Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:10:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14678190 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3950 Dátum:
2010.06.26 szombat, 19:53:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.26 szombat, 18:27:47
Örülönk,hogy nem égtél le....
Nem elrettentésnek hoztam a példát,de Scratch komának kiégett a dizil mondija.
Nem égett ki. Csak füstölt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3951 Dátum:
2010.06.26 szombat, 20:14:54 »
Idézetet írta: Angel - 2010.06.26 szombat, 19:53:48
Nem égett ki. Csak füstölt.
az sokkal jobb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3952 Dátum:
2010.06.26 szombat, 21:55:36 »
Idézetet írta: Latat - 2010.06.26 szombat, 13:17:26
Szóval, ha a motor tetején a porlasztócsúcs van, akkor abban a kis bemélyedésben, ami minden henger felett van, ott gyűlt a diesel. És úgy néz ki, hogy közvetlenül a motorból jön a diesel és nem a porlasztócsúcson lévő fém üzemanyag-befolyóból, vagy a műanyag visszavezetőből (már, ha jól értettem, amit a szervizesek magyaráztak kint). Szóval, nem tudom, hogy mit kell cserélni, ha porlasztócsúcs, akkor az gáz, mert sokba lesz, ha csak tömítés (amit nagyon remélek), akkor az kibírható. Amúgy pont 199e-nél jött a gond
- ezt jól bekalibrálták a Fordnál... Most 6 éves, még soha nem mentem vele 140-nél többel, talán ezért is csak most jött ki a hiba. Dehát szerettem volna kipróbálni az Autobahn-on, mit is tud. Hát, talán nem kellett volna, bár a 160 inkább hamarabb kihozta a hibát.
A motorból biztos nem jön. Ha onnét jönne, kompresszió sem lenne, mert a porlasztó mellett fújna ki a rendszer, ami pedig az égéstérben végződik.
Ha nem a porlasztó felső végénél lévő 17-es hollandinál ereszt, akkor a résolajcső O gyűrűje a ludas.
Az enyémen is folyt a résolajcsőnél, állt a porlasztó tövében a deklin a gázolaj. Csere megoldotta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
vik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3953 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 11:54:43 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.25 péntek, 23:42:56
Itt egy részletes leírás a gázolaj szűréséről. Én sokat tanultam belőle.
Most ne a terméket/gyártmányt nézzétek, hanem az elveket!
http://uni-filter.hu/content/view/68/100/
Ha jól tudom, a TDCi-be használt go szűrők 4 mikronosak.
Ha sikerülne egy efféle 2 mikronos gázolajszűrőt üzembe állítanunk, talán jelentősen megnőne a pcsúcs élettartama.
A gyári szűrő 2 mikronos.
Általában az utángyártott szűrők nem tudják ezt és sok hibát okoznak. De megéri beletenni mert spórol vele az ember vagy 5-6 ezer forintot.
Naplózva
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3954 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 12:53:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.26 szombat, 21:55:36
A motorból biztos nem jön. Ha onnét jönne, kompresszió sem lenne, mert a porlasztó mellett fújna ki a rendszer, ami pedig az égéstérben végződik.
Ha nem a porlasztó felső végénél lévő 17-es hollandinál ereszt, akkor a résolajcső O gyűrűje a ludas.
Az enyémen is folyt a résolajcsőnél, állt a porlasztó tövében a deklin a gázolaj. Csere megoldotta.
Az lehet. Biztosan nem a hollandinál jön. A csere mennyibe került? Mire számítsak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3955 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 14:45:01 »
Idézetet írta: vik - 2010.06.27 vasárnap, 11:54:43
A gyári szűrő 2 mikronos.
