Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:26:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621046 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 09:11:38 »

a vákumos egr-en is van csati.
de az még eu3,és az az öszvér,mint Fracoe-nak.Attól még eu3as,hogy elektromos jeladó van az egr-en,már csak a kora miatt is.
Az eu4 kb 2004 től van,de pl a 2.2ben még 2005ig volt eu3.A 2005ös 2.0ás nagy valószínűséggel eu4,ha itt elektromos az egr akkor mindenképp eu4.
Ezért mondom,hogy 2003as mocin is lehet csati,de az attól még eu3.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 09:34:59 »

de az még eu3,és az az öszvér,mint Fracoe-nak.Attól még eu3as,hogy elektromos jeladó van az egr-en,már csak a kora miatt is.
Az eu4 kb 2004 től van,de pl a 2.2ben még 2005ig volt eu3.A 2005ös 2.0ás nagy valószínűséggel eu4,ha itt elektromos az egr akkor mindenképp eu4.
Ezért mondom,hogy 2003as mocin is lehet csati,de az attól még eu3.

Az enyém is eu4( Etis/Microcat is ezt dobja,+ a forgalmiban is 10 a környezetvédelmi besorolás), de azt fejtettük meg, hogy azért mert a turbóm elektromos, de az EGR vákumos, elektromos csatival ezért soroltátk eu4-be valószínüleg. A kocsim pedig 2004/05 évjárat 115le, német piacos. Szóval ha az egéreded olyan mint az enyém akkor nyugodtan dugozd le. Nekem 130 km alatt nem dobott hibakódot, és ha jól gondolom már nem is fog.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 13:21:05 »

Az egyém 2005. szeptemberi és eu3-as. Köszöni szépen jól van dugózás után... taps
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 18:52:22 »

Az enyém is eu4( Etis/Microcat is ezt dobja,+ a forgalmiban is 10 a környezetvédelmi besorolás), de azt fejtettük meg, hogy azért mert a turbóm elektromos, de az EGR vákumos, elektromos csatival ezért soroltátk eu4-be valószínüleg. A kocsim pedig 2004/05 évjárat 115le, német piacos. Szóval ha az egéreded olyan mint az enyém akkor nyugodtan dugozd le. Nekem 130 km alatt nem dobott hibakódot, és ha jól gondolom már nem is fog.

Na az előző hozzászolásom sztorno. Ma megint mentem a kocsival és kb 10km után kigyuladt a check engine visszajelző a műszerfalon, azt hittem idegbajt kapok. Gondolom az EGR miatt lehet, de ha igen akkor tegnap miért nem gyulladt ki? Csatit+vákumcsövet szerelés után visszatettem. Valakinek valmi ötlete, hogy esetleg mi lehet? Esetleg nincs valaki Székesfehérvár környékén aki tudna nekem hibakódot olvasni?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:10:27 »

Na az előző hozzászolásom sztorno. Ma megint mentem a kocsival és kb 10km után kigyuladt a check engine visszajelző a műszerfalon, azt hittem idegbajt kapok. Gondolom az EGR miatt lehet, de ha igen akkor tegnap miért nem gyulladt ki? Csatit+vákumcsövet szerelés után visszatettem. Valakinek valmi ötlete, hogy esetleg mi lehet? Esetleg nincs valaki Székesfehérvár környékén aki tudna nekem hibakódot olvasni?
Szia! Elvileg a müszertesztel te is megtudod nézni a hiba kodot.http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:13:00 »

Na az előző hozzászolásom sztorno. Ma megint mentem a kocsival és kb 10km után kigyuladt a check engine visszajelző a műszerfalon, azt hittem idegbajt kapok. Gondolom az EGR miatt lehet, de ha igen akkor tegnap miért nem gyulladt ki? Csatit+vákumcsövet szerelés után visszatettem. Valakinek valmi ötlete, hogy esetleg mi lehet? Esetleg nincs valaki Székesfehérvár környékén aki tudna nekem hibakódot olvasni?
tádé.de ő nincs itt.máshol találod. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:32:47 »

