Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:09:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621934 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7050 Dátum:
2011.01.11 kedd, 17:47:10 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.01.11 kedd, 17:39:36
Ezt én is így hallotam, csak nem volt még ilyen gondom, tapasztalatom ezért nem mertem leírni. Még Zacci erre is ráharap
Igen TISLER19-el beszélgettünk a szervizesekről. Nemsokára úgyis olajcsere, akkor viszem és megnézetem. Eddig kétszer fordult elő ez a dolog, csak ma volt először hogy sokadszorra sem engedett indítani
Amúgy meg ma mentem vele 2km-t aztán vissza és akkora kék füstöm volt mint egy rossz benzinesnek...
Jó a hangja, nem rángat eddig semmi gond nem volt motor ügyileg...mostmeg jön mnden? vagy milesz?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7051 Dátum:
2011.01.11 kedd, 18:59:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 17:47:10
Amúgy meg ma mentem vele 2km-t aztán vissza és akkora kék füstöm volt mint egy rossz benzinesnek...
Inkabb mint egy rossz dizlinek
Naplózva
blah blah blah
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7052 Dátum:
2011.01.11 kedd, 19:10:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 17:47:10
Igen TISLER19-el beszélgettünk a szervizesekről. Nemsokára úgyis olajcsere, akkor viszem és megnézetem. Eddig kétszer fordult elő ez a dolog, csak ma volt először hogy sokadszorra sem engedett indítani
Amúgy meg ma mentem vele 2km-t aztán vissza és akkora kék füstöm volt mint egy rossz benzinesnek...
Jó a hangja, nem rángat eddig semmi gond nem volt motor ügyileg...mostmeg jön mnden? vagy milesz?
Necsüggedj,szólsz és bemutatlak és megoldják hidd el!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7053 Dátum:
2011.01.11 kedd, 19:38:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.11 kedd, 19:10:31
Necsüggedj,szólsz és bemutatlak és megoldják hidd el!!!!!
Hát köszönöm, lehet nem lenne rossz egyszer, ilyen még nemvolt hogy ennyire füstöljön szegény
De semmi rossz hangja nincsen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7054 Dátum:
2011.01.11 kedd, 20:56:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 17:47:10
Igen TISLER19-el beszélgettünk a szervizesekről. Nemsokára úgyis olajcsere, akkor viszem és megnézetem. Eddig kétszer fordult elő ez a dolog, csak ma volt először hogy sokadszorra sem engedett indítani
Amúgy meg ma mentem vele 2km-t aztán vissza és akkora kék füstöm volt mint egy rossz benzinesnek...
Jó a hangja, nem rángat eddig semmi gond nem volt motor ügyileg...mostmeg jön mnden? vagy milesz?
most lesz szevízelve?A go szűrőt is cserélitek?Lehet az viccel meg,hogy eldobja az anyagot....
bár az utólagos immo a leggyengébb láncszem,vagy épp a gyári-csak azt diaggal kilehet deríteni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7055 Dátum:
2011.01.11 kedd, 20:57:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.11 kedd, 19:38:34
Hát köszönöm, lehet nem lenne rossz egyszer, ilyen még nemvolt hogy ennyire füstöljön szegény
De semmi rossz hangja nincsen
Ha egyik hiba sem múlik szólj minnél előbb!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7056 Dátum:
2011.01.12 szerda, 11:57:59 »
Hát én nemértem...ma reggelre elszállt a füst...mintha ott se lett volna tegnap
lehet amiatt a ködös idő miatt lehetett látni annyira hogy gőzölög, vagy nemtudom...de olyan kékesnek tűnt
Most beindítottam, járattam, kicsit később nyomkodtam a gázt és csak ilyen kis fekete pamacsok
jöttek ki egy mélyebb gázadásnál, de amúgy semmi
Azok a fekete füstpamacsok attól vannak mert retkes a szívósor és az egr, ugye?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7057 Dátum:
2011.01.12 szerda, 12:41:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.12 szerda, 11:57:59
Hát én nemértem...ma reggelre elszállt a füst...mintha ott se lett volna tegnap
lehet amiatt a ködös idő miatt lehetett látni annyira hogy gőzölög, vagy nemtudom...de olyan kékesnek tűnt
Most beindítottam, járattam, kicsit később nyomkodtam a gázt és csak ilyen kis fekete pamacsok
jöttek ki egy mélyebb gázadásnál, de amúgy semmi
Azok a fekete füstpamacsok attól vannak mert retkes a szívósor és az egr, ugye?
Attol, hogy dizli
Naplózva
blah blah blah
zoltn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7058 Dátum:
2011.01.12 szerda, 12:44:04 »
Sziasztok!!!
ELADÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
MAGASNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ TDCI 2004 es évjárathoz, 50.000km futott gyári ,akit érdekel......06703322780
Ár.: 70.000 FT
9307-501c-07
1251c-001B06
3.401.03
9303-108A
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7059 Dátum:
2011.01.12 szerda, 13:38:54 »
Idézetet írta: zacci - 2011.01.12 szerda, 12:41:31
Attol, hogy dizli
Láttam már 10szer ennyi idős dizlit is és az csak indításnál füstölt...nehogy má ez meg itt elkezdje mer kipucolom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7060 Dátum:
2011.01.12 szerda, 16:50:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.12 szerda, 11:57:59
Hát én nemértem...ma reggelre elszállt a füst...mintha ott se lett volna tegnap
lehet amiatt a ködös idő miatt lehetett látni annyira hogy gőzölög, vagy nemtudom...de olyan kékesnek tűnt
Most beindítottam, járattam, kicsit később nyomkodtam a gázt és csak ilyen kis fekete pamacsok
jöttek ki egy mélyebb gázadásnál, de amúgy semmi
Azok a fekete füstpamacsok attól vannak mert retkes a szívósor és az egr, ugye?
ne aggódja, ez ilyen, alacsonyabb kipuf.oldali nyomásnál a részecskék nem tudnak távozni a rendszerből és lerakódnak, majd nagyobb gyorsításkor kinyomja. ha megkergeted a gépet, akkor el kell tűnnie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7061 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:02:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.12 szerda, 16:50:13
ne aggódja, ez ilyen, alacsonyabb kipuf.oldali nyomásnál a részecskék nem tudnak távozni a rendszerből és lerakódnak, majd nagyobb gyorsításkor kinyomja. ha megkergeted a gépet, akkor el kell tűnnie
Hát tényleg régen voltam már pályán, hogy megkergessem, mert ezeken az utakon annyira nem meremi mert kiszakadnak a kerekek vagy nemtudom előbb utóbb milesz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7062 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:37:41 »
Sziasztok!
Plíz
!!!
Az van, hogy a vas már kb. 1 éve füstölgetett reggeli indításkor és kicsit recegett az alapjárat is. Semmi egyéb. se kormolás, se fogyasztás emelkedés.
Végre rászántam magam elvittem a Ford szervízbe szoftver frissítésre, mivel itt többen is ajánlottátok. Rárakták a gépre, majd 10 perc múlva jött vissza az ember, hogy a legújabb szv. van rajta nem lehet frissíteni, de a szakik ráhallgattak és 95%. hogy pcs, szívesen adna is időpontot cserére. Na mondom ezt azért kihagynám első körben.
Elmentem egy közeli kimondottan dízel laborba (így is hírdetik magukat), hogy akkor kéne nekem valami porlasztási kép féle.
Hétfőn reggel odavittem, majd délután felhívtak, mondván, hogy megmérték, 1 csúcs nem kerek a többi OK!, de emberünk még mérne kompressziótés meg kell még nézni, hogy javítható-é a csúcs, maradhatna -e a vas még egy napot.
Tegnap délután hívtam őket, hogy mi is van enyém kicsi autóval? Azt mondották, hogy tulajdonképpen kész, csak ember még szeretne nézni egy reggeli hidegindítást, egyébként ember most nincs bent, úgyhogy közelebbit nem is tudnak mondani.
Ma 2-kor hívnak, hogy kéz a talicska, az van vele, hogy állítottak a polasztón, viszont a kompresszió értékek nem túl kerekek, de abba most nem biztos, hogy bele kéne menni, mert hogy 2-300 k Ft.. Mondom én is így gondolnám.
Beszélgetünk tovább, mire közlik, hogy kicserélték az üa. szűrőt is 13 k ft-ért, Manfilterre, lévén, hogy az jobb, mint a gyári.
A legnagyobb gondom, hogy elhoztam az autót és olyan, mintha kivették volna a turbót. Olyan, mint a 16 éves szívó dízel Cromám volt. Állok a gázon, kiszakad a padlólemez, az autó meg csak igen komótosan gyorsulgat. Fel is szaladtam mindjárt a pályára, mert útba esett. Közepes emelkedőn felfelé padlógáz és 130 fölé nem nagyon sikerült küzdeni , pedig szervíz előtt 140 toltam egy kicsi gázt és süppedtem az ülésbe. Valahogy a hangja sem az igazi, nem olyan, mint volt.
Léccci, léccci adjatok tanácsot!!!
Miért is nem jó nekem a kompresszió érték, mit tud okozni és mennyibe fáj, ha elhajítja magát?
Miért nem megy úgy a vas, mint annak előtte?
Köszi előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7063 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:40:02 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.12 szerda, 17:37:41
Miért nem megy úgy a vas, mint annak előtte?
én a szervizeseknél keresném erre a választ...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7064 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:42:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.12 szerda, 17:40:02
én a szervizeseknél keresném erre a választ...
Én is ezt fogom tenni holnap, csak kíváncsi lennék a hozzáértő véleményeitekre.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7065 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:45:40 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.12 szerda, 17:42:35
Én is ezt fogom tenni holnap, csak kíváncsi lennék a hozzáértő véleményeitekre.
ha változó geos a turbó, és vákumvezérelt, és nem rakták vissza a vákumcsövet a szabályzóra.
de lehet más is... esetleg turbócsőszakadás, vagy egy lelazult bilincs a turbócsöveken, vagy szívósor nincs jól rögzítva, stb...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7066 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:50:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.12 szerda, 17:45:40
ha változó geos a turbó, és vákumvezérelt, és nem rakták vissza a vákumcsövet a szabályzóra.
de lehet más is... esetleg turbócsőszakadás, vagy egy lelazult bilincs a turbócsöveken, vagy szívósor nincs jól rögzítva, stb...
