Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.24 hétfő, 15:28:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 840 841 842 843 844 845 846 [847] 848 849 850 851 852 853 854 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13759539 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42300 Dátum: 2017.03.31 péntek, 06:53:18 »

A vákuum rendszerben még minek az értékét lehetne mérni? eplus2

A vákuum csökkenésének/megtartásának idejét.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42301 Dátum: 2017.03.31 péntek, 06:58:43 »

Közsi a tippet, de a vákumvezérlőt megcseréltem az EGR szelep vezérlővel (kis átalakítás után) de a jelenség megmaradt.
mekkora vákumnak kellene lennie gyárilag a rendszerben? (egy másik mondeóhoz képest jobban kell taposnom a féket pedig egyforma féktárcsák és fékbetétek vannak mindkettőn (én vettem: TEXTAR)  + új fékolaj).
már énis gyanakodtam a vákumszivattyúra mert amikor levettem rólla minden csövet és belefújtam akkor bugyborékol valami (olaj vagy víz) a szivattyúban amíg fújom.
ha megmondja valaki mekkora értéknek kell lennie, akkor ráméretek egy szerelővel akinek van vákummérő órája. Előreis köszönöm.

Az EGR szolenoidja nem azonos, próbára nem használnám.
Belefújni a vákuumszivattyúba, bugyborékol?
Ez minek az ellenőrzése és mi derül ki belőle?
Ennyi erővel énekelhetnél is neki..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42302 Dátum: 2017.03.31 péntek, 08:32:05 »

Az EGR szolenoidja nem azonos, próbára nem használnám.
Belefújni a vákuumszivattyúba, bugyborékol?
Ez minek az ellenőrzése és mi derül ki belőle?
Ennyi erővel énekelhetnél is neki..... eplus2
belefújással csak ellenőrizni akartam hogy nem fúj ki mellette a tömítés vagy bármi más és akkor figyeltem fel a bugyborékolásra.
a vákumszivattyút szétlehet szedni és egyáltalán kell lennie benne valami olajnak?
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42303 Dátum: 2017.03.31 péntek, 12:19:40 »

belefújással csak ellenőrizni akartam hogy nem fúj ki mellette a tömítés vagy bármi más és akkor figyeltem fel a bugyborékolásra.
a vákumszivattyút szétlehet szedni és egyáltalán kell lennie benne valami olajnak?

Szét lehet szedni, valamennyire. Mit szeretnél benne látni? Pillanatok alatt tesztelhető egy vákuum mérő órával. Nem kell hozzá szétszedni sem.
Kell bene lennie olajnak, hiszen az keni a forgó alkatrészeket. Ha nem így lenne, igen hamar tönkremenne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42304 Dátum: 2017.03.31 péntek, 20:00:44 »

Szét lehet szedni, valamennyire. Mit szeretnél benne látni? Pillanatok alatt tesztelhető egy vákuum mérő órával. Nem kell hozzá szétszedni sem.
Kell bene lennie olajnak, hiszen az keni a forgó alkatrészeket. Ha nem így lenne, igen hamar tönkremenne.
gondoltam hogy van benne olaj mert kenés kell a súrlódó alkatrészeknek. Csak azért akartam volna szétszedni, hogy nem e víz vagy több olaj van benne mint kellene és ezért nemtermel elég vákumot.
egyébbként tartja a vákumot mert reggel használtam és este megnéztem direkt és voltmég vákum a csőben.
mekkora vákumnak kell lennie? help
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #42305 Dátum: 2017.03.31 péntek, 20:04:09 »

gondoltam hogy van benne olaj mert kenés kell a súrlódó alkatrészeknek. Csak azért akartam volna szétszedni, hogy nem e víz vagy több olaj van benne mint kellene és ezért nemtermel elég vákumot.
egyébbként tartja a vákumot mert reggel használtam és este megnéztem direkt és voltmég vákum a csőben.
mekkora vákumnak kell lennie? help
-0,8 bar vakuum
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42306 Dátum: 2017.03.31 péntek, 20:13:23 »

-0,8 bar vakuum
Köszi  worship worship worship vigyor3 , megnézetem valakivel akinek van mérőórája. És hátha megoldódik a probléma és erősebb fékem, jobb turbóm lesz.  taps
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #42307 Dátum: 2017.04.01 szombat, 09:13:45 »

Nekem is gyanúsan kevés az a 187, óra szerinti 200. Mondjuk ez Euro-4-es, DPF-es, ami elvesz pár lóerőt, de akkor is. Na, majd délután hazafelé megpróbálom újra. Hátha csak ki kellett kormolni a részecskeszűrőt. Smiley

