Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:01:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 749 750 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 762 763 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14660916 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #37750 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 19:45:13 »

Sziasztok Srácok!
Újra szopórolleren vagyok!

Likas a kipufogóm a középső dob előtti csatlakozásnál és a hátsó dob sem teljesen patika... Mondom OK, csere! Nézem a webáruházakat és hol két, hol három részből van a hátsó traktus. Aláfekszem, hogy az enyém (2003 végi gyártás, FL1)milyen!? Hát baz... egy darabból van az egész, a középső dobtól a hátsóig! Nekem ilyen kéne mert nincs kedvem mókolni! Tudnátok segíteni, hogy hol lehet ilyet kapni? Vagy felejtsem el, csak több részes van?! wave

Ui: ugyanitt fedcompos műszeregység kerestetik! vigyor3
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37751 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 19:47:32 »

Nem vagyok vadászkutya, nekem az olajszag olajszag. A használt motorolaj és a gázolaj szaga között max úgy tudnék különbséget tenni, ha lenne garantáltan gázolajmentes használt motorolajom. Próbálok szerezni.

Amúgy hol kerülhet gázolaj a motorolajba? Mert inkább a hibahelyet keresném.

A leengedett motor olajnak nincs véletlenül gázolaj szaga?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37752 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:15:56 »

Nem vagyok vadászkutya, nekem az olajszag olajszag. A használt motorolaj és a gázolaj szaga között max úgy tudnék különbséget tenni, ha lenne garantáltan gázolajmentes használt motorolajom. Próbálok szerezni.

Amúgy hol kerülhet gázolaj a motorolajba? Mert inkább a hibahelyet keresném.

A nagynyomású pumpa szimeringnél vagy ha nem porlaszt jól a porlasztó akkor a hengerfalról lefolyik a teknőbe.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37753 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:24:53 »

A nagynyomású pumpa szimering lehet az olcsóbb próbálkozás. A motor fitten működik, kicsit kelepelgetnek az injektorok, de hibát még soha nem dobott. Ha elmegy az üzemanyag a szimeringnél, az nem okoz a motorban érezhető teljesítmény csökkenést?

A nagynyomású pumpa szimeringnél vagy ha nem porlaszt jól a porlasztó akkor a hengerfalról lefolyik a teknőbe.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37754 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:28:27 »

A nagynyomású pumpa szimering lehet az olcsóbb próbálkozás. A motor fitten működik, kicsit kelepelgetnek az injektorok, de hibát még soha nem dobott. Ha elmegy az üzemanyag a szimeringnél, az nem okoz a motorban érezhető teljesítmény csökkenést?

Amíg nem tilt, addig nem, mert addig van is elég nyomás.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37755 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:33:29 »

Akkor a félre fröcskölő injektor lehet a ludas... elég combos árban ajánlottak 4 új csúcsot a múlt hónapban.
Lehet nincs más válsztás, kicserélem őket. Így nem maradhat, mert előbb utóbb gázolajkenésű lesz a motor.

Amíg nem tilt, addig nem, mert addig van is elég nyomás.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
jancsikajuliska
Vendég
« Új hozzászólás #37756 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:35:08 »

Nem villog az izzítás-lámpa a műszerfalon, amikor elmegy az ereje?




Nem semmi malacfarok! Holnap kap diagnosztikát és majd kiderül mi a tünet!
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37757 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 21:02:13 »

Sziasztok!

Felkódoltam a porlasztókat. Az összes külföldi fórumon és youtube videón is gyújtási sorrendben programozzák nem pedig hengerszám sorrendben.

A kódolás után elég traktor hangja lett. De mindenhol azt írták, hogy az elején még pilot befecskendezés nélkül mennek az injektorok amíg az ECU meg nem tanulja az "új" porlasztókat.  Ez rendben is van. De mentem vele kb 30 km-ert város és országút vegyesen de nem csökkent a hangja.

Mennyi időnek kell eltelni míg kisimul?
Ez nem árt a motornak, hogy gyakorlatilag légkalapács hangja van?

