Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:36:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622559 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6100 Dátum:
2010.11.30 kedd, 17:02:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.30 kedd, 16:17:01
le tudod magad is dugózni, nem kell hozzá szaki.
ami kell hozzá:
1. 8-as és 10-es dugókulcs
2. tenyérnyi saválló lemez
3. valamilyen vágóeszköz, amivel méretre tudod vágni
4. fúró, amivel tudsz 2 lyukat fúrni rá
ha a szívósort is takarítod(érdemes)
5. 8db tömítőkarika a motorblokk felől
6. sok-sok rongy
7. gázolaj/benzin/más oldószer, ami leoldja a lerakódott olajos kormot a szívósór és az egr szelep oldaláról
(ha kihagytam valamit, akkor bővítsétek a listát
)
A facelift utan, reszecskeszuros, 130 pacis TDCi nem bolondul meg ettol? Mert a 2002-esben siman megcsinalom valamikor, amikor kicsit jobb ido lesz, de tartok tole, hogy az ujabb kicsit mas, hiaba ugyanaz a motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6101 Dátum:
2010.11.30 kedd, 17:13:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.11.30 kedd, 17:02:56
A facelift utan, reszecskeszuros, 130 pacis TDCi nem bolondul meg ettol? Mert a 2002-esben siman megcsinalom valamikor, amikor kicsit jobb ido lesz, de tartok tole, hogy az ujabb kicsit mas, hiaba ugyanaz a motor.
AndyA
az újabb már eur4-es, folyamatosan hibakódot fog dobni, ezért a check engine jel világítani fog a műszeregységeden. ez ellen 2 dolgot tehetsz:
1, le szharod, nem zavar a világító jel
2, veszel egy olcsó hibakódtörlőt és kitörlöd azzal a hibakódot, ekkor egy darabig nem fog volágítani a jel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
Résolajcső
«
Új hozzászólás #6102 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:46:46 »
Sziasztok!
Nincs valakinek egy kiszerelt résolajcsöve TDCi-hez? A csatlakozóira lenne szükségem, barkácsolnék egy résolajmennyiség mérőt.
Arrabonus
Naplózva
zoltn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6103 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:49:06 »
Sziasztok!!!
ELADÓ porlasztók (4db) TDCI 2004 es évjárathoz, 50.000km futottak gyári , plussz egy magasnyomású szivattyú akit érdekel......06703322780
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6104 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:52:34 »
Idézetet írta: zoltn - 2010.11.30 kedd, 18:49:06
Sziasztok!!!
ELADÓ porlasztók (4db) TDCI 2004 es évjárathoz, 50.000km futottak gyári , plussz egy magasnyomású szivattyú akit érdekel......06703322780
Milyen típuskódú porlasztók?
Naplózva
zoltn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6105 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:55:13 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.30 kedd, 18:52:34
Milyen típuskódú porlasztók?
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=213526
Nem tudom de itt egy link itt többet látsz megnézem neked....
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6106 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:58:40 »
Idézetet írta: zoltn - 2010.11.30 kedd, 18:55:13
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=213526
Nem tudom de itt egy link itt többet látsz megnézem neked....
Van rajtuk egy típusszám, így kezdődik: ejdr00... A vége érdekelne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6107 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:45:30 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.11.30 kedd, 14:56:10
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék a Szakiktól! Úgy néz ki, hogy szeretett tdci-m(2002 tdci 130 ló, 262 000km) egyik porlasztója feladta nemrégiben. Azért gondolom, mert indításkor nem indul és villog az izzítás lámpa. 3-szor gyújtás 4-ére indít és megy, viszont az alapjárat katasztrofális, ingadozik és össze-vissza jár. Menet közben max nyomatéknál 4.-5.-ben vészüzemmód, majd 1-2 mp múlva leáll. Újra törlés és megy tovább a következő komolyabb gázadásig majd leáll. Szóval ha valóban porlasztó lesz megéri-e felújítani mert 25 ropiért hallottam ezt a variációt darabonként, vagy mennyibe fáj egy új bele?Gondolom először is diagnosztika kellene, na de az kb. mennyibe kerül?Szerencsére először kell hozzányúlnom 110 000 közösen megtett csodálatos km után.
Mindenek előtt cseréld ki a go szűrőt!És ha van,szüntesd meg az olajszivárgást a csúcsok,a résolajcsövek és a go szűrő körül!
Több mint esélyes a megoldásra!
