Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:26:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621046 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4150 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 09:11:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.17 szombat, 21:50:13
a vákumos egr-en is van csati.
de az még eu3,és az az öszvér,mint Fracoe-nak.Attól még eu3as,hogy elektromos jeladó van az egr-en,már csak a kora miatt is.
Az eu4 kb 2004 től van,de pl a 2.2ben még 2005ig volt eu3.A 2005ös 2.0ás nagy valószínűséggel eu4,ha itt elektromos az egr akkor mindenképp eu4.
Ezért mondom,hogy 2003as mocin is lehet csati,de az attól még eu3.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4151 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 09:34:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.18 vasárnap, 09:11:38
de az még eu3,és az az öszvér,mint Fracoe-nak.Attól még eu3as,hogy elektromos jeladó van az egr-en,már csak a kora miatt is.
Az eu4 kb 2004 től van,de pl a 2.2ben még 2005ig volt eu3.A 2005ös 2.0ás nagy valószínűséggel eu4,ha itt elektromos az egr akkor mindenképp eu4.
Ezért mondom,hogy 2003as mocin is lehet csati,de az attól még eu3.
Az enyém is eu4( Etis/Microcat is ezt dobja,+ a forgalmiban is 10 a környezetvédelmi besorolás), de azt fejtettük meg, hogy azért mert a turbóm elektromos, de az EGR vákumos, elektromos csatival ezért soroltátk eu4-be valószínüleg. A kocsim pedig 2004/05 évjárat 115le, német piacos. Szóval ha az egéreded olyan mint az enyém akkor nyugodtan dugozd le. Nekem 130 km alatt nem dobott hibakódot, és ha jól gondolom már nem is fog.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4152 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 13:21:05 »
Az egyém 2005. szeptemberi és eu3-as. Köszöni szépen jól van dugózás után...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4153 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 18:52:22 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.18 vasárnap, 09:34:59
Az enyém is eu4( Etis/Microcat is ezt dobja,+ a forgalmiban is 10 a környezetvédelmi besorolás), de azt fejtettük meg, hogy azért mert a turbóm elektromos, de az EGR vákumos, elektromos csatival ezért soroltátk eu4-be valószínüleg. A kocsim pedig 2004/05 évjárat 115le, német piacos. Szóval ha az egéreded olyan mint az enyém akkor nyugodtan dugozd le. Nekem 130 km alatt nem dobott hibakódot, és ha jól gondolom már nem is fog.
Na az előző hozzászolásom sztorno. Ma megint mentem a kocsival és kb 10km után kigyuladt a check engine visszajelző a műszerfalon, azt hittem idegbajt kapok. Gondolom az EGR miatt lehet, de ha igen akkor tegnap miért nem gyulladt ki? Csatit+vákumcsövet szerelés után visszatettem. Valakinek valmi ötlete, hogy esetleg mi lehet? Esetleg nincs valaki Székesfehérvár környékén aki tudna nekem hibakódot olvasni?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4154 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:10:27 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.18 vasárnap, 18:52:22
Na az előző hozzászolásom sztorno. Ma megint mentem a kocsival és kb 10km után kigyuladt a check engine visszajelző a műszerfalon, azt hittem idegbajt kapok. Gondolom az EGR miatt lehet, de ha igen akkor tegnap miért nem gyulladt ki? Csatit+vákumcsövet szerelés után visszatettem. Valakinek valmi ötlete, hogy esetleg mi lehet? Esetleg nincs valaki Székesfehérvár környékén aki tudna nekem hibakódot olvasni?
Szia! Elvileg a müszertesztel te is megtudod nézni a hiba kodot.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4155 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:13:00 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.18 vasárnap, 18:52:22
Na az előző hozzászolásom sztorno. Ma megint mentem a kocsival és kb 10km után kigyuladt a check engine visszajelző a műszerfalon, azt hittem idegbajt kapok. Gondolom az EGR miatt lehet, de ha igen akkor tegnap miért nem gyulladt ki? Csatit+vákumcsövet szerelés után visszatettem. Valakinek valmi ötlete, hogy esetleg mi lehet?
Esetleg nincs valaki Székesfehérvár környékén aki tudna nekem hibakódot olvasni?
tádé.de ő nincs itt.máshol találod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4156 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:32:47 »
1200-1400 fordulat körül gyorsításkor rezonáció lép fel!! A turbócsó rögzítésénél már kiszedtem a szilentet és fixen van odacsavarozva, de ez nem segített! Valakinek van valami használható ötlete?
