Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 08:54:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 841 842 843 844 845 846 847 [848] 849 850 851 852 853 854 855 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13531322 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #42350 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 21:49:09 »

Sziasztok!

Szeretném a segitségeteket kérni.
Van nekem egy tdci 2004 évjáratú 116le mondeom, és azt vettem észre hogy amikor jár a motor és állok az autóval enyhe kipufogó gáz jön be az utastérben.
Menet közben ez nem jelentkezik, gondolom a menet szél másfelé fújja a füstöt.
Felnyitottam a motorháztetőt és megállapítottam, hogy a füst a hosszbordás szíj felett található "bajonettzáras kupak" nál szökik.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a kupaknak tömítés szerepe is van, vagy nem szabadna mögötte füstnek lenni?
Vagy ha tomiteni kellene neki, akkor meglehet javítani házilag, vagy rendelni kell bele másikat?

Köszönöm a választ előre is.
az olajbetolto?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42351 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 22:22:15 »

Mikor levettük a jobb első kereket akkor csináltam videót a belső féltengelyről.Hogy tudnám azt elküldeni?Minimális "kotyanása" van neki.
videot youtube-ra feltöltöd és belinkeled.

de el kell vinni valakihez aki ért is hozzá, ezt egy videóból senki se fogja megmondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
CsomiHU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #42352 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 22:27:39 »

videot youtube-ra feltöltöd és belinkeled.

de el kell vinni valakihez aki ért is hozzá, ezt egy videóból senki se fogja megmondani

Itt a video.Aki tudja esetleg nézze meg és mondja meg hogy a fentebb emlitett problémának ez lehet-e a gond okozoja.Előre is köszi.

https://m.youtube.com/watch?v=AJOKXzzoGLo
Naplózva
Kisb
Vendég
« Új hozzászólás #42353 Dátum: 2017.04.11 kedd, 07:50:46 »

az olajbetolto?

Nem az olaj betöltő, a képen látható mire gondolok. Úgy tudom, hogy az adagolohoz lehet ennek leszerelésével hozzáférni.

https://www.kephost.com/image/wWUQ
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42354 Dátum: 2017.04.11 kedd, 08:03:45 »

Mikor levettük a jobb első kereket akkor csináltam videót a belső féltengelyről.Hogy tudnám azt elküldeni?Minimális "kotyanása" van neki.

Tedd fel Youtube-ra és linkeld be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42355 Dátum: 2017.04.11 kedd, 08:43:46 »

Itt a video.Aki tudja esetleg nézze meg és mondja meg hogy a fentebb emlitett problémának ez lehet-e a gond okozoja.Előre is köszi.

https://m.youtube.com/watch?v=AJOKXzzoGLo

Szerintem ennyi elég, hogy elkezdje rázni a kocsit. Nekem már évek óta ráz 100-120 között gyorsításnál. Most fogom cserélni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
CsomiHU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #42356 Dátum: 2017.04.11 kedd, 09:55:33 »

Szerintem ennyi elég, hogy elkezdje rázni a kocsit. Nekem már évek óta ráz 100-120 között gyorsításnál. Most fogom cserélni.

Mondták már neked mások is hogy okozhatja ez?Olvastam olyat is hogy a válto a gond mivel csak 3-4-5be csinálja.Ha valami biztosat tudsz vagy esetleg a féltengely csere után megszűnt jelzel? Smiley
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42357 Dátum: 2017.04.11 kedd, 10:42:58 »

Mondták már neked mások is hogy okozhatja ez?Olvastam olyat is hogy a válto a gond mivel csak 3-4-5be csinálja.Ha valami biztosat tudsz vagy esetleg a féltengely csere után megszűnt jelzel? Smiley