Ha még mindig fennáll a hiba,akkor mehetsz tovább a csúcsvonalon.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6108 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:47:48 »
Idézetet írta: Asztalos Taki - 2010.11.30 kedd, 01:13:33
Hello koszi a hozzaszolast,az a helyzet atlagba kethavonta teszek bele fuvoka tisztito adalekot azt a feket elotyit bocs a nevet nem tudom:)
Ez a Protec ez valami speci cucc? Hol lehet venni??? Mert akkor megvennem es kiprobalnam hatha az jobb.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=42386165&termek_al_id=16534
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6109 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:50:29 »
Idézetet írta: Viktorius - 2010.11.29 hétfő, 23:19:30
Sziasztok!
Alig 1,5 hónapja megvettem életem első dízel autóját - MK III 2.0TDCI, Ghia Executive, manuális váltós. Nagyon imádom, január elején lesz 6 éves. Jól megy, jól fogyaszt és minden extra hibátlanul műxik.
Ami furcsa volt eleinte, h kicsivel lassabban melegszik - hasonló köbcentis benzineshez szoktam. Persze ez érthető, hisz dízel (bár fűtésrásegítő van benne).
Mostanság, h bejöttek a hidegek, olyan jelenséget tapasztalok, h városi araszolgatásban nem igen melegszik be teljesen, azaz a mutató valahol a függő és a balra fekvő helyzet közt félúton áll. Ilyenkor is meleget fúj persze, de nem az igazi.
Amint kiérek városból vagy tartósan tempósabb városi szakasz van, felmegy függőlegesig. Ha lakott területen kívül hajtom, hiba nélkül áll függőlegesen, meg se mozdul, se le se fel.
Ez a jelenség ellent mond a termosztát tippemre (hisz nagyobb tempónál nagyobb menetszélnél intenzívebb hűtés miatt nyitott termosztát esetén hűlne vissza).
Valamint azt is észrevettem, hogy több 50-100km után is ilyen 2C fokos időben, ha beérek lakott területre és 1500 ford/perc körül gurulok, szintén visszahűl a moci (mutató szerint).
Próbálkozásaim: vízmennyiség ellenőrzése, fűtés letekerés, klíma kikapcsolás, komplett középkonzoli panel kikapcs,... eredmény semmi. Ami feltűnt, leparkoláskor, mielőtt leállítom a gépet, klímás részt kikapcsolom és utána állítom csak le a mocit, hallom, h a ventilátor megy.
Sőt, innentől figyelve erre, mikor reggel beindítom direkt nem kapcsolom még be a fűtést, de a ventillátor megy.
Ez normális??? Vagy a ventillátor vezérlő kapcsoló xaraxik (netán direktbe kötötték)? Ez viszkós vagy elektromos ventillátoros? Megvallom, még ezt nem csekkoltam.
Van vkinek tippje illetve ilyesféle tapasztalata?
Előre is köszi!
Üdv,
Viktor
elektromos a venti,és így nem jó...
mind a 2 termót kell cserélni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6110 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:23:52 »
Sziasztok,
Arra gondoltam időszerű lenne kicserélnem az izzító gyertyáimat,(6,5 év, 139e km) meg is néztem a cikket a Wikin, de ezzel az írással nem értek egyet, lszi cáfoljátok meg a gondolatmenetemet, ha hibázik:
Cikk:
" AZ MKIII TDCi motorok hengerfeje amibe az izzító gyertyák vannak becsavarva Aluminium öntvényből készültek. Az izzítógyertyák viszont acélból vannak. Ez azt jelenti, hogy csak hideg motornál végezhetjük el a cserét mert két különböző hőtágulású anyagról beszélünk "
A két különböző anyag az OK, de az Alu-nak nagyobb a hőtágulása adott hőmérsékleten mint az acélnak, tehát annak jobban kéne tágulni ezért könnyebben ki kéne jönnie a blokkból az izzítóknak, nem? főleg ha esetleg blokk meleg és az izzítókat visszahűtöm.(pl fagyasztóból származó csirkecombbal
).
Egyébként aki cserélte már saját kezűleg annak szívesen meghallgatnám a tapasztalatát, mennyire volt nehéz6rizikós kiszedni az izzítókat. Ha jól néztem 13-15Nm nyomatékkal vannak behúzva, az meg nem olyan vészes.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6111 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:27:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.30 kedd, 19:45:30
Mindenek előtt cseréld ki a go szűrőt!És ha van,szüntesd meg az olajszivárgást a csúcsok,a résolajcsövek és a go szűrő körül!
Több mint esélyes a megoldásra!
Ha még mindig fennáll a hiba,akkor mehetsz tovább a csúcsvonalon.....