Köszi!
Mindenképpen visszagurulok holnap reggel és ránézetek.
A turbócsőszakadástól nem kormolna?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7067 Dátum:
2011.01.12 szerda, 17:52:20 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.12 szerda, 17:50:36
Köszi!
Mindenképpen visszagurulok holnap reggel és ránézetek.
A turbócsőszakadástól nem kormolna?
de, csak nem írtad, hogy nem kormol
ahogy nézem, a tied évjárat alapján már lehet elektromos turbó vezérlésű is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7068 Dátum:
2011.01.12 szerda, 18:05:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.12 szerda, 17:52:20
de, csak nem írtad, hogy nem kormol
ahogy nézem, a tied évjárat alapján már lehet elektromos turbó vezérlésű is
Bocs, tényleg nem írtam. Nem kormol, semmi egyéb hiba csak nem megy és mintha a hangja is más lenne.
Egyébként 2005. márciusi és németországi volt.
Ja, és még annyi, mintha picit rezonálna is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.12 szerda, 18:07:51 írta kalifa
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7069 Dátum:
2011.01.12 szerda, 19:06:10 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.12 szerda, 17:37:41
Sziasztok!
Plíz
!!!
Az van, hogy a vas már kb. 1 éve füstölgetett reggeli indításkor és kicsit recegett az alapjárat is. Semmi egyéb. se kormolás, se fogyasztás emelkedés.
Végre rászántam magam elvittem a Ford szervízbe szoftver frissítésre, mivel itt többen is ajánlottátok. Rárakták a gépre, majd 10 perc múlva jött vissza az ember, hogy a legújabb szv. van rajta nem lehet frissíteni, de a szakik ráhallgattak és 95%. hogy pcs, szívesen adna is időpontot cserére. Na mondom ezt azért kihagynám első körben.
Elmentem egy közeli kimondottan dízel laborba (így is hírdetik magukat), hogy akkor kéne nekem valami porlasztási kép féle.
Hétfőn reggel odavittem, majd délután felhívtak, mondván, hogy megmérték, 1 csúcs nem kerek a többi OK!, de emberünk még mérne kompressziótés meg kell még nézni, hogy javítható-é a csúcs, maradhatna -e a vas még egy napot.
Tegnap délután hívtam őket, hogy mi is van enyém kicsi autóval? Azt mondották, hogy tulajdonképpen kész, csak ember még szeretne nézni egy reggeli hidegindítást, egyébként ember most nincs bent, úgyhogy közelebbit nem is tudnak mondani.
Ma 2-kor hívnak, hogy kéz a talicska, az van vele, hogy állítottak a polasztón, viszont a kompresszió értékek nem túl kerekek, de abba most nem biztos, hogy bele kéne menni, mert hogy 2-300 k Ft.. Mondom én is így gondolnám.
Beszélgetünk tovább, mire közlik, hogy kicserélték az üa. szűrőt is 13 k ft-ért, Manfilterre, lévén, hogy az jobb, mint a gyári.
A legnagyobb gondom, hogy elhoztam az autót és olyan, mintha kivették volna a turbót. Olyan, mint a 16 éves szívó dízel Cromám volt. Állok a gázon, kiszakad a padlólemez, az autó meg csak igen komótosan gyorsulgat. Fel is szaladtam mindjárt a pályára, mert útba esett. Közepes emelkedőn felfelé padlógáz és 130 fölé nem nagyon sikerült küzdeni , pedig szervíz előtt 140 toltam egy kicsi gázt és süppedtem az ülésbe. Valahogy a hangja sem az igazi, nem olyan, mint volt.
Léccci, léccci adjatok tanácsot!!!
Miért is nem jó nekem a kompresszió érték, mit tud okozni és mennyibe fáj, ha elhajítja magát?
Miért nem megy úgy a vas, mint annak előtte?
Köszi előre is!
mindenképp néhány fontos kérdés marad nyitott.
A sárga izzítójel nem villogott?
A csúcsokat amiket kiszedtek,valyon újra felprogramozták?
Ha 1et javítottak,az újraprogizták-kapott-e új kalibrációs kódot?
Mindenképp a megoldást tőlük várd,és addig üsd az asztalt amíg olyan lesz,mint amilyennek lennie kell!
1ébként hol javíttattad a porlasztókat?
Ha indul pöccre ,és atomstabil az alapjárat-megy minden henger, a kompresszióval ne foglalkozz.Jobb már nem lesz a kompresszió,de ha valóban rossz lenne valszeg be sem indulna és a 3hengeres üzemet már nagyon megérezni,mert szértángatja a gépet.....szóval ez szerintem mellékvágány.
