Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:09:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
943
944
945
946
947
948
949
[
950
]
951
952
953
954
955
956
957
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14675863 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47450 Dátum:
2021.07.20 kedd, 00:32:27 »
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy szett normális szett bilincset a turbócsövezésre, a jelenlegi sima csőbilincsek vékonyak, csak a baj van velük.
Milyet ajánlotok és milyen méretűek kellenek pontosan?
Köszönöm
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47451 Dátum:
2021.07.20 kedd, 09:51:42 »
Idézetet írta: bari012 - 2021.07.20 kedd, 00:32:27
Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy szett normális szett bilincset a turbócsövezésre, a jelenlegi sima csőbilincsek vékonyak, csak a baj van velük.
Milyet ajánlotok és milyen méretűek kellenek pontosan?
Köszönöm
Nekem rozsdamentes AWAB-ok vannak rajta a szilikoncsöves átépítés után. 30 ezer km-t kibírt eddig gond nélkül, hozzányúlás nélkül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47452 Dátum:
2021.07.20 kedd, 15:38:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.07.20 kedd, 09:51:42
Nekem rozsdamentes AWAB-ok vannak rajta a szilikoncsöves átépítés után. 30 ezer km-t kibírt eddig gond nélkül, hozzányúlás nélkül.
AndyA
Köszi, én
ilyenre
vagy
ilyenre
gondoltam, abban esetleg tudsz segiteni, hogy milyen méretűek kellenek? Nem nagyon találtam róla infót a neten.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.20 kedd, 15:41:52 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47453 Dátum:
2021.07.20 kedd, 16:49:48 »
Idézetet írta: bari012 - 2021.07.20 kedd, 15:38:02
Köszi, én
ilyenre
vagy
ilyenre
gondoltam, abban esetleg tudsz segiteni, hogy milyen méretűek kellenek? Nem nagyon találtam róla infót a neten.
Egyszer alámásztam és végignéztem, hová mekkora kell. Fene se tudja, évekkel ezelőtt volt.
Amúgy van olyan AWAB, még rozsdamentes is, hogy adnak 3 m szalagot egyben és 8 db kocsit. Azután akkorára vágod, amekkora kell. Azt nem tudom, hogy a "rendes" AWAB-hoz képest ez mennyivel kevésbé tartós.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47454 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 14:18:45 »
Sziasztok!
Az történt,hogy kicseréltem a vezérlést láncostól,mindenestől,és a hoszzbordás szíjat a görgőkkel,és a feszítővel együtt.
Most menet közben sokkal csendesebb a motor,csörgött már a lánc,most van a motorban 320000 Km.A szíjfeszítő is zörgött,
alacsony fordulaton kb 1200 alatt,ezért lett kicserélve.Viszont az új is zörög, amikor a motort beindítom , és amikor leállítom
koppan 2-3 at.A régi feszítő működésekor lehetett látni a szíjon,hogy rezonál,az új készleten ezt nem látni és 1100-tol nem is hallok semmit.Ma levettem a szíjat próbaképpen, és a megszokott hangja volt a motornak.
Szerintetek mi a franc lehet , hogy a vadi új görgőkkel , és feszítővel sincs rendben?
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47455 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 20:13:09 »
Idézetet írta: mk3sanyi - 2021.07.22 csütörtök, 14:18:45
Sziasztok!
Az történt,hogy kicseréltem a vezérlést láncostól,mindenestől,és a hoszzbordás szíjat a görgőkkel,és a feszítővel együtt.
Most menet közben sokkal csendesebb a motor,csörgött már a lánc,most van a motorban 320000 Km.A szíjfeszítő is zörgött,
alacsony fordulaton kb 1200 alatt,ezért lett kicserélve.Viszont az új is zörög, amikor a motort beindítom , és amikor leállítom
koppan 2-3 at.A régi feszítő működésekor lehetett látni a szíjon,hogy rezonál,az új készleten ezt nem látni és 1100-tol nem is hallok semmit.Ma levettem a szíjat próbaképpen, és a megszokott hangja volt a motornak.
Szerintetek mi a franc lehet , hogy a vadi új görgőkkel , és feszítővel sincs rendben?
Generátor szabadonfutósítva van? Egyéb elemek csapágyai a rendszerben (generátor, klíma)?
