Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 14:05:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13721133 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2010.07.09 péntek, 17:48:26 »


cmp 8eFt-ba került, de most sem lett jó.
Közben műszerrel bevizsgáltuk. Azt mutatta, hogy az üzemanyag szivattyúval van gond.
Mi volt a hibakód?
Nagynyomású pumpa hiba blokkolja a befecskendezést!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2010.07.09 péntek, 17:51:03 »

Mi volt a hibakód?
Nagynyomású pumpa hiba blokkolja a befecskendezést!

Nem nagynyomású pumpa, hanem üzemanyag szivattyú (tankban)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2010.07.09 péntek, 17:51:31 »

Ne dilizz be  Wink
Valaki majd pontosan belinkeli
Szóval ne dilizz be Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501815#msg501815
 nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2010.07.09 péntek, 17:52:21 »

Nem nagynyomású pumpa, hanem üzemanyag szivattyú (tankban)
A tdci ben nincs üza szivattyú a tankerban!A nagynyomású szippantja fel a nyálat! Wink
Ezért kell a hibakód!
Mivel diagnosztizálták?
Mert a tiédet a mezei diagcuccok nem is látják,jó eséllyel csak szagszervízben.....Ill. Stealt....
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 17:53:57 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2010.07.09 péntek, 19:43:00 »

Nekem most cserélték ki az összes szelephimbát, ami egyben van a hidrotőkével. előtte gyenge és fekete füstölős volt, ráadásul 1500 fordulattól borzalmas rezonancia morgás volt. Azóta megy, füst csak ha nagyon beletaposok, nyomatékos a gép.
A légszűrőházat mondták, hogy az lazult meg a helyén, és az erölködős szívás miatt, mivel a szelepek nem nyitottak rendesen még jobban rezonált. Javítás óta csendes, de halkan még 1500 nál jeletkezik a zaj. Azt néztem, hogy a légszűrő ház egy két millire vaf a főhékhengertől. Lehet oda rezeg azon a fordulaton.

Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2010.07.09 péntek, 21:02:29 »

nekem is berreg azóta..  wave bár mostanában jobban hallani az egyéb hangokat is, mert nincs csattogás a szabadonfutósítás miatt.  taps
most olyat tettem, hogy leengedtem az ablakokat és szűk utcában mentem házak közt.. akkor még durvább hangokat is hallottam, mint egyébként. kezdek bedilizni  nyes

Sziasztok!
Szerintem nekem sem tett jot a szabadon futósitás én is az örület határán vagyok,minden apró zaj csörgés vibráció minimális aliglátható füst pamacs az  agyamra mászik,holnap megkeresem ezt a rögzitést és adok neki.Végül is hamár csendes nekem ne zörögjön semmi!!! falbav falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2010.07.09 péntek, 21:57:42 »

Nem nagynyomású pumpa, hanem üzemanyag szivattyú (tankban)
Akkor már csak az marad hogy fogj egy kalapácsot minek a segítségével egy legalább 200-as szöget  beleütsz abba a műszerbe ha TDCi-nél a tankba lévő üzemanyagszivattyúnak a hibáját jelezte.  Undecided
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2010.07.09 péntek, 23:19:37 »

Nem nagynyomású pumpa, hanem üzemanyag szivattyú (tankban)
Az nem lehet csak a nagynyomású szivattyú van a TDCI-ben az nyomja az üzemanyagotLehet a benne lévő szelep ment tönkre,az okozhat ilyen problémát.Nekem is ez az évjárat van de ezt hiba olvasóval nem engedi megnézni.Olyat nem írt ki,hogy nagy a nyomás arendszerben,mert én ezzel küzdök.Ha a szelep ment tönkre az kb 32000Ft,ha a szivattyú ko. az 350000ft körül van de hallottam már,hogy drágább is.Én nyomáspróbára is elvinmném a p csúcsocsokat.Enyém is megy.Na jó az enyém azért beindul és menetközben nincs baj.Csak hibát írt ki egyből,vagy teszteltétek de eredeti FORD olvasóval diagrammos olvasással,nekem ez hibátlan volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 23:37:53 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2010.07.10 szombat, 09:49:37 »