Kösz az infókat Urak!Most nem nagyon szeretnék százezreket költeni rá, megpróbálok minél olcsóbb megoldást keresni még ha ideiglenes is lesz. Go szűrőt most cseréltem, és nem látok folyást sehol, de majd alaposabban megnézem a gépet. Viszont belenéztem az agyába, és ír néhány kódot amit korábban nem láttam benne (vagy nem emlékszem rájuk).
r0206
Rr0206
E01
dt8A63
dtc9318
Nem tudom, mondanak-e ezek valakinek valamit.Amúgy mi az a CMP?
Ja, és az én kocsim ősztől tavaszig nem melegszik fel üzemi hőfokra.Most cseréltem termosztátot, de már értem miért nincs változás, most jöhet az olaj-köri is.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6112 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:27:33 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.30 kedd, 20:23:52
Sziasztok,
Arra gondoltam időszerű lenne kicserélnem az izzító gyertyáimat,(6,5 év, 139e km) meg is néztem a cikket a Wikin, de ezzel az írással nem értek egyet, lszi cáfoljátok meg a gondolatmenetemet, ha hibázik:
Cikk:
" AZ MKIII TDCi motorok hengerfeje amibe az izzító gyertyák vannak becsavarva Aluminium öntvényből készültek. Az izzítógyertyák viszont acélból vannak. Ez azt jelenti, hogy csak hideg motornál végezhetjük el a cserét mert két különböző hőtágulású anyagról beszélünk "
A két különböző anyag az OK, de az Alu-nak nagyobb a hőtágulása adott hőmérsékleten mint az acélnak, tehát annak jobban kéne tágulni ezért könnyebben ki kéne jönnie a blokkból az izzítóknak, nem? főleg ha esetleg blokk meleg és az izzítókat visszahűtöm.(pl fagyasztóból származó csirkecombbal
).
Egyébként aki cserélte már saját kezűleg annak szívesen meghallgatnám a tapasztalatát, mennyire volt nehéz6rizikós kiszedni az izzítókat. Ha jól néztem 13-15Nm nyomatékkal vannak behúzva, az meg nem olyan vészes.
Szia!
Szerintem nincs ebben ellentmondás. A meleg hatására az izzítód tágul, mivel hengeres alkatrész növekszik az átmérője "befeszül" a lyukba. A hengerfej is tágúl, de merre is - egyre szűkebb lesz a lyuk, mert ő sem tud másfelé terjeszkedni.
A ment hossza mentén bekövetkező különbözö tágulás nem is vettük figyelembe.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.30 kedd, 20:29:28 írta V.Tamás
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6113 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:29:26 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.30 kedd, 20:23:52
Sziasztok,
Arra gondoltam időszerű lenne kicserélnem az izzító gyertyáimat,(6,5 év, 139e km) meg is néztem a cikket a Wikin, de ezzel az írással nem értek egyet, lszi cáfoljátok meg a gondolatmenetemet, ha hibázik:
Cikk:
" AZ MKIII TDCi motorok hengerfeje amibe az izzító gyertyák vannak becsavarva Aluminium öntvényből készültek. Az izzítógyertyák viszont acélból vannak. Ez azt jelenti, hogy csak hideg motornál végezhetjük el a cserét mert két különböző hőtágulású anyagról beszélünk "
A két különböző anyag az OK, de az Alu-nak nagyobb a hőtágulása adott hőmérsékleten mint az acélnak, tehát annak jobban kéne tágulni ezért könnyebben ki kéne jönnie a blokkból az izzítóknak, nem? főleg ha esetleg blokk meleg és az izzítókat visszahűtöm.(pl fagyasztóból származó csirkecombbal
).
Egyébként aki cserélte már saját kezűleg annak szívesen meghallgatnám a tapasztalatát, mennyire volt nehéz6rizikós kiszedni az izzítókat. Ha jól néztem 13-15Nm nyomatékkal vannak behúzva, az meg nem olyan vészes.
lentebb már meg van a válasz!
továbbá nem a 15nm a vészes,hanem,ha jól bele van oxidálódva az aluba a vas!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6114 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:39:04 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.11.30 kedd, 20:27:33
Szia!
Szerintem nincs ebben ellentmondás. A meleg hatására az izzítód tágul, mivel hengeres alkatrész növekszik az átmérője "befeszül" a lyukba. A hengerfej is tágúl, de merre is - egyre szűkebb lesz a lyuk, mert ő sem tud másfelé terjeszkedni.
A ment hossza mentén bekövetkező különbözö tágulás nem is vettük figyelembe.
.
Tévedsz! A lyuk ugyanúgy tágul, mintha alumíniummal lenne kitöltve. Ezt használják ki amikor zsugorkötéssel raknak fel valamit egy agyra, vagy tengelyre. Sőt a bognár is emiatt tudja felrakni a hordóra az abroncsokat. Beszorult csavarok kiszedése is könnyebb, ha az anyát melegíted. Bár még nem próbáltam, hidegen sem, melegen sem, szerintem is könnyebben kijön melegen.
