Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:09:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
849
850
851
852
853
854
855
[
856
]
857
858
859
860
861
862
863
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624805 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42750 Dátum:
2017.06.13 kedd, 19:50:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.13 kedd, 16:08:03
Nameg akkor is, ha azt írod, amit gondolsz
Így van!
De azt pofonnak hívják!...ami szintén érhet meglepetésként.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42751 Dátum:
2017.06.14 szerda, 14:55:52 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy diagnosticaval meglehet állapítani h melyik porlasztó csúcs rossz vagy kezd rossz lenni, anélkül h kiszedjem?
Nekem volt takarítva a változó geometriám a kocsiban és 3 hónap után meginn lekormolódott.
Sajna a geot nem csinálták meg gariban mert elvileg friss korom volt benne és attól szorult meginn.
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42752 Dátum:
2017.06.14 szerda, 15:02:29 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.14 szerda, 14:55:52
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy diagnosticaval meglehet állapítani h melyik porlasztó csúcs rossz vagy kezd rossz lenni, anélkül h kiszedjem?
Nekem volt takarítva a változó geometriám a kocsiban és 3 hónap után meginn lekormolódott.
Sajna a geot nem csinálták meg gariban mert elvileg friss korom volt benne és attól szorult meginn.
A válaszokat előre is köszönöm
Lehet ezt-azt nézni, de amíg a rendszer maga azt nem mondja, hogy döglött, és be nem dob valami hibakódot, addig úgyse tudsz semmi biztosat mondani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42753 Dátum:
2017.06.14 szerda, 15:05:31 »
Értem
és mik a jelei ha valamelyik már nem úgy szuperál?
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.14 szerda, 15:02:29
Lehet ezt-azt nézni, de amíg a rendszer maga azt nem mondja, hogy döglött, és be nem dob valami hibakódot, addig úgyse tudsz semmi biztosat mondani.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42754 Dátum:
2017.06.14 szerda, 15:42:25 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.14 szerda, 15:05:31
Értem
és mik a jelei ha valamelyik már nem úgy szuperál?
Villog a malacfarok és nem megy az autó...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42755 Dátum:
2017.06.14 szerda, 15:46:18 »
Azon túl vagyok
és az a geo nehezen mozgása miatt volt.
Ezen kívül semmi más nem volt
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.14 szerda, 15:42:25
Villog a malacfarok és nem megy az autó...?
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42756 Dátum:
2017.06.14 szerda, 15:56:30 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.06.14 szerda, 15:46:18
Azon túl vagyok
és az a geo nehezen mozgása miatt volt.
Ezen kívül semmi más nem volt
Akkor ennyi. Ha baja lesz, majd szól.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42757 Dátum:
2017.06.14 szerda, 17:13:58 »
Köszönöm a segítséget
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.14 szerda, 15:56:30
Akkor ennyi. Ha baja lesz, majd szól.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42758 Dátum:
2017.06.15 csütörtök, 19:17:07 »
heló.
a szívósorom mögött a tömítések mentén olaj található (már 2x szétszedtem és megnéztem), pedig mind a 8 tömítés új (visszaszerelésnél egyenletesen huzattam vissza a csavarjait). leírások alapján szokták hőállő pasztával felrakni a tömítéseket. pontos típust tud valaki nekem írni ami jó lenne(bárdiban kaphatót) mert rengeteg van belőlle. És hogy a tömítő gumi mindkét oldalára kell? vagy csak a tömítés és a felfekvő felületre?
+ a szívósor csavarjai kb 2-3mm-re vannak kint a síktól: -(gyárilag a felfekvő részen a távolságtartás miatt a tömítéseknek
)
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42759 Dátum:
2017.06.16 péntek, 06:49:04 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.15 csütörtök, 19:17:07
heló.
a szívósorom mögött a tömítések mentén olaj található (már 2x szétszedtem és megnéztem), pedig mind a 8 tömítés új (visszaszerelésnél egyenletesen huzattam vissza a csavarjait). leírások alapján szokták hőállő pasztával felrakni a tömítéseket. pontos típust tud valaki nekem írni ami jó lenne(bárdiban kaphatót) mert rengeteg van belőlle. És hogy a tömítő gumi mindkét oldalára kell? vagy csak a tömítés és a felfekvő felületre?
+ a szívósor csavarjai kb 2-3mm-re vannak kint a síktól: -(gyárilag a felfekvő részen a távolságtartás miatt a tömítéseknek
)
Én még egyszer sem olvastam, hogy oda paszta kellett volna. Persze ettől nem kizárt hogy valaki úgy csinálta. Milyen tömítést vettél?
A gumi tömítésekhez ha nem egy sarokban akarnak tömíteni szerintem nem szokott semmilyen paszta kelleni, ha nincs semmi súlyosan deformálódva.
A csavarokról egy képet tudnál csinálni, hogy kint vannak a síktól?
Naplózva
bandita84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42760 Dátum:
2017.06.16 péntek, 10:36:43 »
Sziasztok.