AndyA

Na csak a lejtéssel vagy valamivel volt a gond. Smiley

Első nekifutásra megvolt a 193, de akkor le kellett hajtania pályáról. Másodikra elment 196-ig, majd onnan egy enyhe lejtő segítségével felment kerek 200-ig, amit utána a vízszintesen még tartani is tudott. Az óra ekkor kb. 213-214 körül mutatott, éppen a 210-220 közötti feles előtt egy picivel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #42308 Dátum: 2017.04.01 szombat, 09:24:17 »

Helló fanok.Van egy 2002 es tdci mondeom olyan gondom van hogy menetközben kigyuladt a malacfarok izzitás visszajelzö ikon.És villog folyamatossan kicsit erötlen lett az auto.Mi lehet a gond?Esetleg ha van valaki köztetek aki tud diagot csinálni Fejér megyében akkor kérem segitcsen nekem köszi elöre is.További szép napot
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #42309 Dátum: 2017.04.01 szombat, 09:30:35 »

Helló fanok.Van egy 2002 es tdci mondeom olyan gondom van hogy menetközben kigyuladt a malacfarok izzitás visszajelzö ikon.És villog folyamatossan kicsit erötlen lett az auto.Mi lehet a gond?Esetleg ha van valaki köztetek aki tud diagot csinálni Fejér megyében akkor kérem segitcsen nekem köszi elöre is.További szép napot

Ha kicsit pontosabban megmondod, merre laksz, esélyesebb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #42310 Dátum: 2017.04.01 szombat, 10:18:44 »

Helló fanok.Van egy 2002 es tdci mondeom olyan gondom van hogy menetközben kigyuladt a malacfarok izzitás visszajelzö ikon.És villog folyamatossan kicsit erötlen lett az auto.Mi lehet a gond?Esetleg ha van valaki köztetek aki tud diagot csinálni Fejér megyében akkor kérem segitcsen nekem köszi elöre is.További szép napot
Naplózva
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #42311 Dátum: 2017.04.01 szombat, 10:22:43 »

Ha kicsit pontosabban megmondod, merre laksz, esélyesebb.

AndyA
Perkátán lakom
Naplózva
GyCsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #42312 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:47:07 »

Üdvözlök Mindenkit!

Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Én most vettem egy 2007 márciusi Mondeot, 5ajtós limusine, 2 literes dizel a 116 Le-ös, 6 sebességes. Km.: 174.500
Első sorban pár alapvető dolgot szeretnék megkérdezni, amit illene tudnom, de nem tudom...
A vezérlés az szíjas vagy láncos? A "vízpumpás" nagy szervízt mennyinél kell megcsinálni?
Azt jól tudom, hogy tank 56 literes? A fogyasztásban mire számíthatok? Eddig úgy vettem észre, hogy kicsit mintha sokat fogyasztana.. de az első telitankot még nem autóztam ki, teljesen.

Köszönöm előre is!

Üdv, Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #42313 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:23:16 »

Üdvözlök Mindenkit!

Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Én most vettem egy 2007 márciusi Mondeot, 5ajtós limusine, 2 literes dizel a 116 Le-ös, 6 sebességes. Km.: 174.500
Első sorban pár alapvető dolgot szeretnék megkérdezni, amit illene tudnom, de nem tudom...
A vezérlés az szíjas vagy láncos? A "vízpumpás" nagy szervízt mennyinél kell megcsinálni?
Azt jól tudom, hogy tank 56 literes? A fogyasztásban mire számíthatok? Eddig úgy vettem észre, hogy kicsit mintha sokat fogyasztana.. de az első telitankot még nem autóztam ki, teljesen.

Köszönöm előre is!

Üdv, Csaba

Láncos. Majd ha még egyszer ennyit mentél vele, akkor már elkezdhetsz gondolkodni azon, hogy egy újabb százezres után már érdemes hallgatózni, hátha már cserés. Smiley

Vízpumpa: passz. Az enyémben 335 ezer van, és amennyire tudom, a vízpumpa még nem volt cserélve.

Elvileg 56. Ennek ellenére úgy tankoltam bele 56,xx litert a múltkor, hogy 105 km volt még a megtehető...

A fogyi a lábadtól is függ, de mondjuk városban sem kell 7 liter fölé menjen, ha nem taposod ki a lelkét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42314 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:24:31 »

Az az elméletileg 56 az 58, de nincs jelentősége.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42315 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 19:15:12 »

Üdvözlök Mindenkit!

Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Én most vettem egy 2007 márciusi Mondeot, 5ajtós limusine, 2 literes dizel a 116 Le-ös, 6 sebességes. Km.: 174.500
Első sorban pár alapvető dolgot szeretnék megkérdezni, amit illene tudnom, de nem tudom...
A vezérlés az szíjas vagy láncos? A "vízpumpás" nagy szervízt mennyinél kell megcsinálni?
Azt jól tudom, hogy tank 56 literes? A fogyasztásban mire számíthatok? Eddig úgy vettem észre, hogy kicsit mintha sokat fogyasztana.. de az első telitankot még nem autóztam ki, teljesen.

Köszönöm előre is!