1200-1400 fordulat körül gyorsításkor rezonáció lép fel!! A turbócsó rögzítésénél már kiszedtem a szilentet és fixen van odacsavarozva, de ez nem segített! Valakinek van valami használható ötlete?Huh? worship
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:44:59 »

Csak még egy érdekesség!! Vannak k...va mázlista emberek is a földön!! Az egyik ismerősömnek a 115 lovas mondeója ma lépte át a 400.000 km.-ert és még gyári csúcsok, lendkerék és kuplung van benne, pedig futó nélkül csak szinte akkor indul el ha elfelejti felakasztani!! Miért nem minden Mondeo ilyen?Huh?Huh?Huh???
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:48:10 »

Remélem az enyém is ilyen lessz.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:57:03 »

Csak még egy érdekesség!! Vannak k...va mázlista emberek is a földön!! Az egyik ismerősömnek a 115 lovas mondeója ma lépte át a 400.000 km.-ert és még gyári csúcsok, lendkerék és kuplung van benne, pedig futó nélkül csak szinte akkor indul el ha elfelejti felakasztani!! Miért nem minden Mondeo ilyen?Huh?Huh?Huh???
Gondolom nem napi 2x10km-t megy vele a pesti dugóban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 20:20:35 »

Úgy kellene vagy ötven év hogy ennyi kilóméter összejöjjön!!


Gondolom nem napi 2x10km-t megy vele a pesti dugóban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 20:37:47 »

de az még eu3,és az az öszvér,mint Fracoe-nak.Attól még eu3as,hogy elektromos jeladó van az egr-en,már csak a kora miatt is.
Az eu4 kb 2004 től van,de pl a 2.2ben még 2005ig volt eu3.A 2005ös 2.0ás nagy valószínűséggel eu4,ha itt elektromos az egr akkor mindenképp eu4.
Ezért mondom,hogy 2003as mocin is lehet csati,de az attól még eu3.
nem kötekedésnek szánta, hanem hogy ne legyenek félreértések(először én is azt hittem az enyémre, hogy elektromos Roll Eyes Grin)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 20:41:52 »

1200-1400 fordulat körül gyorsításkor rezonáció lép fel!! A turbócsó rögzítésénél már kiszedtem a szilentet és fixen van odacsavarozva, de ez nem segített! Valakinek van valami használható ötlete?Huh? worship
Vedd ki a másik oldalrol is nekem megszünt.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 20:58:09 »

Sajnos nem nyert!!! Egyik oldalon nem is volt, a másikat pedig kivettem!!


Vedd ki a másik oldalrol is nekem megszünt.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 21:07:05 »

Sajnos nem nyert!!! Egyik oldalon nem is volt, a másikat pedig kivettem!!


Várj! Magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton?Mert nekem 1700-1800 körül csinálta. 5-6 ban alacsony fordulaton még mindig beremeg.Gondolom 5-6 ban nem szereti az alacsony fordulatot,olyankor már illik a motornak többet forognia,elvileg nem megyünk 5ikben 60-at.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 07:32:14 »

Szia! Elvileg a müszertesztel te is megtudod nézni a hiba kodot.http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf

Helló,

Ma reggel megcsináltam a műszertesztet, de azt írta ki, hogy DCT none, tehát nincs hibakódom. Egyébb ötlet? Következőre lennék kivácsi, pl ha megszüntetem az EGR dugózást akkor ki fog magátol aludni a lámpa a műszerfalon vagy már csak kódtörléssel orvosolható a dolog?(persze ha ez a baja)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 10:12:02 »

sziasztok. segitségeteket kérném 2.0 tdci focussal kapcsolatban. olyat produkál hogy felgyorsul 6-ban pl  190 ig (vagy valamikor csak 170ig) majd hiába tartom padlón a gázt, vissza lassul 130-140 ig, és néha még a klímát is lekapcsolja.Esetleg mondiknál elő fordult valakivel ilyen? köszönöm  worship
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 11:29:35 »

