Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:15:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
938
939
940
941
942
943
944
[
945
]
946
947
948
949
950
951
952
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14675873 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47200 Dátum:
2020.08.23 vasárnap, 16:45:11 »
Idézetet írta: alf® - 2020.08.06 csütörtök, 17:39:28
igen,a határai eléggé elmosódtak ezeknek a változtatásoknak az mk3nál.
Lacika71-nek a 2005ös autójában is ICU volt
,pedig messze volt már a fl-től is.
Ezért is lehet érdekes a kérdés, hogy a témában lévő autóban ICU tárolja vagy a PCM a kódokat,mert akár megtévesztő is lehet a diagnosztika ha erre nem fordítanak elég figyelmet...
Írható-olvasható volt a csúcskód.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.08.23 vasárnap, 16:46:42 írta Lacika71
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47201 Dátum:
2020.08.23 vasárnap, 21:44:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.08.23 vasárnap, 16:45:11
Írható-olvasható volt a csúcskód.
15ben jártál a munkahelyemen a 3kerben.
Az ilyen meglepő esetek megmaradnak,de az összes diag mentve van a gépemen.Forscan-el diagoltam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47202 Dátum:
2020.08.23 vasárnap, 23:04:48 »
Idézetet írta: alf® - 2020.08.23 vasárnap, 21:44:25
15ben jártál a munkahelyemen a 3kerben.
Az ilyen meglepő esetek megmaradnak,de az összes diag mentve van a gépemen.Forscan-el diagoltam.
Az lehet, de akkor is írható-olvasható volt. Én is programoztam benne csúcsot. Amúgy meg 2007-es volt.
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47203 Dátum:
2020.08.30 vasárnap, 18:57:46 »
Az akku alatt található, fém karikákkal erősített turbócső szakaszt kilehet cserélni felülről, az akku meg a tálcája eltávolítása után?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47204 Dátum:
2020.08.30 vasárnap, 19:15:49 »
Idézetet írta: bari012 - 2020.08.30 vasárnap, 18:57:46
Az akku alatt található, fém karikákkal erősített turbócső szakaszt kilehet cserélni felülről, az akku meg a tálcája eltávolítása után?
Szerintem alulról cseréld.Onnan könnyebb.Akkor nem kell az akkut kiszedni.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47205 Dátum:
2020.09.04 péntek, 09:30:11 »
Sziasztok!
Van egy 2003-as Mondeom 2.0 facelift HJBB motorkód.Az autó a P2339-es hibakódot dobta 4 henger a kopogásküszöb fölött.Izzítás villog,hidegen nehezem megy,de ha bemelegszik akkor viszonylag jól megy.Mondták többen lehet a szoftverfrissítés segít,de lehet,hogy inyjektor csere.A kérdésem,hogy Jász-Nagykun-Szolnok megyében kihez tudom vinni az autót?Előre is köszönöm.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47206 Dátum:
2020.09.11 péntek, 16:27:30 »
Sziasztok, kérdezném hozzáértőtől, magasnyomású oljajzáshoz , üzemanyagba öntve , zöld still 2t olaj megfelelő?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47207 Dátum:
2020.09.11 péntek, 16:59:27 »
Idézetet írta: loranger - 2020.09.11 péntek, 16:27:30
Sziasztok, kérdezném hozzáértőtől, magasnyomású oljajzáshoz , üzemanyagba öntve , zöld still 2t olaj megfelelő?
hasznalhatod.1 tankhoz 2dl.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47208 Dátum:
2020.09.12 szombat, 15:42:12 »
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy van nekem egy 2.0 tdci mondeom. A tünet a következő:Nem indul az autó,de ha a rail szenzorról lehúzom a csatlakozót(a szenzor marad a railben.) és rádugók egy másik szenzort a csatlakozóra, akkor pöccre indul és kb 10mpig jár is, aztán leáll.Hátha volt valakinek hasonló problémája és tudna segíteni.Köszönöm előre is.Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47209 Dátum:
2020.09.12 szombat, 16:40:26 »
Idézetet írta: studeni - 2020.09.12 szombat, 15:42:12
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy van nekem egy 2.0 tdci mondeom. A tünet a következő:Nem indul az autó,de ha a rail szenzorról lehúzom a csatlakozót(a szenzor marad a railben.) és rádugók egy másik szenzort a csatlakozóra, akkor pöccre indul és kb 10mpig jár is, aztán leáll.Hátha volt valakinek hasonló problémája és tudna segíteni.Köszönöm előre is.Üdv
diagolható.Eszköz nélkül minden felesleges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47210 Dátum:
2020.09.12 szombat, 21:38:11 »
Sziasztok!
