.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37525 Dátum:
2015.07.10 péntek, 19:39:12 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2015.07.10 péntek, 19:09:26
Üdv.Olyan problémám lenne, hogy menet közbe megtorpant a kicsike és kigyulladt minden lámpa de nem állt le és utána az esp visszajelzöje villágított.(uj a porlasztó magasnyomású,turbóelektronika,izitógyertyák,szürők,kettöstömegű,cpm jeladó,)
Nem tudja valaki mi lehet a problém mert már nagyon odavagyok.
Mennyibe csinálták meg a porlasztókat magasnyomásúval együtt?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37526 Dátum:
2015.07.11 szombat, 17:36:58 »
480 ba volt asszem februárba garanciával mindennel
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37527 Dátum:
2015.07.11 szombat, 21:27:44 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani annak a spéci dugókulcs fejnek a cikkszámát vagy típusszámát amivel a szabadonfutót lehet szerelni (a generátoron)?
Kösz!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37528 Dátum:
2015.07.11 szombat, 21:37:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.07.09 csütörtök, 20:12:59
Melyek ezek az opciók a forscanbe? Meg mi a jó érték?
Nyomást tudtam mérni kpa-ba a magasnyomású csőről, de ott se tudom mi számít jónak. Nincs valami táblázat ami leírja ezeket?
Szia!
Olyat keress, hogy: Tüzelőanyag kiegyenlítés az "A" befecskendezőhöz. Ebből ugye van 4db A B C D befecskendezőhöz.
Ahogy én olvasgattam itt a fórumon azt írják, hogy 4 fölötti érték már kezd problémás lenni, akkor már van malacfarok is. De 2-ig normálisnak nevezhető.
Ha tudnék ide képet csatolni akkor jobban meg tudnám mutatni.
A rail nyomás alapjáraton 250, fordulaton meg eléggé változó de szépen folyamatosan emelkednie kell a fordulatszám függvényében. Nem ugorhat hirtelen föl.
Üdv: Ákos
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.11 szombat, 21:40:40 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37529 Dátum:
2015.07.12 vasárnap, 18:20:08 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.11 szombat, 21:37:19
Szia!
Olyat keress, hogy: Tüzelőanyag kiegyenlítés az "A" befecskendezőhöz. Ebből ugye van 4db A B C D befecskendezőhöz.
Ahogy én olvasgattam itt a fórumon azt írják, hogy 4 fölötti érték már kezd problémás lenni, akkor már van malacfarok is. De 2-ig normálisnak nevezhető.
Ha tudnék ide képet csatolni akkor jobban meg tudnám mutatni.
A rail nyomás alapjáraton 250, fordulaton meg eléggé változó de szépen folyamatosan emelkednie kell a fordulatszám függvényében. Nem ugorhat hirtelen föl.
Üdv: Ákos
Megnéztem amit mondasz alapjáraton ezek az értékek:
Akkor ezek az értékek elvileg jók, nem? Ellenőriztük a rendszert is levegős az egész átlátszócsővel főleg ha a gázolajszűrőt kicsit mozgatjuk kocogtatjuk, akkor nagyon hozza levegőt valszeg azok a gyors csatik amik a csöveken vannak valahol már elgyengültek.
Remélem ez lesz a fő gond és nem injektor meg magasnyomású ugyanis alapjáraton nagyon egyenletlenül jár a motor rázza a kasztnit is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.12 vasárnap, 18:21:52 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37530 Dátum:
2015.07.12 vasárnap, 20:41:18 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.07.12 vasárnap, 18:20:08
Megnéztem amit mondasz alapjáraton ezek az értékek:
Akkor ezek az értékek elvileg jók, nem? Ellenőriztük a rendszert is levegős az egész átlátszócsővel főleg ha a gázolajszűrőt kicsit mozgatjuk kocogtatjuk, akkor nagyon hozza levegőt valszeg azok a gyors csatik amik a csöveken vannak valahol már elgyengültek.
Remélem ez lesz a fő gond és nem injektor meg magasnyomású ugyanis alapjáraton nagyon egyenletlenül jár a motor rázza a kasztnit is.
Ezek az értékek tökéletesek. Ha levegős a rendszer akkor előbb azt rendbe kell rakni aztán lehet tovább nyomozni.
Még a generátor meghibásodása tud érdekes dolgokat csinálni de annak az ellenőrzése a legegyszerűbb. Le kell kötni az elektromos csatikat a generátorról és úgy kipróbálni (a vastag + vezetékre vigyázni nehogy hozzáérjen valamihez, legjobb szigszallaggal betekerni)
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37531 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 11:49:46 »
Idézetet írta: Döme - 2015.07.06 hétfő, 07:53:14
Szevasztok!