Az üza rendszernek viszont tökéletesnek kellene lennie-főleg javítás után.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7070 Dátum:
2011.01.12 szerda, 19:27:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.12 szerda, 19:06:10
mindenképp néhány fontos kérdés marad nyitott.
A sárga izzítójel nem villogott?
A csúcsokat amiket kiszedtek,valyon újra felprogramozták?
Ha 1et javítottak,az újraprogizták-kapott-e új kalibrációs kódot?
Mindenképp a megoldást tőlük várd,és addig üsd az asztalt amíg olyan lesz,mint amilyennek lennie kell!
1ébként hol javíttattad a porlasztókat?
Ha indul pöccre ,és atomstabil az alapjárat-megy minden henger, a kompresszióval ne foglalkozz.Jobb már nem lesz a kompresszió,de ha valóban rossz lenne valszeg be sem indulna és a 3hengeres üzemet már nagyon megérezni,mert szértángatja a gépet.....szóval ez szerintem mellékvágány.
Az üza rendszernek viszont tökéletesnek kellene lennie-főleg javítás után.
Izzítójel egyáltalán nem villogot. Sem előtte, sem most.
Tatán javítattam, a Keszi Autó kft.-nél, ami kimondottan dízel labor is.
Holnap megyek vissza és verem az asztalt. Most megint mászkáltam egy kicsit és azt vettem észre, hogy az alapjáratnak is más a hangja. Keményebb, csattogósabb.
Egyébként a Manfilter go. szűrőt hagyjam benne, vagy kuka?
Eddig mindíg gyárit vettem bele és kb.2 ezer km van hátra olajcseréig. Szívem szerint hajlok rá, hogy csere gyárira. Legfejebb buktam 13 pénz, de az autó nekem sokkal fontosabb
köszi a segítséget!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7071 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:02:19 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.12 szerda, 19:27:35
Izzítójel egyáltalán nem villogot. Sem előtte, sem most.
Tatán javítattam, a Keszi Autó kft.-nél, ami kimondottan dízel labor is.
Holnap megyek vissza és verem az asztalt. Most megint mászkáltam egy kicsit és azt vettem észre, hogy az alapjáratnak is más a hangja. Keményebb, csattogósabb.
Egyébként a Manfilter go. szűrőt hagyjam benne, vagy kuka?
Eddig mindíg gyárit vettem bele és kb.2 ezer km van hátra olajcseréig. Szívem szerint hajlok rá, hogy csere gyárira. Legfejebb buktam 13 pénz, de az autó nekem sokkal fontosabb
köszi a segítséget!
Szia!
Vidd vissza, keressék meg amit elszúrtak, a mannfiltert meg benn hagynám, az prémium termék..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7072 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:03:18 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.12 szerda, 20:01:44
Hm. Az üzemanyag szűrőből csakis gyári kell. Abból nincs olyan, hogy "jobb, mint a gyári".
13 ezerért akár utángyártottat is kaphattál, nem tudni.... de annyi pénzért gyári dukálna. Szerintem is, amint lehet, gyári szűrőre cseréld, és nem biztos, hogy teljesen buktad a manfiltert, hátha valaki, kevésbé majrés, megveszi tőled valamennyiért....
Használt gázolajszűrőt van ember aki megvesz...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7073 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:10:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.12 szerda, 20:03:18
Használt gázolajszűrőt van ember aki megvesz...
Pl. fűnyíró traktorba még tök jó, meg teherhordóba is:
http://www.funyirok.hu/terepjaro-szallito/cc-4-x-4-diesel.php5
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7074 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:14:17 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.12 szerda, 20:10:42
Pl. fűnyíró traktorba még tök jó, meg teherhordóba is:
http://www.funyirok.hu/terepjaro-szallito/cc-4-x-4-diesel.php5
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7075 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:17:20 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.12 szerda, 20:10:42
Pl. fűnyíró traktorba még tök jó, meg teherhordóba is:
http://www.funyirok.hu/terepjaro-szallito/cc-4-x-4-diesel.php5
Bakker!! Ennyi pénzért akár még értelmes dolgot is lehet venni nem ilyen sz..t
Egyébként vagány
A gyári szűrőt is gyártja ám valaki, mondjuk, ha szerencséje van a felhasználónak akkor a Bosch, vagy a Mann-Filter (BMW gyári szűrő beszállító)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7076 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:38:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.12 szerda, 20:17:20
Bakker!! Ennyi pénzért akár még értelmes dolgot is lehet venni nem ilyen sz..t
Egyébként vagány
A gyári szűrőt is gyártja ám valaki, mondjuk, ha szerencséje van a felhasználónak akkor a Bosch, vagy a Mann-Filter (BMW gyári szűrő beszállító)
Off:
(Csináld utánam ezt. Beírtam, hogy 9999 db kell belőle, oszt katt a Kosár gombra)
Ki is jött, hogy 33 milliárd 54 millió Ft-ba kerül. De nem léptem tovább, annyira röhögtem
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7077 Dátum:
2011.01.12 szerda, 20:49:21 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.12 szerda, 20:38:14
Off:
(Csináld utánam ezt. Beírtam, hogy 9999 db kell belőle, oszt katt a Kosár gombra)
Ki is jött, hogy 33 milliárd 54 millió Ft-ba kerül. De nem léptem tovább, annyira röhögtem
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7078 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 09:41:11 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.12 szerda, 17:37:41
Sziasztok!
