Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.23 vasárnap, 21:48:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13752522 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:47:02 »

az igen.én a jelenlegi állás szerint ettől még +15-16 évre vagyok.... vigyor3
6év alatt 103e..... pias

Két évesen vettem óra szerint 60.000 km-el, de a nepper a kesztyűtartóban felejtette a francia kereskedő papírját, ami szerint odakint még 135.000 volt benne  nyes
Azóta öt év alatt belehajtottam 222.000-et, tehát most 357.000 környékén tart.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:49:22 »

kb. 355.000-nél
Jó sokat ment a porlasztód..
Milyen kúton tankolsz?
 integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:52:41 »

Jó sokat ment a porlasztód..
Milyen kúton tankolsz?
 integet2

Korábban Shell (Szigetszentmiklós), aztán egy ideig ÖMV (Budapest), mostanában MOL (Budapest, a Shönherz kolival szemben). Meg ahol éppen kifogy.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 21:07:36 »

Korábban Shell (Szigetszentmiklós), aztán egy ideig ÖMV (Budapest), mostanában MOL (Budapest, a Shönherz kolival szemben). Meg ahol éppen kifogy.
höhhh, ebből aztán messzemenő következtetéseket nem tudok levonni Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 21:10:39 »

egyszerre kell mind a 4 résolajcsövet belevezetni külön 4 edénybe,és 1 percig tart a mérés alapjáraton.asszem 17ml nél nem több a jó minősítés.....

Decemberben nézték meg nekem is gépen a pcs-kat. Static Leak/Back Leak Flow (cc/min): 10.1/11.1/11.1/7.9
Van olyan paraméter is, hogy Dynamic Leak. És mérték az elektromos ellenállását is 0.21-0.22 Ohm.
Test Passed.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 21:17:25 »

höhhh, ebből aztán messzemenő következtetéseket nem tudok levonni Smiley
Érzésre a MOL anyaggal megy legjobban. Viszont a Shellel tartott legtovább a porlasztócsúcs.  Dönts belátásod szerint  Wink
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 21:19:14 »

Érzésre a MOL anyaggal megy legjobban. Viszont a Shellel tartott legtovább a porlasztócsúcs.  Dönts belátásod szerint  Wink

Ezt így meg tudtad figyelni?? A próféta szóljon belőled!  vigyor3 Csak shellen tankoltam még. Ugyanannál a kútnál.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 23:10:58 »

Sziasztok!

Új regisztráló vagyok, néhányszor már beleolvastam a fórumotokba. Leírnám a saját esetünket, azzal a szándékkal, hátha valaki tud hozzászólni valami építő jellegűt.
Van egy 2006-os Mondeonk (külföldről behozott) és a következőket produkálja.
Tavaly nyáron az olajcsere és a motor visszajelző lámpa kigyulladt, ezután szakszervizben kicserélték benne a részecskeszűrőt, valamint kérésünkre az olajcserés dolgokat. Azóta havonta (kb. 1000 kmként) újra és újra kigyullad az olajcsere visszajelző lámpa.
Először szoftverfrissítésre fogták, azóta kiderült, hogy a motorolaj szint is extra magas. Többszöri olajleengedés és egy plusz olajcsere után most ott tartunk, hogy éppen darabokra szedik az autót, mert a szgép nem jelez semmilyen hibát, amit feltételeznek (EGR szelep, érzékelők, befecskendezők). Jöttek olyan megoldással, hogy ne használjuk az autót csak országúton, de azóta ez az "okos" ötletük is megcáfolódott, mivel ott is hozta a hibajelenséget.
Természetesen, annyit már kiderítettek, hogy az autóban nem 80 000 km van (ami az órán), hanem kb 145 000, de ennek gondolom sok jelentősége nincs a probléma szempontjából.
Az lenne a kérésem, ha  valaki már találkozott hasonló problémával és tud rá jó megoldást, ötletet, kérem válaszoljon.