Van egy szokásos nagy problémánk. Ugye írtam hogy gondunk van az autóval,nem indul, max három hegerezik, leáll 1 másodperc után. Olvastunk hibakódot,
P1211 Befecskendező vezérlő nyomás alacsonyabb/magasabb
P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés
Ellenőriztük a primer üzemanyagrészt, cseréltem üzemanyagszűrőt gyárira, és egy hozamszabályozó szelepet, légtelenítettem vákummal, semmi. Kiszedtük az injektorokat, a 4 ből kettő magas résolajas kettő meg nem nyit ki...kevés apró spén volt a régi szűrőben sajnos.
Az autó 2004.10 havi, a motorkód HJBB, 115 lovas tdci. Légyszíves segítsetek, ha tudtok, mit tennétek az adott helyzetben, honnan legyen injektor, jó tapasztalat rossz tapasztalat, magasnyomásúval mi legyen, honann tudok esetleg közponotsító célszerszámot hozzá. Nagyon elkeserítő a helyzet. Arra gondoltam, veszek egy mágneses szűrőt, ilyet:
https://www.uniteddiesel.co.uk/shop/fuel-line-non-return-valves-primers-and-filters/inline-magnetic-fuel-filter
Talán kiszed valkamennyi spént, hogy ha rendberakjuk ne haljon meg 1 hónap múlva. Egyébként ez nonszensz, én nem hiszem, hogy fél milliókat költenek ezekre az autókra. Mi fordos család vagyunk lassan húsz éve, de ez egy nagy b@lfaszsság én nem is értem. A régi LUCAS adagolós felszívós rendszerekkel volt semmi baj akkor ez a sz@r miért nem bírja? Minden jellegű segítséget köszönünk, ha van hozzá alkatrésze valakinek, az is érdekelhet. Üdv.
Naplózva
ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42761 Dátum:
2017.06.16 péntek, 10:48:41 »
Idézetet írta: bandita84 - 2017.06.16 péntek, 10:36:43
Sziasztok.
Van egy szokásos nagy problémánk. Ugye írtam hogy gondunk van az autóval,nem indul, max három hegerezik, leáll 1 másodperc után. Olvastunk hibakódot,
P1211 Befecskendező vezérlő nyomás alacsonyabb/magasabb
P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés
Ellenőriztük a primer üzemanyagrészt, cseréltem üzemanyagszűrőt gyárira, és egy hozamszabályozó szelepet, légtelenítettem vákummal, semmi. Kiszedtük az injektorokat, a 4 ből kettő magas résolajas kettő meg nem nyit ki...kevés apró spén volt a régi szűrőben sajnos.
Az autó 2004.10 havi, a motorkód HJBB, 115 lovas tdci. Légyszíves segítsetek, ha tudtok, mit tennétek az adott helyzetben, honnan legyen injektor, jó tapasztalat rossz tapasztalat, magasnyomásúval mi legyen, honann tudok esetleg közponotsító célszerszámot hozzá. Nagyon elkeserítő a helyzet. Arra gondoltam, veszek egy mágneses szűrőt, ilyet:
https://www.uniteddiesel.co.uk/shop/fuel-line-non-return-valves-primers-and-filters/inline-magnetic-fuel-filter
Talán kiszed valkamennyi spént, hogy ha rendberakjuk ne haljon meg 1 hónap múlva. Egyébként ez nonszensz, én nem hiszem, hogy fél milliókat költenek ezekre az autókra. Mi fordos család vagyunk lassan húsz éve, de ez egy nagy b@lfaszsság én nem is értem. A régi LUCAS adagolós felszívós rendszerekkel volt semmi baj akkor ez a sz@r miért nem bírja? Minden jellegű segítséget köszönünk, ha van hozzá alkatrésze valakinek, az is érdekelhet. Üdv.
Valszeg Filepdiesel és teljes felújítás.
(A régi adagolós rendszer nem is tudott ennyi lóerőt és ennyi nyomatékot. Nem is indult úgy hidegen, mint a TDCI. Nem is tudott olyan környezetvédelmi normákat, mint a TDCI. Mellesleg nekünk pl az 1.8 tádé Escorton volt, hogy megdöglött az adagoló és az autó értékéhez képest kb pont ilyen arányú volt a felújítás ára, mint a CR rendszer az MK3-nál. Persze tény, hogy nem a legjobb az MK3 rendszere e téren, de ez van. Manapság kb bármilyen autót veszel, mindegyiknél beüthet valami drága javítás. Sajnos 2-300K-nak kell lennie a zsebben, amit nem fáj autóra költeni...)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42762 Dátum:
2017.06.16 péntek, 14:19:13 »
Idézetet írta: bandita84 - 2017.06.16 péntek, 10:36:43
Sziasztok.