Üdv, Csaba

Amit a műszer ír ki, az hülyeség. Úgy tudsz közelítőleges adatot kapni, ha a teletankolod az autót, lenullázod a napi számlálót, majd a következő alkalommal újra teletankolod. A tankolt mennyiséget elosztod a napi számlálón látható számmal, megszorzod 100-zal és megkapod az átlagfogyasztást.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #42316 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 23:02:30 »

Amit a műszer ír ki, az hülyeség. Úgy tudsz közelítőleges adatot kapni, ha a teletankolod az autót, lenullázod a napi számlálót, majd a következő alkalommal újra teletankolod. A tankolt mennyiséget elosztod a napi számlálón látható számmal, megszorzod 100-zal és megkapod az átlagfogyasztást.
Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK . wave
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 23:15:54 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #42317 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 08:02:50 »

Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK . wave
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..

Nem lehetnek. Akárhogyan tankolod tele az autót, tizes szorzó nem lesz a "teli" tankban lévő mennyiségek között.

Néhány liter különbség lehet, de ez max. 10%, és már akkor is sokat mondtam. A következő tankolásnál pedig kompenzálod úgyis, mert ha előzőleg kevesebbet tankoltál, akkor a következő menetben több lesz. 5-6 tankolás átlaga már elég pontos értéket ad, hogy mennyi az annyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42318 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 08:35:34 »

Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK . wave
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..

Ha én a fedkomp által számolt átlag alapján tankolnék, akkor otthon már leáshattam volna néhány hektoliteres tartályt, hogy tudjam gyűjteni azt a mennyiséget, ami nem fér a tankba  nyes

A 2.2-es viszont egész pontosan számol.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42319 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 08:41:30 »

Ha én a fedkomp által számolt átlag alapján tankolnék, akkor otthon már leáshattam volna néhány hektoliteres tartályt, hogy tudjam gyűjteni azt a mennyiséget, ami nem fér a tankba  nyes

A 2.2-es viszont egész pontosan számol.

 eljen
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42320 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 08:44:08 »

Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK . wave
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..

Ahogy Zsolteey is írta, a fedkomp marhaságot ír. Nekem pl 1 literrel kevesebbet írt ki, mint a tényleges számolt fogyasztás. Nyilván ha a tankolások mindig az első kattig mennek, akkor nem lehetnek akkora különbségek, hogy a l/100 km-re számolt fogyasztás literben legyen mérhető. Max 1-2 deci.
Naplózva
bertix
Vendég
« Új hozzászólás #42321 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 13:09:50 »

Sziasztok!


Van egy 2002-es (automata váltós) Tdci Mondeóm és az alábbi hibajelenségeket produkálja:

- 60 km/h sebességig úgy-ahogy nincs vele probléma (kivéve, hogy nagyobb gázadásnál hatalmasat füstöl, de legalább nem tapad rám senki...  nyes illetve lejtőn felfelé érezhetően nincs benne erő...)
- 60 felett az autó nagyon csúnyán rángat, szinte ugrál és ha egy kicsit odalép az ember, akkor azonnal és folyamatosan villog egy narancssárga, spirális ikon (izzítás visszajelző?!), legtöbbször ilyenkor az autó le is áll... (Ebben az esetben menet közben üresbe kell tenni és újraindítani, tök jó...)

Voltam vele szervizben, biztos, ami biztos, üzemanyagszűrőt cseréltek benne, de persze halottnak a csók...
Egyébként az alábbi hibakódokat olvasták ki (de az autó javítását már nem vállalták...):
P0251 és P1211
Beszéltek szivattyúról, de nem biztos... meg szelepről, de nem biztos...  szomoru1 ...de legalább nem kísérleteztek a pénzemen.

Egy másik - dízel autókra specializálódott - szervizben meg a "főnök" nem kicsit nézett hülyének, inkább nem is írom le...

Olvastam itt a fórumon Németh Viktorról, Vikről.
Nagyon szeretném felvenni vele a kapcsolatot, másban nem igen bízom már ezek után.
Aki tud elérhetőséget, címet (nem Ford szervizben), annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! (Természetesen privát üzenetben, mert gondolom nem publikus adatokat kérek...)

További szép napot mindenkinek!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42322 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:47:01 »

Sziasztok!


Van egy 2002-es (automata váltós) Tdci Mondeóm és az alábbi hibajelenségeket produkálja:

- 60 km/h sebességig úgy-ahogy nincs vele probléma (kivéve, hogy nagyobb gázadásnál hatalmasat füstöl, de legalább nem tapad rám senki...  nyes illetve lejtőn felfelé érezhetően nincs benne erő...)
- 60 felett az autó nagyon csúnyán rángat, szinte ugrál és ha egy kicsit odalép az ember, akkor azonnal és folyamatosan villog egy narancssárga, spirális ikon (izzítás visszajelző?!), legtöbbször ilyenkor az autó le is áll... (Ebben az esetben menet közben üresbe kell tenni és újraindítani, tök jó...)