Előre is köszi!
az olajcsere lámpa alatt az olajoskanna szerű, piros szimbólumot érted? Mert ha az világít, akkor az alacsony olajnyomást jelent (ha van benne olaj elég). Ez komoly gondokat okozhat, így célszerű meleg motornál megméretni az olajnyomást majd ellenőrizni az olajzó járatok és olajszivattyú, olajhűtő működését.
Elképzelhető, hogy nem 5w30-as olajjal járatták, ami miatt sérült az olajkör.
(keress gyorsan másik szervizt!)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2011.01.14 péntek, 00:14:28 »

üdv Mondeo Istenek!
pár hüje kérdés:
-tudtok valakit zala megye környékén akinek van teljestimény mérö padja?kiváncsi vagyok egy küberl box mit hozott a konyhára...
-érdemes légszüröt kicserélni pl. simota,k&n...-re?a régi verdámba simota volt és nagyon elégedett voltam vele.

köszi.üdv.Tamás(2006/7 tdci 131 paci)

 worship worship
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2011.01.14 péntek, 08:54:13 »

egyszerre kell mind a 4 résolajcsövet belevezetni külön 4 edénybe,és 1 percig tart a mérés alapjáraton.asszem 17ml nél nem több a jó minősítés.....

Nem vitatkozni szeretnék, de amikor a Fordnál dolgoztam, ott a szerelők mindig 4 percig mérték és azt mondták hogy 20ml-ig elfogadható. Az 1 perc nekem azért is sántít, mert a régebbi Mondeomon amikor meghalt egy csúcs, az 4 perc alatt 19ml-ert engedett vissza és már bevillogott tőle az izzításjeltő. Az ha jól számolom az 1 perc alatt csak 4.8ml lenne!!!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2011.01.14 péntek, 09:03:43 »

üdv Mondeo Istenek!
pár hüje kérdés:
-tudtok valakit zala megye környékén akinek van teljestimény mérö padja?kiváncsi vagyok egy küberl box mit hozott a konyhára...
-érdemes légszüröt kicserélni pl. simota,k&n...-re?a régi verdámba simota volt és nagyon elégedett voltam vele.

köszi.üdv.Tamás(2006/7 tdci 131 paci)

 worship worship

Turbodizelnel nem tudom, mennyit szamit a sportlegszuro. Az eges ugyis levegofeleslegben tortenik, a turbo ugyis szallit eleget, ami amugy veszendobe meno energiaval mukodik, igy a szivooldali ellenallas lekuzdese nem a motor erejet viszi el, mint benzinesnel. De majd ugyis megmondjak a tuttit a muveltebb kollegak. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
juhasznagyferenc
Vendég
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2011.01.14 péntek, 10:55:53 »

Szép jó napot mindenkinek
Új vagyok az oldalon.Azért kerestem a kontaktot a mondeós családdal mert szeretnék venni egy 2002-es 2.0tdci 130le mondeót. Ford hoványnál áll a gép. Rákerestem a népitéleten de nagyon sok rossz véleményt olvastam.Régen már volt egy mondeóm de az 1997-es 1.8benzines volt. Az első nagy kocsim volt,egy álom. Ez 170ezer km-es és ötös váltóval van.Szeretnék elfogulatlan véleményeket olvasni hozzá értőktől. Köszönettel
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2011.01.14 péntek, 11:11:22 »

Szép jó napot mindenkinek
Új vagyok az oldalon.Azért kerestem a kontaktot a mondeós családdal mert szeretnék venni egy 2002-es 2.0tdci 130le mondeót. Ford hoványnál áll a gép. Rákerestem a népitéleten de nagyon sok rossz véleményt olvastam.Régen már volt egy mondeóm de az 1997-es 1.8benzines volt. Az első nagy kocsim volt,egy álom. Ez 170ezer km-es és ötös váltóval van.Szeretnék elfogulatlan véleményeket olvasni hozzá értőktől. Köszönettel
hello

dobd be a linkjét Wink


tdci-t megvétel előtt alaposan át kell nézetni, nehogy később megbánd. ha tényleg tetszik a gép megvétel előt én tuti beméretném a porlasztókat, magasnyomásút
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2011.01.14 péntek, 11:13:31 »

