Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:48:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621488 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2010.07.06 kedd, 22:04:37 »

Én azt hallottam, hogy kb. 500 km alatt veri szét a feszítőt és a görgőket a fix tárcsa. Smiley
ha generátor oldali segédszíj rendszer zörgés gondod van, tetess fel szabadonfutó tárcsát a generátorra, meg egy új kéttömegű főtengely tárcsát ill. feszítőt, ha kell, és csöndben lesz.

Én kb. 3000 km-t mentem fixre hegesztett főtengely tárcsával. Kb. 800 rpm környékén iszonyúan rezonált a szíj, de nem vert szét semmit. A korrekt megoldás mindenképpen a szabadonfutó. Ha cserélni kell a főtengely szíjtárcsát, akkor a gyári Ford helyett a spanyol utángyártottat javaslom. ( Indoklás: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg500925#msg500925 ) Amikor vettem azt mondta a Cromaxos srác, hogy ebből még nem hoztak garanciális cserére egy darabot sem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.06 kedd, 22:07:49 írta arrabonus » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2010.07.06 kedd, 22:55:28 »

Próbálnál egy Hungária körutat reggeli csúcsban, naponta! Ha kettesbe felválthatsz, már felüdülés. Smiley 7.4-et is becuppantja nekem.
Pécs bevezető szakasza ami átmegy a városon reggel ugyan ez mint pest csak kicsit kisebb////Úgyhogy tudom milyen araszolni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:29:20 »

Sziasztok!

Kérdés:
Egy hengerem leállt a héten mentem vele utána még kb 2 km-t Ford szervízbe (Komárom) (ez mázli volt, hogy pont akkor, pont ott) begurultam.
Csúcsokat cserélték, mert egyébként is cserélték volna a héten, 1. hengerben nincs kompresszió (ez a csúcs kb 30.000km ment), mibe fájhat ez nekem hozzávetőlegesen?
Motor még nincs szétszedve így részleteket nem tudok, ez a 2 km, amit mentem még vele max 1500 fordulaton mennyit ronthatott a helyzeten?

Ötleteket tapasztalatokat szívesen fogadok a témában.  help
Köszi!
Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:35:07 »

Sziasztok!

Kérdés:
Egy hengerem leállt a héten mentem vele utána még kb 2 km-t Ford szervízbe (Komárom) (ez mázli volt, hogy pont akkor, pont ott) begurultam.
Csúcsokat cserélték, mert egyébként is cserélték volna a héten, 1. hengerben nincs kompresszió (ez a csúcs kb 30.000km ment), mibe fájhat ez nekem hozzávetőlegesen?
Motor még nincs szétszedve így részleteket nem tudok, ez a 2 km, amit mentem még vele max 1500 fordulaton mennyit ronthatott a helyzeten?

Ötleteket tapasztalatokat szívesen fogadok a témában.  help
Köszi!
Andris


Domit kersd, Ő is így járt.

A szhar pcsúcs miatt elrepedt az egyik dugattyúd... rinya, de nem a 2 km miatt, hanem mert már rég szhar volt a pcsúcs...

Ja és sokba fog fájni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:37:48 »

Hát sajnos elérkezett az,ami a régiben nem... 160ezernél úgy tűnik behaltak a porlasztók... Igazság szerint, erő van benne,de nem úgy megy,mint a régi és nagyon füstöl. Kiakasztó,hogy egy 3 évesben előbb halnak meg a porlasztók, mint egy 8 évesben...  falbav falbav rinya rinya Lenne pár kérdésem:
Egy komplett csere kb. mennyibe fáj?
Kell valamit cserélni a 4 porlasztón kívül?
Ha nem cseréljük,úgy lehet járni vele,vagy nem ajánlott?
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 11:40:08 írta Nika91127 » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:41:35 »

Hát sajnos elérkezett az,ami a régiben nem... 160ezernél úgy tűnik behaltak a porlasztók... Igazság szerint, erő van benne,de nem úgy megy,mint a régi és nagyon füstöl. Kiakasztó,hogy egy 3 évesben előbb halnak meg a porlasztók, mint egy 8 évesben...  falbav falbav rinya rinya Lenne pár kérdésem:
Egy komplett csere kb. mennyibe fáj?
Kell valamit cserélni a 4 porlasztón kívül?
Ha nem cseréljük,úgy lehet járni vele,vagy nem ajánlott?