Az enyém is eu4( Etis/Microcat is ezt dobja,+ a forgalmiban is 10 a környezetvédelmi besorolás), de azt fejtettük meg, hogy azért mert a turbóm elektromos, de az EGR vákumos, elektromos csatival ezért soroltátk eu4-be valószínüleg. A kocsim pedig 2004/05 évjárat 115le, német piacos. Szóval ha az egéreded olyan mint az enyém akkor nyugodtan dugozd le. Nekem 130 km alatt nem dobott hibakódot, és ha jól gondolom már nem is fog.
Nekem rendszeresen 300 km körül dobott lámpicskut, de most kb 1000-re kitolták. így már elég kényelmesen használható.
nekem hibrid egerem van.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 12:34:24 »

Sajnos ez már elindulásnál egyesben is hallatszik, sőt akkor még zavaróbb, mert a menetszél nem nyomja el..
Valakinek valami okos ötlete?Huh???

Várj! Magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton?Mert nekem 1700-1800 körül csinálta. 5-6 ban alacsony fordulaton még mindig beremeg.Gondolom 5-6 ban nem szereti az alacsony fordulatot,olyankor már illik a motornak többet forognia,elvileg nem megyünk 5ikben 60-at.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 14:41:53 »

Helló,

Ma reggel megcsináltam a műszertesztet, de azt írta ki, hogy DCT none, tehát nincs hibakódom. Egyébb ötlet? Következőre lennék kivácsi, pl ha megszüntetem az EGR dugózást akkor ki fog magátol aludni a lámpa a műszerfalon vagy már csak kódtörléssel orvosolható a dolog?(persze ha ez a baja)
Műszertesztben nincsennek benne a P-s hibakódok, ezért látod a DTC nOnE feliratot.

Ha kiveszed a zárólemezt, elvileg elmúlik a hibajelzés egy idő után. De akkor sincs semmi, ha így hajtod.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2010.07.20 kedd, 10:11:30 »

Üdv!

Tegnap este kezdetét vette nálam az új projekt: az ékszíjfeszítő javítása. Lepucoltam a feszítőt és kipattintottam a gumiszilenteket. Érdekes, hogy mennyire lágy gumiból csinálták meg (egész könnyen kijött a helyéről), amit végülis értek meg minden - itt lehetne papolni a dinamikus felkeményedésről, stb., de a lényg, hogy maga a konstrukció tényleg balul sült el. Én azt gondolom, hogy pont ez az, ami okozza a gumi idő előtti fáradását.
Ma vettem is 10 cm 20-as köralumíniumot, kerek 265 Ft-ért. Igaz, hogy a feszítő belső átmérője csak kb. 19,81 mm, a köralu meg 20,02 mm, de gondoltam, kis csiszolás, és egy szoros illesztéshez tutira jó lesz.
A 8-as fúrófej pontosan illeszkedik az eredeti belső furatba, szóval ezzel sem lesz probléma (ha sikerül egyenesen fúrni... hehe).
Összességében sokat várok a rövidebb szíj, generátor-szabadonfutó és a sziilentblokkcsere együttestől. Meglátjuk... (...mondta a vak, aztán leverte a poharat).

UI.: Semmi bajom a vakokkal!  Smiley
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2010.07.20 kedd, 11:51:24 »

Hali,

az utóbbi időben gyanús nekem valami... :

1. az autó fogyasztása megnőtt egy kicsit (0,2-0,5 l/100km-el), és ami furcsa, hogy eddig 140km/h + tempomatnál 5-6l körül mutatott a pillanatnyi fogyi mérő, de most 8-9- körül mutat szinte folyamatosan...

2. autópályán tűnt fel, hogy gyorsításkor nem csak egy kis korom távozik, hanem amíg nyomom neki, füstöl..

3. gyrsításkor mintha egy kis szívó hangot hallanék a motortérből.. olyan mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami hasonló..