Szép jó napot mindenkinek
Új vagyok az oldalon.Azért kerestem a kontaktot a mondeós családdal mert szeretnék venni egy 2002-es 2.0tdci 130le mondeót. Ford hoványnál áll a gép. Rákerestem a népitéleten de nagyon sok rossz véleményt olvastam.Régen már volt egy mondeóm de az 1997-es 1.8benzines volt. Az első nagy kocsim volt,egy álom. Ez 170ezer km-es és ötös váltóval van.Szeretnék elfogulatlan véleményeket olvasni hozzá értőktől. Köszönettel

üdv.az én véleményem hogy ha jo a szerviztörténete és minden számla megvan rola akkor nem lesz vele gond.mindenesetre érdemes egy szervizt csináltatni rajt.nézzék át hogy a bizonyos kilométerenkénti alkatrészek és folyadékok belekerültek e.ha minden ok akkor szerintem érdemes.mennyiért árulják?ilyeneket néztem én is olyan 1300000 körül.de mégis egy fiatalabb mellett döntöttem egy 2006os 146erer km-es 2100000ért.kitünö szerviztörténettel.nekem az fontos hogy elöttem is renben legyen a mondi.


üdv.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2011.01.14 péntek, 11:40:22 »

Szép jó napot mindenkinek
Új vagyok az oldalon.Azért kerestem a kontaktot a mondeós családdal mert szeretnék venni egy 2002-es 2.0tdci 130le mondeót. Ford hoványnál áll a gép. Rákerestem a népitéleten de nagyon sok rossz véleményt olvastam.Régen már volt egy mondeóm de az 1997-es 1.8benzines volt. Az első nagy kocsim volt,egy álom. Ez 170ezer km-es és ötös váltóval van.Szeretnék elfogulatlan véleményeket olvasni hozzá értőktől. Köszönettel
Én nem vennék fészlift előtti TDCi-t a külön injektor vezérlés és az injektorok drága beszerezhetősége miatt. Továbbá 8 év alatt sokminden történhetett  vele akár szervizen kívül is, ami egy ilyen karbantartás igényes rendszernél lutri.
Csak ha 1mFt alatt van és van rá még min 5-600eFt-od.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2011.01.14 péntek, 11:43:54 »

Szép jó napot mindenkinek
Új vagyok az oldalon.Azért kerestem a kontaktot a mondeós családdal mert szeretnék venni egy 2002-es 2.0tdci 130le mondeót. Ford hoványnál áll a gép. Rákerestem a népitéleten de nagyon sok rossz véleményt olvastam.Régen már volt egy mondeóm de az 1997-es 1.8benzines volt. Az első nagy kocsim volt,egy álom. Ez 170ezer km-es és ötös váltóval van.Szeretnék elfogulatlan véleményeket olvasni hozzá értőktől. Köszönettel
A Népítéleten a rossz vélemények az elsietett döntés miatt lehettek. Szétstrapált használtat vettek a legtöbben. Mert amíg ez az autó fiatal, nem igazán adják el! A "kifáradás" a dízelnél mondjuk kb. 200 ezer km-t jelent... ez már jelent valamit, nem? Ott már jogosan várhatóak a komolyabb alkatrészcserék...na akkor szoktak betojni, és akarják eladni.
Talán érdemesebb keresni a 2002-es kocsinál fiatalabbat, max. 5 éves autót. 2005-2006-os évjáratot. Az valóban többe kerül legalább fél millióval, de azt könnyen ráköltheted a régebbire, hogy teljesen rendben legyen.
És akkor pénzben megint ugyanott vagy. A különbség, hogy az autód nem 9 éves lesz, hanem 5...
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.14 péntek, 11:53:01 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2011.01.14 péntek, 12:05:14 »

