Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:30:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 842 843 844 845 846 847 848 [849] 850 851 852 853 854 855 856 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625096 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42400 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:01:59 »

Menet közben kiderült hogy egy HJBB motorkóddal ellátott Mondeóm van, és egy Garrett 09020 Wastegate turbóval. Ezek szerint ez nem változóélgeometriás turbó, hanem fix. Nem vákuumos membránja van hanem nyomásos.

Azt hittem hogy hirtelen gázadásnál kell a membránnak mozdulni, de ezek szerint fordítva dolgozik. Gázelvételnél túlnyomás keletkezik a turbó és a szívótorok között, ekkor a membrán nyit egy bypass (megkerülő) szelepet (ill. csappantyút) a turbó kipufogógáz turbinánál! Remélem jól értelmeztem. De ha véletlen nem, akkor írjátok meg LÉGYSZIVES! KÖSZÖNÖM!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42401 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:04:26 »

Menet közben kiderült hogy egy HJBB motorkóddal ellátott Mondeóm van, és egy Garrett 09020 Wastegate turbóval. Ezek szerint ez nem változóélgeometriás turbó, hanem fix. Nem vákuumos membránja van hanem nyomásos.

Azt hittem hogy hirtelen gázadásnál kell a membránnak mozdulni, de ezek szerint fordítva dolgozik. Gázelvételnél túlnyomás keletkezik a turbó és a szívótorok között, ekkor a membrán nyit egy bypass (megkerülő) szelepet (ill. csappantyút) a turbó kipufogógáz turbinánál! Remélem jól értelmeztem. De ha véletlen nem, akkor írjátok meg LÉGYSZIVES! KÖSZÖNÖM!
nagyon nem. amikor megvan a megfelelő nyomás akkor kinyit egy kis kaput (gate) elengedi a felesleges gázt (waste) és ezzel nem emelkedik tovább a turbo fordulata és nem tud plusz nyomást csinálni. gázelvételkor a nyomás is megszűnik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42402 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:20:55 »

nagyon nem. amikor megvan a megfelelő nyomás akkor kinyit egy kis kaput (gate) elengedi a felesleges gázt (waste) és ezzel nem emelkedik tovább a turbo fordulata és nem tud plusz nyomást csinálni. gázelvételkor a nyomás is megszűnik

Szóval amikor felépül a megfelelő nyomás akkor a membrán nyit egy megkerülő "kaput" kipufogógáznak hogy ne töltsön több nyomást az előlátott nyomásnál???
Pedig de jó lenne az a többlet turbó nyomás! nyes  nyes  nyes Hát menten beheggesztem azt a székelykaput!!!  nyes nyes nyes
Kell minden nyomás ami csak van!!!
Köszönöm a válaszokat! Sziasztok!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42403 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:28:26 »

Lehet nem a 115 LE-s kell neked....az olyan 1.2 Fabia érzés....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42404 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:34:56 »

Lehet nem a 115 LE-s kell neked....az olyan 1.2 Fabia érzés....  wave

 Grin Grin Grin Lehetséges! Vagy teszek bele egy RÁBA turbót, az majd ad a motornak egy kis levegőt...  taps taps taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42405 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:38:17 »

Grin Grin Grin Lehetséges! Vagy teszek bele egy RÁBA turbót, az majd ad a motornak egy kis levegőt...  taps taps taps

A levegő az kevés, attól még nem fog menni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Armin82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42406 Dátum: 2017.04.22 szombat, 21:43:25 »

A levegő az kevés, attól még nem fog menni.  Cool

Ez is igaz, akkor csak jó lesz ez így ahogy van.   wave

Léptem.  laugh integet2
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42407 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:37:15 »

Sziasztok!