200-250e baráti áron számolva
illik: pl. szűrő, ilyen olyan csövek ( a pcsúcshoz viszonyítva nem nagy tétel)
nem ajánlott, lásd kettővel ezelőtti hsz, ahol dugattyú repedés lett a vége
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:44:29 »

200-250e baráti áron számolva
illik: pl. szűrő, ilyen olyan csövek ( a pcsúcshoz viszonyítva nem nagy tétel)
nem ajánlott, lásd kettővel ezelőtti hsz, ahol dugattyú repedés lett a vége

200-250ezer? Akkor a pcs-k kb 50ezer/db? Hol lehetne ilyen baráti áron megcsináltatni? Mert eléggé fontos lenne faternak,mivel ez a dög a munkaeszköze,de jelenleg ennyi pénze nincsen Sad (hát igen,a válság...)
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:00:17 »

Hát sajnos elérkezett az,ami a régiben nem... 160ezernél úgy tűnik behaltak a porlasztók... Igazság szerint, erő van benne,de nem úgy megy,mint a régi és nagyon füstöl. Kiakasztó,hogy egy 3 évesben előbb halnak meg a porlasztók, mint egy 8 évesben...  falbav falbav rinya rinya Lenne pár
Csak egy kérdés: a régiben amit német utakra használtok kint is tankoljátok? vagy kap magyor go-t is?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:24:32 »

200-250ezer? Akkor a pcs-k kb 50ezer/db? Hol lehetne ilyen baráti áron megcsináltatni? Mert eléggé fontos lenne faternak,mivel ez a dög a munkaeszköze,de jelenleg ennyi pénze nincsen Sad (hát igen,a válság...)

pl. lásd bunyek 5-6-al ez előtti hsz-e
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2010.07.07 szerda, 13:58:08 »

Csak egy kérdés: a régiben amit német utakra használtok kint is tankoljátok? vagy kap magyor go-t is?
Köszi, T.

Nem német utakra Smiley Német autó volt(ezért írtam,h német utakra gyártva) Smiley És igen azt is ittenivel tankoljuk.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2010.07.07 szerda, 14:03:52 »

Nem német utakra Smiley Német autó volt(ezért írtam,h német utakra gyártva) Smiley És igen azt is ittenivel tankoljuk.

Az Én autóm is német utakra lett gyártva, mégis Mo-n volt először forgalomba helyezve...  vigyor3

Szóval ismerve a korrekt autóbehozókat, nem lehet, hogy az autódban - annak ellenére, hogy csak 3 éves - nem 160e km van?  zavart2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2010.07.07 szerda, 14:08:36 »

Az Én autóm is német utakra lett gyártva, mégis Mo-n volt először forgalomba helyezve...  vigyor3

Szóval ismerve a korrekt autóbehozókat, nem lehet, hogy az autódban - annak ellenére, hogy csak 3 éves - nem 160e km van?  zavart2

Az egy magyar cégvezetőjé volt,végig szervízelve Smiley A régi amiben 330 ezer van,na az tuti annyi Cheesy (101 volt beleírva,de találtunk benne egy júniusi matricát 160as olajcseréről,és július végén vettük) Smiley
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2010.07.07 szerda, 14:25:44 »

Az egy magyar cégvezetőjé volt,végig szervízelve Smiley A régi amiben 330 ezer van,na az tuti annyi Cheesy (101 volt beleírva,de találtunk benne egy júniusi matricát 160as olajcseréről,és július végén vettük) Smiley
Akkor még több is lehet. 1 hónap alatt bele lehet tenni 10 ezret  eplus2

330e mellesleg nagyon nem rossz. Örülnék, ha az enyém is elmenne addig  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2010.07.07 szerda, 14:28:52 »

Akkor még több is lehet. 1 hónap alatt bele lehet tenni 10 ezret  eplus2

330e mellesleg nagyon nem rossz. Örülnék, ha az enyém is elmenne addig  Wink

Ez a 330ezer kb úgy jött ki,h óraszerint benne van 270,és még durván 60-65öt hozzáadtunk Smiley Én annak örülnék,ha még pár évig bírná,és akkor a Focus helyett megkapnám Cheesy
Naplózva
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2010.07.07 szerda, 15:43:08 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem lehet beindítani a kocsit. Aksi, önindító jó, indítás közben villog a sárga spirál. Előtte gond nélkül működött, jól indított. Ha valakinek van ötlete segítsen legyen szíves!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2010.07.07 szerda, 15:55:41 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem lehet beindítani a kocsit. Aksi, önindító jó, indítás közben villog a sárga spirál. Előtte gond nélkül működött, jól indított. Ha valakinek van ötlete segítsen legyen szíves!