Nem vitatkozni szeretnék, de amikor a Fordnál dolgoztam, ott a szerelők mindig 4 percig mérték és azt mondták hogy 20ml-ig elfogadható. Az 1 perc nekem azért is sántít, mert a régebbi Mondeomon amikor meghalt egy csúcs, az 4 perc alatt 19ml-ert engedett vissza és már bevillogott tőle az izzításjeltő. Az ha jól számolom az 1 perc alatt csak 4.8ml lenne!!!!
Pedig saját szememmel láttam mikor mérték ott voltam,továbbá más is ezt mondja.Mielőtt elvittem erre nekem is ezt mondták,és így is lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2011.01.14 péntek, 16:38:30 »

üdv Mondeo Istenek!
pár hüje kérdés:
-tudtok valakit zala megye környékén akinek van teljestimény mérö padja?kiváncsi vagyok egy küberl box mit hozott a konyhára...
-érdemes légszüröt kicserélni pl. simota,k&n...-re?a régi verdámba simota volt és nagyon elégedett voltam vele.

köszi.üdv.Tamás(2006/7 tdci 131 paci)
 worship worship
Naplózva
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2011.01.14 péntek, 18:29:13 »

Sziasztok!

Plíz  help!!!


Az van, hogy a vas már kb. 1 éve füstölgetett reggeli indításkor és kicsit recegett az alapjárat is. Semmi egyéb. se kormolás, se fogyasztás emelkedés.

Végre rászántam magam elvittem a Ford szervízbe szoftver frissítésre, mivel itt többen is ajánlottátok. Rárakták a gépre, majd 10 perc múlva jött vissza az ember, hogy a legújabb szv. van rajta nem lehet frissíteni, de a szakik ráhallgattak és 95%. hogy pcs, szívesen adna is időpontot cserére. Na mondom ezt azért kihagynám első körben.

Elmentem egy közeli kimondottan dízel laborba (így is hírdetik magukat), hogy akkor kéne nekem valami porlasztási kép féle.

Hétfőn reggel odavittem, majd délután felhívtak, mondván, hogy megmérték, 1 csúcs nem kerek a többi OK!, de emberünk még mérne kompressziótés meg kell még nézni, hogy javítható-é a csúcs, maradhatna -e a vas még egy napot.

Tegnap délután hívtam őket, hogy mi is van enyém kicsi autóval?  Azt mondották, hogy tulajdonképpen kész, csak ember még szeretne nézni egy reggeli hidegindítást, egyébként ember most nincs bent, úgyhogy közelebbit nem is tudnak mondani.

Ma 2-kor hívnak, hogy kéz a talicska, az van vele, hogy állítottak a polasztón, viszont a kompresszió értékek nem túl kerekek, de abba most nem biztos, hogy bele kéne menni, mert hogy 2-300 k Ft.. Mondom én is így gondolnám.
Beszélgetünk tovább, mire közlik, hogy kicserélték az üa. szűrőt is 13 k ft-ért, Manfilterre, lévén, hogy az jobb, mint a gyári.

A legnagyobb gondom, hogy elhoztam az autót és olyan, mintha kivették volna a turbót. Olyan, mint a 16 éves szívó dízel Cromám volt. Állok a gázon, kiszakad a padlólemez, az autó meg csak igen komótosan gyorsulgat. Fel is szaladtam mindjárt a pályára, mert útba esett. Közepes emelkedőn felfelé padlógáz és 130 fölé nem nagyon sikerült küzdeni , pedig szervíz előtt 140 toltam egy kicsi gázt és süppedtem az ülésbe. Valahogy a hangja sem az igazi, nem olyan, mint volt.


Léccci, léccci adjatok tanácsot!!! worship


Miért is nem jó nekem a kompresszió érték, mit tud okozni és mennyibe fáj, ha elhajítja magát?
Miért nem megy úgy a vas, mint annak előtte?


