Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 830 831 832 833 834 835 836 [837] 838 839 840 841 842 843 844 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683660 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41800 Dátum: 2017.01.24 kedd, 18:57:01 »

sziasztok egy kis segicségre lenne szűkségem ford mondeo mk3 2.0 tdci 131 lo. a nivo palcikán nővekszik az olaj és a hűtő viz fogy. az olajbetoltő kupakot ha kinyitom csapod ki az olaj velem szembe csapodot az olaj. mi lehet a gond. es menyibe kerűlhetne a javitása. van chip tuning az autoba de elvan irva valami kod eszt monta a szerelő és ketőstőmegű lendkerék zakatol.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41801 Dátum: 2017.01.24 kedd, 19:15:09 »

Össze lehet hegeszteni, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Nekem a Bárdis fél év után kezdett zakatolni. Majd újabb egy év után került cserére... Smiley Kell venni egy rendeset, hiába drágább.

És persze (előtte?) meg kell nézni, hogy mi rángatja olyan nagyon, hogy folyton szétesik.

AndyA
Új az összes görgő a szíj a feszítő, a generátor szabadonfutós és mégis megette a febi tárcsát...most veszek dayco-t vagy tenyleg összeheggesztem...a régi is dayco volt az bírta is, most is azt voltam kénytelen visszarakni csak egy kicsit elforog a bordás része:)
A febi három darabban szakadt le
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41802 Dátum: 2017.01.24 kedd, 19:40:15 »

sziasztok egy kis segicségre lenne szűkségem ford mondeo mk3 2.0 tdci 131 lo. a nivo palcikán nővekszik az olaj és a hűtő viz fogy. az olajbetoltő kupakot ha kinyitom csapod ki az olaj velem szembe csapodot az olaj. mi lehet a gond. es menyibe kerűlhetne a javitása. van chip tuning az autoba de elvan irva valami kod eszt monta a szerelő és ketőstőmegű lendkerék zakatol.

Nem akarlak riogatni, de eséllyel hengerfejes lett a géped. Mielőbb csináltasd meg, mert ebből nagyobb baj is lehet. Ha csak tömítést kell cserélni, akkor szerencséd van. (plusz a motorolaj és a fagyálló) Persze a kenőrendszer alapos átmosása, mert ha tényleg a hűtőfolyadék belefolyik a motorolajba, akkor a kenőrendszert is ellátja némi fagyállóval.
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41803 Dátum: 2017.01.24 kedd, 20:19:32 »

Nem akarlak riogatni, de eséllyel hengerfejes lett a géped. Mielőbb csináltasd meg, mert ebből nagyobb baj is lehet. Ha csak tömítést kell cserélni, akkor szerencséd van. (plusz a motorolaj és a fagyálló) Persze a kenőrendszer alapos átmosása, mert ha tényleg a hűtőfolyadék belefolyik a motorolajba, akkor a kenőrendszert is ellátja némi fagyállóval.
énis erre gondoltam de a hüttö viz nem olajos és nem bugyborékol a hütö viz
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41804 Dátum: 2017.01.24 kedd, 20:22:51 »

énis erre gondoltam de a hüttö viz nem olajos és nem bugyborékol a hütö viz
de nagyon fogy a fagyálo és a multkor leéngetuk az olajat és másfél liternyi vel tob olaj volt bene mint amenyi kelene bene legyen az autoba és aszt monta a szerelö hogy fagyállo ment bele és hogy azis lehet hogy hengerfej repedés vagy blok repedés
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.24 kedd, 20:24:31 írta szabika9393 » Naplózva
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #41805 Dátum: 2017.01.25 szerda, 07:53:07 »

Főtengely szíjtárcsára nincs valami alternatív megoldás? Egy éven belül a harmadik szakad le...