Akkor már csak az marad hogy fogj egy kalapácsot minek a segítségével egy legalább 200-as szöget  beleütsz abba a műszerbe ha TDCi-nél a tankba lévő üzemanyagszivattyúnak a hibáját jelezte.  Undecided
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2010.07.10 szombat, 16:40:20 »

Sziasztok!
Szerintem nekem sem tett jot a szabadon futósitás én is az örület határán vagyok,minden apró zaj csörgés vibráció minimális aliglátható füst pamacs az  agyamra mászik,holnap megkeresem ezt a rögzitést és adok neki.Végül is hamár csendes nekem ne zörögjön semmi!!! falbav falbav
Megtaláltam a zörgés okozóját!Ma alámásztam megkerestem az elözökben leirt gumiszilentes tartót és már nem voltak benne a gumi szilentek,de gondoltam hamár alatta vagyok akkor kioperálom a másik oldalról is,a szilent távolságát reprodukáltam 2-2 fakötésü alátéttel fixre huztam kiprobáltam és nagy megelégedésemre nem zörög nem vibrál,csendes!!!!!! wave integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
irisarmy
Vendég
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 12:29:17 »

haliho 2002 es 130 pacis mk3 mas bontodik kinek mire van szüksége
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 14:06:23 »

haliho 2002 es 130 pacis mk3 mas bontodik kinek mire van szüksége


Szia,első lökös milyen állapotú és színű?(ugye facelift előtti?)
Naplózva
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 20:35:33 »

A tdci ben nincs üza szivattyú a tankerban!A nagynyomású szippantja fel a nyálat! Wink
Ezért kell a hibakód!
Mivel diagnosztizálták?
Mert a tiédet a mezei diagcuccok nem is látják,jó eséllyel csak szagszervízben.....Ill. Stealt....

Nem tudom a hibakódot, meg azt sem, hogy mivel diagnosztizálták. Sajnos nem voltam ott mert melóznom kellett.
A szerelő nem csinált még TDCI-t, azért gondolta, hogy a tankbam is van szivattyú, mikor megnéztem, hogy csak két
vezeték megy oda én is rájöttem, hogy nincs.

Ford szervízben utoljára több mint 2 éve voltam. Akkor 800e Ft-ra akartak lehúzni.
De sikerült megoldani a hibát kb. 150e-ből. Ők szinte mindent kicseréltek volna ami az üzemanyaggal kapcsolatban van.
Ha nincs ismeretsége az embernek ilyen helyen, könnyen megszívathatják. Na ezért nem szeretném oda vinni.

Ez a 22-es csapdája!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 20:52:01 »

Nem tudom a hibakódot, meg azt sem, hogy mivel diagnosztizálták. Sajnos nem voltam ott mert melóznom kellett.
A szerelő nem csinált még TDCI-t, azért gondolta, hogy a tankbam is van szivattyú, mikor megnéztem, hogy csak két
vezeték megy oda én is rájöttem, hogy nincs.

Ford szervízben utoljára több mint 2 éve voltam. Akkor 800e Ft-ra akartak lehúzni.
De sikerült megoldani a hibát kb. 150e-ből. Ők szinte mindent kicseréltek volna ami az üzemanyaggal kapcsolatban van.
Ha nincs ismeretsége az embernek ilyen helyen, könnyen megszívathatják. Na ezért nem szeretném oda vinni.