A másik kérdés: Néztem az izzítást is, hogy meddig izzít.  Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs.  Így kell ennek működnie?  Huh?

Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37758 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 21:25:19 »

Akkor a félre fröcskölő injektor lehet a ludas... elég combos árban ajánlottak 4 új csúcsot a múlt hónapban.
Lehet nincs más válsztás, kicserélem őket. Így nem maradhat, mert előbb utóbb gázolajkenésű lesz a motor.

Inkább próbáld meg a magasnyomású szimeringet kicseréltetni! Ismerősöm járt így, igaz nem mondeoval de az is cr motor és sajnos nem lett jó vége! Bár ő nem is figyelgette a motorolajszintet soha!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37759 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 21:26:45 »

Sziasztok Srácok!
Újra ***órolleren vagyok!

Likas a kipufogóm a középső dob előtti csatlakozásnál és a hátsó dob sem teljesen patika... Mondom OK, csere! Nézem a webáruházakat és hol két, hol három részből van a hátsó traktus. Aláfekszem, hogy az enyém (2003 végi gyártás, FL1)milyen!? Hát baz... egy darabból van az egész, a középső dobtól a hátsóig! Nekem ilyen kéne mert nincs kedvem mókolni! Tudnátok segíteni, hogy hol lehet ilyet kapni? Vagy felejtsem el, csak több részes van?! wave

Ui: ugyanitt fedcompos műszeregység kerestetik! vigyor3
Menj el kipufogóshoz! A hátsó dob jólesz még ameddig bírja a középsót vágasd ki, nincs arra semmi szükség! Vagy vegyél bontóból komplett kipuff-t!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37760 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 21:27:27 »

Sziasztok!

Felkódoltam a porlasztókat. Az összes külföldi fórumon és youtube videón is gyújtási sorrendben programozzák nem pedig hengerszám sorrendben.

A kódolás után elég traktor hangja lett. De mindenhol azt írták, hogy az elején még pilot befecskendezés nélkül mennek az injektorok amíg az ECU meg nem tanulja az "új" porlasztókat.  Ez rendben is van. De mentem vele kb 30 km-ert város és országút vegyesen de nem csökkent a hangja.

Mennyi időnek kell eltelni míg kisimul?
Ez nem árt a motornak, hogy gyakorlatilag légkalapács hangja van?

A másik kérdés: Néztem az izzítást is, hogy meddig izzít.  Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs.  Így kell ennek működnie?  Huh?



Attól, hogy a lámpa elalszik, még tovább izzít. Hogy miért így van, azt nem tudom. Majd az okosabbak elmondják.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37761 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 08:30:06 »

Vadul nézem a Cromax kínálatát, nem találom a szivattyú szimeringet. Van valami kódja?

Inkább próbáld meg a magasnyomású szimeringet kicseréltetni! Ismerősöm járt így, igaz nem mondeoval de az is cr motor és sajnos nem lett jó vége! Bár ő nem is figyelgette a motorolajszintet soha!
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.10 hétfő, 14:46:50 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37762 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 08:39:24 »

Sziasztok!

Felkódoltam a porlasztókat. Az összes külföldi fórumon és youtube videón is gyújtási sorrendben programozzák nem pedig hengerszám sorrendben.

A kódolás után elég traktor hangja lett. De mindenhol azt írták, hogy az elején még pilot befecskendezés nélkül mennek az injektorok amíg az ECU meg nem tanulja az "új" porlasztókat.  Ez rendben is van. De mentem vele kb 30 km-ert város és országút vegyesen de nem csökkent a hangja.

Mennyi időnek kell eltelni míg kisimul?
Ez nem árt a motornak, hogy gyakorlatilag légkalapács hangja van?

A másik kérdés: Néztem az izzítást is, hogy meddig izzít.  Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs.  Így kell ennek működnie?  Huh?