Van egy szokásos nagy problémánk. Ugye írtam hogy gondunk van az autóval,nem indul, max három hegerezik, leáll 1 másodperc után. Olvastunk hibakódot,
P1211 Befecskendező vezérlő nyomás alacsonyabb/magasabb
P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés
Ellenőriztük a primer üzemanyagrészt, cseréltem üzemanyagszűrőt gyárira, és egy hozamszabályozó szelepet, légtelenítettem vákummal, semmi. Kiszedtük az injektorokat, a 4 ből kettő magas résolajas kettő meg nem nyit ki...kevés apró spén volt a régi szűrőben sajnos.
Az autó 2004.10 havi, a motorkód HJBB, 115 lovas tdci. Légyszíves segítsetek, ha tudtok, mit tennétek az adott helyzetben, honnan legyen injektor, jó tapasztalat rossz tapasztalat, magasnyomásúval mi legyen, honann tudok esetleg közponotsító célszerszámot hozzá. Nagyon elkeserítő a helyzet. Arra gondoltam, veszek egy mágneses szűrőt, ilyet:
https://www.uniteddiesel.co.uk/shop/fuel-line-non-return-valves-primers-and-filters/inline-magnetic-fuel-filter
Talán kiszed valkamennyi spént, hogy ha rendberakjuk ne haljon meg 1 hónap múlva. Egyébként ez nonszensz, én nem hiszem, hogy fél milliókat költenek ezekre az autókra. Mi fordos család vagyunk lassan húsz éve, de ez egy nagy b@lfaszsság én nem is értem. A régi LUCAS adagolós felszívós rendszerekkel volt semmi baj akkor ez a sz@r miért nem bírja? Minden jellegű segítséget köszönünk, ha van hozzá alkatrésze valakinek, az is érdekelhet. Üdv.
Az 1500-2000 bar körüli nyomással keringő olajat egyszerűen nem lehet szűrőzni, különben megtette volna a Ford is... A visszatérő ágban van a szűrő, ott ki is veszi az olajból, ami nem odavaló.
A kettő a magas résolajjal elég biztosan felújítás. A leragadtakkal lehet még próbálkozni, mindenféle tisztító adalékokkal járatni. De alighanem van oka, hogy leragadtak, és ott is kinéz a felújítás. Ha meg spén van a szűrőben, akkor a CR-szivattyú felújítása is esedékes lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42763 Dátum:
2017.06.16 péntek, 19:38:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.16 péntek, 06:49:04
Én még egyszer sem olvastam, hogy oda paszta kellett volna. Persze ettől nem kizárt hogy valaki úgy csinálta. Milyen tömítést vettél?
A gumi tömítésekhez ha nem egy sarokban akarnak tömíteni szerintem nem szokott semmilyen paszta kelleni, ha nincs semmi súlyosan deformálódva.
A csavarokról egy képet tudnál csinálni, hogy kint vannak a síktól?
Képet nem csináltam mert már összeraktam,
találtam hasonló képet itt a fórumon: tddi motornál
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1046939#msg1046939
. nekem ezek a csavarok voltak kint, kiütöttem a csavarokat a szívósorból és alátétet tettem alá így 1mm nyertem rajta,de még valami tuti nemjó mert sík úton 100 nál egyenletesen tartva a pedált hol 4,2l/100km aztán hirtelem 5.1l/100km vagy fölötte a pillanatnyi fogyasztásom, de ha meghuzatom utána viszont jóideig (több km-ren keresztűl) tartja a 4l/100km akár légkondival is.
azmég a furcsa hogyha légkondival terhelem az autót akkor nyomatékosabbnak és erősebbnek érzem mint csak símám.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42764 Dátum:
2017.06.17 szombat, 09:37:47 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.16 péntek, 19:38:42
Képet nem csináltam mert már összeraktam,
találtam hasonló képet itt a fórumon: tddi motornál
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1046939#msg1046939
. nekem ezek a csavarok voltak kint, kiütöttem a csavarokat a szívósorból és alátétet tettem alá így 1mm nyertem rajta,de még valami tuti nemjó mert sík úton 100 nál egyenletesen tartva a pedált hol 4,2l/100km aztán hirtelem 5.1l/100km vagy fölötte a pillanatnyi fogyasztásom, de ha meghuzatom utána viszont jóideig (több km-ren keresztűl) tartja a 4l/100km akár légkondival is.
azmég a furcsa hogyha légkondival terhelem az autót akkor nyomatékosabbnak és erősebbnek érzem mint csak símám.
Nem kéne semmilyen alátét, a csavarokat sem kellett volna kiütni. Valamiért nem tudod lehúzni a csavarokat a helyükre, és ezért a tömítés sem tudja tenni a dolgát. A csavarlyukak a hengerfejben nincsenek tele dzsuvával?
Valami itt nagyon nem kerek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42765 Dátum:
2017.06.17 szombat, 10:51:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.17 szombat, 09:37:47
Nem kéne semmilyen alátét, a csavarokat sem kellett volna kiütni. Valamiért nem tudod lehúzni a csavarokat a helyükre, és ezért a tömítés sem tudja tenni a dolgát. A csavarlyukak a hengerfejben nincsenek tele dzsuvával?