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47456 Dátum:
2021.07.23 péntek, 15:05:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.07.22 csütörtök, 20:13:09
Generátor szabadonfutósítva van? Egyéb elemek csapágyai a rendszerben (generátor, klíma)?
Most rendeltem meg a szabadonfutót.gondolom a csapágy probléma minden fordulatszámon jelentkezne.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.23 péntek, 15:06:58 írta mk3sanyi
»
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47457 Dátum:
2021.07.23 péntek, 16:41:03 »
Idézetet írta: mk3sanyi - 2021.07.23 péntek, 15:05:17
Most rendeltem meg a szabadonfutót.gondolom a csapágy probléma minden fordulatszámon jelentkezne.
Ehh, ez egy ilyen farfekvésű szíjrendszer, jobb, ha ellenőriztek mindent.
Naplózva
Alfa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47458 Dátum:
2021.07.30 péntek, 15:34:15 »
most minden összejön a Mondimnál.... az abs után más hiba jött...
Emisszió/ Zöldkártya mérésre kellett mennem, és nem felelt meg, mert a füstölés mértéke : 1/m.... 1,50 helyett 2.23 ...... és ezért nem felelt meg az előírásoknak...
A mérést végző technikus azt mondja, hogy porlasztó csucs hiba.....
ezt azért nem értem,mert rendkivűl jól pörög/gyorsul a motor....kopogást nem hallok
talán valamelyik csúcs bedöglött?
Adalékot már kapott , de még adok neki .
A csucs hibákat kilehet mérni diagnosztikával?
Mit javasoltok,hogyan tudom "meggyógyítani" szegénykémet??
Naplózva
2003 as Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47459 Dátum:
2021.07.30 péntek, 17:23:07 »
Idézetet írta: Alfa - 2021.07.30 péntek, 15:34:15
most minden összejön a Mondimnál.... az abs után más hiba jött...
Emisszió/ Zöldkártya mérésre kellett mennem, és nem felelt meg, mert a füstölés mértéke : 1/m.... 1,50 helyett 2.23 ...... és ezért nem felelt meg az előírásoknak...
A mérést végző technikus azt mondja, hogy porlasztó csucs hiba.....
ezt azért nem értem,mert rendkivűl jól pörög/gyorsul a motor....kopogást nem hallok
talán valamelyik csúcs bedöglött?
Adalékot már kapott , de még adok neki .
A csucs hibákat kilehet mérni diagnosztikával?
Mit javasoltok,hogyan tudom "meggyógyítani" szegénykémet??
Simán lehet porlasztó is. De mielőtt belevágnál bolygatni az üzemanyagrendszert:
Nézd át a turbócsöveket és a csatlakozásokat, nem fúj-e ki valahol.
Dugózd le az EGR-t, ha még nincs. Vizsgán senki nem fogja látni.
A fentiek után menj el vele autópályázni egy jót.
Esetleg egy MAF tisztítás.
Aztán ha továbbra is füstöl, akkor lehet tovább gondolkozni.
Korrekciós értékeket lehet nézni diagnosztikai eszközzel, ha az nagyon kirívó, akkor az okozhatja, de ha az ok, attól még lehet rossz pl porlasztási kép.
Naplózva
Alfa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47460 Dátum:
2021.07.31 szombat, 06:33:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.07.30 péntek, 17:23:07
Simán lehet porlasztó is. De mielőtt belevágnál bolygatni az üzemanyagrendszert:
Nézd át a turbócsöveket és a csatlakozásokat, nem fúj-e ki valahol.
Dugózd le az EGR-t, ha még nincs. Vizsgán senki nem fogja látni.
A fentiek után menj el vele autópályázni egy jót.
Esetleg egy MAF tisztítás.
Aztán ha továbbra is füstöl, akkor lehet tovább gondolkozni.
Korrekciós értékeket lehet nézni diagnosztikai eszközzel, ha az nagyon kirívó, akkor az okozhatja, de ha az ok, attól még lehet rossz pl porlasztási kép.
Köszi, a tanácsot, ezt fogom csinálni...szépen sorjában :-) ,eddig még az EGR-t nem dugóztam le,most lefogom .
Az ELM 327 minire tudtok valamilyen használható androidos/mobilos aplikációt??
Naplózva
2003 as Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47461 Dátum:
2021.07.31 szombat, 09:13:00 »
Idézetet írta: Alfa - 2021.07.31 szombat, 06:33:17
Köszi, a tanácsot, ezt fogom csinálni...szépen sorjában :-) ,eddig még az EGR-t nem dugóztam le,most lefogom .