A kódolást úgy érdemes, ahogy a program mondja (megj: forscan régebbi verzióban rossz volt a sorrend a képen...) .
Ha traktor hangja van, talán érdemes megpróbálni ismét.

Az izzításjelző kialvása csak jelzés értékű, attól még ízzít, ha úgy gondolja, hogy szükséges.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37763 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 15:30:21 »

A kódolást úgy érdemes, ahogy a program mondja (megj: forscan régebbi verzióban rossz volt a sorrend a képen...) .
Ha traktor hangja van, talán érdemes megpróbálni ismét.

Az izzításjelző kialvása csak jelzés értékű, attól még ízzít, ha úgy gondolja, hogy szükséges.

Na pont az a baj a programmal, hogy nem mondja sehogy illetve azt mondja, hogy írja be a kódokat a képen látható sorrendben.
A felső sorban a sorrend 1 4 2 3
Az alsó sorban a sorrend 1 2 3 4
És állítólag egyik sem jó. A külföldi fórumokon mindenhol gyújtási sorrendben programozzák: 1 3 4 2

Nem tudom, hogy miért jön mindenki az izzításjelző lámpával, én ilyet nem írtam. Én azt írtam, hogy nincs izzítás. A kettő nem ugyanaz.

Azért köszi a hozzászólást mindenkinek.  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37764 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 15:30:49 »

Vadul nézem a Cromax kínálatát, nem találom a szivattyú szimeringet. Van valami kódja?

Nem találok én sem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37765 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 17:11:18 »

Szomorú hír, hogy csak 10db-os csomagban lehet rendelni... két különböző méretű szimering van a szivattyúban, a két csomag kb. 30e HUF.
Van valahol egy felújító cég, ahol kicseréltethetem emberi árban? Budapest és környékén.

Nem találok én sem...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37766 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 18:28:33 »

Szomorú hír, hogy csak 10db-os csomagban lehet rendelni... két különböző méretű szimering van a szivattyúban, a két csomag kb. 30e HUF.
Van valahol egy felújító cég, ahol kicseréltethetem emberi árban? Budapest és környékén.

Én nemtudom higy jól emlékszem-e de ilyet nem lehet méretre  kapni?
Vagy nem foglalkoznak ennek a gyártásával?
Egyszer egy random csapágyboltban vettünk egy isuzu dmax-hoz szimeringet denem  tipushoz kaptuk  hanem meretre vagy szra vagy a franctudja...szoval proba szerencse!
Tudsz mereteket?
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.10 hétfő, 18:30:35 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37767 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 19:17:09 »

Na pont az a baj a programmal, hogy nem mondja sehogy illetve azt mondja, hogy írja be a kódokat a képen látható sorrendben.
A felső sorban a sorrend 1 4 2 3
Az alsó sorban a sorrend 1 2 3 4
És állítólag egyik sem jó. A külföldi fórumokon mindenhol gyújtási sorrendben programozzák: 1 3 4 2

Nem tudom, hogy miért jön mindenki az izzításjelző lámpával, én ilyet nem írtam. Én azt írtam, hogy nincs izzítás. A kettő nem ugyanaz.

Azért köszi a hozzászólást mindenkinek.  worship

"Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs.  Így kell ennek működnie?" Bocs, de honnan látod, hogy megszűnik az izzítás? Belelátsz a motorba? Vagy rátettél egy lakatfogót?
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37768 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 20:31:11 »

"Hideg motornál ráteszem a gyújtást és 2mp múlva megszűnik az izzítás. hibakód nincs.  Így kell ennek működnie?" Bocs, de honnan látod, hogy megszűnik az izzítás? Belelátsz a motorba? Vagy rátettél egy lakatfogót?