Szia,

Nekem is bárdis van. ~38K km van a tárcsában. Eddig még nincs hangja a tárcsának.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41806 Dátum: 2017.01.25 szerda, 09:18:39 »

énis erre gondoltam de a hüttö viz nem olajos és nem bugyborékol a hütö viz

Az nem jelent semmit.
de nagyon fogy a fagyálo és a multkor leéngetuk az olajat és másfél liternyi vel tob olaj volt bene mint amenyi kelene bene legyen az autoba és aszt monta a szerelö hogy fagyállo ment bele és hogy azis lehet hogy hengerfej repedés vagy blok repedés

Akkor nincs is miről beszélni. Így távolból ezt tudom mondani, de inkább vidd el egy szerelőhöz, mert, ha tényleg ez a baja, akkor az nagyobb galibát is tud okozni. Gondolom nem akarnál belefogni egy motorcserébe vagy nagyobb felújításba?
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41807 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:03:10 »

Az nem jelent semmit.
Akkor nincs is miről beszélni. Így távolból ezt tudom mondani, de inkább vidd el egy szerelőhöz, mert, ha tényleg ez a baja, akkor az nagyobb galibát is tud okozni. Gondolom nem akarnál belefogni egy motorcserébe vagy nagyobb felújításba?
hát nem akarok már sokat rá költeni de lehet joban járnam egy motorcserevel mint hogy megjavitassam eszt
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41808 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:13:01 »

Szia,

Nekem is bárdis van. ~38K km van a tárcsában. Eddig még nincs hangja a tárcsának.

Mi penz egy ilyen bardis tarcsa?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41809 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:25:53 »

Mi penz egy ilyen bardis tarcsa?

Kedvezménnyel 18 körül, ha jól emlékszem. Egy "márkás" ennek nagyjából a duplája.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41810 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:44:22 »

hát nem akarok már sokat rá költeni de lehet joban járnam egy motorcserevel mint hogy megjavitassam eszt

Nem feltétlen. Lehet, hogy "csak" egy hengerfej tömítés csere elég. De a hengerfej csere is olcsóbb, mint egy motorcsere az utánajárással, papírozással együtt.
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #41811 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:55:59 »

Nem feltétlen. Lehet, hogy "csak" egy hengerfej tömítés csere elég. De a hengerfej csere is olcsóbb, mint egy motorcsere az utánajárással, papírozással együtt.
atol félek hogy nem e blok repedés és ahoz motorcsere kel
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41812 Dátum: 2017.01.25 szerda, 15:58:13 »

atol félek hogy nem e blok repedés és ahoz motorcsere kel

Ez olyan, mint anno Hofi, amikor eljátszotta a gazdát, akitől megkérdezték, hány malacot fog elleni a koca.

"Hát aztat a fene se tudja, kéremszépen..."

Vidd el szerelőhöz, ne barkochbázz (meg tőlünk se kérd). Láthatóan valami elég komoly baja van, de hogy mi, azt csak hozzáértő tudja személyesen megmondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #41813 Dátum: 2017.01.25 szerda, 18:39:47 »

atol félek hogy nem e blok repedés és ahoz motorcsere kel
esélyes,mert a vízrendszerben a nyomás ellenére bekerült az olaj....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #41814 Dátum: 2017.01.25 szerda, 21:48:13 »

Sziasztok,

Off C-Max automata 1.6 TDCi problémára tudnátok ötleteket adni? A hibajelenség:
Direktben, fékezéskor időnként lefullad. Ilyenkor furán akadozik a motor majd megáll. EGR nemrégen lett cserélve.
Merre induljunk el?

Köszi!


Erre akkor semmi ötlet?  wow1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41815 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 05:21:21 »

Kedvezménnyel 18 körül, ha jól emlékszem. Egy "márkás" ennek nagyjából a duplája.

AndyA
Daycot 23ért megkapom...bár abban is csak azért több a bizalmam mert eddig az bírta a legtöbbet és nem darabokban jött le hanem kiolvadt belőle a gumi
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #41816 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 05:26:23 »

Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P1000. Indítás után kb 20-25 másodperccel jelentkezik és vészüzembe kapcsol az autó, meg gyorsításkor szokott még jelentkezni és akkor is vészüzem. Mi lehet a gondja???
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41817 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 07:49:43 »


Erre akkor semmi ötlet?  wow1

Nem nagyon vágom az automatás témát, de szerintem a váltó nem akar megfelelően működni. Ha szakmaiatlanul akarnék fogalmazni, nem veszi ki magát üresbe és lefullassza a motort. Vidd el egy automata váltóval foglalkozó szakihoz. Szerintem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41818 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 09:14:47 »

Sziasztok. Van nekem egy olyan hibakódom, hogy P1000. Indítás után kb 20-25 másodperccel jelentkezik és vészüzembe kapcsol az autó, meg gyorsításkor szokott még jelentkezni és akkor is vészüzem. Mi lehet a gondja???
A segítséget előre is köszönöm!