Köszi előre is! worship

tegnap visszavittem a vasat, mondván, hogy szarabb, mint volt. Kérték hagyjam ott. Ott is maradt, majd miután ma du. 1-ig nem hívtak, gondoltam kimegyek megnézem. Autó ugyanott, ahavá tegnap leraktam. Bementem, hogy akkor mi is van. Mondták, hogy még nem volt idejük ránézni. Kivertem a műsort, mondván ha ma nem lesz autó , akkor fogyasztóvédelem, KPM és aki él és mozog!

Nemrég hívtak és ezekre kérnék reakciót, mert jobban értetek hozzá, mint én.

Azt mondták, hogy előszőr megtévesztette őket az autó, mert azt hitték, hogy Euro 3-as és annak megfelelően kezelték. Most vették észre, mikor újra kiszedték a csúcsoklat, hogy Euro 4-es és annak a porlasztóival nem akar szögelni az ember, mert az Ő technikája erre nem alkalmas. Hétfőn felküldené Pestre az anyacéghez, mert ott van megfelelő technika és ott tudják pontosan megmondani, hogy lehet-e valamit tenni velük és hogy tudják-e javítani.

Nekem laikusnak lövésem sincs róla, hogy igazat mondanak-e, vagy csak meg akarnak-e vezetni. Azt nagyon nem csípem, amikor madárnak néznek.

Segítsetek nekem legyetek oly drágák!

Tényleg mások a csúcsok az Euro 4-ben?
Tényleg komolyabb technika kell hozzá, vagy csak baszott foglalkozni vele az ember és ezzel akar lepattintani?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2011.01.14 péntek, 18:37:45 »

Ugyanolyan a porlasztó, szerkezeti felépitése...innentől kezdve a javitási technológiája is szerintem.
a 2.2-esé 7 luku aszem 2.0-é 5 luku a csúcsa.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.14 péntek, 18:39:20 írta Bunyek » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2011.01.14 péntek, 19:22:24 »

Ugyanolyan a porlasztó, szerkezeti felépitése...innentől kezdve a javitási technológiája is szerintem.
a 2.2-esé 7 luku aszem 2.0-é 5 luku a csúcsa.
Igen!A 2005 7.hó elötti 501z re végzödik a2005 7. hó utáni 504z-re azt hiszem,az elötti euro3 utáni euro4 de a vizsgálás technológiája és a javítás ugyan ugy történik.remélem jók az infóim,de ugy is ki javít aki biztosan jobban tudja.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2011.01.14 péntek, 19:31:23 »

Igen!A 2005 7.hó elötti 501z re végzödik a2005 7. hó utáni 504z-re azt hiszem,az elötti euro3 utáni euro4 de a vizsgálás technológiája és a javítás ugyan ugy történik.remélem jók az infóim,de ugy is ki javít aki biztosan jobban tudja.
Így van és az 501z rövid EU3 a másik az és EU4.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2011.01.14 péntek, 19:34:41 »

Így van és az 501z rövid EU3 a másik az és EU4.
Igen ezek a rövidek,az 101z és 301z a hoszúak de ezeket nem tudom meddig rakták bele.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2011.01.14 péntek, 19:40:33 »

Igen!A 2005 7.hó elötti 501z re végzödik a2005 7. hó utáni 504z-re azt hiszem,az elötti euro3 utáni euro4 de a vizsgálás technológiája és a javítás ugyan ugy történik.remélem jók az infóim,de ugy is ki javít aki biztosan jobban tudja.

És az hogy euro3, vagy euro4 az csak a gyártás idejétől függ, vagy valahol utána tudok nézni, mondjuk alvázszám alapján?

Az enyém egyébként 2005. márciusi és németországi volt.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2011.01.14 péntek, 19:43:20 »

És az hogy euro3, vagy euro4 az csak a gyártás idejétől függ, vagy valahol utána tudok nézni, mondjuk alvázszám alapján?