Multiméterrel mérem az izzítógyertyákhoz menő vezetékben a feszültséget.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37769 Dátum: 2015.08.11 kedd, 08:21:13 »

A márkaszerviz azt mondta, hogy csak egyben lehet szivattyút venni... menjek valami felújító céghez, azok meg tudják javítani.
Kutakodtam, egy segítőkész alkatrész forgalamazó mondta, hogy utána nézett, ki adna 1db-ot, de mivel nem talált, azt mondta, hogy nekik a polcon van 10db-os csomagban...
Mivel csak egy darab kell, ami leosztva 1500 - 2000.-Ft lenne, kiszerelném a szivattyút, talán nem is ez a baja. De a tízszeresét nem költeném el habókra.
A méretvételhez ki kell kapni, utána tudok futkosni a beszerzés miatt, viszont a kocsit minden nap használom. Csapda helyzet. falbav
Először cserekocsit kell találnom... vagy egy szivattyú felújító céget, nekik csak van szimeringjük a polcon.


Én nemtudom higy jól emlékszem-e de ilyet nem lehet méretre  kapni?
Vagy nem foglalkoznak ennek a gyártásával?
Egyszer egy random csapágyboltban vettünk egy isuzu dmax-hoz szimeringet denem  tipushoz kaptuk  hanem meretre vagy szra vagy a franctudja...szoval proba szerencse!
Tudsz mereteket?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37770 Dátum: 2015.08.11 kedd, 08:27:46 »

A márkaszerviz azt mondta, hogy csak egyben lehet szivattyút venni... menjek valami felújító céghez, azok meg tudják javítani.
Kutakodtam, egy segítőkész alkatrész forgalamazó mondta, hogy utána nézett, ki adna 1db-ot, de mivel nem talált, azt mondta, hogy nekik a polcon van 10db-os csomagban...
Mivel csak egy darab kell, ami leosztva 1500 - 2000.-Ft lenne, kiszerelném a szivattyút, talán nem is ez a baja. De a tízszeresét nem költeném el habókra.
A méretvételhez ki kell kapni, utána tudok futkosni a beszerzés miatt, viszont a kocsit minden nap használom. Csapda helyzet. falbav
Először cserekocsit kell találnom... vagy egy szivattyú felújító céget, nekik csak van szimeringjük a polcon.


Filepéket kérdezd meg.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #37771 Dátum: 2015.08.11 kedd, 20:01:23 »

Sziasztok,

 érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".

Köszönöm válaszotokat!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37772 Dátum: 2015.08.11 kedd, 20:10:38 »

Sziasztok,

 érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".

Köszönöm válaszotokat!

Dugózd le az EGR-két. Jobban jársz. És a motorodnak is jót teszel.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #37773 Dátum: 2015.08.11 kedd, 20:15:47 »

Dugózd le az EGR-két. Jobban jársz. És a motorodnak is jót teszel.

Ha most ledugoznám, hibás állapotában, akkor is letiltana ugye? Sajna már egyre gyakrabban tilt le :-( Egyszer már cseréltem benne, kb 3 évet bírt ki. Hülye voltam, hogy akkor nem dugóztam le a p*csába!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37774 Dátum: 2015.08.11 kedd, 20:19:28 »

Ha most ledugoznám, hibás állapotában, akkor is letiltana ugye? Sajna már egyre gyakrabban tilt le :-( Egyszer már cseréltem benne, kb 3 évet bírt ki. Hülye voltam, hogy akkor nem dugóztam le a p*csába!


Ha egyszer bexart akkor már hiába dugózod.  Az újat rögtön dugózd le és egy ELM-327 segítségével törölgesd inkább a hibakódot (ha zavar a MIL lámpa).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #37775 Dátum: 2015.08.11 kedd, 20:27:41 »



Ha egyszer bexart akkor már hiába dugózod.  Az újat rögtön dugózd le és egy ELM-327 segítségével törölgesd inkább a hibakódot (ha zavar a MIL lámpa).

Az lesz mindenképpen, több ilyet EGR-t már nem akarok venni! Smiley Jó, hogy nem a porlasztók miatt tiltott le. Megnéztük a kompenzációkat 0,01-0-03 mg/löket volt mindegyiknél.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #37776 Dátum: 2015.08.11 kedd, 20:35:45 »

Sziasztok,

 érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".

