Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39500 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 10:23:57 » |
|
40 t írtak régen itt nekem is
Igen a leírásban is 1640 van. Befűzni a szíjat csak a feszítő levételével lehet? Nem lehet alábújtatni a görgőnek?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39501 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 10:29:52 » |
|
Igen a leírásban is 1640 van. Befűzni a szíjat csak a feszítő levételével lehet? Nem lehet alábújtatni a görgőnek?
Sajnos nem :/ generátort leszedtem es ugy lett kicserelve
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39502 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:11:35 » |
|
Sajnos nem :/ generátort leszedtem es ugy lett kicserelve
Most egyenlőre hagyom a szíjat. Nincs kitöredezve, nem látni rajta hibát. Megint szét kéne döntenem az egészet, annyira most nincs időm rá
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39503 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:16:36 » |
|
Most egyenlőre hagyom a szíjat. Nincs kitöredezve, nem látni rajta hibát. Megint szét kéne döntenem az egészet, annyira most nincs időm rá En a te helyedben az automata feszítő olajos részét megnézném. En akkor láttam meg a hibát rajta mikor a kezembe volt. Kicsereltem es azóta jo.
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39504 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:24:49 » |
|
En a te helyedben az automata feszítő olajos részét megnézném. En akkor láttam meg a hibát rajta mikor a kezembe volt. Kicsereltem es azóta jo.
Mit látni rajta? A gumi szilentek jók, a görgők jók.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39505 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:54:25 » |
|
Mit látni rajta? A gumi szilentek jók, a görgők jók.
Ment üzenet
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
denar30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39506 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 13:41:37 » |
|
Sziasztok, 2004 tdci 130L hez kellene nekem generátor szíj feszítő. ha lenne valakinek jó áron vevő lennék rá. E-mail: denair@freemail.hu
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39507 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:05:56 » |
|
Sziasztok, 2004 tdci 130L hez kellene nekem generátor szíj feszítő. ha lenne valakinek jó áron vevő lennék rá. E-mail: denair@freemail.huHa csak a kis olajos rugós része a rossz akkor 20 körül tudsz venni újat
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39508 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:09:44 » |
|
Sziasztok, 2004 tdci 130L hez kellene nekem generátor szíj feszítő. ha lenne valakinek jó áron vevő lennék rá. E-mail: denair@freemail.huProfil, fórum profil információ, alá íráshoz írd be a kocsi adatait es könyebb a segítség
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
denar30
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39509 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:20:25 » |
|
Igen csak a rugós része a rosz, de azt külön nem találok sehol. honnan lehet azt beszerezni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39510 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:26:47 » |
|
Igen csak a rugós része a rosz, de azt külön nem találok sehol. honnan lehet azt beszerezni?
https://alkatreszek.hu
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39511 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:04:28 » |
|
Náluk csak rugós tagot nem találtam.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39512 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:06:49 » |
|
Náluk csak rugós tagot nem találtam.
Van Innen vettem en is
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39513 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:07:46 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39514 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 18:44:56 » |
|
Köszi! Mondeohoz kerestem én, ez ugyanaz?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39515 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 02:39:46 » |
|
Köszi! Mondeohoz kerestem én, ez ugyanaz?
Szia bocsi csak közben ki jöttem nemetbe. Igen ez az en is ezt vettem meg es ez lett bele építve ( tökéletes, es a szerelő mondta vegyem meg nyugodtan)
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
beni2101
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Új hozzászólás #39516 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 11:53:22 » |
|
Sziasztok:) 2004/10 2.2 TDCi Mondeokon tudja valaki hány "Ah"-s generátor van? Köszi előre is:)
|
|
|
Naplózva
|
2004.10 2.2 TDCI ST
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #39517 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 12:02:30 » |
|
Sziasztok:) 2004/10 2.2 TDCi Mondeokon tudja valaki hány "Ah"-s generátor van? Köszi előre is:)
90. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #39518 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:44:21 » |
|
Szia bocsi csak közben ki jöttem nemetbe. Igen ez az en is ezt vettem meg es ez lett bele építve ( tökéletes, es a szerelő mondta vegyem meg nyugodtan)
Te kimentél németországba xar fékekkel b+?? Nyugtass meg!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 14:46:11 írta Bleky »
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #39519 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:05:58 » |
|
Te kimentél németországba xar fékekkel b+?? Nyugtass meg!