Ez a 22-es csapdája!
Üresben forgat az önindító és villog az izzítás jelző,hogy nem indul?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 21:30:06 »

Nem tudom a hibakódot, meg azt sem, hogy mivel diagnosztizálták. Sajnos nem voltam ott mert melóznom kellett.
A szerelő nem csinált még TDCI-t, azért gondolta, hogy a tankbam is van szivattyú, mikor megnéztem, hogy csak két
vezeték megy oda én is rájöttem, hogy nincs.

Ford szervízben utoljára több mint 2 éve voltam. Akkor 800e Ft-ra akartak lehúzni.
De sikerült megoldani a hibát kb. 150e-ből. Ők szinte mindent kicseréltek volna ami az üzemanyaggal kapcsolatban van.
Ha nincs ismeretsége az embernek ilyen helyen, könnyen megszívathatják. Na ezért nem szeretném oda vinni.

Ez a 22-es csapdája!
keresd meg privátban Stealt-et,hátha tudna mérni neked 1et.....! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 23:21:09 »

Üresben forgat az önindító és villog az izzítás jelző,hogy nem indul?

Igen, pontosan.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2010.07.13 kedd, 12:37:14 »

Igen, pontosan.
Na nálam ugyan ez van csak jópár indítás után elindul.Ez miatt viszik el nyomáspróbára a p csúcsokat.Ha nálam megoldódik üzenek hátha segítek ezzel.Nálam már megnézték a szivattyúban a szelepet de az is jó.Szokott az is ilyet csinálni de nálam ez is jó.Volt már szivattyú teszted?Nekem ez is jó.Amíg ment nem rángatott úgy 1500 fordulat körül?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2010.07.14 szerda, 10:21:37 »

Sziasztok

Látom sokan küzdenek pcsúcs problémákkal...én tegnap vittem az autót Vik-hez 120ezresre, s tudtam, hogy lesz még csinálni való, mert vészüzemezett párszor. Porlasztócsúcs, azt mondta. Ettől van az autó rángatása, traktor hangja meg a vészüzem... Azt mondta, hogy még lehet menni az autóval, de valószínüleg jelezgetni fog...na most Siófokra menet 4-szer kellett félreállnom , hogy újraindítsam az autót...ez azért már nem móka! Gondolom Vik nem feleslegesen cseréltetné ki a pcsúcsokat?! Aki tud erősítsen meg ilyen téren, én is voltam már nála, de azért 300ezres tételnél mindent körbejár az ember.
A másik, hogy felújított csúcsokkal mennyire érdemes próbálkozni?

Üdv
Zsolti
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2010.07.14 szerda, 11:46:14 »

Sziasztok

Látom sokan küzdenek pcsúcs problémákkal...én tegnap vittem az autót Vik-hez 120ezresre, s tudtam, hogy lesz még csinálni való, mert vészüzemezett párszor. Porlasztócsúcs, azt mondta. Ettől van az autó rángatása, traktor hangja meg a vészüzem... Azt mondta, hogy még lehet menni az autóval, de valószínüleg jelezgetni fog...na most Siófokra menet 4-szer kellett félreállnom , hogy újraindítsam az autót...ez azért már nem móka! Gondolom Vik nem feleslegesen cseréltetné ki a pcsúcsokat?! Aki tud erősítsen meg ilyen téren, én is voltam már nála, de azért 300ezres tételnél mindent körbejár az ember.
A másik, hogy felújított csúcsokkal mennyire érdemes próbálkozni?

Üdv
Zsolti
Cromaxnál mondták volt akinek 3 hó után kifeküdt volt akinek elment 1 évig .Lutri.A cromaxos srác mondta náluk csak felújított van.Ha kell új van egy név telefonszámmal elküldöm.Nála gyári bontatlan van jó pénzért.Én is úgy kaptam olyantól a címet aki már vett nála.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2010.07.14 szerda, 12:01:21 »

Cromaxnál mondták volt akinek 3 hó után kifeküdt volt akinek elment 1 évig .Lutri.A cromaxos srác mondta náluk csak felújított van.Ha kell új van egy név telefonszámmal elküldöm.Nála gyári bontatlan van jó pénzért.Én is úgy kaptam olyantól a címet aki már vett nála.

