Kezdő11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #42450 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 06:45:23 » |
|
Hello. Csak 1 lett cserélve olyanra,ami előtte már volt ahoz a hengerhez kódolva. De a régivel sem indul.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42451 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 07:04:46 » |
|
Milyen hibakód olvasót vegyek a mondeomhoz amit lehet is valamire használni? 2004 2.0tdci Itt keresd http://mondeo.hu/index.php?topic=24965.msg1105389#new
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42452 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 07:07:28 » |
|
Hello. Csak 1 lett cserélve olyanra,ami előtte már volt ahoz a hengerhez kódolva. De a régivel sem indul.
Attól hogy előtte volt tanítva mit se számít, mert mindig a benne levőre kell tanítani és csak az aktuálist tudja előzőeket nem jegyez meg csatlakozások, csövek rendbe vannak, esetleg nem levegősödhetett be a rendszer
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.01 hétfő, 07:10:11 írta rstwingo »
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
Kezdő11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #42453 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 07:14:37 » |
|
Attól hogy előtte volt tanítva mit se számít, mert mindig a benne levőre kell tanítani és csak az aktuálist tudja előzőeket nem jegyez meg
Akkor azzal hogy beleraktam a másikat elfelejtette azt ami benne volt? De attol az egytől be kellene indulnia vagy nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #42454 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 08:10:10 » |
|
Akkor azzal hogy beleraktam a másikat elfelejtette azt ami benne volt? De attol az egytől be kellene indulnia vagy nem?
simán be kell indulnia ha nincs rátanítva is.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Kezdő11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #42455 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 18:11:17 » |
|
simán be kell indulnia ha nincs rátanítva is.
Na. Két nap szivás után ugy döntöttem behuzzuk.. be is indult kb 100 méter után.. a 3mas injektor lett cserézve,majd visszacserézve.indulás után viszont a 4es henger nem ment.ujabb csere. Pöc-röf indul. De ezzel sajna a problema nincs megoldva. 2000 fordulaton mint a légkalapács.holnap irány a szerviz. Köszönöm a segitséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #42456 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 20:31:10 » |
|
Na. Két nap szivás után ugy döntöttem behuzzuk.. be is indult kb 100 méter után.. a 3mas injektor lett cserézve,majd visszacserézve.indulás után viszont a 4es henger nem ment.ujabb csere. Pöc-röf indul. De ezzel sajna a problema nincs megoldva. 2000 fordulaton mint a légkalapács.holnap irány a szerviz. Köszönöm a segitséget.
akkor csinált olyat nekem amikor 1db porlasztóm elköszönt.remegett a kocsi mint állat.én résolajat mértem, annál a hengernél nulla volt. Diaggal nézve korrekciós értékek sem árulkodtak semmiről(szerintem azok valami fals adatok).
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42457 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:01:33 » |
|
Na. Két nap szivás után ugy döntöttem behuzzuk.. be is indult kb 100 méter után.. a 3mas injektor lett cserézve,majd visszacserézve.indulás után viszont a 4es henger nem ment.ujabb csere. Pöc-röf indul. De ezzel sajna a problema nincs megoldva. 2000 fordulaton mint a légkalapács.holnap irány a szerviz. Köszönöm a segitséget.
Ha lehetőséged van, akkor olyan szervizbe vidd, ahol "láttak" már mondeot, mielőtt kicseréltetik veled a fél autót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Farkas23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #42458 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:11:26 » |
|
Sziasztok
A következő problémával szembesültem hétvégén első indításnál hidegen nincs semmi gond elmegyek a kocsival és a következő inditasnal villog az izzítas jelző. Miután teljesen visszahül a motor ismét semmi gond. Mi lehet probléma valakinek ötlet?
Köszi előre is
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #42459 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:13:49 » |
|
Sziasztok
A következő problémával szembesültem hétvégén első indításnál hidegen nincs semmi gond elmegyek a kocsival és a következő inditasnal villog az izzítas jelző. Miután teljesen visszahül a motor ismét semmi gond. Mi lehet probléma valakinek ötlet?
Köszi előre is
Amikor villog, akkor kell hibakódot olvasni. Az alapján el lehet indulni a hibakeresésben.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Kezdő11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #42460 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:42:15 » |
|
Ha lehetőséged van, akkor olyan szervizbe vidd, ahol "láttak" már mondeot, mielőtt kicseréltetik veled a fél autót.
