Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:32:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621135 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 23:25:07 »

Sziasztok!

Egy olajcserével kapcsolatos kérdést szeretnék feltenni nektek!
2006-os évjáratú, 2.0 tdci, 115 lóerős mondeom van. A kérdés az lenne, hogy a motorolajnál az 5w 30-as jelzésre kell csak figyelni, vagy van esetleg más típusjelzés is, ami még kizárólagosságot jelent, a minőségen kívül?

Előre is köszönet!

Üdv!

Másra is figyelni kell, különböző szabványok. A legjobban a Ford olajjal jársz, ár-érték(minőség) arányban is. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2010.07.02 péntek, 00:34:53 »

Másra is figyelni kell, különböző szabványok. A legjobban a Ford olajjal jársz, ár-érték(minőség) arányban is. integet2

Ó, köszönöm a gyors választ! Erre gondolsz? http://www.cromax.hu/?katid=38260981&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Mert eddig mindig a castrol magnatec a1-es ment bele, valamint legutóbb edge, csak a mostani olajcserénél sajnos szorítani kell a nadrágszíjon..Sad
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2010.07.02 péntek, 06:24:25 »

Ó, köszönöm a gyors választ! Erre gondolsz? http://www.cromax.hu/?katid=38260981&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Mert eddig mindig a castrol magnatec a1-es ment bele, valamint legutóbb edge, csak a mostani olajcserénél sajnos szorítani kell a nadrágszíjon..Sad
Én most cseréltettem le mindent/Olaj,olajszürö gyári Ford olaj,légszürő,gázolajszürő,pollenszürő/itt Pécsen és 30000ft-ot fizettem mindenért.Amit felsoroltam minden gyári cucc ami belekerült!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2010.07.02 péntek, 07:23:18 »

Magasnyomású szivattyú hibátlan,szivattyúban lévő szelep kicserélve,p csúcsok kipoharazva jók,és mégis néha nem indul be,csak üresbe forog ízzitás jelző bevillan.Aztán várok és beindul.Mint már írtam nincs füst,fogyasztás tuti.Újra hibakód olvasás és még mindig azt írja ki túl nagy nomás van.A szerelőm arra gondol a közös nyomócső lehet rossz az érzékelővel együtt.Szerintetek milehet?Csak ez az egy hibát írja semmi más.A CMP jel adót is kicseréltük az enyém mi benne volt tuti jó mert a jelenség ismétlődött.Már csatlakozókat is megnéztük vezérlő elektronikát is kimértük minden jó.Már csak erre a nyomócsőre gondolunk.A szivattyúteszt és hiba keresés gyári Ford hibaolvasóval történt.
mi a hibakód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2010.07.02 péntek, 09:58:35 »

Ó, köszönöm a gyors választ! Erre gondolsz? http://www.cromax.hu/?katid=38260981&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Mert eddig mindig a castrol magnatec a1-es ment bele, valamint legutóbb edge, csak a mostani olajcserénél sajnos szorítani kell a nadrágszíjon..Sad

Igen, erre. Ez egyébként Castrol olaj és azthiszem fullszintetikus, szal elég jó minőség. Amúgy úgytudom az edge nem is felel meg a normáknak...integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2010.07.02 péntek, 12:53:03 »

Ma megvolt az EGR-szelepcsere...Háát...Ugyanúgy füstöl Sad (Euro 4es, 2.0 tdci)... Van valami tippetek hogy ez miért lehet?  falbav rinya
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2010.07.02 péntek, 13:15:08 »

Ma megvolt az EGR-szelepcsere...Háát...Ugyanúgy füstöl Sad (Euro 4es, 2.0 tdci)... Van valami tippetek hogy ez miért lehet?  falbav rinya

Szívósor ki lett takarítva?
EGR le lett dugózva?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2010.07.02 péntek, 13:52:49 »

Szívósor ki lett takarítva?
EGR le lett dugózva?

EGR-t nem lehet dugózni,mert Euro4-es és hibakódot dobna ki. Szívósort takarítani? Azt miért kell?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2010.07.02 péntek, 14:52:40 »

EGR-t nem lehet dugózni,mert Euro4-es és hibakódot dobna ki. Szívósort takarítani? Azt miért kell?