Voltam vele szervizben, biztos, ami biztos, üzemanyagszűrőt cseréltek benne, de persze halottnak a csók...
Egyébként az alábbi hibakódokat olvasták ki (de az autó javítását már nem vállalták...):
P0251 és P1211
Beszéltek szivattyúról, de nem biztos... meg szelepről, de nem biztos...  szomoru1 ...de legalább nem kísérleteztek a pénzemen.

Egy másik - dízel autókra specializálódott - szervizben meg a "főnök" nem kicsit nézett hülyének, inkább nem is írom le...

Olvastam itt a fórumon Németh Viktorról, Vikről.
Nagyon szeretném felvenni vele a kapcsolatot, másban nem igen bízom már ezek után.
Aki tud elérhetőséget, címet (nem Ford szervizben), annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! (Természetesen privát üzenetben, mert gondolom nem publikus adatokat kérek...)

További szép napot mindenkinek!

P0251     Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó)
P1211     Injektor nyomás magas/alacsony

Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát. De 90%, hogy üzemanyag rendszer felújítás lesz ebből (porlasztók, szivattyú)
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #42323 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 19:54:26 »

Ahogy Zsolteey is írta, a fedkomp marhaságot ír. Nekem pl 1 literrel kevesebbet írt ki, mint a tényleges számolt fogyasztás. Nyilván ha a tankolások mindig az első kattig mennek, akkor nem lehetnek akkora különbségek, hogy a l/100 km-re számolt fogyasztás literben legyen mérhető. Max 1-2 deci.
Azé pontosítsunk.
Ha nekiugrunk a Forscan-enel, akkor van egy opció valahol hogy "pontosabb sebesség mérés, vagy fogyi számolás". No ezt bekapcsoltam, és láss csodát, annyit mutat (többet mint azelőtt) a fed comp mint amennyit tényleg tankolásból számítok, másrészt a 100km/h pont 100km/h a GPS szerint is. Lehet hogy a csalós fogyi adatok a gyárilag buherált sebesség többlet kijelzés miatt nem igazak. Ugyanis nem mindegy hogy 95 km/ó-ra vagy 100km/h-ra vonatkoztatja ugyanazt a pillanatnyi fogyasztást.
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #42324 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 21:40:24 »

Sziasztok!


Van egy 2002-es (automata váltós) Tdci Mondeóm és az alábbi hibajelenségeket produkálja:

- 60 km/h sebességig úgy-ahogy nincs vele probléma (kivéve, hogy nagyobb gázadásnál hatalmasat füstöl, de legalább nem tapad rám senki...  nyes illetve lejtőn felfelé érezhetően nincs benne erő...)
- 60 felett az autó nagyon csúnyán rángat, szinte ugrál és ha egy kicsit odalép az ember, akkor azonnal és folyamatosan villog egy narancssárga, spirális ikon (izzítás visszajelző?!), legtöbbször ilyenkor az autó le is áll... (Ebben az esetben menet közben üresbe kell tenni és újraindítani, tök jó...)

Voltam vele szervizben, biztos, ami biztos, üzemanyagszűrőt cseréltek benne, de persze halottnak a csók...
Egyébként az alábbi hibakódokat olvasták ki (de az autó javítását már nem vállalták...):
P0251 és P1211
Beszéltek szivattyúról, de nem biztos... meg szelepről, de nem biztos...  szomoru1 ...de legalább nem kísérleteztek a pénzemen.

Egy másik - dízel autókra specializálódott - szervizben meg a "főnök" nem kicsit nézett hülyének, inkább nem is írom le...

Olvastam itt a fórumon Németh Viktorról, Vikről.
Nagyon szeretném felvenni vele a kapcsolatot, másban nem igen bízom már ezek után.
Aki tud elérhetőséget, címet (nem Ford szervizben), annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! (Természetesen privát üzenetben, mert gondolom nem publikus adatokat kérek...)

További szép napot mindenkinek!

Szia!
Nekem is hasonló volt a hiba,társult a nehéz inditással.....
A megoldás:Komplett üzemanyag ellátó rendszer felujitás!Porlasztók 4db,nagynyomású szivattyú felujitás,tank,és üzacső takaritás,szűrő csere
Nagyon sokba fog fájni készülj....
Diagnosztika után sokkal többet tudsz majd....
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #42325 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 21:43:33 »

Azé pontosítsunk.
Ha nekiugrunk a Forscan-enel, akkor van egy opció valahol hogy "pontosabb sebesség mérés, vagy fogyi számolás". No ezt bekapcsoltam, és láss csodát, annyit mutat (többet mint azelőtt) a fed comp mint amennyit tényleg tankolásból számítok, másrészt a 100km/h pont 100km/h a GPS szerint is. Lehet hogy a csalós fogyi adatok a gyárilag buherált sebesség többlet kijelzés miatt nem igazak. Ugyanis nem mindegy hogy 95 km/ó-ra vagy 100km/h-ra vonatkoztatja ugyanazt a pillanatnyi fogyasztást.