A P1000 csak azt jelenti hogy az OBD tesztek nem futottak le, az nem okozhat vészüzemet.
Amikor letilt akkor kell leállítás nélkül kiolvasni.
Naplózva
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #41819 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:27:21 »

A P1000 csak azt jelenti hogy az OBD tesztek nem futottak le, az nem okozhat vészüzemet.
Amikor letilt akkor kell leállítás nélkül kiolvasni.

Úgy olvastam ki belőle és nem írt hibakódot, pedig Torque progival olvastam ki... úgy valami tipp valami hibára???
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41820 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:32:12 »

Úgy olvastam ki belőle és nem írt hibakódot, pedig Torque progival olvastam ki... úgy valami tipp valami hibára???

Akkor nézz utána alaposabban, hogy rendesen működik-e az interface-ed, beállítások, kommunikáció stb. Próbáld ki esetleg másnál is.

Ha villog a malacfarok, akkor muszáj hibakódnak lennie, különben nem villogna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41821 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:43:09 »

Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.


Nos, csináltam egy tesztet, ez hideg motoron történt. közel üzemi hőmérsékleten a korrekciós értékek 0,2-0,3 minden porlasztónál és az átfolyás is azonos. Nem tudom hidegen miért vannak ilyen kilengések. Ez miatt kopoghat be néha a motor? Vagy mi kopoghat még be? Egy sima újrakódólás segítene?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41822 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:51:10 »


Nos, csináltam egy tesztet, ez hideg motoron történt. közel üzemi hőmérsékleten a korrekciós értékek 0,2-0,3 minden porlasztónál és az átfolyás is azonos. Nem tudom hidegen miért vannak ilyen kilengések. Ez miatt kopoghat be néha a motor? Vagy mi kopoghat még be? Egy sima újrakódólás segítene?
http://static.kepfeltolto.com/big/2017/01/26/0e202d61cc8f4fb464671731d5367167.jpg

Hidegen a +/- 2 körüli érték nem tragikus, viszont igen, lehet egy kicsit karcosabb a hangja tőle. Ha melegen kisimul és tényleg 0,5 alatt van minden, akkor nem nagyon van aggódnivalód. Ne taposd neki hidegen, finoman és óvattal közlekedj, amíg be nem melegszik, és ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41823 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 13:09:36 »

Hidegen a +/- 2 körüli érték nem tragikus, viszont igen, lehet egy kicsit karcosabb a hangja tőle. Ha melegen kisimul és tényleg 0,5 alatt van minden, akkor nem nagyon van aggódnivalód. Ne taposd neki hidegen, finoman és óvattal közlekedj, amíg be nem melegszik, és ennyi.

AndyA

Épp ez a gondom hogy nagyon érzékeny gázpedálnálkezelésnél csinálja, mind mikor pl elindulás után egy leejtőn gurulok 3- ba motorfékkel mert a forgalom is ezt kívánja  és mikor picit gyorsítani akarok akkor kerepel be vmi. kb két hónapja volt cserélve CR nyomásérzékelő a csövön, mert el sem indult, utána komplett szíjat cseréltettem görögökkel berregés miatt, aminek a hangja mintha megint visszajönne alapjáraton. Főtengelyszíjtárcsát nem cseréltem. Ja és komplett Luk kuplung szett van benne kettöstőmegüvel együtt vagy 4 hónapja. A vízem kb 40 km alatt éri csak el a majdnem függőleges állapotot, azt se mindig -8, -9 fokos külső hőmérsékletnél.
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41824 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 13:43:46 »

Úgy olvastam ki belőle és nem írt hibakódot, pedig Torque progival olvastam ki... úgy valami tipp valami hibára???

Torque elég béna, inkább ForDTC, vagy Forscan kéne.
Mivel hidegen is és terhelésre is, látatlanba p0251 lehet esetleg.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41825 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 15:32:36 »


Nos, csináltam egy tesztet, ez hideg motoron történt. közel üzemi hőmérsékleten a korrekciós értékek 0,2-0,3 minden porlasztónál és az átfolyás is azonos. Nem tudom hidegen miért vannak ilyen kilengések. Ez miatt kopoghat be néha a motor? Vagy mi kopoghat még be? Egy sima újrakódólás segítene?
[img]http://static.kepfeltolto.com/big/2017/01/26/0e202d61cc8f4fb464671731d5367167.]