Az enyém is Euro4-es és le van dugózva, világít a MIL lámpa... és???
Ezen kívül semmi befolyása nincs az autóra! Időnként kitörlöm egy olcsó ELM327-el, oszt jó napot!
Szívósor ugyanúgy tele van dzsuvával mint az egr!!!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2010.07.02 péntek, 15:07:47 »

Az enyém is Euro4-es és le van dugózva, világít a MIL lámpa... és???
Ezen kívül semmi befolyása nincs az autóra! Időnként kitörlöm egy olcsó ELM327-el, oszt jó napot!
Szívósor ugyanúgy tele van dzsuvával mint az egr!!!


Annyira nem értek a kocsikhoz,szal a szívósor az micsoda? Hol található?
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2010.07.02 péntek, 22:32:03 »

Igen, erre. Ez egyébként Castrol olaj és azthiszem fullszintetikus, szal elég jó minőség. Amúgy úgytudom az edge nem is felel meg a normáknak...integet2

Igen, én is kérdeztem a szerelőt, amikor belekerült az edge, hogy jó-e az is, ő biztosított, hogy ugyanannyira megfelel, én meg bízom benne, szóval fene tudja...Smiley

Nagyon köszönöm még egyszer a segítséget, megpróbálkozom ezzel!:)

Üdv!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2010.07.02 péntek, 23:11:15 »

Annyira nem értek a kocsikhoz,szal a szívósor az micsoda? Hol található?
Email ment
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2010.07.02 péntek, 23:50:36 »

mi a hibakód?
Hát megmondom neked őszintén mind a négy p csúcsra ír hibát,ezután lett kipoharazva és mint mondtam hibátlan plussz a túl magas a nyomás még ezt írja ki.Kitöröltünk mindent,aztán 3-szor indul jól,majd nem és így tovább.Ekkor felváltva tesz hibát a pcsúcsokra,és továbbra is a túl magas a nyomás szöveg.Ez a szöveg mindig megvan.Viszont ma hibátlanul indult mindig.Menetközben semmi gond.Se füst se rángatás se fogyasztás növekedés.Amit olvastál az úgy van.Ilyet még nem tapasztalt a szerelő,senkinek nem volt még akik hozzájárnak ilyen problémája.A közösnyomású csőre gondol még nem-e abban van a hiba.Kipróbáljuk egy másik kocsiról hátha.Remélem ez bejön.Csak üzemanyag ellátás ra írja a gondot.Minden kilett elemezve más minden tuti.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.02 péntek, 23:55:11 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2010.07.03 szombat, 00:40:14 »

Hát megmondom neked őszintén mind a négy p csúcsra ír hibát,ezután lett kipoharazva és mint mondtam hibátlan plussz a túl magas a nyomás még ezt írja ki.Kitöröltünk mindent,aztán 3-szor indul jól,majd nem és így tovább.Ekkor felváltva tesz hibát a pcsúcsokra,és továbbra is a túl magas a nyomás szöveg.Ez a szöveg mindig megvan.Viszont ma hibátlanul indult mindig.Menetközben semmi gond.Se füst se rángatás se fogyasztás növekedés.Amit olvastál az úgy van.Ilyet még nem tapasztalt a szerelő,senkinek nem volt még akik hozzájárnak ilyen problémája.A közösnyomású csőre gondol még nem-e abban van a hiba.Kipróbáljuk egy másik kocsiról hátha.Remélem ez bejön.Csak üzemanyag ellátás ra írja a gondot.Minden kilett elemezve más minden tuti.
Valami itt nem kerek mert diagnosztikával nem tudja megkülönböztetni külön külön a porlasztócsúcsokra  a hibakódot. Tehát ez az egyenként ír hibakódot számomra érthetetlen. Max a a visszafolyást lehet látni egyenként, de azt meg könnyű félreértelmezni. Csak jó lenne ha beírnád hogy mi volt a tényleges hibakód, a nélkül nem fog menni.
Látatlanban inkább a nyomásszenzorra gyanakodnék.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2010.07.03 szombat, 07:41:13 »