Aki fékez az veszít.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39520 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 20:19:51 » |
|
Aki fékez az veszít.
En nem fekeztem
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39521 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 20:22:15 » |
|
Te kimentél németországba xar fékekkel b+?? Nyugtass meg!
fek kesz van. Rendes szerelő kicserélte. 25 km lakik tőlem.
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #39522 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:04:59 » |
|
fek kesz van. Rendes szerelő kicserélte. 25 km lakik tőlem. Na azért. Már megijedtem.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Új hozzászólás #39523 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:07:27 » |
|
Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy a gyári Xenon izzó hányas Kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? Még a gyári 11 éves van benne, már alig látni vele! Köszönöm az infót!
|
|
|
Naplózva
|
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #39524 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:09:05 » |
|
Na azért. Már megijedtem. Köszi De végre a kattogo hang is meg lett mi az. Talpas gomb fej vagy mi :/ de meg nincs nagy baj
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
Kispusi
|
|
« Új hozzászólás #39525 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:07:52 » |
|
Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy a gyári Xenon izzó hányas Kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? Még a gyári 11 éves van benne, már alig látni vele! Köszönöm az infót! Szia! Ha jól tudom 3500-4000 k a gyári. De nem biztos ,h sokat fog javulni a fényerő. Lehet ,h a foncsorodat kellene felújítani
|
|
|
Naplózva
|
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #39526 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:29:41 » |
|
Szia! Ha jól tudom 3500-4000 k a gyári. De nem biztos ,h sokat fog javulni a fényerő. Lehet ,h a foncsorodat kellene felújítani 4300K a legalacsonyabb, utána 6500K a következő. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #39527 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:38:30 » |
|
4300K a legalacsonyabb, utána 6500K a következő.
AndyA
Csak 6000 és létezik még 5100K-s is.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Taki
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39528 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 21:23:20 » |
|
Nagy-mesterektől érdeklődnék, ha a 2.0 TDCi-mben kicserélném a motort 2.2-esre, akkor a motorvezérlőn kívül mit kellene még cserélnem, illetve ez megoldható-e egy kb. motor ki, motor be művelettel? (Manuális 6os váltóm van.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #39529 Dátum: 2016.02.12 péntek, 01:24:58 » |
|
Nagy-mesterektől érdeklődnék, ha a 2.0 TDCi-mben kicserélném a motort 2.2-esre, akkor a motorvezérlőn kívül mit kellene még cserélnem, illetve ez megoldható-e egy kb. motor ki, motor be művelettel? (Manuális 6os váltóm van.)
Vegyél inkább kapásból egy 2.2-est, oszt' jó' van. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39530 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:22:42 » |
|
Nagy-mesterektől érdeklődnék, ha a 2.0 TDCi-mben kicserélném a motort 2.2-esre, akkor a motorvezérlőn kívül mit kellene még cserélnem, illetve ez megoldható-e egy kb. motor ki, motor be művelettel? (Manuális 6os váltóm van.)
ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #39531 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:40:16 » |
|
4300K a legalacsonyabb, utána 6500K a következő.
AndyA
Kínai barátaink már elvileg 3000K-eseket is összehoztak, meg 5000-eseket is, de pl. GE-nek is van 5100K, az Osram CBI meg 5500K-s.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Taki
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39532 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:47:20 » |
|
ennyi.