Általában az utángyártott szűrők nem tudják ezt és sok hibát okoznak. De megéri beletenni mert spórol vele az ember vagy 5-6 ezer forintot.
szia!
jó látni téged is errefelé!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3956 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 19:45:47 »
Szerintetek,nincs magasnyomású szivattyú probléma,porlasztócsúcs rendben van kilett poharazva.Szivattyú teszt megvolt.A hiba olvasás azt írta ki,hogy kábel lazulás lehet.A magasnyomású szivattyú szelepet nem engedi a kocsi tesztelni.A jelenség az,hogy a kocsi gondol egyett és nem indul csak 3-4 indítás után.Van úgy,hogy 1 hétig semmi és tök váratlanul megint.A hiba olvasás csak üzemanyag ellátást mutat más semmi hiba nincs.A szerelővel most megnézzük a testkábeleket.Ha azok jók akkor kicseréljük a szivattyú szelepet.A jelenséghez még annyit,hogy az önindító forgat nagyon csak nincs üzemanyag,.Ez miatt bevillan az izzítás jelző.Aztán várok és pöccre indul.Aztán bármikor előfordul.Új az akksi.gázolajszürő vadi új.Gyári hibaolvasóval lett tesztelve.Menetközben nem áll le !!!Hála isten a nagy dolgok renben vannak.Szerintetek mi lehet,mert ezt a szerelő is érdekesnek tartja.Ez van.Menni megy nagyon nincs füstölés fogyasztás rendben.A hiba olvasóval ;minden kilett elemzve,ahiuba csak a leírtak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3957 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 22:37:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.25 péntek, 14:52:06
friss tapasztalatom szerint kb. 1 L különbség van a 120 és 140kmh között tartós haladás mellett. Bp-Bszemes távon M7-en, klíma nélkül, üresen, lefélé 5,3-ra jött ki, 140-re állított tempomattal (133kmh) visszafelé 150-es tempomat beállításnál (kb. 140kmh) 6,5 volt, 2 személy. Igaz, volt protec a tankban (fogyi növelő állítólag).
Én is tankoltam az említett tempomatos 145km/h (óra szerint) klíma nélküli autópályás akcióra: (miután javítottam 30km alatt 3 tizedet a fedkompos átlagfogyasztásomon) és 6,95 lett (fedcomp 6,6l).
Hazafelé ugyanez csak 130km/h-val: 6,2l lett (fedcom: 5,4l)
Szóval ahogy korábban írtam pályán lehetetlen 6l alatti átlagot elérni az enyémmel.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3958 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 15:25:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.06.27 vasárnap, 19:45:47
Szerintetek,nincs magasnyomású szivattyú probléma,porlasztócsúcs rendben van kilett poharazva.Szivattyú teszt megvolt.A hiba olvasás azt írta ki,hogy kábel lazulás lehet.A magasnyomású szivattyú szelepet nem engedi a kocsi tesztelni.A jelenség az,hogy a kocsi gondol egyett és nem indul csak 3-4 indítás után.Van úgy,hogy 1 hétig semmi és tök váratlanul megint.A hiba olvasás csak üzemanyag ellátást mutat más semmi hiba nincs.A szerelővel most megnézzük a testkábeleket.Ha azok jók akkor kicseréljük a szivattyú szelepet.A jelenséghez még annyit,hogy az önindító forgat nagyon csak nincs üzemanyag,.Ez miatt bevillan az izzítás jelző.Aztán várok és pöccre indul.Aztán bármikor előfordul.Új az akksi.gázolajszürő vadi új.Gyári hibaolvasóval lett tesztelve.Menetközben nem áll le !!!Hála isten a nagy dolgok renben vannak.Szerintetek mi lehet,mert ezt a szerelő is érdekesnek tartja.Ez van.Menni megy nagyon nincs füstölés fogyasztás rendben.A hiba olvasóval ;minden kilett elemzve,ahiuba csak a leírtak.
cmp vagy ckp....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3959 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 17:36:41 »
A komputer hogy számolja ki a fogyit? összes befecskendezési idő korrigálva a tápnyomással, vagy valami egyszerűbb? Tankszint, megtett út... ilyesmi?
Csak mert elég csalókának tűnik.
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.27 vasárnap, 22:37:21
Én is tankoltam az említett tempomatos 145km/h (óra szerint) klíma nélküli autópályás akcióra: (miután javítottam 30km alatt 3 tizedet a fedkompos átlagfogyasztásomon) és 6,95 lett (fedcomp 6,6l).