Ugye ..ugye, ha 5 km sebesség különbség mondjuk egy tanknál  számit a végén, akkor a "klasszikus első kattanás" nem hinném  hogy az etalon lenne wave

ui. : Ha fenti Zsolteey 2,2 fed compja jól mér, akkor másik 2.0 miért ne mérhetne pontosan .. ? Vezetési stilus - mint oly sok másra pl fékek, kuplung, kettős tömegüre is szokták mondani- szintén nem elhanyagolható
tényezők..
Én pld bizonyos szituációkban lejtőn üresben guritást is alkalmazok, nem beszélve a tempomatról ami optimalizálhatja az átlagfogyasztást  ...szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 21:58:19 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42326 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:07:10 »

Ugye ..ugye, ha 5 km sebesség különbség mondjuk egy tanknál  számit a végén, akkor a "klasszikus első kattanás" nem hinném  hogy az etalon lenne wave

ui. : Ha fenti Zsolteey 2,2 fed compja jól mér, akkor másik 2.0 miért ne mérhetne pontosan .. ? Vezetési stilus - mint oly sok másra pl fékek, kuplung, kettős tömegüre is szokták mondani- szintén nem elhanyagolható
tényezők..
Én pld bizonyos szituációkban lejtőn üresben guritást is alkalmazok, nem beszélve a tempomatról ami optimalizálhatja az átlagfogyasztást  ...szerintem.

Lehet a 2.0 is pontos, de nem az én esetemben Wink
A két autó között van 5 év, két facelift, az egyik CI, a másik DI. Kitudja, hogy mennyi minden más e téren a két autóban.

Ami viszont biztos, hogy mióta a DI-t megvettem mindig 8.1-8.5 között mutatott a fedkomp, akárhányszor nulláztam, akárhogy használtam. Egy héten 4-500 km-t megyek, nagyrészt hetente tankolok, mindig teli és számolva 6,5-7,5 között van/volt mindig a fogyasztás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #42327 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:23:25 »

Lehet a 2.0 is pontos, de nem az én esetemben Wink
A két autó között van 5 év, két facelift, az egyik CI, a másik DI. Kitudja, hogy mennyi minden más e téren a két autóban.

Ami viszont biztos, hogy mióta a DI-t megvettem mindig 8.1-8.5 között mutatott a fedkomp, akárhányszor nulláztam, akárhogy használtam. Egy héten 4-500 km-t megyek, nagyrészt hetente tankolok, mindig teli és számolva 6,5-7,5 között van/volt mindig a fogyasztás.


Mióta a gép Nálam van első pillanattól használom a lenti profilomban látható üzemanyag adalékokat / igaz jelképes beszerzési áron jutok hozzá mindkettőhöz / lassan 200.000 km -t Én hajtottam bele 5 év alatt és tényleg  kb 20 % körüli az üzemanyag fogyasztás csökkenés azóta. Nyilván téli és nyári üzemmódban vannak eltérések, de arányosan változnak.

Nálam megbizható és pontos a fedkomp érték, tavaly nyáron 2x voltam Nápolyban / 3300 km /ugyan azon a helyen, ugyan azon az utvonalon áprilisban és juniusban 5.4 és 5.5 l /100 km átlagfogyasztás mellett, 2 személy,kevés csomag,klimávaL,full tankkal indulva és saját
fix mennyiségü diselt kannából utána töltve....  nem is  szeretnék megválni Tőle  mostanában !!!!
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 22:53:05 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
bertix
Vendég
« Új hozzászólás #42328 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:44:22 »

Szia!
Nekem is hasonló volt a hiba,társult a nehéz inditással.....
A megoldás:Komplett üzemanyag ellátó rendszer felujitás!Porlasztók 4db,nagynyomású szivattyú felujitás,tank,és üzacső takaritás,szűrő csere
Nagyon sokba fog fájni készülj....
Diagnosztika után sokkal többet tudsz majd....
Üdv:Zsolti

Szia!
Nekem pöccre indul, azzal legalább nincs bajom.
Szerencsére megkaptam Vik telefonszámát és egyeztettem vele egy időpontot diagnosztikára.
Sejtem, hogy nem lesz olcsó, de remélem nem mindent kell majd cserélni benne...
Üdv: B.B.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #42329 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:45:23 »

Szia!
Nekem pöccre indul, azzal legalább nincs bajom.
Szerencsére megkaptam Vik telefonszámát és egyeztettem vele egy időpontot diagnosztikára.
Sejtem, hogy nem lesz olcsó, de remélem nem mindent kell majd cserélni benne...
Üdv: B.B.