Következő a problémám:1500-as fordulattól ~1700-ig egy jellegzetes "brummogást" hallani az autóból.Üresen nem ,csak sebességi fokozatokban.Mint amikor berezonál valami.A generátoroldali szíjrendszer most lett kicserélve:szíj,feszítő,főteng.szíjtárcsa,gen.szabadonfutósítás.Nagyon idegesítő!!!Kérem szépen ha tudtok segítsetek!
Üdv.Döme
Szia a problémám hasonló ha valami terhelést bekapcsolok akkor alapjáraton berezonál az ékszij , szabadonfutósítás nálam nincs meg.
Klima volt a szerelő tippje de nem az a rossz 40 eFt fájt . Generátor csatlakozóit nem ntudtam lehuzni... Hibakód nincs.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37532 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 19:32:44 »
Valami frankó megoldás egr előtti turbócső repedésre létezik?
Most nemtudom megtuningolni traktorcsőből mert nagyon a kanyarban repedt el...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37533 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 19:36:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.07.13 hétfő, 19:32:44
Valami frankó megoldás egr előtti turbócső repedésre létezik?
Most nemtudom megtuningolni traktorcsőből mert nagyon a kanyarban repedt el...
Csere!-vagy jó minőségű bandázs szalagot neki.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37534 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 19:40:22 »
Idézetet írta: laza - 2015.07.13 hétfő, 19:36:09
Csere!-vagy jó minőségű bandázs szalagot neki.
Bandázsolós dolog mennyire időtálló?
Amúgy az a kanyar direkt van benne ott?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37535 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 19:50:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.07.13 hétfő, 19:40:22
Bandázsolós dolog mennyire időtálló?
Amúgy az a kanyar direkt van benne ott?
semennyire
igen direkt van benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37536 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 19:52:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.07.13 hétfő, 19:40:22
Bandázsolós dolog mennyire időtálló?
Amúgy az a kanyar direkt van benne ott?
A kanyar valószínű direkt van ott.A bandázsolás,ez egy szövetes anyag qrvára jól ragad minden felületre.Legalább 2 réteget kell felvinni,az adott területre.Az első meleg a ragasztót meglágyítja,és a szövetszálak közé"befolyik"behatol.Egyenletesen terül szét.Hideget meleget egyaránt jól viseli.Rugalmasságát viszont nem tudom mennyire jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.13 hétfő, 19:54:39 írta laza
»
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37537 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 20:08:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.07.13 hétfő, 19:50:44
semennyire
igen direkt van benne
Mit csináljak vele?
Te biztos alakítottad már
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37538 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 20:09:14 »
Idézetet írta: laza - 2015.07.13 hétfő, 19:52:56
A kanyar valószínű direkt van ott.A bandázsolás,ez egy szövetes anyag qrvára jól ragad minden felületre.Legalább 2 réteget kell felvinni,az adott területre.Az első meleg a ragasztót meglágyítja,és a szövetszálak közé"befolyik"behatol.Egyenletesen terül szét.Hideget meleget egyaránt jól viseli.Rugalmasságát viszont nem tudom mennyire jó.
Ha más nem lesz akkor agyon tekergetem ragasztóval köszi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37539 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 20:29:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.07.13 hétfő, 20:08:23
Mit csináljak vele?
Te biztos alakítottad már
kuka. tenni kell fel másikat. vagy venni szilikont
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37540 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 21:24:18 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.07.12 vasárnap, 20:41:18
Ezek az értékek tökéletesek. Ha levegős a rendszer akkor előbb azt rendbe kell rakni aztán lehet tovább nyomozni.
Még a generátor meghibásodása tud érdekes dolgokat csinálni de annak az ellenőrzése a legegyszerűbb. Le kell kötni az elektromos csatikat a generátorról és úgy kipróbálni (a vastag + vezetékre vigyázni nehogy hozzáérjen valamihez, legjobb szigszallaggal betekerni)
Üdv: Ákos
Van fejlemény elöl a szűrőnél kicseréltük a csöveket magas fordulaton még mindég jön levegő szóval valszeg a tanktól jöhet.
Viszont megmértük az elosztó cső nyomást is végig monitoroztuk a tiltásig (malacfarok) 1500-as barig felmegy a nyomás és valszeg ezért tilt le és áll le az autó, hogy meg védje a motort. Ennek a rendszernek maximum 1350 baros nyomása lehet gyárilag. Ez valszeg a nyomásátalakító szelep hiba lesz a szivattyún amit elvileg könnyen lehet cserélni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37541 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 21:27:10 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.07.13 hétfő, 21:24:18
Van fejlemény elöl a szűrőnél kicseréltük a csöveket magas fordulaton még mindég jön levegő szóval valszeg a tanktól jöhet.