Szia, nekem is ez a félelmem... még az 1 év se sok, úgy vagyok vele, hogy ha már kicserélem, akkor legalább még 4 évet bírjon ki!
Pü-ben megírnád nekem az elérhetőségét ennek az említett forrásnak, meg a részleteket?!
Köszi
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 16:06:34 »

No visszajött az autóm a 120.000-res szervízről. Volt minden cserélve aminek kell, pluszba hűtőrendszeri tisztítás, meg klíma töltés, meg azt a fránya csövet is rögzítették ami azt a sokakat, köztük engem is zavaró berregő hangot adta kb 1800-as fordulatnál. Fixre le lett csavarozva, így nem mocorog. Ez nagyon tetszik. Viszont a rossz hír, hogy pcsúcsokat kéne cserézni. Azt mondta Vik, hogy még elmegy ez így, de érdemes lenne...csak ne lenne 4 kiló a cseréjük! Azt mondta, hogy a nagyon csattogó traktor hang is ettől van...ezt tapasztalatból valaki alá tudja támasztani? Nagy félelmem még mindig, hogy ha rá is szánom magam a pcsúcsok kifizetésére, akkor is utána marad a hang, meg a néhai vészüzem...

Volt aki azt mondta, hogy go szűrő után javult a dolog, megvárom most mikor dobja megint a vészüzemet, meg lehet töltök bele valami adalékot...e téren javaslat?

Köszi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 16:13:59 »


Volt aki azt mondta, hogy go szűrő után javult a dolog, megvárom most mikor dobja megint a vészüzemet, meg lehet töltök bele valami adalékot...e téren javaslat?

Köszi
Én spurizom. Minden tankoláshoz 1deci mindkét autónknál. Nekünk idáig bevált, de csak ~30e km-es tapasztalatom van.

http://spuri-adalek.hu/

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 16:17:58 »

Sikerült megoldani a problémát! Valszeg a CMP döglött be. Az volt a gond, hogy mi először dugulásra gyanakodtunk, ui. tankolás után nem sokkal egy emelkedőn parkoltunk. Ezután nem lehetett beindítani. Szűrőcsere , üacső tisztítás után cseréltem CMP-t. Ezután azért nem indult mert levegő maradt valahol a rendszerben. Légtelenítés után pöcc.
Az a röhej az egészben, hogy ez kiderüljön Pestre kellett felhozni. A környéken ilyen pancser szerelők vannak.  falbav
A másik érdekesség, hogy az itthoni szerelőnek azt mutatta a diag, hogy kevés a nyomás, a pestinek meg hogy túl sok.  nyes

Köszönök minden segítőkész hozzászólást a fórumban!  worship

Ha segíthetek én is valamiben elmondom, hogy akinek porlasztócsúcs problémája van, és vékony a buxája, próbálja meg a javítást.
Én 2 éve csináltattam, azóta lenyomtam 40 ezret gond nélkül. kb.150-be berült munkadíjjal a Fordnál meg 800-ra akartak levenni, ill. ha minden felújított lett volna akkor 600. Cseppet sem voltam ideges amikor ezt a szervízfőnök a képembe vágta.  gun

Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 16:42:12 »

Sikerült megoldani a problémát! Valszeg a CMP döglött be. Az volt a gond, hogy mi először dugulásra gyanakodtunk, ui. tankolás után nem sokkal egy emelkedőn parkoltunk. Ezután nem lehetett beindítani. Szűrőcsere , üacső tisztítás után cseréltem CMP-t. Ezután azért nem indult mert levegő maradt valahol a rendszerben. Légtelenítés után pöcc.
Az a röhej az egészben, hogy ez kiderüljön Pestre kellett felhozni. A környéken ilyen pancser szerelők vannak.  falbav
A másik érdekesség, hogy az itthoni szerelőnek azt mutatta a diag, hogy kevés a nyomás, a pestinek meg hogy túl sok.  nyes