Nekem hidegen kattogó, üzemi hőfokon vagy annak közelében finomabban kattogó, inkább ciripelő hangja volt. Az egyik porlasztóm köszönt el. Filepéknél mértek mindent és az egyik porlasztónak 0 volt a szállítása. Felújítása után megszűnt a kerepelés.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.26 csütörtök, 17:17:25 írta alf® » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41826 Dátum: 2017.01.27 péntek, 14:20:58 »

Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?

Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje. Smiley

THX!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #41827 Dátum: 2017.01.27 péntek, 15:52:43 »

Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?

Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje. Smiley

THX!

AndyA

Úgy tudom csak gyáriban érdemes gondolkodni!  Netcor rendelt egy szettet az e-bay-ről el is szakadt neki.  falbav falbav
Ezért kukázta ki az a MK3-at!  rinya
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41828 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:08:35 »

Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?

Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje. Smiley

THX!

AndyA
mennyi van most a kocsiban?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41829 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:18:33 »

mennyi van most a kocsiban?

325 ezer.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41830 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:48:10 »

Úgy tudom csak gyáriban érdemes gondolkodni!  Netcor rendelt egy szettet az e-bay-ről el is szakadt neki.  falbav falbav
Ezért kukázta ki az a MK3-at!  rinya
Hát ezaz és annak az alkatrész költsége meg a munkadíja nem túl kevés...inkább kell venni másik motrot  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #41831 Dátum: 2017.01.27 péntek, 17:09:57 »

Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?

Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje. Smiley

THX!

AndyA

Hyperborg benzinesbe a BGA-tól vett asszem. Állítólag nagyon jó ára van, jó minőség. Talán azóta is az van benne.
http://catalogue.bgautomotive.co.uk/search?type=spec&id=246017
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #41832 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:38:15 »

Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?

Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje. Smiley

THX!

AndyA

Szia!

Nekem 330.000Ft volt csak az anyag. Csak gyári cucc lett beletéve. Minden cserélve lett, még az olajszivattyú kislánca is feszítővel. Ki lett takarítva az olajszivattyú szűrője is.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41833 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:19:00 »

Szia!

Nekem 330.000Ft volt csak az anyag. Csak gyári cucc lett beletéve. Minden cserélve lett, még az olajszivattyú kislánca is feszítővel. Ki lett takarítva az olajszivattyú szűrője is.

Hurrá...  wow1

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #41834 Dátum: 2017.01.28 szombat, 08:45:59 »

Egy vezérműlánc-cseréhez mi minden kell? Honnan és milyen láncot lehet/érdemes beszerezni ehhez, és kb. mennyiben állhat meg az egész műtét?

Még nem azonnal aktuális, de heti 1500-2000 km-ekkel még idén el fog jönni az ideje. Smiley

THX!

AndyA
váó.ingázol megint?nem semmi utat mész...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41835 Dátum: 2017.01.28 szombat, 09:52:56 »

325 ezer.

AndyA
akkor még 2-300ekm van benne vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Astron
Vendég
« Új hozzászólás #41836 Dátum: 2017.01.28 szombat, 14:41:22 »

Sziasztok!ùj vagyok a klubban,segìtsèget szeretnék kérni!Van egy2004-es tdci kombim az a gond vele hogy rángat, egyenletes gáznál sebességtől függetlenül,a kettős tömegűt nemrég cserèltettem,egr ledugózva,a csùcsok elvileg jók, valakinek volt már hasonló problèmája?Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41837 Dátum: 2017.01.28 szombat, 15:03:34 »

akkor még 2-300ekm van benne vigyor3 nyes

Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #41838 Dátum: 2017.01.28 szombat, 15:05:30 »

Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet. Smiley

AndyA

Az enyém 430 ezer környékén kezdett nagyon csörögni, akkor lett cserélve.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41839 Dátum: 2017.01.28 szombat, 17:02:03 »

Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet. Smiley

AndyA
létezik a Földön olyan tdci ami képes egymilllió kilómetert futni?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41840 Dátum: 2017.01.28 szombat, 17:29:09 »

Új fejlemény. Megvan a hiba oka. A visszafolyó cső hagyta el magát. Az, amelyik a magyasnyomásútól megy visszafelé, van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A bosszantó az egészben az, hogy ez a cső 30e ft. Lehet, hogy közben meg hazavágtam a generátort. Folyt rá egy kis gázolaj, és most már folyamatosan világít a töltéslámpa. Ezt lehet javítani mosással, vagy kiszerelős elvivős szerelőhöz?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41841 Dátum: 2017.01.28 szombat, 18:05:32 »

létezik a Földön olyan tdci ami képes egymilllió kilómetert futni?