Köszönöm! Akkor csak a motor + vezérlő elektronika. Turbót kell-e vagy a 2.0-s turbó elbír a 2.2-vel? (És/vagy úgy kell beszerezni a motort, hogy legyen rajta a hozzávaló turbó, aztán annyi...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39533 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:11:22 » |
|
Köszönöm! Akkor csak a motor + vezérlő elektronika. Turbót kell-e vagy a 2.0-s turbó elbír a 2.2-vel? (És/vagy úgy kell beszerezni a motort, hogy legyen rajta a hozzávaló turbó, aztán annyi...)
ugyan az van rajta.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Gery0
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39534 Dátum: 2016.02.12 péntek, 17:50:55 » |
|
Sziasztok,
Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baja az autómnak.
A gyújtást ráadta(nem indítottam be az autót) és mikor elaludt volna az összes lámpa,az izzításjelző lámpa villogott. Elindítottam a kocsit és kicsit járattam,aztán leállítottam. A következő gyújtásra rakás után már nem villogot. Hidegekben elég nehezen indult az utobbi időben. ( volt amikor 3x kellett újra indítani.) Az izzítógyertyákra gyanakszom,de olvastam már üzemanyag rendszeri problémáról is.
Szerintetek melyik lehet nagyobb eséllyel?
2001 2.0TDCI kombi MK3 Előre is köszönöm!! Geri
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #39535 Dátum: 2016.02.12 péntek, 19:46:19 » |
|
Sziasztok,
Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baja az autómnak.
A gyújtást ráadta(nem indítottam be az autót) és mikor elaludt volna az összes lámpa,az izzításjelző lámpa villogott. Elindítottam a kocsit és kicsit járattam,aztán leállítottam. A következő gyújtásra rakás után már nem villogot. Hidegekben elég nehezen indult az utobbi időben. ( volt amikor 3x kellett újra indítani.) Az izzítógyertyákra gyanakszom,de olvastam már üzemanyag rendszeri problémáról is.
Szerintetek melyik lehet nagyobb eséllyel?
2001 2.0TDCI kombi MK3 Előre is köszönöm!! Geri
Szia! Lehet bármi, de amikor villog az izzításjelző akkor hibakódot kell olvasni. Az izzítógyertyákat nem árt megnézni de a hibás izzítógyertyát nem jelzi, tehát nálad más gond lehet. A hibakód olvasásnál rögtön kiderül. Üdv: Ákos
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
Gery0
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39536 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:04:41 » |
|
Szia!
Lehet bármi, de amikor villog az izzításjelző akkor hibakódot kell olvasni. Az izzítógyertyákat nem árt megnézni de a hibás izzítógyertyát nem jelzi, tehát nálad más gond lehet. A hibakód olvasásnál rögtön kiderül.
Üdv: Ákos
Köszi a választ. Egyszer már csinálta. Kb 4 hónapja és azóta most elöször. Mikor 90nél rálépek a gázra mintha megtorpanna. Olyan mint ha a turbó 2000nél működne. Tavaly cserélve volt benne.(lapát törés volt) Geri
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39537 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:13:51 » |
|
Sziasztok,
Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baja az autómnak.
A gyújtást ráadta(nem indítottam be az autót) és mikor elaludt volna az összes lámpa,az izzításjelző lámpa villogott. Elindítottam a kocsit és kicsit járattam,aztán leállítottam. A következő gyújtásra rakás után már nem villogot. Hidegekben elég nehezen indult az utobbi időben. ( volt amikor 3x kellett újra indítani.) Az izzítógyertyákra gyanakszom,de olvastam már üzemanyag rendszeri problémáról is.
Szerintetek melyik lehet nagyobb eséllyel?
2001 2.0TDCI kombi MK3 Előre is köszönöm!! Geri
üzemanyagrendszeri hiba,és vagy elektromos jeladó hiba(cmp).Diagnosztika kell amikor villog a malacfarok.Máshogyan nem lesz meg a hiba,mert a gyujtás levétele után,ha nem áll fenn a hiba,az törlődik a tárolóból.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Gery0
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39538 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:36:25 » |
|
üzemanyagrendszeri hiba,és vagy elektromos jeladó hiba(cmp).Diagnosztika kell amikor villog a malacfarok.Máshogyan nem lesz meg a hiba,mert a gyujtás levétele után,ha nem áll fenn a hiba,az törlődik a tárolóból.