Köszönök minden segítőkész hozzászólást a fórumban!  worship
Melyik környéken laksz?Csak ,hogxtudjuk hol ne keressünk jó szerelőt! wave gun

Ha segíthetek én is valamiben elmondom, hogy akinek porlasztócsúcs problémája van, és vékony a buxája, próbálja meg a javítást.
Én 2 éve csináltattam, azóta lenyomtam 40 ezret gond nélkül. kb.150-be berült munkadíjjal a Fordnál meg 800-ra akartak levenni, ill. ha minden felújított lett volna akkor 600. Cseppet sem voltam ideges amikor ezt a szervízfőnök a képembe vágta.  gun


Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 16:59:29 »

Sikerült megoldani a problémát! Valszeg a CMP döglött be. Az volt a gond, hogy mi először dugulásra gyanakodtunk, ui. tankolás után nem sokkal egy emelkedőn parkoltunk. Ezután nem lehetett beindítani. Szűrőcsere , üacső tisztítás után cseréltem CMP-t. Ezután azért nem indult mert levegő maradt valahol a rendszerben. Légtelenítés után pöcc.
Az a röhej az egészben, hogy ez kiderüljön Pestre kellett felhozni. A környéken ilyen pancser szerelők vannak.  falbav
A másik érdekesség, hogy az itthoni szerelőnek azt mutatta a diag, hogy kevés a nyomás, a pestinek meg hogy túl sok.  nyes

Köszönök minden segítőkész hozzászólást a fórumban!  worship


Ha segíthetek én is valamiben elmondom, hogy akinek porlasztócsúcs problémája van, és vékony a buxája, próbálja meg a javítást.
Én 2 éve csináltattam, azóta lenyomtam 40 ezret gond nélkül. kb.150-be berült munkadíjjal a Fordnál meg 800-ra akartak levenni, ill. ha minden felújított lett volna akkor 600. Cseppet sem voltam ideges amikor ezt a szervízfőnök a képembe vágta.  gun



Sjanos a porlasztó javítás nem mindenkinek jön, be. Van akinél beválik és van akinél nem. Speciel nekem is szerencsém volt, mert a porlasztó felújítás óta elmentem 95000km-t és még nincs okom panaszra.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 17:04:20 »

Ja még valami...

Van egy olyan gondom, hogy sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. apró pici rángatások néha nagyobbak.

Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.

Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.

Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?

Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 18:23:19 »

 
 Sziasztok.

 2006-hoz keresnék hűtő ventilátort.Ha valaki tudja,hol lehetne nem százezrekért beszerezni kérem írjon.

 Köszönettel:nyíl8
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 23:25:22 »

"Azt mondta, hogy a nagyon csattogó traktor hang is ettől van...ezt tapasztalatból valaki alá tudja támasztani? Nagy félelmem még mindig, hogy ha rá is szánom magam a pcsúcsok kifizetésére, akkor is utána marad a hang, meg a néhai vészüzem..."
[/quote]

Ami a traktorhangot meg tudom erősíteni. Nekem egy csúcs tutira gallyra van, És a motor csörög, meg olyan hangja van mint egy traktornak. Gondoltam én sokmindenre, de a szerviz szerint is csak ez az oka. Mivel a menetteljesítményen nem lehet érezni egyelőre semmi romlást, addig hajtom, amíg megy.
Sokan riogatnak azzal, hogy ha így hagyom, akkor tönkreteheti a motort, de az igazság az, hogy a végén nekem kell kifizetni az egészet, rinya és minél később, annál jobb.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mela
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2010.07.16 péntek, 08:03:26 »

Ja még valami...

Van egy olyan gondom, hogy sebesség tartásnál 70-140km/h között rángat a gép. apró pici rángatások néha nagyobbak.

