Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:32:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621135 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 23:25:07 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2010.07.01 csütörtök, 23:04:16
Sziasztok!
Egy olajcserével kapcsolatos kérdést szeretnék feltenni nektek!
2006-os évjáratú, 2.0 tdci, 115 lóerős mondeom van. A kérdés az lenne, hogy a motorolajnál az 5w 30-as jelzésre kell csak figyelni, vagy van esetleg más típusjelzés is, ami még kizárólagosságot jelent, a minőségen kívül?
Előre is köszönet!
Üdv!
Másra is figyelni kell, különböző szabványok. A legjobban a Ford olajjal jársz, ár-érték(minőség) arányban is.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
kovacsgergo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2010.07.02 péntek, 00:34:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.07.01 csütörtök, 23:25:07
Másra is figyelni kell, különböző szabványok. A legjobban a Ford olajjal jársz, ár-érték(minőség) arányban is.
Ó, köszönöm a gyors választ! Erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=38260981&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Mert eddig mindig a castrol magnatec a1-es ment bele, valamint legutóbb edge, csak a mostani olajcserénél sajnos szorítani kell a nadrágszíjon..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2010.07.02 péntek, 06:24:25 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2010.07.02 péntek, 00:34:53
Ó, köszönöm a gyors választ! Erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=38260981&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Mert eddig mindig a castrol magnatec a1-es ment bele, valamint legutóbb edge, csak a mostani olajcserénél sajnos szorítani kell a nadrágszíjon..
Én most cseréltettem le mindent/Olaj,olajszürö gyári Ford olaj,légszürő,gázolajszürő,pollenszürő/itt Pécsen és 30000ft-ot fizettem mindenért.Amit felsoroltam minden gyári cucc ami belekerült!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2010.07.02 péntek, 07:23:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.01 csütörtök, 21:43:25
Magasnyomású szivattyú hibátlan,szivattyúban lévő szelep kicserélve,p csúcsok kipoharazva jók,és mégis néha nem indul be,csak üresbe forog ízzitás jelző bevillan.Aztán várok és beindul.Mint már írtam nincs füst,fogyasztás tuti.Újra hibakód olvasás és még mindig azt írja ki túl nagy nomás van.A szerelőm arra gondol a közös nyomócső lehet rossz az érzékelővel együtt.Szerintetek milehet?Csak ez az egy hibát írja semmi más.A CMP jel adót is kicseréltük az enyém mi benne volt tuti jó mert a jelenség ismétlődött.Már csatlakozókat is megnéztük vezérlő elektronikát is kimértük minden jó.Már csak erre a nyomócsőre gondolunk.A szivattyúteszt és hiba keresés gyári Ford hibaolvasóval történt.
mi a hibakód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2010.07.02 péntek, 09:58:35 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2010.07.02 péntek, 00:34:53
Ó, köszönöm a gyors választ! Erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=38260981&termek_al_id=9149&katnev=%205%20literes
Mert eddig mindig a castrol magnatec a1-es ment bele, valamint legutóbb edge, csak a mostani olajcserénél sajnos szorítani kell a nadrágszíjon..
Igen, erre. Ez egyébként Castrol olaj és azthiszem fullszintetikus, szal elég jó minőség. Amúgy úgytudom az edge nem is felel meg a normáknak...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2010.07.02 péntek, 12:53:03 »
Ma megvolt az EGR-szelepcsere...Háát...Ugyanúgy füstöl
(Euro 4es, 2.0 tdci)... Van valami tippetek hogy ez miért lehet?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2010.07.02 péntek, 13:15:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.02 péntek, 12:53:03
Ma megvolt az EGR-szelepcsere...Háát...Ugyanúgy füstöl
(Euro 4es, 2.0 tdci)... Van valami tippetek hogy ez miért lehet?
Szívósor ki lett takarítva?
EGR le lett dugózva?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2010.07.02 péntek, 13:52:49 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.07.02 péntek, 13:15:08
Szívósor ki lett takarítva?
EGR le lett dugózva?
EGR-t nem lehet dugózni,mert Euro4-es és hibakódot dobna ki. Szívósort takarítani? Azt miért kell?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2010.07.02 péntek, 14:52:40 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.02 péntek, 13:52:49
EGR-t nem lehet dugózni,mert Euro4-es és hibakódot dobna ki. Szívósort takarítani? Azt miért kell?
Az enyém is Euro4-es és le van dugózva, világít a MIL lámpa... és???