Ha a külső csukló rossz, akkor általában kanyarban kattog, ropog. Ha a belső kopott, akkor az gyorsításnál rázza az egész autót. Azért kezd el rázni, mert a belső csukló a kopás miatt kiesik a megfelelő fázisból, ami csak akkor jelentkezik, amikor nyomaték van a tengelyen. Ezen a videón látható 2:05-nél. https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Most rendeltem 2 féltengelyt és azért lesz egy pár hét mire belekerül az autómba, de a blogomba természetesen be fogom írni, itt a fórumon.
Még hozzáteszem, hogy mielőtt az ember nekiáll féltengelyt cserélni, természetesen minden egyéb rázásért felelős hibát ki kell zárni, pl: abroncs hibák, szálszakadás, centírozás stb. de láttam már olyat, hogy valakinek a felni központosító gyűrű volt eltorzulva és ezért rázott az autó (ez csak utángyártott alufelniknél lehetséges).
Én biztos vagyok benne, hogy a féltengelyem gáz. Már rég kitolta a zsírt és kotyog is.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.11 kedd, 10:45:05 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
CsomiHU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #42358 Dátum: 2017.04.11 kedd, 11:37:27 »

Ha a külső csukló rossz, akkor általában kanyarban kattog, ropog. Ha a belső kopott, akkor az gyorsításnál rázza az egész autót. Azért kezd el rázni, mert a belső csukló a kopás miatt kiesik a megfelelő fázisból, ami csak akkor jelentkezik, amikor nyomaték van a tengelyen. Ezen a videón látható 2:05-nél. https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Most rendeltem 2 féltengelyt és azért lesz egy pár hét mire belekerül az autómba, de a blogomba természetesen be fogom írni, itt a fórumon.
Még hozzáteszem, hogy mielőtt az ember nekiáll féltengelyt cserélni, természetesen minden egyéb rázásért felelős hibát ki kell zárni, pl: abroncs hibák, szálszakadás, centírozás stb. de láttam már olyat, hogy valakinek a felni központosító gyűrű volt eltorzulva és ezért rázott az autó (ez csak utángyártott alufelniknél lehetséges).
Én biztos vagyok benne, hogy a féltengelyem gáz. Már rég kitolta a zsírt és kotyog is.

Amit én felraktam videot ott is eléggé "kotyog" Nálam 3-4-5 sebességbe csinálja mikor padloig benyomom a gázpedált.1-2-be semmi,egy apró rázás sem.Az apró hibák amiket emlitetettél szerintem azért nem játszanak mert akkor azt mindig csinálná nem csak az említett sebességekbe és azokba is csak 2500-as fordulatig.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #42359 Dátum: 2017.04.12 szerda, 22:21:46 »

Sziasztok!

Adott egy mk3 2,2 tdci 435e km-rel. Hidegindításkor és alapjáraton időnként kéket füstöl amióta megvettem (már lassan 200e km óta) Hibakód nincs.
Egyre gyakoribb a jelenség. Mostanában a pirosnál is előfordul ahogy a tükörben is észreveszem, hogy finoman kéket füstöl és ilyenkor picit ingadozik az alapjárat. Feltételezem, hogy a porlasztók kezdenek fáradni. (?)
Várjak hibakódra vagy vigyem el beméretni a porlasztókat?
Közben azon is gondolkodom, hogy mikor szálljak ki belőle. Megszerettem az elmúlt évek (6) alatt, de alapvetően munkaeszközként használom és nem biztos, hogy ráköltenék 3-4-500e -t
hogy utána úgy adjam el, vagy azért ne adjam el, mert most csináltattam meg...
Szerintetek?
Vélemény? Tanács?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42360 Dátum: 2017.04.12 szerda, 22:40:01 »

Sziasztok!

Adott egy mk3 2,2 tdci 435e km-rel. Hidegindításkor és alapjáraton időnként kéket füstöl amióta megvettem (már lassan 200e km óta) Hibakód nincs.
Egyre gyakoribb a jelenség. Mostanában a pirosnál is előfordul ahogy a tükörben is észreveszem, hogy finoman kéket füstöl és ilyenkor picit ingadozik az alapjárat. Feltételezem, hogy a porlasztók kezdenek fáradni. (?)
Várjak hibakódra vagy vigyem el beméretni a porlasztókat?
Közben azon is gondolkodom, hogy mikor szálljak ki belőle. Megszerettem az elmúlt évek (6) alatt, de alapvetően munkaeszközként használom és nem biztos, hogy ráköltenék 3-4-500e -t
hogy utána úgy adjam el, vagy azért ne adjam el, mert most csináltattam meg...
Szerintetek?
Vélemény? Tanács?