Írd be az aláírásodba az autód adatait, akkor kevesebbet kell barkochbázni.

Mikor viszed Vikhez?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bertix
Vendég
« Új hozzászólás #42330 Dátum: 2017.04.04 kedd, 10:48:20 »

P0251     Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó)
P1211     Injektor nyomás magas/alacsony

Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát. De 90%, hogy üzemanyag rendszer felújítás lesz ebből (porlasztók, szivattyú)

Ezt a szerviz olvasta ki, akkor épp nem villogott.
Igen, közben én is utánaolvastam itt, a "Wiki"-n, de a diagnosztika után már okosabb (és a szerviz után valószínűleg sokkal szegényebb Sad leszek)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42331 Dátum: 2017.04.04 kedd, 20:34:13 »

Ezt a szerviz olvasta ki, akkor épp nem villogott.
Igen, közben én is utánaolvastam itt, a "Wiki"-n, de a diagnosztika után már okosabb (és a szerviz után valószínűleg sokkal szegényebb Sad leszek)

Ha okosabb nem is, de szegényebb biztosan. Én a 4 db porlasztóra 220e ft-os árat kaptam. A szivattyú kb 100-120e körül van. +munkadíj, csövek stb.
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #42332 Dátum: 2017.04.05 szerda, 11:18:31 »

Ha okosabb nem is, de szegényebb biztosan. Én a 4 db porlasztóra 220e ft-os árat kaptam. A szivattyú kb 100-120e körül van. +munkadíj, csövek stb.


Ember menet kozben nem hiba kodot kell olvasni hanem a nagynyomasu allapotat mennyi es milyen nyomasu uzemanyagot szallit, utana meg a csucsok korrekcios tenyezojet meg meg a resolaj mennyiseget sem art megnezni.  nem egyszerre szokott a 4 csucs elszallni ....

Itt egy meres https://www.youtube.com/watch?v=PkDKawd5qGM
  de minden mas vackot betudsz allitani.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 11:22:12 írta Rlala » Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
GyCsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #42333 Dátum: 2017.04.08 szombat, 15:02:37 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, és a hozzá szólást!!

A következő kérdésem az lenne ☺, hogy az alapjárat nem mindig egyenletes, főleg hidegen, de neha melegen is csinálja, de annyira, hogy még a fordulatszám mérő is mozog... mi lehet a gond?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42334 Dátum: 2017.04.08 szombat, 20:36:21 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, és a hozzá szólást!!

A következő kérdésem az lenne ☺, hogy az alapjárat nem mindig egyenletes, főleg hidegen, de neha melegen is csinálja, de annyira, hogy még a fordulatszám mérő is mozog... mi lehet a gond?

Üzemanyagellátó rendszer. Méress résolajat (visszafolyó gázolaj mennyiséget). Szerintem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42335 Dátum: 2017.04.08 szombat, 20:44:25 »



Ember menet kozben nem hiba kodot kell olvasni hanem a nagynyomasu allapotat mennyi es milyen nyomasu uzemanyagot szallit, utana meg a csucsok korrekcios tenyezojet meg meg a resolaj mennyiseget sem art megnezni.  nem egyszerre szokott a 4 csucs elszallni ....

Itt egy meres https://www.youtube.com/watch?v=PkDKawd5qGM
  de minden mas vackot betudsz allitani.


Tényleg? Olvasd el még egyszer, amit írtam. "Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát." A villogó izzításjelzőt nem tárolja a hibatárolóban. Ezért javasolják sokan, hogy akkor kell kiolvasni. Lehet, hogy nem egyszerre száll el, de a csúcsokat az esetek nagy részében a magasnyomású szivattyúból származó apró "fémreszelék" teszi tönkre. Pl azért "szokták" először a gázolajszűrőből leengedett gázolajat megvizsgálni. Ha abban megtalálható az apró fémreszelék, akkor nem is nagyon vizsgálódnak tovább. De nem vitatkozok, mert fogalmam sincs miről beszélek, mert nem estem át hasonló problémán. És valóban nem egyszerre romlanak el a porlasztók, de nem is mondtam ilyet, csak annyit, hogy én a 4 db-ra milyen árat kaptam. És amúgy mi a garancia, hogy 1-2 hét hónapon belül nem köszön el a másik 2-3 db is? Csak gondoljuk végig, 1-2-3 felújított porlasztó dolgozik együtt 1-2-3 kopottal. Mindenki azt csinál amit akar vagy amit a pénztárcája megenged.
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #42336 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 22:58:39 »