Az ELM 327 minire tudtok valamilyen használható androidos/mobilos aplikációt??
Forscan Lite. Nem ingyenes, de nem drága, és tökéletes.
Van demó verzió, hogy ellenőrizd, szereti-e az ELM327-edet.
EGR-nek ne csak a vákuumcsövét dugózd le, hanem rendesen falazd le a kipufogógáz útját.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.31 szombat, 10:35:31 írta tpmportal
»
Naplózva
Alfa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47462 Dátum:
2021.08.01 vasárnap, 14:52:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.07.31 szombat, 09:13:00
Forscan Lite. Nem ingyenes, de nem drága, és tökéletes.
Van demó verzió, hogy ellenőrizd, szereti-e az ELM327-edet.
EGR-nek ne csak a vákuumcsövét dugózd le, hanem rendesen falazd le a kipufogógáz útját.
köszi a címet, és tanácsot, csinálom
Naplózva
2003 as Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
Alfa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47463 Dátum:
2021.08.04 szerda, 17:35:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.07.31 szombat, 09:13:00
Forscan Lite. Nem ingyenes, de nem drága, és tökéletes.
Van demó verzió, hogy ellenőrizd, szereti-e az ELM327-edet.
EGR-nek ne csak a vákuumcsövét dugózd le, hanem rendesen falazd le a kipufogógáz útját.
Te nem ismered a JLM-töl az EXTREME Clean diesel adalékot?
Naplózva
2003 as Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47464 Dátum:
2021.08.04 szerda, 18:09:07 »
Idézetet írta: Alfa - 2021.08.04 szerda, 17:35:11
Te nem ismered a JLM-töl az EXTREME Clean diesel adalékot?
Nem ismerem, de én általánosságban úgy vagyok vele, hogy ezek a dolgok nem ártanak, de igazából nem is segítenek. A leírása már alapból gyanús.
“ JLM Diesel Extreme Clean is a very powerful additive that quickly and effectively cleans, restores and maintains the turbo, the fuel system, the exhaust system with diesel particulate filter (DPF) and related components.”
Mint a terraclean és társai. Szerintem mese habbal.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47465 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 13:14:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.08.04 szerda, 18:09:07
Nem ismerem, de én általánosságban úgy vagyok vele, hogy ezek a dolgok nem ártanak, de igazából nem is segítenek. A leírása már alapból gyanús.
“ JLM Diesel Extreme Clean is a very powerful additive that quickly and effectively cleans, restores and maintains the turbo, the fuel system, the exhaust system with diesel particulate filter (DPF) and related components.”
Mint a terraclean és társai. Szerintem mese habbal.
Szerintem elég nagy a baj, ha ez odakerül a turbóhoz...
Ha meg a kipufogógázra gondoltak, az hogyan fogja a turbót kenni, pucolni, bármi? Ugyan má', királlyány...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47466 Dátum:
2021.08.10 kedd, 09:57:13 »
Sziasztok! Mai nap folyamán a 2006-os fl2-es 2.2 tdci euro4-es menet közben ki dobta a malacfarkat. Meg néztem Forscan-el és a P132b-as hibakódot írta.
Ez elvileg a turbógeometria lenne ha nem tévedek. Hiába törlöm be indítás után azonnal vissza jön. Ha nem a vezérlő elektronika a rossz hanem a geometria van leragadva, azt hogyan tudnám orvosolni?
«
Utoljára szerkesztve: 2021.08.10 kedd, 10:03:17 írta Atta20
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47467 Dátum:
2021.08.10 kedd, 10:06:49 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.08.10 kedd, 09:57:13
Sziasztok! Mai nap folyamán a 2006-os fl2-es 2.2 tdci euro4-es menet közben ki dobta a malacfarkat. Meg néztem Forscan-el és a P132b-as hibakódot írta.
Ez elvileg a turbógeometria lenne ha nem tévedek. Hiába törlöm be indítás után azonnal vissza jön. Ha nem a vezérlő elektronika a rossz hanem a geometria van leragadva, azt hogyan tudnám orvosolni?
Le kell szedni a kipufogócsonkot, szétszedni a turbót, kipucolni a rozsdát-kokszot a geo alól.