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4157 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:44:59 »
Csak még egy érdekesség!! Vannak k...va mázlista emberek is a földön!! Az egyik ismerősömnek a 115 lovas mondeója ma lépte át a 400.000 km.-ert és még gyári csúcsok, lendkerék és kuplung van benne, pedig futó nélkül csak szinte akkor indul el ha elfelejti felakasztani!! Miért nem minden Mondeo ilyen?
??
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4158 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:48:10 »
Remélem az enyém is ilyen lessz.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4159 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:57:03 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.07.18 vasárnap, 19:44:59
Csak még egy érdekesség!! Vannak k...va mázlista emberek is a földön!! Az egyik ismerősömnek a 115 lovas mondeója ma lépte át a 400.000 km.-ert és még gyári csúcsok, lendkerék és kuplung van benne, pedig futó nélkül csak szinte akkor indul el ha elfelejti felakasztani!! Miért nem minden Mondeo ilyen?
??
Gondolom nem napi 2x10km-t megy vele a pesti dugóban.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4160 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 20:20:35 »
Úgy kellene vagy ötven év hogy ennyi kilóméter összejöjjön!!
Idézetet írta: Sakos - 2010.07.18 vasárnap, 19:57:03
Gondolom nem napi 2x10km-t megy vele a pesti dugóban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4161 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 20:37:47 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.18 vasárnap, 09:11:38
de az még eu3,és az az öszvér,mint Fracoe-nak.Attól még eu3as,hogy elektromos jeladó van az egr-en,már csak a kora miatt is.
Az eu4 kb 2004 től van,de pl a 2.2ben még 2005ig volt eu3.A 2005ös 2.0ás nagy valószínűséggel eu4,ha itt elektromos az egr akkor mindenképp eu4.
Ezért mondom,hogy 2003as mocin is lehet csati,de az attól még eu3.
nem kötekedésnek szánta, hanem hogy ne legyenek félreértések(először én is azt hittem az enyémre, hogy elektromos
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4162 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 20:41:52 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.07.18 vasárnap, 19:32:47
1200-1400 fordulat körül gyorsításkor rezonáció lép fel!! A turbócsó rögzítésénél már kiszedtem a szilentet és fixen van odacsavarozva, de ez nem segített! Valakinek van valami használható ötlete?
Vedd ki a másik oldalrol is nekem megszünt.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4163 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 20:58:09 »
Sajnos nem nyert!!! Egyik oldalon nem is volt, a másikat pedig kivettem!!
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.18 vasárnap, 20:41:52
Vedd ki a másik oldalrol is nekem megszünt.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4164 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 21:07:05 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.07.18 vasárnap, 20:58:09
Sajnos nem nyert!!! Egyik oldalon nem is volt, a másikat pedig kivettem!!
Várj! Magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton?Mert nekem 1700-1800 körül csinálta. 5-6 ban alacsony fordulaton még mindig beremeg.Gondolom 5-6 ban nem szereti az alacsony fordulatot,olyankor már illik a motornak többet forognia,elvileg nem megyünk 5ikben 60-at.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4165 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 07:32:14 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.18 vasárnap, 19:10:27
Szia! Elvileg a müszertesztel te is megtudod nézni a hiba kodot.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Helló,
Ma reggel megcsináltam a műszertesztet, de azt írta ki, hogy DCT none, tehát nincs hibakódom. Egyébb ötlet? Következőre lennék kivácsi, pl ha megszüntetem az EGR dugózást akkor ki fog magátol aludni a lámpa a műszerfalon vagy már csak kódtörléssel orvosolható a dolog?(persze ha ez a baja)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4166 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 10:12:02 »
sziasztok. segitségeteket kérném 2.0 tdci focussal kapcsolatban. olyat produkál hogy felgyorsul 6-ban pl 190 ig (vagy valamikor csak 170ig) majd hiába tartom padlón a gázt, vissza lassul 130-140 ig, és néha még a klímát is lekapcsolja.Esetleg mondiknál elő fordult valakivel ilyen? köszönöm
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4167 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 11:29:35 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.18 vasárnap, 09:34:59
Az enyém is eu4( Etis/Microcat is ezt dobja,+ a forgalmiban is 10 a környezetvédelmi besorolás), de azt fejtettük meg, hogy azért mert a turbóm elektromos, de az EGR vákumos, elektromos csatival ezért soroltátk eu4-be valószínüleg. A kocsim pedig 2004/05 évjárat 115le, német piacos. Szóval ha az egéreded olyan mint az enyém akkor nyugodtan dugozd le. Nekem 130 km alatt nem dobott hibakódot, és ha jól gondolom már nem is fog.