Plíz
!!!
Az van, hogy a vas már kb. 1 éve füstölgetett reggeli indításkor és kicsit recegett az alapjárat is. Semmi egyéb. se kormolás, se fogyasztás emelkedés.
Végre rászántam magam elvittem a Ford szervízbe szoftver frissítésre, mivel itt többen is ajánlottátok. Rárakták a gépre, majd 10 perc múlva jött vissza az ember, hogy a legújabb szv. van rajta nem lehet frissíteni, de a szakik ráhallgattak és 95%. hogy pcs, szívesen adna is időpontot cserére. Na mondom ezt azért kihagynám első körben.
Elmentem egy közeli kimondottan dízel laborba (így is hírdetik magukat), hogy akkor kéne nekem valami porlasztási kép féle.
Hétfőn reggel odavittem, majd délután felhívtak, mondván, hogy megmérték, 1 csúcs nem kerek a többi OK!, de emberünk még mérne kompressziótés meg kell még nézni, hogy javítható-é a csúcs, maradhatna -e a vas még egy napot.
Tegnap délután hívtam őket, hogy mi is van enyém kicsi autóval? Azt mondották, hogy tulajdonképpen kész, csak ember még szeretne nézni egy reggeli hidegindítást, egyébként ember most nincs bent, úgyhogy közelebbit nem is tudnak mondani.
Ma 2-kor hívnak, hogy kéz a talicska, az van vele, hogy állítottak a polasztón, viszont a kompresszió értékek nem túl kerekek, de abba most nem biztos, hogy bele kéne menni, mert hogy 2-300 k Ft.. Mondom én is így gondolnám.
Beszélgetünk tovább, mire közlik, hogy kicserélték az üa. szűrőt is 13 k ft-ért, Manfilterre, lévén, hogy az jobb, mint a gyári.
A legnagyobb gondom, hogy elhoztam az autót és olyan, mintha kivették volna a turbót. Olyan, mint a 16 éves szívó dízel Cromám volt. Állok a gázon, kiszakad a padlólemez, az autó meg csak igen komótosan gyorsulgat. Fel is szaladtam mindjárt a pályára, mert útba esett. Közepes emelkedőn felfelé padlógáz és 130 fölé nem nagyon sikerült küzdeni , pedig szervíz előtt 140 toltam egy kicsi gázt és süppedtem az ülésbe. Valahogy a hangja sem az igazi, nem olyan, mint volt.
Léccci, léccci adjatok tanácsot!!!
Miért is nem jó nekem a kompresszió érték, mit tud okozni és mennyibe fáj, ha elhajítja magát?
Miért nem megy úgy a vas, mint annak előtte?
Köszi előre is!
Én úgy tudom, hogy komprssziót az izzítók helyén keresztül mérnek a TDCi blokkon. Ha ez így van, akkor meg kellett bontsák a szívósor/egr környékét. Lehet, nem jól tették vissza és kifúj valahol.
Azért azt nézd meg, hogy milyenek az izzítók benne látványra, nem cserélték-e illetve nem törték-e bele, ha kivették.
A MAN filter prémium, így én azt benne hagynám.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7079 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 09:54:32 »
Valami jó olcsó gyári porlasztó beszerzési forrást tud valaki?? Sajna azt hiszem az lesz a gond, mert tegnap este kicseréltem a GO szűrőt és ugyanolyan sz..r maradt. Nem nagyon értem, mert egyik pillanatról a másikra lett totál rossz. Egy kicsit odalépek neki és rögtön bevillog az izzításjelző. Csak az az érdekes ha rögtön visszaveszem a lábam a gázról, akkor elkezd villogni, de az autó ugyanúgy húz mint előtte és ha utána nyomom neki akkor sem tilt le, de ha hosszabban nyomom neki, nem veszem el rögtön a gázt le is tilt és leáll a vas. A régebbi autómnál, amikor egy csúcs rossz volt akkor ez először csak ritkán durva gyorsításkor jött elő és szép lassan sürűbben, de ennek nyomok egy gáz 6.-ban és rögtön villog. Úgy kell a gázzal bánni mint a hímes tojással.
A hétvégén poharazás lesz és akkor kiderül hogy mi a gond.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7080 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 12:27:13 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.13 csütörtök, 09:54:32
Valami jó olcsó gyári porlasztó beszerzési forrást tud valaki?? Sajna azt hiszem az lesz a gond, mert tegnap este kicseréltem a GO szűrőt és ugyanolyan sz..r maradt. Nem nagyon értem, mert egyik pillanatról a másikra lett totál rossz. Egy kicsit odalépek neki és rögtön bevillog az izzításjelző. Csak az az érdekes ha rögtön visszaveszem a lábam a gázról, akkor elkezd villogni, de az autó ugyanúgy húz mint előtte és ha utána nyomom neki akkor sem tilt le, de ha hosszabban nyomom neki, nem veszem el rögtön a gázt le is tilt és leáll a vas. A régebbi autómnál, amikor egy csúcs rossz volt akkor ez először csak ritkán durva gyorsításkor jött elő és szép lassan sürűbben, de ennek nyomok egy gáz 6.-ban és rögtön villog. Úgy kell a gázzal bánni mint a hímes tojással.