Eladtam a mondeot és maradt 4db új 801d csúcsom.
Tudja valaki, hogy esetleg másik csúccsal kompatibilis?
Eladnám jó áron
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
studeni
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47211 Dátum:
2020.09.13 vasárnap, 08:53:01 »
Idézetet írta: alf® - 2020.09.12 szombat, 16:40:26
diagolható.Eszköz nélkül minden felesleges.
Kedden lesz diag akkor majd irok hogy mi van.Van 2darab 301Z injektorom eladó. ki lettek próbálva.Szépen működnek.
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Kormolas
«
Új hozzászólás #47212 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 19:46:07 »
Sziasztok!
A problémám a kormolás,fekete füst gyorsitasnal,füstfelhő mögöttem, 1500-2000 ford. közt, ami esetemben azért gond mert 20.e km-el ezelőtt történt meg a teljes üzemanyag rendszer felujitása...
Most 223e km az állás.
Turbocsöveket megnézték.Rendben van. Teljesítmény csökkenés nincs.
Nagyreszt vegyes hasznalatban van az auto, kb 40 km naponta de 100 kmh felett ritkan tudok menni.lehet ez a gond?
Most Pro-tec - kel probalkozunk.
Autópálya kellene gyakrabban?
Köszi előre is a tippeket!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #47213 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 20:47:56 »
Idézetet írta: wmatyas - 2020.10.01 csütörtök, 19:46:07
Sziasztok!
A problémám a kormolás,fekete füst gyorsitasnal,füstfelhő mögöttem, 1500-2000 ford. közt, ami esetemben azért gond mert 20.e km-el ezelőtt történt meg a teljes üzemanyag rendszer felujitása...
Most 223e km az állás.
Turbocsöveket megnézték.Rendben van. Teljesítmény csökkenés nincs.
Nagyreszt vegyes hasznalatban van az auto, kb 40 km naponta de 100 kmh felett ritkan tudok menni.lehet ez a gond?
Most Pro-tec - kel probalkozunk.
Autópálya kellene gyakrabban?
Köszi előre is a tippeket!
Lehet kopott EGR szelep ami elereszti kicsit a nyomást.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #47214 Dátum:
2020.10.01 csütörtök, 20:53:57 »
Idézetet írta: wmatyas - 2020.10.01 csütörtök, 19:46:07
Sziasztok!
A problémám a kormolás,fekete füst gyorsitasnal,füstfelhő mögöttem, 1500-2000 ford. közt, ami esetemben azért gond mert 20.e km-el ezelőtt történt meg a teljes üzemanyag rendszer felujitása...
Most 223e km az állás.
Turbocsöveket megnézték.Rendben van. Teljesítmény csökkenés nincs.
Nagyreszt vegyes hasznalatban van az auto, kb 40 km naponta de 100 kmh felett ritkan tudok menni.lehet ez a gond?
Most Pro-tec - kel probalkozunk.
Autópálya kellene gyakrabban?
Köszi előre is a tippeket!
egr szelepet ellenőrizzétek , nincs e felakadva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #47215 Dátum:
2020.10.06 kedd, 15:48:38 »
EGR miatt dobna hibakódot ?
Ha esetleg mégis egy lyukas turbócső miatt kormol, akkor életszerű, hogy csak főleg 2.-ban, 3-ban gyorsításnál kormol, autópályán 130-nál pedig egyáltalán nem?
Köszi!
Idézetet írta: alf® - 2020.10.01 csütörtök, 20:53:57
egr szelepet ellenőrizzétek , nincs e felakadva.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #47216 Dátum:
2020.10.06 kedd, 16:20:41 »
Idézetet írta: wmatyas - 2020.10.06 kedd, 15:48:38
EGR miatt dobna hibakódot ?
Ha esetleg mégis egy lyukas turbócső miatt kormol, akkor életszerű, hogy csak főleg 2.-ban, 3-ban gyorsításnál kormol, autópályán 130-nál pedig egyáltalán nem?