Gyorsításkor, alapjáraton és álló helyzetben fordulatszám emeléskor nem jelentkezik a kihagyás.

Próbáltam azt is hogy amikor rángat, akkor visszaváltok egyek kivéncsiságból, hogy fordulatszámhoz köthető-e, de akkor is csinálja.

Volt már valakinek ilyen gondja? Ötlet?

Köszi.


Hmmm. Juj de ismerős... Sad Nekem egy MK3-as kb. 2000-2500 fordulat mellett rángatni. Illetve nem is rángat, hanem, mintha elvennéd a gázt, aztán vissza... Nekem sem alatta sem felette nem csinálja, csak ott... És persze füstöl, mint a gyárkémény az alacsony fordulatszám tartományban. A diagnosztika szerint a turbó nyomás a fele a normálisnak (de sajnos a csövek rendben vannak, tehát maga a turbó miatt van), két porlasztócsúcs "átcsepeg", no meg az EGR szelep is rakoncátlankodik. Mindezt egy 4 éves 103.000 futott Tdci produkálta. A szervíz által adott kalkuláció összegét pedig már le sem merem írni...
Naplózva
mela
Vendég
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2010.07.16 péntek, 10:19:20 »

Hmmm. Juj de ismerős... Sad Nekem egy MK3-as kb. 2000-2500 fordulat mellett rángatni. Illetve nem is rángat, hanem, mintha elvennéd a gázt, aztán vissza... Nekem sem alatta sem felette nem csinálja, csak ott... És persze füstöl, mint a gyárkémény az alacsony fordulatszám tartományban. A diagnosztika szerint a turbó nyomás a fele a normálisnak (de sajnos a csövek rendben vannak, tehát maga a turbó miatt van), két porlasztócsúcs "átcsepeg", no meg az EGR szelep is rakoncátlankodik. Mindezt egy 4 éves 103.000 futott Tdci produkálta. A szervíz által adott kalkuláció összegét pedig már le sem merem írni...

Újabb fejlemény: az EGR dugózásával a füstölés és a rángatás megszűnt, de a teljesítmény jelentősen csökkent, főleg a nagyobb sebességi fokozatokban. Sad Azt hiszem itt az ideje egy újabb turbónyomás mérésnek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.16 péntek, 16:16:33 írta mela » Naplózva
mela
Vendég
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2010.07.17 szombat, 11:06:26 »

Újabb fejlemény: az EGR dugózásával a füstölés és a rángatás megszűnt, de a teljesítmény jelentősen csökkent, főleg a nagyobb sebességi fokozatokban. Sad Azt hiszem itt az ideje egy újabb turbónyomás mérésnek.
A következő lépés, hogy a műszerfalon elkezdett világítani az "engine" lámpa. Gondolom ez normális az EGR dugózás miatt vagy csak egyszerűen most vette észre az alacsonyabb turbónyomást???

És még egy kis OFF: tudom, hogy a baj nem jár egyedül, de az már nálam is kiverte a biztosítékot, hogy ma reggel úgy találtam a kocsit, hogy a bal első ablak be volt zúzva.  falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2010.07.17 szombat, 12:03:09 »

A következő lépés, hogy a műszerfalon elkezdett világítani az "engine" lámpa. Gondolom ez normális az EGR dugózás miatt vagy csak egyszerűen most vette észre az alacsonyabb turbónyomást???

És még egy kis OFF: tudom, hogy a baj nem jár egyedül, de az már nálam is kiverte a biztosítékot, hogy ma reggel úgy találtam a kocsit, hogy a bal első ablak be volt zúzva.  falbav
eu4es moci hibát dob a dugózás miatt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2010.07.17 szombat, 12:11:33 »

A következő lépés, hogy a műszerfalon elkezdett világítani az "engine" lámpa. Gondolom ez normális az EGR dugózás miatt vagy csak egyszerűen most vette észre az alacsonyabb turbónyomást???

