Armin82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #42400 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:01:59 » |
|
Menet közben kiderült hogy egy HJBB motorkóddal ellátott Mondeóm van, és egy Garrett 09020 Wastegate turbóval. Ezek szerint ez nem változóélgeometriás turbó, hanem fix. Nem vákuumos membránja van hanem nyomásos.
Azt hittem hogy hirtelen gázadásnál kell a membránnak mozdulni, de ezek szerint fordítva dolgozik. Gázelvételnél túlnyomás keletkezik a turbó és a szívótorok között, ekkor a membrán nyit egy bypass (megkerülő) szelepet (ill. csappantyút) a turbó kipufogógáz turbinánál! Remélem jól értelmeztem. De ha véletlen nem, akkor írjátok meg LÉGYSZIVES! KÖSZÖNÖM!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42401 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:04:26 » |
|
Menet közben kiderült hogy egy HJBB motorkóddal ellátott Mondeóm van, és egy Garrett 09020 Wastegate turbóval. Ezek szerint ez nem változóélgeometriás turbó, hanem fix. Nem vákuumos membránja van hanem nyomásos.
Azt hittem hogy hirtelen gázadásnál kell a membránnak mozdulni, de ezek szerint fordítva dolgozik. Gázelvételnél túlnyomás keletkezik a turbó és a szívótorok között, ekkor a membrán nyit egy bypass (megkerülő) szelepet (ill. csappantyút) a turbó kipufogógáz turbinánál! Remélem jól értelmeztem. De ha véletlen nem, akkor írjátok meg LÉGYSZIVES! KÖSZÖNÖM!
nagyon nem. amikor megvan a megfelelő nyomás akkor kinyit egy kis kaput (gate) elengedi a felesleges gázt (waste) és ezzel nem emelkedik tovább a turbo fordulata és nem tud plusz nyomást csinálni. gázelvételkor a nyomás is megszűnik
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Armin82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Új hozzászólás #42402 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:20:55 » |
|
nagyon nem. amikor megvan a megfelelő nyomás akkor kinyit egy kis kaput (gate) elengedi a felesleges gázt (waste) és ezzel nem emelkedik tovább a turbo fordulata és nem tud plusz nyomást csinálni. gázelvételkor a nyomás is megszűnik
Szóval amikor felépül a megfelelő nyomás akkor a membrán nyit egy megkerülő "kaput" kipufogógáznak hogy ne töltsön több nyomást az előlátott nyomásnál??? Pedig de jó lenne az a többlet turbó nyomás! Hát menten beheggesztem azt a székelykaput!!! Kell minden nyomás ami csak van!!! Köszönöm a válaszokat! Sziasztok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42403 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:28:26 » |
|
Lehet nem a 115 LE-s kell neked....az olyan 1.2 Fabia érzés....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42405 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:38:17 » |
|
A levegő az kevés, attól még nem fog menni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #42407 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:37:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42408 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:54:18 » |
|
Jónak jó, de kevés lesz csak ez. Ezen még át kell tolni egy másikat (hosszú imbusz vagy torx), ami a generátor tengelyébe megy bele és azzal ellent tudsz fogni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #42409 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:54:59 » |
|
Jónak jó, de kevés lesz csak ez. Ezen még át kell tolni egy másikat (hosszú imbusz vagy torx), ami a generátor tengelyébe megy bele és azzal ellent tudsz fogni.
Hosszú vékony 6-os imbuszom az van, azzal fogtam meg amikor a gyári anyát levettem. Csak azért kérdeztem hogy a fogszáma és az átmérője stimmel-e
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #42410 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:56:01 » |
|
Hosszú imbuszom az van. Csak azért kérdeztem hogy a fogszáma és az átmérője stimmel-e
Na, azt így képről senki nem mondja meg biztosan.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Új hozzászólás #42411 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 12:04:12 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.23 vasárnap, 12:06:04 írta Kacaj »
|
Naplózva
|
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #42412 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 13:25:18 » |
|
Akkor te ezt használtad az INA-t levenni? Köszi amúgy
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
baludanny
|
|
« Új hozzászólás #42413 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 13:34:41 » |
|
én legalább tudom a megfejtést Magadba tartod vagy közhirré teszed?
|
|
|
Naplózva
|
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
|
|
|
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Új hozzászólás #42414 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 13:58:43 » |
|
Akkor te ezt használtad az INA-t levenni?