Ok. Ugy terveztem. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #42461 Dátum: 2017.05.02 kedd, 07:21:25 » |
|
Magasnyomasu szivattyut lehet cserelni csak ugy hogy kiveszem ezt berakom azt?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42462 Dátum: 2017.05.02 kedd, 07:52:09 » |
|
Magasnyomasu szivattyut lehet cserelni csak ugy hogy kiveszem ezt berakom azt?
Feltétlenül. Ha előbb akarod az újat beszerelni és csak utána ki a régit, az nehezen fog menni. Vagy mi is a kérdés...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #42463 Dátum: 2017.05.02 kedd, 08:56:12 » |
|
Feltétlenül. Ha előbb akarod az újat beszerelni és csak utána ki a régit, az nehezen fog menni. Vagy mi is a kérdés...? AndyA Igazából csak annyi, hogy kell e programozni valamit itt is mint a porlasztóknál vagy csak kiszerelem a régit és vissza a másikat?! Lassan összekukázom az uzemanyagrendszerem aztán infot gyujtok:)
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #42464 Dátum: 2017.05.02 kedd, 10:37:12 » |
|
Igazából csak annyi, hogy kell e programozni valamit itt is mint a porlasztóknál vagy csak kiszerelem a régit és vissza a másikat?! Lassan összekukázom az uzemanyagrendszerem aztán infot gyujtok:)
Jelre kell rakni ha jól tudom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bihu
|
|
« Új hozzászólás #42465 Dátum: 2017.05.02 kedd, 11:32:55 » |
|
Igazából csak annyi, hogy kell e programozni valamit itt is mint a porlasztóknál vagy csak kiszerelem a régit és vissza a másikat?! Lassan összekukázom az uzemanyagrendszerem aztán infot gyujtok:)
Szia! Mivel az autód vezérléséhez akarsz hozzányúlni, én a helyedben nem tenném, mert igen nagy csörömpölést tudsz okozni, ha valamit nem jól raksz vissza.
|
|
|
Naplózva
|
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
|
|
|
Farkas23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #42466 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:39:29 » |
|
Amikor villog, akkor kell hibakódot olvasni. Az alapján el lehet indulni a hibakeresésben.
Köszi ma meg volt a ki olvasás hibás turbó nyomás érték. Úgy is volt turbó nyomásom hogy nem is járt a motor.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42467 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:50:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
bodora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Új hozzászólás #42468 Dátum: 2017.05.02 kedd, 22:19:58 » |
|
pedig az vagy olaj lesz(pl turbo) vagy pcs. korrekciós érték semmire se jó, poharazni kéne őket
Szia! Szerintem mi már beszéltünk telefonon... Úgy néz ki igazad lesz a gyertya se volt százas, de nem oldotta meg a problémát. Most hidegen beindul nincs füst, majd 10 másodperc járás után jön a füst meg a remegés.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
|
|
|
MDani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
|
|
« Új hozzászólás #42469 Dátum: 2017.05.03 szerda, 08:33:25 » |
|
Sziasztok!
Tegnap kíváncsiságból végeztem egy tesztet. Levettem a GO szűrőről a motorból visszatérő ágat, ráindítottam és kifolyattam egy kis gázolajat egy küblibe. Aztán amikor mellé raktam egy mágnest, megállt bennem az ütő.
A rendszerrel (még) semmi probléma, indul szépen hidegen és melegen is, nem jön elő malacfarok terheléskor sem.
Ilyenkor mi a teendő? Mivel a szivattyú kopott lehet (?), a porlasztókat még megmenteném és felújíttatnám a szivattyút, illetve kitakaríttatnám a rendszert.
Ez járható út?
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42470 Dátum: 2017.05.03 szerda, 09:10:17 » |
|
Sziasztok!
Tegnap kíváncsiságból végeztem egy tesztet. Levettem a GO szűrőről a motorból visszatérő ágat, ráindítottam és kifolyattam egy kis gázolajat egy küblibe. Aztán amikor mellé raktam egy mágnest, megállt bennem az ütő.
A rendszerrel (még) semmi probléma, indul szépen hidegen és melegen is, nem jön elő malacfarok terheléskor sem.