Alapvetően két eset lehetséges.

Vagy szereted annyira, hogy nem akarsz kiszállni belőle. Akkor megcsináltatod, ráköltöd azt a 3-4-500 ezret, és lesz egy jó autód újabb 6 évre. (Ami után meg már a legelső levetett villanyverdák közül fogsz úgyis venni helyette egyet. Smiley)

Vagy nem szereted annyira, hogy ne akarj nem kiszállni belőle. Akkor most hamarjában add el, annyiért, amennyiért elviszik, és mielőtt meggondolnád magad, és mégis ráköltenéd a sok százast, hogy utána szeress ki belőle, és nagy bukóval add el fél év múlva.

Középút nincs, egy autót nem lehet csak félig eladni, mert azért egy kicsit szereted is...

De ha eladod, kell másik. Az meg akkor már inkább egy MK4-es lesz (vagy off, mindegy). De hogy abból egy jót kapsz, ahhoz nemhogy azt a 3-4-500 ezret kell hozzátenni, hanem még egyszer (vagy kétszer, vagy háromszor...) annyit. Ha van és futja, hát jó. Ha nincs... Akkor marad az első opció, mint logikus választás, szerelemtől függetlenül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42361 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 09:34:06 »

Üdv mindenkinek
A nagynyomású haldoklásának lehet a következő hiba a jele ?
Akár mit csinálunk mindig levegős ,habos gázolaj jön a visszavezető ágon
Résolajcső cserélve , tömítések cserélve , kannából indítva is a csöveken (átlátszó) jön a habos oil .
A szűrőn keresztűl nem szív a tankból annyira belevegősödik a szűrő
Nyomásszabályzó szelep vagy micsoda is cserélve
Köszönöm ha valaki megdobna infoval ötlettel
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42362 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 09:37:35 »

Üdv mindenkinek
A nagynyomású haldoklásának lehet a következő hiba a jele ?
Akár mit csinálunk mindig levegős ,habos gázolaj jön a visszavezető ágon
Résolajcső cserélve , tömítések cserélve , kannából indítva is a csöveken (átlátszó) jön a habos oil .
A szűrőn keresztűl nem szív a tankból annyira belevegősödik a szűrő
Nyomásszabályzó szelep vagy micsoda is cserélve
Köszönöm ha valaki megdobna infoval ötlettel

Én a CR-szivattyú szívóoldalát is alaposan megnézném a GO-szűrőtől a szivattyúig. GO-szűrő csatlakozói rendben? Simán lehet attól is levegős, hogy onnan eleve levegős anyagot továbbít. Meg a GO-szűrő előtt a tanktól odáig. Valahonnan csak jönni kell a levegőnek...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #42363 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 10:40:22 »

Alapvetően két eset lehetséges.

Vagy szereted annyira, hogy nem akarsz kiszállni belőle. Akkor megcsináltatod, ráköltöd azt a 3-4-500 ezret, és lesz egy jó autód újabb 6 évre. (Ami után meg már a legelső levetett villanyverdák közül fogsz úgyis venni helyette egyet. Smiley)

Vagy nem szereted annyira, hogy ne akarj nem kiszállni belőle. Akkor most hamarjában add el, annyiért, amennyiért elviszik, és mielőtt meggondolnád magad, és mégis ráköltenéd a sok százast, hogy utána szeress ki belőle, és nagy bukóval add el fél év múlva.

Középút nincs, egy autót nem lehet csak félig eladni, mert azért egy kicsit szereted is...

De ha eladod, kell másik. Az meg akkor már inkább egy MK4-es lesz (vagy off, mindegy). De hogy abból egy jót kapsz, ahhoz nemhogy azt a 3-4-500 ezret kell hozzátenni, hanem még egyszer (vagy kétszer, vagy háromszor...) annyit. Ha van és futja, hát jó. Ha nincs... Akkor marad az első opció, mint logikus választás, szerelemtől függetlenül.
AndyA

Köszi!
Érdemes várnom hibakódra, vagy nézessem meg a porlasztókat?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42364 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 10:47:16 »

Köszi!
Érdemes várnom hibakódra, vagy nézessem meg a porlasztókat?