Köszi amúgy
Nekem még sima szíjtárcsa volt rajta, azt cseréltem Ina szabadon futóra azt húztam fel ezzel. Gyakorlatilag a forgás iránya fel húzná, de kontra anya nélkül biztosra mentem és ezzel húztam meg.
|
|
|
Naplózva
|
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #42415 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 04:28:44 » |
|
Nekem még sima szíjtárcsa volt rajta, azt cseréltem Ina szabadon futóra azt húztam fel ezzel. Gyakorlatilag a forgás iránya fel húzná, de kontra anya nélkül biztosra mentem és ezzel húztam meg.
Én levenni akarom, mert csapágyakat cserélek, meg keféket, csúszógyűrűt. Megrendeltem Köszi
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
bodora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Új hozzászólás #42416 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 11:31:55 » |
|
pedig az vagy olaj lesz(pl turbo) vagy pcs. korrekciós érték semmire se jó, poharazni kéne őket
Olajat nem csípi, a szerelőm is gyertya cserét javasolt (nálam még nem volt cserélve az tuti) viszont én sem hiszek benne, hogy ez lesz a megoldás...
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
|
|
|
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
|
|
« Új hozzászólás #42417 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 13:43:52 » |
|
Sziasztok. A másik elektromos fórumon nemigen érkezett válasz így felteszem itt:
Nappali menetfényt szerelek, a kapcsolt 12v a c14 (zöld) csatlakozón a balról a 3. lábnál találtam. de nemtudom mit vezérel ez a láb. Mert a 2. lábra ha rákötöm akkor egy relé hangot hallok és mintha behúzna a légkondi kuplungja. vagy honnan tudok levenni kapcsolt 12v-ot probléma nélkűl a motortérben. Mert az faq ban szereplő leírásban lévő vezeték nekem ott nincs bekötve, ahonnal ő levette, ott nekem üres. (minél egyszerűbb megoldás, és ha van fénykép az mégjobb lenne). A (drl 635 flux ) 3 vezeték van, nincs külün elektronika, a helyzetjelző bekapcsolására felére csökken a fénye de vanbenne egy csomó jel: e4, dlr, lr00, (a helyzetjelző izzóit kivegyem?). Előre köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
|
|
|
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Új hozzászólás #42418 Dátum: 2017.04.25 kedd, 23:19:37 » |
|
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy 2003-as 2.0-es tdci mondeom van. Kb 3 hete reggel munkába menet megálltam a közeli boltnál reggelit venni. Elég csípős volt a reggel ezért nem állítottam le a motort, gondoltam melegedjen amíg beugrok, sőt az ülésfűtést is bekapcsolva hagytam. Az egész kb 2 percet vett igénybe. Mikor kijöttem és kinyitottam az ajtót az autó belseje megtelt sűrű füsttel, olyan égett műanyagszaga volt. Nagyon megijedtem hogy valami kigyulladt, ezért azonnal leállítottam a motort. Körbenéztem, hogy honnan jöhetett a füst, de nem találtam semmit. Néhány napig még érezhető volt az égett szag, de szép fokozatosan kiszellőzött, majd megszűnt. Azóta viszont azt kezdtem érezni, hogy a motor mintha kicsit gyengébb lenne. Elsőre nem tulajdonítottam neki nagy szerepet, mert azt gondoltam, hogy csak a másik autóhoz képest amit még vezetni szoktam. Mostanra viszont bizonyossá vált a gyengülés, nagyon lassan gyorsul, néha aprókat rángat. A két dolognak nem tudom van-e köze egymáshoz, de kb egymás után történtek. Segítségre lenne szükségem, hogy volt-e valakinek, hasonló problémája, vagy tudja-e hogy mi lehet a baj. Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: István
|
|
|
Naplózva
|
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #42419 Dátum: 2017.04.26 szerda, 06:25:37 » |
|
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy 2003-as 2.0-es tdci mondeom van. Kb 3 hete reggel munkába menet megálltam a közeli boltnál reggelit venni. Elég csípős volt a reggel ezért nem állítottam le a motort, gondoltam melegedjen amíg beugrok, sőt az ülésfűtést is bekapcsolva hagytam. Az egész kb 2 percet vett igénybe. Mikor kijöttem és kinyitottam az ajtót az autó belseje megtelt sűrű füsttel, olyan égett műanyagszaga volt. Nagyon megijedtem hogy valami kigyulladt, ezért azonnal leállítottam a motort. Körbenéztem, hogy honnan jöhetett a füst, de nem találtam semmit. Néhány napig még érezhető volt az égett szag, de szép fokozatosan kiszellőzött, majd megszűnt. Azóta viszont azt kezdtem érezni, hogy a motor mintha kicsit gyengébb lenne. Elsőre nem tulajdonítottam neki nagy szerepet, mert azt gondoltam, hogy csak a másik autóhoz képest amit még vezetni szoktam. Mostanra viszont bizonyossá vált a gyengülés, nagyon lassan gyorsul, néha aprókat rángat. A két dolognak nem tudom van-e köze egymáshoz, de kb egymás után történtek. Segítségre lenne szükségem, hogy volt-e valakinek, hasonló problémája, vagy tudja-e hogy mi lehet a baj. Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: István