Hazafelé ugyanez csak 130km/h-val: 6,2l lett (fedcom: 5,4l)
Szóval ahogy korábban írtam pályán lehetetlen 6l alatti átlagot elérni az enyémmel.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Kobresz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3960 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 19:00:50 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.06.25 péntek, 07:55:40
Üdv!
Megtörtént kb. 1 hete az EGR dugózás!
Megyis, szépis, de...nagyon füstöl kicsit erősebb kigyorsításon... A nagyont, úgy kell érteni, mint egy MTZ traktor(
). Normális ez?
Alapjáraton nincs füst, se hidegen, se melegen, ECU nem vagdossa vészüzembe a gípet (kopp, kopp, kopp). Ha módjával gyorsítok, akkor nem látom a tükörből a füstöt.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3961 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:24:29 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.28 hétfő, 17:36:41
A komputer hogy számolja ki a fogyit? összes befecskendezési idő korrigálva a tápnyomással, vagy valami egyszerűbb? Tankszint, megtett út... ilyesmi?
Csak mert elég csalókának tűnik.
Csalóka is! Azt már én is megfigyeltem,hogy ha taposom neki akkor pontosabban mér.
Már volt róla szó itt,h több dolgot figyel a komputer, de pontosan nem tudták megmondani,h konkrétan miket. Amiket írtál azokat biztos (rail nyomás, befecskendezési idő és megtett távolság) sőt ezek lehetnek a fő paraméterek, de az üzemanyag szintet szerintem csak a megtehető távolsághoz figyeli.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3962 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:37:25 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.28 hétfő, 15:25:16
cmp vagy ckp....
A CMP jel adót kicseréltük és akkor is volt a jelenség. A CKP jel adót nemtalálta hibának a szerelő.Hát szerdán viszem hozzá majd meglátjuk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3963 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:40:16 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.28 hétfő, 15:25:16
cmp vagy ckp....
ICU-ra is írt valamit a hibaolvasó.Az csinálhat ilyet?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3964 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:42:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.06.28 hétfő, 21:40:16
ICU-ra is írt valamit a hibaolvasó.Az csinálhat ilyet?
nem ECU akart az lenni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3965 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 22:57:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.28 hétfő, 21:42:09
nem ECU akart az lenni??
Nem,én is csodálkoztam.A motorelektronika vezérlőre vonatkozik ez az írás.Ezt írta ki a programolvasó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3966 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 23:30:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.06.28 hétfő, 22:57:34
Nem,én is csodálkoztam.A motorelektronika vezérlőre vonatkozik ez az írás.Ezt írta ki a programolvasó.
akk bocs a belepofázásért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3967 Dátum:
2010.06.29 kedd, 10:39:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.28 hétfő, 23:30:13
akk bocs a belepofázásért
Ne kérj elnézést,én is most tanulok mindent.Nekem nagyon tetszik ez az összetartozás itt a fórumon,hogy mindenki próbál segíteni bármiben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3968 Dátum:
2010.06.29 kedd, 17:21:54 »
Tisztelt Fórumtársak! Elöször irok a fórum oldalán és mindenkinek szeretném megköszönni a magas szinvonalu hozzászólásokat valamint az önzetlen gyors segitséget. Gépész ember lévén magam javitom az autómat 2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI 115 LE amit 2 1/2 évesen vettem magán szemlytől, 57000 KM-el és azóta is kifogástalanul üzemel. Minden célszerü átalakitást elvégeztem a generátor szabadonfutósitás kivételével.Már csak a szabadonfutó hiányzik. Most lehet mosolyogni mert egy alapprolémán megakadtam. Nem tudom a gépezetből lecserélni a hütőfolyadékot. Nem találom a leeresztő csapot a hütőn. Az angol Haynes szakkönyvben lévö leeresztöcsap nekem hiányzik. Megkerestem a motor alján lévő legalsó vizcsőövet megbontva kb 5 l folyadék jött le a többi bent maradt a hütőben. Már csak ez hiányzik ahhoz ,hogy teljes legyen a 120000 KM nagy szervizem. Az EGR dugózás hibakód nélkül müködik a gépezet dinamikusabb csendesebb és kicsivel kevesebbet is eszik. Teljes terheléssel autópályán 6.3-6.5 l/100KM Türelemmel várom az önzetlen foórumtársi segitséget. Ha van a problémával kapcsolatban képi információ azt külön megköszönöm. Tisztelettel László