De biztos, hogy nem egyszerű a meleg motoron matatni.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6115 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:49:15 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.30 kedd, 20:39:04
.
Tévedsz! A lyuk ugyanúgy tágul, mintha alumíniummal lenne kitöltve. Ezt használják ki amikor zsugorkötéssel raknak fel valamit egy agyra, vagy tengelyre. Sőt a bognár is emiatt tudja felrakni a hordóra az abroncsokat. Beszorult csavarok kiszedése is könnyebb, ha az anyát melegíted. Bár még nem próbáltam, hidegen sem, melegen sem, szerintem is könnyebben kijön melegen.
De biztos, hogy nem egyszerű a meleg motoron matatni.
Szerintem az abroncs és a gyűrűs kötés esetében is egy jellemzően kör kersztmetszetű alkatrészről beszélünk, amely kifelé is kellően teret talál magának a hőtágulásra, a méretének növelésére ezek lineálisan tágulnak. Ellenben a hengerfej elég tömbös anyag szerintem itt inkább a köbös tágulás jellemzőbb - de nem állítom, hogy igazam lenne.
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6116 Dátum:
2010.11.30 kedd, 23:27:32 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.30 kedd, 20:23:52
Sziasztok,
Arra gondoltam időszerű lenne kicserélnem az izzító gyertyáimat,(6,5 év, 139e km) meg is néztem a cikket a Wikin, de ezzel az írással nem értek egyet, lszi cáfoljátok meg a gondolatmenetemet, ha hibázik:
Cikk:
" AZ MKIII TDCi motorok hengerfeje amibe az izzító gyertyák vannak becsavarva Aluminium öntvényből készültek. Az izzítógyertyák viszont acélból vannak. Ez azt jelenti, hogy csak hideg motornál végezhetjük el a cserét mert két különböző hőtágulású anyagról beszélünk "
A két különböző anyag az OK, de az Alu-nak nagyobb a hőtágulása adott hőmérsékleten mint az acélnak, tehát annak jobban kéne tágulni ezért könnyebben ki kéne jönnie a blokkból az izzítóknak, nem? főleg ha esetleg blokk meleg és az izzítókat visszahűtöm.(pl fagyasztóból származó csirkecombbal
).
Egyébként aki cserélte már saját kezűleg annak szívesen meghallgatnám a tapasztalatát, mennyire volt nehéz6rizikós kiszedni az izzítókat. Ha jól néztem 13-15Nm nyomatékkal vannak behúzva, az meg nem olyan vészes.
ezen már én is gondolkodtam, és maximálisan egyetértek veled!
Nyáron fogom cserélni, már megvettem az izzítógyertyákat, majd megkérdezem az autószerelő havert, hogy hideg vagy meleg motornál
hülyebiztos a csere-bere.
A tapasztalataimat pedig majd leírom.
Üdv!
Sz
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6117 Dátum:
2010.11.30 kedd, 23:57:14 »
Idézetet írta: Asztalos Taki - 2010.11.30 kedd, 01:13:33
Hello koszi a hozzaszolast,az a helyzet atlagba kethavonta teszek bele fuvoka tisztito adalekot azt a feket elotyit bocs a nevet nem tudom:)
Ez a Protec ez valami speci cucc? Hol lehet venni??? Mert akkor megvennem es kiprobalnam hatha az jobb.
Igen jó cucc!!!!Itt Pécsen van egy olajshop én ottveszem.A TDCI-hez a kék kell.3000ft körül van.De üzemanyagadalék,10000km-t kell ismételni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6118 Dátum:
2010.12.01 szerda, 00:09:40 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.30 kedd, 16:13:49
Indítás közbeni izzítóvillogást csak CMP hiba miatt láttam... A többi tünet valóban injektorhibára utal. A felújítást kétféleképpen végzik:
1. csak a porlasztócsúcsot cserélik
2. porlasztócsúcsot és vezérlőszelepet cserélnek
Az 1. gányolás. A 2. megoldás esetén gyakorlatilag minden illesztett, kopó alkatrészt kicserélnek, csak a fém ház és a tekercs marad meg. Ez lényegében gyári állapotra hozza az injektort.
Mindkét módszer után megváltozik az injektor jelleggörbéje, újra kell kalibrálni és az új kalibrációs kódot be kell programozni az ECU-ba.
A 2. módszer szerinti felújítás és kalibrációs kód generálás 43k Ft a Filep dieselnél.
Felújított injektor a Cromaxnál ~53k Ft.
Új injektor a Cromaxnál ~93k Ft.
Ki- beszerelés, programozás szervízfüggő.