INA szabadonfutó van a generátoromon. Ez jó nekem leszedni?
http://www.ebay.com/itm/AUDI-FORD-PEUGEOT-VW-Alternator-Clutch-Free-Wheel-Pulley-Removal-Wrench-Tool-33-/262835943226?hash=item3d323e373a:g:BGUAAOxykUZTh7Kp
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42408 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:54:18 »


Jónak jó, de kevés lesz csak ez.
Ezen még át kell tolni egy másikat (hosszú imbusz vagy torx), ami a generátor tengelyébe megy bele és azzal ellent tudsz fogni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42409 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:54:59 »

Jónak jó, de kevés lesz csak ez.
Ezen még át kell tolni egy másikat (hosszú imbusz vagy torx), ami a generátor tengelyébe megy bele és azzal ellent tudsz fogni.

Hosszú vékony 6-os imbuszom az van, azzal fogtam meg amikor a gyári anyát levettem. Csak azért kérdeztem hogy a fogszáma és az átmérője stimmel-e
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42410 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:56:01 »

Hosszú imbuszom az van. Csak azért kérdeztem hogy a fogszáma és az átmérője stimmel-e

Na, azt így képről senki nem mondja meg biztosan.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #42411 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 12:04:12 »

Szeva. Itt van olcsóbban és biztos, hogy jó én is innen vettem. http://www.elefantszerszam.hu/33-fogu-kulcsfej-15-mm-kulso-hatszog-veggel-a-bgs-4248-bol-4839?utm_source=olcsobbat&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.23 vasárnap, 12:06:04 írta Kacaj » Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42412 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 13:25:18 »


Akkor te ezt használtad az INA-t levenni?

Köszi amúgy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42413 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 13:34:41 »

én legalább tudom a megfejtést nyes vigyor3

Magadba tartod vagy közhirré teszed?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #42414 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 13:58:43 »

Akkor te ezt használtad az INA-t levenni?

Köszi amúgy
Nekem még sima szíjtárcsa volt rajta, azt cseréltem Ina szabadon futóra azt húztam fel ezzel.
Gyakorlatilag a forgás iránya fel húzná, de kontra anya nélkül biztosra mentem és ezzel húztam meg.

 
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42415 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 04:28:44 »

Nekem még sima szíjtárcsa volt rajta, azt cseréltem Ina szabadon futóra azt húztam fel ezzel.
Gyakorlatilag a forgás iránya fel húzná, de kontra anya nélkül biztosra mentem és ezzel húztam meg.

 

Én levenni akarom, mert csapágyakat cserélek, meg keféket, csúszógyűrűt.

Megrendeltem

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bodora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #42416 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 11:31:55 »

pedig az vagy olaj lesz(pl turbo) vagy pcs. korrekciós érték semmire se jó, poharazni kéne őket

Olajat nem csípi, a szerelőm is gyertya cserét javasolt (nálam még nem volt cserélve az tuti) viszont én sem hiszek benne, hogy ez lesz a megoldás...
Naplózva

MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42417 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 13:43:52 »

Sziasztok. A másik elektromos fórumon nemigen érkezett válasz így felteszem itt:

Nappali menetfényt szerelek, a kapcsolt 12v a c14 (zöld) csatlakozón a balról a 3. lábnál találtam. de nemtudom mit vezérel ez a láb. Mert a 2. lábra ha rákötöm akkor egy relé hangot hallok és mintha behúzna a légkondi kuplungja.
vagy honnan tudok levenni kapcsolt 12v-ot probléma nélkűl a motortérben. Mert az faq ban szereplő leírásban lévő vezeték nekem ott nincs bekötve, ahonnal ő levette, ott nekem üres. (minél egyszerűbb megoldás, és ha van fénykép az mégjobb lenne).
A (drl 635 flux ) 3 vezeték van, nincs külün elektronika, a helyzetjelző bekapcsolására felére csökken a fénye de vanbenne egy csomó jel: e4, dlr, lr00, (a helyzetjelző izzóit kivegyem?).
Előre köszönöm.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #42418 Dátum: 2017.04.25 kedd, 23:19:37 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy 2003-as 2.0-es tdci mondeom van. Kb 3 hete reggel munkába menet megálltam a közeli boltnál reggelit venni. Elég csípős volt a reggel ezért nem állítottam le a motort, gondoltam melegedjen amíg beugrok, sőt az ülésfűtést is bekapcsolva hagytam. Az egész kb 2 percet vett igénybe. Mikor kijöttem és kinyitottam az ajtót az autó belseje megtelt sűrű füsttel, olyan égett műanyagszaga volt. Nagyon megijedtem hogy valami kigyulladt, ezért azonnal leállítottam a motort. Körbenéztem, hogy honnan jöhetett a füst, de nem találtam semmit. Néhány napig még érezhető volt az égett szag, de szép fokozatosan kiszellőzött, majd megszűnt. Azóta viszont azt kezdtem érezni, hogy a motor mintha kicsit gyengébb lenne. Elsőre nem tulajdonítottam neki nagy szerepet, mert azt gondoltam, hogy csak a másik autóhoz képest amit még vezetni szoktam. Mostanra viszont bizonyossá vált a gyengülés, nagyon lassan gyorsul, néha aprókat rángat.
A két dolognak nem tudom van-e köze egymáshoz, de kb egymás után történtek. Segítségre lenne szükségem, hogy volt-e valakinek, hasonló problémája, vagy tudja-e hogy mi lehet a baj.
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: István
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42419 Dátum: 2017.04.26 szerda, 06:25:37 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy 2003-as 2.0-es tdci mondeom van. Kb 3 hete reggel munkába menet megálltam a közeli boltnál reggelit venni. Elég csípős volt a reggel ezért nem állítottam le a motort, gondoltam melegedjen amíg beugrok, sőt az ülésfűtést is bekapcsolva hagytam. Az egész kb 2 percet vett igénybe. Mikor kijöttem és kinyitottam az ajtót az autó belseje megtelt sűrű füsttel, olyan égett műanyagszaga volt. Nagyon megijedtem hogy valami kigyulladt, ezért azonnal leállítottam a motort. Körbenéztem, hogy honnan jöhetett a füst, de nem találtam semmit. Néhány napig még érezhető volt az égett szag, de szép fokozatosan kiszellőzött, majd megszűnt. Azóta viszont azt kezdtem érezni, hogy a motor mintha kicsit gyengébb lenne. Elsőre nem tulajdonítottam neki nagy szerepet, mert azt gondoltam, hogy csak a másik autóhoz képest amit még vezetni szoktam. Mostanra viszont bizonyossá vált a gyengülés, nagyon lassan gyorsul, néha aprókat rángat.
A két dolognak nem tudom van-e köze egymáshoz, de kb egymás után történtek. Segítségre lenne szükségem, hogy volt-e valakinek, hasonló problémája, vagy tudja-e hogy mi lehet a baj.
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: István
hibakod olvasast javasolok.elő adatok, turbonyomas stb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42420 Dátum: 2017.04.26 szerda, 06:54:12 »

Srácok

ez a sorrend így jó

Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42421 Dátum: 2017.04.26 szerda, 09:08:28 »

Lett palyan egy p0251-em! Fura mert hetvegen meg 200felett autoztam es beleraktam egy kanna gazolajat aminek nemtudok a mivoltarol! Most meg 160felett es olyan 3200fordulat korul ugrik egyet a motor es olyan majdnem veszuzem van mert nem sokat veszit az erejebol tudok 160tol gyorsitani csak finomabban! Teny hogy a porlasztoim szarok csak ez hirtelen eleg fura. Ha autopalya temponal kiveszem uresbe nem all meg alapjaratnal hanem leall a motor! Viszont villogo izzitonal nem all le csak rant egyet! Mi a lofaszt csinaljak?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42422 Dátum: 2017.04.26 szerda, 12:10:01 »