Köszi a választ! Hát azt nehéz lesz megcsípni. Nagy gond csak nincs ha már nem villog. Ha nem is fog akkor úgysem tudom meg miért volt. Csak ne jöjjön elő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shydra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Új hozzászólás #39539 Dátum: 2016.02.12 péntek, 22:20:47 » |
|
Sziasztok ! Alakul már az autóm de azért nem adja magát könnyen Új produkció a lett ma. Szépen jár, szépen indul, jó hangja van, nagyon jól megy. De... Autópályán megyek vele kb 100km-t 130-140 -el és úgy döntök hogy gyorsítanék akkor egyszerűen leáll a motor.. Nincs előjel semmi bevillan az izzítás és 1-2 mp és már áll is a motor. Úgy menet közben leveszem a gyujtást ujra indítom és minden rendben megy tovább mint ha nem történ volna semmi... Míg egy következő gyorsításnál megint le nem áll... Idegesítő és veszélyes hiba előzésben leáll a motor.... Forscannel olvasva TP szenzor hibát tárol be TP mint Throttle Position Na most az a gondom hogy a tdci-nek tudtommal nincs folytó szelepe de akkor tp szenzor sincs ?!?! Vajon ez lesz nálam a tipikus cmp jeladó hiba ? És a forscan tévesen kommenteli a hibát ? Vagy az üzemanyag ellátó rendszeremben haldoklik valami ? Valaki találkozott már hasonlóval ? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39540 Dátum: 2016.02.13 szombat, 06:19:41 » |
|
Sziasztok ! Alakul már az autóm de azért nem adja magát könnyen Új produkció a lett ma. Szépen jár, szépen indul, jó hangja van, nagyon jól megy. De... Autópályán megyek vele kb 100km-t 130-140 -el és úgy döntök hogy gyorsítanék akkor egyszerűen leáll a motor.. Nincs előjel semmi bevillan az izzítás és 1-2 mp és már áll is a motor. Úgy menet közben leveszem a gyujtást ujra indítom és minden rendben megy tovább mint ha nem történ volna semmi... Míg egy következő gyorsításnál megint le nem áll... Idegesítő és veszélyes hiba előzésben leáll a motor.... Forscannel olvasva TP szenzor hibát tárol be TP mint Throttle Position Na most az a gondom hogy a tdci-nek tudtommal nincs folytó szelepe de akkor tp szenzor sincs ?!?! Vajon ez lesz nálam a tipikus cmp jeladó hiba ? És a forscan tévesen kommenteli a hibát ? Vagy az üzemanyag ellátó rendszeremben haldoklik valami ? Valaki találkozott már hasonlóval ? Köszönöm A TP szenzor dízelnél a gázpedálnál van, az nézi mennyire nyomod a gázt. Ezt ki lehet mérni multiméterrel elvileg.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39541 Dátum: 2016.02.13 szombat, 06:31:19 » |
|
Sziasztok ! Alakul már az autóm de azért nem adja magát könnyen Új produkció a lett ma. Szépen jár, szépen indul, jó hangja van, nagyon jól megy. De... Autópályán megyek vele kb 100km-t 130-140 -el és úgy döntök hogy gyorsítanék akkor egyszerűen leáll a motor.. Nincs előjel semmi bevillan az izzítás és 1-2 mp és már áll is a motor. Úgy menet közben leveszem a gyujtást ujra indítom és minden rendben megy tovább mint ha nem történ volna semmi... Míg egy következő gyorsításnál megint le nem áll... Idegesítő és veszélyes hiba előzésben leáll a motor.... Forscannel olvasva TP szenzor hibát tárol be TP mint Throttle Position Na most az a gondom hogy a tdci-nek tudtommal nincs folytó szelepe de akkor tp szenzor sincs ?!?! Vajon ez lesz nálam a tipikus cmp jeladó hiba ? És a forscan tévesen kommenteli a hibát ? Vagy az üzemanyag ellátó rendszeremben haldoklik valami ? Valaki találkozott már hasonlóval ? Köszönöm tipikus cmp de ha forscan-nel diagolsz,és elolvasod a hibakód leírását,az dízelnél gázpedál helyzetérzékelőt jelent.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Petike86
|
|
« Új hozzászólás #39542 Dátum: 2016.02.13 szombat, 12:16:54 » |