Pár év múlva megmondom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41842 Dátum: 2017.01.28 szombat, 18:06:36 »

Új fejlemény. Megvan a hiba oka. A visszafolyó cső hagyta el magát. Az, amelyik a magyasnyomásútól megy visszafelé, van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A bosszantó az egészben az, hogy ez a cső 30e ft. Lehet, hogy közben meg hazavágtam a generátort. Folyt rá egy kis gázolaj, és most már folyamatosan világít a töltéslámpa. Ezt lehet javítani mosással, vagy kiszerelős elvivős szerelőhöz?

Bontósok, alternatív csőcsonk keresése?

Generátor, a fene tudja. Hívd fel a Kertész utcát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41843 Dátum: 2017.01.28 szombat, 18:12:31 »

Bontósok, alternatív csőcsonk keresése?

Generátor, a fene tudja. Hívd fel a Kertész utcát.

AndyA

Most találtam mk2 honlapján. Elérhetőnek van jelölve, remélem meg is van neki. Írtam neki egy SMS-t, hogy hétfőn megyek érte. Az a baj, hogy a magasnyomásúra csak azzal a gyökér gyorscsatlakozós megoldással tudod rátenni, annyira phasza helyre tették. Lehet, hogy pont az a csati szállt el. A többire (szűrő, tank felé menő cső) bilinccsel rá tudnám tenni, de a magasnyomásúra csak azzal a csatival.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41844 Dátum: 2017.01.28 szombat, 19:56:11 »

Hivatalosan 400 ezer, ha jól emlékszem. Valaki mondta, hogy a második szett neki elszakadt egymilliónál, úgyhogy igaz is lehet. Smiley

AndyA
nincs 400as lánc csere. ne parázzál tőle, ismerősében 650ekm volt amikor utoljára láttam gyári lánccal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #41845 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:00:14 »

nincs 400as lánc csere. ne parázzál tőle, ismerősében 650ekm volt amikor utoljára láttam gyári lánccal

Nem kötelező, csak ajánlott, ha jól emlékszem, de majd utánakérdezek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41846 Dátum: 2017.01.28 szombat, 20:02:12 »

Nem kötelező, csak ajánlott, ha jól emlékszem, de majd utánakérdezek.

AndyA
ilyen meg végképp nincs vigyor3 ami nem romlott el azt nem kell megjavítani. hidd el, hogy jobban jársz, ha nem piszkálod. amúgy is kevesebbe kerül egy kevesett futott motor belógatása mint egy normális láncszett, ami nem fog elszakadni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41847 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:00:33 »

Most találtam mk2 honlapján. Elérhetőnek van jelölve, remélem meg is van neki. Írtam neki egy SMS-t, hogy hétfőn megyek érte. Az a baj, hogy a magasnyomásúra csak azzal a gyökér gyorscsatlakozós megoldással tudod rátenni, annyira phasza helyre tették. Lehet, hogy pont az a csati szállt el. A többire (szűrő, tank felé menő cső) bilinccsel rá tudnám tenni, de a magasnyomásúra csak azzal a csatival.

Mi mk2 honlapja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41848 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:20:14 »

A múltkor már nagyon aktuális lett volna a tankolás, és éppen a kút felé igyekeztem, amikor 10 másodpercenként elvette az erőt. Ha nem nyomtam, akkor ritkábban.
Szabályos ritmusban csinálta, szóval nem szívott levegőt.
Nem tudtam, hogy van ilyen fícsör.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41849 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:29:53 »

A múltkor már nagyon aktuális lett volna a tankolás, és éppen a kút felé igyekeztem, amikor 10 másodpercenként elvette az erőt. Ha nem nyomtam, akkor ritkábban.
Szabályos ritmusban csinálta, szóval nem szívott levegőt.
Nem tudtam, hogy van ilyen fícsör.

Te most miről beszélsz?  eplus2

Ez Tibcsivel volt?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 830 831 832 833 834 835 836 [837] 838 839 840 841 842 843 844 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.