Tényleg? Olvasd el még egyszer, amit írtam. "Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát." A villogó izzításjelzőt nem tárolja a hibatárolóban. Ezért javasolják sokan, hogy akkor kell kiolvasni. Lehet, hogy nem egyszerre száll el, de a csúcsokat az esetek nagy részében a magasnyomású szivattyúból származó apró "fémreszelék" teszi tönkre. Pl azért "szokták" először a gázolajszűrőből leengedett gázolajat megvizsgálni. Ha abban megtalálható az apró fémreszelék, akkor nem is nagyon vizsgálódnak tovább. De nem vitatkozok, mert fogalmam sincs miről beszélek, mert nem estem át hasonló problémán. És valóban nem egyszerre romlanak el a porlasztók, de nem is mondtam ilyet, csak annyit, hogy én a 4 db-ra milyen árat kaptam. És amúgy mi a garancia, hogy 1-2 hét hónapon belül nem köszön el a másik 2-3 db is? Csak gondoljuk végig, 1-2-3 felújított porlasztó dolgozik együtt 1-2-3 kopottal. Mindenki azt csinál amit akar vagy amit a pénztárcája megenged.
iba kod olvasas nem egyenlo a az elo diaggal elod diagnal megnezed mekkora nyomast allit elo a nagynyomasu mekkeora szukseges nyomas , es mekkora a csucsok korrekcios tenyezoje..
   Pont az esetek nagyreszebet tudod elkerulni. Aztan ugy sem tudod az volt arossz vagy sem . Ezert inkabb merj mielott hozzanyulnak.
    Ja es sajat magadnak mondasz ellent , egyszer azt mondod a nagynyomasubol kerul bele spen , masodszor meg mi van ha elkopott? POnt ezt a kopast tudod merni elodiaggal aztan donthetsz mit csinaltatsz meg. Maskulonben aza gond hogy a szerelo talalgat ja spen van akkor rossza nagynyomasu nem javult meg csere utan akkor a csucs is.  A csucsoknak amig tud korrigalni mindegy kopott vagy sem , de megint mondom erre az ertekre kapsz tajekoztatast , de csak azt mert a kompresszio is befolyasolja amotor mukodeset.

   
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Tóth J.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #42337 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 16:07:06 »

Sziasztok,
Találkoztam egy (számomra) érdekes autóval vásárlás céljából. Egy mk3 2.0 tdci. Az eladó szerint az auto 116le, viszont common railes rendszer van benne. Tudtommal a 116le autók adagolósak. A kérdésem, hogy az eladó tudja rosszul vagy én?

Elnézést ha értelmetlenkedem, csak kíváncsi lennék rá.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #42338 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 17:06:58 »

Sziasztok,
Találkoztam egy (számomra) érdekes autóval vásárlás céljából. Egy mk3 2.0 tdci. Az eladó szerint az auto 116le, viszont common railes rendszer van benne. Tudtommal a 116le autók adagolósak. A kérdésem, hogy az eladó tudja rosszul vagy én?

Elnézést ha értelmetlenkedem, csak kíváncsi lennék rá.


Van 116 lovas TDCI, azok 5 sebességesek. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42339 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 17:17:19 »

Sziasztok,
Találkoztam egy (számomra) érdekes autóval vásárlás céljából. Egy mk3 2.0 tdci. Az eladó szerint az auto 116le, viszont common railes rendszer van benne. Tudtommal a 116le autók adagolósak. A kérdésem, hogy az eladó tudja rosszul vagy én?

Elnézést ha értelmetlenkedem, csak kíváncsi lennék rá.
van 90, 116 és 130le tdci
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42340 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 17:17:36 »



Van 116 lovas TDCI, azok 5 sebességesek. 
van abból is 6sebességes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #42341 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 17:25:00 »

van abból is 6sebességes vigyor3


Ezt nem tudtam.  Én csak 5-t láttam eddig.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42342 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 17:26:51 »



Ezt nem tudtam.  Én csak 5-t láttam eddig.
fl2es autónál volt már hozzá szerencsém vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tóth J.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #42343 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 18:05:24 »

Köszönöm a gyors választ, ma is tanultam valamit Smiley
Naplózva

MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
CsomiHU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #42344 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 20:26:50 »

Sziasztok.Nagyon uj vagyok a Mondeok világába.A napokba olyan probléma ütötte fel a fejét hogy hideg motornál (ha délután 2kor 20fokba inditok is) az alapjárat kissé egyenletlen és a kipufogoból elég durva füst jön ki.Kb 25-30mp után teljessen megszünik.Ez az egyik.A másik pedig az hogy intenzív gyorsitáskor 3,4,5 fokozatba 2500fordulatig ráz a kasztni.Ezt ugy kell érteni hogy szinte minden remeg a kocsiba.Ha szépen egyenletesen gyorsittok akkor semmi nem érzödik.Ez CSAK 3,4,5be.1,2be semmi.Az erejéből abszolut nem veszít,nem torpanik meg csak ráz.Aki esetleg találkozott ilyennel kérem válaszoljon. 2.0tdci 130le Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42345 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 20:54:29 »