|
tipikus cmp de ha forscan-nel diagolsz,és elolvasod a hibakód leírását,az dízelnél gázpedál helyzetérzékelőt jelent. Nálam annó ugyanez volt...mentem vele, gyorsítás...izzításjelző villog, motor leáll...simán újraindult eleinte! Aztán nem indult újra leállás után, csak 4-5 perc után, 10. indításra kb! De egyre gyakrabban jött elő a hiba! Aztán elvittem szervizbe, CMP hibát mutatott, vettem bele egy szürke után gyártott szart...3 hónap múlva előjött újra...aztán vettem bele egy jó minőségűt, azóta hibátlan!! (le is kopogom)!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shydra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Új hozzászólás #39543 Dátum: 2016.02.13 szombat, 13:16:37 » |
|
Nálam annó ugyanez volt...mentem vele, gyorsítás...izzításjelző villog, motor leáll...simán újraindult eleinte! Aztán nem indult újra leállás után, csak 4-5 perc után, 10. indításra kb! De egyre gyakrabban jött elő a hiba! Aztán elvittem szervizbe, CMP hibát mutatott, vettem bele egy szürke után gyártott szart...3 hónap múlva előjött újra...aztán vettem bele egy jó minőségűt, azóta hibátlan!! (le is kopogom)!
Én is teszek most egy kísérletet vettem egy cmp-t és cserélem... Próbáltam minőséget szerezni de komoly kétségeim vannak. Gyorsba hellát sikerült szereznem megörültem neki hogy az *** nem lehet de a szép hellás csomagolást kibontva az alkatrészből szó szerint ki van csiszolva a valódi gyártó.... Mind1 berakom és rendelek egy gyárit....
|
|
|
Naplózva
|
2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #39544 Dátum: 2016.02.13 szombat, 15:36:37 » |
|
Én is teszek most egy kísérletet vettem egy cmp-t és cserélem... Próbáltam minőséget szerezni de komoly kétségeim vannak. Gyorsba hellát sikerült szereznem megörültem neki hogy az *** nem lehet de a szép hellás csomagolást kibontva az alkatrészből szó szerint ki van csiszolva a valódi gyártó.... Mind1 berakom és rendelek egy gyárit....
Szerintem ne siesd el, a Hella nem éppen egy gagyi kínai gyártó. Szerk: mármint abban az értelemben, hogy nem gondolom hogy hulladékhoz adja a nevét, ha nem is ő gyártja. Simán lehet, hogy a FoMoCo volt kicsiszolva belőle.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.13 szombat, 15:57:12 írta tpmportal »
|
Naplózva
|
|
|
|
escortboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39545 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:04:11 » |
|
Sziasztok, nagy problémám lenne. Hengerfejeztem egy 2.2es mondit. Összeraktam, beindult vagy 5mp-re aztán leállt. Azóta az istenért nem sikerül beindítani, gondolom fel levegősödött mint állat. Hogy kell ezt kilégteleníteni? A szűrőt "elvileg" felszipókáltam" de semmi. bikázva indítottam, hiába. Hibakódra beírja hogy a rail nyomás alacsony, néha azt hogy magas?! ezt mondjuk nem értem miért. a hibakódokat állandóan törlöm. Hogy tudnám ezt lelégteleníteni frankón? a hollandereket is fellazítottam már, ott spriccelt valamicskét, elzártam, de nem indul. Mi lehet a probléma? tudom hogy konkrétan bármi, mivel szinte teljesen szét volt szedve minden, de az talán leszűkíti a dolgot, h össze rakás után egy picit beindult. mennyit kell ezt fárasztani, mire kilégteleníti magát? Valamint ennél mindegy hogy a nagynyomású szivattyú hol áll a vezérléshez képest? elvileg jelen van, de a fene tudja. régi pezsó hdi-knél mind1 hol áll, csak az újaknál számít ahol van fordulatszám jel, de ezen szerintem ilyen még nincs? válaszokat előre is nagyon köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #39546 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:20:59 » |
|
Udv A CMP merre talalhato??