Köszi!
igen,igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47217 Dátum:
2020.10.28 szerda, 12:10:28 »
Sziasztok,
Itt a hűvös, megint téma...
Nyomásszabályzó szelep, vagy valami egyéb szelep, vagy érzékelő okozhat hideg állapotban alapjárati ingadozást? Vagy ez csúcs, és kész...?
Generátor, akku, izzitók már kizárva.
Köszi!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47218 Dátum:
2020.10.28 szerda, 12:48:00 »
Idézetet írta: bari012 - 2020.10.28 szerda, 12:10:28
Sziasztok,
Itt a hűvös, megint téma...
Nyomásszabályzó szelep, vagy valami egyéb szelep, vagy érzékelő okozhat hideg állapotban alapjárati ingadozást? Vagy ez csúcs, és kész...?
Generátor, akku, izzitók már kizárva.
Köszi!
generátor,akku,izzók.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47219 Dátum:
2020.10.29 csütörtök, 13:31:19 »
Idézetet írta: alf® - 2020.10.28 szerda, 12:48:00
generátor,akku,izzók.
Azokat már kizártam. Akkor a korábban említett szeleppel, érzékelőkkel nem is érdemes foglalkoznom?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47220 Dátum:
2020.11.24 kedd, 17:30:16 »
Idézetet írta: bari012 - 2020.10.29 csütörtök, 13:31:19
Azokat már kizártam. Akkor a korábban említett szeleppel, érzékelőkkel nem is érdemes foglalkoznom?
Voltam ma a nagykátai dizel szervízben, állítása szerint a dugózott EGR is okozhatja a hideg alapjárai ingadozást.
Igaz a motor meleg volt, de a porlasztók alapjárati értékeknél az egyik hengernél volt csak 1 körüli érték, a többi mind közelebb volt a 0-hoz - elvileg ez sem okozhatja.
Javaslatára öntöttem bele egy kis spurit, meglátjuk változik-e valami, de kétlem
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47221 Dátum:
2020.11.24 kedd, 17:49:28 »
Idézetet írta: bari012 - 2020.11.24 kedd, 17:30:16
Voltam ma a nagykátai dizel szervízben, állítása szerint a dugózott EGR is okozhatja a hideg alapjárai ingadozást.
Igaz a motor meleg volt, de a porlasztók alapjárati értékeknél az egyik hengernél volt csak 1 körüli érték, a többi mind közelebb volt a 0-hoz - elvileg ez sem okozhatja.
Javaslatára öntöttem bele egy kis spurit, meglátjuk változik-e valami, de kétlem
Szentelt vízzel is meglocsoltad hazafelé a templomnál? Hátha az segít...
Mire is való az EGR? Gondolj kicsit bele, azután rájössz, hogy miért nem pont úgy van, amit mondtak neked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47222 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 06:46:29 »
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2006.04-ik havi 2.2tdci ami már elvileg euro4-es megbízhatóbb az üzemanyag rendszere mint a korábbi tdci motoroké? Gondolok itt nagynyomású szivattyúra és az injektorokra illetve ez már dpf-es? Valahol olvastam, hogy az mk3 széria kifutási ideje felé már volt amelyikbe szereltek dpf szűrőt. A vezérlése tudomásom szerint láncos ha valóban az, akkor milyen időközönként kéne azt cserélni?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47223 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 07:52:38 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.26 csütörtök, 06:46:29
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2006.04-ik havi 2.2tdci ami már elvileg euro4-es megbízhatóbb az üzemanyag rendszere mint a korábbi tdci motoroké? Gondolok itt nagynyomású szivattyúra és az injektorokra illetve ez már dpf-es? Valahol olvastam, hogy az mk3 széria kifutási ideje felé már volt amelyikbe szereltek dpf szűrőt. A vezérlése tudomásom szerint láncos ha valóban az, akkor milyen időközönként kéne azt cserélni?
A 2.0-hoz három cikkszámon hoz CR-szivattyút a katalógus. A 2.2-höz egyet. A 2.2 jó a 2.0-ba, fordítva nem.
Igaz, hogy az én autóm nem tipikus felhasználású, mert főleg hosszú távon, autópályán használom, és német-osztrák gázolaj került eddig bele az esetek 80%-ában, de az eredeti szivattyú és porlasztók vannak benne 517 ezer km-en túl.