Ilyenkor mi a teendő? Mivel a szivattyú kopott lehet (?), a porlasztókat még megmenteném és felújíttatnám a szivattyút, illetve kitakaríttatnám a rendszert.
Ez járható út?
Köszi
Nem tudni így sem, hogy milyen állapotban vannak a csúcsok. Bevizsgáltatni meg jópár ezres. A CR-szivattyú felújítás biztosan nem fog ártani, ha jó spénes a visszatérő GO. A csúcsok meg fogják hálálni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #42471 Dátum: 2017.05.03 szerda, 09:36:01 » |
|
Sziasztok!
Tegnap kíváncsiságból végeztem egy tesztet. Levettem a GO szűrőről a motorból visszatérő ágat, ráindítottam és kifolyattam egy kis gázolajat egy küblibe. Aztán amikor mellé raktam egy mágnest, megállt bennem az ütő.
A rendszerrel (még) semmi probléma, indul szépen hidegen és melegen is, nem jön elő malacfarok terheléskor sem.
Ilyenkor mi a teendő? Mivel a szivattyú kopott lehet (?), a porlasztókat még megmenteném és felújíttatnám a szivattyút, illetve kitakaríttatnám a rendszert.
Ez járható út?
Köszi
Ha már belekezdesz, érdemes az egész rendszert rendberakni cakkpakk. Persze előtte be kell méretni.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
vili777
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Új hozzászólás #42472 Dátum: 2017.05.03 szerda, 11:15:05 » |
|
Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Esetleg kelet Pesten vagy Pécel környékén tudtok megbízható, ügyes Mondeo specialistát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #42473 Dátum: 2017.05.03 szerda, 11:36:41 » |
|
Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Esetleg kelet Pesten vagy Pécel környékén tudtok megbízható, ügyes Mondeo specialistát?
GSR a 15. kerben melózik.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42474 Dátum: 2017.05.03 szerda, 12:19:31 » |
|
Köszi ma meg volt a ki olvasás hibás turbó nyomás érték. Úgy is volt turbó nyomásom hogy nem is járt a motor.
WOW!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Farkas23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #42475 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:08:45 » |
|
A kocsié az érdem Azt mondták cseréljek nyomás jeladót most egy másik szervizben azt mondták hogy van valami szelep aminek elkéne engedni a nyomást ami eltud koszolódni és ezért lehet hogy megmarad nyomás. Annyi biztos hogy nem megfelelő a nyomás érték.Most nem tudom merre érdemes elindulni.Esetleg valakinek volt e már hasonló?EU IV-es motor
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42476 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:14:13 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Farkas23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #42477 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:27:48 » |
|
Köszi a segítséget kicsit még új nekem ez TD vonal. Akkor körbejárjuk ezt az érzékelő témát
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42478 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:38:15 » |
|
A kocsié az érdem Azt mondták cseréljek nyomás jeladót most egy másik szervizben azt mondták hogy van valami szelep aminek elkéne engedni a nyomást ami eltud koszolódni és ezért lehet hogy megmarad nyomás. Annyi biztos hogy nem megfelelő a nyomás érték.Most nem tudom merre érdemes elindulni.Esetleg valakinek volt e már hasonló?EU IV-es motor nincs olyan szelep amiről beszélnek
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42479 Dátum: 2017.05.03 szerda, 15:14:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Új hozzászólás #42480 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 20:44:38 » |
|
Nekem az olaj volt!!!! Garanciás turboba nem raktak bele egy tömitést aztán a szépen felszivta az olajat de nem annyira hogy az olaj vissza helző világitson . Turbo nem dolgozott nem volt megfelelő olaj nyomás tömités pótlása olaj csere ford formula 5w30 hoppá nem esszi ninvs hiba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42481 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 21:27:02 » |
|