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3969 Dátum:
2010.06.29 kedd, 18:22:52 »
Idézetet írta: László - 2010.06.29 kedd, 17:21:54
Tisztelt Fórumtársak! Elöször irok a fórum oldalán és mindenkinek szeretném megköszönni a magas szinvonalu hozzászólásokat valamint az önzetlen gyors segitséget. Gépész ember lévén magam javitom az autómat 2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI 115 LE amit 2 1/2 évesen vettem magán szemlytől, 57000 KM-el és azóta is kifogástalanul üzemel. Minden célszerü átalakitást elvégeztem a generátor szabadonfutósitás kivételével.Már csak a szabadonfutó hiányzik. Most lehet mosolyogni mert egy alapprolémán megakadtam. Nem tudom a gépezetből lecserélni a hütőfolyadékot. Nem találom a leeresztő csapot a hütőn. Az angol Haynes szakkönyvben lévö leeresztöcsap nekem hiányzik. Megkerestem a motor alján lévő legalsó vizcsőövet megbontva kb 5 l folyadék jött le a többi bent maradt a hütőben. Már csak ez hiányzik ahhoz ,hogy teljes legyen a 120000 KM nagy szervizem. Az EGR dugózás hibakód nélkül müködik a gépezet dinamikusabb csendesebb és kicsivel kevesebbet is eszik. Teljes terheléssel autópályán 6.3-6.5 l/100KM Türelemmel várom az önzetlen foórumtársi segitséget. Ha van a problémával kapcsolatban képi információ azt külön megköszönöm. Tisztelettel László
Üdv a Klubban
, ahogy mondani szokás! Autódhoz gratulálok. A szorgalmad, tenni akarásod előtt pedig
Nemsokára választ kapsz a kérdéseidre, meglátod
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3970 Dátum:
2010.06.29 kedd, 18:42:01 »
Taposva pontos, óvatoskodva meg jóval kevesebbet mutít.
Persze a kúton kiderül a turpisság...
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.28 hétfő, 21:24:29
Csalóka is! Azt már én is megfigyeltem,hogy ha taposom neki akkor pontosabban mér.
Már volt róla szó itt,h több dolgot figyel a komputer, de pontosan nem tudták megmondani,h konkrétan miket. Amiket írtál azokat biztos (rail nyomás, befecskendezési idő és megtett távolság) sőt ezek lehetnek a fő paraméterek, de az üzemanyag szintet szerintem csak a megtehető távolsághoz figyeli.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3971 Dátum:
2010.06.29 kedd, 19:29:09 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.27 vasárnap, 22:37:21
Én is tankoltam az említett tempomatos 145km/h (óra szerint) klíma nélküli autópályás akcióra: (miután javítottam 30km alatt 3 tizedet a fedkompos átlagfogyasztásomon) és 6,95 lett (fedcomp 6,6l).
Hazafelé ugyanez csak 130km/h-val: 6,2l lett (fedcom: 5,4l)
Szóval ahogy korábban írtam pályán lehetetlen 6l alatti átlagot elérni az enyémmel.
Nekem is hasonló a tapasztalatom, és ha klikkelsz a fogyasztásomra és összehasonlítod a hasonló Mondi fogyasztásokkal, akkor kiderül, hogy ez még igen jónak számít. Van itt egy-két csodagép, a miénk átlagos. Nem kell feltétlenül hibát keresni. Azt én is tapasztalom, hogy autópályán a +10km/h is liternyi fogyinövekedést okoz. Nekem annyi tűnt fel, hogy a Goodyear->Pirelli gumiváltás után lett plusz 2-3 decim.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3972 Dátum:
2010.06.29 kedd, 22:32:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.06.29 kedd, 19:29:09
Nekem is hasonló a tapasztalatom, és ha klikkelsz a fogyasztásomra és összehasonlítod a hasonló Mondi fogyasztásokkal, akkor kiderül, hogy ez még igen jónak számít. Van itt egy-két csodagép, a miénk átlagos. Nem kell feltétlenül hibát keresni. Azt én is tapasztalom, hogy autópályán a +10km/h is liternyi fogyinövekedést okoz. Nekem annyi tűnt fel, hogy a Goodyear->Pirelli gumiváltás után lett plusz 2-3 decim.