A 2.0-t 83 ezerrel vettük, akkor gyárilag felújítottra kicserélt porlasztókkal adták el. Most 170 ezer van benne, és az egyik csúcs már csörög néha egy kicsit. Tipikusan városban, rövid távokra használt autó, néha egy-egy hosszabb menettel vidékre, küldföldre.
Szóval ezen is sok múlik, de alapvetően a 2.2-t tartósabb konstrukciónak tartják.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47224 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 08:01:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.26 csütörtök, 07:52:38
A 2.0-hoz három cikkszámon hoz CR-szivattyút a katalógus. A 2.2-höz egyet. A 2.2 jó a 2.0-ba, fordítva nem.
Igaz, hogy az én autóm nem tipikus felhasználású, mert főleg hosszú távon, autópályán használom, és német-osztrák gázolaj került eddig bele az esetek 80%-ában, de az eredeti szivattyú és porlasztók vannak benne 517 ezer km-en túl.
A 2.0-t 83 ezerrel vettük, akkor gyárilag felújítottra kicserélt porlasztókkal adták el. Most 170 ezer van benne, és az egyik csúcs már csörög néha egy kicsit. Tipikusan városban, rövid távokra használt autó, néha egy-egy hosszabb menettel vidékre, küldföldre.
Szóval ezen is sok múlik, de alapvetően a 2.2-t tartósabb konstrukciónak tartják.
AndyA
Köszönöm szépen a választ
. Akkor ha szép hangja van a motornak nincsen traktoros hangja nem füstöl stb, akkor 270ezer km-el érdemes bele vágni?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47225 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 08:02:16 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.26 csütörtök, 06:46:29
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2006.04-ik havi 2.2tdci ami már elvileg euro4-es megbízhatóbb az üzemanyag rendszere mint a korábbi tdci motoroké? Gondolok itt nagynyomású szivattyúra és az injektorokra illetve ez már dpf-es? Valahol olvastam, hogy az mk3 széria kifutási ideje felé már volt amelyikbe szereltek dpf szűrőt. A vezérlése tudomásom szerint láncos ha valóban az, akkor milyen időközönként kéne azt cserélni?
A dpf-es verziót kerüld, itt mindenki csak szív(ott) vele, a lánc elvileg 500ekm ig jó.
Az üa rendszerrel kapcsolatban, meg amit AndyA írt, stabilabb, mint a 2,0Tdci
Hosszbordás szíjrendszerrel szoktak még szívni, tárcsa, feszítő, generátor szabadonfutó, vezetőgörgő stb
Meg a lassan melegedés, olajköri termoszát nyűg nem tudom mennyire érinti a 2,2 Tdcit, de sztem pont ugyanúgy mint a 2,0Tdci-t
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47226 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 08:08:32 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.11.26 csütörtök, 08:02:16
A dpf-es verziót kerüld, itt mindenki csak szív(ott) vele, a lánc elvileg 500ekm ig jó.
Az üa rendszerrel kapcsolatban, meg amit AndyA írt, stabilabb, mint a 2,0Tdci
Hosszbordás szíjrendszerrel szoktak még szívni, tárcsa, feszítő, generátor szabadonfutó, vezetőgörgő stb
Meg a lassan melegedés, olajköri termoszát nyűg nem tudom mennyire érinti a 2,2 Tdcit, de sztem pont ugyanúgy mint a 2,0Tdci-t
Az Euro4-es 2.2 TDCi az DPF-es... Ha nem az, akkor csak Euro3-as. A 2.0-ból az N7BA motorok voltak olyanok, hogy DPF nélkül tudtak Euro4-et.
A lánc addig jó, amíg jó. Nincs előírt csereperiódus. Az enyémben 498500-ig elment szó-hang nélkül. Utána sem a láncot cseréltem, hanem a komplett motort.
Hosszbordás szíjnál annyi az ökölszabály, hogy egyben érdemes mindent cserélni, darabonként hiába, mert a többi félig rossz alkatrész hamarabb tönkreteszi az újat, mintha egyben lecserélsz mindent, és utána megint jó sokáig elmegy. Ügyelni kell a szíj hosszára is, mert 2 vagy 3 különféle hosszal is szerelték ezeket az autókat. Pár mm az eltérés, de másképp feszül a szíj, más a terhelés a görgők csapágyain stb.