CMP jeladó esetleg?
Naplózva
wbali
Vendég
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2010.07.07 szerda, 17:54:30 »

Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung Shocked esetleg porlasztócsúcs  falbav de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...  Huh?
Valamelyik mesternek please worship nincs valami ötlete hogy mi lehet a baja?
Az is szembe jutott hogy kilazult valami csavar, és egyszerűen csak berezonál - mert amikor legjobban zörög, kicsit elveszem a gázt és megszűnik. Aztán ha nyomom akkor újrakezdi. Meg talán csak akkor csinálja a ha meleg a motor vagy ha meleg van... de ez nem biztos Smiley
Szeretem a kocsit, és nem szeretném lecserélni, de ez a zaj egyre jobban idegesít...  rinya
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2010.07.07 szerda, 18:13:27 »

Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung Shocked esetleg porlasztócsúcs  falbav de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...  Huh?
Valamelyik mesternek please worship nincs valami ötlete hogy mi lehet a baja?
Az is szembe jutott hogy kilazult valami csavar, és egyszerűen csak berezonál - mert amikor legjobban zörög, kicsit elveszem a gázt és megszűnik. Aztán ha nyomom akkor újrakezdi. Meg talán csak akkor csinálja a ha meleg a motor vagy ha meleg van... de ez nem biztos Smiley
Szeretem a kocsit, és nem szeretném lecserélni, de ez a zaj egyre jobban idegesít...  rinya

A főtengely szíjtárcsa hibája esetén ha beremeg a szíj akkor az tud ilyen hangot adni. Hallani kellene.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2010.07.07 szerda, 18:30:55 »

Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung Shocked esetleg porlasztócsúcs  falbav de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...  Huh?

Alapjáraton nem surrog? Egyébként gyorsításnál a csattogó hang nekem megszűnt, mikor a szabadonfutó gen. tárcsát, feszítőgörgőket és vezetőgörgőt mahináltuk. Ekkor megrángattuk a főtengely szíjtárcsát, az rendben volt. Nálad volt feszítő cserélve? Nézték a főtengely szíjtárcsát is akkor?
Illetve korábban olvastam itt a kollégák tanácsát ilyen rezonancia problémánál, azt írták egyik gumitömítést kell valamelyik cső alól kiszedni vagy mifene Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2010.07.07 szerda, 18:38:05 »

CMP jeladó esetleg?
Én ugyan ezzel küzdök,de 9.-re sikerül.Utána megy mint a távirat.Most miután végignéztünk mindent p csúcs bemérés következik padon.Poharazva jó,de hibaolvasás után azt írja,hogy magas a nyomás a rendszerben.Nálam ez van.Próbáld meg többször hátha egyszer elindul.Nekem CMP jeladó csere nemsegített.Nem vetted észre,hogy alapjáraton néha berángatott?Nekem ez van és menetközben meg semmi minden tuti.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 18:40:12 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2010.07.07 szerda, 18:42:05 »

Sziasztok!

Kérdés:
Egy hengerem leállt a héten mentem vele utána még kb 2 km-t Ford szervízbe (Komárom) (ez mázli volt, hogy pont akkor, pont ott) begurultam.
Csúcsokat cserélték, mert egyébként is cserélték volna a héten, 1. hengerben nincs kompresszió (ez a csúcs kb 30.000km ment), mibe fájhat ez nekem hozzávetőlegesen?
Motor még nincs szétszedve így részleteket nem tudok, ez a 2 km, amit mentem még vele max 1500 fordulaton mennyit ronthatott a helyzeten?

Ötleteket tapasztalatokat szívesen fogadok a témában.  help
Köszi!
Andris

Mennyi volt a pcsúcs csere és milyet kaptál bele Új vagy felújított?!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2010.07.07 szerda, 20:31:32 »

Mennyi volt a pcsúcs csere és milyet kaptál bele Új vagy felújított?!!!
Szia!