Valakinek van ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet ez, vagy csak képzelődök?  wow1

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2010.07.20 kedd, 12:02:16 »

Hali,

az utóbbi időben gyanús nekem valami... :

1. az autó fogyasztása megnőtt egy kicsit (0,2-0,5 l/100km-el), és ami furcsa, hogy eddig 140km/h + tempomatnál 5-6l körül mutatott a pillanatnyi fogyi mérő, de most 8-9- körül mutat szinte folyamatosan...

2. autópályán tűnt fel, hogy gyorsításkor nem csak egy kis korom távozik, hanem amíg nyomom neki, füstöl..

3. gyrsításkor mintha egy kis szívó hangot hallanék a motortérből.. olyan mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami hasonló..

Valakinek van ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet ez, vagy csak képzelődök?  wow1

köszi,
Levis
nézd végig a turbócsöveket, hogy nincs-e kihasadva(ahol olajos és poros, nem csak poros valószínű ott lesz). a füst és a gyorsításkori hang annak a tünenete
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2010.07.20 kedd, 13:32:42 »

Üdv!

Tegnap este kezdetét vette nálam az új projekt: az ékszíjfeszítő javítása. Lepucoltam a feszítőt és kipattintottam a gumiszilenteket. Érdekes, hogy mennyire lágy gumiból csinálták meg (egész könnyen kijött a helyéről), amit végülis értek meg minden - itt lehetne papolni a dinamikus felkeményedésről, stb., de a lényg, hogy maga a konstrukció tényleg balul sült el. Én azt gondolom, hogy pont ez az, ami okozza a gumi idő előtti fáradását.
Ma vettem is 10 cm 20-as köralumíniumot, kerek 265 Ft-ért. Igaz, hogy a feszítő belső átmérője csak kb. 19,81 mm, a köralu meg 20,02 mm, de gondoltam, kis csiszolás, és egy szoros illesztéshez tutira jó lesz.
A 8-as fúrófej pontosan illeszkedik az eredeti belső furatba, szóval ezzel sem lesz probléma (ha sikerül egyenesen fúrni... hehe).
Összességében sokat várok a rövidebb szíj, generátor-szabadonfutó és a sziilentblokkcsere együttestől. Meglátjuk... (...mondta a vak, aztán leverte a poharat).

UI.: Semmi bajom a vakokkal!  Smiley

Elég lenne a szabadonfutó. A rövidebb szíj nem biztos, hogy jó ötlet. Jobban igénybe veheti a csapágyakat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2010.07.20 kedd, 13:33:27 »

sziasztok. segitségeteket kérném 2.0 tdci focussal kapcsolatban. olyat produkál hogy felgyorsul 6-ban pl  190 ig (vagy valamikor csak 170ig) majd hiába tartom padlón a gázt, vissza lassul 130-140 ig, és néha még a klímát is lekapcsolja.Esetleg mondiknál elő fordult valakivel ilyen? köszönöm  worship
Füstöl? Mennyi van a gépben? Tuning?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2010.07.20 kedd, 13:39:53 »

1200-1400 fordulat körül gyorsításkor rezonáció lép fel!! A turbócsó rögzítésénél már kiszedtem a szilentet és fixen van odacsavarozva, de ez nem segített! Valakinek van valami használható ötlete?Huh? worship

Érezni vagy hallani? A turbócső az inkább 1800-nál muzsikál és tapasztalatom szerint csak hangja van, de az csúnya.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:01:52 »

Hali,

az utóbbi időben gyanús nekem valami... :

1. az autó fogyasztása megnőtt egy kicsit (0,2-0,5 l/100km-el), és ami furcsa, hogy eddig 140km/h + tempomatnál 5-6l körül mutatott a pillanatnyi fogyi mérő, de most 8-9- körül mutat szinte folyamatosan...

2. autópályán tűnt fel, hogy gyorsításkor nem csak egy kis korom távozik, hanem amíg nyomom neki, füstöl..

3. gyrsításkor mintha egy kis szívó hangot hallanék a motortérből.. olyan mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami hasonló..