Az olajköri termosztát megoldása ugyanaz. A gyári megoldás cseréje vagy házilagos barkácsolása helyett az enyém kapott egy második termosztátot (egy 85 fokon nyitó, VW automata váltóhoz való csőtermosztát) a csőbe beépítve, azóta béke van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47227 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 09:22:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.26 csütörtök, 08:08:32
Az Euro4-es 2.2 TDCi az DPF-es... Ha nem az, akkor csak Euro3-as. A 2.0-ból az N7BA motorok voltak olyanok, hogy DPF nélkül tudtak Euro4-et.
A lánc addig jó, amíg jó. Nincs előírt csereperiódus. Az enyémben 498500-ig elment szó-hang nélkül. Utána sem a láncot cseréltem, hanem a komplett motort.
Hosszbordás szíjnál annyi az ökölszabály, hogy egyben érdemes mindent cserélni, darabonként hiába, mert a többi félig rossz alkatrész hamarabb tönkreteszi az újat, mintha egyben lecserélsz mindent, és utána megint jó sokáig elmegy. Ügyelni kell a szíj hosszára is, mert 2 vagy 3 különféle hosszal is szerelték ezeket az autókat. Pár mm az eltérés, de másképp feszül a szíj, más a terhelés a görgők csapágyain stb.
Az olajköri termosztát megoldása ugyanaz. A gyári megoldás cseréje vagy házilagos barkácsolása helyett az enyém kapott egy második termosztátot (egy 85 fokon nyitó, VW automata váltóhoz való csőtermosztát) a csőbe beépítve, azóta béke van.
AndyA
Ez a dpf rossz hír. Meg néztem az autót ügyfélkapun és ott az szerepel, hogy euro4, a tulaj telefonba azt mondta szerinte nem dpf-es. Elviekben új kora óta magyarországi az autó nem tudom ez befolyásol e valamit vagy nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.11.26 csütörtök, 09:24:53 írta Atta20
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47228 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 09:53:00 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.26 csütörtök, 09:22:46
Ez a dpf rossz hír. Meg néztem az autót ügyfélkapun és ott az szerepel, hogy euro4, a tulaj telefonba azt mondta szerinte nem dpf-es. Elviekben új kora óta magyarországi az autó nem tudom ez befolyásol e valamit vagy nem.
szerintem meg eu4 attól lett a 2.2 is,amikor megkapta az elektromos Egrt és turbot. A dpf-et váz szám etis megmondja.
Kérd el a váz számot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47229 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 10:11:33 »
Idézetet írta: alf® - 2020.11.26 csütörtök, 09:53:00
szerintem meg eu4 attól lett a 2.2 is,amikor megkapta az elektromos Egrt és turbot. A dpf-et váz szám etis megmondja.
Kérd el a váz számot.
nekem is ez rémlik, és a dpf-es meg vmi 4.1 vagy vmi volt, de lehet keverem vmivel
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47230 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 10:58:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.26 csütörtök, 08:08:32
Az Euro4-es 2.2 TDCi az DPF-es...
Az enyémnek elektromos a geo-ja és az EGR is, forgalmiban euro 4 szerepel, nincs és nem is volt benne DPF. Német autó volt valaha.
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47231 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 12:12:02 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.26 csütörtök, 09:22:46
Ez a dpf rossz hír. Meg néztem az autót ügyfélkapun és ott az szerepel, hogy euro4, a tulaj telefonba azt mondta szerinte nem dpf-es. Elviekben új kora óta magyarországi az autó nem tudom ez befolyásol e valamit vagy nem.
Hogyne befolyásolna. Az aktuális tulaj - elvileg - lekérdezheti a teljes magyar szerviztörténetet - elvileg - bármelyik Ford kereskedésben.