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
escortboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39547 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:53:50 » |
|
Én is teszek most egy kísérletet vettem egy cmp-t és cserélem... Próbáltam minőséget szerezni de komoly kétségeim vannak. Gyorsba hellát sikerült szereznem megörültem neki hogy az *** nem lehet de a szép hellás csomagolást kibontva az alkatrészből szó szerint ki van csiszolva a valódi gyártó.... Mind1 berakom és rendelek egy gyárit....
Ha drága minőségi alaktrészt veszel, találkozhatsz ilyennel, hogy kivan csiszolva belőle valami. Mégpedig a gyári jel van kicsiszolva Csak átvan csomagolva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
escortboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39548 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:54:48 » |
|
Sziasztok, nagy problémám lenne. Hengerfejeztem egy 2.2es mondit. Összeraktam, beindult vagy 5mp-re aztán leállt. Azóta az istenért nem sikerül beindítani, gondolom fel levegősödött mint állat. Hogy kell ezt kilégteleníteni? A szűrőt "elvileg" felszipókáltam" de semmi. bikázva indítottam, hiába. Hibakódra beírja hogy a rail nyomás alacsony, néha azt hogy magas?! ezt mondjuk nem értem miért. a hibakódokat állandóan törlöm. Hogy tudnám ezt lelégteleníteni frankón? a hollandereket is fellazítottam már, ott spriccelt valamicskét, elzártam, de nem indul. Mi lehet a probléma? tudom hogy konkrétan bármi, mivel szinte teljesen szét volt szedve minden, de az talán leszűkíti a dolgot, h össze rakás után egy picit beindult. mennyit kell ezt fárasztani, mire kilégteleníti magát? Valamint ennél mindegy hogy a nagynyomású szivattyú hol áll a vezérléshez képest? elvileg jelen van, de a fene tudja. régi pezsó hdi-knél mind1 hol áll, csak az újaknál számít ahol van fordulatszám jel, de ezen szerintem ilyen még nincs? válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Volt 2 ilyen hibakód is P2288 P0191 illetve hogy a rail nyomás alacsony
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39549 Dátum: 2016.02.13 szombat, 21:49:16 » |
|
Sziasztok, nagy problémám lenne. Hengerfejeztem egy 2.2es mondit. Összeraktam, beindult vagy 5mp-re aztán leállt. Azóta az istenért nem sikerül beindítani, gondolom fel levegősödött mint állat. Hogy kell ezt kilégteleníteni? A szűrőt "elvileg" felszipókáltam" de semmi. bikázva indítottam, hiába. Hibakódra beírja hogy a rail nyomás alacsony, néha azt hogy magas?! ezt mondjuk nem értem miért. a hibakódokat állandóan törlöm. Hogy tudnám ezt lelégteleníteni frankón? a hollandereket is fellazítottam már, ott spriccelt valamicskét, elzártam, de nem indul. Mi lehet a probléma? tudom hogy konkrétan bármi, mivel szinte teljesen szét volt szedve minden, de az talán leszűkíti a dolgot, h össze rakás után egy picit beindult. mennyit kell ezt fárasztani, mire kilégteleníti magát? Valamint ennél mindegy hogy a nagynyomású szivattyú hol áll a vezérléshez képest? elvileg jelen van, de a fene tudja. régi pezsó hdi-knél mind1 hol áll, csak az újaknál számít ahol van fordulatszám jel, de ezen szerintem ilyen még nincs? válaszokat előre is nagyon köszönöm.
szerintem a szivattyúnak is megvan a pozíciója.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|