Viszont megmértük az elosztó cső nyomást is végig monitoroztuk a tiltásig (malacfarok) 1500-as barig felmegy a nyomás és valszeg ezért tilt le és áll le az autó, hogy meg védje a motort. Ennek a rendszernek maximum 1350 baros nyomása lehet gyárilag. Ez valszeg a nyomásátalakító szelep hiba lesz a szivattyún amit elvileg könnyen lehet cserélni.
ez nem mk3 tdci? mert annak 1680bar a maximális rendszernyomása és ott sem tilt le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37542 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 21:35:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.13 hétfő, 21:27:10
ez nem mk3 tdci? mert annak 1680bar a maximális rendszernyomása és ott sem tilt le.
De és igazad van megnéztem data-n ott 1600 bar-t írnak, akkor nem tudom a diagos ürge honnét vette az 1350-et...
Mértünk mi egy ilyet is hátha mond vmit:
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37543 Dátum:
2015.07.14 kedd, 07:17:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.07.13 hétfő, 19:50:44
semennyire
igen direkt van benne
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalat hiányában ne tégy felelőtlen kijelentéseket.
A bandázsolást ha hibátlan turbócső esetén megelőzésként használod, igenis jelentős mértékben megnöveli az egyébként gyenge minőségű gyári turbócső élettartamát. A bandázsolás nem a kirepedt cső javítására lett kitalálva. Egyébként abban igazad van, hogy a szilikonra való teljes csőcsere egy praktikus és nagyon hasznos hosszútávú megoldás, ha az ember fia képes a nem épp olcsó szettet finanszírozni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37544 Dátum:
2015.07.14 kedd, 08:49:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.07.13 hétfő, 19:32:44
Valami frankó megoldás egr előtti turbócső repedésre létezik?
Most nemtudom megtuningolni traktorcsőből mert nagyon a kanyarban repedt el...
Csere az optimális megoldás, nyilván.
Ha nem tudod cserélni, akkor ragasztós vászonszalag, mindkét irányban oda-vissza feltekerve rá. Vészhelyzetben akár leukoplaszt is játszhat erre a célra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37545 Dátum:
2015.07.14 kedd, 08:50:29 »
Idézetet írta: laza - 2015.07.13 hétfő, 19:52:56
A kanyar valószínű direkt van ott.A bandázsolás,ez egy szövetes anyag qrvára jól ragad minden felületre.Legalább 2 réteget kell felvinni,az adott területre.Az első meleg a ragasztót meglágyítja,és a szövetszálak közé"befolyik"behatol.Egyenletesen terül szét.Hideget meleget egyaránt jól viseli.Rugalmasságát viszont nem tudom mennyire jó.
Pont olyat kell használni, ami kicsit sem rugalmas. Különben a nyomástól tágulna a cső, és jojózik a nyomás benne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37546 Dátum:
2015.07.14 kedd, 11:34:02 »
Idézetet írta: László - 2015.07.14 kedd, 07:17:33
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalat hiányában ne tégy felelőtlen kijelentéseket.
A bandázsolást ha hibátlan turbócső esetén megelőzésként használod, igenis jelentős mértékben megnöveli az egyébként gyenge minőségű gyári turbócső élettartamát. A bandázsolás nem a kirepedt cső javítására lett kitalálva. Egyébként abban igazad van, hogy a szilikonra való teljes csőcsere egy praktikus és nagyon hasznos hosszútávú megoldás, ha az ember fia képes a nem épp olcsó szettet finanszírozni.
Tisztelettel László!
lyukas cső javításáról volt szó. amúgy vagy 5 éve én is próbálkoztam a bandázsolással, amivel csak annyit értem el, hogy a bandázstól nem láttam utána, hogy pontosan melyik csövem és hol lyukadt ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37547 Dátum:
2015.07.14 kedd, 12:07:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.07.14 kedd, 08:50:29
Pont olyat kell használni, ami kicsit sem rugalmas. Különben a nyomástól tágulna a cső, és jojózik a nyomás benne.
AndyA
Ti jobban értetek hozzá,mint én.
Arra gondolván,hogy vészhelyzet van ,A-ból B-be eltudjon menni és vegyen egy másikat erre a célra tökéletes.Ideiglenes megoldás! nem végleges,nem örökös.
Bocsi ha félre vezető voltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.14 kedd, 15:39:48 írta laza
»
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37548 Dátum:
2015.07.14 kedd, 18:17:35 »
Üdv. Inditásnál hidegen elég hangos a motor mint egy traktor indulna kb 5 másodpercig utána fasza mi lehet ?
Naplózva
manoska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37549 Dátum:
2015.07.14 kedd, 18:59:11 »
Légyszives segitsetek,hogy kihez érdemes vinni pórlasztóbevizsgálás, szükség esetén porlasztó felújitás ügyben az autót? Olyan kéne aki kompletten megcsinálja szétszedés-bevizsgálás-összerakás. Köszönöm ha adtok tanácsot!! ÜDV
Naplózva
Oldalak:
1
...
744
745
746
747
748
749
750
[
751
]
752
753
754
755
756
757
758
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