Ezen kívül semmi befolyása nincs az autóra! Időnként kitörlöm egy olcsó ELM327-el, oszt jó napot!
Szívósor ugyanúgy tele van dzsuvával mint az egr!!!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2010.07.02 péntek, 15:07:47 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.07.02 péntek, 14:52:40
Az enyém is Euro4-es és le van dugózva, világít a MIL lámpa... és???
Ezen kívül semmi befolyása nincs az autóra! Időnként kitörlöm egy olcsó ELM327-el, oszt jó napot!
Szívósor ugyanúgy tele van dzsuvával mint az egr!!!
Annyira nem értek a kocsikhoz,szal a szívósor az micsoda? Hol található?
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2010.07.02 péntek, 22:32:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.07.02 péntek, 09:58:35
Igen, erre. Ez egyébként Castrol olaj és azthiszem fullszintetikus, szal elég jó minőség. Amúgy úgytudom az edge nem is felel meg a normáknak...
Igen, én is kérdeztem a szerelőt, amikor belekerült az edge, hogy jó-e az is, ő biztosított, hogy ugyanannyira megfelel, én meg bízom benne, szóval fene tudja...
Nagyon köszönöm még egyszer a segítséget, megpróbálkozom ezzel!:)
Üdv!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2010.07.02 péntek, 23:11:15 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.02 péntek, 15:07:47
Annyira nem értek a kocsikhoz,szal a szívósor az micsoda? Hol található?
Email ment
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2010.07.02 péntek, 23:50:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.02 péntek, 07:23:18
mi a hibakód?
Hát megmondom neked őszintén mind a négy p csúcsra ír hibát,ezután lett kipoharazva és mint mondtam hibátlan plussz a túl magas a nyomás még ezt írja ki.Kitöröltünk mindent,aztán 3-szor indul jól,majd nem és így tovább.Ekkor felváltva tesz hibát a pcsúcsokra,és továbbra is a túl magas a nyomás szöveg.Ez a szöveg mindig megvan.Viszont ma hibátlanul indult mindig.Menetközben semmi gond.Se füst se rángatás se fogyasztás növekedés.Amit olvastál az úgy van.Ilyet még nem tapasztalt a szerelő,senkinek nem volt még akik hozzájárnak ilyen problémája.A közösnyomású csőre gondol még nem-e abban van a hiba.Kipróbáljuk egy másik kocsiról hátha.Remélem ez bejön.Csak üzemanyag ellátás ra írja a gondot.Minden kilett elemezve más minden tuti.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.02 péntek, 23:55:11 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2010.07.03 szombat, 00:40:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.02 péntek, 23:50:36
Hát megmondom neked őszintén mind a négy p csúcsra ír hibát,ezután lett kipoharazva és mint mondtam hibátlan plussz a túl magas a nyomás még ezt írja ki.Kitöröltünk mindent,aztán 3-szor indul jól,majd nem és így tovább.Ekkor felváltva tesz hibát a pcsúcsokra,és továbbra is a túl magas a nyomás szöveg.Ez a szöveg mindig megvan.Viszont ma hibátlanul indult mindig.Menetközben semmi gond.Se füst se rángatás se fogyasztás növekedés.Amit olvastál az úgy van.Ilyet még nem tapasztalt a szerelő,senkinek nem volt még akik hozzájárnak ilyen problémája.A közösnyomású csőre gondol még nem-e abban van a hiba.Kipróbáljuk egy másik kocsiról hátha.Remélem ez bejön.Csak üzemanyag ellátás ra írja a gondot.Minden kilett elemezve más minden tuti.
Valami itt nem kerek mert diagnosztikával nem tudja megkülönböztetni külön külön a porlasztócsúcsokra a hibakódot. Tehát ez az egyenként ír hibakódot számomra érthetetlen. Max a a visszafolyást lehet látni egyenként, de azt meg könnyű félreértelmezni. Csak jó lenne ha beírnád hogy mi volt a tényleges hibakód, a nélkül nem fog menni.
Látatlanban inkább a nyomásszenzorra gyanakodnék.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2010.07.03 szombat, 07:41:13 »
Idézetet írta: stealt - 2010.07.03 szombat, 00:40:14
Valami itt nem kerek mert diagnosztikával nem tudja megkülönböztetni külön külön a porlasztócsúcsokra a hibakódot. Tehát ez az egyenként ír hibakódot számomra érthetetlen. Max a a visszafolyást lehet látni egyenként, de azt meg könnyű félreértelmezni. Csak jó lenne ha beírnád hogy mi volt a tényleges hibakód, a nélkül nem fog menni.