És még egy kis OFF: tudom, hogy a baj nem jár egyedül, de az már nálam is kiverte a biztosítékot, hogy ma reggel úgy találtam a kocsit, hogy a bal első ablak be volt zúzva.  falbav

Remelem nem hagytad a z ablakon a GPS vagy telefon tartot. Azert egybol betorik az ablakot, mert azt hiszik a kesztyutartoban tartod a GPS-t.
Naplózva
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2010.07.17 szombat, 13:02:11 »

Sziasztok!

Segítségre és véleményre lenne szükségem.

Pár hónapja kiszakadt az EGR-be menő vastag csövem.
A csó ki lett cserélve de azóta állandóan hibakódot jelez.
Töbször ki lett törölve , de mindig egr hibát ír és vissza jön.

Ma kiszedtem az egész egr szelepet a helyéről tísztitás dugózás céljából.

Ki mit javasol? Elég egy nagy pucolás neki? Vagy egyből dugózzam is le?
Megköszönném ha valaki esetleg  leírná mivel jár ha ledugozom .

Minden ötletet tanácsot szívesen látok.

Köszi Jasper
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.17 szombat, 13:06:59 írta jasper » Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2010.07.17 szombat, 13:08:44 »

Jah  még annyit kérdeznék, hogy az normális hogy több mm vastagon áll benne az olajos kormos szutyok?
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2010.07.17 szombat, 13:12:35 »

Jah  még annyit kérdeznék, hogy az normális hogy több mm vastagon áll benne az olajos kormos szutyok?

igen úgy kell kinéznie, és ha nem dugózod le, akkor pár 100/1000 km után megint ugyan úgy fog kinézni.

-ha ledugózod, akkor nem kormol vissza a motorba, hanem friss levegőt szív.
-minimálissal rugalmasabb lesz a motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2010.07.17 szombat, 13:21:05 »

Akkor marad a dugózás Cheesy

Megpucolni sem lesz egyszerű... de ha már belefogtam.

Köszi

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Kobresz
Vendég
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2010.07.17 szombat, 14:25:59 »

Üdv !!!
Nekem olyan probléma jött elő hogy nagyon elkezdett füstőlni a gép és mindha gyengébb is lenne főleg az emelkedőt veszi észre!
Valószínü hogy kilyukadt a turbó csövem Huh?Huh?Huh?
De viszont nem hallom hogy ki fujna valahol.
Vagy lehet ez EGR szeleptől Huh?
Még nincs dugózva.
Ha valakinek lenne valami jó ötlete meg köszönném .
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2010.07.17 szombat, 14:27:27 »

Üdv !!!
Nekem olyan probléma jött elő hogy nagyon elkezdett füstőlni a gép és mindha gyengébb is lenne főleg az emelkedőt veszi észre!
Valószínü hogy kilyukadt a turbó csövem Huh?Huh?Huh?
De viszont nem hallom hogy ki fujna valahol.
Vagy lehet ez EGR szeleptől Huh?
Még nincs dugózva.
Ha valakinek lenne valami jó ötlete meg köszönném .
nézd végig a csöveket. ahol olajos és poros, nem csak poros ott fúj ki. 5 perces meló wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2010.07.17 szombat, 16:18:39 »

Üdv !!!
Nekem olyan probléma jött elő hogy nagyon elkezdett füstőlni a gép és mindha gyengébb is lenne főleg az emelkedőt veszi észre!
Valószínü hogy kilyukadt a turbó csövem Huh?Huh?Huh?
De viszont nem hallom hogy ki fujna valahol.
Vagy lehet ez EGR szeleptől Huh?
Még nincs dugózva.
Ha valakinek lenne valami jó ötlete meg köszönném .
és,ha nincs meg a lik,akkor diaggal turbónyomást kell méretni.ha aszerint sincs meg a nyomás,akor 1enként le kell venni  a turbócsöveket!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kobresz
Vendég
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2010.07.17 szombat, 17:45:59 »