Valakinek van ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet ez, vagy csak képzelődök?  wow1

köszi,
Levis
Én ezért rendeltem a szilikonos töltőlevegő cső szettet. Fel kellene már tenni végre. Az tuti nem hasad ki. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:12:24 »

Én ezért rendeltem a szilikonos töltőlevegő cső szettet. Fel kellene már tenni végre. Az tuti nem hasad ki. Smiley

Hol?

Mennyi?

Ki cseréli ki?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:27:57 »

Hol?

Mennyi?

Ki cseréli ki?  vigyor3
angliából

100körül

én magamnak cseréltem
 vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2010.07.20 kedd, 16:50:05 »

Hol?

Mennyi?

Ki cseréli ki?  vigyor3
innét: http://prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2010.07.20 kedd, 20:18:48 »


Ki tudja megmondani, hogy ebből a 6db-ból mennyi megy rá a HJBC m.kódos, 115le, 5 sebességes, TDCI-re. Ha jól emlékszem ez 130le, 6 sebességesre tuti?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:01:59 »

Ki tudja megmondani, hogy ebből a 6db-ból mennyi megy rá a HJBC m.kódos, 115le, 5 sebességes, TDCI-re. Ha jól emlékszem ez 130le, 6 sebességesre tuti?
asszem mike1-nek volt 5-sebességes azok közül, akik rendeltek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:29:01 »

nézd végig a turbócsöveket, hogy nincs-e kihasadva(ahol olajos és poros, nem csak poros valószínű ott lesz). a füst és a gyorsításkori hang annak a tünenete

találtam rajta olyan helyet - egész nagy részen - ahol olajos, poros. A motorból becsatlakozik egy vékonyabb cső a vastag bordás csőbe... na ott tiszta trutyi az egész, bár nem láttam hogy szakadt lenne.

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:30:30 »

én magamnak cseréltem
 vigyor3 Wink wave

a csere nem bonyolult, igaz?
Ahogy én láttam csak 3 bilincset kell levenni, meg vissza... Kell valami spéci dolog még hozzá?


Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:37:47 »

a csere nem bonyolult, igaz?
Ahogy én láttam csak 3 bilincset kell levenni, meg vissza... Kell valami spéci dolog még hozzá?



7db cső van a renszerben,és 13db biilincs!
Nem kell hozzá semmi spec cucc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:43:06 »

7db cső van a renszerben,és 13db biilincs!
Nem kell hozzá semmi spec cucc.

Ahogy én láttam a felső cső, ami a MAF-tól megy a turbo oldalába azzal van a baj. Mondjuk a többit nem láttam... szomoru1


Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:01:55 »

Ahogy én láttam a felső cső, ami a MAF-tól megy a turbo oldalába azzal van a baj. Mondjuk a többit nem láttam... szomoru1



ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:15:51 »

ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.

Ezért lehet az, hogy furcsa hangja van, de nem érzek teljesítmény csökkenést.. Huh?
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:27:00 »

ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.

Nekem a di-n tok nem igy nez ki, de nekem is ez a cso+a kis fütyi trutyis. ezt kene cserelnem.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:37:36 »

ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.

De ahhoz eléggé bele kell mászni a motortérbe, hogy lássuk? mert más csövet nem nagyon láttam..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:46:35 »

De ahhoz eléggé bele kell mászni a motortérbe, hogy lássuk? mert más csövet nem nagyon láttam..
lehet látni azt, nem kell bee mászni nagyon. a motorblokktól indulj el visszafele, a szívósornál és onnan adni fogja magát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:50:57 »

lehet látni azt, nem kell bee mászni nagyon. a motorblokktól indulj el visszafele, a szívósornál és onnan adni fogja magát

köszi, megnézem  wave

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2010.07.21 szerda, 09:50:01 »

Ezért lehet az, hogy furcsa hangja van, de nem érzek teljesítmény csökkenést.. Huh?
Ha csak olajos a kicsi csonk,az azért van,mert a szelepfedél csavarok fellazultak,és szivárog az olaj a szelepfedél alól.Megkell húzni a csavarokat,letisztítani a környéket a dzsuvától,és meglátod,hogy valszeg semmi baja a gumicsőnek.Az nemigen megy szét,mert ott a szívóoldal van a turbó előtt.De ha szétment akkor megette a fene,mert a turbinyek szűretlen levegőt szlopál,és az meg tönkreteszi a turbó lapátjait.De ne aggódj,ha megvan a teljesítmény,és a turbónyomás,akkor nem áll fenn ez a helyzet.
Húzd meg a csavarokat és megszűnik az olajfolt!Nem kell azt cserélni.....