Látatlanban inkább a nyomásszenzorra gyanakodnék.
Ők is,ezért egy másik közös nyomócsövet ráteszünk és kipróbáljuk.Talán bejön.Ha ez meglesz és újra ráteszik a hiba olvasót és lesz hibakód akkor megjegyzem és írom.Nemjegyeztem meg,bocs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2010.07.03 szombat, 09:25:52 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mégpedig a felől,hogy van e valakinek fix főtengely ékszíjtárcsás TDCI-e ha igen írj egy pár sort hogyan viselkedik stb.
Köszi előre is.
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2010.07.03 szombat, 17:55:59 »
akkor mégsem az akksi miatt nem indult?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2010.07.03 szombat, 18:27:34 »
Tisztelt Forumtársak! A segitségeteket kérném hütöviz csere ügyében.Sajnos nem találom a hütőn a leeresztőcsapot ami a Haynes angol szakkönyvben le van fotózva a hütő alján. Meg kerestem a motor alatt a legalsó vizcsövet megbontva csak a fele jött le a tényleges mennyiségnek a többi benne maradt a hütőben. Minden mást megcsináltam már a 120 000 KM-es szervizből. a gép 2005 2.0 TDCI 115LE EURO 3 EGR eletro/ pneumatikus (dugózva hibakód mentes) Az esetleges képi információt külön megköszönom. Tisztelettel László.
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2010.07.03 szombat, 20:02:42 »
Idézetet írta: László - 2010.07.03 szombat, 18:27:34
Tisztelt Forumtársak! A segitségeteket kérném hütöviz csere ügyében.Sajnos nem találom a hütőn a leeresztőcsapot ami a Haynes angol szakkönyvben le van fotózva a hütő alján. Meg kerestem a motor alatt a legalsó vizcsövet megbontva csak a fele jött le a tényleges mennyiségnek a többi benne maradt a hütőben. Minden mást megcsináltam már a 120 000 KM-es szervizből. a gép 2005 2.0 TDCI 115LE EURO 3 EGR eletro/ pneumatikus (dugózva hibakód mentes) Az esetleges képi információt külön megköszönom. Tisztelettel László.
Ezt a csapot már én is kerestem és nem találtam. Pedig nekem is időszerű lenne a csere. Talán valaki segít.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2010.07.03 szombat, 21:42:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.07.03 szombat, 17:55:59
akkor mégsem az akksi miatt nem indult?
Szerencse lett volna.De 10 nap probléma mentes volt.Majd meglátjuk mi lesz úgy is jelzem nektek,megosztom veletek ha végére járunk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2010.07.03 szombat, 22:02:08 »
Idézetet írta: virag - 2010.07.03 szombat, 09:25:52
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mégpedig a felől,hogy van e valakinek fix főtengely ékszíjtárcsás TDCI-e ha igen írj egy pár sort hogyan viselkedik stb.
Köszi előre is.
Én azt hallottam, hogy kb. 500 km alatt veri szét a feszítőt és a görgőket a fix tárcsa.
ha generátor oldali segédszíj rendszer zörgés gondod van, tetess fel szabadonfutó tárcsát a generátorra, meg egy új kéttömegű főtengely tárcsát ill. feszítőt, ha kell, és csöndben lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2010.07.03 szombat, 22:58:53 »
Idézetet írta: virag - 2010.07.03 szombat, 09:25:52
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék mégpedig a felől,hogy van e valakinek fix főtengely ékszíjtárcsás TDCI-e ha igen írj egy pár sort hogyan viselkedik stb.
Köszi előre is.
Ha zavar a zörgés tetes tömör alumíniumot a feszítőhöz a gumi tartó helyett és úgy rakasd fel.Itt a fórumon megtalálod a képeket a szerelésről.Aki kicserélte már ilyenre annak csendes lett.Nekem is kicsit zörög,de engem nemzavar.De nekem sem fix a tárcsa,viszont 5 milivel kisebb a szíj rajta.Én megszoktam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 01:34:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.03 szombat, 22:02:08
Én azt hallottam, hogy kb. 500 km alatt veri szét a feszítőt és a görgőket a fix tárcsa.
ha generátor oldali segédszíj rendszer zörgés gondod van, tetess fel szabadonfutó tárcsát a generátorra, meg egy új kéttömegű főtengely tárcsát ill. feszítőt, ha kell, és csöndben lesz.