Valami itt nem kerek mert diagnosztikával nem tudja megkülönböztetni külön külön a porlasztócsúcsokra  a hibakódot. Tehát ez az egyenként ír hibakódot számomra érthetetlen. Max a a visszafolyást lehet látni egyenként, de azt meg könnyű félreértelmezni. Csak jó lenne ha beírnád hogy mi volt a tényleges hibakód, a nélkül nem fog menni.
Látatlanban inkább a nyomásszenzorra gyanakodnék.
Ők is,ezért egy másik közös nyomócsövet ráteszünk és kipróbáljuk.Talán bejön.Ha ez meglesz és újra ráteszik a hiba olvasót és lesz hibakód akkor megjegyzem és írom.Nemjegyeztem meg,bocs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2010.07.03 szombat, 09:25:52 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mégpedig a felől,hogy van e valakinek fix főtengely ékszíjtárcsás TDCI-e ha igen írj egy pár sort hogyan viselkedik stb.
Köszi előre is.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2010.07.03 szombat, 17:55:59 »

akkor mégsem az akksi miatt nem indult?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2010.07.03 szombat, 18:27:34 »

Tisztelt Forumtársak! A segitségeteket kérném hütöviz csere ügyében.Sajnos nem találom a hütőn a leeresztőcsapot ami a Haynes angol szakkönyvben le van fotózva a hütő alján. Meg kerestem a motor alatt a legalsó vizcsövet megbontva csak a fele jött le a tényleges mennyiségnek a többi benne maradt a hütőben. Minden mást megcsináltam már a 120 000 KM-es szervizből. a gép 2005 2.0 TDCI 115LE EURO 3 EGR eletro/ pneumatikus (dugózva hibakód mentes) Az esetleges  képi információt külön megköszönom. Tisztelettel László.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2010.07.03 szombat, 20:02:42 »

Tisztelt Forumtársak! A segitségeteket kérném hütöviz csere ügyében.Sajnos nem találom a hütőn a leeresztőcsapot ami a Haynes angol szakkönyvben le van fotózva a hütő alján. Meg kerestem a motor alatt a legalsó vizcsövet megbontva csak a fele jött le a tényleges mennyiségnek a többi benne maradt a hütőben. Minden mást megcsináltam már a 120 000 KM-es szervizből. a gép 2005 2.0 TDCI 115LE EURO 3 EGR eletro/ pneumatikus (dugózva hibakód mentes) Az esetleges  képi információt külön megköszönom. Tisztelettel László.
Ezt a csapot már én is kerestem és nem találtam. Pedig nekem is időszerű lenne a csere. Talán valaki segít.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2010.07.03 szombat, 21:42:52 »

akkor mégsem az akksi miatt nem indult?

Szerencse lett volna.De 10 nap probléma mentes volt.Majd meglátjuk mi lesz úgy is jelzem nektek,megosztom veletek ha végére járunk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2010.07.03 szombat, 22:02:08 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mégpedig a felől,hogy van e valakinek fix főtengely ékszíjtárcsás TDCI-e ha igen írj egy pár sort hogyan viselkedik stb.
Köszi előre is.
Én azt hallottam, hogy kb. 500 km alatt veri szét a feszítőt és a görgőket a fix tárcsa. Smiley
ha generátor oldali segédszíj rendszer zörgés gondod van, tetess fel szabadonfutó tárcsát a generátorra, meg egy új kéttömegű főtengely tárcsát ill. feszítőt, ha kell, és csöndben lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2010.07.03 szombat, 22:58:53 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mégpedig a felől,hogy van e valakinek fix főtengely ékszíjtárcsás TDCI-e ha igen írj egy pár sort hogyan viselkedik stb.
Köszi előre is.
Ha zavar a zörgés tetes tömör alumíniumot a feszítőhöz a gumi tartó helyett és úgy rakasd fel.Itt a fórumon megtalálod a képeket a szerelésről.Aki kicserélte már ilyenre annak csendes lett.Nekem is kicsit zörög,de engem nemzavar.De nekem sem fix a tárcsa,viszont 5 milivel kisebb a szíj rajta.Én megszoktam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 01:34:38 »