Ha még nem csináltad, ne állj neki, nem ezermester feladvány...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47468 Dátum:
2021.08.10 kedd, 10:38:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.08.10 kedd, 10:06:49
Le kell szedni a kipufogócsonkot, szétszedni a turbót, kipucolni a rozsdát-kokszot a geo alól.
Ha még nem csináltad, ne állj neki, nem ezermester feladvány...
AndyA
Még sose csináltam. Annyit tettem most, hogy a kart ki akasztottam és végállás felé akad. Tehát nem mozog szépen a kar.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47469 Dátum:
2021.08.10 kedd, 13:12:47 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.08.10 kedd, 10:38:42
Még sose csináltam. Annyit tettem most, hogy a kart ki akasztottam és végállás felé akad. Tehát nem mozog szépen a kar.
Van értelme használni a turbó tisztító sprayelet ? Mármint valamit segíthetne vagy csak több kárt okozna?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47470 Dátum:
2021.08.10 kedd, 13:52:41 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.08.10 kedd, 13:12:47
Van értelme használni a turbó tisztító sprayelet ? Mármint valamit segíthetne vagy csak több kárt okozna?
A geometria akadását alapvetően az okozza 150-200 ezer km után, hogy belül berozsdál a csonk vasöntvénye. Amikor leállítod a motort, a kipufogóban mindig marad gáz, aminek egy jó része vízgőz. Kihűl, lecsaoódik --> rozsdásít. Oda is eljut, ahol a geo van. A geo állító lapátok és az azokat tartó gyűrű ugyan rozsdamentesek, de mindezt a leömlő vasöntvényébe tették bele. A rozsda térfogata nagyobb, mint a vasé, amiből keletkezett, így idővel a rozsdamentes gyűrű alatt felgyűlő rozsda ill. a kipufogógázból óhatatlanul odakerülő koksz lassan, de biztosan összeszorítják a geót, elkezd akadni, és lesz belőle ez a hibajelzés.
Általában egy turbót az életében egyszer kell kipucolni, hiszen a rozsda kiszedésével egy vékony réteg vasat is kikaparsz onnan, több hely lesz a geónak, mint előtte volt, így nehezebben (leginkább sehogy) nem tud még egyszer annyi dzsuva felgyűlni alatta, hogy megszoruljon. Előbb szokott tönkremenni a turbo, minthogy ez még egyszer előforduljon. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47471 Dátum:
2021.08.18 szerda, 16:14:42 »
Sziasztok.Adott egy 2004-es 2,0 tdci kombi automata ghia felszereltségü mondeo.A probléma a következő.Néha a 2-es hengerben később indult be a porlasztó.Majd mostanra a 2-3-as henger nem megy.Porlasztót cseréltem,de semmi.Találkozott már valaki ilyen problémával?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47472 Dátum:
2021.08.18 szerda, 16:45:59 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.18 szerda, 16:14:42
Sziasztok.Adott egy 2004-es 2,0 tdci kombi automata ghia felszereltségü mondeo.A probléma a következő.Néha a 2-es hengerben később indult be a porlasztó.Majd mostanra a 2-3-as henger nem megy.Porlasztót cseréltem,de semmi.Találkozott már valaki ilyen problémával?
belevaló került bele?Kapott új kódokat,és belettek írva az ecu ba?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47473 Dátum:
2021.08.18 szerda, 18:57:44 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.18 szerda, 16:45:59
belevaló került bele?Kapott új kódokat,és belettek írva az ecu ba?
Üdv.Elvileg ugyanz a tipus és ugyanaz a számu került bele.Valamint a régiek is jók,mert letesztelték.Hibakódot nem ír ki.De a kérdésedre a válasz,hogy nem lett átírva semmi az ecu-ban.De ettől még működnie kellene.Nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47474 Dátum:
2021.08.18 szerda, 21:18:41 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.18 szerda, 18:57:44
Üdv.Elvileg ugyanz a tipus és ugyanaz a számu került bele.Valamint a régiek is jók,mert letesztelték.Hibakódot nem ír ki.De a kérdésedre a válasz,hogy nem lett átírva semmi az ecu-ban.De ettől még működnie kellene.Nem?
tudni kellene volt e hibakód az első szettel,esetleg törölni kell,addig nem csinál semmit.Kód kell a másik porlasztókhoz.És nem ártana tudni,most milyen hibakód van, hogy el sem indul.