Szia
Csak azért érdeklődőm ennyire mert arra gondoltam ha kicserélek mindent ahogyan a wikben van és a generátort is átalakítom szabadonfutosra akkor minek a gumirozott tárcs?
ezt meg tudja nekem valaki mondani?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 10:33:51 »
Idézetet írta: virag - 2010.07.04 vasárnap, 01:34:38
Szia
Csak azért érdeklődőm ennyire mert arra gondoltam ha kicserélek mindent ahogyan a wikben van és a generátort is átalakítom szabadonfutosra akkor minek a gumirozott tárcs?
ezt meg tudja nekem valaki mondani?
A kéttömegű szíjtárcsa a főtengely rezgéseit csillapítja. A szabadonfutó felszerelésével nem lesz kisebb a főtengely rezgése, mert az a motor működéséből fakad. Ezért kell a kéttömegű tárcsa is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 15:25:28 »
Na, most engem is utolért a turbócsőrepedés
semmi gond, szeretem ezt az autót, és ez szinte természetes, 6 éves korában
ahogy jövök hazafelé Nagymarosról, előznék kis emelkedőn, tehát vissza 4, gáz, és csak nagy sziszegő hang a motortérből, lendület semmi. Még 2-szer megpróbáltam, hogy jól hallom-e, hát igen, 1600 ford/perctől mindig ugyanaz, sziszegés.
Az első alkalmas helyen megálltam, és meg is találtam, hol fújt ki...az EGR szelep alatt a csövön egy akkora mandula alakú vágás volt, mint egy női nemi szerv
Szépen hazajöttem, mint egy szívódízellel, csak az emelkedőkön volt kisebb probléma, mert próbáltam kis fordulaton tartani, hogy ne fújjon ki nagyon a motortérbe.
Rendben volt, ezt is megcsinálta
Na most a csöveket lehet egyesével is venni, vagy csak szettben?
Valakinek volt pár megmaradt darab, az égszínkék színű - külhonból hozatott - új szetből, ha jól emlékszem....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.04 vasárnap, 15:27:05 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 15:38:54 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.07.04 vasárnap, 15:25:28
Na, most engem is utolért a turbócsőrepedés
semmi gond, szeretem ezt az autót, és ez szinte természetes, 6 éves korában
ahogy jövök hazafelé Nagymarosról, előznék kis emelkedőn, tehát vissza 4, gáz, és csak nagy sziszegő hang a motortérből, lendület semmi. Még 2-szer megpróbáltam, hogy jól hallom-e, hát igen, 1600 ford/perctől mindig ugyanaz, sziszegés.
Az első alkalmas helyen megálltam, és meg is találtam, hol fújt ki...az EGR szelep alatt a csövön egy akkora mandula alakú vágás volt, mint egy női nemi szerv
Szépen hazajöttem, mint egy szívódízellel, csak az emelkedőkön volt kisebb probléma, mert próbáltam kis fordulaton tartani, hogy ne fújjon ki nagyon a motortérbe.
Rendben volt, ezt is megcsinálta
Na most a csöveket lehet egyesével is venni, vagy csak szettben?
Valakinek volt pár megmaradt darab, az égszínkék színű - külhonból hozatott - új szetből, ha jól emlékszem....
alf hirdette azokat a csöveketet, amiket kicserélt kékre
ITT
van
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.04 vasárnap, 15:46:33 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kobresz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 16:35:01 »
Üdv !
Nekem olyan problémám lenne: -egy 1000km út után leparkoltam az autómmal (2000 TDCI 130LE) egy hét pihi után akartam indulni.
-az elsö inditásra indult is .Sebességbe raktam és lefulladt az izzitás visszajelző villog. És azóta nem is indul el !
Lehet ez porlasztó probléma? Ilyenkor gallyra megy mind a 4 ? Vagy elég ahoz 1 rossz is hogy ne induljon?
Ha valakinek lenne tapasztalata vagy véleménye ez ügyben megköszönném !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 16:44:13 »
Idézetet írta: Kobresz - 2010.07.04 vasárnap, 16:35:01
Üdv !
Nekem olyan problémám lenne: -egy 1000km út után leparkoltam az autómmal (2000 TDCI 130LE) egy hét pihi után akartam indulni.
-az elsö inditásra indult is .Sebességbe raktam és lefulladt az izzitás visszajelző villog. És azóta nem is indul el !
Lehet ez porlasztó probléma? Ilyenkor gallyra megy mind a 4 ? Vagy elég ahoz 1 rossz is hogy ne induljon?