Nekem rendszeresen 300 km körül dobott lámpicskut, de most kb 1000-re kitolták. így már elég kényelmesen használható.
nekem hibrid egerem van.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4168 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 12:34:24 »
Sajnos ez már elindulásnál egyesben is hallatszik, sőt akkor még zavaróbb, mert a menetszél nem nyomja el..
Valakinek valami okos ötlete?
??
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.18 vasárnap, 21:07:05
Várj! Magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton?Mert nekem 1700-1800 körül csinálta. 5-6 ban alacsony fordulaton még mindig beremeg.Gondolom 5-6 ban nem szereti az alacsony fordulatot,olyankor már illik a motornak többet forognia,elvileg nem megyünk 5ikben 60-at.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4169 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 14:41:53 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.19 hétfő, 07:32:14
Helló,
Ma reggel megcsináltam a műszertesztet, de azt írta ki, hogy DCT none, tehát nincs hibakódom. Egyébb ötlet? Következőre lennék kivácsi, pl ha megszüntetem az EGR dugózást akkor ki fog magátol aludni a lámpa a műszerfalon vagy már csak kódtörléssel orvosolható a dolog?(persze ha ez a baja)
Műszertesztben nincsennek benne a P-s hibakódok, ezért látod a DTC nOnE feliratot.
Ha kiveszed a zárólemezt, elvileg elmúlik a hibajelzés egy idő után. De akkor sincs semmi, ha így hajtod.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4170 Dátum:
2010.07.20 kedd, 10:11:30 »
Üdv!
Tegnap este kezdetét vette nálam az új projekt: az ékszíjfeszítő javítása. Lepucoltam a feszítőt és kipattintottam a gumiszilenteket. Érdekes, hogy mennyire lágy gumiból csinálták meg (egész könnyen kijött a helyéről), amit végülis értek meg minden - itt lehetne papolni a dinamikus felkeményedésről, stb., de a lényg, hogy maga a konstrukció tényleg balul sült el. Én azt gondolom, hogy pont ez az, ami okozza a gumi idő előtti fáradását.
Ma vettem is 10 cm 20-as köralumíniumot, kerek 265 Ft-ért. Igaz, hogy a feszítő belső átmérője csak kb. 19,81 mm, a köralu meg 20,02 mm, de gondoltam, kis csiszolás, és egy szoros illesztéshez tutira jó lesz.
A 8-as fúrófej pontosan illeszkedik az eredeti belső furatba, szóval ezzel sem lesz probléma (ha sikerül egyenesen fúrni...
).
Összességében sokat várok a rövidebb szíj, generátor-szabadonfutó és a sziilentblokkcsere együttestől. Meglátjuk... (...mondta a vak, aztán leverte a poharat).
UI.: Semmi bajom a vakokkal!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4171 Dátum:
2010.07.20 kedd, 11:51:24 »
Hali,
az utóbbi időben gyanús nekem valami... :
1. az autó fogyasztása megnőtt egy kicsit (0,2-0,5 l/100km-el), és ami furcsa, hogy eddig 140km/h + tempomatnál 5-6l körül mutatott a pillanatnyi fogyi mérő, de most 8-9- körül mutat szinte folyamatosan...
2. autópályán tűnt fel, hogy gyorsításkor nem csak egy kis korom távozik, hanem amíg nyomom neki, füstöl..
3. gyrsításkor mintha egy kis szívó hangot hallanék a motortérből.. olyan mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami hasonló..
Valakinek van ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet ez, vagy csak képzelődök?
köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4172 Dátum:
2010.07.20 kedd, 12:02:16 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 11:51:24
Hali,
az utóbbi időben gyanús nekem valami... :
1. az autó fogyasztása megnőtt egy kicsit (0,2-0,5 l/100km-el), és ami furcsa, hogy eddig 140km/h + tempomatnál 5-6l körül mutatott a pillanatnyi fogyi mérő, de most 8-9- körül mutat szinte folyamatosan...
2. autópályán tűnt fel, hogy gyorsításkor nem csak egy kis korom távozik, hanem amíg nyomom neki, füstöl..