Én is Pirellivel (P7) nyomom, ha legközelebb cserélek, valami Eco gumit veszek...
Pont olvastam vmelyik ujságban, hogy mennyit számit az ilyen gumi.
Egy MK4-es mondeo gyári Bridgestone 225-ös gumiját lecserélték valami eco gumira (asszem continental vagy Michelin) és autópályán asszem fél litert javult a fogyasztás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.29 kedd, 22:38:22 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3973 Dátum:
2010.06.29 kedd, 22:40:12 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.29 kedd, 22:32:07
Én is Pirellivel (P7) nyomom, ha legközelebb cserélek, valami Eco gumit veszek...
Pont olvastam vmelyik ujságban, hogy mennyit számit az ilyen gumi.
Egy MK4-es mondeo gyári Bridgestone 225-ös gumiját lecserélték valami eco gumira (asszem continental vagy Michelin) és autópályán asszem fél litert javult a fogyasztás.
jah, csak ezt a csökkenést a tapadáscsökkentésével lehet elérni. ----> nő a fékút
hurrá
am 0,7l az most 220-240 ft. ez 1 km-en 2,2-2,4ft, de ha kell, akkkor meg tudok állni
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.29 kedd, 22:41:57 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3974 Dátum:
2010.06.29 kedd, 23:05:20 »
Idézetet írta: László - 2010.06.29 kedd, 17:21:54
Tisztelt Fórumtársak! Elöször irok a fórum oldalán és mindenkinek szeretném megköszönni a magas szinvonalu hozzászólásokat valamint az önzetlen gyors segitséget. Gépész ember lévén magam javitom az autómat 2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI 115 LE amit 2 1/2 évesen vettem magán szemlytől, 57000 KM-el és azóta is kifogástalanul üzemel. Minden célszerü átalakitást elvégeztem a generátor szabadonfutósitás kivételével.Már csak a szabadonfutó hiányzik. Most lehet mosolyogni mert egy alapprolémán megakadtam. Nem tudom a gépezetből lecserélni a hütőfolyadékot. Nem találom a leeresztő csapot a hütőn. Az angol Haynes szakkönyvben lévö leeresztöcsap nekem hiányzik. Megkerestem a motor alján lévő legalsó vizcsőövet megbontva kb 5 l folyadék jött le a többi bent maradt a hütőben. Már csak ez hiányzik ahhoz ,hogy teljes legyen a 120000 KM nagy szervizem. Az EGR dugózás hibakód nélkül müködik a gépezet dinamikusabb csendesebb és kicsivel kevesebbet is eszik. Teljes terheléssel autópályán 6.3-6.5 l/100KM Türelemmel várom az önzetlen foórumtársi segitséget. Ha van a problémával kapcsolatban képi információ azt külön megköszönöm. Tisztelettel László
Légy üdvözölve,mindenre választ kapsz amire csak akarsz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3975 Dátum:
2010.06.30 szerda, 00:12:32 »
Szasztok! csak most regisztráltam ezen az oldalon! Szeretnék segitséget kérni töletek, valakitől egy problémával kapcsolatban! Van egy 2,0 tdci 2002-es kiadásu mondeom az a prblémája hogy 2000 2200-as fordulatnál rángat és néha kerregő hangot ad! Olyan mint ha nem menne a turbó nem akar menni más fordulatnál sem. Megnőt a fogyasztás. mi lehet a probléma! Ha valaki tud segitsen. Elöre is köszönöm!!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3976 Dátum:
2010.06.30 szerda, 00:36:32 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.06.30 szerda, 00:12:32
Szasztok! csak most regisztráltam ezen az oldalon! Szeretnék segitséget kérni töletek, valakitől egy problémával kapcsolatban! Van egy 2,0 tdci 2002-es kiadásu mondeom az a prblémája hogy 2000 2200-as fordulatnál rángat és néha kerregő hangot ad! Olyan mint ha nem menne a turbó nem akar menni más fordulatnál sem. Megnőt a fogyasztás. mi lehet a probléma! Ha valaki tud segitsen. Elöre is köszönöm!!