Ha valakinek lenne tapasztalata vagy véleménye ez ügyben megköszönném !
Első körben!!
Cseréld ki a go szűrőt!!!!
De lehet,hogy nem ártana a hibakódot is kiolvastatni,majd törölni,mert a nyomásrendszeri probléma blokkolhatja a nagynyomású pumedlit!
Vagy vedd le az akkusarut egy fél órára!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 19:02:44 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2010.07.02 péntek, 22:32:03
Igen, én is kérdeztem a szerelőt, amikor belekerült az edge, hogy jó-e az is, ő biztosított, hogy ugyanannyira megfelel, én meg bízom benne, szóval fene tudja...
Nagyon köszönöm még egyszer a segítséget, megpróbálkozom ezzel!:)
Üdv!
A Magnatec felel meg a Ford besorolásnak, az Edge nem. De végülis mindegy, vegyél Ford olajat, tuti jó és olcsóbb is.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 23:18:12 »
Sziasztok
Hogyan tudok kapcsolatba lépni a klubvezetőkkel?
Mert a kapcsolat fülön lévő email cím nem működik.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2010.07.04 vasárnap, 23:19:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.04 vasárnap, 23:18:12
Sziasztok
Hogyan tudok kapcsolatba lépni a klubvezetőkkel?
Mert a kapcsolat fülön lévő email cím nem működik.
küldj pü-t Scratch-nek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2010.07.05 hétfő, 21:06:42 »
Sziasztok!
Túl vagyok egy komplett porlasztó felújításon nem kis pénzért
Kérdés, hogy utána jobbnak kellene e lennie a fogyasztásnak, vagy nincs kihatással a porlasztó minősége az autó fogyasztására??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2010.07.05 hétfő, 21:19:14 »
Kilukadt az egyik töltőlevegőcső, nemsokára cserélem. De azt vettem észre, hogy sötétszürke füst is jön a kipufogón, ha nagyobb gázt adok...
Pont amikor töltene a rendszer, de a töltőcső résen kifúj a nyomás. Normális ebben az esetben a füstölés?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2010.07.05 hétfő, 22:17:56 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.07.05 hétfő, 21:19:14
Kilukadt az egyik töltőlevegőcső, nemsokára cserélem. De azt vettem észre, hogy sötétszürke füst is jön a kipufogón, ha nagyobb gázt adok...
Pont amikor töltene a rendszer, de a töltőcső résen kifúj a nyomás. Normális ebben az esetben a füstölés?
Ha lyukas a turbócsöved akkor ez sajnos ez tünet. Nem tud annyi levegőt benyomni a hengerbe mert elszökik a nyomás, mint ami szükséges lenen a tökéletes égéshez. Ezért a befecskendezett gázolaj egy része nem fog elégni. Ezért cserébe ilyenkor nem fog menni de legalább füstöl.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2010.07.05 hétfő, 22:18:39 »
Idézetet írta: mahder - 2010.07.05 hétfő, 21:06:42
Sziasztok!
Túl vagyok egy komplett porlasztó felújításon nem kis pénzért
Kérdés, hogy utána jobbnak kellene e lennie a fogyasztásnak, vagy nincs kihatással a porlasztó minősége az autó fogyasztására??
Nem jellemző.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2010.07.06 kedd, 07:39:00 »
És a katalizátort is rongálja?
Idézetet írta: stealt - 2010.07.05 hétfő, 22:17:56
Ezért cserébe ilyenkor nem fog menni de legalább füstöl.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2010.07.06 kedd, 08:35:40 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.07.06 kedd, 07:39:00
És a katalizátort is rongálja?
Nem tesz jót neki, de másnak sem
ezért is érdemes gyorsan cserélni azt a bizonyos csövet!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2010.07.06 kedd, 12:08:36 »
Urak!
Volt itt egy táblázat valamikor a fórumon, hogy melyik nagyszervíznél mit kell cserélni, stb.
Azt valaki ha belinkelné nekem nagyon megköszönném, vagy csak mondjátok meg, hogy 120 ezresnél mire számíthatok?
Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2010.07.06 kedd, 12:17:15 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.07.06 kedd, 12:08:36
Urak!
Volt itt egy táblázat valamikor a fórumon, hogy melyik nagyszervíznél mit kell cserélni, stb.
Azt valaki ha belinkelné nekem nagyon megköszönném, vagy csak mondjátok meg, hogy 120 ezresnél mire számíthatok?