3. gyrsításkor mintha egy kis szívó hangot hallanék a motortérből.. olyan mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami hasonló..
Valakinek van ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet ez, vagy csak képzelődök?
köszi,
Levis
nézd végig a turbócsöveket, hogy nincs-e kihasadva(ahol olajos és poros, nem csak poros valószínű ott lesz). a füst és a gyorsításkori hang annak a tünenete
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4173 Dátum:
2010.07.20 kedd, 13:32:42 »
Idézetet írta: gabe - 2010.07.20 kedd, 10:11:30
Üdv!
Tegnap este kezdetét vette nálam az új projekt: az ékszíjfeszítő javítása. Lepucoltam a feszítőt és kipattintottam a gumiszilenteket. Érdekes, hogy mennyire lágy gumiból csinálták meg (egész könnyen kijött a helyéről), amit végülis értek meg minden - itt lehetne papolni a dinamikus felkeményedésről, stb., de a lényg, hogy maga a konstrukció tényleg balul sült el. Én azt gondolom, hogy pont ez az, ami okozza a gumi idő előtti fáradását.
Ma vettem is 10 cm 20-as köralumíniumot, kerek 265 Ft-ért. Igaz, hogy a feszítő belső átmérője csak kb. 19,81 mm, a köralu meg 20,02 mm, de gondoltam, kis csiszolás, és egy szoros illesztéshez tutira jó lesz.
A 8-as fúrófej pontosan illeszkedik az eredeti belső furatba, szóval ezzel sem lesz probléma (ha sikerül egyenesen fúrni...
).
Összességében sokat várok a rövidebb szíj, generátor-szabadonfutó és a sziilentblokkcsere együttestől. Meglátjuk... (...mondta a vak, aztán leverte a poharat).
UI.: Semmi bajom a vakokkal!
Elég lenne a szabadonfutó. A rövidebb szíj nem biztos, hogy jó ötlet. Jobban igénybe veheti a csapágyakat.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4174 Dátum:
2010.07.20 kedd, 13:33:27 »
Idézetet írta: eric20 - 2010.07.19 hétfő, 10:12:02
sziasztok. segitségeteket kérném 2.0 tdci focussal kapcsolatban. olyat produkál hogy felgyorsul 6-ban pl 190 ig (vagy valamikor csak 170ig) majd hiába tartom padlón a gázt, vissza lassul 130-140 ig, és néha még a klímát is lekapcsolja.Esetleg mondiknál elő fordult valakivel ilyen? köszönöm
Füstöl? Mennyi van a gépben? Tuning?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4175 Dátum:
2010.07.20 kedd, 13:39:53 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.07.18 vasárnap, 19:32:47
1200-1400 fordulat körül gyorsításkor rezonáció lép fel!! A turbócsó rögzítésénél már kiszedtem a szilentet és fixen van odacsavarozva, de ez nem segített! Valakinek van valami használható ötlete?
Érezni vagy hallani? A turbócső az inkább 1800-nál muzsikál és tapasztalatom szerint csak hangja van, de az csúnya.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4176 Dátum:
2010.07.20 kedd, 14:01:52 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 11:51:24
Hali,
az utóbbi időben gyanús nekem valami... :
1. az autó fogyasztása megnőtt egy kicsit (0,2-0,5 l/100km-el), és ami furcsa, hogy eddig 140km/h + tempomatnál 5-6l körül mutatott a pillanatnyi fogyi mérő, de most 8-9- körül mutat szinte folyamatosan...
2. autópályán tűnt fel, hogy gyorsításkor nem csak egy kis korom távozik, hanem amíg nyomom neki, füstöl..
3. gyrsításkor mintha egy kis szívó hangot hallanék a motortérből.. olyan mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami hasonló..
Valakinek van ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet ez, vagy csak képzelődök?
köszi,
Levis
Én ezért rendeltem a szilikonos töltőlevegő cső szettet. Fel kellene már tenni végre. Az tuti nem hasad ki.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4177 Dátum:
2010.07.20 kedd, 14:12:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.20 kedd, 14:01:52
Én ezért rendeltem a szilikonos töltőlevegő cső szettet. Fel kellene már tenni végre. Az tuti nem hasad ki.
Hol?
Mennyi?
Ki cseréli ki?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4178 Dátum:
2010.07.20 kedd, 14:27:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.20 kedd, 14:12:24
Hol?
Mennyi?