Én azt hallottam, hogy kb. 500 km alatt veri szét a feszítőt és a görgőket a fix tárcsa. Smiley
ha generátor oldali segédszíj rendszer zörgés gondod van, tetess fel szabadonfutó tárcsát a generátorra, meg egy új kéttömegű főtengely tárcsát ill. feszítőt, ha kell, és csöndben lesz.
Szia
Csak azért érdeklődőm ennyire mert arra gondoltam ha kicserélek mindent ahogyan a wikben van és a generátort is átalakítom szabadonfutosra akkor minek a gumirozott tárcs?
ezt meg tudja nekem valaki mondani?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 10:33:51 »

Szia
Csak azért érdeklődőm ennyire mert arra gondoltam ha kicserélek mindent ahogyan a wikben van és a generátort is átalakítom szabadonfutosra akkor minek a gumirozott tárcs?
ezt meg tudja nekem valaki mondani?
A kéttömegű szíjtárcsa a főtengely rezgéseit csillapítja. A szabadonfutó felszerelésével nem lesz kisebb a főtengely rezgése, mert az a motor működéséből fakad. Ezért kell a kéttömegű tárcsa is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 15:25:28 »

Na, most engem is utolért a turbócsőrepedés  wave semmi gond, szeretem ezt az autót, és ez szinte természetes, 6 éves korában  vigyor3 ahogy jövök hazafelé Nagymarosról, előznék kis emelkedőn, tehát vissza 4, gáz, és csak nagy sziszegő hang a motortérből, lendület semmi. Még 2-szer megpróbáltam, hogy jól hallom-e, hát igen, 1600 ford/perctől mindig ugyanaz, sziszegés.
Az első alkalmas helyen megálltam, és meg is találtam, hol fújt ki...az EGR szelep alatt a csövön egy akkora mandula alakú vágás volt, mint egy női nemi szerv Wink
Szépen hazajöttem, mint egy szívódízellel, csak az emelkedőkön volt kisebb probléma, mert próbáltam kis fordulaton tartani, hogy ne fújjon ki nagyon a motortérbe.
Rendben volt, ezt is megcsinálta worship
Na most a csöveket lehet egyesével is venni, vagy csak szettben?
Valakinek volt pár megmaradt darab, az égszínkék színű - külhonból hozatott - új szetből, ha jól emlékszem....
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.04 vasárnap, 15:27:05 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 15:38:54 »

Na, most engem is utolért a turbócsőrepedés  wave semmi gond, szeretem ezt az autót, és ez szinte természetes, 6 éves korában  vigyor3 ahogy jövök hazafelé Nagymarosról, előznék kis emelkedőn, tehát vissza 4, gáz, és csak nagy sziszegő hang a motortérből, lendület semmi. Még 2-szer megpróbáltam, hogy jól hallom-e, hát igen, 1600 ford/perctől mindig ugyanaz, sziszegés.
Az első alkalmas helyen megálltam, és meg is találtam, hol fújt ki...az EGR szelep alatt a csövön egy akkora mandula alakú vágás volt, mint egy női nemi szerv Wink
Szépen hazajöttem, mint egy szívódízellel, csak az emelkedőkön volt kisebb probléma, mert próbáltam kis fordulaton tartani, hogy ne fújjon ki nagyon a motortérbe.
Rendben volt, ezt is megcsinálta worship
Na most a csöveket lehet egyesével is venni, vagy csak szettben?
Valakinek volt pár megmaradt darab, az égszínkék színű - külhonból hozatott - új szetből, ha jól emlékszem....
alf hirdette azokat a csöveketet, amiket kicserélt kékre
ITT van wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.04 vasárnap, 15:46:33 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kobresz
Vendég
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 16:35:01 »

Üdv !
Nekem olyan problémám lenne: -egy 1000km út után leparkoltam az autómmal (2000 TDCI 130LE) egy hét pihi után akartam indulni.
-az elsö inditásra indult is .Sebességbe raktam és lefulladt az izzitás visszajelző villog. És azóta nem is indul el !
Lehet ez porlasztó probléma? Ilyenkor gallyra megy mind a 4 ? Vagy elég ahoz 1 rossz is hogy ne induljon?
Ha valakinek lenne tapasztalata vagy véleménye ez ügyben megköszönném !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 16:44:13 »