Hiába tesztelték a régieket, ha nem működtek az autóban...vagy ha igen,akkor cserélni volt felesleges.Talán nem is a csúcsokkal volt baj.Kellett volna hibakód vagy élő adat,korrekciós értékek,poharazás,stb,mielőtt kiszedegették a csúcsokat.
Régebben nem csereberélgettek otthon a garázsban csúcsokat...ha meg szaki csinálta...hát...nem vágja mit miért.
Ha nem megy 2henger,annak általában van hibakódja.Megfelelő diagcuccal.Esetleg kompressziót sem ártott volna mérni a hengerekben...
És ott van az a fránya levegősödés,TDCI! Csak 1 résolajcső csatlakozásnál szippant falsot,és ledöglik az egész rendszer.Ezen túl vagytok már?Érdemes minde Ó gyűrűt lecserélni újra a csatlakozókban és a résolajcsö rendszerben is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47475 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 13:04:10 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.18 szerda, 21:18:41
tudni kellene volt e hibakód az első szettel,esetleg törölni kell,addig nem csinál semmit.Kód kell a másik porlasztókhoz.És nem ártana tudni,most milyen hibakód van, hogy el sem indul.
Hiába tesztelték a régieket, ha nem működtek az autóban...vagy ha igen,akkor cserélni volt felesleges.Talán nem is a csúcsokkal volt baj.Kellett volna hibakód vagy élő adat,korrekciós értékek,poharazás,stb,mielőtt kiszedegették a csúcsokat.
Régebben nem csereberélgettek otthon a garázsban csúcsokat...ha meg szaki csinálta...hát...nem vágja mit miért.
Ha nem megy 2henger,annak általában van hibakódja.Megfelelő diagcuccal.Esetleg kompressziót sem ártott volna mérni a hengerekben...
És ott van az a fránya levegősödés,TDCI! Csak 1 résolajcső csatlakozásnál szippant falsot,és ledöglik az egész rendszer.Ezen túl vagytok már?Érdemes minde Ó gyűrűt lecserélni újra a csatlakozókban és a résolajcsö rendszerben is.
Üdv.Hibakódot csak a 3-as hengerre hozta ki,hogy nyitott.P0203.Résolaj tömítések jók.Nagynyomásu jó.Tömítettlenség nincs.De már nem szenvedek vele.Eladom inkább.Meguntam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47476 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 13:17:51 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 13:04:10
Üdv.Hibakódot csak a 3-as hengerre hozta ki,hogy nyitott.P0203.Résolaj tömítések jók.Nagynyomásu jó.Tömítettlenség nincs.De már nem szenvedek vele.Eladom inkább.Meguntam.
hibásan csak rosszul tudod eladni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47477 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 13:38:33 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 13:04:10
Üdv.Hibakódot csak a 3-as hengerre hozta ki,hogy nyitott.P0203.Résolaj tömítések jók.Nagynyomásu jó.Tömítettlenség nincs.De már nem szenvedek vele.Eladom inkább.Meguntam.
Lehet, nem otthon kéne találomra szögelni, hanem megmutatni valakinek, aki ért is hozzá?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47478 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 14:11:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.08.19 csütörtök, 13:38:33
Lehet, nem otthon kéne találomra szögelni, hanem megmutatni valakinek, aki ért is hozzá?
AndyA
nekem az furcsa,hogy kérdezett a kolléga,aztán amikor jött a válasz hirtelen beleunt. Pedig varázsütésre nem működik. Ki is mondta ezt mindig?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47479 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 14:44:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.08.19 csütörtök, 13:38:33
Lehet, nem otthon kéne találomra szögelni, hanem megmutatni valakinek, aki ért is hozzá?
AndyA
Kérdést tettem fel.Szervizbe én is el tudom vinni,csak kell egy tréler.Na meg mint tudjuk a szervizek sem olcsók.Ha meg tudom csinálni én magam is/mert valjuk be őszintén,hogy vannak már okos kütyük és szerszámismerttel pedig sokunk rendelkezik/akkor minek adjak ki több 10.000 ft-ot csak arra,hogy ránéznek a nyitott motortérre.Kijött az illető nem kevés pénzért és kiműszerelte a hibát.Ennyi.Na éppen ezért untam bele./válaszolva a kedves uriembernek,aki furcsálja/.De köszönöm a kioktatást.Köszönöm,hogy itt lehettem.Nesze semmi fogd meg jól.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47480 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 14:52:56 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 14:44:39
Kérdést tettem fel.Szervizbe én is el tudom vinni,csak kell egy tréler.Na meg mint tudjuk a szervizek sem olcsók.Ha meg tudom csinálni én magam is/mert valjuk be őszintén,hogy vannak már okos kütyük és szerszámismerttel pedig sokunk rendelkezik/akkor minek adjak ki több 10.000 ft-ot csak arra,hogy ránéznek a nyitott motortérre.Kijött az illető nem kevés pénzért és kiműszerelte a hibát.Ennyi.Na éppen ezért untam bele./válaszolva a kedves uriembernek,aki furcsálja/.De köszönöm a kioktatást.Köszönöm,hogy itt lehettem.Nesze semmi fogd meg jól.