Nem füstöl? Ha igen akkor eldurrant a turbocsöved kb 8eFt.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3977 Dátum:
2010.06.30 szerda, 00:51:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.06.28 hétfő, 21:40:16
ICU-ra is írt valamit a hibaolvasó.Az csinálhat ilyet?
icu=injector control unit. 2003.06 előtti tdci-kben van, BE kerékjárati ív előtt van. Földelése okozhat gondot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3978 Dátum:
2010.06.30 szerda, 09:13:00 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.06.29 kedd, 22:32:07
Én is Pirellivel (P7) nyomom, ha legközelebb cserélek, valami Eco gumit veszek...
Pont olvastam vmelyik ujságban, hogy mennyit számit az ilyen gumi.
Egy MK4-es mondeo gyári Bridgestone 225-ös gumiját lecserélték valami eco gumira (asszem continental vagy Michelin) és autópályán asszem fél litert javult a fogyasztás.
mk4-eseken szériában, 205, 215, és 235 szélességű gumik léteznek csak (225-ösről nem tudok)...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3979 Dátum:
2010.06.30 szerda, 12:36:03 »
Volt szó korábban az indításkor jövő fehér gőz/füst jelenségről. Nálam is ez a helyzet, de elmúlik 2-3 mp alatt. Most viszont egyre inkább párosul furcsa alapjárat-ingadozással, dadogással. Szintén hidegindításkor van és kb a fehér füst alatt jelentkezik. Tanácstalan vagyok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3980 Dátum:
2010.06.30 szerda, 12:37:10 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.30 szerda, 12:36:03
Volt szó korábban az indításkor jövő fehér gőz/füst jelenségről. Nálam is ez a helyzet, de elmúlik 2-3 mp alatt. Most viszont egyre inkább párosul furcsa alapjárat-ingadozással, dadogással. Szintén hidegindításkor van és kb a fehér füst alatt jelentkezik. Tanácstalan vagyok.
pcsúcs gyanús...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3981 Dátum:
2010.06.30 szerda, 12:42:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 12:37:10
pcsúcs gyanús...
Tudtommal nem fehér lenne a füst akkor, az eddigi hozzászólások alapján merem feltételezni ezt.
Hanem szürke, kékes.
Ebből fehér és elég szagos füst jön.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3982 Dátum:
2010.06.30 szerda, 12:44:49 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.30 szerda, 12:42:29
Tudtommal nem fehér lenne a füst akkor, az eddigi hozzászólások alapján merem feltételezni ezt.
Hanem szürke, kékes.
Ebből fehér és elég szagos füst jön.
A tökéletlen égés miatt a füst fehéres-szürkés-kékes, tehát nem fekete/kormos.
Egyenetlen alapjárat=tökéletlen porlasztás
Én biztos pcsúcsra tippelnék... De kell hozzá egy diagnosztika ami biztosra megmondja a gondot.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3983 Dátum:
2010.06.30 szerda, 12:52:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 12:44:49
A tökéletlen égés miatt a füst fehéres-szürkés-kékes, tehát nem fekete/kormos.
Egyenetlen alapjárat=tökéletlen porlasztás
Én biztos pcsúcsra tippelnék... De kell hozzá egy diagnosztika ami biztosra megmondja a gondot.
Értem én, de ez nem szürkés és nem kékes
Amúgy poharazást lenne célszerű rajta végrehajtani?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3984 Dátum:
2010.06.30 szerda, 12:58:57 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.30 szerda, 12:52:06
Értem én, de ez nem szürkés és nem kékes
Amúgy poharazást lenne célszerű rajta végrehajtani?
például, de egy mérésre jelentkezz itt valamelyik klubtársnál és az adatok és szakértelmük alapján meg fogják tudni mondani, hogy hol keresendő a hiba.