Lett palyan egy p0251-em! Fura mert hetvegen meg 200felett autoztam es beleraktam egy kanna gazolajat aminek nemtudok a mivoltarol! Most meg 160felett es olyan 3200fordulat korul ugrik egyet a motor es olyan majdnem veszuzem van mert nem sokat veszit az erejebol tudok 160tol gyorsitani csak finomabban! Teny hogy a porlasztoim szarok csak ez hirtelen eleg fura. Ha autopalya temponal kiveszem uresbe nem all meg alapjaratnal hanem leall a motor! Viszont villogo izzitonal nem all le csak rant egyet! Mi a lofaszt csinaljak?
használj gyufát vagy "vihar" öngyújtót.az biztonságos. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42423 Dátum: 2017.04.26 szerda, 13:35:53 »

használj gyufát vagy "vihar" öngyújtót.az biztonságos. vigyor3

Ön marha! (C) Trau

 vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42424 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:22:37 »

Lett palyan egy p0251-em! Fura mert hetvegen meg 200felett autoztam es beleraktam egy kanna gazolajat aminek nemtudok a mivoltarol! Most meg 160felett es olyan 3200fordulat korul ugrik egyet a motor es olyan majdnem veszuzem van mert nem sokat veszit az erejebol tudok 160tol gyorsitani csak finomabban! Teny hogy a porlasztoim szarok csak ez hirtelen eleg fura. Ha autopalya temponal kiveszem uresbe nem all meg alapjaratnal hanem leall a motor! Viszont villogo izzitonal nem all le csak rant egyet! Mi a lofaszt csinaljak?
ez pedig csak rosszabb lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42425 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:27:42 »

ez pedig csak rosszabb lesz
Azon gondolkoztam belefaragok egy tdi-t akkor meg er valamit
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42426 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:29:09 »

használj gyufát vagy "vihar" öngyújtót.az biztonságos. vigyor3
Miskolcra jarok vele pecsrol! Itt nem gyujtom meg, ugy gondoltam majf ha hazaerek  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42427 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:32:14 »

Miskolcra jarok vele pecsrol! Itt nem gyujtom meg, ugy gondoltam majf ha hazaerek  vigyor3

Túlságosan is optimista vagy.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42428 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:38:34 »

Azon gondolkoztam belefaragok egy tdi-t akkor meg er valamit
ha találsz jó tdi-t akkor hajrá  vigyor3 úgy 10 éve elfogytak vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42429 Dátum: 2017.04.26 szerda, 14:39:03 »

Miskolcra jarok vele pecsrol! Itt nem gyujtom meg, ugy gondoltam majf ha hazaerek  vigyor3
ugorj be hozzám, meggyújtom én vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42430 Dátum: 2017.04.26 szerda, 15:18:55 »

ugorj be hozzám, meggyújtom én vigyor3 vigyor3
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42431 Dátum: 2017.04.26 szerda, 15:20:21 »

Azon gondolkoztam belefaragok egy tdi-t akkor meg er valamit
ha komolyan gondolod,keresd netcore-t.ő átépítette a tdci-tddi-re.Minden előnyével és hátrányával.járj utána mielőtt megbánnád.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42432 Dátum: 2017.04.26 szerda, 20:41:00 »

ha komolyan gondolod,keresd netcore-t.ő átépítette a tdci-tddi-re.Minden előnyével és hátrányával.járj utána mielőtt megbánnád.
ő az agyonistenített kócvágen 1,9tdi-re gondolt vigyor3 azzokkal is vannak szép bajok ilyen idős korukban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bkriszt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42433 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 07:47:18 »

Üdv hibakódook jelentését hol találok? Nekem p123b kellene.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42434 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 08:06:48 »

Üdv hibakódook jelentését hol találok? Nekem p123b kellene.

Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, akkor lesz válasz, ha meg nem, mindegy, hogy hányszor érdezted meg.