Ki cseréli ki?
angliából
100körül
én magamnak cseréltem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4179 Dátum:
2010.07.20 kedd, 16:50:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.20 kedd, 14:12:24
Hol?
Mennyi?
Ki cseréli ki?
innét:
http://prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4180 Dátum:
2010.07.20 kedd, 20:18:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.20 kedd, 16:50:05
innét:
http://prodigymotorsport.co.uk/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=45818
Ki tudja megmondani, hogy ebből a 6db-ból mennyi megy rá a HJBC m.kódos, 115le, 5 sebességes, TDCI-re. Ha jól emlékszem ez 130le, 6 sebességesre tuti?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4181 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:01:59 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.20 kedd, 20:18:48
Ki tudja megmondani, hogy ebből a 6db-ból mennyi megy rá a HJBC m.kódos, 115le, 5 sebességes, TDCI-re. Ha jól emlékszem ez 130le, 6 sebességesre tuti?
asszem
mike1
-nek volt 5-sebességes azok közül, akik rendeltek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4182 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:29:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.20 kedd, 12:02:16
nézd végig a turbócsöveket, hogy nincs-e kihasadva(ahol olajos és poros, nem csak poros valószínű ott lesz). a füst és a gyorsításkori hang annak a tünenete
találtam rajta olyan helyet - egész nagy részen - ahol olajos, poros. A motorból becsatlakozik egy vékonyabb cső a vastag bordás csőbe... na ott tiszta trutyi az egész, bár nem láttam hogy szakadt lenne.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4183 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:30:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.20 kedd, 14:27:57
én magamnak cseréltem
a csere nem bonyolult, igaz?
Ahogy én láttam csak 3 bilincset kell levenni, meg vissza... Kell valami spéci dolog még hozzá?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4184 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:37:47 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 21:30:30
a csere nem bonyolult, igaz?
Ahogy én láttam csak 3 bilincset kell levenni, meg vissza... Kell valami spéci dolog még hozzá?
7db cső van a renszerben,és 13db biilincs!
Nem kell hozzá semmi spec cucc.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4185 Dátum:
2010.07.20 kedd, 21:43:06 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.20 kedd, 21:37:47
7db cső van a renszerben,és 13db biilincs!
Nem kell hozzá semmi spec cucc.
Ahogy én láttam a felső cső, ami a MAF-tól megy a turbo oldalába azzal van a baj. Mondjuk a többit nem láttam...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4186 Dátum:
2010.07.20 kedd, 22:01:55 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 21:43:06
Ahogy én láttam a felső cső, ami a MAF-tól megy a turbo oldalába azzal van a baj. Mondjuk a többit nem láttam...
ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4187 Dátum:
2010.07.20 kedd, 22:15:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.20 kedd, 22:01:55
ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
Ezért lehet az, hogy furcsa hangja van, de nem érzek teljesítmény csökkenést..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4188 Dátum:
2010.07.20 kedd, 22:27:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.20 kedd, 22:01:55
ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
Nekem a di-n tok nem igy nez ki, de nekem is ez a cso+a kis fütyi trutyis. ezt kene cserelnem.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4189 Dátum:
2010.07.20 kedd, 22:37:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.20 kedd, 22:01:55
ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
De ahhoz eléggé bele kell mászni a motortérbe, hogy lássuk? mert más csövet nem nagyon láttam..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4190 Dátum:
2010.07.20 kedd, 22:46:35 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 22:37:36
De ahhoz eléggé bele kell mászni a motortérbe, hogy lássuk? mert más csövet nem nagyon láttam..
lehet látni azt, nem kell bee mászni nagyon. a motorblokktól indulj el visszafele, a szívósornál és onnan adni fogja magát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4191 Dátum:
2010.07.20 kedd, 22:50:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.20 kedd, 22:46:35
lehet látni azt, nem kell bee mászni nagyon. a motorblokktól indulj el visszafele, a szívósornál és onnan adni fogja magát
köszi, megnézem
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4192 Dátum:
2010.07.21 szerda, 09:50:01 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 22:15:51
Ezért lehet az, hogy furcsa hangja van, de nem érzek teljesítmény csökkenést..