Köszönöm válaszotokat!
Wili 75 kérdezd ő bontott 2,2-est lehet,hogy meg van neki.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37777 Dátum: 2015.08.11 kedd, 21:13:27 »

Jó csapat ez a Filep. Kikapnám a szivattyút. Van segítő leírás a lépésekre?

Filepéket kérdezd meg.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37778 Dátum: 2015.08.11 kedd, 21:47:44 »

hello segicseget kernek 2003 ford mondeo 2.0 diesel tdci 130 lovas mitol fustolhet regelente 2-3 percet feheres fust? most volt ujba rakva a motor uj gyuru uj hajtokar csapajgy tiszta motor 150 kilometert mentem meg vele regel feher fust 2- 3 pert utana egesznap mehetek nem fustol
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37779 Dátum: 2015.08.11 kedd, 21:56:14 »

Sziasztok,

 érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tud-e jó áron 2006-os Euro IV-es Ford Mondeo 2.2 Tdci-be eladó elektromos EGR szelepet. Elég húzós áron vannak. Sajna már a pucolás nem oldotta meg a gondját, így mindig villog a "malacfarok".

Köszönöm válaszotokat!

Malacfarok villog EGR miatt? Nekünk a 2.2-esen dugózva van az EGR, MIL-t gyújt is néha, de malacfarok nem villog miatta és nem is megy vészüzembe.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37780 Dátum: 2015.08.11 kedd, 22:24:04 »

hello segicseget kernek 2003 ford mondeo 2.0 diesel tdci 130 lovas mitol fustolhet regelente 2-3 percet feheres fust? most volt ujba rakva a motor uj gyuru uj hajtokar csapajgy tiszta motor 150 kilometert mentem meg vele regel feher fust 2- 3 pert utana egesznap mehetek nem fustol
áltukban áteresztenek az injektorok. vagy alacsony a kompresszió, míg nincs meg a teljes kenés.
Vagy ócska üzemanyagot tankolsz (vizes)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37781 Dátum: 2015.08.11 kedd, 22:31:04 »

Jó csapat ez a Filep. Kikapnám a szivattyút. Van segítő leírás a lépésekre?

Nemigen, ha csak egy segítőkész bontós el nem mondja neked nagyvonalakban  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #37782 Dátum: 2015.08.11 kedd, 22:37:10 »

Malacfarok villog EGR miatt? Nekünk a 2.2-esen dugózva van az EGR, MIL-t gyújt is néha, de malacfarok nem villog miatta és nem is megy vészüzembe.

Igen, sajnos ilyenkor vészüzembe dobja. Sajnos jártam már így egyszer...Sok volt a rövidtáv, meg a kíméletes vezetés Smiley Az újat le fogom én is már vakolni. Hibakód törlés után bedobja ismét a vészüzemet, majd azzal együtt az EGR-es hibakódot.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #37783 Dátum: 2015.08.12 szerda, 08:34:13 »

Sziasztok
László úr egy isten Smiley tegnap hatso kerékagy csere, 2 db hatso stabilizátor rúd, 4 db izzotogyeregya mert kiderült hogy egy se jo :/. Igy most nagyon szépen indul végre a sarkany Smiley ja és végre NEM RAZ  a kormany Smiley fel lett rakva egy másik fekszett. ami féket vettem ra múltkor egy sz.r 2 db fektarcsa es a fekbetetek ma viszem vissza.
Nagyon jo es precíz szerelő László úr
Köszönök mindent halas vagyok. Csak ajánlani tudom
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #37784 Dátum: 2015.08.12 szerda, 09:09:04 »

Jó csapat ez a Filep. Kikapnám a szivattyút. Van segítő leírás a lépésekre?


kell hozzá egy spec műanyag kerék , ami míg a szivattyút kiveszed rögzíti a vezérlésed. Amúgy jól meg kell emelni a motort és akkor hozzáférsz. Ha nem vagy szerelésben jártas ne is kezdjél neki.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37785 Dátum: 2015.08.12 szerda, 09:50:55 »

A főtengelytárcsa csavarok rendes emberi menettel vannak ellátva vagy fordítottal?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37786 Dátum: 2015.08.12 szerda, 10:03:10 »

A főtengelytárcsa csavarok rendes emberi menettel vannak ellátva vagy fordítottal?