Az enyém egyébként 2005. márciusi és németországi volt.
Az enyém 2005 februári euro 3 magyar piacra gyártva elvileg a motor vagy alvázszámból kiderül.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
casper
Vendég
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2011.01.14 péntek, 19:47:30 »

Sziasztok! van egy 2005-ös 2e tdcim következö vele a problémám.Menet közben nyomatékon izitás villan és leáll majd ujra indul és ua.Voltam vele bosch nál gépen nyomás problémát dobot.A jelenség az utolso ukrán utam után jelentkezet mint utolag megtudtam lehet h nem téli agázolajat tankoltam.Azota cseréltünk üa szüröt igaz nem gyári a szerelö haverom kézi pumpájával olaj pumpál és indul.Alapjáraton pörög minden rendben viszont nyomatékon megint leáll.Másnap megint üa felpumpál és indul ha tud valaki okosat azt nagyon megköszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:07:09 »

És az hogy euro3, vagy euro4 az csak a gyártás idejétől függ, vagy valahol utána tudok nézni, mondjuk alvázszám alapján?

Az enyém egyébként 2005. márciusi és németországi volt.
az egr szelep elektromos vákuum nélkül és a turbó is elektromos vákuum nélkül!a2005ös szinte tuti biztos eu4es.
de szerintem nem külömb a csúcs mint az eu 3as-é.....mondjuk alvázszámből kiderülhet, és évjáratból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:07:54 »

Az enyém 2005 februári euro 3 magyar piacra gyártva elvileg a motor vagy alvázszámból kiderül.
az egr és a turbó vákumos?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:12:08 »

Sziasztok! van egy 2005-ös 2e tdcim következö vele a problémám.Menet közben nyomatékon izitás villan és leáll majd ujra indul és ua.Voltam vele bosch nál gépen nyomás problémát dobot.A jelenség az utolso ukrán utam után jelentkezet mint utolag megtudtam lehet h nem téli agázolajat tankoltam.Azota cseréltünk üa szüröt igaz nem gyári a szerelö haverom kézi pumpájával olaj pumpál és indul.Alapjáraton pörög minden rendben viszont nyomatékon megint leáll.Másnap megint üa felpumpál és indul ha tud valaki okosat azt nagyon megköszönöm.
üzemanyagrendszeri probléma.A hibakódok kellenek,ennek ismerete nélkül csak találgatni lehetne-mondjuk porlasztócsúcs csere előtt állsz...!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:15:46 »

És az hogy euro3, vagy euro4 az csak a gyártás idejétől függ, vagy valahol utána tudok nézni, mondjuk alvázszám alapján?

Az enyém egyébként 2005. márciusi és németországi volt.
Ford eTIS-ben beütöd az alvázszámot és mindent kiír neked a kocsidról
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:18:54 »

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=27668A2DBEFCD4499D4BED049E9C3D16.walv0672
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:21:30 »

Sziasztok! van egy 2005-ös 2e tdcim következö vele a problémám.Menet közben nyomatékon izitás villan és leáll majd ujra indul és ua.Voltam vele bosch nál gépen nyomás problémát dobot.A jelenség az utolso ukrán utam után jelentkezet mint utolag megtudtam lehet h nem téli agázolajat tankoltam.Azota cseréltünk üa szüröt igaz nem gyári a szerelö haverom kézi pumpájával olaj pumpál és indul.Alapjáraton pörög minden rendben viszont nyomatékon megint leáll.Másnap megint üa felpumpál és indul ha tud valaki okosat azt nagyon megköszönöm.
Minnél előbb gyári go szürőt tegyél bele nehogy ebből legyen később baj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:32:20 »


Na legalább az biztos, hogy euro 4!