Ennyi km után nagy valószínűséggel azt fogják mondani, hogy fel kell újítani cakkpakk az üzemanyagrendszert. Amíg nem kezd el vészüzemet játszani és malacfarkot villogtatni, addig én lehet nem piszkálnám.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42365 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 11:05:38 »

Én a CR-szivattyú szívóoldalát is alaposan megnézném a GO-szűrőtől a szivattyúig. GO-szűrő csatlakozói rendben? Simán lehet attól is levegős, hogy onnan eleve levegős anyagot továbbít. Meg a GO-szűrő előtt a tanktól odáig. Valahonnan csak jönni kell a levegőnek...

AndyA


Kannából kiprobálva átlátszó csővel szűrő nelkül szépen szív
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42366 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 11:20:52 »

Kannából kiprobálva átlátszó csővel szűrő nelkül szépen szív

Akkor akaszd a kannát a GO-szűrő mögé, és dugózd le a visszatérő ágat, a résolajat meg vezesd ki valahová külön. Akár még olyan házibarkáccsal is próbálkoznék, hogy a GO-szűrő tank ill. résolaj csatlakozóit szigszalaggal vagy hasonlóval múmiába tekerném, hogy ott ne szívhasson levegőt. Tökéletes nem lesz a szigetelés, de annyira elég lesz, hogy lásd a különbséget, ha valahol ereszt a tömítés és ezt javítja a szigszalag.

Próbálgasd végig a lehetséges verziókat. Egyszerre mindig csak egyet, hogy ha változás van, tudd, melyik próbálkozás volt eredményes. Valahol csak belemegy a levegő a GO-ba, ami elvileg egy normálisan tömített rendszer esetében egyetlen helyről juthatna bele: a porszárazra járt tankból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MDani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #42367 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 12:27:12 »

Sziasztok!

Forscan szerint a turbóm csak 20%-80%-os tartományban nyit illetve zár.
A turbó vezérlése vákuumos, a geometria nem szorul, azt megnéztem.
Illetve a vákuum csöveket is ellenőriztem, lecsúszva nem volt és fizikai sérülést sem láttam rajta.
Hibakód nincs, indul és megy is.

Valakinek ötlete?

Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42368 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 12:57:00 »

Sziasztok!

Forscan szerint a turbóm csak 20%-80%-os tartományban nyit illetve zár.
A turbó vezérlése vákuumos, a geometria nem szorul, azt megnéztem.
Illetve a vákuum csöveket is ellenőriztem, lecsúszva nem volt és fizikai sérülést sem láttam rajta.
Hibakód nincs, indul és megy is.

Valakinek ötlete?



Van valami hibajelenség is, vagy panasz?
Vákuumosnál forscan csak a vákuum mágnesszelep vezérlésének a kitöltési tényezőjét tudja szerintem mutatni, nem a tényleges mozgását a geometriának.
Naplózva
MDani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #42369 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 13:48:23 »

Van valami hibajelenség is, vagy panasz?
Vákuumosnál forscan csak a vákuum mágnesszelep vezérlésének a kitöltési tényezőjét tudja szerintem mutatni, nem a tényleges mozgását a geometriának.

Nem vettem észre teljesítmény csökkenést, hibajelenség sincs.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42370 Dátum: 2017.04.19 szerda, 10:41:26 »

Akkor akaszd a kannát a GO-szűrő mögé, és dugózd le a visszatérő ágat, a résolajat meg vezesd ki valahová külön. Akár még olyan házibarkáccsal is próbálkoznék, hogy a GO-szűrő tank ill. résolaj csatlakozóit szigszalaggal vagy hasonlóval múmiába tekerném, hogy ott ne szívhasson levegőt. Tökéletes nem lesz a szigetelés, de annyira elég lesz, hogy lásd a különbséget, ha valahol ereszt a tömítés és ezt javítja a szigszalag.