iba kod olvasas nem egyenlo a az elo diaggal elod diagnal megnezed mekkora nyomast allit elo a nagynyomasu mekkeora szukseges nyomas , es mekkora a csucsok korrekcios tenyezoje..
   Pont az esetek nagyreszebet tudod elkerulni. Aztan ugy sem tudod az volt arossz vagy sem . Ezert inkabb merj mielott hozzanyulnak.
    Ja es sajat magadnak mondasz ellent , egyszer azt mondod a nagynyomasubol kerul bele spen , masodszor meg mi van ha elkopott? POnt ezt a kopast tudod merni elodiaggal aztan donthetsz mit csinaltatsz meg. Maskulonben aza gond hogy a szerelo talalgat ja spen van akkor rossza nagynyomasu nem javult meg csere utan akkor a csucs is.  A csucsoknak amig tud korrigalni mindegy kopott vagy sem , de megint mondom erre az ertekre kapsz tajekoztatast , de csak azt mert a kompresszio is befolyasolja amotor mukodeset.

    

Tehát, ismétlés a tudás anyja: Hol írtam menet közbeni méregetést? Ha nem volt egyértelmű, akkor úgy írom, hogy átestem ezen a problémán, azért írom. Ha hiszed, ha nem jobb beméretni padon a porlasztókat, mint egy kilyukadt dugattyú miatt motort felújítani. Erről kérdezd domit.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.10 hétfő, 21:23:07 írta Lacika71 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42346 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 21:18:24 »

iba kod olvasas nem egyenlo a az elo diaggal elod diagnal megnezed mekkora nyomast allit elo a nagynyomasu mekkeora szukseges nyomas , es mekkora a csucsok korrekcios tenyezoje..
   Pont az esetek nagyreszebet tudod elkerulni. Aztan ugy sem tudod az volt arossz vagy sem . Ezert inkabb merj mielott hozzanyulnak.
    Ja es sajat magadnak mondasz ellent , egyszer azt mondod a nagynyomasubol kerul bele spen , masodszor meg mi van ha elkopott? POnt ezt a kopast tudod merni elodiaggal aztan donthetsz mit csinaltatsz meg. Maskulonben aza gond hogy a szerelo talalgat ja spen van akkor rossza nagynyomasu nem javult meg csere utan akkor a csucs is.  A csucsoknak amig tud korrigalni mindegy kopott vagy sem , de megint mondom erre az ertekre kapsz tajekoztatast , de csak azt mert a kompresszio is befolyasolja amotor mukodeset.

   



amúgy amit diaggal látsz az kb semmit nem ér, következtetni se nagyon lehet belőle. az egy korrekciós érték, semmi több. ja és a porlasztási képnek nagyon nem mindegy, hogy kopott vagy sem, korrekció ide meg korrekció oda.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42347 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 21:22:39 »

Sziasztok.Nagyon uj vagyok a Mondeok világába.A napokba olyan probléma ütötte fel a fejét hogy hideg motornál (ha délután 2kor 20fokba inditok is) az alapjárat kissé egyenletlen és a kipufogoból elég durva füst jön ki.Kb 25-30mp után teljessen megszünik.Ez az egyik.A másik pedig az hogy intenzív gyorsitáskor 3,4,5 fokozatba 2500fordulatig ráz a kasztni.Ezt ugy kell érteni hogy szinte minden remeg a kocsiba.Ha szépen egyenletesen gyorsittok akkor semmi nem érzödik.Ez CSAK 3,4,5be.1,2be semmi.Az erejéből abszolut nem veszít,nem torpanik meg csak ráz.Aki esetleg találkozott ilyennel kérem válaszoljon. 2.0tdci 130le Smiley
valszeg valami a hajtásban. féltengely, vagy a csapágya, vagy lendkerék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
CsomiHU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #42348 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 21:38:08 »

valszeg valami a hajtásban. féltengely, vagy a csapágya, vagy lendkerék

Mikor levettük a jobb első kereket akkor csináltam videót a belső féltengelyről.Hogy tudnám azt elküldeni?Minimális "kotyanása" van neki.
Naplózva
Kisb
Vendég
« Új hozzászólás #42349 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 21:38:28 »

Sziasztok!

Szeretném a segitségeteket kérni.
Van nekem egy tdci 2004 évjáratú 116le mondeom, és azt vettem észre hogy amikor jár a motor és állok az autóval enyhe kipufogó gáz jön be az utastérben.
Menet közben ez nem jelentkezik, gondolom a menet szél másfelé fújja a füstöt.
Felnyitottam a motorháztetőt és megállapítottam, hogy a füst a hosszbordás szíj felett található "bajonettzáras kupak" nál szökik.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a kupaknak tömítés szerepe is van, vagy nem szabadna mögötte füstnek lenni?
Vagy ha tomiteni kellene neki, akkor meglehet javítani házilag, vagy rendelni kell bele másikat?

Köszönöm a választ előre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 840 841 842 843 844 845 846 [847] 848 849 850 851 852 853 854 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.