hibakod olvasast javasolok.elő adatok, turbonyomas stb.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42420 Dátum: 2017.04.26 szerda, 06:54:12 » |
|
Srácok ez a sorrend így jó
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #42421 Dátum: 2017.04.26 szerda, 09:08:28 » |
|
Lett palyan egy p0251-em! Fura mert hetvegen meg 200felett autoztam es beleraktam egy kanna gazolajat aminek nemtudok a mivoltarol! Most meg 160felett es olyan 3200fordulat korul ugrik egyet a motor es olyan majdnem veszuzem van mert nem sokat veszit az erejebol tudok 160tol gyorsitani csak finomabban! Teny hogy a porlasztoim szarok csak ez hirtelen eleg fura. Ha autopalya temponal kiveszem uresbe nem all meg alapjaratnal hanem leall a motor! Viszont villogo izzitonal nem all le csak rant egyet! Mi a lofaszt csinaljak?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #42422 Dátum: 2017.04.26 szerda, 12:10:01 » |
|
Lett palyan egy p0251-em! Fura mert hetvegen meg 200felett autoztam es beleraktam egy kanna gazolajat aminek nemtudok a mivoltarol! Most meg 160felett es olyan 3200fordulat korul ugrik egyet a motor es olyan majdnem veszuzem van mert nem sokat veszit az erejebol tudok 160tol gyorsitani csak finomabban! Teny hogy a porlasztoim szarok csak ez hirtelen eleg fura. Ha autopalya temponal kiveszem uresbe nem all meg alapjaratnal hanem leall a motor! Viszont villogo izzitonal nem all le csak rant egyet! Mi a lofaszt csinaljak?
használj gyufát vagy "vihar" öngyújtót.az biztonságos.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42423 Dátum: 2017.04.26 szerda, 13:35:53 » |
|
használj gyufát vagy "vihar" öngyújtót.az biztonságos. Ön marha! (C) Trau AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42424 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:22:37 » |
|
Lett palyan egy p0251-em! Fura mert hetvegen meg 200felett autoztam es beleraktam egy kanna gazolajat aminek nemtudok a mivoltarol! Most meg 160felett es olyan 3200fordulat korul ugrik egyet a motor es olyan majdnem veszuzem van mert nem sokat veszit az erejebol tudok 160tol gyorsitani csak finomabban! Teny hogy a porlasztoim szarok csak ez hirtelen eleg fura. Ha autopalya temponal kiveszem uresbe nem all meg alapjaratnal hanem leall a motor! Viszont villogo izzitonal nem all le csak rant egyet! Mi a lofaszt csinaljak?
ez pedig csak rosszabb lesz
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #42425 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:27:42 » |
|
ez pedig csak rosszabb lesz
Azon gondolkoztam belefaragok egy tdi-t akkor meg er valamit
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #42426 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:29:09 » |
|
használj gyufát vagy "vihar" öngyújtót.az biztonságos. Miskolcra jarok vele pecsrol! Itt nem gyujtom meg, ugy gondoltam majf ha hazaerek
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42427 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:32:14 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42428 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:38:34 » |
|
Azon gondolkoztam belefaragok egy tdi-t akkor meg er valamit
ha találsz jó tdi-t akkor hajrá úgy 10 éve elfogytak
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42429 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:39:03 » |
|
Miskolcra jarok vele pecsrol! Itt nem gyujtom meg, ugy gondoltam majf ha hazaerek ugorj be hozzám, meggyújtom én
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #42430 Dátum: 2017.04.26 szerda, 15:18:55 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #42431 Dátum: 2017.04.26 szerda, 15:20:21 » |
|
Azon gondolkoztam belefaragok egy tdi-t akkor meg er valamit
ha komolyan gondolod,keresd netcore-t.ő átépítette a tdci-tddi-re.Minden előnyével és hátrányával.járj utána mielőtt megbánnád.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42432 Dátum: 2017.04.26 szerda, 20:41:00 » |
|
ha komolyan gondolod,keresd netcore-t.ő átépítette a tdci-tddi-re.Minden előnyével és hátrányával.járj utána mielőtt megbánnád.