Ha csak olajos a kicsi csonk,az azért van,mert a szelepfedél csavarok fellazultak,és szivárog az olaj a szelepfedél alól.Megkell húzni a csavarokat,letisztítani a környéket a dzsuvától,és meglátod,hogy valszeg semmi baja a gumicsőnek.Az nemigen megy szét,mert ott a szívóoldal van a turbó előtt.De ha szétment akkor megette a fene,mert a turbinyek szűretlen levegőt szlopál,és az meg tönkreteszi a turbó lapátjait.De ne aggódj,ha megvan a teljesítmény,és a turbónyomás,akkor nem áll fenn ez a helyzet.
Húzd meg a csavarokat és megszűnik az olajfolt!Nem kell azt cserélni.....
Mad-V!
Nálad is ez a helyzet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4193 Dátum:
2010.07.21 szerda, 09:52:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.20 kedd, 22:01:55
ha ez szakadt, akkor max falsot szív a turbó, de meg lesz a szükséges légmennyiség. A lényeg a turbó utáni szakaszokban van.
ez sem lényegtelen,mert kihal a turbó a szűretlen levegőtől!
De ez nem szokik kilukadni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4194 Dátum:
2010.07.21 szerda, 10:32:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.21 szerda, 09:52:18
ez sem lényegtelen,mert kihal a turbó a szűretlen levegőtől!
De ez nem szokik kilukadni!
így van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4195 Dátum:
2010.07.21 szerda, 11:00:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.21 szerda, 09:50:01
Ha csak olajos a kicsi csonk,az azért van,mert a szelepfedél csavarok fellazultak,és szivárog az olaj a szelepfedél alól.Megkell húzni a csavarokat,letisztítani a környéket a dzsuvától,és meglátod,hogy valszeg semmi baja a gumicsőnek.Az nemigen megy szét,mert ott a szívóoldal van a turbó előtt.De ha szétment akkor megette a fene,mert a turbinyek szűretlen levegőt szlopál,és az meg tönkreteszi a turbó lapátjait.De ne aggódj,ha megvan a teljesítmény,és a turbónyomás,akkor nem áll fenn ez a helyzet.
Húzd meg a csavarokat és megszűnik az olajfolt!Nem kell azt cserélni.....
Mad-V!
Nálad is ez a helyzet!
Ugy erted a szelepfedel csavarokat huzzam meg?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4196 Dátum:
2010.07.21 szerda, 12:13:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.07.20 kedd, 13:32:42
Elég lenne a szabadonfutó. A rövidebb szíj nem biztos, hogy jó ötlet. Jobban igénybe veheti a csapágyakat.
Igaz, de a tapasztalataim alapján a egyrészt szíj nagyon hamar megnyúlik, másrészt ha a feszítő még tud engedni, akkor csak nem lehet olyan súlyos a többlet terhelés... De nem esküszöm semmire.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4197 Dátum:
2010.07.21 szerda, 16:22:19 »
Sziasztok,
kb. 1 hónapja vettem 1 Mondeot 2.0TDCI-t és a fedélzeti szgép átlag fogyasztásnak mindig 5,4 L ír ki ami számomra hihetetlen, nem lehet hogy esetleg elromlott? Vagy, hogy lehet lenullázni a számításait a gépnek? Nem tudom másnak mennyit fogyaszt a gépe?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4198 Dátum:
2010.07.21 szerda, 17:35:45 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.21 szerda, 16:22:19
Sziasztok,
kb. 1 hónapja vettem 1 Mondeot 2.0TDCI-t és a fedélzeti szgép átlag fogyasztásnak mindig 5,4 L ír ki ami számomra hihetetlen, nem lehet hogy esetleg elromlott? Vagy, hogy lehet lenullázni a számításait a gépnek? Nem tudom másnak mennyit fogyaszt a gépe?
Tartsd nyomva 4-5 másodpercig a kijelző mellett lévő pöcköt.
Akkor lenulláz
Fogyasztást meg mérd meg az a tuti. Nekünk lefelé csal a computer mindkét autónknál!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4199 Dátum:
2010.07.21 szerda, 18:19:50 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.21 szerda, 16:22:19
Sziasztok,
kb. 1 hónapja vettem 1 Mondeot 2.0TDCI-t és a fedélzeti szgép átlag fogyasztásnak mindig 5,4 L ír ki ami számomra hihetetlen, nem lehet hogy esetleg elromlott? Vagy, hogy lehet lenullázni a számításait a gépnek? Nem tudom másnak mennyit fogyaszt a gépe?
Én minden tankolásnál lenullázom,Mikor nyomva tartom a gombot akkor egyet csipog és utána lenulláz.Aztán menetközben beáll egy értékre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