Örülj neki még csak jeladó miatt láttál én már más miatt is!!!!!!A Cromaxnál az eladó mondta a felújított p csúcs olyan mint a kutya vacsorája.Vagy bírja vagy nem.Ezen a mondaton én is meglepődtem.Az újnak az ára függ,hogy milyen a motorod,és milyen kell bele.Ez az alvázszámból kiderül.Tedöntesz úgy is,meg a pénz.Én személy szerint ha ide majd eljutok és már elment ennyit Veszek bele újjat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6119 Dátum:
2010.12.01 szerda, 10:25:59 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.11.30 kedd, 23:27:32
ezen már én is gondolkodtam, és maximálisan egyetértek veled!
Nyáron fogom cserélni, már megvettem az izzítógyertyákat, majd megkérdezem az autószerelő havert, hogy hideg vagy meleg motornál
hülyebiztos a csere-bere.
A tapasztalataimat pedig majd leírom.
Üdv!
Sz
Ugy latom meg nem hallottatok hengerfejbe beletoro izzitogyertyakrol....en mar lattam is, ilyenkor ugye hf le, a menetet vissza kell hegeszteni stb... nagyon sz o p o es koltseges...szoval csak ovatosan! ja pl a hengerfejet is hideg motornal veszik le, hogy ne vetemedjen meg! (persze ha nem eppen azert veszik le, mert az rossz)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6120 Dátum:
2010.12.01 szerda, 12:59:50 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.01 szerda, 10:25:59
Ugy latom meg nem hallottatok hengerfejbe beletoro izzitogyertyakrol....en mar lattam is, ilyenkor ugye hf le, a menetet vissza kell hegeszteni stb... nagyon sz o p o es koltseges...szoval csak ovatosan! ja pl a hengerfejet is hideg motornal veszik le, hogy ne vetemedjen meg! (persze ha nem eppen azert veszik le, mert az rossz)
erről a beleszakadásról már én is hallottam.. szopi..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6121 Dátum:
2010.12.01 szerda, 13:36:51 »
Valaki meg tudná mondani, hogy az autó által kiírt (hiba)kódokból kiderül valami, vagy csak a kiolvasó műszer által hozottak a mérvadóak.A szerelő előtt szeretnék kicsit tájékozódni, hogy ne tudjanak teljesen hülyére venni.
Egyik kolléga írta, hogy lehet csak csúcsot cserélni, viszont én úgy tudom TDCI-be csak kompletten lehet a porlasztót.
Ezt jól tudom?Még annyit kérdeznék mi az a CMP?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6122 Dátum:
2010.12.01 szerda, 13:52:49 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.01 szerda, 13:36:51
Valaki meg tudná mondani, hogy az autó által kiírt (hiba)kódokból kiderül valami, vagy csak a kiolvasó műszer által hozottak a mérvadóak.A szerelő előtt szeretnék kicsit tájékozódni, hogy ne tudjanak teljesen hülyére venni.
Egyik kolléga írta, hogy lehet csak csúcsot cserélni, viszont én úgy tudom TDCI-be csak kompletten lehet a porlasztót.
Ezt jól tudom?Még annyit kérdeznék mi az a CMP?
Szia! Ha jól tudom, CMP azaz Camshaft Position szenzor, vagyis a vezérműtengely pozicio jeladója
nem egy költséges cucc, és könnyű cserélni. Talán a főoldalon van is leírás..
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6123 Dátum:
2010.12.01 szerda, 14:12:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.01 szerda, 13:52:49
Szia! Ha jól tudom, CMP azaz Camshaft Position szenzor, vagyis a vezérműtengely pozicio jeladója
nem egy költséges cucc, és könnyű cserélni. Talán a főoldalon van is leírás..
Köszi Mad-V!
Ez is egy hibaforrás. Azért ha valaki tudja a másik kérdésemre a választ, ne tartsátok magatokban!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6124 Dátum:
2010.12.01 szerda, 15:40:29 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.11.30 kedd, 14:56:10
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék a Szakiktól! Úgy néz ki, hogy szeretett tdci-m(2002 tdci 130 ló, 262 000km) egyik porlasztója feladta nemrégiben. Azért gondolom, mert indításkor nem indul és villog az izzítás lámpa. 3-szor gyújtás 4-ére indít és megy, viszont az alapjárat katasztrofális, ingadozik és össze-vissza jár. Menet közben max nyomatéknál 4.-5.-ben vészüzemmód, majd 1-2 mp múlva leáll. Újra törlés és megy tovább a következő komolyabb gázadásig majd leáll. Szóval ha valóban porlasztó lesz megéri-e felújítani mert 25 ropiért hallottam ezt a variációt darabonként, vagy mennyibe fáj egy új bele?Gondolom először is diagnosztika kellene, na de az kb. mennyibe kerül?Szerencsére először kell hozzányúlnom 110 000 közösen megtett csodálatos km után.