Jobbos. Nem egyszerű kicsavarni. Kell még egy ember, aki két lábbal áll a féken, amíg te a csavart lazítod. A másik lehetőség a légkulcs.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37787 Dátum: 2015.08.12 szerda, 10:22:11 »

Jobbos. Nem egyszerű kicsavarni. Kell még egy ember, aki két lábbal áll a féken, amíg te a csavart lazítod. A másik lehetőség a légkulcs.
Légkulccsal veretem fel oraja de meg se nyikkan
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37788 Dátum: 2015.08.12 szerda, 11:13:15 »

Légkulccsal veretem fel oraja de meg se nyikkan
a légkulcs ratyi.szalonnát kell reggelizni.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37789 Dátum: 2015.08.12 szerda, 12:20:07 »

a légkulcs ratyi.szalonnát kell reggelizni.... eplus2
Felkerült végül! Kicsit fura mert elég furán  mozog Cheesy
Lehet ténylegnem túl jó minőség...
Az is furamég hogy a multkor tökéletesszijlazitommal most nem tudtam annyira összenyomni a feszítőt, hogy le tudjam venni a szíjat a tárcsáról!
De megoldottam most a tárcsa leszedéssel!

Légkulcs bánta a mai szerelést mert a max 6baros kulcsot 9-10-el hajtottuk mert az itthoni kompresszor volt a ratyi Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37790 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:45:04 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy poharazásnál milyen értékek a megfelelők?  A mérés 1percig volt meleg motorral.
1. porlasztó  17ml
2. porlasztó  35ml
3. porlasztó  50ml
4. porlasztó  20ml

gondolom a 2-es 3-mas rossz.

Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?

Még az is érdekelne, hogy mekkora nyomatékkal kell összehúzni a porlasztóházat, illetve mekkora nyomaték kell a porlasztó beszerelésénél?

Sajnos a felip féle 2-300 ezres felújítás kizárva. Olcsó pénzből kell megoldanom.

Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37791 Dátum: 2015.08.12 szerda, 20:50:28 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy poharazásnál milyen értékek a megfelelők?  A mérés 1percig volt meleg motorral.
1. porlasztó  17ml
2. porlasztó  35ml
3. porlasztó  50ml
4. porlasztó  20ml

gondolom a 2-es 3-mas rossz.

Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?

Még az is érdekelne, hogy mekkora nyomatékkal kell összehúzni a porlasztóházat, illetve mekkora nyomaték kell a porlasztó beszerelésénél?

Sajnos a felip féle 2-300 ezres felújítás kizárva. Olcsó pénzből kell megoldanom.


17 a max.az is a felső határ.gyak. 4db kell neked......talán Bunyektől kapsz belső infókat a cscsok összehúzásáról.de nem hiszem,hogy ez otthon működik..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37792 Dátum: 2015.08.12 szerda, 22:24:15 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy poharazásnál milyen értékek a megfelelők?  A mérés 1percig volt meleg motorral.
1. porlasztó  17ml
2. porlasztó  35ml
3. porlasztó  50ml
4. porlasztó  20ml

gondolom a 2-es 3-mas rossz.

Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?

Még az is érdekelne, hogy mekkora nyomatékkal kell összehúzni a porlasztóházat, illetve mekkora nyomaték kell a porlasztó beszerelésénél?

Sajnos a felip féle 2-300 ezres felújítás kizárva. Olcsó pénzből kell megoldanom.



Felhívod mk2-t neki lehet, hogy akad néhány garnitúra eladó.
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #37793 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 07:29:47 »



Tud valaki bontott megbízható beszerzési forrást porlasztóra? 504Z csúcs kellene. Esetleg kapcsolószelepet?