Amúgy Gugli a barátod:

https://www.google.com/search?q=p123b&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

A turbogeometria-állítás beragadt. Ki kell pucolni a turbót. Ha Székesfehérvár környéke nincs túl messze neked, akkor keresd Ervin fórumtársat Súron.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #42435 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 15:29:02 »

Sziasztok, egy FB-os fórumon volt a videó aminek a linkjét most bemásolom:

https://www.youtube.com/watch?v=DvwKypw5aRs

Rengetegen jelezték, hogy nekik is ugyanez a problémájuk. Nektek van valami ötletetek? A gép nehezen kapja el a fordulatot, kell neki pár mp. Hiába adsz gázt vagy kuplungolsz, teljesen mindegy. Hidegben nincs ilyen probléma, meleg időben, és üzemmeleg motor esetében mindig. Van aki a fesszabályzóra esküszik, hogy új gyári kell bele, és akkor megjavul, de van akinek nem jött be. Igazából nincs meg a hiba oka, remélem nektek van tanácsotok. Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
fnorbo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #42436 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 22:33:24 »

Sziasztok!Lenne egy olyan jelenségem,hogy hidegben az első inditásnál szépen jár alapjáraton az autó,bemelekszik nincsen semmi gond.Na de most jönn az érdekesség ha 10°fölé megy a külső hömérséklet akkor a első inditásnál nem jár szépen alapjáraton dadog.Bemelekszik a motor és onnantól kezdve nincs semmi baj.Tudja valaki mi lehet a baj?
Naplózva

2004.09. FORD MONDEO 2.0TDCI TREND
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #42437 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 22:45:21 »

Sziasztok!Lenne egy olyan jelenségem,hogy hidegben az első inditásnál szépen jár alapjáraton az autó,bemelekszik nincsen semmi gond.Na de most jönn az érdekesség ha 10°fölé megy a külső hömérséklet akkor a első inditásnál nem jár szépen alapjáraton dadog.Bemelekszik a motor és onnantól kezdve nincs semmi baj.Tudja valaki mi lehet a baj?
Izzítás talán akkor nem működik és a motornak nem tetszik. Lehet kezdődő porlasztócsúcs vagy sokat futott motor .... De a tévedés joga is fenn áll.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #42438 Dátum: 2017.04.29 szombat, 00:32:55 »

http://www.alapjarat.hu/tech/a-dizelmotor-tortenete-szivodizel-common-rail-rendszerek/ integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42439 Dátum: 2017.04.29 szombat, 22:35:49 »

Sziasztok márkatàrsak passat után váltottam egy hete mondeora 2004 évjárat 2.0Tdci 322ezer km nagy kényelmes szinte minde extra benne van még több is mint ami kell!! Egy hétig no problem ismerősöm kocsija volt elvileg porlasztó gyári érték nagynyomású felújitva turbo még garanciás. A gondom az hogy két napig viccelödöt inditás után izzitás lámpa villog erő nem  sok leálit indit semmi gond. Másnap melegen indit lámpa villog és tárolta is motor lámpa villagit . Ma indit check lámpa villágit csak mondom holnap szervíz. Nagyszülökhöz megérkezz pihi szuszi kb fél óra indulás haza  már a check lámpa se villágit.  No problem Mi lehet a gond???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42440 Dátum: 2017.04.29 szombat, 22:53:42 »

Sziasztok márkatàrsak passat után váltottam egy hete mondeora 2004 évjárat 2.0Tdci 322ezer km nagy kényelmes szinte minde extra benne van még több is mint ami kell!! Egy hétig no problem ismerősöm kocsija volt elvileg porlasztó gyári érték nagynyomású felújitva turbo még garanciás. A gondom az hogy két napig viccelödöt inditás után izzitás lámpa villog erő nem  sok leálit indit semmi gond. Másnap melegen indit lámpa villog és tárolta is motor lámpa villagit . Ma indit check lámpa villágit csak mondom holnap szervíz. Nagyszülökhöz megérkezz pihi szuszi kb fél óra indulás haza  már a check lámpa se villágit.  No problem Mi lehet a gond???
bármi. ki kell olvasni, kár találgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #42441 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 06:59:58 »