(fehéres füst sem lehet...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3985 Dátum:
2010.06.30 szerda, 13:01:23 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.30 szerda, 12:52:06
Értem én, de ez nem szürkés és nem kékes
Amúgy poharazást lenne célszerű rajta végrehajtani?
Na, ez milyen színű?
http://www.youtube.com/watch?v=Ha1gVsS89xo&NR=1
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3986 Dátum:
2010.06.30 szerda, 13:07:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 12:58:57
például, de egy mérésre jelentkezz itt valamelyik klubtársnál és az adatok és szakértelmük alapján meg fogják tudni mondani, hogy hol keresendő a hiba.
(fehéres füst sem lehet...)
Jelentkezek! Kinél? Borsod-Heves előnyben..
Ezt a videót láttam már.. Nyilván a felvétel minősége, monitorok beállítása, stb miatt nehéz megmondani milyen színű, de azért az üvegszemem ha kiszúrja a fehér szín, már nyilvánvaló.
Egyébként hidegben (télen) nem volt ilyen füstje, most kezdte tavasszal olyan +10 foktól.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3987 Dátum:
2010.06.30 szerda, 13:51:28 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.30 szerda, 13:07:51
Jelentkezek! Kinél? Borsod-Heves előnyben..
Ezt a videót láttam már.. Nyilván a felvétel minősége, monitorok beállítása, stb miatt nehéz megmondani milyen színű, de azért az üvegszemem ha kiszúrja a fehér szín, már nyilvánvaló.
Egyébként hidegben (télen) nem volt ilyen füstje, most kezdte tavasszal olyan +10 foktól.
stealt, relhist a mesterek...
De majd jelentkeznek Ők...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3988 Dátum:
2010.06.30 szerda, 21:30:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 09:13:00
mk4-eseken szériában, 205, 215, és 235 szélességű gumik léteznek csak (225-ösről nem tudok)...
Igazad van 215-ös.
Az auto-bild ujságban volt a teszt a neten csak egy részét találtam meg:
http://www.autobild.hu/cikk/a-nagy-fogyasztasteszt-mennyibe-kerul-a-padlogaz-1922
Az újságban részletesebb volt ott a guminyomással meg nem tudom még milyen hülyeségekkel is játszottak....
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3989 Dátum:
2010.06.30 szerda, 22:10:42 »
Sziasztok!
Ha az öninditó tetején némi leszáradt nyulós fagyállómaradványt észlelek akkor a vizipumpa lehet a hibás?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3990 Dátum:
2010.06.30 szerda, 22:37:05 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.06.30 szerda, 00:12:32
Szasztok! csak most regisztráltam ezen az oldalon! Szeretnék segitséget kérni töletek, valakitől egy problémával kapcsolatban! Van egy 2,0 tdci 2002-es kiadásu mondeom az a prblémája hogy 2000 2200-as fordulatnál rángat és néha kerregő hangot ad! Olyan mint ha nem menne a turbó nem akar menni más fordulatnál sem. Megnőt a fogyasztás. mi lehet a probléma! Ha valaki tud segitsen. Elöre is köszönöm!!
[/quote
Vidd el diaosztikára de csak Fordos müszerrel nézétek meg.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.30 szerda, 22:42:26 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3991 Dátum:
2010.06.30 szerda, 23:10:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.06.30 szerda, 22:37:05
Idézetet írta: patrikom - 2010.06.30 szerda, 00:12:32
Szasztok! csak most regisztráltam ezen az oldalon! Szeretnék segitséget kérni töletek, valakitől egy problémával kapcsolatban! Van egy 2,0 tdci 2002-es kiadásu mondeom az a prblémája hogy 2000 2200-as fordulatnál rángat és néha kerregő hangot ad! Olyan mint ha nem menne a turbó nem akar menni más fordulatnál sem. Megnőt a fogyasztás. mi lehet a probléma! Ha valaki tud segitsen. Elöre is köszönöm!!