Mad-V!
Nálad is ez a helyzet! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2010.07.21 szerda, 09:52:18 »

ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
ez sem lényegtelen,mert kihal a turbó a szűretlen levegőtől!
De ez nem szokik kilukadni! vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2010.07.21 szerda, 10:32:03 »

ez sem lényegtelen,mert kihal a turbó a szűretlen levegőtől!
De ez nem szokik kilukadni! vigyor3 Wink
így van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2010.07.21 szerda, 11:00:48 »

Ha csak olajos a kicsi csonk,az azért van,mert a szelepfedél csavarok fellazultak,és szivárog az olaj a szelepfedél alól.Megkell húzni a csavarokat,letisztítani a környéket a dzsuvától,és meglátod,hogy valszeg semmi baja a gumicsőnek.Az nemigen megy szét,mert ott a szívóoldal van a turbó előtt.De ha szétment akkor megette a fene,mert a turbinyek szűretlen levegőt szlopál,és az meg tönkreteszi a turbó lapátjait.De ne aggódj,ha megvan a teljesítmény,és a turbónyomás,akkor nem áll fenn ez a helyzet.
Húzd meg a csavarokat és megszűnik az olajfolt!Nem kell azt cserélni.....

Mad-V!
Nálad is ez a helyzet! Wink wave

Ugy erted a szelepfedel csavarokat huzzam meg?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2010.07.21 szerda, 12:13:33 »

Elég lenne a szabadonfutó. A rövidebb szíj nem biztos, hogy jó ötlet. Jobban igénybe veheti a csapágyakat.

Igaz, de a tapasztalataim alapján a egyrészt szíj nagyon hamar megnyúlik, másrészt ha a feszítő még tud engedni, akkor csak nem lehet olyan súlyos a többlet terhelés... De nem esküszöm semmire.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2010.07.21 szerda, 16:22:19 »

Sziasztok,
kb. 1 hónapja vettem 1 Mondeot 2.0TDCI-t és a fedélzeti szgép átlag fogyasztásnak mindig 5,4  L ír ki ami számomra hihetetlen, nem lehet hogy esetleg elromlott? Vagy, hogy lehet lenullázni a számításait a gépnek? Nem tudom másnak mennyit fogyaszt a  gépe? falbav
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2010.07.21 szerda, 17:35:45 »

Sziasztok,
kb. 1 hónapja vettem 1 Mondeot 2.0TDCI-t és a fedélzeti szgép átlag fogyasztásnak mindig 5,4  L ír ki ami számomra hihetetlen, nem lehet hogy esetleg elromlott? Vagy, hogy lehet lenullázni a számításait a gépnek? Nem tudom másnak mennyit fogyaszt a  gépe? falbav
Tartsd nyomva 4-5 másodpercig a kijelző mellett lévő pöcköt.
Akkor lenulláz  integet2

Fogyasztást meg mérd meg az a tuti. Nekünk lefelé csal a computer mindkét autónknál!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2010.07.21 szerda, 18:19:50 »

Sziasztok,
kb. 1 hónapja vettem 1 Mondeot 2.0TDCI-t és a fedélzeti szgép átlag fogyasztásnak mindig 5,4  L ír ki ami számomra hihetetlen, nem lehet hogy esetleg elromlott? Vagy, hogy lehet lenullázni a számításait a gépnek? Nem tudom másnak mennyit fogyaszt a  gépe? falbav
Én minden tankolásnál lenullázom,Mikor nyomva tartom a gombot akkor egyet csipog és utána lenulláz.Aztán menetközben beáll egy értékre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.