Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:36:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
840
841
842
843
844
845
846
[
847
]
848
849
850
851
852
853
854
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625150 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42300 Dátum:
2017.03.31 péntek, 06:53:18 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.30 csütörtök, 14:03:46
A vákuum rendszerben még minek az értékét lehetne mérni?
A vákuum csökkenésének/megtartásának idejét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42301 Dátum:
2017.03.31 péntek, 06:58:43 »
Idézetet írta: barnab - 2017.03.30 csütörtök, 23:13:27
Közsi a tippet, de a vákumvezérlőt megcseréltem az EGR szelep vezérlővel (kis átalakítás után) de a jelenség megmaradt.
mekkora vákumnak kellene lennie gyárilag a rendszerben? (egy másik mondeóhoz képest jobban kell taposnom a féket pedig egyforma féktárcsák és fékbetétek vannak mindkettőn (én vettem: TEXTAR) + új fékolaj).
már énis gyanakodtam a vákumszivattyúra mert amikor levettem rólla minden csövet és belefújtam akkor bugyborékol valami (olaj vagy víz) a szivattyúban amíg fújom.
ha megmondja valaki mekkora értéknek kell lennie, akkor ráméretek egy szerelővel akinek van vákummérő órája. Előreis köszönöm.
Az EGR szolenoidja nem azonos, próbára nem használnám.
Belefújni a vákuumszivattyúba, bugyborékol?
Ez minek az ellenőrzése és mi derül ki belőle?
Ennyi erővel énekelhetnél is neki.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42302 Dátum:
2017.03.31 péntek, 08:32:05 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.31 péntek, 06:58:43
Az EGR szolenoidja nem azonos, próbára nem használnám.
Belefújni a vákuumszivattyúba, bugyborékol?
Ez minek az ellenőrzése és mi derül ki belőle?
Ennyi erővel énekelhetnél is neki.....
belefújással csak ellenőrizni akartam hogy nem fúj ki mellette a tömítés vagy bármi más és akkor figyeltem fel a bugyborékolásra.
a vákumszivattyút szétlehet szedni és egyáltalán kell lennie benne valami olajnak?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42303 Dátum:
2017.03.31 péntek, 12:19:40 »
Idézetet írta: barnab - 2017.03.31 péntek, 08:32:05
belefújással csak ellenőrizni akartam hogy nem fúj ki mellette a tömítés vagy bármi más és akkor figyeltem fel a bugyborékolásra.
a vákumszivattyút szétlehet szedni és egyáltalán kell lennie benne valami olajnak?
Szét lehet szedni, valamennyire. Mit szeretnél benne látni? Pillanatok alatt tesztelhető egy vákuum mérő órával. Nem kell hozzá szétszedni sem.
Kell bene lennie olajnak, hiszen az keni a forgó alkatrészeket. Ha nem így lenne, igen hamar tönkremenne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42304 Dátum:
2017.03.31 péntek, 20:00:44 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.31 péntek, 12:19:40
Szét lehet szedni, valamennyire. Mit szeretnél benne látni? Pillanatok alatt tesztelhető egy vákuum mérő órával. Nem kell hozzá szétszedni sem.
Kell bene lennie olajnak, hiszen az keni a forgó alkatrészeket. Ha nem így lenne, igen hamar tönkremenne.
gondoltam hogy van benne olaj mert kenés kell a súrlódó alkatrészeknek. Csak azért akartam volna szétszedni, hogy nem e víz vagy több olaj van benne mint kellene és ezért nemtermel elég vákumot.
egyébbként tartja a vákumot mert reggel használtam és este megnéztem direkt és voltmég vákum a csőben.
mekkora vákumnak kell lennie?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42305 Dátum:
2017.03.31 péntek, 20:04:09 »
Idézetet írta: barnab - 2017.03.31 péntek, 20:00:44
gondoltam hogy van benne olaj mert kenés kell a súrlódó alkatrészeknek. Csak azért akartam volna szétszedni, hogy nem e víz vagy több olaj van benne mint kellene és ezért nemtermel elég vákumot.
egyébbként tartja a vákumot mert reggel használtam és este megnéztem direkt és voltmég vákum a csőben.
mekkora vákumnak kell lennie?
-0,8 bar vakuum
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42306 Dátum:
2017.03.31 péntek, 20:13:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.31 péntek, 20:04:09
-0,8 bar vakuum
Köszi
, megnézetem valakivel akinek van mérőórája. És hátha megoldódik a probléma és erősebb fékem, jobb turbóm lesz.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42307 Dátum:
2017.04.01 szombat, 09:13:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.30 csütörtök, 09:23:16
Nekem is gyanúsan kevés az a 187, óra szerinti 200. Mondjuk ez Euro-4-es, DPF-es, ami elvesz pár lóerőt, de akkor is. Na, majd délután hazafelé megpróbálom újra. Hátha csak ki kellett kormolni a részecskeszűrőt.
AndyA
Na csak a lejtéssel vagy valamivel volt a gond.