Valami itt nagyon nem kerek.
azok a csavarok leérnek a furatukba fenékre.szándékosan.mondhatni nem véletlenül.
A tömítést nem szabad 0-ra lehúzni.azok úgy vannak "beállítva"-megtervezve,hogy a tömítést csak annyira szorítsa,hogy a szívósor nem törjön el üzem közben (sem).
Ökölszabály.Soha ne tedd vissza a használt tömítést,ha már valamilyen vegyszerben elmosogattad.Csak újat "érdemes" visszatenni.(nem nemked szól)
Annak idején én is visszatettem a megtisztított tömítéskészletet,de pár napra már ki is fújt. Újat kell venni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42766 Dátum:
2017.06.17 szombat, 12:11:58 »
Én visszaraktam tpmportal autóján a szívósort a tömítésekkel, tisztítás után. Mikor izzítókat cseréltem.
Semmi gond nem volt utána és szerintem azóta sem....
Mindenki szerelget mindent otthon, de nem mindegy mit és hogyan kell.
Aztán jönnek, jöhetnek a problémák.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bandita84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42767 Dátum:
2017.06.17 szombat, 15:42:58 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.16 péntek, 10:48:41
Valszeg Filepdiesel és teljes felújítás.
(A régi adagolós rendszer nem is tudott ennyi lóerőt és ennyi nyomatékot. Nem is indult úgy hidegen, mint a TDCI. Nem is tudott olyan környezetvédelmi normákat, mint a TDCI. Mellesleg nekünk pl az 1.8 tádé Escorton volt, hogy megdöglött az adagoló és az autó értékéhez képest kb pont ilyen arányú volt a felújítás ára, mint a CR rendszer az MK3-nál. Persze tény, hogy nem a legjobb az MK3 rendszere e téren, de ez van. Manapság kb bármilyen autót veszel, mindegyiknél beüthet valami drága javítás. Sajnos 2-300K-nak kell lennie a zsebben, amit nem fáj autóra költeni...)
Most egyenlőre angol bontott megoldást választottam, külföldön állítólag nincs ilyen, hogy magasnyomású szivattyú meg porlasztó csere. 4-500e km-ert kibír az üzemanyag rendszer. Nekem is volt/van az említett escortból, meglepően kellemes csalódás volt az a lucas/delphi dpc-n adagoló. Mindíg könnyen indult, lágyan járt, nem engedett vissza semmit. Egyébként a citroen HDI-men első generációs bosch cr rendszer van, tankban egy üzemanyag szivattyú ergo tök könnyen légtelenít, spénesedik lassan 100e km óta, de semmi gond, és gombokért van hozzá minden, szeretik is jó is. Azért nem értem ezeket az árakat a delphi-nél. Ezt a filep-et annyira ajánlják, jó a tapasztalat és jó az ár? Mennyi ott ez a komplett mutatvány? Nekem a royal-osok is nagyon készségesnek tűntek.
Naplózva
ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
bandita84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42768 Dátum:
2017.06.17 szombat, 16:11:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.16 péntek, 14:19:13
Az 1500-2000 bar körüli nyomással keringő olajat egyszerűen nem lehet szűrőzni, különben megtette volna a Ford is... A visszatérő ágban van a szűrő, ott ki is veszi az olajból, ami nem odavaló.
A kettő a magas résolajjal elég biztosan felújítás. A leragadtakkal lehet még próbálkozni, mindenféle tisztító adalékokkal járatni. De alighanem van oka, hogy leragadtak, és ott is kinéz a felújítás. Ha meg spén van a szűrőben, akkor a CR-szivattyú felújítása is esedékes lehet.
AndyA
Komplett rendszert cserélünk CR szivattyústól. Nem is az 1500 bar-t gondoltam szűrni bár néhány neodímium mágnes gondoltam felteszek a cr-t a szivattyúval összekötő csőre. Bár egyrészt nem tudom mekkora arrafelé a max tömegáram, illetve ha feltorlódik, lehetséges egyszerre szakadna le és tömné azonnal tele az összes injektort. A visszafolyó ágon hol találok szűrőt? Csináltam egy videót a nagy szűrőből leengedett gázolajról:
https://www.youtube.com/watch?v=oyD_aXLMPz8
Ezért gondolom, a főkörbe beteszek egy mágneses szűrőt és egy kézi pumpát légtelenítéshez, mint a peugeot-okon, szerintem az életbe nem lenne baj vele többet. Egyébiránt az injektoros szaki mutatott egy delphi szivattyú elemet-sajnos a felületi erózió is ellenség-ugye levegőt szív az üzemanyagvezeték gyorscsatiknál, és ez kavitációt okoz. Szóval lehet a gyorscsatikat is kiváltom. A tankot belülről mágnessel átsimogatom, de hogy mossam ki jól? Brigéciol+gőzborotva? Nemsokrára meg lesz az ELM327-em, segítetek, hogyen kell felprogramozni az injektorokat forscan-al?