ő az agyonistenített kócvágen 1,9tdi-re gondolt azzokkal is vannak szép bajok ilyen idős korukban
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
bkriszt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #42433 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 07:47:18 » |
|
Üdv hibakódook jelentését hol találok? Nekem p123b kellene.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #42434 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 08:06:48 » |
|
Üdv hibakódook jelentését hol találok? Nekem p123b kellene.
Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, akkor lesz válasz, ha meg nem, mindegy, hogy hányszor érdezted meg. Amúgy Gugli a barátod: https://www.google.com/search?q=p123b&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-bA turbogeometria-állítás beragadt. Ki kell pucolni a turbót. Ha Székesfehérvár környéke nincs túl messze neked, akkor keresd Ervin fórumtársat Súron. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #42435 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 15:29:02 » |
|
Sziasztok, egy FB-os fórumon volt a videó aminek a linkjét most bemásolom: https://www.youtube.com/watch?v=DvwKypw5aRsRengetegen jelezték, hogy nekik is ugyanez a problémájuk. Nektek van valami ötletetek? A gép nehezen kapja el a fordulatot, kell neki pár mp. Hiába adsz gázt vagy kuplungolsz, teljesen mindegy. Hidegben nincs ilyen probléma, meleg időben, és üzemmeleg motor esetében mindig. Van aki a fesszabályzóra esküszik, hogy új gyári kell bele, és akkor megjavul, de van akinek nem jött be. Igazából nincs meg a hiba oka, remélem nektek van tanácsotok. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
|
|
|
fnorbo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Új hozzászólás #42436 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 22:33:24 » |
|
Sziasztok!Lenne egy olyan jelenségem,hogy hidegben az első inditásnál szépen jár alapjáraton az autó,bemelekszik nincsen semmi gond.Na de most jönn az érdekesség ha 10°fölé megy a külső hömérséklet akkor a első inditásnál nem jár szépen alapjáraton dadog.Bemelekszik a motor és onnantól kezdve nincs semmi baj.Tudja valaki mi lehet a baj?
|
|
|
Naplózva
|
2004.09. FORD MONDEO 2.0TDCI TREND
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #42437 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 22:45:21 » |
|
Sziasztok!Lenne egy olyan jelenségem,hogy hidegben az első inditásnál szépen jár alapjáraton az autó,bemelekszik nincsen semmi gond.Na de most jönn az érdekesség ha 10°fölé megy a külső hömérséklet akkor a első inditásnál nem jár szépen alapjáraton dadog.Bemelekszik a motor és onnantól kezdve nincs semmi baj.Tudja valaki mi lehet a baj?
Izzítás talán akkor nem működik és a motornak nem tetszik. Lehet kezdődő porlasztócsúcs vagy sokat futott motor .... De a tévedés joga is fenn áll.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
|
|
« Új hozzászólás #42438 Dátum: 2017.04.29 szombat, 00:32:55 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
|
|
|
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Új hozzászólás #42439 Dátum: 2017.04.29 szombat, 22:35:49 » |
|
Sziasztok márkatàrsak passat után váltottam egy hete mondeora 2004 évjárat 2.0Tdci 322ezer km nagy kényelmes szinte minde extra benne van még több is mint ami kell!! Egy hétig no problem ismerősöm kocsija volt elvileg porlasztó gyári érték nagynyomású felújitva turbo még garanciás. A gondom az hogy két napig viccelödöt inditás után izzitás lámpa villog erő nem sok leálit indit semmi gond. Másnap melegen indit lámpa villog és tárolta is motor lámpa villagit . Ma indit check lámpa villágit csak mondom holnap szervíz. Nagyszülökhöz megérkezz pihi szuszi kb fél óra indulás haza már a check lámpa se villágit. No problem Mi lehet a gond???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #42440 Dátum: 2017.04.29 szombat, 22:53:42 » |
|
Sziasztok márkatàrsak passat után váltottam egy hete mondeora 2004 évjárat 2.0Tdci 322ezer km nagy kényelmes szinte minde extra benne van még több is mint ami kell!! Egy hétig no problem ismerősöm kocsija volt elvileg porlasztó gyári érték nagynyomású felújitva turbo még garanciás. A gondom az hogy két napig viccelödöt inditás után izzitás lámpa villog erő nem sok leálit indit semmi gond. Másnap melegen indit lámpa villog és tárolta is motor lámpa villagit . Ma indit check lámpa villágit csak mondom holnap szervíz. Nagyszülökhöz megérkezz pihi szuszi kb fél óra indulás haza már a check lámpa se villágit. No problem Mi lehet a gond???