Legalább ezzel nem vezettek meg.  taps
Naplózva
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:40:03 »

Sziasztok! van egy 2005-ös 2e tdcim következö vele a problémám.Menet közben nyomatékon izitás villan és leáll majd ujra indul és ua.Voltam vele bosch nál gépen nyomás problémát dobot.A jelenség az utolso ukrán utam után jelentkezet mint utolag megtudtam lehet h nem téli agázolajat tankoltam.Azota cseréltünk üa szüröt igaz nem gyári a szerelö haverom kézi pumpájával olaj pumpál és indul.Alapjáraton pörög minden rendben viszont nyomatékon megint leáll.Másnap megint üa felpumpál és indul ha tud valaki okosat azt nagyon megköszönöm.
A szomszédom ugyanígy járt. Megvette a gyönyörű 2006 os Mondiját, majd kb. 1 hónap használat után, ugyanezek a tünetek. Szervízből szervízbe, szalonból szalonba. Már Már a CR szivattyútól kezdve a csúcsokig mindent ki akartak cserélni, mert egyértelmű hibakódok nem voltak. Alapjáraton a világ végéig ketyeget a verda gyönyörűen, de amint egy kis nyomatékot kapott azonnal villogás, vészüzem, leállás.
már el akarta adni az autót, köpködött, szidott engem is mert kicsit én is ráhatottam, hogy mondi legyen, míg egyszercsak a Fórumtársak javaslatára felhívta Viket.
A tanács az volt, hogy nézzék át az üa. rendszert.

Tankról üa. cső le, az ugye jó vékony, kompesszorra rá. Eleinte kevéske sziszegés, majd oriácsattanás és már nem is volt dugó.
Üa. cső vissza, izzít, indít, autó meg azóta is megy mint álom és persze esze ágában sincs eladni.

Érdekességként még annyi, hogy valahol Tisza-valahonnan vette a gépet, előző tulaj meg szeretett Ukrajnában tankolni, úgyhogy könnyen lehet neked is valami hasonló.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:56:36 »

Ford eTIS-ben beütöd az alvázszámot és mindent kiír neked a kocsidról

Szia!

Mi az a minden? Próbáltam de csak előzetes jellemzők jöttek fel, amin elég kevés adat van. Van itt még többre is lehetőség?
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      01.06.2001
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.56
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Panther Black (metál)
Belső anyag:      Leather
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2011.01.14 péntek, 22:21:38 »

Szia!

Mi az a minden? Próbáltam de csak előzetes jellemzők jöttek fel, amin elég kevés adat van. Van itt még többre is lehetőség?
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      01.06.2001
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.56
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Panther Black (metál)
Belső anyag:      Leather
Alf_tól kaptam azt a választ,hogy van ennek az eTIS-nek egy 2009-es változata amit ha megtaláljuk nekem még nem sikerült akkor telepítjük és még több infó lehet a birtokunkban.Ez ahova beírtad itt csak regisztráció után lehet tovább lépni,de szervizpartnernek kell lenni.Ennyit tudok ha neked sikerül lépned valamit vagy nekem értesítelek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2011.01.14 péntek, 23:06:00 »

üdv Mondeo Istenek!
pár hüje kérdés:
-tudtok valakit zala megye környékén akinek van teljestimény mérö padja?kiváncsi vagyok egy küberl box mit hozott a konyhára...
-érdemes légszüröt kicserélni pl. simota,k&n...-re?a régi verdámba simota volt és nagyon elégedett voltam vele.

köszi.üdv.Tamás(2006/7 tdci 131 paci)
 worship worship

Légszűrővel kapcsolatban:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg467970#msg467970
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2011.01.15 szombat, 09:13:34 »

Az Emisszió:      2000 EEC (EEC 7) ez euro3 vagy 4??
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2011.01.15 szombat, 09:20:47 »

Az Emisszió:      2000 EEC (EEC 7) ez euro3 vagy 4??

Megnéztem! Euro3
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2011.01.15 szombat, 09:40:59 »

Megnéztem! Euro3
az jó, mert valszeg hibakód nélkül dugózható az egér.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2011.01.15 szombat, 10:32:35 »


üdv.én csakgyári helyre valo sportlégszüröt szeretnék.akkor érdemes azt is?
üdv.irj.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2011.01.15 szombat, 11:13:04 »

üdv.én csakgyári helyre valo sportlégszüröt szeretnék.akkor érdemes azt is?
üdv.irj.