A hétvégén poharazás lesz és akkor kiderül hogy mi a gond.
Mondtam én, hogy pesszimista vagyok. Beszerzési forrást nem tudok, én is a Cromaxnál vettem, ezúttal felújítottat. Kíváncsi vagyok meddig bírja, remélem tovább, mint a gyári.
GO szűrőből az olajat megvizsgáltad? Mert ha fém van benne, akkor előbb a szivattyút cseréld és csak utána a csúcso(ka)t, nehogy az új csúcsokat is tönkrevágja.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7081 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 12:52:59 »
Van arról kép, hogyan néz ki belülről a turbo?
Milyen lehet az a füstlamella? Rá kellene nézni a turbinakerékre is, hátha koszos, tisztának kéne lennie.
Ha házilag megoldható, akkor érdemes volna ellenőrizni!
Szerintem akinek valaha volt töltőcső repedés, kifújással...annak akár a turbóban is lehet
szennyezett a mennyezet.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7082 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 13:14:12 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.13 csütörtök, 12:27:13
Mondtam én, hogy pesszimista vagyok. Beszerzési forrást nem tudok, én is a Cromaxnál vettem, ezúttal felújítottat. Kíváncsi vagyok meddig bírja, remélem tovább, mint a gyári.
GO szűrőből az olajat megvizsgáltad? Mert ha fém van benne, akkor előbb a szivattyút cseréld és csak utána a csúcso(ka)t, nehogy az új csúcsokat is tönkrevágja.
Mennyit ment a gyári neked? .. Volt benne forgács?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7083 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 14:07:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.13 csütörtök, 12:52:59
Van arról kép, hogyan néz ki belülről a turbo?
Milyen lehet az a füstlamella? Rá kellene nézni a turbinakerékre is, hátha koszos, tisztának kéne lennie.
Ha házilag megoldható, akkor érdemes volna ellenőrizni!
Szerintem akinek valaha volt töltőcső repedés, kifújással...annak akár a turbóban is lehet
szennyezett a mennyezet.
én postoltam 1 évvel ezelőtt néhány képet a szétszállt turbóról....
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg493032#msg493032
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.13 csütörtök, 14:11:17 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csobant
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7084 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 15:01:12 »
Sziasztok!
Új regisztráló vagyok, néhányszor már beleolvastam a fórumotokba. Leírnám a saját esetünket, azzal a szándékkal, hátha valaki tud hozzászólni valami építő jellegűt.
Van egy 2006-os Mondeonk (külföldről behozott) és a következőket produkálja.
Tavaly nyáron az olajcsere és a motor visszajelző lámpa kigyulladt, ezután szakszervizben kicserélték benne a részecskeszűrőt, valamint kérésünkre az olajcserés dolgokat. Azóta havonta (kb. 1000 kmként) újra és újra kigyullad az olajcsere visszajelző lámpa.
Először szoftverfrissítésre fogták, azóta kiderült, hogy a motorolaj szint is extra magas. Többszöri olajleengedés és egy plusz olajcsere után most ott tartunk, hogy éppen darabokra szedik az autót, mert a szgép nem jelez semmilyen hibát, amit feltételeznek (EGR szelep, érzékelők, befecskendezők). Jöttek olyan megoldással, hogy ne használjuk az autót csak országúton, de azóta ez az "okos" ötletük is megcáfolódott, mivel ott is hozta a hibajelenséget.
Természetesen, annyit már kiderítettek, hogy az autóban nem 80 000 km van (ami az órán), hanem kb 145 000, de ennek gondolom sok jelentősége nincs a probléma szempontjából.
Az lenne a kérésem, ha valaki már találkozott hasonló problémával és tud rá jó megoldást, ötletet, kérem válaszoljon.
Előre is köszi!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7085 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 15:42:22 »
Idézetet írta: csobant - 2011.01.13 csütörtök, 15:01:12
Sziasztok!
Új regisztráló vagyok, néhányszor már beleolvastam a fórumotokba. Leírnám a saját esetünket, azzal a szándékkal, hátha valaki tud hozzászólni valami építő jellegűt.
Van egy 2006-os Mondeonk (külföldről behozott) és a következőket produkálja.
Tavaly nyáron az olajcsere és a motor visszajelző lámpa kigyulladt, ezután szakszervizben kicserélték benne a részecskeszűrőt, valamint kérésünkre az olajcserés dolgokat. Azóta havonta (kb. 1000 kmként) újra és újra kigyullad az olajcsere visszajelző lámpa.