kérdeztél,volt válasz.
3-5e Ft egy Elm 327 ,amivel magad tudod diagolni. Ha eddig eljutottal,itt már ne add fel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47481 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 15:04:44 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.19 csütörtök, 14:52:56
kérdeztél,volt válasz.
3-5e Ft egy Elm 327 ,amivel magad tudod diagolni. Ha eddig eljutottal,itt már ne add fel.
Köszönöm a válaszodat.Most jött meg a mini,amit kínából rendeltem.Bletooth kapcsolatos.Sajnos a laptopomban nincs ez az opció.Androidra létezik olyan program,ami full és nem csak demó változat?
Naplózva
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47482 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 15:09:44 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.19 csütörtök, 14:52:56
kérdeztél,volt válasz.
3-5e Ft egy Elm 327 ,amivel magad tudod diagolni. Ha eddig eljutottal,itt már ne add fel.
Amúgy még 1 próbát teszek vele.De csak azért,mert imádom.Főleg,hogy automata és miután lecseréltem/frissítettem/ benne az olajat pontosan és szépen vált.Szinte alig érezhető.Csak a motor fordulatszámán látható és persze a motor hangján hallani.Már megvettem hozzá minden alkatrészt,amit cserélni kell/vagy úgy gondolom,hogy inkább lecserélem:Alsó gömbfejek,összekötők,szilentek,hátsó lengéscsillapítók...stb.Kasztnija nem rohad...tehát jó lenne ez,ha most nem xszarakodna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47483 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 15:17:49 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 15:04:44
Köszönöm a válaszodat.Most jött meg a mini,amit kínából rendeltem.Bletooth kapcsolatos.Sajnos a laptopomban nincs ez az opció.Androidra létezik olyan program,ami full és nem csak demó változat?
vegyél egy BT sticket és használd laptopról.Az full.
https://forscan.org/download/FORScanSetup2.3.41.beta.exe
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47484 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 15:18:54 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 15:09:44
Amúgy még 1 próbát teszek vele.De csak azért,mert imádom.Főleg,hogy automata és miután lecseréltem/frissítettem/ benne az olajat pontosan és szépen vált.Szinte alig érezhető.Csak a motor fordulatszámán látható és persze a motor hangján hallani.Már megvettem hozzá minden alkatrészt,amit cserélni kell/vagy úgy gondolom,hogy inkább lecserélem:Alsó gömbfejek,összekötők,szilentek,hátsó lengéscsillapítók...stb.Kasztnija nem rohad...tehát jó lenne ez,ha most nem xszarakodna.
akkor csak lekell higgadni,nyitni egy Gösszit, és folytatni a javítást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47485 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 16:13:05 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 15:04:44
Köszönöm a válaszodat.Most jött meg a mini,amit kínából rendeltem.Bletooth kapcsolatos.Sajnos a laptopomban nincs ez az opció.Androidra létezik olyan program,ami full és nem csak demó változat?
Forscan Lite.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47486 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 17:35:50 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.19 csütörtök, 15:18:54
akkor csak lekell higgadni,nyitni egy Gösszit, és folytatni a javítást.
Van és nyitom is,de csak 0-ásat.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47487 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 17:36:32 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.19 csütörtök, 15:17:49
vegyél egy BT sticket és használd laptopról.Az full.
https://forscan.org/download/FORScanSetup2.3.41.beta.exe
Nagyon szépen köszönöm.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47488 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 17:38:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.08.19 csütörtök, 16:13:05
Forscan Lite.