Én vettem nem a szervíz. Pcsúcs, szimering, rail cső, kupak, 236e HUF, Új csúcsok.
Amit szervíz szerzett be az csak go szűrő volt, nem tudom mennyi, még náluk van a kocsi nem értem rá elmenni érte.
Nem sürgős, úgyse tudom használni  rinya

Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2010.07.07 szerda, 20:56:42 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem lehet beindítani a kocsit. Aksi, önindító jó, indítás közben villog a sárga spirál. Előtte gond nélkül működött, jól indított. Ha valakinek van ötlete segítsen legyen szíves!
csúcsok-nyomásprobléma

Jó esetben,kikellene ütni a hibát diagcuccal(vagy levenni az akkusarut),és egy szűrőcsere segíthet,hátha csak az dugult el......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wbali
Vendég
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:18:57 »

Alapjáraton nem surrog? Egyébként gyorsításnál a csattogó hang nekem megszűnt, mikor a szabadonfutó gen. tárcsát, feszítőgörgőket és vezetőgörgőt mahináltuk. Ekkor megrángattuk a főtengely szíjtárcsát, az rendben volt. Nálad volt feszítő cserélve? Nézték a főtengely szíjtárcsát is akkor?
Illetve korábban olvastam itt a kollégák tanácsát ilyen rezonancia problémánál, azt írták egyik gumitömítést kell valamelyik cső alól kiszedni vagy mifene Smiley

Alapjáraton nics semmi különös. Elvileg volt minden szíj cserélve egy éve (Chromax), 130e körül fizettem, minden szíjat meg szíjfeszítőt cseréltek. Akkor is csörgött, de nem így, hanem pl. alapjáraton is. Nem értek hozzá, bíztam a szakikban  Roll Eyes nemtom hogy konkrétan főtengely szíjtárcsa volt-e cserélve (azmiaz?  vigyor3)...

Ez a gumitömítés hogy is volt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:27:04 »

Alapjáraton nics semmi különös. Elvileg volt minden szíj cserélve egy éve (Chromax), 130e körül fizettem, minden szíjat meg szíjfeszítőt cseréltek. Akkor is csörgött, de nem így, hanem pl. alapjáraton is. Nem értek hozzá, bíztam a szakikban  Roll Eyes nemtom hogy konkrétan főtengely szíjtárcsa volt-e cserélve (azmiaz?  vigyor3)...

Ez a gumitömítés hogy is volt?
A turbócső a cooler előtt és után rögzítve van a vázkerethez ilyen gagyirex szilentes marhasággal.
NA!Azokat kell kidobni,és fixre lecsavarozni a vázhoz a turbócső rögzítéseit!
Ez egy bizonyos fordulaton kezd csak rezonálni,előtte és utána nincs hangja!Viszont teljesen megszűnik a leírtakkal! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:27:47 »

Szia!

Én vettem nem a szervíz. Pcsúcs, szimering, rail cső, kupak, 236e HUF, Új csúcsok.
Amit szervíz szerzett be az csak go szűrő volt, nem tudom mennyi, még náluk van a kocsi nem értem rá elmenni érte.
Nem sürgős, úgyse tudom használni  rinya

Andris
Üdv!   Hol sikerült ennyiért venni és milyen tipusú.Nekem delphi van.Azért érdekel mert lehet,hogy nekem is kell nyomáspróba után.
Jani
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:28:36 »

Sziasztok!
2004-es TDCI 2.0. Az a gondom hogy terhelés alatt (emelkedő, nagy gáz) mély hangon csörög-morog a motor, a kasztni is beleremeg szinte. Mindig is volt hasonló búgás amikor erőlködött a kocsi, de mostanában sokkal hangosabb, és olyan csörgősebbé vált. Vittem szervízbe, az egyik helyen azt mondták nem tudják reprodukálni, a másikon meg hogy nem tudják mi baja, talán kezd bedögleni a kuplung Shocked esetleg porlasztócsúcs  falbav de kompúterrel megnézték, az is rendben volt...  Huh?
Valamelyik mesternek please worship nincs valami ötlete hogy mi lehet a baja?
Az is szembe jutott hogy kilazult valami csavar, és egyszerűen csak berezonál - mert amikor legjobban zörög, kicsit elveszem a gázt és megszűnik. Aztán ha nyomom akkor újrakezdi. Meg talán csak akkor csinálja a ha meleg a motor vagy ha meleg van... de ez nem biztos Smiley
Szeretem a kocsit, és nem szeretném lecserélni, de ez a zaj egyre jobban idegesít...  rinya
azaz,lentebb!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wbali
Vendég
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:34:22 »

A turbócső a cooler előtt és után rögzítve van a vázkerethez ilyen gagyirex szilentes marhasággal.
NA!Azokat kell kidobni,és fixre lecsavarozni a vázhoz a turbócső rögzítéseit!
Ez egy bizonyos fordulaton kezd csak rezonálni,előtte és utána nincs hangja!Viszont teljesen megszűnik a leírtakkal! Wink wave

Köszi a sok választ!  taps Remélem ez lesz a gond.
Naplózva
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:41:52 »

csúcsok-nyomásprobléma

Jó esetben,kikellene ütni a hibát diagcuccal(vagy levenni az akkusarut),és egy szűrőcsere segíthet,hátha csak az dugult el......