Első nekifutásra megvolt a 193, de akkor le kellett hajtania pályáról. Másodikra elment 196-ig, majd onnan egy enyhe lejtő segítségével felment kerek 200-ig, amit utána a vízszintesen még tartani is tudott. Az óra ekkor kb. 213-214 körül mutatott, éppen a 210-220 közötti feles előtt egy picivel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42308 Dátum:
2017.04.01 szombat, 09:24:17 »
Helló fanok.Van egy 2002 es tdci mondeom olyan gondom van hogy menetközben kigyuladt a malacfarok izzitás visszajelzö ikon.És villog folyamatossan kicsit erötlen lett az auto.Mi lehet a gond?Esetleg ha van valaki köztetek aki tud diagot csinálni Fejér megyében akkor kérem segitcsen nekem köszi elöre is.További szép napot
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42309 Dátum:
2017.04.01 szombat, 09:30:35 »
Idézetet írta: Joe83 - 2017.04.01 szombat, 09:24:17
Helló fanok.Van egy 2002 es tdci mondeom olyan gondom van hogy menetközben kigyuladt a malacfarok izzitás visszajelzö ikon.És villog folyamatossan kicsit erötlen lett az auto.Mi lehet a gond?Esetleg ha van valaki köztetek aki tud diagot csinálni Fejér megyében akkor kérem segitcsen nekem köszi elöre is.További szép napot
Ha kicsit pontosabban megmondod, merre laksz, esélyesebb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42310 Dátum:
2017.04.01 szombat, 10:18:44 »
Idézetet írta: Joe83 - 2017.04.01 szombat, 09:24:17
Helló fanok.Van egy 2002 es tdci mondeom olyan gondom van hogy menetközben kigyuladt a malacfarok izzitás visszajelzö ikon.És villog folyamatossan kicsit erötlen lett az auto.Mi lehet a gond?Esetleg ha van valaki köztetek aki tud diagot csinálni Fejér megyében akkor kérem segitcsen nekem köszi elöre is.További szép napot
Naplózva
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42311 Dátum:
2017.04.01 szombat, 10:22:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.01 szombat, 09:30:35
Ha kicsit pontosabban megmondod, merre laksz, esélyesebb.
AndyA
Perkátán lakom
Naplózva
GyCsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42312 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 15:47:07 »
Üdvözlök Mindenkit!
Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Én most vettem egy 2007 márciusi Mondeot, 5ajtós limusine, 2 literes dizel a 116 Le-ös, 6 sebességes. Km.: 174.500
Első sorban pár alapvető dolgot szeretnék megkérdezni, amit illene tudnom, de nem tudom...
A vezérlés az szíjas vagy láncos? A "vízpumpás" nagy szervízt mennyinél kell megcsinálni?
Azt jól tudom, hogy tank 56 literes? A fogyasztásban mire számíthatok? Eddig úgy vettem észre, hogy kicsit mintha sokat fogyasztana.. de az első telitankot még nem autóztam ki, teljesen.
Köszönöm előre is!
Üdv, Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42313 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 16:23:16 »
Idézetet írta: GyCsaba - 2017.04.02 vasárnap, 15:47:07
Üdvözlök Mindenkit!
Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Én most vettem egy 2007 márciusi Mondeot, 5ajtós limusine, 2 literes dizel a 116 Le-ös, 6 sebességes. Km.: 174.500
Első sorban pár alapvető dolgot szeretnék megkérdezni, amit illene tudnom, de nem tudom...
A vezérlés az szíjas vagy láncos? A "vízpumpás" nagy szervízt mennyinél kell megcsinálni?
Azt jól tudom, hogy tank 56 literes? A fogyasztásban mire számíthatok? Eddig úgy vettem észre, hogy kicsit mintha sokat fogyasztana.. de az első telitankot még nem autóztam ki, teljesen.
Köszönöm előre is!
Üdv, Csaba
Láncos. Majd ha még egyszer ennyit mentél vele, akkor már elkezdhetsz gondolkodni azon, hogy egy újabb százezres után már érdemes hallgatózni, hátha már cserés.
Vízpumpa: passz. Az enyémben 335 ezer van, és amennyire tudom, a vízpumpa még nem volt cserélve.
Elvileg 56. Ennek ellenére úgy tankoltam bele 56,xx litert a múltkor, hogy 105 km volt még a megtehető...
A fogyi a lábadtól is függ, de mondjuk városban sem kell 7 liter fölé menjen, ha nem taposod ki a lelkét.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42314 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 16:24:31 »
Az az elméletileg 56 az 58, de nincs jelentősége.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42315 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 19:15:12 »
Idézetet írta: GyCsaba - 2017.04.02 vasárnap, 15:47:07
Üdvözlök Mindenkit!
Egy kis segitséget szeretnék kérni.
Én most vettem egy 2007 márciusi Mondeot, 5ajtós limusine, 2 literes dizel a 116 Le-ös, 6 sebességes. Km.: 174.500
Első sorban pár alapvető dolgot szeretnék megkérdezni, amit illene tudnom, de nem tudom...
A vezérlés az szíjas vagy láncos? A "vízpumpás" nagy szervízt mennyinél kell megcsinálni?
Azt jól tudom, hogy tank 56 literes? A fogyasztásban mire számíthatok? Eddig úgy vettem észre, hogy kicsit mintha sokat fogyasztana.. de az első telitankot még nem autóztam ki, teljesen.