Nekem az olaj volt!!!! Garanciás turboba nem raktak bele egy tömitést aztán a szépen felszivta az olajat de nem annyira hogy az olaj vissza helző világitson . Turbo nem dolgozott nem volt megfelelő olaj nyomás tömités pótlása olaj csere ford formula 5w30 hoppá nem esszi ninvs hiba
hurrá, már csak azt kéne tudnunk, hogy mire írtad ezt?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42482 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 21:35:16 » |
|
hurrá, már csak azt kéne tudnunk, hogy mire írtad ezt? Az majdnem mindegy is mert így ez folyamatosan és tagolás nélkül írt mondat sok helyen értelmezhetetlen megfogalmazásokkal igazából egy nagy katyvasz az egész....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
K_Zsolt
|
|
« Új hozzászólás #42483 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 23:45:11 » |
|
Sziasztok, Veszprém illetve Székesfehérvár környékén kit ajánlanátok szerelőt? Éppen ott tartok, hogy lökhárító fényezés és boldogság van. Erre ma egy szép mély kopogó hang jelent meg. Üresben is, alapjáraton. Ha a gázra lépek gyorsul a kopogó hang. Szanaszét szakadt mindkét sárvédő betétem akár az is megüthetett nagyon valamit, de gyanítom, hogy ez valami belülről érkező csúnya zaj. "Hozzáértő" autótulajdonosok valamint a szomszéd azzal riogatnak, hogy ez egy drága típusú kopogás. Ereje van az autónak, viszont ha megpörgetem dombot mászva, akkor mintha kellemes hörgés is megjelenne még extraként. Az előzmények egy turbó csere, turbó csövek cseréje ... Korábban csúcsok, nagynyomású szívattyú cseréje történt még. 437.000 km Múlt héten az érdi emelkedőn egy pici erővesztés történt, de a következő újraindítástól ez elmúlt. Nem szeretnék horror összegeket költeni, főleg nem találgató szakik kezébe adni. Elvinném jó helyre, hogy meglegyen az a nyugodt érzés, hogy valaki ért hozzá, ismeri ezt a típust, átnézett mindent és az autó rendben van. Tudtok tanácsot adni, akár a hibajelenség, akár egy jó szerelő tekintetében? Köszönet!!!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42484 Dátum: 2017.05.05 péntek, 08:47:28 » |
|
Sziasztok, Veszprém illetve Székesfehérvár környékén kit ajánlanátok szerelőt? Éppen ott tartok, hogy lökhárító fényezés és boldogság van. Erre ma egy szép mély kopogó hang jelent meg. Üresben is, alapjáraton. Ha a gázra lépek gyorsul a kopogó hang. Szanaszét szakadt mindkét sárvédő betétem akár az is megüthetett nagyon valamit, de gyanítom, hogy ez valami belülről érkező csúnya zaj. "Hozzáértő" autótulajdonosok valamint a szomszéd azzal riogatnak, hogy ez egy drága típusú kopogás. Ereje van az autónak, viszont ha megpörgetem dombot mászva, akkor mintha kellemes hörgés is megjelenne még extraként. Az előzmények egy turbó csere, turbó csövek cseréje ... Korábban csúcsok, nagynyomású szívattyú cseréje történt még. 437.000 km Múlt héten az érdi emelkedőn egy pici erővesztés történt, de a következő újraindítástól ez elmúlt. Nem szeretnék horror összegeket költeni, főleg nem találgató szakik kezébe adni. Elvinném jó helyre, hogy meglegyen az a nyugodt érzés, hogy valaki ért hozzá, ismeri ezt a típust, átnézett mindent és az autó rendben van. Tudtok tanácsot adni, akár a hibajelenség, akár egy jó szerelő tekintetében? Köszönet!!!
A sebességtől függ a kopogás tempója, mindegy, milyen fokozatban milyen fordulaton jár a motor, vagy a motor fordulatszám szerint változik? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
K_Zsolt
|
|
« Új hozzászólás #42485 Dátum: 2017.05.05 péntek, 13:49:29 » |
|
A sebességtől függ a kopogás tempója, mindegy, milyen fokozatban milyen fordulaton jár a motor, vagy a motor fordulatszám szerint változik?
AndyA
Nem sebességtől függ, hanem motor fordulatszámtól. Álló helyzetben, üresben is így "duruzsol" :-(
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42486 Dátum: 2017.05.05 péntek, 15:29:40 » |
|
Nem sebességtől függ, hanem motor fordulatszámtól. Álló helyzetben, üresben is így "duruzsol" :-(
Ha felnyitod a motorháztetőt, ki tudod fülelni, hogy kb. honnan jöhet? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
K_Zsolt
|
|
« Új hozzászólás #42487 Dátum: 2017.05.05 péntek, 16:50:50 » |
|
Ha felnyitod a motorháztetőt, ki tudod fülelni, hogy kb. honnan jöhet?