bármi. ki kell olvasni, kár találgatni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
|
|
« Új hozzászólás #42441 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 06:59:58 » |
|
Üdvözlet! Új tdci tulajként kérdezném mi lehet a hiba valószínü oka: 130-140 km/h körül elkezd villogni az izzitásjelző. Az autó nem áll le, nem rángat csak veszít az erejéből, vehemenciájából. 10 km után megállok ,újra indítom nem villog ,megint "bika" : /2005-ös 2.2 tdci/ . Ha valaki tud érdemi infót , vagy hozzáértő szerelőt Szabolcsban megköszönöm válaszát.
|
|
|
Naplózva
|
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42442 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 09:32:13 » |
|
Üdvözlet! Új tdci tulajként kérdezném mi lehet a hiba valószínü oka: 130-140 km/h körül elkezd villogni az izzitásjelző. Az autó nem áll le, nem rángat csak veszít az erejéből, vehemenciájából. 10 km után megállok ,újra indítom nem villog ,megint "bika" : /2005-ös 2.2 tdci/ . Ha valaki tud érdemi infót , vagy hozzáértő szerelőt Szabolcsban megköszönöm válaszát.
Még mielőtt szervizbe akarnál menni, egy villogás közbeni hibakód olvasás nem ártana, meg egyébként se ártana Ha nincs hibakód olvasód, tudok neked segíteni, keres privátban
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42443 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 20:47:02 » |
|
Üdvözlet! Új tdci tulajként kérdezném mi lehet a hiba valószínü oka: 130-140 km/h körül elkezd villogni az izzitásjelző. Az autó nem áll le, nem rángat csak veszít az erejéből, vehemenciájából. 10 km után megállok ,újra indítom nem villog ,megint "bika" : /2005-ös 2.2 tdci/ . Ha valaki tud érdemi infót , vagy hozzáértő szerelőt Szabolcsban megköszönöm válaszát.
Meg volt a hibakód olvasás Indulás előtt OBD II: P0251-C és P0603-C PCM: P0070;P0251 és P1211 Kód törlése Próba menet és közben figyelés csak a PCM: P0251-s kódot dobta Szóval már kigyorsításnál ha 2-3 ezres fordulatra felmegy bedobja a villogó malacfarkat és PCM: P0251-s kódot Veszit az erejéből Szerintetek mi lehet a hiba Köszönöm előre is
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42444 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 21:13:39 » |
|
Meg volt a hibakód olvasás
Indulás előtt OBD II: P0251-C és P0603-C PCM: P0070;P0251 és P1211
Kód törlése
Próba menet és közben figyelés csak a PCM: P0251-s kódot dobta
Szóval már kigyorsításnál ha 2-3 ezres fordulatra felmegy bedobja a villogó malacfarkat és PCM: P0251-s kódot Veszit az erejéből
Szerintetek mi lehet a hiba
Köszönöm előre is
Általános üzemanyag rendszer hiba (DTC P0251) A TDCI vezérlése P0251-es hibával jelzi, ha a kívánt nyomást nem képes elıállítani a szivattyú. Ennek többféle oka is lehet, melyrıl az esetlegesen meglévı másik hibakód ad tájékoztatást. Sárga lámpa kigyullad, és üzemanyag-rendszeri nyomás hibakódot dob az ecu, motor megáll, rövid várakozás után elindul. Kis odafigyeléssel olcsó lehet orvosolni ezeket a gondokat. Keressünk elsı körben gázolajnyomokat, illetve bízzuk szakemberre a levegısödés feltárását. További okok lehetnek: - hiba az alacsony nyomású szakaszban (Go szőrı dugulás vagy levegısödés) Általános hiba az üzemanyag-rendszeri nyomás probléma, ami lehet egyszerő szőrı csereérettség, illetve a rosszul összerakott csatlakozások hibája, ahonnan fel tud levegısödni a szivattyú. - hiba a magas nyomású szakaszban Jelentheti a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó szelep meghibásodását, a résolajcsöveknél, ill. a nagynyomású csöveknél lévı szivárgást. A magas nyomású szakasz ellenırzését bízzuk szakemberre a jellemzıen 600-1200Bar-os nyomás miatt. A hibaforrás beazonosításához üzemanyag nyomás mérés eredménye (indításkor, alapjáraton, menet közben) ad támpontot. - nyomásállítási probléma (DTC P1211, P2291, P2288) http://www.talkford.com/community/topic/48374-mk3-ecu-fault-codes/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kezdő11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #42445 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 22:00:23 » |