Köszi
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2010.07.06 kedd, 12:31:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.06 kedd, 12:17:15
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
A szabadonfutósítást nem írja. Azt is meg kell csinálni minnél hamarabb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2010.07.06 kedd, 14:16:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.06 kedd, 12:17:15
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Thx!
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2010.07.06 kedd, 15:37:21 »
Idézetet írta: stealt - 2010.07.05 hétfő, 22:18:39
Nem jellemző.
Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik...
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2010.07.06 kedd, 16:01:55 »
Idézetet írta: mahder - 2010.07.06 kedd, 15:37:21
Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik...
Ki kell engedni a kéziféket.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2010.07.06 kedd, 16:12:56 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.07.06 kedd, 16:01:55
Ki kell engedni a kéziféket.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2010.07.06 kedd, 18:20:18 »
Nem eszik annyit.
Van fiad? Van kocsija? Nincs elég pénze? Akkor lehet egy megoldás...
Esetleg ugyanez szomszéddal, rokonnal, rosszakaróval.
Lehet lyukas a tank, lehetsz 450 kilós ember, aki kettesnél jobban nem vált fel, mindig magaddal viszed a kerékpárodat a tetőcsomagtartón, esetleg nem tudsz róla, de páncélozott a kocsid... lőj bele, átviszi?
Idézetet írta: mahder - 2010.07.06 kedd, 15:37:21
Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2010.07.06 kedd, 19:22:56 »
Idézetet írta: mahder - 2010.07.06 kedd, 15:37:21
Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik...
Az már tényleg soknak tűnik. De Dominál sem derült ki a túlfogyasztás oka, pedig jó lenne rájönni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2010.07.06 kedd, 19:33:35 »
Ma szoltak hogy elvileg lessz porlasztó megint zsir ujjak...
De nem mindegyik fajtából és nem tudom mennyi....
Akit érdekel irja meg
PRIVÁTBA
a kocsi paramétereit: alvázszám,motor,évjárat.....és mondom hogy van e hozzá pár nap múlva.
akik régebben irtak és aktuális azok is irjanak ujra,mert nem tudom kik voltak már...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2010.07.06 kedd, 21:05:01 »
Idézetet írta: mahder - 2010.07.06 kedd, 15:37:21
Akkor már csak azt mondja meg valami, hogy miért eszik 9-10 l nyáron 110-es tempónál országúton egy 2.0 diesel? Más meg a 6 literjével dicsekszik...
Nem dicsekvés de nekem 6.6 6.8-nál városban nem fogyasztott többett.Én ennek hidd el örülök.Az amit írtál nagyon sok.Olvasta hiba kódot valami oka csak van.A lábakban szerintem van egy gyenge liter,de ennyi azért nincs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2010.07.06 kedd, 21:21:04 »
Kérdés:A motor alapjáraton dadog és bimbamolnak a p csúcsok.Aszerelő szerint nem nyit jól a csúcs,ezért most elvisszük padra megméretni.Különben a diagnózis,hogy túl magas a nyomás a rendszerben.A pcsúcsok 133000-nál lettek cserélve,kilett poharazva úgy tuti.Nagyon sokszor nem indul el.Ezzel küzdök de ezt már leírtam ezelőtt nemsokkal.Semmi más hiba nincs csak ez.Ennél rosszabb nincs mikor beülsz és nem indul aztán száguldhatsz vele ha beindul mert menetközben semmi hiba/füst,fogy növekedés és a rángatás sincs.Okozhatja-e ez a jelenség a hibát illetve a magasnyomású nyomőcsőn levő érintkezőn a megadott fesz értékek/egy kapcs rajtról lett leszedve/nagyon eltérnek a megadottól.Ezt okozhatja e p csúcs hibája,vagy tönkre ment az érzékelő a nyomócsövön.És csak nem indul nem indul és egyszer beindul.Vélemény!!!!!!!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.06 kedd, 21:22:58 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2010.07.06 kedd, 21:48:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.06 kedd, 21:05:01
Nem dicsekvés de nekem 6.6 6.8-nál városban nem fogyasztott többett.Én ennek hidd el örülök.Az amit írtál nagyon sok.Olvasta hiba kódot valami oka csak van.A lábakban szerintem van egy gyenge liter,de ennyi azért nincs.
Próbálnál egy Hungária körutat reggeli csúcsban, naponta! Ha kettesbe felválthatsz, már felüdülés.
7.4-et is becuppantja nekem.
Naplózva
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