Próbálgasd végig a lehetséges verziókat. Egyszerre mindig csak egyet, hogy ha változás van, tudd, melyik próbálkozás volt eredményes. Valahol csak belemegy a levegő a GO-ba, ami elvileg egy normálisan tömített rendszer esetében egyetlen helyről juthatna bele: a porszárazra járt tankból.

AndyA

Hali
Végigprobálva minden és a jelenség a következő lett
Ha a résolaj csövét kivezettem kannába a nagynyomásún ledugoztam a helyét akkor mindenhol tiszta buborékmentes az üzemanyag szívóágon ,visszatérőn,és a résolaj is .
Ha viszont visszadugom a helyére a nagynyomásún akkor a visszatérő ágon abban a pillanatban habosodik  az üzemanyag .
Erre magyarázat Huh??
Üdv
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42371 Dátum: 2017.04.19 szerda, 10:46:44 »

Hali
Végigprobálva minden és a jelenség a következő lett
Ha a résolaj csövét kivezettem kannába a nagynyomásún ledugoztam a helyét akkor mindenhol tiszta buborékmentes az üzemanyag szívóágon ,visszatérőn,és a résolaj is .
Ha viszont visszadugom a helyére a nagynyomásún akkor a visszatérő ágon abban a pillanatban habosodik  az üzemanyag .
Erre magyarázat Huh??
Üdv

A résolajcső csatlakozója a GO-szűrőn. Kösd be, és csavard körbe jó szorosan múmiába szigszalaggal, hogy minél kevesebb levegőt tudjon ott szívni. Ha ettől változik valamit a helyzet, megvan a ludas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42372 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:15:30 »

A résolajcső csatlakozója a GO-szűrőn. Kösd be, és csavard körbe jó szorosan múmiába szigszalaggal, hogy minél kevesebb levegőt tudjon ott szívni. Ha ettől változik valamit a helyzet, megvan a ludas.

AndyA

Nem lehetséges mert ha mind a három cső a kannába van (szívó,rés,visszatérő)akkor jó minden , ha visszarakom a rést a nagynyomásúra akkor bugyborékol szóval sehol a szűrő és a csatlakozó
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42373 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:50:21 »

Nem lehetséges mert ha mind a három cső a kannába van (szívó,rés,visszatérő)akkor jó minden , ha visszarakom a rést a nagynyomásúra akkor bugyborékol szóval sehol a szűrő és a csatlakozó

Egyszerre egy dolgot változtass meg. Amikor a változtatás után más az eredmény, azt kell megnézni, amit utoljára megváltoztattál, ott kell a hibának lenni.

Sorry, de távgyógyítással ennél több nem telik, szerintem másnak sem fog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #42374 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:54:02 »

Egyszerre egy dolgot változtass meg. Amikor a változtatás után más az eredmény, azt kell megnézni, amit utoljára megváltoztattál, ott kell a hibának lenni.

Sorry, de távgyógyítással ennél több nem telik, szerintem másnak sem fog.

AndyA
ahogy mondod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #42375 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:55:24 »

Nem lehetséges mert ha mind a három cső a kannába van (szívó,rés,visszatérő)akkor jó minden , ha visszarakom a rést a nagynyomásúra akkor bugyborékol szóval sehol a szűrő és a csatlakozó
akkor valszeg a résolaj csatlakozásoknál szipant valahol levegőt.nem go-s sehol a résolajcsöveknél?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42376 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:58:32 »

Egyszerre egy dolgot változtass meg. Amikor a változtatás után más az eredmény, azt kell megnézni, amit utoljára megváltoztattál, ott kell a hibának lenni.

Sorry, de távgyógyítással ennél több nem telik, szerintem másnak sem fog.

AndyA

Egy dolog
 ha rárakom levegős ha ledugózom jo
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #42377 Dátum: 2017.04.19 szerda, 14:10:08 »

Egy dolog
 ha rárakom levegős ha ledugózom jo


Akkor azon a csövön jön a levegő. A honnan lehet maga a cső (repedt), és lehet bármelyik elagázásnál lévő Y-elosztó, és a túlsó végén a csúcsoknál a csatlakozás. Ezeken kell sorban végigmenni.