Köszönöm előre is!
Üdv, Csaba
Amit a műszer ír ki, az hülyeség. Úgy tudsz közelítőleges adatot kapni, ha a teletankolod az autót, lenullázod a napi számlálót, majd a következő alkalommal újra teletankolod. A tankolt mennyiséget elosztod a napi számlálón látható számmal, megszorzod 100-zal és megkapod az átlagfogyasztást.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42316 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 23:02:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.04.02 vasárnap, 19:15:12
Amit a műszer ír ki, az hülyeség. Úgy tudsz közelítőleges adatot kapni, ha a teletankolod az autót, lenullázod a napi számlálót, majd a következő alkalommal újra teletankolod. A tankolt mennyiséget elosztod a napi számlálón látható számmal, megszorzod 100-zal és megkapod az átlagfogyasztást.
Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK .
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 23:15:54 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42317 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 08:02:50 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.04.02 vasárnap, 23:02:30
Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK .
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..
Nem lehetnek. Akárhogyan tankolod tele az autót, tizes szorzó nem lesz a "teli" tankban lévő mennyiségek között.
Néhány liter különbség lehet, de ez max. 10%, és már akkor is sokat mondtam. A következő tankolásnál pedig kompenzálod úgyis, mert ha előzőleg kevesebbet tankoltál, akkor a következő menetben több lesz. 5-6 tankolás átlaga már elég pontos értéket ad, hogy mennyi az annyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42318 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 08:35:34 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.04.02 vasárnap, 23:02:30
Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat-
megbizhatóbb a kijelző
, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK .
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..
Ha én a fedkomp által számolt átlag alapján tankolnék, akkor otthon már leáshattam volna néhány hektoliteres tartályt, hogy tudjam gyűjteni azt a mennyiséget, ami nem fér a tankba
A 2.2-es viszont egész pontosan számol.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42319 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 08:41:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.04.03 hétfő, 08:35:34
Ha én a fedkomp által számolt átlag alapján tankolnék, akkor otthon már leáshattam volna néhány hektoliteres tartályt, hogy tudjam gyűjteni azt a mennyiséget, ami nem fér a tankba
A 2.2-es viszont egész pontosan számol.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42320 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 08:44:08 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.04.02 vasárnap, 23:02:30
Tele tankolás és tele tankolás között akár nagyságrendi eltérések is lehetnek /első kattanás meg hasonló módszerek ../
szerintem - saját tapasztalat- megbizhatóbb a kijelző, de nyílván ez autónként változó lehet ezért ÉN NEM ÁLTALÁNOSITANÉK .
Nem beszélve arról hogy -tapasztalat- bizonyos neves vagy noname kutaknál az 1 liter az nem biztos hogy mindig pontosan 10 deciliter, 50-60 literes feltöltés után meg pláne nyilvánvaló lehet a mért és valós különbség..
Ahogy Zsolteey is írta, a fedkomp marhaságot ír. Nekem pl 1 literrel kevesebbet írt ki, mint a tényleges számolt fogyasztás. Nyilván ha a tankolások mindig az első kattig mennek, akkor nem lehetnek akkora különbségek, hogy a l/100 km-re számolt fogyasztás literben legyen mérhető. Max 1-2 deci.
Naplózva
bertix
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42321 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 13:09:50 »
Sziasztok!
Van egy 2002-es (automata váltós) Tdci Mondeóm és az alábbi hibajelenségeket produkálja:
- 60 km/h sebességig úgy-ahogy nincs vele probléma (kivéve, hogy nagyobb gázadásnál hatalmasat füstöl, de legalább nem tapad rám senki...
illetve lejtőn felfelé érezhetően nincs benne erő...)
- 60 felett az autó nagyon csúnyán rángat, szinte ugrál és ha egy kicsit odalép az ember, akkor azonnal és folyamatosan villog egy narancssárga, spirális ikon (izzítás visszajelző?!), legtöbbször ilyenkor az autó le is áll... (Ebben az esetben menet közben üresbe kell tenni és újraindítani, tök jó...)
Voltam vele szervizben, biztos, ami biztos, üzemanyagszűrőt cseréltek benne, de persze halottnak a csók...
Egyébként az alábbi hibakódokat olvasták ki (de az autó javítását már nem vállalták...):
P0251 és P1211
Beszéltek szivattyúról, de nem biztos... meg szelepről, de nem biztos...
...de legalább nem kísérleteztek a pénzemen.
Egy másik - dízel autókra specializálódott - szervizben meg a "főnök" nem kicsit nézett hülyének, inkább nem is írom le...
Olvastam itt a fórumon Németh Viktorról, Vikről.
Nagyon szeretném felvenni vele a kapcsolatot, másban nem igen bízom már ezek után.
Aki tud elérhetőséget, címet (nem Ford szervizben), annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! (Természetesen privát üzenetben, mert gondolom nem publikus adatokat kérek...)
További szép napot mindenkinek!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42322 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:47:01 »
Idézetet írta: bertix - 2017.04.03 hétfő, 13:09:50
Sziasztok!