Azt mindenesetre meg lehet tudni, hogy hol helyezték forgalomba, és hogy hol szervizelték, legalább eleinte? Ott érdemes érdeklődni, ott többnyire megvannak ezek az adatok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47232 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 12:12:53 »
Idézetet írta: bari012 - 2020.11.26 csütörtök, 10:58:42
Az enyémnek elektromos a geo-ja és az EGR is, forgalmiban euro 4 szerepel, nincs és nem is volt benne DPF. Német autó volt valaha.
igen,erről beszélek.AdminA öregszik,lukas az agya ilyesmi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47233 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 12:13:09 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.11.26 csütörtök, 10:11:33
nekem is ez rémlik, és a dpf-es meg vmi 4.1 vagy vmi volt, de lehet keverem vmivel
Nem. A 601-es csúcsokkal és DPF nélkül 155 lóerő (mint az enyém), és 701-es csúcsokkal és DPF-fel Euro4. Olyanról nem tudok, hogy 2.2-es DPF nélkül tudná az Euro4-et.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47234 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 17:15:59 »
Elmentem ma megnézni az autót. Nem hallottam semmi traktor szerű vagy csörgő hangot a motor felől, jól is ment, DE benyomott kuplung pedálnál remegett a kuplung pedál. Eladó állítása szerint ez 2.2 tdci-nél normális, de szerintem nem. Menet közben nem remegett a kuplung pedál, de álló helyzetben igen. Erről mi a véleményetek? Igen magyar az autó vezetett szervizkönyve van, de kuplung és porlasztó csúcsokról nem volt benne bejegyzés.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47235 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 17:42:55 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.26 csütörtök, 17:15:59
Elmentem ma megnézni az autót. Nem hallottam semmi traktor szerű vagy csörgő hangot a motor felől, jól is ment, DE benyomott kuplung pedálnál remegett a kuplung pedál. Eladó állítása szerint ez 2.2 tdci-nél normális, de szerintem nem. Menet közben nem remegett a kuplung pedál, de álló helyzetben igen. Erről mi a véleményetek? Igen magyar az autó vezetett szervizkönyve van, de kuplung és porlasztó csúcsokról nem volt benne bejegyzés.
Szia.Mennyi kilóméter van benne és volt már cserélve a kuplung kéttömegű kinyomó??
«
Utoljára szerkesztve: 2020.11.26 csütörtök, 17:45:51 írta uzoli70
»
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47236 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 19:51:07 »
Idézetet írta: uzoli70 - 2020.11.26 csütörtök, 17:42:55
Szia.Mennyi kilóméter van benne és volt már cserélve a kuplung kéttömegű kinyomó??
Óra szerint 274ezer km van benne..ügyfélkapun lekérdezve ez valósnak is tűnik...elviekben volt cserélve, de írásos nyoma gondolok is számlára vagy bármi másra nincs...menet közben nem remeg a kuplung pedál csak álló helyzetben ahogy teljesen be nyomtam
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
uzoli70
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47237 Dátum:
2020.11.26 csütörtök, 20:01:24 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.26 csütörtök, 19:51:07
Óra szerint 274ezer km van benne..ügyfélkapun lekérdezve ez valósnak is tűnik...elviekben volt cserélve, de írásos nyoma gondolok is számlára vagy bármi másra nincs...menet közben nem remeg a kuplung pedál csak álló helyzetben ahogy teljesen be nyomtam
Nekem is kicsit remeg ha benyomom teljesen de így vettem.Szerintem kinyomó csapágyas de kicseréltetem az egészet.Ha már volt cserélve akkor szerintem valamit nem úgy húztak meg ahogy kéne.Ha jó minden nem kéne remegnie szerintem.Már volt 2.2 mondeóm amibe cseréltettem és nem remegett utána.Ha szakember csinálja jónak kell lennie.
Naplózva
2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47238 Dátum:
2020.11.27 péntek, 02:24:19 »
Etis-ben beírtam az alvázszámot az autót mutatja is, de nem tudom meg nézni a specifikációkat nem engedi.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47239 Dátum:
2020.11.27 péntek, 08:41:45 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.27 péntek, 02:24:19
Etis-ben beírtam az alvázszámot az autót mutatja is, de nem tudom meg nézni a specifikációkat nem engedi.
a +ra kattintva nem nyílik le az ablak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47240 Dátum:
2020.11.27 péntek, 08:49:48 »
Idézetet írta: alf® - 2020.11.27 péntek, 08:41:45
a +ra kattintva nem nyílik le az ablak?