Először szoftverfrissítésre fogták, azóta kiderült, hogy a motorolaj szint is extra magas. Többszöri olajleengedés és egy plusz olajcsere után most ott tartunk, hogy éppen darabokra szedik az autót, mert a szgép nem jelez semmilyen hibát, amit feltételeznek (EGR szelep, érzékelők, befecskendezők). Jöttek olyan megoldással, hogy ne használjuk az autót csak országúton, de azóta ez az "okos" ötletük is megcáfolódott, mivel ott is hozta a hibajelenséget.
Természetesen, annyit már kiderítettek, hogy az autóban nem 80 000 km van (ami az órán), hanem kb 145 000, de ennek gondolom sok jelentősége nincs a probléma szempontjából.
Az lenne a kérésem, ha valaki már találkozott hasonló problémával és tud rá jó megoldást, ötletet, kérem válaszoljon.
Előre is köszi!
Megvoltak az előző olajcserék, rendben? Megfelelő olajjal?
A mennyisége jó volt mindig amikor ellenőrizted?
Valami nálad szétkopott, rendesen.
Talán segít valamit, ez egy hosszú cikk, a második fele az érdekes. Én is tanultam belőle.
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=124&akt=2
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7086 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 16:46:15 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.13 csütörtök, 13:14:12
Mennyit ment a gyári neked? .. Volt benne forgács?
145 ezer van benne. Nem volt benne sok trutyi, sőt meglepődtem azon hogy milyen kevés volt. Mágnessel próbáltam nézni van-e benne fémforgács, de ma kiokosítottak hogy nem vasreszelék van benne, úgyhogy még tüzetesen megvizsgálom. Ma megpoharaztam és nagyon elkeserítő a helyzet. Az 1 hengernél 2.5 perc alatt 90ml, a 2. heng. 40ml, 3-4 henger 10ml. Ráadásul azóta nehezen is indul és elég sz...ul jár a motor. Pedig előtte pöcc-röff és teljesen egyenletes alapjárat és járás.
Naplózva
man76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7087 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 17:26:55 »
SZIASZTOK!!!
nem tudom hogy tudtok e segiteni,de a következő probléma lenne: Pár napja az alapjáratom ingadozni,hullámozni kezdett,azóta ez rendszertelenül de elő-elő jön,olyankor motor leállitás,ujrainditás s jól jár a motor.De tegnap már ez sem segitett a dolgon,reggel iszonyatos alapjárattal,kőzlekedtem,du mint ha kicserélték volna,lám jól jár a motor.A kérdésem, nem tudnátok infót irni mi lehet a baj,egy kízárva p.csúcs azt kedden kimérték és jó.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7088 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 17:31:50 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.13 csütörtök, 16:46:15
145 ezer van benne. Nem volt benne sok trutyi, sőt meglepődtem azon hogy milyen kevés volt. Mágnessel próbáltam nézni van-e benne fémforgács, de ma kiokosítottak hogy nem vasreszelék van benne, úgyhogy még tüzetesen megvizsgálom. Ma megpoharaztam és nagyon elkeserítő a helyzet. Az 1 hengernél 2.5 perc alatt 90ml, a 2. heng. 40ml, 3-4 henger 10ml. Ráadásul azóta nehezen is indul és elég sz...ul jár a motor. Pedig előtte pöcc-röff és teljesen egyenletes alapjárat és járás.
Ezeket egyszerre mérted mikor poharaztad,továbbá 1 perc alatt kell mérni és egyszerre???!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7089 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 19:22:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.13 csütörtök, 17:31:50
Ezeket egyszerre mérted mikor poharaztad,továbbá 1 perc alatt kell mérni és egyszerre???!!!!!
Természetesen egyszerre mértem, de nem 1 perc a mérés ideje, hanem 4 perc, de leállítottam jó 2.5 perc után, mert a 100ml-es tartály majdnem tele lett. Egyébként tudomásom szerint 4 perc alatt 20ml-ig jó. Bár nekem a régebbi autómon már 19-nél bevillogott.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7090 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 19:26:02 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.13 csütörtök, 19:22:55
Természetesen egyszerre mértem, de nem 1 perc a mérés ideje, hanem 4 perc, de leállítottam jó 2.5 perc után, mert a 100ml-es tartály majdnem tele lett. Egyébként tudomásom szerint 4 perc alatt 20ml-ig jó. Bár nekem a régebbi autómon már 19-nél bevillogott.
Ne haragudj de nem 4 perc hanem 1!!!!.Nekem is és másnak is 1 percig mérték.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7091 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:05:37 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.13 csütörtök, 13:14:12
Mennyit ment a gyári neked? .. Volt benne forgács?