Van egy 2002-es (automata váltós) Tdci Mondeóm és az alábbi hibajelenségeket produkálja:
- 60 km/h sebességig úgy-ahogy nincs vele probléma (kivéve, hogy nagyobb gázadásnál hatalmasat füstöl, de legalább nem tapad rám senki...
illetve lejtőn felfelé érezhetően nincs benne erő...)
- 60 felett az autó nagyon csúnyán rángat, szinte ugrál és ha egy kicsit odalép az ember, akkor azonnal és folyamatosan villog egy narancssárga, spirális ikon (izzítás visszajelző?!), legtöbbször ilyenkor az autó le is áll... (Ebben az esetben menet közben üresbe kell tenni és újraindítani, tök jó...)
Voltam vele szervizben, biztos, ami biztos, üzemanyagszűrőt cseréltek benne, de persze halottnak a csók...
Egyébként az alábbi hibakódokat olvasták ki (de az autó javítását már nem vállalták...):
P0251 és P1211
Beszéltek szivattyúról, de nem biztos... meg szelepről, de nem biztos...
...de legalább nem kísérleteztek a pénzemen.
Egy másik - dízel autókra specializálódott - szervizben meg a "főnök" nem kicsit nézett hülyének, inkább nem is írom le...
Olvastam itt a fórumon Németh Viktorról, Vikről.
Nagyon szeretném felvenni vele a kapcsolatot, másban nem igen bízom már ezek után.
Aki tud elérhetőséget, címet (nem Ford szervizben), annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! (Természetesen privát üzenetben, mert gondolom nem publikus adatokat kérek...)
További szép napot mindenkinek!
P0251 Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó)
P1211 Injektor nyomás magas/alacsony
Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát. De 90%, hogy üzemanyag rendszer felújítás lesz ebből (porlasztók, szivattyú)
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42323 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 19:54:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.04.03 hétfő, 08:44:08
Ahogy Zsolteey is írta, a fedkomp marhaságot ír. Nekem pl 1 literrel kevesebbet írt ki, mint a tényleges számolt fogyasztás. Nyilván ha a tankolások mindig az első kattig mennek, akkor nem lehetnek akkora különbségek, hogy a l/100 km-re számolt fogyasztás literben legyen mérhető. Max 1-2 deci.
Azé pontosítsunk.
Ha nekiugrunk a Forscan-enel, akkor van egy opció valahol hogy "pontosabb sebesség mérés, vagy fogyi számolás". No ezt bekapcsoltam, és láss csodát, annyit mutat (többet mint azelőtt) a fed comp mint amennyit tényleg tankolásból számítok, másrészt a 100km/h pont 100km/h a GPS szerint is. Lehet hogy a csalós fogyi adatok a gyárilag buherált sebesség többlet kijelzés miatt nem igazak. Ugyanis nem mindegy hogy 95 km/ó-ra vagy 100km/h-ra vonatkoztatja ugyanazt a pillanatnyi fogyasztást.
Naplózva
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42324 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 21:40:24 »
Idézetet írta: bertix - 2017.04.03 hétfő, 13:09:50
Sziasztok!
Van egy 2002-es (automata váltós) Tdci Mondeóm és az alábbi hibajelenségeket produkálja:
- 60 km/h sebességig úgy-ahogy nincs vele probléma (kivéve, hogy nagyobb gázadásnál hatalmasat füstöl, de legalább nem tapad rám senki...
illetve lejtőn felfelé érezhetően nincs benne erő...)
- 60 felett az autó nagyon csúnyán rángat, szinte ugrál és ha egy kicsit odalép az ember, akkor azonnal és folyamatosan villog egy narancssárga, spirális ikon (izzítás visszajelző?!), legtöbbször ilyenkor az autó le is áll... (Ebben az esetben menet közben üresbe kell tenni és újraindítani, tök jó...)
Voltam vele szervizben, biztos, ami biztos, üzemanyagszűrőt cseréltek benne, de persze halottnak a csók...
Egyébként az alábbi hibakódokat olvasták ki (de az autó javítását már nem vállalták...):
P0251 és P1211
Beszéltek szivattyúról, de nem biztos... meg szelepről, de nem biztos...
...de legalább nem kísérleteztek a pénzemen.
Egy másik - dízel autókra specializálódott - szervizben meg a "főnök" nem kicsit nézett hülyének, inkább nem is írom le...
Olvastam itt a fórumon Németh Viktorról, Vikről.
Nagyon szeretném felvenni vele a kapcsolatot, másban nem igen bízom már ezek után.
Aki tud elérhetőséget, címet (nem Ford szervizben), annak előre is nagyon köszönöm a segítséget! (Természetesen privát üzenetben, mert gondolom nem publikus adatokat kérek...)
További szép napot mindenkinek!
Szia!
Nekem is hasonló volt a hiba,társult a nehéz inditással.....
A megoldás:Komplett üzemanyag ellátó rendszer felujitás!Porlasztók 4db,nagynyomású szivattyú felujitás,tank,és üzacső takaritás,szűrő csere
Nagyon sokba fog fájni készülj....
Diagnosztika után sokkal többet tudsz majd....
Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42325 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 21:43:33 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2017.04.03 hétfő, 19:54:26
Azé pontosítsunk.