Szia!

Nem akarlak elkeseríteni de én is a napokban kerestem 504Z porlasztókat de égen földön nem találtam...nagy vonalakban mindenkinél kb 1 hónap múlva lesz.
Az enyémek már Filepéknél vannak szomoru1
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37794 Dátum: 2015.08.14 péntek, 09:41:16 »

Autoszerelő megajánlotta 60ezerért a kiszerelést. Viszont a csúcsokra terelte a gyanút, végülis azok kelepelnek... elég nehéz eldönteni kinek higgyek.

Nemigen, ha csak egy segítőkész bontós el nem mondja neked nagyvonalakban  Undecided
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37795 Dátum: 2015.08.14 péntek, 11:36:17 »

Autoszerelő megajánlotta 60ezerért a kiszerelést. Viszont a csúcsokra terelte a gyanút, végülis azok kelepelnek... elég nehéz eldönteni kinek higgyek.


A csúcsok meg nagy eséllyel a szivattyútól mentek tönkre. A szivattyúból leváló apró fémszemcsék eléggé meg tudják viselni a porlasztó ezred mm-es illesztésű alkatrészeit. Beletehetsz új porlasztókat, de ha a szivattyú gatya, akkor azokat is előbb-utóbb tönkreteszi. Egy szivattyú ellenőrzést nem árt megcsináltatni. A másik lehetséges ellenőrzési mód, ha kiveszed a go szűrőt, leengeded belőle a go-t egy fehér pohárba. Ha látsz benne apró szemcséket, amik ráadásul egy mágnes közelében reagálnak a mágnesre, akkor jó eséllyel a szivattyúd felújítás vagy csereérett.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37796 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:15:44 »

Autoszerelő megajánlotta 60ezerért a kiszerelést. Viszont a csúcsokra terelte a gyanút, végülis azok kelepelnek... elég nehéz eldönteni kinek higgyek.

Szerintem bízz a szerelőben! Ha megbízhtó!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37797 Dátum: 2015.08.14 péntek, 14:17:44 »

A csúcsok meg nagy eséllyel a szivattyútól mentek tönkre. A szivattyúból leváló apró fémszemcsék eléggé meg tudják viselni a porlasztó ezred mm-es illesztésű alkatrészeit. Beletehetsz új porlasztókat, de ha a szivattyú gatya, akkor azokat is előbb-utóbb tönkreteszi. Egy szivattyú ellenőrzést nem árt megcsináltatni. A másik lehetséges ellenőrzési mód, ha kiveszed a go szűrőt, leengeded belőle a go-t egy fehér pohárba. Ha látsz benne apró szemcséket, amik ráadásul egy mágnes közelében reagálnak a mágnesre, akkor jó eséllyel a szivattyúd felújítás vagy csereérett.
Ez a femdarabos dolog...nekem mar 100e km-el ezelott fogta a magnes aszivattyubol leengedett gazolaj  aljan a retket es hala egnek igy 330ezernel hibamentes! Mondjuk zakatol meg csattog de legalabb megy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37798 Dátum: 2015.08.14 péntek, 17:18:26 »

Jó hír, hogy a go. szűrőben fennakadt maradékokat megvizsgálva csak koromszemcse pelyheket láttam a mikroszkópban. Nem reagált a mágnesre egy picit sem. A mennyiség is elég csekély, 40ezer km alatt ennyi jónak kell számítson.
Hozzáteszem, mindíg jó minőségű üzemanyagot tankolok.
Pcsúcs csere mellett döntöttem.

Ez a femdarabos dolog...nekem mar 100e km-el ezelott fogta a magnes aszivattyubol leengedett gazolaj  aljan a retket es hala egnek igy 330ezernel hibamentes! Mondjuk zakatol meg csattog de legalabb megy
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37799 Dátum: 2015.08.14 péntek, 17:26:19 »

Korom?  Shocked
Az hogyan is jutott oda?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 749 750 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 762 763 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.