Üdvözlet! Új tdci tulajként kérdezném mi lehet a hiba valószínü oka: 130-140 km/h körül  elkezd villogni az izzitásjelző. Az autó nem áll le, nem rángat csak veszít az erejéből, vehemenciájából. 10 km után megállok ,újra indítom nem villog ,megint "bika" : /2005-ös 2.2 tdci/ . Ha valaki tud érdemi infót , vagy hozzáértő szerelőt Szabolcsban megköszönöm válaszát.
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42442 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 09:32:13 »

Üdvözlet! Új tdci tulajként kérdezném mi lehet a hiba valószínü oka: 130-140 km/h körül  elkezd villogni az izzitásjelző. Az autó nem áll le, nem rángat csak veszít az erejéből, vehemenciájából. 10 km után megállok ,újra indítom nem villog ,megint "bika" : /2005-ös 2.2 tdci/ . Ha valaki tud érdemi infót , vagy hozzáértő szerelőt Szabolcsban megköszönöm válaszát.

Még mielőtt szervizbe akarnál menni, egy villogás közbeni hibakód olvasás nem ártana, meg egyébként se ártana
Ha nincs hibakód olvasód, tudok neked segíteni, keres privátban
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42443 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 20:47:02 »

Üdvözlet! Új tdci tulajként kérdezném mi lehet a hiba valószínü oka: 130-140 km/h körül  elkezd villogni az izzitásjelző. Az autó nem áll le, nem rángat csak veszít az erejéből, vehemenciájából. 10 km után megállok ,újra indítom nem villog ,megint "bika" : /2005-ös 2.2 tdci/ . Ha valaki tud érdemi infót , vagy hozzáértő szerelőt Szabolcsban megköszönöm válaszát.

Meg volt a hibakód olvasás

Indulás előtt
 OBD II: P0251-C és P0603-C
 PCM: P0070;P0251 és P1211

Kód törlése

Próba menet és közben figyelés csak a PCM: P0251-s kódot dobta


Szóval már kigyorsításnál ha 2-3 ezres fordulatra felmegy bedobja a villogó malacfarkat és PCM: P0251-s kódot
Veszit az erejéből

Szerintetek  mi lehet a hiba

Köszönöm előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42444 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 21:13:39 »

Meg volt a hibakód olvasás

Indulás előtt
 OBD II: P0251-C és P0603-C
 PCM: P0070;P0251 és P1211

Kód törlése

Próba menet és közben figyelés csak a PCM: P0251-s kódot dobta


Szóval már kigyorsításnál ha 2-3 ezres fordulatra felmegy bedobja a villogó malacfarkat és PCM: P0251-s kódot
Veszit az erejéből

Szerintetek  mi lehet a hiba

Köszönöm előre is

Általános üzemanyag rendszer hiba (DTC P0251)
A TDCI vezérlése P0251-es hibával jelzi, ha a kívánt nyomást nem képes elıállítani
a szivattyú. Ennek többféle oka is lehet, melyrıl az esetlegesen meglévı másik
hibakód ad tájékoztatást. Sárga lámpa kigyullad, és üzemanyag-rendszeri nyomás
hibakódot dob az ecu, motor megáll, rövid várakozás után elindul. Kis odafigyeléssel
olcsó lehet orvosolni ezeket a gondokat.
Keressünk elsı körben gázolajnyomokat, illetve bízzuk szakemberre a levegısödés
feltárását.
További okok lehetnek:
- hiba az alacsony nyomású szakaszban (Go szőrı dugulás vagy levegısödés)
Általános hiba az üzemanyag-rendszeri nyomás probléma, ami lehet egyszerő szőrı
csereérettség, illetve a rosszul összerakott csatlakozások hibája, ahonnan fel tud
levegısödni a szivattyú.
- hiba a magas nyomású szakaszban
Jelentheti a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó szelep meghibásodását, a
résolajcsöveknél, ill. a nagynyomású csöveknél lévı szivárgást. A magas nyomású
szakasz ellenırzését bízzuk szakemberre a jellemzıen 600-1200Bar-os nyomás
miatt. A hibaforrás beazonosításához üzemanyag nyomás mérés eredménye
(indításkor, alapjáraton, menet közben) ad támpontot.
- nyomásállítási probléma (DTC P1211, P2291, P2288)


http://www.talkford.com/community/topic/48374-mk3-ecu-fault-codes/
Naplózva
Kezdő11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #42445 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 22:00:23 »