Ez tuti üzemanyag rendszeri gond, tehát a CMP hibája felejtős, annak más a tünetegyüttese.
Lehetne szivárgás is, ha nem lenne az indítási gond, az egyenetlen alapjárat.
Cserélni 4db-ot érdemes, együtt a fém csőszakaszokkal, a résolajcsővel és az üa. szűrővel.
Érdemes megnézni a levett szűrőt/poharazási mintát fémreszelékre, mert ha van benne, akkor az cr pumpa halált jelent, ami mellé nem érdemes új porlasztót betenni, mert azt is tönkrevágja.
Felújítottat nem érdemes, újat meg nem biztos, hogy fogsz kapni jó árban az évjárat miatt (101z/301z jelzésű kell bele)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6125 Dátum:
2010.12.01 szerda, 16:25:46 »
Go szűrőt két hete cseréltem és a szokásos retken kívül más nem volt benne. Régóta kezdődött ez a probléma (több tízezer km), de csak most jutottam odáig, hogy letilt lépten-nyomon.Arra gondoltam megcsinálom a poharazást otthon. Ha jól értem a résolaj egységnyi idő alatti mennyiségét kell mérni, csak az nem tiszta, hogy egyszerre a 4 porl-ra, vagy külön-külön egységnyi időre. Amilyen alapjárata van, biztos sokat elárulna a poharazás. Átmenetileg a rossz porl. felújítására gondoltam, legalább a telet kibírja. Akkor a fedcomp által hozott kódok nem árulnak el semmit?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6126 Dátum:
2010.12.01 szerda, 17:07:49 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.01 szerda, 16:25:46
Go szűrőt két hete cseréltem és a szokásos retken kívül más nem volt benne. Régóta kezdődött ez a probléma (több tízezer km), de csak most jutottam odáig, hogy letilt lépten-nyomon.Arra gondoltam megcsinálom a poharazást otthon. Ha jól értem a résolaj egységnyi idő alatti mennyiségét kell mérni, csak az nem tiszta, hogy egyszerre a 4 porl-ra, vagy külön-külön egységnyi időre. Amilyen alapjárata van, biztos sokat elárulna a poharazás. Átmenetileg a rossz porl. felújítására gondoltam, legalább a telet kibírja. Akkor a fedcomp által hozott kódok nem árulnak el semmit?
Dehogynem.
Várhatóan lesz benne:
P0251
P1211
P0201 / P0202 / P0203 / P0204
P2291/P2288
legalább azt megmondja a P020x, hogy gyújtási sorrendben melyik rossz.
Ha mégis más lenne benne, akkor újratárgyaljuk a kérdést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6127 Dátum:
2010.12.01 szerda, 17:56:27 »
Segitséééég!! Elfelejtettem felirni a pcs számát annit tudok,hogy 501Z-s deeee mi az eleje?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6128 Dátum:
2010.12.01 szerda, 17:58:29 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.12.01 szerda, 17:56:27
Segitséééég!! Elfelejtettem felirni a pcs számát annit tudok,hogy 501Z-s deeee mi az eleje?
ejdr00...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6129 Dátum:
2010.12.01 szerda, 18:19:31 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.01 szerda, 17:58:29
ejdr00...
Köszi!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6130 Dátum:
2010.12.01 szerda, 18:25:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.12.01 szerda, 17:07:49
Dehogynem.
Várhatóan lesz benne:
P0251
P1211
P0201 / P0202 / P0203 / P0204
P2291/P2288
legalább azt megmondja a P020x, hogy gyújtási sorrendben melyik rossz.
Ha mégis más lenne benne, akkor újratárgyaljuk a kérdést.
Megnéztem és "p"-vel nem kezdődik egyik sem.
r0206
Er0206
dtc9318
Remélem jól értelmeztem a betűket és számokat, kicsit nehéz kivenni belőlük, hogy mit akar mutatni.
Nincs az oldalon értelmező szótár a fedcomp-hoz?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6131 Dátum:
2010.12.01 szerda, 18:29:34 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.01 szerda, 18:25:17
Megnéztem és "p"-vel nem kezdődik egyik sem.
r0206
Er0206
dtc9318
Remélem jól értelmeztem a betűket és számokat, kicsit nehéz kivenni belőlük, hogy mit akar mutatni.
Nincs az oldalon értelmező szótár a fedcomp-hoz?
Szia!