Az nem feltétlenül mérvadó, hogy ha szabadon hagyod a résolajcsövet, akkor nem jön rajta levegő. Olyankor nincs vákuum, ami a repedt csövön vagy a sérült tömítésen keresztül levegőt szívhatna be. Ha a CR-szivattyú rajta van, akkor ott szívás van és jön a levegő, és így neked is szívás van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42378 Dátum: 2017.04.19 szerda, 15:00:12 »

Akkor azon a csövön jön a levegő. A honnan lehet maga a cső (repedt), és lehet bármelyik elagázásnál lévő Y-elosztó, és a túlsó végén a csúcsoknál a csatlakozás. Ezeken kell sorban végigmenni.

Az nem feltétlenül mérvadó, hogy ha szabadon hagyod a résolajcsövet, akkor nem jön rajta levegő. Olyankor nincs vákuum, ami a repedt csövön vagy a sérült tömítésen keresztül levegőt szívhatna be. Ha a CR-szivattyú rajta van, akkor ott szívás van és jön a levegő, és így neked is szívás van. Smiley

AndyA

Azt már mondani sem merem hogy több vagyis 3 résolajcsővel probáltam már
Na így a szívás  nyes
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #42379 Dátum: 2017.04.19 szerda, 21:47:49 »

Sziasztok,magasnyomású szivattyú felújitás előtt állok,kiváncsi lennék akinek volt már ilyen,mennyibe állt meg és kit ajánlotok a felujitåsra
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #42380 Dátum: 2017.04.19 szerda, 21:56:50 »

Sziasztok,magasnyomású szivattyú felújitás előtt állok,kiváncsi lennék akinek volt már ilyen,mennyibe állt meg és kit ajánlotok a felujitåsra
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #42381 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 16:57:39 »

Ennyi km után nagy valószínűséggel azt fogják mondani, hogy fel kell újítani cakkpakk az üzemanyagrendszert. Amíg nem kezd el vészüzemet játszani és malacfarkot villogtatni, addig én lehet nem piszkálnám.

Köszi! Akkor érdemesebb kivárni. Ezek szerint egy előzetes felméréssel nem lehet spórolni? Azért is kérdezem, mert unokatesóm Avensis versó-ja motorcserés lett az egyik injektor szétfújta a dugót. Nem volt hibakód előtte.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #42382 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 21:36:41 »

Sziasztok,magasnyomású szivattyú felújitás előtt állok,kiváncsi lennék akinek volt már ilyen,mennyibe állt meg és kit ajánlotok a felujitåsra

Szia!
Nagynyomású szivattyú javitása kb 80-120e ft közt mozog,legalább 10 helyen kérdeztem,porlasztó (injektor) 50-80 eft/db felujitva,kódolva,uj ár:100eft fölött /db

De még ki kell takaritani a komplett üza rendszert,tankot,uj szürö,stb nem olcsó,de csak igy vállalják a garit!
Erre figyelj,s ezt csináltasd is meg!
Sokba fájt nekem is de úgy néz ki most teszi a dolgát a kocsi..(kopp-kopp)
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42383 Dátum: 2017.04.21 péntek, 11:09:27 »

Üdv uraim
A következő jelenséggel álok szemben
Tudom a képek nem a legjobbak de talán látazik aminek kell

1 kép 1-2 henger
http://www.***/view.php?filename=459IMG_20170420_183913.jpg
Kicsit levegős de letisztúlt járatás után

2 kép 3-4 henger

http://www.***/view.php?filename=352IMG_20170420_183927.jpg
Itt már látszik a sok bubó és le se tisztúlt hiába cseréltünk tömítést , csövet

3 kép

http://www.***/view.php?filename=878IMG_20170420_184028.jpg

Itt visszakerűlt bele a rossz csúcs

Az első két képen természetesen felújított csúcsokról beszélünk de akkor hogy lehet az hogy bubis gázolaj jön ki rajta  mint a rosszon ?
Ha a nagynyomásu lenne hibás akkor mindenhol levegős lenne Huh??
Tömítések csövek csatlakozók cserélgetve
Akkor most csúcs van nem csúcs az biztos szívás  rinya
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42384 Dátum: 2017.04.21 péntek, 12:47:09 »