Nem hinném, hogy a csúccsal van gond. Beálltam egy parkolóba (tökéletesen működött addig), majd kb 3 óra múlva nem indult és azóta sem. Aksisarut levettem, szűrőt cseréltem, a szűrő és a tank között sincs dugulás.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:48:24 »

Nem hinném, hogy a csúccsal van gond. Beálltam egy parkolóba (tökéletesen működött addig), majd kb 3 óra múlva nem indult és azóta sem. Aksisarut levettem, szűrőt cseréltem, a szűrő és a tank között sincs dugulás.
akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:53:57 »

akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!

Akkor jó tippet adtam Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:54:59 »

Nem hinném, hogy a csúccsal van gond. Beálltam egy parkolóba (tökéletesen működött addig), majd kb 3 óra múlva nem indult és azóta sem. Aksisarut levettem, szűrőt cseréltem, a szűrő és a tank között sincs dugulás.
mennyi időre vetted le a sarut??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2010.07.07 szerda, 22:00:47 »

Köszi a sok választ!  taps Remélem ez lesz a gond.
még egy:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg508001;topicseen#msg508001
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2010.07.07 szerda, 22:38:17 »

akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!


Ez a CMP? : http://www.pc-point.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3
 Megpróbálom ezt, nincs kedvem szervízbe vontatni 40km-re.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 23:01:20 írta alibi » Naplózva
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2010.07.07 szerda, 22:39:04 »

mennyi időre vetted le a sarut??

kb 5 percre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 07:15:18 »


Ez a CMP? : http://www.pc-point.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3
 Megpróbálom ezt, nincs kedvem szervízbe vontatni 40km-re.

igen! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 07:16:12 »

kb 5 percre
20-30percre érdemes,mert annyi idő alatt sülnek ki a kondik. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 14:39:38 »

Újabb gondom, levele hogy porlasztócsúcs csere/javítás óta az egyik "nagynyomású", ami a porlasztóhoz viszi az anyagot, a másik végénél azaz, ahol a közös csővel találkozik, kicsit "ereszt, azaz szivárog a gázolaj. Ez csőcsere, vagy ott van valami tömítés, amit lehet cserélni?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 14:52:39 »

Újabb gondom, levele hogy porlasztócsúcs csere/javítás óta az egyik "nagynyomású", ami a porlasztóhoz viszi az anyagot, a másik végénél azaz, ahol a közös csővel találkozik, kicsit "ereszt, azaz szivárog a gázolaj. Ez csőcsere, vagy ott van valami tömítés, amit lehet cserélni?

Tudtommal nincs tömítés, ugyanis fém a fémen csatlakozik. Viszont ésszel meg leheten próbálni utánahúzni, és ha rosszabb lesz érdemes kicserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 18:47:20 »

Újabb gondom, levele hogy porlasztócsúcs csere/javítás óta az egyik "nagynyomású", ami a porlasztóhoz viszi az anyagot, a másik végénél azaz, ahol a közös csővel találkozik, kicsit "ereszt, azaz szivárog a gázolaj. Ez csőcsere, vagy ott van valami tömítés, amit lehet cserélni?
meg kell húzni,kúpra zár! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kobresz
Vendég
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 19:24:57 »

Első körben!!
Cseréld ki a go szűrőt!!!! vigyor3 Wink wave
De lehet,hogy nem ártana a hibakódot is kiolvastatni,majd törölni,mert a nyomásrendszeri probléma blokkolhatja a nagynyomású pumedlit!
Vagy vedd le az akkusarut egy fél órára!

Üdv!
Közben megoldodott a probléma!
Valami relé gondja volt.
Ez az egész németországban zajlott azért nem tudom hogy pontosan mi is volt a gond.
A Szerelő azt mondta hogy relé.
De azért köszi a segítséget !!!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 21:35:17 »

Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 21:36:39 »

Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
Ja és jobb oldalról.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 21:58:38 »

Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
A gyorsításnál 1800-as fordulaton hallható (de nem érezhető) berregés egyértelműen a turbócső rögzítés hibája. Ahogy Alf is írta, ki kell venni a gumi szilenteket és fixre le kell csavarozni.
Én lusta vagyok visszakeresni, de valaki biztos belinkeli a képeket.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 22:15:25 »