Ha nekiugrunk a Forscan-enel, akkor van egy opció valahol hogy "pontosabb sebesség mérés, vagy fogyi számolás". No ezt bekapcsoltam, és láss csodát, annyit mutat (többet mint azelőtt) a fed comp mint amennyit tényleg tankolásból számítok, másrészt a 100km/h pont 100km/h a GPS szerint is. Lehet hogy a csalós fogyi adatok a gyárilag buherált sebesség többlet kijelzés miatt nem igazak. Ugyanis nem mindegy hogy 95 km/ó-ra vagy 100km/h-ra vonatkoztatja ugyanazt a pillanatnyi fogyasztást.
Ugye ..ugye, ha 5 km sebesség különbség mondjuk egy tanknál számit a végén, akkor a "klasszikus első kattanás" nem hinném hogy az etalon lenne
ui. : Ha fenti Zsolteey 2,2 fed compja jól mér, akkor másik 2.0 miért ne mérhetne pontosan .. ? Vezetési stilus - mint oly sok másra pl fékek, kuplung, kettős tömegüre is szokták mondani- szintén nem elhanyagolható
tényezők..
Én pld bizonyos szituációkban lejtőn üresben guritást is alkalmazok, nem beszélve a tempomatról ami optimalizálhatja az átlagfogyasztást ...szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 21:58:19 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42326 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 22:07:10 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.04.03 hétfő, 21:43:33
Ugye ..ugye, ha 5 km sebesség különbség mondjuk egy tanknál számit a végén, akkor a "klasszikus első kattanás" nem hinném hogy az etalon lenne
ui. : Ha fenti Zsolteey 2,2 fed compja jól mér, akkor másik 2.0 miért ne mérhetne pontosan .. ? Vezetési stilus - mint oly sok másra pl fékek, kuplung, kettős tömegüre is szokták mondani- szintén nem elhanyagolható
tényezők..
Én pld bizonyos szituációkban lejtőn üresben guritást is alkalmazok, nem beszélve a tempomatról ami optimalizálhatja az átlagfogyasztást ...szerintem.
Lehet a 2.0 is pontos, de nem az én esetemben
A két autó között van 5 év, két facelift, az egyik CI, a másik DI. Kitudja, hogy mennyi minden más e téren a két autóban.
Ami viszont biztos, hogy mióta a DI-t megvettem mindig 8.1-8.5 között mutatott a fedkomp, akárhányszor nulláztam, akárhogy használtam. Egy héten 4-500 km-t megyek, nagyrészt hetente tankolok, mindig teli és számolva 6,5-7,5 között van/volt mindig a fogyasztás.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42327 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 22:23:25 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.04.03 hétfő, 22:07:10
Lehet a 2.0 is pontos, de nem az én esetemben
A két autó között van 5 év, két facelift, az egyik CI, a másik DI. Kitudja, hogy mennyi minden más e téren a két autóban.
Ami viszont biztos, hogy mióta a DI-t megvettem mindig 8.1-8.5 között mutatott a fedkomp, akárhányszor nulláztam, akárhogy használtam. Egy héten 4-500 km-t megyek, nagyrészt hetente tankolok, mindig teli és számolva 6,5-7,5 között van/volt mindig a fogyasztás.
Mióta a gép Nálam van első pillanattól használom a lenti profilomban látható üzemanyag adalékokat / igaz jelképes beszerzési áron jutok hozzá mindkettőhöz / lassan 200.000 km -t Én hajtottam bele 5 év alatt és tényleg kb 20 % körüli az üzemanyag fogyasztás csökkenés azóta. Nyilván téli és nyári üzemmódban vannak eltérések, de arányosan változnak.
Nálam megbizható és pontos a fedkomp érték, tavaly nyáron 2x voltam Nápolyban / 3300 km /ugyan azon a helyen, ugyan azon az utvonalon áprilisban és juniusban 5.4 és 5.5 l /100 km átlagfogyasztás mellett, 2 személy,kevés csomag,klimávaL,full tankkal indulva és saját
fix mennyiségü diselt kannából utána töltve.... nem is szeretnék megválni Tőle mostanában !!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 22:53:05 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
bertix
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42328 Dátum:
2017.04.04 kedd, 10:44:22 »
Idézetet írta: Zsolti1973 - 2017.04.03 hétfő, 21:40:24
Szia!
Nekem is hasonló volt a hiba,társult a nehéz inditással.....
A megoldás:Komplett üzemanyag ellátó rendszer felujitás!Porlasztók 4db,nagynyomású szivattyú felujitás,tank,és üzacső takaritás,szűrő csere
Nagyon sokba fog fájni készülj....
Diagnosztika után sokkal többet tudsz majd....
Üdv:Zsolti
Szia!
Nekem pöccre indul, azzal legalább nincs bajom.
Szerencsére megkaptam Vik telefonszámát és egyeztettem vele egy időpontot diagnosztikára.
Sejtem, hogy nem lesz olcsó, de remélem nem mindent kell majd cserélni benne...
Üdv: B.B.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42329 Dátum:
2017.04.04 kedd, 10:45:23 »
Idézetet írta: bertix - 2017.04.04 kedd, 10:44:22
Szia!
Nekem pöccre indul, azzal legalább nincs bajom.