Köszi !!
Megpróbálom.
Remélem csak ennyi a hiba
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2010.07.17 szombat, 19:56:08 »

Na az elmúlt egy hétben, kicsit melóztam a kocsival. A héten meglett a friss műszaki, ehhez kellett egy első féktárcsát+betéteket cserélni,( régi tárcsák kicsit nehezen, de lejöttek  vigyor3), +a mai nap én is ledugóztam az EGR-t+kipucoltam a szívósort. A tisztítás jó kis meló volt, elég ganyés volt az egész. Én csavarhózóval valartam ki nagyját+drotkefe és a végén brigiciolos fürdő. Ez elég hatásos volt, de a brigéciol nem annyira hatott mint vártam volna. Ti mivel takarítottátok ki a szívósort? Megvolt a próba is, mentem kb 130km-t. Hibakód nuku, pozitiv tapasztalat az viszon van. Néha nagyon minimálisat rángatot 1200-1500 környékén gyorsításnál, na ez most elmult. Uh. most dicsekszem és izom a jutalom sört  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:00:09 »

Na az elmúlt egy hétben, kicsit melóztam a kocsival. A héten meglett a friss műszaki, ehhez kellett egy első féktárcsát+betéteket cserélni,( régi tárcsák kicsit nehezen, de lejöttek  vigyor3), +a mai nap én is ledugóztam az EGR-t+kipucoltam a szívósort. A tisztítás jó kis meló volt, elég ganyés volt az egész. Én csavarhózóval valartam ki nagyját+drotkefe és a végén brigiciolos fürdő. Ez elég hatásos volt, de a brigéciol nem annyira hatott mint vártam volna. Ti mivel takarítottátok ki a szívósort? Megvolt a próba is, mentem kb 130km-t. Hibakód nuku, pozitiv tapasztalat az viszon van. Néha nagyon minimálisat rángatot 1200-1500 környékén gyorsításnál, na ez most elmult. Uh. most dicsekszem és izom a jutalom sört  vigyor3
én benzinbe áztattam nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:43:22 »

Egr dugozás után nem minden esetben van hibakód?

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2010.07.17 szombat, 20:47:48 »

Egr dugozás után nem minden esetben van hibakód?


Vagy honnét lehet tudni ha ledugozom fog-e hibakodot jelezni?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2010.07.17 szombat, 21:35:20 »

Egr dugozás után nem minden esetben van hibakód?


eu4-es motoroknál dob hibakódot, világítani fog a check engine jel\izzó a műszeregységen wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mela
Vendég
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2010.07.17 szombat, 21:43:41 »

Remelem nem hagytad a z ablakon a GPS vagy telefon tartot. Azert egybol betorik az ablakot, mert azt hiszik a kesztyutartoban tartod a GPS-t.

Sajnos nekem fix bekötésű tartóm van, de lehet, hogy ezek után kiszerelem... Az a barom elvitte a kb. 10e-t érő GPS-t, s közben csinált vagy 30-40e-s kárt...

Bocs, az OFF-ért.

ON:
Én a dugózás után kb. 50-60km-t mentem, mire megjelent a "check engine". Euro4-es motor.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2010.07.17 szombat, 21:44:53 »

Vagy honnét lehet tudni ha ledugozom fog-e hibakodot jelezni?
eu4.elektromos az egr.....meg aturbórudi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2010.07.17 szombat, 21:50:13 »

eu4.elektromos az egr.....meg aturbórudi
a vákumos egr-en is van csati.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2010.07.17 szombat, 23:12:38 »

Vagy honnét lehet tudni ha ledugozom fog-e hibakodot jelezni?
ha a forgalmidba 10-es környezetvédelmi kategoria van beirva akkor euroIV azaz lesz hibakód.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.