Üdv uraim
A következő jelenséggel álok szemben
Tudom a képek nem a legjobbak de talán látazik aminek kell

1 kép 1-2 henger
http://www.***/view.php?filename=459IMG_20170420_183913.jpg
Kicsit levegős de letisztúlt járatás után

2 kép 3-4 henger

http://www.***/view.php?filename=352IMG_20170420_183927.jpg
Itt már látszik a sok bubó és le se tisztúlt hiába cseréltünk tömítést , csövet

3 kép

http://www.***/view.php?filename=878IMG_20170420_184028.jpg

Itt visszakerűlt bele a rossz csúcs

Az első két képen természetesen felújított csúcsokról beszélünk de akkor hogy lehet az hogy bubis gázolaj jön ki rajta  mint a rosszon ?
Ha a nagynyomásu lenne hibás akkor mindenhol levegős lenne Huh??
Tömítések csövek csatlakozók cserélgetve
Akkor most csúcs van nem csúcs az biztos szívás  rinya

nagyon háttal ülsz a moziban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42385 Dátum: 2017.04.21 péntek, 13:01:54 »

nagyon háttal ülsz a moziban

Hát te is
Ennyire értelmeset mindenki tud írni
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42386 Dátum: 2017.04.21 péntek, 18:39:01 »

Hát te is
Ennyire értelmeset mindenki tud írni
én legalább tudom a megfejtést nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42387 Dátum: 2017.04.21 péntek, 22:35:07 »

Olyan kérdésem lenne hogy: 2003-as MK3 2.0 TDCi turbónál nem mozdítja a membrán a tolórudat ami a lapátokat állítja a turbóban. Levettem a borító lemezt a turbóról és megnéztem hogy a mechanizmus van e beragadva, de nem volt. Sajnos sűrített levegővel nem ellenőriztem le a membránt... Ezen kívül lehet e még valamilyen oka annak hogy nem dolgozik a membrán? Esetleg történt e már ilyen vagy hasonló dolog veletek? Üdv!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42388 Dátum: 2017.04.21 péntek, 22:36:38 »

Olyan kérdésem lenne hogy: 2003-as MK3 2.0 TDCi turbónál nem mozdítja a membrán a tolórudat ami a lapátokat állítja a turbóban. Levettem a borító lemezt a turbóról és megnéztem hogy a mechanizmus van e beragadva, de nem volt. Sajnos sűrített levegővel nem ellenőriztem le a membránt... Ezen kívül lehet e még valamilyen oka annak hogy nem dolgozik a membrán? Esetleg történt e már ilyen vagy hasonló dolog veletek? Üdv!


Sűrített levegővel ne is próbáld, mert vákuum van a rendszerben és az működteti a membránt.

1. Vákuum cső sérülés, repedés, tömítetlenség.
2. Vákuum szabályzó szolenoid szelep hiba.
3. Vákuum szabályzó szolenoid szelep vezérlésében elektromos hiba.
4. Membrán hiba.

Ezek percek alatt ellenőrizhető dolgok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42389 Dátum: 2017.04.21 péntek, 22:51:54 »


Sűrített levegővel ne is próbáld, mert vákuum van a rendszerben és az működteti a membránt.

1. Vákuum cső sérülés, repedés, tömítetlenség.
2. Vákuum szabályzó szolenoid szelep hiba.
3. Vákuum szabályzó szolenoid szelep vezérlésében elektromos hiba.
4. Membrán hiba.

Ezek percek alatt ellenőrizhető dolgok.
Ugyanaz a szolenoid szelep vezérli az EGR szelepet is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42390 Dátum: 2017.04.21 péntek, 23:04:36 »

Ugyanaz a szolenoid szelep vezérli az EGR szelepet is?