Szerencsére megkaptam Vik telefonszámát és egyeztettem vele egy időpontot diagnosztikára.
Sejtem, hogy nem lesz olcsó, de remélem nem mindent kell majd cserélni benne...
Üdv: B.B.
Írd be az aláírásodba az autód adatait, akkor kevesebbet kell barkochbázni.
Mikor viszed Vikhez?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bertix
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42330 Dátum:
2017.04.04 kedd, 10:48:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.04.03 hétfő, 18:47:01
P0251 Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó)
P1211 Injektor nyomás magas/alacsony
Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát. De 90%, hogy üzemanyag rendszer felújítás lesz ebből (porlasztók, szivattyú)
Ezt a szerviz olvasta ki, akkor épp nem villogott.
Igen, közben én is utánaolvastam itt, a "Wiki"-n, de a diagnosztika után már okosabb (és a szerviz után valószínűleg sokkal szegényebb
leszek)
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42331 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:34:13 »
Idézetet írta: bertix - 2017.04.04 kedd, 10:48:20
Ezt a szerviz olvasta ki, akkor épp nem villogott.
Igen, közben én is utánaolvastam itt, a "Wiki"-n, de a diagnosztika után már okosabb (és a szerviz után valószínűleg sokkal szegényebb
leszek)
Ha okosabb nem is, de szegényebb biztosan. Én a 4 db porlasztóra 220e ft-os árat kaptam. A szivattyú kb 100-120e körül van. +munkadíj, csövek stb.
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42332 Dátum:
2017.04.05 szerda, 11:18:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.04.04 kedd, 20:34:13
Ha okosabb nem is, de szegényebb biztosan. Én a 4 db porlasztóra 220e ft-os árat kaptam. A szivattyú kb 100-120e körül van. +munkadíj, csövek stb.
Ember menet kozben nem hiba kodot kell olvasni hanem a nagynyomasu allapotat mennyi es milyen nyomasu uzemanyagot szallit, utana meg a csucsok korrekcios tenyezojet meg meg a resolaj mennyiseget sem art megnezni. nem egyszerre szokott a 4 csucs elszallni ....
Itt egy meres
https://www.youtube.com/watch?v=PkDKawd5qGM
de minden mas vackot betudsz allitani.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 11:22:12 írta Rlala
»
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
GyCsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42333 Dátum:
2017.04.08 szombat, 15:02:37 »
Köszönöm mindenkinek a segítséget, és a hozzá szólást!!
A következő kérdésem az lenne ☺, hogy az alapjárat nem mindig egyenletes, főleg hidegen, de neha melegen is csinálja, de annyira, hogy még a fordulatszám mérő is mozog... mi lehet a gond?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42334 Dátum:
2017.04.08 szombat, 20:36:21 »
Idézetet írta: GyCsaba - 2017.04.08 szombat, 15:02:37
Köszönöm mindenkinek a segítséget, és a hozzá szólást!!
A következő kérdésem az lenne ☺, hogy az alapjárat nem mindig egyenletes, főleg hidegen, de neha melegen is csinálja, de annyira, hogy még a fordulatszám mérő is mozog... mi lehet a gond?
Üzemanyagellátó rendszer. Méress résolajat (visszafolyó gázolaj mennyiséget). Szerintem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42335 Dátum:
2017.04.08 szombat, 20:44:25 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.04.05 szerda, 11:18:31
Ember menet kozben nem hiba kodot kell olvasni hanem a nagynyomasu allapotat mennyi es milyen nyomasu uzemanyagot szallit, utana meg a csucsok korrekcios tenyezojet meg meg a resolaj mennyiseget sem art megnezni. nem egyszerre szokott a 4 csucs elszallni ....
Itt egy meres
https://www.youtube.com/watch?v=PkDKawd5qGM
de minden mas vackot betudsz allitani.
Tényleg? Olvasd el még egyszer, amit írtam. "Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát." A villogó izzításjelzőt nem tárolja a hibatárolóban. Ezért javasolják sokan, hogy akkor kell kiolvasni. Lehet, hogy nem egyszerre száll el, de a csúcsokat az esetek nagy részében a magasnyomású szivattyúból származó apró "fémreszelék" teszi tönkre. Pl azért "szokták" először a gázolajszűrőből leengedett gázolajat megvizsgálni. Ha abban megtalálható az apró fémreszelék, akkor nem is nagyon vizsgálódnak tovább. De nem vitatkozok, mert fogalmam sincs miről beszélek, mert nem estem át hasonló problémán. És valóban nem egyszerre romlanak el a porlasztók, de nem is mondtam ilyet, csak annyit, hogy én a 4 db-ra milyen árat kaptam. És amúgy mi a garancia, hogy 1-2 hét hónapon belül nem köszön el a másik 2-3 db is? Csak gondoljuk végig, 1-2-3 felújított porlasztó dolgozik együtt 1-2-3 kopottal. Mindenki azt csinál amit akar vagy amit a pénztárcája megenged.