[/quote
Vidd el diaosztikára de csak Fordos müszerrel nézétek meg.
Elvittem diagnosztikára és a szivatyyú vezérlő egység hibát irt ki, de a kartelgáz megnőt. ez szerintetek okozhatja ezt a problémát?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3992 Dátum:
2010.06.30 szerda, 23:22:17 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.06.30 szerda, 23:10:30
Elvittem diagnosztikára és a szivatyyú vezérlő egység hibát irt ki, de a kartelgáz megnőt. ez szerintetek okozhatja ezt a problémát?
szerintem, ha tudod, akkor írd le a hibakódot, amit dobott a gép, hátha abból könnyebben tudnak segíteni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3993 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 07:11:20 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.30 szerda, 22:10:42
Sziasztok!
Ha az öninditó tetején némi leszáradt nyulós fagyállómaradványt észlelek akkor a vizipumpa lehet a hibás?
ha fogy is a tartályból a fagyi,akkor mindenképp!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3994 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 17:41:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.01 csütörtök, 07:11:20
ha fogy is a tartályból a fagyi,akkor mindenképp!
Hát ezaz a viz meg nem fogy! :wow1:Ha vennék vizpumpát SKF vagy Dotz?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3995 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 19:59:35 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.01 csütörtök, 17:41:48
Hát ezaz a viz meg nem fogy! :wow1:Ha vennék vizpumpát SKF vagy Dotz?
skf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3996 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 21:02:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.01 csütörtök, 19:59:35
skf
Nekem is szinpatikusabb mert az ha jol látam egybe adják a hásó burkolattal.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3997 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 21:43:25 »
Magasnyomású szivattyú hibátlan,szivattyúban lévő szelep kicserélve,p csúcsok kipoharazva jók,és mégis néha nem indul be,csak üresbe forog ízzitás jelző bevillan.Aztán várok és beindul.Mint már írtam nincs füst,fogyasztás tuti.Újra hibakód olvasás és még mindig azt írja ki túl nagy nomás van.A szerelőm arra gondol a közös nyomócső lehet rossz az érzékelővel együtt.Szerintetek milehet?Csak ez az egy hibát írja semmi más.A CMP jel adót is kicseréltük az enyém mi benne volt tuti jó mert a jelenség ismétlődött.Már csatlakozókat is megnéztük vezérlő elektronikát is kimértük minden jó.Már csak erre a nyomócsőre gondolunk.A szivattyúteszt és hiba keresés gyári Ford hibaolvasóval történt.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.01 csütörtök, 22:08:37 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3998 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 23:02:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.01 csütörtök, 21:43:25
Magasnyomású szivattyú hibátlan,szivattyúban lévő szelep kicserélve,p csúcsok kipoharazva jók,és mégis néha nem indul be,csak üresbe forog ízzitás jelző bevillan.Aztán várok és beindul.Mint már írtam nincs füst,fogyasztás tuti.Újra hibakód olvasás és még mindig azt írja ki túl nagy nomás van.A szerelőm arra gondol a közös nyomócső lehet rossz az érzékelővel együtt.Szerintetek milehet?Csak ez az egy hibát írja semmi más.A CMP jel adót is kicseréltük az enyém mi benne volt tuti jó mert a jelenség ismétlődött.Már csatlakozókat is megnéztük vezérlő elektronikát is kimértük minden jó.Már csak erre a nyomócsőre gondolunk.A szivattyúteszt és hiba keresés gyári Ford hibaolvasóval történt.
Csak nem P0251-es kódot tárol a fedcomp?! Ha igen, az lehet alacsony nyomású szakasz probléma is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kovacsgergo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3999 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 23:04:16 »
Sziasztok!
Egy olajcserével kapcsolatos kérdést szeretnék feltenni nektek!
2006-os évjáratú, 2.0 tdci, 115 lóerős mondeom van. A kérdés az lenne, hogy a motorolajnál az 5w 30-as jelzésre kell csak figyelni, vagy van esetleg más típusjelzés is, ami még kizárólagosságot jelent, a minőségen kívül?
Előre is köszönet!
Üdv!
Naplózva
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