|
Hello mindenkinek! Szeretném segitségeteket kérni mk3 mondeoval (2.0 tdci)kapcsolatban. Injektorcsere után nem indult. Visszaraktam a 'régit' de már azzal sem. Csak teker,de nem indul be. Hibajelzés nincs. Mi lehet a baj?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Új hozzászólás #42446 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 23:19:58 » |
|
Milyen hibakód olvasót vegyek a mondeomhoz amit lehet is valamire használni? 2004 2.0tdci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42447 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 05:44:00 » |
|
Hello mindenkinek! Szeretném segitségeteket kérni mk3 mondeoval (2.0 tdci)kapcsolatban. Injektorcsere után nem indult. Visszaraktam a 'régit' de már azzal sem. Csak teker,de nem indul be. Hibajelzés nincs. Mi lehet a baj?
Rátanítottad az újakat az autóra és a régieket ugyan ahhoz a hengerhez tetted vissza ahonnan kivetted ??
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #42448 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 05:55:14 » |
|
Általános üzemanyag rendszer hiba (DTC P0251) A TDCI vezérlése P0251-es hibával jelzi, ha a kívánt nyomást nem képes elıállítani a szivattyú. Ennek többféle oka is lehet, melyrıl az esetlegesen meglévı másik hibakód ad tájékoztatást. Sárga lámpa kigyullad, és üzemanyag-rendszeri nyomás hibakódot dob az ecu, motor megáll, rövid várakozás után elindul. Kis odafigyeléssel olcsó lehet orvosolni ezeket a gondokat. Keressünk elsı körben gázolajnyomokat, illetve bízzuk szakemberre a levegısödés feltárását. További okok lehetnek: - hiba az alacsony nyomású szakaszban (Go szőrı dugulás vagy levegısödés) Általános hiba az üzemanyag-rendszeri nyomás probléma, ami lehet egyszerő szőrı csereérettség, illetve a rosszul összerakott csatlakozások hibája, ahonnan fel tud levegısödni a szivattyú. - hiba a magas nyomású szakaszban Jelentheti a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó szelep meghibásodását, a résolajcsöveknél, ill. a nagynyomású csöveknél lévı szivárgást. A magas nyomású szakasz ellenırzését bízzuk szakemberre a jellemzıen 600-1200Bar-os nyomás miatt. A hibaforrás beazonosításához üzemanyag nyomás mérés eredménye (indításkor, alapjáraton, menet közben) ad támpontot. - nyomásállítási probléma (DTC P1211, P2291, P2288) http://www.talkford.com/community/topic/48374-mk3-ecu-fault-codes/Ez oké ezt én is megtaláltam, de ebből megközelítőleg se tudom mi a baj GO szűrő cserélve, az új gyári , élő diagnál a nyomás rendben csak egy hibát dob, nem áll le csak kicsit elgyengül, GO szivárgást nem találtam sehol, csövek nincsenek megtörve Én a nyomásszabályzó szelepre gondoltam, hogy esetleg az a hunyó
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
Kezdő11
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #42449 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 06:28:20 » |
|
Rátanítottad az újakat az autóra és a régieket ugyan ahhoz a hengerhez tetted vissza ahonnan kivetted ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|