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42336 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 22:58:39 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.04.08 szombat, 20:44:25
Tényleg? Olvasd el még egyszer, amit írtam. "Ezt akkor olvastátok, amikor villogott az izzításjelző? Ha nem akkor villogó izzításjelzőnél is olvassatok hibát." A villogó izzításjelzőt nem tárolja a hibatárolóban. Ezért javasolják sokan, hogy akkor kell kiolvasni. Lehet, hogy nem egyszerre száll el, de a csúcsokat az esetek nagy részében a magasnyomású szivattyúból származó apró "fémreszelék" teszi tönkre. Pl azért "szokták" először a gázolajszűrőből leengedett gázolajat megvizsgálni. Ha abban megtalálható az apró fémreszelék, akkor nem is nagyon vizsgálódnak tovább. De nem vitatkozok, mert fogalmam sincs miről beszélek, mert nem estem át hasonló problémán. És valóban nem egyszerre romlanak el a porlasztók, de nem is mondtam ilyet, csak annyit, hogy én a 4 db-ra milyen árat kaptam. És amúgy mi a garancia, hogy 1-2 hét hónapon belül nem köszön el a másik 2-3 db is? Csak gondoljuk végig, 1-2-3 felújított porlasztó dolgozik együtt 1-2-3 kopottal. Mindenki azt csinál amit akar vagy amit a pénztárcája megenged.
iba kod olvasas nem egyenlo a az elo diaggal elod diagnal megnezed mekkora nyomast allit elo a nagynyomasu mekkeora szukseges nyomas , es mekkora a csucsok korrekcios tenyezoje..
Pont az esetek nagyreszebet tudod elkerulni. Aztan ugy sem tudod az volt arossz vagy sem . Ezert inkabb merj mielott hozzanyulnak.
Ja es sajat magadnak mondasz ellent , egyszer azt mondod a nagynyomasubol kerul bele spen , masodszor meg mi van ha elkopott? POnt ezt a kopast tudod merni elodiaggal aztan donthetsz mit csinaltatsz meg. Maskulonben aza gond hogy a szerelo talalgat ja spen van akkor rossza nagynyomasu nem javult meg csere utan akkor a csucs is. A csucsoknak amig tud korrigalni mindegy kopott vagy sem , de megint mondom erre az ertekre kapsz tajekoztatast , de csak azt mert a kompresszio is befolyasolja amotor mukodeset.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42337 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 16:07:06 »
Sziasztok,
Találkoztam egy (számomra) érdekes autóval vásárlás céljából. Egy mk3 2.0 tdci. Az eladó szerint az auto 116le, viszont common railes rendszer van benne. Tudtommal a 116le autók adagolósak. A kérdésem, hogy az eladó tudja rosszul vagy én?
Elnézést ha értelmetlenkedem, csak kíváncsi lennék rá.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42338 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 17:06:58 »
Idézetet írta: Tóth J. - 2017.04.10 hétfő, 16:07:06
Sziasztok,
Találkoztam egy (számomra) érdekes autóval vásárlás céljából. Egy mk3 2.0 tdci. Az eladó szerint az auto 116le, viszont common railes rendszer van benne. Tudtommal a 116le autók adagolósak. A kérdésem, hogy az eladó tudja rosszul vagy én?
Elnézést ha értelmetlenkedem, csak kíváncsi lennék rá.
Van 116 lovas TDCI, azok 5 sebességesek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42339 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 17:17:19 »
Idézetet írta: Tóth J. - 2017.04.10 hétfő, 16:07:06
Sziasztok,
Találkoztam egy (számomra) érdekes autóval vásárlás céljából. Egy mk3 2.0 tdci. Az eladó szerint az auto 116le, viszont common railes rendszer van benne. Tudtommal a 116le autók adagolósak. A kérdésem, hogy az eladó tudja rosszul vagy én?
Elnézést ha értelmetlenkedem, csak kíváncsi lennék rá.
van 90, 116 és 130le tdci
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42340 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 17:17:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2017.04.10 hétfő, 17:06:58
Van 116 lovas TDCI, azok 5 sebességesek.
van abból is 6sebességes
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42341 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 17:25:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.10 hétfő, 17:17:36
van abból is 6sebességes
Ezt nem tudtam. Én csak 5-t láttam eddig.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42342 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 17:26:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2017.04.10 hétfő, 17:25:00
Ezt nem tudtam. Én csak 5-t láttam eddig.
fl2es autónál volt már hozzá szerencsém
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42343 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 18:05:24 »
Köszönöm a gyors választ, ma is tanultam valamit
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
CsomiHU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42344 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 20:26:50 »
Sziasztok.Nagyon uj vagyok a Mondeok világába.A napokba olyan probléma ütötte fel a fejét hogy hideg motornál (ha délután 2kor 20fokba inditok is) az alapjárat kissé egyenletlen és a kipufogoból elég durva füst jön ki.Kb 25-30mp után teljessen megszünik.Ez az egyik.A másik pedig az hogy intenzív gyorsitáskor 3,4,5 fokozatba 2500fordulatig ráz a kasztni.Ezt ugy kell érteni hogy szinte minden remeg a kocsiba.Ha szépen egyenletesen gyorsittok akkor semmi nem érzödik.Ez CSAK 3,4,5be.1,2be semmi.Az erejéből abszolut nem veszít,nem torpanik meg csak ráz.Aki esetleg találkozott ilyennel kérem válaszoljon. 2.0tdci 130le
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42345 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 20:54:29 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.04.09 vasárnap, 22:58:39
iba kod olvasas nem egyenlo a az elo diaggal elod diagnal megnezed mekkora nyomast allit elo a nagynyomasu mekkeora szukseges nyomas , es mekkora a csucsok korrekcios tenyezoje..