AndyA
A motor alsó részét sejtem....
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42488 Dátum: 2017.05.05 péntek, 17:10:00 » |
|
A motor alsó részét sejtem....
Jobbról, balról...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
K_Zsolt
|
|
« Új hozzászólás #42489 Dátum: 2017.05.05 péntek, 17:13:34 » |
|
Jobbról, balról...?
AndyA
Passz... próbálom jobban fülelni még... Mi sejthető?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
|
|
|
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
|
« Új hozzászólás #42490 Dátum: 2017.05.05 péntek, 20:00:34 » |
|
Sziasztok!
Milyen motorolajat ajanlotok:2003 2.0Tdci 131le motorhoz?
Köszi előre is.üdv.Zoli
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #42491 Dátum: 2017.05.05 péntek, 22:06:23 » |
|
Sziasztok!
Milyen motorolajat ajanlotok:2003 2.0Tdci 131le motorhoz?
Köszi előre is.üdv.Zoli
Gyári Ford Formula 5W30. Pont jó bele
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #42492 Dátum: 2017.05.05 péntek, 23:03:18 » |
|
A motor alsó részét sejtem....
Nagyon remélem nem hajtókar csapágy..... Olajjal minden rendben volt mostanság?
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
horvil87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #42493 Dátum: 2017.05.06 szombat, 05:56:54 » |
|
Halo. Tud valaki ajanlani olyan bluetooth-os obd olvasot,ami tuti,h kommunikal 2004-es tdci- el?! Es nem horror aron. Koszi!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #42494 Dátum: 2017.05.06 szombat, 11:27:22 » |
|
Halo. Tud valaki ajanlani olyan bluetooth-os obd olvasot,ami tuti,h kommunikal 2004-es tdci- el?! Es nem horror aron. Koszi!
Vagyokabajnokot keresd. Keres-kínálban talán van is hirdetése.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Farkas23
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #42495 Dátum: 2017.05.06 szombat, 17:30:06 » |
|
Köszi a segítséget részben megoldódott a probléma némi matatás és egy másik kiolvasó segítségével kiderült hogy az elektronikával vannak a gondok
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #42496 Dátum: 2017.05.06 szombat, 17:58:29 » |
|
az hogy egyre jobban füstöl korom feketén az autóm az össszefügg ezzel a p0251-el amit bedobál? de ez már szégyen amúgy hogy kijöttem az m6-on a pihenőből és mire 140-re gyorsítottam teljes ködbe borult a pálya! ennyire rossz a szivattyú vagy a csúcsok? mert olyan lomha is az autó kicsit!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #42497 Dátum: 2017.05.06 szombat, 18:44:16 » |
|
az hogy egyre jobban füstöl korom feketén az autóm az össszefügg ezzel a p0251-el amit bedobál? de ez már szégyen amúgy hogy kijöttem az m6-on a pihenőből és mire 140-re gyorsítottam teljes ködbe borult a pálya! ennyire rossz a szivattyú vagy a csúcsok? mert olyan lomha is az autó kicsit!
neeem.....az kizárt dolog. De egy turbócsöved is lehet lukas...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Új hozzászólás #42498 Dátum: 2017.05.06 szombat, 19:43:07 » |
|
Sziasztok! A mondeom drasztikusan esszi az olajat 2.0 tdci! 300km kb 2 liter !!! A turbo garanciás de valami suzuki szerelő rakta fel!! Kevés olaj szintnél villog az izzitás lámpa ha feltöltöm olajjal elmegy a hiba !! Mi lehet a gond?? Motor?? Turbo??? Dugulás?? 322 ezer van az autóban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42499 Dátum: 2017.05.06 szombat, 19:47:30 » |
|
Senki sem látnok. Az olajszint nincsen sehogyan sem ellenőrizve elektronikusan, ezért elég valószínűtlen az izzítás jelző lámpa villogása az alacsony olajszint miatt. Amikor megállítod a motor, már a következő indításnál sem villogna. Olaj beletöltés nélkül sem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.06 szombat, 19:50:28 írta GSR™ »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|