A gyári csúcsok közül 280.000-nél halt meg az egyik, a többivel nem volt gond. Akkor új csúcsokra csseréltettem mind a négyet. Az ekkor berakottak közül kettő kb. 60.000-et bírt. A GO szűrőt többször ellenőriztük, nem volt benne fém. A szétszerelt csúcsok kapcsolószelepén mikroszkóppal volt látható néhány ~0,3..0,5 mm méretű fémszemcse. Azóta kicseréltetem a CR szivattyút és a két hibás csúcsot. Kíváncsian várom, meddig bírja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7092 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:11:15 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.13 csütörtök, 19:22:55
Természetesen egyszerre mértem, de nem 1 perc a mérés ideje, hanem 4 perc, de leállítottam jó 2.5 perc után, mert a 100ml-es tartály majdnem tele lett. Egyébként tudomásom szerint 4 perc alatt 20ml-ig jó. Bár nekem a régebbi autómon már 19-nél bevillogott.
egyszerre kell mind a 4 résolajcsövet belevezetni külön 4 edénybe,és 1 percig tart a mérés alapjáraton.asszem 17ml nél nem több a jó minősítés.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7093 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:12:20 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.13 csütörtök, 20:05:37
A gyári csúcsok közül 280.000-nél halt meg az egyik, a többivel nem volt gond. Akkor új csúcsokra csseréltettem mind a négyet. Az ekkor berakottak közül kettő kb. 60.000-et bírt. A GO szűrőt többször ellenőriztük, nem volt benne fém. A szétszerelt csúcsok kapcsolószelepén mikroszkóppal volt látható néhány ~0,3..0,5 mm méretű fémszemcse. Azóta kicseréltetem a CR szivattyút és a két hibás csúcsot. Kíváncsian várom, meddig bírja.
mennyi km-nél jársz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7094 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:13:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.13 csütörtök, 20:11:15
egyszerre kell mind a 4 résolajcsövet belevezetni külön 4 edénybe,és 1 percig tart a mérés alapjáraton.asszem 17ml nél nem több a jó minősítés.....
Ugyan ezt írtam én is 2-vel előbb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7095 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:17:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.13 csütörtök, 20:12:20
mennyi km-nél jársz?
kb. 355.000-nél
Naplózva
Peti85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7096 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:20:04 »
Üdvözletem Mindenkinek!
Új hozzászóló vagyok, de már több, mint egy éve olvasgatom az oldalt. Tavaly vettem egy mondit (2005, 131 LE, 120.000 km jelenleg). Eddig nagyon szép és jó volt minden, viszont már kétszer észrevettem a héten, hogy hideg motornál ugyan üresben szépen beáll a fordulatszám, de indulás után felváltva 3-ig, majd újra üresbe váltva hirtelen meginog a fordulatszám mérő és fel-le kalimpál egyet-kettőt, majd újra beáll. Más panasz - eddig - nincs rá, szépen megy, erős, nem füstöl és 1-2 perc motorjáratás után már nem észlelhető ez a jelenség sem. Motorhoz eddig elvileg nem volt hozzányúlva. Érdekelne, hogy mit gondoltok erről, mert én nem értek hozzá, viszont izgat a dolog, remélem nem porlasztó v egyéb probléma lesz.
Előre is köszi,
sziasztok!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7097 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:24:12 »
Idézetet írta: Peti85 - 2011.01.13 csütörtök, 20:20:04
Üdvözletem Mindenkinek!
Új hozzászóló vagyok, de már több, mint egy éve olvasgatom az oldalt. Tavaly vettem egy mondit (2005, 131 LE, 120.000 km jelenleg). Eddig nagyon szép és jó volt minden, viszont már kétszer észrevettem a héten, hogy hideg motornál ugyan üresben szépen beáll a fordulatszám, de indulás után felváltva 3-ig, majd újra üresbe váltva hirtelen meginog a fordulatszám mérő és fel-le kalimpál egyet-kettőt, majd újra beáll. Más panasz - eddig - nincs rá, szépen megy, erős, nem füstöl és 1-2 perc motorjáratás után már nem észlelhető ez a jelenség sem. Motorhoz eddig elvileg nem volt hozzányúlva. Érdekelne, hogy mit gondoltok erről, mert én nem értek hozzá, viszont izgat a dolog, remélem nem porlasztó v egyéb probléma lesz.
Előre is köszi,
sziasztok!
120 ezrenként illő izzítókat cserélni, próbáld meg, lehet segít
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7098 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:26:10 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.13 csütörtök, 20:17:35
kb. 355.000-nél
az igen.én a jelenlegi állás szerint ettől még +15-16 évre vagyok....
6év alatt 103e.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7099 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 20:40:21 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.13 csütörtök, 16:46:15
145 ezer van benne. Nem volt benne sok trutyi, sőt meglepődtem azon hogy milyen kevés volt. Mágnessel próbáltam nézni van-e benne fémforgács, de ma kiokosítottak hogy nem vasreszelék van benne, úgyhogy még tüzetesen megvizsgálom. Ma megpoharaztam és nagyon elkeserítő a helyzet. Az 1 hengernél 2.5 perc alatt 90ml, a 2. heng. 40ml, 3-4 henger 10ml. Ráadásul azóta nehezen is indul és elég sz...ul jár a motor. Pedig előtte pöcc-röff és teljesen egyenletes alapjárat és járás.
nekem nem túl rég, 142e km-nél kellett kicserélni. (lényegében nem tudom melyik volt már rossz, mert mind a négyet kicseréltettem)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