Naplózva
ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42769 Dátum:
2017.06.17 szombat, 19:27:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.17 szombat, 10:51:42
azok a csavarok leérnek a furatukba fenékre.szándékosan.mondhatni nem véletlenül.
A tömítést nem szabad 0-ra lehúzni.azok úgy vannak "beállítva"-megtervezve,hogy a tömítést csak annyira szorítsa,hogy a szívósor nem törjön el üzem közben (sem).
Ökölszabály.Soha ne tedd vissza a használt tömítést,ha már valamilyen vegyszerben elmosogattad.Csak újat "érdemes" visszatenni.(nem nemked szól)
Annak idején én is visszatettem a megtisztított tömítéskészletet,de pár napra már ki is fújt. Újat kell venni.
Annyira, hogy a szívósor füle amit a csavar fog és a csavar feje között rés legyen, és alátét kelljen, hogy ne álljon el?
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.17 szombat, 12:11:58
Én visszaraktam tpmportal autóján a szívósort a tömítésekkel, tisztítás után. Mikor izzítókat cseréltem.
Semmi gond nem volt utána és szerintem azóta sem....
Mindenki szerelget mindent otthon, de nem mindegy mit és hogyan kell.
Aztán jönnek, jöhetnek a problémák.....
Nem is volt semmi gondjuk
Kb egy évvel utána cseréltem őket egy komplett szívósor takarítás körében, de nem volt nyoma, hogy kifújt volna.
Naplózva
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42770 Dátum:
2017.06.17 szombat, 19:28:17 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.17 szombat, 10:51:42
azok a csavarok leérnek a furatukba fenékre.szándékosan.mondhatni nem véletlenül.
A tömítést nem szabad 0-ra lehúzni.azok úgy vannak "beállítva"-megtervezve,hogy a tömítést csak annyira szorítsa,hogy a szívósor nem törjön el üzem közben (sem).
Ökölszabály.Soha ne tedd vissza a használt tömítést,ha már valamilyen vegyszerben elmosogattad.Csak újat "érdemes" visszatenni.(nem nemked szól)
Annak idején én is visszatettem a megtisztított tömítéskészletet,de pár napra már ki is fújt. Újat kell venni.
vettem piros színű tömítést de szerintem az még kiseb mint a gyári , így vettem drágábbat (kék színű) és most is észrevettem az olajkifújást és akkor tünt fel hogy hamarabb felfekszik mint ahogy a tömítés lapulna (csavarok meghúzása nélkűl rányomva. most jelenleg igynéz ki:
http://www
.***/view.php?filename=33820170615_164542.jpg
http://www
.***/view.php?filename=93720170615_164611.jpg
http://www
.***/view.php?filename=75620170615_164553.jpg
remélem látszik rajta hogy most teljesen felfekszik és nem "0"-ra lapul.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42771 Dátum:
2017.06.17 szombat, 19:31:09 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.17 szombat, 19:28:17
vettem piros színű tömítést de szerintem az még kiseb mint a gyári , így vettem drágábbat (kék színű) és most is észrevettem az olajkifújást és akkor tünt fel hogy hamarabb felfekszik mint ahogy a tömítés lapulna (csavarok meghúzása nélkűl rányomva. most jelenleg igynéz ki:
http://www
.***/view.php?filename=33820170615_164542.jpg
http://www
.***/view.php?filename=93720170615_164611.jpg
http://www
.***/view.php?filename=75620170615_164553.jpg
remélem látszik rajta hogy most teljesen felfekszik és nem "0"-ra lapul.
Min fekszik fel?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42772 Dátum:
2017.06.17 szombat, 19:35:36 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.17 szombat, 19:28:17
vettem piros színű tömítést de szerintem az még kiseb mint a gyári , így vettem drágábbat (kék színű) és most is észrevettem az olajkifújást és akkor tünt fel hogy hamarabb felfekszik mint ahogy a tömítés lapulna (csavarok meghúzása nélkűl rányomva. most jelenleg igynéz ki:
http://www
.***/view.php?filename=33820170615_164542.jpg
http://www
.***/view.php?filename=93720170615_164611.jpg
http://www
.***/view.php?filename=75620170615_164553.jpg
remélem látszik rajta hogy most teljesen felfekszik és nem "0"-ra lapul.
Legközelebb a kephost.com-ot használd. A Képfeltöltés tetű lassú, nagyjából használhatatlan.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.17 szombat, 20:08:48 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42773 Dátum:
2017.06.17 szombat, 20:02:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.17 szombat, 19:31:09
Min fekszik fel?
amikor rányomtam a szívósort már nembírtam tovább nyomni, koppig rajtavolt de a tömítés jobban kilátszott mint most, nem éreztem hogy a gumi tömítés nyomódott volna össze, helyette csak fix koppanás volt érethető mintha csak tömítés nélkűl raktam volna össze.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42774 Dátum:
2017.06.17 szombat, 21:17:26 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.17 szombat, 20:02:26
amikor rányomtam a szívósort már nembírtam tovább nyomni, koppig rajtavolt de a tömítés jobban kilátszott mint most, nem éreztem hogy a gumi tömítés nyomódott volna össze, helyette csak fix koppanás volt érethető mintha csak tömítés nélkűl raktam volna össze.