Pont az esetek nagyreszebet tudod elkerulni. Aztan ugy sem tudod az volt arossz vagy sem . Ezert inkabb merj mielott hozzanyulnak.
Ja es sajat magadnak mondasz ellent , egyszer azt mondod a nagynyomasubol kerul bele spen , masodszor meg mi van ha elkopott? POnt ezt a kopast tudod merni elodiaggal aztan donthetsz mit csinaltatsz meg. Maskulonben aza gond hogy a szerelo talalgat ja spen van akkor rossza nagynyomasu nem javult meg csere utan akkor a csucs is. A csucsoknak amig tud korrigalni mindegy kopott vagy sem , de megint mondom erre az ertekre kapsz tajekoztatast , de csak azt mert a kompresszio is befolyasolja amotor mukodeset.
Tehát, ismétlés a tudás anyja: Hol írtam menet közbeni méregetést? Ha nem volt egyértelmű, akkor úgy írom, hogy átestem ezen a problémán, azért írom. Ha hiszed, ha nem jobb beméretni padon a porlasztókat, mint egy kilyukadt dugattyú miatt motort felújítani. Erről kérdezd domit.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.10 hétfő, 21:23:07 írta Lacika71
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42346 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 21:18:24 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.04.09 vasárnap, 22:58:39
iba kod olvasas nem egyenlo a az elo diaggal elod diagnal megnezed mekkora nyomast allit elo a nagynyomasu mekkeora szukseges nyomas , es mekkora a csucsok korrekcios tenyezoje..
Pont az esetek nagyreszebet tudod elkerulni. Aztan ugy sem tudod az volt arossz vagy sem . Ezert inkabb merj mielott hozzanyulnak.
Ja es sajat magadnak mondasz ellent , egyszer azt mondod a nagynyomasubol kerul bele spen , masodszor meg mi van ha elkopott? POnt ezt a kopast tudod merni elodiaggal aztan donthetsz mit csinaltatsz meg. Maskulonben aza gond hogy a szerelo talalgat ja spen van akkor rossza nagynyomasu nem javult meg csere utan akkor a csucs is. A csucsoknak amig tud korrigalni mindegy kopott vagy sem , de megint mondom erre az ertekre kapsz tajekoztatast , de csak azt mert a kompresszio is befolyasolja amotor mukodeset.
amúgy amit diaggal látsz az kb semmit nem ér, következtetni se nagyon lehet belőle. az egy korrekciós érték, semmi több. ja és a porlasztási képnek nagyon nem mindegy, hogy kopott vagy sem, korrekció ide meg korrekció oda.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42347 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 21:22:39 »
Idézetet írta: CsomiHU - 2017.04.10 hétfő, 20:26:50
Sziasztok.Nagyon uj vagyok a Mondeok világába.A napokba olyan probléma ütötte fel a fejét hogy hideg motornál (ha délután 2kor 20fokba inditok is) az alapjárat kissé egyenletlen és a kipufogoból elég durva füst jön ki.Kb 25-30mp után teljessen megszünik.Ez az egyik.A másik pedig az hogy intenzív gyorsitáskor 3,4,5 fokozatba 2500fordulatig ráz a kasztni.Ezt ugy kell érteni hogy szinte minden remeg a kocsiba.Ha szépen egyenletesen gyorsittok akkor semmi nem érzödik.Ez CSAK 3,4,5be.1,2be semmi.Az erejéből abszolut nem veszít,nem torpanik meg csak ráz.Aki esetleg találkozott ilyennel kérem válaszoljon. 2.0tdci 130le
valszeg valami a hajtásban. féltengely, vagy a csapágya, vagy lendkerék
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
CsomiHU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42348 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 21:38:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.10 hétfő, 21:22:39
valszeg valami a hajtásban. féltengely, vagy a csapágya, vagy lendkerék
Mikor levettük a jobb első kereket akkor csináltam videót a belső féltengelyről.Hogy tudnám azt elküldeni?Minimális "kotyanása" van neki.
Naplózva
Kisb
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42349 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 21:38:28 »
Sziasztok!
Szeretném a segitségeteket kérni.
Van nekem egy tdci 2004 évjáratú 116le mondeom, és azt vettem észre hogy amikor jár a motor és állok az autóval enyhe kipufogó gáz jön be az utastérben.
Menet közben ez nem jelentkezik, gondolom a menet szél másfelé fújja a füstöt.
Felnyitottam a motorháztetőt és megállapítottam, hogy a füst a hosszbordás szíj felett található "bajonettzáras kupak" nál szökik.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a kupaknak tömítés szerepe is van, vagy nem szabadna mögötte füstnek lenni?
Vagy ha tomiteni kellene neki, akkor meglehet javítani házilag, vagy rendelni kell bele másikat?
Köszönöm a választ előre is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
840
841
842
843
844
845
846
[
847
]
848
849
850
851
852
853
854
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