Hát ezt ne tőlem kérdezd, hanem ST220-tól, én gyári szűrővel járok, csak emlékeztem, hogy Ő írt be ilyet régen.
Privát üzenetben próbálkozz, mert ha jól tudom már nincs meg neki az ST TDCI-je, hanem egy off 320CDI Mercivel járkál.
Esetleg próbálkozz a mondeotuning.hu-n

Más:
Ha vkit érdekel minimál költségből kiegészítő fűtés: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg533711#msg533711
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.15 szombat, 12:07:23 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2011.01.15 szombat, 12:04:26 »

Számít az valamit a porlasztónál ha ez a két sor nem egyezik: 1., RN3S7Q-BB  2., RN3S7Q-9K546BB .  A ZEJDR00501Z és a E2U9A felirat egyezik.
Naplózva
casper
Vendég
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2011.01.15 szombat, 13:31:36 »

A szomszédom ugyanígy járt. Megvette a gyönyörű 2006 os Mondiját, majd kb. 1 hónap használat után, ugyanezek a tünetek. Szervízből szervízbe, szalonból szalonba. Már Már a CR szivattyútól kezdve a csúcsokig mindent ki akartak cserélni, mert egyértelmű hibakódok nem voltak. Alapjáraton a világ végéig ketyeget a verda gyönyörűen, de amint egy kis nyomatékot kapott azonnal villogás, vészüzem, leállás.
már el akarta adni az autót, köpködött, szidott engem is mert kicsit én is ráhatottam, hogy mondi legyen, míg egyszercsak a Fórumtársak javaslatára felhívta Viket.
A tanács az volt, hogy nézzék át az üa. rendszert.

Tankról üa. cső le, az ugye jó vékony, kompesszorra rá. Eleinte kevéske sziszegés, majd oriácsattanás és már nem is volt dugó.
Üa. cső vissza, izzít, indít, autó meg azóta is megy mint álom és persze esze ágában sincs eladni.

Érdekességként még annyi, hogy valahol Tisza-valahonnan vette a gépet, előző tulaj meg szeretett Ukrajnában tankolni, úgyhogy könnyen lehet neked is valami hasonló.
Naplózva
casper
Vendég
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2011.01.15 szombat, 13:44:46 »

Köszi mindenkinek,kiprobáljuk!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:31:58 »

Szia!

Mi az a minden? Próbáltam de csak előzetes jellemzők jöttek fel, amin elég kevés adat van. Van itt még többre is lehetőség?
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      01.06.2001
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.56
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Panther Black (metál)
Belső anyag:      Leather
az ebben az adatfolyamban is benne van,hogy eu3! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:33:10 »

Alf_tól kaptam azt a választ,hogy van ennek az eTIS-nek egy 2009-es változata amit ha megtaláljuk nekem még nem sikerült akkor telepítjük és még több infó lehet a birtokunkban.Ez ahova beírtad itt csak regisztráció után lehet tovább lépni,de szervizpartnernek kell lenni.Ennyit tudok ha neked sikerül lépned valamit vagy nekem értesítelek.
eTis-t írtam?Lehet-inkább a microcat-ra gondoltam.Na abban minden benne van! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:34:13 »

Na legalább az biztos, hogy euro 4!

Legalább ezzel nem vezettek meg.  taps
de azért valóban elektromos az egr és a turbó?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:40:44 »

eTis-t írtam?Lehet-inkább a microcat-ra gondoltam.Na abban minden benne van! Wink
Pedig én erre gondoltam,de nem baj akkor erre keresünk rá.Kicsit elbeszéltünk egymás mellett. eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:42:27 »

eTis-t írtam?Lehet-inkább a microcat-ra gondoltam.Na abban minden benne van! Wink
Akkor mostmár tudom mért mondod néha a "picicica" nevet.Eddig fogalmam sem volt erről,mert csak a másikat ismertem és volt meg nekem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.