Nem kéne neki, valahogy meg kéne keresni hol koppan fel, mielőtt a tömítések egyáltalán el tudnák kezdeni a dolgukat tenni.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42775 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 08:13:25 »
Idézetet írta: barnab - 2017.06.17 szombat, 20:02:26
amikor rányomtam a szívósort már nembírtam tovább nyomni, koppig rajtavolt de a tömítés jobban kilátszott mint most, nem éreztem hogy a gumi tömítés nyomódott volna össze, helyette csak fix koppanás volt érethető mintha csak tömítés nélkűl raktam volna össze.
Tisztelt Fórumtárs!
Pl: Elring, Reinz, tömítést alkalmazva, kizárt dolognak tartom, hogy a szívósor megfelelően a helyére illesztve azonnal kopra felüljön, mivel a tömítés min 2-3 mm-t kiáll a szívósor vájatából, ha megfelelő méretű és ténylegesen a helyén van. Ha mégis így van akkor ott valami nagyon nincs rendben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42776 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 10:52:56 »
Sziasztok!
Tegnap megtörtént a turbó tisztítása, az utolsó pillanatban. Leszereléskor már beállt a turbó, de szerencsém volt, nem ment tönkre.
Képek, előtt:
http://imgur.com/a/bplUF
, után:
http://imgur.com/a/P7fyY
.
A kocsiban érezhetően több erő van, megy mint e mérgezett egér, emellett folyamatosan, szépen épül fel a turbó nyomás, korom csak nagyon a végén és kevés van. Malacfarok nem volt azóta.
Egy műtéttel lekerült az EGR hűtő is, ekkor bukkant fel a ledugózott EGR dugója:
http://imgur.com/a/V7Nph
. Ezt is cserélte Ervin, így a motor hibajelző lámpa is kialudt törlés nélkül.
Ervinnek itt is köszönöm!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42777 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 13:01:57 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.06.18 vasárnap, 10:52:56
Sziasztok!
Tegnap megtörtént a turbó tisztítása, az utolsó pillanatban. Leszereléskor már beállt a turbó, de szerencsém volt, nem ment tönkre.
Képek, előtt:
http://imgur.com/a/bplUF
, után:
http://imgur.com/a/P7fyY
.
A kocsiban érezhetően több erő van, megy mint e mérgezett egér, emellett folyamatosan, szépen épül fel a turbó nyomás, korom csak nagyon a végén és kevés van. Malacfarok nem volt azóta.
Egy műtéttel lekerült az EGR hűtő is, ekkor bukkant fel a ledugózott EGR dugója:
http://imgur.com/a/V7Nph
. Ezt is cserélte Ervin, így a motor hibajelző lámpa is kialudt törlés nélkül.
Ervinnek itt is köszönöm!
Jól látom, hogy át van égve a dugó? Milyen anyagból, milyen vastag volt?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42778 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 13:19:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 13:01:57
Jól látom, hogy át van égve a dugó? Milyen anyagból, milyen vastag volt?
Jól látod, valami azbesztlemez szerűség lehetett kb 4mm vastag, de nem bírta...most az egr hűtő helyére egy 8-as acél zárólemez került..ez bírja
(2. képen látod)
Javasolt az egr hűtőt is kivenni, rövid időn belül 2 tdci-t is csináltam ami a repedt egr hűtőnél engedte a fagyállót. Szerencsére dugózott egr-esek voltak, különben hajtókar csere.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42779 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 13:42:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2017.06.18 vasárnap, 13:19:01
Jól látod, valami azbesztlemez szerűség lehetett kb 4mm vastag, de nem bírta...most az egr hűtő helyére egy 8-as acél zárólemez került..ez bírja
(2. képen látod)
Javasolt az egr hűtőt is kivenni, rövid időn belül 2 tdci-t is csináltam ami a repedt egr hűtőnél engedte a fagyállót. Szerencsére dugózott egr-esek voltak, különben hajtókar csere.
Hát az biztos nem fog átégni
Vizsgán nem veszik észre, hogy hiányzik?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42780 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 13:52:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 13:42:31
Hát az biztos nem fog átégni
Vizsgán nem veszik észre, hogy hiányzik?
Katalizátor és blokk között van -volt. Nem is nézik.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42781 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 14:54:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 13:42:31
Hát az biztos nem fog átégni
Vizsgán nem veszik észre, hogy hiányzik?