Hello mindenkinek!
Szeretném segitségeteket kérni mk3 mondeoval (2.0 tdci)kapcsolatban. Injektorcsere után  nem indult. Visszaraktam a 'régit' de már azzal sem. Csak teker,de nem indul be. Hibajelzés nincs. Mi lehet a baj?
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42446 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 23:19:58 »

Milyen hibakód olvasót vegyek a mondeomhoz amit lehet is valamire használni?Huh? 2004 2.0tdci
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42447 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 05:44:00 »

Hello mindenkinek!
Szeretném segitségeteket kérni mk3 mondeoval (2.0 tdci)kapcsolatban. Injektorcsere után  nem indult. Visszaraktam a 'régit' de már azzal sem. Csak teker,de nem indul be. Hibajelzés nincs. Mi lehet a baj?

Rátanítottad az újakat az autóra és a régieket ugyan ahhoz a hengerhez tetted vissza ahonnan kivetted ??
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42448 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 05:55:14 »

Általános üzemanyag rendszer hiba (DTC P0251)
A TDCI vezérlése P0251-es hibával jelzi, ha a kívánt nyomást nem képes elıállítani
a szivattyú. Ennek többféle oka is lehet, melyrıl az esetlegesen meglévı másik
hibakód ad tájékoztatást. Sárga lámpa kigyullad, és üzemanyag-rendszeri nyomás
hibakódot dob az ecu, motor megáll, rövid várakozás után elindul. Kis odafigyeléssel
olcsó lehet orvosolni ezeket a gondokat.
Keressünk elsı körben gázolajnyomokat, illetve bízzuk szakemberre a levegısödés
feltárását.
További okok lehetnek:
- hiba az alacsony nyomású szakaszban (Go szőrı dugulás vagy levegısödés)
Általános hiba az üzemanyag-rendszeri nyomás probléma, ami lehet egyszerő szőrı
csereérettség, illetve a rosszul összerakott csatlakozások hibája, ahonnan fel tud
levegısödni a szivattyú.
- hiba a magas nyomású szakaszban
Jelentheti a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó szelep meghibásodását, a
résolajcsöveknél, ill. a nagynyomású csöveknél lévı szivárgást. A magas nyomású
szakasz ellenırzését bízzuk szakemberre a jellemzıen 600-1200Bar-os nyomás
miatt. A hibaforrás beazonosításához üzemanyag nyomás mérés eredménye
(indításkor, alapjáraton, menet közben) ad támpontot.
- nyomásállítási probléma (DTC P1211, P2291, P2288)


http://www.talkford.com/community/topic/48374-mk3-ecu-fault-codes/

Ez oké ezt én is megtaláltam, de ebből megközelítőleg se tudom mi a baj
GO szűrő cserélve, az új gyári , élő diagnál a nyomás rendben
csak egy hibát dob, nem áll le csak kicsit elgyengül, GO szivárgást nem találtam sehol, csövek nincsenek megtörve

Én a nyomásszabályzó szelepre gondoltam, hogy esetleg az a hunyó
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kezdő11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #42449 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 06:28:20 »

Rátanítottad az újakat az autóra és a régieket ugyan ahhoz a hengerhez tetted vissza ahonnan kivetted ??
Naplózva
Oldalak: 1 ... 842 843 844 845 846 847 848 [849] 850 851 852 853 854 855 856 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.