Ugye nem gondolod komolyan, hogy egy szelep egyszerre több dolgot vezérel....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42391 Dátum: 2017.04.21 péntek, 23:21:05 »

Igazad van. Rosszul tettem fel a kérdést.
Van e összefüggés a két vákum membrán között?
Szokott e gond lenni az EGR szelep vezérlésével ha a turbó vezérlésével van gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #42392 Dátum: 2017.04.22 szombat, 08:26:13 »

Igazad van. Rosszul tettem fel a kérdést.
Van e összefüggés a két vákum membrán között?
Szokott e gond lenni az EGR szelep vezérlésével ha a turbó vezérlésével van gond?
nyilván.ha valahol "falsot" szív a vákumrendszer,akkor sosem tud kialakulni a megfelelő "nagyságú" vákum.
ha van,meg kell szüntetni a tömítetlenséget,mert az egész vákumrendszerre kihat-turbó,egr,fékrásegítő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42393 Dátum: 2017.04.22 szombat, 09:01:37 »

Óh!!!! A télen vettem észre hogy az ABS egyszer csak nem olyan keményen "ütötte" a fékpedált! Ezek szerint (legalábbis én úgy gondolom hogy) vákumcső lesz a ludas... Asszem át kell ellenőriznem őket! Evvel fogom kezdeni! Még nem tudom mikor lesz időm nekifogni, de majd megírom ide hogy mire jutottam! Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #42394 Dátum: 2017.04.22 szombat, 09:35:08 »

Óh!!!! A télen vettem észre hogy az ABS egyszer csak nem olyan keményen "ütötte" a fékpedált! Ezek szerint (legalábbis én úgy gondolom hogy) vákumcső lesz a ludas... Asszem át kell ellenőriznem őket! Evvel fogom kezdeni! Még nem tudom mikor lesz időm nekifogni, de majd megírom ide hogy mire jutottam! Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
Cheesy ahhoz speciel nem sok köze van,mennyire üti vagy nem keményen az abs.de azért nézd meg a vákumrendszert. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bodora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #42395 Dátum: 2017.04.22 szombat, 20:36:43 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni... MK3 Mondeo 2.2 TDCI QJBA motorkóddal... néhány hónapja kezdte, hogy hidegen indítva kékes világosan füstöl és olyan mintha nem járna minden henger. Kb fél perc múlva a jelenség megszűnik.
Hibakód nincs, a csúcsok korrekciós adatait nézte a szerelő gépen, azok rendben vannak. Valós 174ekm a futás, nálam 90%-ban prémium gázolajjal tankolva.
Ötlet?
Naplózva

MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42396 Dátum: 2017.04.22 szombat, 20:48:04 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni... MK3 Mondeo 2.2 TDCI QJBA motorkóddal... néhány hónapja kezdte, hogy hidegen indítva kékes világosan füstöl és olyan mintha nem járna minden henger. Kb fél perc múlva a jelenség megszűnik.
Hibakód nincs, a csúcsok korrekciós adatait nézte a szerelő gépen, azok rendben vannak. Valós 174ekm a futás, nálam 90%-ban prémium gázolajjal tankolva.
Ötlet?


Cserélj izzító gyertyákat
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
bodora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #42397 Dátum: 2017.04.22 szombat, 20:53:17 »

Cserélj izzító gyertyákat

Azt nem hozza hibára a computer ha már nem jó?
Naplózva

MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42398 Dátum: 2017.04.22 szombat, 20:57:38 »

Azt nem hozza hibára a computer ha már nem jó?


Nem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42399 Dátum: 2017.04.22 szombat, 20:59:25 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni... MK3 Mondeo 2.2 TDCI QJBA motorkóddal... néhány hónapja kezdte, hogy hidegen indítva kékes világosan füstöl és olyan mintha nem járna minden henger. Kb fél perc múlva a jelenség megszűnik.
Hibakód nincs, a csúcsok korrekciós adatait nézte a szerelő gépen, azok rendben vannak. Valós 174ekm a futás, nálam 90%-ban prémium gázolajjal tankolva.
Ötlet?

pedig az vagy olaj lesz(pl turbo) vagy pcs. korrekciós érték semmire se jó, poharazni kéne őket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 841 842 843 844 845 846 847 [848] 849 850 851 852 853 854 855 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.