Nem. Legfeljebb azt, hogy van...
aliexpress.om-on van olyan EGR-dugó készlet, amihez adnak egy méretre faragott egyenes csődarabot is, amit a kiszerelt EGR helyére tudsz tenni a szívóágba:
https://www.aliexpress.com/item/EGR-DELETE-Kit-M0nde0-Mk3-2-0-ST2-2-TDCi-not-chip-tuning-box-exhaust-decat/32766249607.html?spm=2114.01010208.3.116.eh0Das&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10208_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_5300014_100031_10099_10103_5320014_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_10123_10189_142,searchweb201603_16,ppcSwitch_3&btsid=aace11f0-20f6-4afb-a3a2-05ec070954f6&algo_expid=58b829b3-c7ea-406e-a264-1b3cf201df71-15&algo_pvid=58b829b3-c7ea-406e-a264-1b3cf201df71
Maga a vakolás is meggyőző méretű és vastagságú, aligha ég át egyhamar.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42782 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 14:58:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.18 vasárnap, 14:54:48
Nem. Legfeljebb azt, hogy van...
aliexpress.om-on van olyan EGR-dugó készlet, amihez adnak egy méretre faragott egyenes csődarabot is, amit a kiszerelt EGR helyére tudsz tenni a szívóágba:
https://www.aliexpress.com/item/EGR-DELETE-Kit-M0nde0-Mk3-2-0-ST2-2-TDCi-not-chip-tuning-box-exhaust-decat/32766249607.html?spm=2114.01010208.3.116.eh0Das&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10208_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_5300014_100031_10099_10103_5320014_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_10123_10189_142,searchweb201603_16,ppcSwitch_3&btsid=aace11f0-20f6-4afb-a3a2-05ec070954f6&algo_expid=58b829b3-c7ea-406e-a264-1b3cf201df71-15&algo_pvid=58b829b3-c7ea-406e-a264-1b3cf201df71
Maga a vakolás is meggyőző méretű és vastagságú, aligha ég át egyhamar.
AndyA
Jól néz ki ez a szett, kár hogy nekem nem opció az érzékelős EGR miatt
(Laglábbis nem nagyon szeretnék egy kallódó EGR-t benthagyni csak amiatt hogy fol legyen dugva
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42783 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 15:23:14 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 14:58:28
Jól néz ki ez a szett, kár hogy nekem nem opció az érzékelős EGR miatt
(Laglábbis nem nagyon szeretnék egy kallódó EGR-t benthagyni csak amiatt hogy fol legyen dugva
Milyen érzékelős EGR?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42784 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 15:45:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.18 vasárnap, 15:23:14
Milyen érzékelős EGR?
AndyA
pl. ilyen
Az enyémen is ilyen van
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42785 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:39:35 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.06.18 vasárnap, 15:45:28
pl. ilyen
https://www.fordpartsuk.com/images_orig/1446266/1.jpg
Az enyémen is ilyen van
És mi a gond, ha kidobod?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42786 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:41:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 14:58:28
Jól néz ki ez a szett, kár hogy nekem nem opció az érzékelős EGR miatt
(Laglábbis nem nagyon szeretnék egy kallódó EGR-t benthagyni csak amiatt hogy fol legyen dugva
nekem tddi-ben olyan volt, kb 7 éve le van róla hozva a csati és a satupad alatt hempereg valahol. hibakódot dobott de checkengine-t sose
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42787 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:42:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2017.06.18 vasárnap, 13:19:01
Jól látod, valami azbesztlemez szerűség lehetett kb 4mm vastag, de nem bírta...most az egr hűtő helyére egy 8-as acél zárólemez került..ez bírja
(2. képen látod)
Javasolt az egr hűtőt is kivenni, rövid időn belül 2 tdci-t is csináltam ami a repedt egr hűtőnél engedte a fagyállót. Szerencsére dugózott egr-esek voltak, különben hajtókar csere.
én 50x5 ös laposvasból szoktam vágni az egrhűtő helyére, még sosem égett át
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42788 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:46:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.18 vasárnap, 16:41:08
nekem tddi-ben olyan volt, kb 7 éve le van róla hozva a csati és a satupad alatt hempereg valahol. hibakódot dobott de checkengine-t sose
Nekem a dugózásra is folyton dobja, biztos erre is dobja akkor
Lehet kipróbálom ma hazafelé, hogy lehúzom.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42789 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:52:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 16:46:35
Nekem a dugózásra is folyton dobja, biztos erre is dobja akkor
Lehet kipróbálom ma hazafelé, hogy lehúzom.
egy próbát megér, de eu4 valszeg fog dobni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42790 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 16:53:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.18 vasárnap, 16:52:24
egy próbát megér, de eu4 valszeg fog dobni
De csak check engine-t. Az meg mindegy. Valami P0401, P0402 körüli hiba lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42791 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 17:01:30 »
Inkább az a probléma, ha azonnal dobja, mert akkor minden vizsga előtt vissza kell rakni, és nem úszom meg egy törléssel közvetlenül vizsga előtt, mint a dugózást
Mondjuk két évente ennyi szerelés belefér, meg az is kérdés, hogy hányszor két évet bír még ki az autó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42792 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 17:02:32 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.06.18 vasárnap, 17:01:30
Inkább az a probléma, ha azonnal dobja, mert akkor minden vizsga előtt vissza kell rakni, és nem úszom meg egy törléssel közvetlenül vizsga előtt, mint a dugózást
Mondjuk két évente ennyi szerelés belefér, meg az is kérdés, hogy hányszor két évet bír még ki az autó
egy ellenállással szerintem meg lehet oldani, hogy ne rögtön dobja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42793 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 17:46:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.18 vasárnap, 17:02:32
egy ellenállással szerintem meg lehet oldani, hogy ne rögtön dobja
Ahhoz már lusta vagyok hogy méregessek, és forrasztgassak, csak hogy eltűnjön a szelep onnan
Naplózva
halaszlaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42794 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 20:27:24 »
Üdv mindenkinek!