Üdv !
Nekem olyan problémám lenne: -egy 1000km út után leparkoltam az autómmal (2000 TDCI 130LE) egy hét pihi után akartam indulni.
-az elsö inditásra indult is .Sebességbe raktam és lefulladt az izzitás visszajelző villog. És azóta nem is indul el !
Lehet ez porlasztó probléma? Ilyenkor gallyra megy mind a 4 ? Vagy elég ahoz 1 rossz is hogy ne induljon?
Ha valakinek lenne tapasztalata vagy véleménye ez ügyben megköszönném !
Első körben!!
Cseréld ki a go szűrőt!!!! vigyor3 Wink wave
De lehet,hogy nem ártana a hibakódot is kiolvastatni,majd törölni,mert a nyomásrendszeri probléma blokkolhatja a nagynyomású pumedlit!
Vagy vedd le az akkusarut egy fél órára!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 19:02:44 »

Igen, én is kérdeztem a szerelőt, amikor belekerült az edge, hogy jó-e az is, ő biztosított, hogy ugyanannyira megfelel, én meg bízom benne, szóval fene tudja...Smiley

Nagyon köszönöm még egyszer a segítséget, megpróbálkozom ezzel!:)

Üdv!

A Magnatec felel meg a Ford besorolásnak, az Edge nem. De végülis mindegy, vegyél Ford olajat, tuti jó és olcsóbb is. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 23:18:12 »

Sziasztok


Hogyan tudok kapcsolatba lépni a klubvezetőkkel? wave

Mert a kapcsolat fülön lévő email cím nem működik.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 23:19:39 »

Sziasztok


Hogyan tudok kapcsolatba lépni a klubvezetőkkel? wave

Mert a kapcsolat fülön lévő email cím nem működik.
küldj pü-t Scratch-nek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:06:42 »

Sziasztok!

Túl vagyok egy komplett porlasztó felújításon nem kis pénzért falbav
Kérdés, hogy utána jobbnak kellene e lennie a fogyasztásnak, vagy nincs kihatással a porlasztó minősége az autó fogyasztására??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:19:14 »

Kilukadt az egyik töltőlevegőcső, nemsokára cserélem. De azt vettem észre, hogy sötétszürke füst is jön a kipufogón, ha nagyobb gázt adok...
Pont amikor töltene a rendszer, de a töltőcső résen kifúj a nyomás. Normális ebben az esetben a füstölés?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 22:17:56 »

Kilukadt az egyik töltőlevegőcső, nemsokára cserélem. De azt vettem észre, hogy sötétszürke füst is jön a kipufogón, ha nagyobb gázt adok...
Pont amikor töltene a rendszer, de a töltőcső résen kifúj a nyomás. Normális ebben az esetben a füstölés?
Ha lyukas a turbócsöved akkor ez sajnos ez tünet. Nem tud annyi levegőt benyomni a hengerbe mert elszökik a nyomás, mint ami szükséges lenen a tökéletes égéshez. Ezért a befecskendezett gázolaj egy része nem fog elégni. Ezért cserébe ilyenkor nem fog menni de legalább füstöl. Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 22:18:39 »

Sziasztok!

Túl vagyok egy komplett porlasztó felújításon nem kis pénzért falbav
Kérdés, hogy utána jobbnak kellene e lennie a fogyasztásnak, vagy nincs kihatással a porlasztó minősége az autó fogyasztására??
Nem jellemző.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2010.07.06 kedd, 07:39:00 »

És a katalizátort is rongálja?
Ezért cserébe ilyenkor nem fog menni de legalább füstöl. Undecided
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2010.07.06 kedd, 08:35:40 »

És a katalizátort is rongálja?
Nem tesz jót neki, de másnak sem  rinya ezért is érdemes gyorsan cserélni azt a bizonyos csövet!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2010.07.06 kedd, 12:08:36 »

Urak!

Volt itt egy táblázat valamikor a fórumon, hogy melyik nagyszervíznél mit kell cserélni, stb.

Azt valaki ha belinkelné nekem nagyon megköszönném, vagy csak mondjátok meg, hogy 120 ezresnél mire számíthatok?

Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2010.07.06 kedd, 12:17:15 »

Urak!

Volt itt egy táblázat valamikor a fórumon, hogy melyik nagyszervíznél mit kell cserélni, stb.

Azt valaki ha belinkelné nekem nagyon megköszönném, vagy csak mondjátok meg, hogy 120 ezresnél mire számíthatok?

Köszi

http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2010.07.06 kedd, 12:31:01 »

A szabadonfutósítást nem írja. Azt is meg kell csinálni minnél hamarabb  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2010.07.06 kedd, 14:16:03 »


Thx! Smiley
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2010.07.06 kedd, 15:37:21 »

Nem jellemző.

Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik... help
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2010.07.06 kedd, 16:01:55 »

Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik... help

Ki kell engedni a kéziféket.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2010.07.06 kedd, 16:12:56 »

Ki kell engedni a kéziféket.

 taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2010.07.06 kedd, 18:20:18 »

Nem eszik annyit.
Van fiad? Van kocsija? Nincs elég pénze? Akkor lehet egy megoldás... Cheesy Esetleg ugyanez szomszéddal, rokonnal, rosszakaróval.
Lehet lyukas a tank, lehetsz 450 kilós ember, aki kettesnél jobban nem vált fel, mindig magaddal viszed a kerékpárodat a tetőcsomagtartón, esetleg nem tudsz róla, de páncélozott a kocsid... lőj bele, átviszi?

Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik... help
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2010.07.06 kedd, 19:22:56 »

Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik... help
Az már tényleg soknak tűnik. De Dominál sem derült ki a túlfogyasztás oka, pedig jó lenne rájönni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2010.07.06 kedd, 19:33:35 »

Ma szoltak hogy elvileg lessz porlasztó megint zsir ujjak...
De nem mindegyik fajtából és nem tudom mennyi....
Akit érdekel irja meg PRIVÁTBA a kocsi paramétereit: alvázszám,motor,évjárat.....és mondom hogy van e hozzá pár nap múlva.
akik régebben irtak és aktuális azok is irjanak ujra,mert nem tudom kik voltak már... szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2010.07.06 kedd, 21:05:01 »

Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik... help
Nem dicsekvés de nekem 6.6 6.8-nál városban nem fogyasztott többett.Én ennek hidd el örülök.Az amit írtál nagyon sok.Olvasta hiba kódot valami oka csak van.A lábakban szerintem van egy gyenge liter,de ennyi azért nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2010.07.06 kedd, 21:21:04 »

Kérdés:A motor alapjáraton dadog és bimbamolnak a p csúcsok.Aszerelő szerint nem nyit jól a csúcs,ezért most elvisszük padra megméretni.Különben a diagnózis,hogy túl magas a nyomás a rendszerben.A pcsúcsok 133000-nál lettek cserélve,kilett poharazva úgy tuti.Nagyon sokszor nem indul el.Ezzel küzdök de ezt már leírtam ezelőtt nemsokkal.Semmi más hiba  nincs csak ez.Ennél rosszabb nincs mikor beülsz és nem indul aztán száguldhatsz vele ha beindul mert menetközben semmi hiba/füst,fogy növekedés és a rángatás sincs.Okozhatja-e ez a jelenség a hibát illetve a magasnyomású nyomőcsőn levő érintkezőn a megadott fesz értékek/egy kapcs rajtról lett leszedve/nagyon eltérnek a megadottól.Ezt okozhatja e p csúcs hibája,vagy tönkre ment az érzékelő a nyomócsövön.És csak nem indul nem indul és egyszer beindul.Vélemény!!!!!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.06 kedd, 21:22:58 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2010.07.06 kedd, 21:48:13 »

Nem dicsekvés de nekem 6.6 6.8-nál városban nem fogyasztott többett.Én ennek hidd el örülök.Az amit írtál nagyon sok.Olvasta hiba kódot valami oka csak van.A lábakban szerintem van egy gyenge liter,de ennyi azért nincs.

Próbálnál egy Hungária körutat reggeli csúcsban, naponta! Ha kettesbe felválthatsz, már felüdülés. Smiley 7.4-et is becuppantja nekem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.