Köszönöm,de ezt próbáltam és nem komunikál valamiért az autóval.A többi gplay-ról letöltött mindegyik,csak nem az igaziak és java fars hibát produkál.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47489 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 19:39:26 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 17:38:04
Köszönöm,de ezt próbáltam és nem komunikál valamiért az autóval.A többi gplay-ról letöltött mindegyik,csak nem az igaziak és java fars hibát produkál.
Akkor az ELM nem tudja a megfelelő CAN protokolt. Ha jó az adapter, akkor tökéletesen működik.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47490 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 20:22:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.08.19 csütörtök, 19:39:26
Akkor az ELM nem tudja a megfelelő CAN protokolt. Ha jó az adapter, akkor tökéletesen működik.
Igen,mert kell egy kapcsoló bele,hogy 2 módban tudjon futni.
Nos 2 órás xopás után az eredmény a videón látható.Porlasztókat szétszedtem.Van az AKRA K2 motormosó,de hiába áztattam és mostam át rendesen,nem működött.Így féktisztítóval át tudtam fújni mindent.Az eredmény önmagáért beszél.Jah és az eredeti porlasztók vannak benne.
https://auto.indavideo.hu/video/Sikerult_3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47491 Dátum:
2021.08.19 csütörtök, 21:17:07 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.19 csütörtök, 20:22:39
Igen,mert kell egy kapcsoló bele,hogy 2 módban tudjon futni.
Nos 2 órás xopás után az eredmény a videón látható.Porlasztókat szétszedtem.Van az AKRA K2 motormosó,de hiába áztattam és mostam át rendesen,nem működött.Így féktisztítóval át tudtam fújni mindent.Az eredmény önmagáért beszél.Jah és az eredeti porlasztók vannak benne.
https://auto.indavideo.hu/video/Sikerult_3
A kapcsolóval komfort modulokat érsz csak el.Ha nem csatlakozik az autóhoz,kapcsolóval sem fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47492 Dátum:
2021.08.20 péntek, 05:43:00 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.19 csütörtök, 21:17:07
A kapcsolóval komfort modulokat érsz csak el.Ha nem csatlakozik az autóhoz,kapcsolóval sem fog.
Majd próbálkozok vele.De más programokkal kacsolódik.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47493 Dátum:
2021.08.20 péntek, 08:03:07 »
Idézetet írta: Zasasa - 2021.08.20 péntek, 05:43:00
Majd próbálkozok vele.De más programokkal kacsolódik.
A forscanbe állitsd be rendesen a kapcsolódási protokolt, mert szerintem ott van a hiba.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zasasa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47494 Dátum:
2021.08.20 péntek, 16:44:57 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.08.20 péntek, 08:03:07
A forscanbe állitsd be rendesen a kapcsolódási protokolt, mert szerintem ott van a hiba.
Köszi.Megnézem.
Naplózva
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47495 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 13:22:36 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az autó néha gondol egyet és visszaváltásnál leejti a fordulatot és leáll a motor. De csak az EGR hibakódját hozza fel a P0401-et.
Nemrég volt felújítva a nagynyomású és a porlasztók, fel is lettek tanítva. Egyébként a kocsi szépen jár és jól is megy.
Hol keressem a problémát???
Előre is küszi a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47496 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 15:41:15 »
Idézetet írta: Attila925 - 2021.08.29 vasárnap, 13:22:36
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az autó néha gondol egyet és visszaváltásnál leejti a fordulatot és leáll a motor. De csak az EGR hibakódját hozza fel a P0401-et.
Nemrég volt felújítva a nagynyomású és a porlasztók, fel is lettek tanítva. Egyébként a kocsi szépen jár és jól is megy.
Hol keressem a problémát???
Előre is küszi a segítséget!
minden bizonnyal amikor leáll,az izzítójel villog...ugye?Na akkor kellene hibakódot olvasni.Okozhatja cmp jeladó haldoklása is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47497 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 15:55:46 »
Nincs malacfarok. Egyből indul utána. Semmi hibakód nincs.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47498 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 16:04:12 »
Idézetet írta: Attila925 - 2021.08.29 vasárnap, 15:55:46
Nincs malacfarok. Egyből indul utána. Semmi hibakód nincs.
Mivel diagolod? a cmp hibája lehetséges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47499 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 16:09:44 »
Bluetooth meg teló. De eddig mindig mindent kiírt. De majd laptoppal is ránézek, csak az most szervíz alatt van....
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Oldalak:
1
...
943
944
945
946
947
948
949
[
950
]
951
952
953
954
955
956
957
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