SEGÍTSÉGET kérnék tőletek ! problémás a következő lenne.: nem indult a 2003-as 2.0 tdci 96kw-os diesel mondeo mk3-as imádott autóm, kicseréltem a aksit, az önindítót (újra) pár hónapja. most néha ha indulnék, kulcs a gyújtáskapcsolóba, elfordítom de semmi. semmi hang, kattanás ,stb. de ha sebességbe teszem azonnal beindul. a hibát össze-vissza produkálja. ,i lehet, FÖLDELÉS,
köszönöm előre is a segítséget
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42795 Dátum:
2017.06.18 vasárnap, 20:36:14 »
Idézetet írta: halaszlaszlo - 2017.06.18 vasárnap, 20:27:24
Üdv mindenkinek!
SEGÍTSÉGET kérnék tőletek ! problémás a következő lenne.: nem indult a 2003-as 2.0 tdci 96kw-os diesel mondeo mk3-as imádott autóm, kicseréltem a aksit, az önindítót (újra) pár hónapja. most néha ha indulnék, kulcs a gyújtáskapcsolóba, elfordítom de semmi. semmi hang, kattanás ,stb. de ha sebességbe teszem azonnal beindul. a hibát össze-vissza produkálja. ,i lehet, FÖLDELÉS,
köszönöm előre is a segítséget
Gyújtáskapcsoló elektromos részét kell ellenőrizni, hogy indításra ad-e ki jelet.
Az önindítót lehet ellenőrizni az relé lábak rövidre zárásával.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42796 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 20:40:24 »
Szevasztok! Légyszi segitsetek,mert már szétmegy az agyam. Minden évben elmegy a turbócsövem, (bontottat szoktam venni) és azon gondolkodom hogy a tunningcsövet gyártanak hozzá,befektetnék rá. Tudtok egy linket küldeni,hogy ki foglalkozik ezzel? Tapasztalat?
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42797 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 20:52:40 »
Idézetet írta: kalimera75 - 2017.06.19 hétfő, 20:40:24
Szevasztok! Légyszi segitsetek,mert már szétmegy az agyam. Minden évben elmegy a turbócsövem, (bontottat szoktam venni) és azon gondolkodom hogy a tunningcsövet gyártanak hozzá,befektetnék rá. Tudtok egy linket küldeni,hogy ki foglalkozik ezzel? Tapasztalat?
Ez a velejárója a bontott dolgoknak. Használtak és kevesebb ideig bírják, mint az új. Nem értem, hogy ezen miért csodálkozol?
Nem tuning cső az, hanem szilikonból készülnek.
ebay
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42798 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 21:01:54 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.19 hétfő, 20:52:40
Ez a velejárója a bontott dolgoknak. Használtak és kevesebb ideig bírják, mint az új. Nem értem, hogy ezen miért csodálkozol?
Nem tuning cső az, hanem szilikonból készülnek.
ebay
Nem csodálkoztam hanem ideges vagyok. 5 ezer Ft bontottan,lehet megveszem 13-ért az újat inkább.
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42799 Dátum:
2017.06.19 hétfő, 21:51:27 »
Idézetet írta: kalimera75 - 2017.06.19 hétfő, 20:40:24
Szevasztok! Légyszi segitsetek,mert már szétmegy az agyam. Minden évben elmegy a turbócsövem, (bontottat szoktam venni) és azon gondolkodom hogy a tunningcsövet gyártanak hozzá,befektetnék rá. Tudtok egy linket küldeni,hogy ki foglalkozik ezzel? Tapasztalat?
forge jó,ellenben jó drága.a kínai is tökéletes.
https://www.aliexpress.com/item/For-FORD-MONDEO-EGR-TDCi-MK3-Silicone-Turbo-Boost-Pipe-Intercooler-Hose-Clamps/32791050057.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_10208_10068_10304_10136_10137_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100031_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_10073_10123_10189_142-10102,searchweb201603_9,ppcSwitch_4&btsid=e22827ec-d633-4241-8095-6327400c883e&algo_expid=7f250ce7-833e-40a0-a69f-633d98303eac-3&algo_pvid=7f250ce7-833e-40a0-a69f-633d98303eac
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
849
850
851
852
853
854
855
[
856
]
857
858
859
860
861
862
863
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