Csak érdeklődve megkérdezném, te hol nézted? Nem a műszerfalon a teszt üzemmódban? (a karakterekből erre következtettem - bocs ha tévedtem)
Mert szerintem Relhist nem erre gondolhatott, hanem a szervízcsatin keresztűl diag cuccal kiolvasható üzenetekre.
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6132 Dátum:
2010.12.01 szerda, 18:38:01 »
A tesztüzemmódban néztem. Azért is kérdeztem, hogy a fedcomp elárul-e valamit a hibákról. De asszem tényleg félreérthetően fogalmaztam. Szóval a fedcomp a tesztüzemmódban.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6133 Dátum:
2010.12.01 szerda, 18:50:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.01 szerda, 10:25:59
Ugy latom meg nem hallottatok hengerfejbe beletoro izzitogyertyakrol....en mar lattam is, ilyenkor ugye hf le, a menetet vissza kell hegeszteni stb... nagyon sz o p o es koltseges...szoval csak ovatosan! ja pl a hengerfejet is hideg motornal veszik le, hogy ne vetemedjen meg! (persze ha nem eppen azert veszik le, mert az rossz)
Mondjuk a hengerfejet Én is hidegen venném le, ott nem kell kihasználni a hőtágulásból adódó méreteltérést+minek csinálnál magadnak még kényelmetlenebb munkakörnyezetet a forró alkatrészekkel.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6134 Dátum:
2010.12.01 szerda, 19:29:42 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.30 kedd, 20:23:52
Sziasztok,
Arra gondoltam időszerű lenne kicserélnem az izzító gyertyáimat,(6,5 év, 139e km) meg is néztem a cikket a Wikin, de ezzel az írással nem értek egyet, lszi cáfoljátok meg a gondolatmenetemet, ha hibázik:
Cikk:
" AZ MKIII TDCi motorok hengerfeje amibe az izzító gyertyák vannak becsavarva Aluminium öntvényből készültek. Az izzítógyertyák viszont acélból vannak. Ez azt jelenti, hogy csak hideg motornál végezhetjük el a cserét mert két különböző hőtágulású anyagról beszélünk "
A két különböző anyag az OK, de az Alu-nak nagyobb a hőtágulása adott hőmérsékleten mint az acélnak, tehát annak jobban kéne tágulni ezért könnyebben ki kéne jönnie a blokkból az izzítóknak, nem? főleg ha esetleg blokk meleg és az izzítókat visszahűtöm.(pl fagyasztóból származó csirkecombbal
).
Egyébként aki cserélte már saját kezűleg annak szívesen meghallgatnám a tapasztalatát, mennyire volt nehéz6rizikós kiszedni az izzítókat. Ha jól néztem 13-15Nm nyomatékkal vannak behúzva, az meg nem olyan vészes.
Én is féltem először, aztán nekiáltam, összefújkáltam csavarlazítóval, majd nagy koncentráció mellett nekiálltam, mindenféle erőlködés nélkül kijött. A csavarlazítót el is hagyhattam volna...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6135 Dátum:
2010.12.01 szerda, 19:34:28 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.01 szerda, 13:36:51
Valaki meg tudná mondani, hogy az autó által kiírt (hiba)kódokból kiderül valami, vagy csak a kiolvasó műszer által hozottak a mérvadóak.A szerelő előtt szeretnék kicsit tájékozódni, hogy ne tudjanak teljesen hülyére venni.
Egyik kolléga írta, hogy lehet csak csúcsot cserélni, viszont én úgy tudom TDCI-be csak kompletten lehet a porlasztót.
Ezt jól tudom?Még annyit kérdeznék mi az a CMP?
lehet csak a csúcsot is cserélni.ez 1 alkatrész a porlasztóban.És lehet kompletten is cserélni az egész porlasztót is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6136 Dátum:
2010.12.01 szerda, 19:49:41 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.01 szerda, 18:25:17
Megnéztem és "p"-vel nem kezdődik egyik sem.
r0206
Er0206
dtc9318
Remélem jól értelmeztem a betűket és számokat, kicsit nehéz kivenni belőlük, hogy mit akar mutatni.
Nincs az oldalon értelmező szótár a fedcomp-hoz?
inkább fotózd le őket, akár telóval is jó, mert ilyeneket nem talált gugli barátom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Viktorius
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6137 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:21:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.30 kedd, 00:00:40
Üdv.
Enyém ugyanezt csinálja, de csinálta melegebb időben is csak akkor nem ment annyira vi
a hőmérő. Rendszeresen autópályázok és csakis ott melegszik fel 90 fokra, mikor lassítok egy kicsit is visszamegy a hőmérő, igaz nekem nincs a ventillátoros dolog, de a visszahűlésre itt nekem azt tanácsolták hogy termosztát. Nem lett még cserélve igaz, a többit meg majd elmondják a hozzáértők.