A hidrotőkék pusztulásának vagy olajnyomás gondnak lehet olyan tünete, hogy indítás után erősen "dübörögve" jár a motor? Alapjárat egyenletes, atomstabil 750, jól indul, veszi a gázpedál jelét, nem füstöl, megy rendesen.
Indításnál mégis furcsa berregő-zakatoló hangja van néha, főleg ha nem vízszintesen áll a kocsi. Kis gázfröccsre elmúlik a hang. Ezért gondolom olajnyomás függőnek. Olajcsere 3eKm-rel ezelőtt, gyári ford 5w30 olajjal, Vik-nél.
 Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 22:25:01 »

Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy 4-5ben viszonylag alacsony fordulaton kb1800-nál valami berreg ugy kb2100rpm-ig szerintetek?Azóta vettem észre mióta szabadon futóm van.Elöre is köszi!
nekem is berreg azóta..  wave bár mostanában jobban hallani az egyéb hangokat is, mert nincs csattogás a szabadonfutósítás miatt.  taps
most olyat tettem, hogy leengedtem az ablakokat és szűk utcában mentem házak közt.. akkor még durvább hangokat is hallottam, mint egyébként. kezdek bedilizni  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 22:27:54 »

A hidrotőkék pusztulásának vagy olajnyomás gondnak lehet olyan tünete, hogy indítás után erősen "dübörögve" jár a motor? Alapjárat egyenletes, atomstabil 750, jól indul, veszi a gázpedál jelét, nem füstöl, megy rendesen.
Indításnál mégis furcsa berregő-zakatoló hangja van néha, főleg ha nem vízszintesen áll a kocsi. Kis gázfröccsre elmúlik a hang. Ezért gondolom olajnyomás függőnek. Olajcsere 3eKm-rel ezelőtt, gyári ford 5w30 olajjal, Vik-nél.
 Huh?
nekem is csinált olyat már .. 2mp volt. na meg mostanában ezek a fehér füstöt hidegindítások...
tényleg meg fogok őrülni.. circling
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2010.07.09 péntek, 06:46:03 »

A hidrotőkék pusztulásának vagy olajnyomás gondnak lehet olyan tünete, hogy indítás után erősen "dübörögve" jár a motor? Alapjárat egyenletes, atomstabil 750, jól indul, veszi a gázpedál jelét, nem füstöl, megy rendesen.
Indításnál mégis furcsa berregő-zakatoló hangja van néha, főleg ha nem vízszintesen áll a kocsi. Kis gázfröccsre elmúlik a hang. Ezért gondolom olajnyomás függőnek. Olajcsere 3eKm-rel ezelőtt, gyári ford 5w30 olajjal, Vik-nél.
 Huh?

Nekem is szokta csinálni.
Főleg hosszabb állás után ( 4-5 óra ), kb 2 másodpercig tart és utána megszűnik magától.
Ötletem sincs mi lehet, de zavar engem is!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2010.07.09 péntek, 08:46:01 »

nekem is berreg azóta..  wave bár mostanában jobban hallani az egyéb hangokat is, mert nincs csattogás a szabadonfutósítás miatt.  taps
most olyat tettem, hogy leengedtem az ablakokat és szűk utcában mentem házak közt.. akkor még durvább hangokat is hallottam, mint egyébként. kezdek bedilizni  nyes

Ne dilizz be  Wink Ha a turbócsövet a vázhoz rögzítő bilincs gumiszilentjei kifáradtak (kinek milyen mértékben) és a motor rezgésének amplitúdójával megegyezik, akkor vibrációt fogsz hallani. Nálam ez 1400-1500 ford között volt, más versenyzőnél más fordulatnál jelentkezett. Alf leírta, hogy mit és hol kell lefixálni, azóta teljesen megszűnt a rezgés!
Ebben a topicban a 2828-as számú hozzászólásban van kép is, nálam az 57. oldal közepén van.
Valaki majd pontosan belinkeli
Szóval ne dilizz be Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 08:51:09 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alibi
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2010.07.09 péntek, 16:53:34 »

akkor pedig cmp lesz! kb 5e ft!2 perc a cseréje,és azzal nem nyúlsz nagyon mellé!
Mindenképpen diagnosztizálni kellene műszerrel!Hibakódolvasás,és hibakódtörlés!


cmp 8eFt-ba került, de most sem lett jó.
Közben műszerrel bevizsgáltuk. Azt mutatta, hogy az üzemanyag szivattyúval van gond.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 16:59:35 írta alibi » Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.