Nincsen + jel
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47241 Dátum:
2020.11.27 péntek, 09:34:55 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.27 péntek, 08:49:48
Nincsen + jel
ezek szerint regisztrálnod kell. Addig nem is lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47242 Dátum:
2020.11.27 péntek, 10:31:47 »
Meg elfelejtettem írni, hogy a két első toronymerevítő belsejénél, ahol van a lengéscsillapító felfogatása ott kicsit rozsdás volt. Kérdés ez normális dolog? igaz, hogy 2006-os az autó, de én furcsálom meg nem volt rajtuk a takaró fedél sem..
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47243 Dátum:
2020.11.27 péntek, 11:30:06 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.27 péntek, 10:31:47
Meg elfelejtettem írni, hogy a két első toronymerevítő belsejénél, ahol van a lengéscsillapító felfogatása ott kicsit rozsdás volt. Kérdés ez normális dolog? igaz, hogy 2006-os az autó, de én furcsálom meg nem volt rajtuk a takaró fedél sem..
fl2 vel megszűnt a torony takaró.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47244 Dátum:
2020.11.27 péntek, 11:38:39 »
Idézetet írta: Atta20 - 2020.11.27 péntek, 10:31:47
Meg elfelejtettem írni, hogy a két első toronymerevítő belsejénél, ahol van a lengéscsillapító felfogatása ott kicsit rozsdás volt. Kérdés ez normális dolog? igaz, hogy 2006-os az autó, de én furcsálom meg nem volt rajtuk a takaró fedél sem..
Mármint maga a kitámasztó darab rozsdás, ami 7 csavar tart és levehető? Azzal nem kell törődni. Leveszed, drótkefe, rozsdaátalakító, festék, ha nagyon zavar. (Lehetőleg ne foszfátos átalakítót használj, hanem csersavast.)
Amikor nincs a helyén, ne mozgasd az autót, mert a toronycsapágy csavarjait is leveszed ehhez. :-)
Ha alatta a torony rozsdál, azzal már illik foglalkozni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47245 Dátum:
2020.11.27 péntek, 15:03:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.27 péntek, 11:38:39
Mármint maga a kitámasztó darab rozsdás, ami 7 csavar tart és levehető? Azzal nem kell törődni. Leveszed, drótkefe, rozsdaátalakító, festék, ha nagyon zavar. (Lehetőleg ne foszfátos átalakítót használj, hanem csersavast.)
Amikor nincs a helyén, ne mozgasd az autót, mert a toronycsapágy csavarjait is leveszed ehhez. :-)
Ha alatta a torony rozsdál, azzal már illik foglalkozni.
AndyA
Igen annak a közepe rozsdás, nem maga a torony. 2006-os 2.2 tdci komplett kuplung csere mennyibe kerülhet? Lendkerék+komplett kuplung, tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy illetve mennyibe kerülhet mostanság az üzemanyag rendszer felújítása? Injektorok és magasnyomású szivattyúé?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.11.27 péntek, 17:29:10 írta Atta20
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47246 Dátum:
2020.11.28 szombat, 07:31:59 »
Sziasztok! Az lehetséges, hogy 100000 km után a vezérműlánc megnyúlik, és hangja van ?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47247 Dátum:
2020.11.28 szombat, 09:55:57 »
Idézetet írta: pamacs - 2020.11.28 szombat, 07:31:59
Sziasztok! Az lehetséges, hogy 100000 km után a vezérműlánc megnyúlik, és hangja van ?
biztosra szétszedéssel lehet megmondani.Valamennyit nyúlik és a lánc vezetők is kopnak,de ezért van a hidraulikus feszítője.Annak a munkatartományában a kopott állapot is jó.Kérdés, hogy te azt hallod e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47248 Dátum:
2020.11.28 szombat, 11:25:34 »
Idézetet írta: pamacs - 2020.11.28 szombat, 07:31:59
Sziasztok! Az lehetséges, hogy 100000 km után a vezérműlánc megnyúlik, és hangja van ?
100 ezer km után max. akkor, ha műanyagból van... Rendesen nem kellene neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47249 Dátum:
2020.11.28 szombat, 11:29:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.11.28 szombat, 11:25:34
100 ezer km után max. akkor, ha műanyagból van... Rendesen nem kellene neki.
AndyA
kevés 16éves mk3 tdci autóban lehet 100e km.Nem lehetetlen,de ritka.
Az is kérdés,hogy valós e ez a futásteljesítmény.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
938
939
940
941
942
943
944
[
945
]
946
947
948
949
950
951
952
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