Köszi szépen a reagálást... akkor nem ismeretlen ez a jelenség?!
Naplózva
Viktorius
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6138 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:26:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.30 kedd, 08:42:15
grat a kocsihoz.
ELőször az állandóan járó hűtőventilátort kell rendezni. Ezekben az előtét ellenállás vagy a csatlakozó szokott átégni/összegéni, ami az alacsony fordulatszám hiányát és/vagy állandó működést eredményez. Az ellenállás a ventilátorházon található valahol.
HA ettől nem jön rendbe, érdemes cserélni mindkét termosztátot, főkörit a blokk oldalán és az olajkörit az olajszivattyú környékén, a szívósor alatt (minden szervizes híresztelés ellenére a tdci-ben 2db termosztát van a hűtőkörben).
Köszi szépen! Ezek eléggé konkrét és használható 5letek, lehetséges hibaokok... lecsekkolom a ventillátor csatit és ellenállást!
Üdv,
Viktor
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6139 Dátum:
2010.12.01 szerda, 21:09:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.01 szerda, 19:49:41
inkább fotózd le őket, akár telóval is jó, mert ilyeneket nem talált gugli barátom
[/sub]
Oké, megpróbálom lefotózni, bár ezt a három kódot teljesen így írja a fedcomp is szerintem. Ha jól emlékszem régebben csak ennyit írt: dtcnone
Amúgy lakik valaki a XV. ker környékén és esetleg kiolvasná a hibakódokat? Nagyon megköszönném.
Válasz
.
[/sub]
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6140 Dátum:
2010.12.01 szerda, 21:43:58 »
Idézetet írta: Vadász - 2010.12.01 szerda, 21:09:52
[/sub]
Oké, megpróbálom lefotózni, bár ezt a három kódot teljesen így írja a fedcomp is szerintem. Ha jól emlékszem régebben csak ennyit írt: dtcnone
Amúgy lakik valaki a XV. ker környékén és esetleg kiolvasná a hibakódokat? Nagyon megköszönném.
[/sub]
Írtam egy PÜ-t más témában. Keress meg és megbeszéljük a kódolvasást / törlést is.
Naplózva
zoltn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6141 Dátum:
2010.12.01 szerda, 22:42:57 »
ne haragudj holnap reggel első dolgom lesz.....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6142 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 00:39:03 »
Hát ma mikor felelmeltük a kocsit fékbetétcseréhez megnéztem és nekem is benne van ez a kiegészítő fütés.Érezni már 3k m után éreztem,most már láttam is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6143 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 09:33:16 »
Furi, hogy miken nem próbálnak spórolni, az enyémből meg kihagyták.
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.12.02 csütörtök, 00:39:03
Hát ma mikor felelmeltük a kocsit fékbetétcseréhez megnéztem és nekem is benne van ez a kiegészítő fütés.Érezni már 3k m után éreztem,most már láttam is.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6144 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 12:24:22 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.01 szerda, 21:43:58
Írtam egy PÜ-t más témában. Keress meg és megbeszéljük a kódolvasást / törlést is.
Szia!
Öröm, hogy segítesz. Én csak érdeklődnék azt lebeszéltétek, hogy jó lesz a felszerelésed. Vadász gépe 2002-es, a tiéd nem látom, de ha jól tudom a 2001-2002 évjárat csak spéci csatit fogad.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6145 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 12:48:18 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.02 csütörtök, 12:24:22
Szia!
Öröm, hogy segítesz. Én csak érdeklődnék azt lebeszéltétek, hogy jó lesz a felszerelésed. Vadász gépe 2002-es, a tiéd nem látom, de ha jól tudom a 2001-2002 évjárat csak spéci csatit fogad.
Akkor csak a szándék marad.
Egyszerű, OBD-II szkennerem van. Ez csak 2003 utániakat ismer.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6146 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 12:57:24 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.12.02 csütörtök, 12:48:18
Akkor csak a szándék marad.
Egyszerű, OBD-II szkennerem van. Ez csak 2003 utániakat ismer.
Akkor nem volt gond, hogy felvetettem?
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6147 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 13:02:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.02 csütörtök, 12:57:24
Akkor nem volt gond, hogy felvetettem?
Még nem válaszolt, gondolom kiderült volna...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6148 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 13:30:36 »
ezt az er0206-ot nekem is irta a muszerteszt, de a dtc-re azt irta none.
Most akkor ez az er0206 jelent vmit?
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6149 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 15:26:07 »
Ezek szerint a kódolvasás nem fog menni.2002 6.havi a gépem. Viszont a dtc9318 biztos jelent valamit, csak hát nem tudjuk mit.
Arrabonus PÜ ment.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